News 2022-05-02, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1370 days to global Nuclearwar+suicide

Rusland arbejder på at forhindre en atomkrig, siger Lavrov + Heaven-break

File 24.134 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-1xx/24-134
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/24-xxx/24-1xx/24-134
Ezekiel 9
https://sites.google.com/view/ezekiel-9/files/24-xxx/24-1xx/24-134

Was:

Mht. angreb på russisk territorium:
KUNNE det tænkes, at det er UFO-aktiviteter?

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

59 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

47 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Own reading:

___ quote begin ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+26.10&version=BPH

Esajas 26:10, Bibelen på hverdagsdansk 1992

At vise den onde godhed tjener intet formål;
han bliver ikke god af det.
Tværtimod, det opfordrer ham kun til at fremture i sin ondskab; ...

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+26.10&version=ERV

Isaiah 26:10, Easy-to-Read Version

Evil people will not learn to do good,
even if you show them only kindness.
They will still do wrong, even if they live in a good world.
They never see the Lord’s greatness.

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+26.10&version=ERV-RU

Исаия 26:10, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Нечестивый добру не научится,
даже если Ты явишь ему только доброту.
Он будет творить своё зло,
даже живя в добром мире,
и величие Господа может вовек не увидеть.

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+26.10&version=ERV-UK

Исаия 26:10, Ukrainian New Testament: Easy-to-Read Version

Якщо недобрі добре ставлення спізнають,
вони не навчаться, як справедливо жити.
В країні доброчесній вчинять зле,
і величі Господньої не зрозуміють.

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 23:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3818961
Sidsel Ravn
Tak for i aften og et overblik

i dag kl. 05:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819310
Maya Nissen
Velkommen tilbage til livebloggen

i dag kl. 05:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819333
Maya Nissen
Natalia blev evakueret fra Mariupols stålværk: 'Vi så ikke solen i så
lang tid'

i dag kl. 05:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819366
Maya Nissen
Sydkoreansk ambassadør vender tilbage til Kyiv

i dag kl. 06:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819444
Maya Nissen
CNN: Russiske styrker har stjålet landbrugsmaskiner for 35 millioner kroner

Kommentar:

Putin-666 har *degraderet* Rusland til *Kleptokratistan*!

Var jeg russer, da var jeg (af samvittighedsmæssige grunde)
TVUNGET til at protestere foran Kreml (på den Røde Plads), indtil
de skaffede mig af vejen!

Putin-666 har *stjålet* vort land, ville jeg skrive på et skilt!

Putin-666 har *stjålet* vort elskede land, ...

Putin-666 har *stjålet* vort elskede land,
og forvandlet det til helvedets forgård
med mord her og der og alle vegne (Ez 9)!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2022-05-02, Monday, day no 122, CET 09:15, GMT 07:15
- "Med hilsen fra mig!"

Nå da da!

"Den" reagerede muligvis på Ez 9:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ez+9&version=ERV

Ezekiel 9,4 Easy-to-Read Version

i dag kl. 06:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819466
Maya Nissen
Se billederne: Civile forlader stålværket i Mariupol

i dag kl. 06:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819492
Rosa Uldall
Ældre ukrainere kan ikke flygte og må sove i gymnastiksale

i dag kl. 06:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819498
Maya Nissen
Evakueringer genoptaget flere steder i Mariupol

i dag kl. 06:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819503
Maya Nissen
Britiske efterretninger: En fjerdedel af Ruslands kampstyrker er
sandsynligvis gjort ukampdygtige

... (Heaven-break came. See above) ...

(Time now CET 09.08)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2. maj. 2022, 05:29
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.18
Rusland arbejder på at forhindre en atomkrig, siger Lavrov

Kommentar:

Den eneste part (her på planeten), der udgør en trussel, er Jer!

(
Arh! Det er nu ikke helt rigtigt. Der er også lige Cannibalistan
(China) oh snart desværre også Fanatistan (Iran).

Men bortset fra dem, så ...
)

Vi her i Vesten har IKKE angrebet noget naboland, og vi kunne
aldrig drømme om at angribe Rusland.

