Found *external* break (=> FINDES der en *overset* 115-markør ved Giza?) - News 2022-11-10

Found *external* break (=> FINDES der en *overset* 115-markør ved Giza?)

File 24.677 ...
UFO-hunter-program
https://sites.google.com/view/ufo-hunter/files/24-xxx/24-6xx/24-677

Subject: ET-Break
(Zelenskyj: Rusland skal tvinges til fredsforhandlinger) -
Was: Russiske værnepligtige melder om hundredvis af dræbte:
- Vi var fuldstændig udsatte - News 2022-11-08
Date: Tue, 8 Nov 2022 10:57:25 +0100
24667 <tkd966$3sksg$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-6xx/24-667
Darkness (Mørke)
https://sites.google.com/view/kall-darkness/files/24-xxx/24-6xx/24-667
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/08Z5gMIzqVo/m/oXbMOlJDAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

> [...]
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 on

Meteor observationer i Danmark:

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2022-11-10-02-42-21/
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2022-11-10-05-17-30/
Delta:_______________________________________________02:35:09

=>

02 + (35/60) + (09/3600) = 2,58583...
( 02 + (35/60) + (09/3600) ) * 1/24 = 0,10774305...
( 02 + (35/60) + (09/3600) ) * 360/24 = 38,7875
( 02 + (35/60) + (09/3600) ) * 600/24 = 64,64583...

?

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2022-11-10-05-17-30/

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne Værdi
Kurs 291 grader
Faldvinkel 77 grader

=>

291 * 600/360 = 485
600 - ( 291 * 600/360 ) = 115

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: ET *Copyright* 78
(Found 78,0000015 at delta 172-Crater-3447 - 94-Big-Bang) -
Re: SETI-kædebrevet -
Re: Abraham-koden, Part 2
News:dk.videnskab
Date: Wed, 9 Nov 2022 13:35:11 +0100
24675 <tkg6q1$7gi8$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-markpointer/78
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-6xx/24-67x/24-67
ET-Bible,
Isotope evidence (Isotop indicier)
78, Atomic number (Z, Atomnummer)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193/78/24-675
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/UkyEKKsES7o/m/Aaa_2Qm8BAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/NIYeRulrCAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/fXT24eE1YiI/m/66v2tBhmAAAJ

Åh ...

Planen er, ET, at de fundne *markører* ved Giza (herunder 1,15
km mellem Sphinx og P3 via P2) skal visualiseres (i form af et
billede), da det er lettere at forstå for os mennesker (end
teoretiske tal).

Men ...

FINDES der en *overset* 115-markør (som er ligeså tydelig som
din *Copyright* 78 ?

Dét må efterforskes nærmere!

Russerne bruger "dragetænder" i krigen, viser efterretninger -
rent symbolsk, siger ekspert
9. nov. 2022, 09:16
https://nyheder.tv2.dk/2022-11-08-russerne-bruger-dragetaender-i-krigen-viser-efterretninger-rent-symbolsk-siger-ekspert

Med såkaldte dragetænder vil russerne sætte en stopper for
ukrainske kampvogne. Men virker de?

-

Nu vil Rusland diskutere atomvåben med USA – klassisk russisk
krigsstrategi, siger ekspert
9. nov. 2022, 15:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-09-nu-vil-rusland-diskutere-atomvaaben-med-usa-klassisk-russisk-krigsstrategi-siger

-

Russisk leder af besat by er død
9. nov. 2022, 15:45
https://nyheder.tv2.dk/2022-11-09-russisk-leder-af-besat-by-er-dod

-

Historier om hundredvis af dræbte soldater skaber vrede i Rusland
9. nov. 2022, 16:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-09-historier-om-hundredvis-af-draebte-soldater-skaber-vrede-i-rusland

Russiske soldater fortæller nu om store tab i Ukraine og om,
hvordan de bliver svigtet af deres officerer.

-

Rusland beordrer tilbagetrækning fra Kherson - det største, der
er sket i krigen siden foråret, siger ekspert
9. nov. 2022, 16:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-11-09-rusland-beordrer-tilbagetraekning-fra-kherson-det-stoerste-der-er-sket-i-krigen-siden

Kommentar:

Se tidligere indlæg i fil ...