Det er Jer alene, der med Jeres vanvittige ønske om at gendanne
det gamle Sovjet-imperium på andres bekostning, udgør truslen.

Get out off Georgia (and now also Ukraine)! Det er IKKE Jeres
territorium, onde skabninger!

Men kender jeg *uslingen* (i Kreml) ret, vil han hellere starte en
atomkrig (hvor vi alle omkommer) end tabe ansigt!

Manden er *krigsforbryder* og hører hjemme på en
psykopatforvarringsanstalt (ligesom
Anders Behring Breivik)!

Jo før I indser dette; desto større chance har vi (Menneskeheden)
for at overleve.

Manden er jo end ikke demokratisk valgt (men har *snydt* sig til
magten)!

HVORFOR i det hele taget hade os andre som pest?

HVAD har vi gjort galt? - INTET!

Vi KUNNE således sagtens leve i fredelig sameksistens, ikke sandt?

Men nogle menneske har desværre psykiske forstyrrelser, så de ikke
kan leve et normalt sundt raskt liv.

De SKAL absolut bare give andre skylden for dit og dat!

Syndebuk-fænomenet kaldes det på dansk ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Syndebuk

Og det er dén *sindssygdom*, uslingen lider af!

Hmm ...

Syndebuk i dysfunktionelle familier
https://www.landsforeningen-spor.dk/syndebuk-i-dysfunktionelle-familier/

Var Putin-666s familie dusfunktionel ?

Kl. 05.44
Meldinger om eksplosioner i russisk region

... tæt ved grænsen til Ukraine, ...

Den russiske regering har flere gange anklaget Ukraine for at
udføre angreb på russisk jord – noget, som Ukraine har afvist.

Kommentar:

Og med hensyn til disse angreb på russisk territorium:

KUNNE det tænkes, at det er UFO-aktiviteter?

Helt gode venner er I jo ikke med dem, apropos advarslen I fik
allerede tilbage i 2013 den 15. februar! ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2013-02-15-m-russia/15-206-ufo-responce-to-russia-no-1-fire-from-the-sky

Kl. 05.57
Sydkoreas ambassade genåbner i Kyiv

Kl. 06.55
Mere end en fjerdedel af Ruslands militær er "ude af spil", siger
Storbritanniens forsvarsministerium

Kl. 07.15
Flere evakueringer i Mariupol planlagt mandag

Kl. 07.47
USA's førstedame til Ukraine

49 min siden (Time now CET 08.55)
Rigspolitiet advarer om sirener på ukrainsk

3 min siden (Time now CET 08.55)
Oleg Tinkov: - Putin tvang mig til at sælge ud efter kritik

Ifølge Oleg Tinkov skete salget som følge af en meget kontant
kritk af den "vanvittige krig", Rusland fører mod nabolandet
Ukraine. Og det var ikke en kritik, som faldt i nådig jord hos
styret i Kreml.

8 min siden (Time now CET 09.08)
Danmark åbner ambassade i Kyiv få dage efter missilangreb

(Time now CET 09.08)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-05-01 kl. 22.38
50 min. siden
Pernille Harder bliver helten i Chelsea-sejr

TV2:
Nu er seks danske børn ramt af ukendt og akut leverbetændelse
1. maj. 2022, 21:51

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24134

Russisk oligark langer ud efter Putin. Dusør?

*Uslingen* er *krigsforbryder* og skal for Retten°!

"Melodi": Crime does NOT pay!

[...]

47 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 02-05-2022 kl. 09:40 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-05-02, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1370 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 2 May 2022 09:40:09 +0200
24134 <626f8adb$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/PJP3Ryh3d8E/m/IyBEU_uECQAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
I går kl. 23:25
Ruslands udenrigsminister: Fejring 9. maj spiller ingen rolle for krigen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-udenrigsminister-fejring-9-maj-spiller-ingen-rolle-krigen

-

I dag kl. 05:19
Rusland: Vi arbejder på at forhindre en atomkrig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vi-arbejder-paa-forhindre-en-atomkrig

-

Vestas får syngende lussing for stoppet i Rusland
2. maj. 2022, 05:28
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-05-02-vestas-far-syngende-lussing-for-stoppet-i-rusland

-

I dag kl. 05:30
Vestas' stop i Rusland er en dyr affære
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vestas-stop-i-rusland-er-en-dyr-affaere

-

dag kl. 05:50
Tag med Matilde Kimer tilbage til Moskva, hvor ingen taler om krigen –
men priser og lukkede butikker afslører at noget er anderledes
https://www.dr.dk/stories/1288510966/mathilde-kimer-tilbage-i-rusland/

-

Rusland arbejder på at forhindre en atomkrig, siger Lavrov
2. maj. 2022, 06:25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-02-rusland-arbejder-paa-at-forhindre-en-atomkrig-siger-lavrov

-

I dag kl. 08:16
Civile bliver nu evakueret fra stålværk og andre steder i sønderbombede
Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/civile-bliver-nu-evakueret-fra-staalvaerk-og-andre-steder-i-soenderbombede-mariupol

-

I dag kl. 08:25
Danske gravemaskiner skal hjælpe Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danske-gravemaskiner-skal-hjaelpe-ukraine

-

I dag kl. 08:31
Jeppe Kofod er i Kyiv for at genåbne den danske ambassade
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/jeppe-kofod-er-i-kyiv-genaabne-den-danske-ambassade

-

Den danske ambassade i Kyiv genåbner
2. maj. 2022, 08:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-02-den-danske-ambassade-i-kyiv-genaabner

-

I dag kl. 08:54
Rigspolitiet minder ukrainske flygtninge om test af sirener den 4. maj
klokken 12.00
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rigspolitiet-minder-herboende-ukrainere-om-test-af-sirener

-

Danske gravemaskiner skal hjælpe med at rydde op i Ukraine
2. maj. 2022, 09:14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-02-danske-gravemaskiner-skal-hjaelpe-med-at-rydde-op-i-ukraine

-

2022-05-02 kl. 09.55
7 min. siden
USA's førstedame rejser til Rumænien og Slovakiet og skal møde ukrainske
flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-foerstedame-rejser-til-rumaenien-og-slovenien-moede-ukrainske-flygtninge

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 07:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819536
Maya Nissen
Ukraines nationalgarde: Hundredvis er stadig fanget på stålværk

i dag kl. 07:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819578
Maya Nissen
Ukrainere mindedes deres faldne soldater

i dag kl. 07:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819608
Maya Nissen
USA's førstedame vil besøge ukrainske flygtninge i Slovakiet og Rumænien

i dag kl. 08:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819709
Maya Nissen
Russisk oligark langer ud efter Putin

- Jeg har måttet indse, at Rusland som land ikke længere
eksisterer, siger han til det amerikanske medie.

- Jeg mente godt nok, at Putins regime var slemt. Men jeg havde
ikke troet, at det ville være det på sådan en katastrofal skala.

i dag kl. 08:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819715
Maya Nissen
Danmark genåbner ambassade i Kyiv

i dag kl. 08:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819738
Maya Nissen
Rigspolitiet advarer om sirene-afprøvning på ukrainsk, russisk og engelsk

- Onsdag den 4. maj ved middagstid vil den årlige test af Danmarks
luftsirener lyde i 15 minutter. ...

45 min. siden (Time now CET 09.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819789
Maya Nissen
Russisk missil ødelægger korndepot

Kommentar:

Og hvilken fare udgjorde så det (ud over af brødføde folk)?

35 min. siden (Time now CET 09.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819853
Maya Nissen
Zelenskyj: Ukraine står til at miste flere millioner ton korn

24 min. siden (Time now CET 09.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819904
Maya Nissen
Guvernør: Tre civile dræbt under angreb i Luhansk

10 min. siden (Time now CET 09.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819934
Maya Nissen
Ukraine hævder at have ødelagt to russiske patruljeskibe

1 min. siden (Time now CET 09.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819961
Maya Nissen
Zaporizjzja gør klar til evakuerede fra Mariupol

5 min. siden (Time now CET 10.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3819984
Maya Nissen
Israel kræver undskyldning fra Rusland efter kommentar om, at Hitler
havde "jødisk blod"

53 sek. siden (Time now CET 10.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820006
Maya Nissen
Lavrov: Ruslands mål i Ukraine inkluderer ikke et regimeskifte

Kommentar:

*Angrebskrigen* Jeres i Ukraine er úlovlig ifølge Den
Internationale Domstol ...
Så se nu bare at skride hjem til Rusland!

Kanske vi da undgår atomkrig!

Men nej! Så heldige er vi nok ikke, fordi ...

Så kommer galningene fra Iran ... (melodi: WTC-terror-911) ...

Der ér KUN én vej ud af dette helvede:

Der skal sættes en stopper for al *lovløsheden*, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

Du skal således for Retten, Putin-666. Anklagen lyder på ulovlig
angrebskrig samt krigsforbrydelser (foruden alle mordene begået i
Rusland siden år 2000 på rivaler, kritiske journalister m.fl.)

(Time now CET 10.04)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2. maj. 2022, 05:29
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

9 min siden (Time now CET 09.47)
Zelenskyj advarer om fødevarekrise

(Time now CET 09.47)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-05-02 kl. 09.55
2 min. siden
Stork mister livet efter sammenstød med letbanetog

TV2:
40-årig fundet død i vandet efter kajaktur i Sunds Sø
2. maj. 2022, 09:51

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24135

Date: Mon, 2 May 2022 09:40:09 +0200
24134 <626f8adb$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/PJP3Ryh3d8E/m/IyBEU_uECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 10:42
Jeppe Kofod besøger Kyiv: Genåbner som det første nordiske land sin
ambassade
https://www.dr.dk/nyheder/udland/jeppe-kofod-besoeger-kyiv-genaabner-som-det-foerste-nordiske-land-sin-ambassade

-

I dag kl. 10:47
Lavrov: Ruslands mål i Ukraine inkluderer ikke et regimeskifte
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lavrov-ruslands-maal-i-ukraine-inkluderer-ikke-et-regimeskifte

-

I dag kl. 11:28
Busser med civile har forladt Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/busser-med-civile-har-forladt-mariupol

-

Supermarkedsgigant vil ikke pille Ecco-sko ned fra hylderne
2. maj. 2022, 12:30
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-05-02-supermarkedsgigant-vil-ikke-pille-ecco-sko-ned-fra-hylderne

-

Israel fordømmer russisk minister for Hitler-udtalelse
2. maj. 2022, 12:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-02-israel-fordommer-russisk-minister-for-hitler-udtalelse

-

I dag kl. 12:41
Israel til Rusland: Nej, Hitler var ikke jøde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-til-rusland-nej-hitler-var-ikke-joede

-

I dag kl. 15:16
VIDEO: Dannebrog vajer igen i Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/video-dannebrog-vajer-igen-i-kyiv

-

Kyiv summer af liv og håb, men borgmester advarer mod at vende hjem
2. maj. 2022, 15:35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-02-kyiv-summer-af-liv-og-haab-men-borgmester-advarer-mod-at-vende-hjem

-

I dag kl. 16:03
Ukraine vil have dansk hjælp til at blive EU-medlem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vil-have-dansk-hjaelp-til-blive-eu-medlem

-

I dag kl. 16:15
350 danske soldater er sendt til Letland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/350-danske-soldater-er-sendt-til-letland

-

I dag kl. 16:15
350 danske soldater er sendt til Letland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/millioner-ton-korn-kan-ikke-komme-ud-af-ukrainske-havne

-

EU-ministre skal nu diskutere et stop for russisk olie
2. maj. 2022, 17:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-02-eu-ministre-skal-nu-diskutere-et-stop-for-russisk-olie

-

2022-05-02 kl. 19.04
6 min. siden
Uefa holder Rusland ude af alle europæiske turneringer
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/uefa-holder-rusland-ude-af-alle-europaeiske-turneringer

-

- Vi var ved at løbe tør for mad, siger evakuerede fra stålværk i Mariupol
2. maj. 2022, 19:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-02-vi-var-ved-at-loebe-toer-for-mad-siger-evakuerede-fra-staalvaerk-i-mariupol

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 10:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820061
Maya Nissen
Ukraine: Rusland genoptog angreb på stålværk, efter evakueringsbusser
var kørt

i dag kl. 10:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820100
Maya Nissen
Rusland hævder at have skudt ukrainsk kampfly ned

i dag kl. 10:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820203
Maya Nissen
FN: Mere end 5,5 millioner ukrainere er flygtet

i dag kl. 11:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820277
Maya Nissen
Ukraine frigiver russiske tabstal

i dag kl. 11:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820292
Maya Nissen
Busser med civile har forladt Mariupol

i dag kl. 11:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820346
Maya Nissen
Mere om genåbningen af den danske ambassade i Kyiv

i dag kl. 12:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820494
Maya Nissen
Middagsoverblik: Her er dagens vigtigste begivenheder

i dag kl. 12:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820574
Maya Nissen
Russisk angreb rammer strategisk vigtig bro nær Odesa

i dag kl. 13:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820909
Sean Coogan
Kuleba under dansk besøg i Irpin: Verden skal se ødelæggelserne med
deres egne øjne

i dag kl. 13:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3820949
Sean Coogan
Israel fordømmer Ruslands udenrigsminister for Hitler-udtalelse

- Jøder dræbte ikke sig selv under Holocaust. Det er den laveste
form for racisme mod jøder at beskylde jøder selv for
antisemitisme, siger han ifølge Ritzau.

Også Israels premierminister, Naftali Bennett, kritiserer
udtalelsen fra Lavrov og siger, at påstande om, at Hitler havde
jødiske rødder er "en løgn".

i dag kl. 14:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821022
Sean Coogan
Ungarn ønsker ikke russisk olieforbud

i dag kl. 14:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821193
Sean Coogan
Dannebrog vajer igen i Kyiv

i dag kl. 14:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821233
Sean Coogan
Hundredvis befinder sig fortsat på stålværk i Mariupol

i dag kl. 15:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821253
Sean Coogan
Ukraine vil have dansk hjælp til at blive EU-medlem

i dag kl. 15:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821409
Sean Coogan
Evakueret ukrainer: Livet i Mariupol udleves ved Metro-varehus

i dag kl. 16:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821598
Sean Coogan
Dan Jørgensen: Danmark har styr på nødplanerne, hvis Rusland lukker for
gassen

i dag kl. 17:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821647
Sean Coogan
Røde Kors: Evakuering af Mariupol fortsætter

i dag kl. 17:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821769
Sean Coogan
350 danske soldater på vej til Letland

i dag kl. 17:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821871
Sean Coogan
Kofod: Vi skal hjælpe Ukraine med at blive EU-kandidat

58 min. siden (Time now CET 19.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821896
Sean Coogan
Kyivs politi: Over 1.200 døde civile identificeret

38 min. siden (Time now CET 19.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3821990
Sean Coogan
Sverige genåbner ambassade i Kyiv

34 min. siden (Time now CET 19.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3822008
Carsten Thomsen
Millioner ton korn kan ikke komme ud af ukrainske havne

10 min. siden (Time now CET 19.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3822300
Sean Coogan
Guvernør: Odesa ramt af missilangreb

(Time now CET 19.17)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2. maj. 2022, 05:29
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.17
Danske maskiner skal rydde op efter krigen

Kl. 10.35
Rusland: Vi har ramt ammunitionsdepoter

Kl. 10.46
Israel forventer undskyldning for brug af Hitler-kortet

Yair Lapid harcelerer mod sin russiske ministerkollega, som har
sammenlignet den jødisk fødte præsident Zelenskyj med Adolf
Hitler, som stod bag udslettelsen af mellem fem og seks millioner
jøder

Kl. 11.14
Ukraines flygtningestrøm passerer 5,5 millioner

Kl. 11.54
Moskva-teater aflyser forestillinger instrueret af kritikere

Kl. 12.53
Vigtig ukrainsk bro ramt af bomber

Kl. 13.31
Lykke Friis trækker sig fra bestyrelse: Ikke foreneligt med at være
Ukraine-kommentator

Kl. 13.54
Dansk kampbataljon på vej mod Letland

Kl. 15.21
Minister: Danmark er klar hvis Rusland lukker for gassen

Kl. 16.26
FN-kontor: Over 3000 civile nu dræbt - det reelle tal er langt højere

Kl. 16.59
Russisk ambassadør har været til samtale i Udenrigsministeriet

41 min siden (Time now CET 18.52)
Civile meldes såret i bombardementer i Kherson

7 min siden (Time now CET 19.02)
Odessa ramt af raketangreb

(Time now CET 19.02)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-05-02 kl. 19.04
4 min. siden
Kommune i sms til Oslos indbyggere: Spar på vandet

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24136

Date: Mon, 2 May 2022 09:40:09 +0200
24134 <626f8adb$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/PJP3Ryh3d8E/m/IyBEU_uECQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

I går kl. 19:29
Kofod: Vi skal hjælpe Ukraine med at blive EU-kandidat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kofod-vi-skal-hjaelpe-ukraine-med-blive-eu-kandidat

-

I går kl. 19:47
Danmark beder Rusland forklare, hvorfor et militærfly krænkede luftrum
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-beder-rusland-forklare-hvorfor-et-militaerfly-kraenkede-luftrum

-

Fossiler af kæmpe vanddyr fundet i Alperne – hvordan kan det lade sig gøre?
2. maj. 2022, 20:21
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-02-fossiler-af-kaempe-vanddyr-fundet-i-alperne-hvordan-kan-det-lade-sig-goere

For mange millioner år siden var Alperne endnu ikke dannet, og
området var egentlig bunden af en lagune.

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
2. maj 2022, 20:23
Opdateret 2. maj, 20:23
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-02-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

'Kyivs spøgelse' er en myte, siger ukrainsk luftvåben – hvorfor blev den
skabt?
2. maj. 2022, 21:05
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-02-kyivs-spoegelse-er-en-myte-siger-ukrainsk-luftvaaben-hvorfor-blev-den-skabt

-

I går kl. 21:41
Korrespondent: Forfærdelig lang vej igen for civile i Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/korrespondent-forfaerdelig-lang-vej-igen-civile-i-mariupol

-

DR S147 man 02 maj 22:49:57
2.maj dr.dk/nyheder 21:59

SCHOLZ: VI FJERNER IKKE SANKTIONER
Rusland slipper ikke for Vestens
sanktioner, før der er en fredsaftale
på plads. Det siger den tyske
forbundskansler, Olaf Scholz, i et
interview med den tyske tv-station ZDF.

Kansleren siger, at Ruslands præsident,
Vladimir Putin, har forregnet sig, hvis
han tror, at Rusland kan erobre land-
områder i Ukraine, erklære krigen for
slut og forvente en lempelse af
sanktionerne.

- Han (Putin, red) troede ikke, at
Ukraine ville stå imod på denne måde.
Han troede ikke, at vi ville støtte
dem. Vi kommer ikke til at fjerne
sanktionerne, medmindre han laver en
aftale med Ukraine, siger Olaf Scholz.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/scholz-kun-ved-fredsaftale-vil-sanktioner-blive-fjernet

Kommentar:

Problemet er, at man IKKE kan stole på Putin-666. Hans aftaler er
stort set ikke mere værd end det stykke papir, de er underskrevet
på! De bliver kun overholdt, så længe det passer ind i Putin-666s
planer!

-

Antallet af mystiske brande og eksplosioner i Rusland stiger og stiger
2. maj. 2022, 22:18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-02-antallet-af-mystiske-brande-og-eksplosioner-i-rusland-stiger-og-stiger

Jernbanesabotage, mystiske brande og frygt for ukrainske droner
tyder på, at krigen er ved at komme til Rusland. I alt 22
hændelser er registreret.

-

Russisk milliardær kritiserede Putin, og nu bor han på en hemmelig
adresse med livvagter
2. maj. 2022, 23:06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-02-russisk-milliardaer-kritiserede-putin-og-nu-bor-han-paa-en-hemmelig-adresse-med

Som følge af kritikken blev han tvunget til at sælge sin
ejerandel i Tinkoff Bank til en anden oligark, der var bedre
anset af Putin. Prisen var knap 35 gange lavere, end hvad
aktierne var værd.

[ ... ]

Den russiske elite er imod krigen

Konsekvenserne af at kritisere Putin er alvorlige for russerne.
Især hvis man er oligark. Derfor tør Ruslands elite ikke udtale
sig kritisk om krigen, mener Tinkov.

Kommentar:

Her er hans kritik

https://www.instagram.com/p/CciExous6w9/

olegtinkov
Verificeret
Я не вижу ни ОДНОГО бенефициара этой безумной войны! Гибнут
невинные люди и солдаты🥲.
Генералы проснувшись с похмелья, поняли, что у них гавно-армия.
А откуда армия будет хорошая, если все остальное в стране гавно
и погрязло в ниппотизме, холуйсте и чинопочитании? Кремлевские
чиновники в шоке, что не только они, но и их дети теперь летом
не поедут на Средиземное море. Бизнесмены пытаются спасать
остатки имущества.. конечно есть дебилы, рисующие Z , но дебилов
в любой стране 10%. 90% россиян ПРОТИВ этой войны!

Dear “collective West” please give Mr.Putin a clear exit to save
his face and stop this massacre. Please be more rational and
humanitarian ❤️
1 u.

19. april

=>

Jeg kan ikke se NOGEN nydt godt af denne skøre krig! Uskyldige
mennesker og soldater dør.

Generalerne, der vågnede op med tømmermænd, indså, at de havde en
lorte hær.

Og hvordan vil hæren være god, hvis alt andet i landet er lort og
nedsunket i nippotisme, trældom og trældom?

Kremls embedsmænd er chokerede over, at ikke kun de, men også
deres børn, ikke vil tage til Middelhavet om sommeren.

Forretningsmænd forsøger at redde resten af ​​ejendommen ..
selvfølgelig er der idioter, der tegner Z, men idioter i ethvert
land er 10%.

90% af russerne er MOD denne krig!

=>

Kære "kollektive Vesten" venligst giv Mr. Putin en klar udgang for
at redde hans ansigt og stoppe denne massakre. Vær venligst mere
rationel og humanitær ❤️

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 19:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3822824
Sean Coogan
Korrespondent: Forfærdelig lang vej igen for civile i Mariupol

55 min. siden (Time now CET 20.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3823022
Sean Coogan
Tysklands kansler: Sanktioner mod Rusland, indtil der kommer en fredsaftale

44 min. siden (Time now CET 20.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3823175
Sean Coogan
Danmark sender gravemaskiner til Ukraine

21 min. siden (Time now CET 20.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3823551
Sean Coogan
Kat evakueret fra ødelagt bygning i Borodjanka

i går kl. 23:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3824163
Frederik Palle
Russisk forrentningsmand tvunget til at sælge sin andel af bank efter
fordømmelse af krig

i går kl. 23:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3824175
Sean Coogan
Overblik og tak for nu

(Time now CET 00.59)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2. maj. 2022, 05:29
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.13
Fem russiske soldater dræbt ved stålværk, siger ukrainere

Kl. 23.25
Ukraine fordømmer russisk ministers Hitler-udtalelse

- Den dybt rodfæstede antisemitisme blandt Rusland elite
demonstrerer over for verden, at Putins Rusland målrettet dyrker
russisk overherredømme og had til andre folk. ...

Kommentare:

Putin-666 forsøger at retfærdiggøre hans angrebskrig og tyveri af
Ukraine ved at opfinde en fjende.

Det er muligt, at han selv tror på sin vrangforestilling.

Og i så fald kan han finde på at opstarte 3. Verdenskrig ved at
begynde på at anvende atomvåben eller ghå til angreb på et
NATO-land.

Manden - eller rettere sagt - *uslingen* hører hjemme på en
psykopatforvarringsanstalt (ligesom Anders Behring Breivik)!

45 min siden (Time now CET 00.59)
Nyt forsøg på evakuering fra Mariupol tirsdag

Under 1 min siden (Time now CET 00.59)
Johnson vil annoncere hjælpepakke til Ukraine i tale til landets parlament

(Time now CET 00.59)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-05-03 kl. 01.04
I går kl. 23:03
Manchester United moser danskertunge Brentford

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24137