Subject: ET-Break (Rusland beordrer tilbagetrækning fra Kherson) -
News 2022-11-09
Date: Wed, 9 Nov 2022 17:15:20 +0100
24676 <tkgjmp$8obe$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-6xx/24-676
Beating (Tæv, tæsk, prygl, røvfuld)
https://sites.google.com/view/kall-beating/files/24-xxx/24-6xx/24-676
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3kYP4NZWpBA/m/yrFMLC6CBAAJ

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

31. okt. 2022 kl. 21:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4780730
Morten Top
Dagens overblik

_____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
9. nov. 2022, 05:12
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-11-09-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.29
USA og Rusland skal mødes til atomvåbenforhandlinger

Kl. 07.52
Hårde kampe i det sydlige Ukraine

Kl. 08.18
Ukrainske styrker hævder at have ødelagt to russiske ammunitionslagre

De ukrainske styrker ødelagde tirsdag to russiske
ammunitionslagre i det sydlige Ukraine.

Kl. 08.45
Millioner uden strøm i Ukraine

Kl. 09.19
Rusland og Iran diskuterer sikkerhedsspørgsmål

Kl. 09.35
NATOs næste topmøde bliver i Vilnius

Kl. 10.35
Rusland indfører militærtræning i gymnasiet

Kl. 10.56
Rusland forpligter sig til klimamål trods sanktioner

Kl. 13.17
Vigtig russisk bro kan være ødelagt i lang tid

Kl. 13.42
Iran ønsker mere samarbejde med Rusland

Kl. 14.17
EU-Kommissionen foreslår milliard-lån til Ukraine

Kl. 14.31
Russisk leder af besat by er død

Kl. 15.23
Rusland: Vi har af og til diplomatisk kontakt med USA.

Kl. 16.22
Rusland beordrer tilbagetrækning fra Kherson

23 min siden (Time now CET 18.08)
Stoltenberg: Putin har begået "flere store fejl" i Ukraine

5 min siden (Time now CET 18.08)
Ukraine: Vi ser ikke tegn på tilbagetrækning

(Time now CET 18.08)

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

2022-11-09 kl 16.44
2 min. siden
Tilhængere af fri abort vandt det amerikanske midtvejsvalg flere steder

TV2:
Rusland beordrer tilbagetrækning fra Kherson - det største, der er sket
i krigen siden foråret, siger ekspert
9. nov. 2022, 16:26

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24677

ET-Break (Crime does NOT pay! - Putin deltager ikke i topmøde)

Was:
Spar på energien: Fra kl 15 og frem til i hvert fald midnat
er priserne lave

WHO: 90 procent færre dør af corona

File 24.678 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-6xx/24-678
Crime does NOT pay
https://sites.google.com/view/kall-crime-does-not-pay/files/24-xxx/24-6xx/24-678

Subject: Found *external* break (=> FINDES der en *overset*
115-markør ved Giza?) - News 2022-11-10
Date: Thu, 10 Nov 2022 09:46:15 +0100
24677 <tkidoo$h4f7$1...@news.eternal-september.org>
UFO-hunter-program
https://sites.google.com/view/ufo-hunter/files/24-xxx/24-6xx/24-677
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OWdTX2xdz6M/m/x7EIBAPaDQAJ
Energi-priser i dag i Danmark:

Andel Energi ...
https://andelenergi.dk/kundeservice/aftaler-og-priser/timepris/

Fra klokken ca. 15 og frem til midnat er priserne MEGET lave
(under 0,29 kr./kWh FØR transport og afgifter) pga. Grøn Energi
(d.v.s. at strømmen er produkseret af vindmøller).

Hvis vi alle omstiller vores opvarmning til fx. varmepumper og
*lagrer* EL (så den kan bruges på andre tidspunkter i løbet af
døgnet), når den er billig, da vil samfundet kunne spare MEGET
på CO2-udledningen til atmosfæren, skønner jeg!

Nordøstgrønland taber seks gange mere is end troet, viser mest
præcise måling
https://videnskab.dk/naturvidenskab/nordoestgroenland-taber-seks-gange-mere-is-end-troet-viser-mest-praecise-maaling

Afsmeltningen kan være kraftigt undervurderet i flere andre
steder, lyder det fra dansk forsker bag nyt studie.

-

Danske forskere omdanner CO2 til grøn energi
https://videnskab.dk/teknologi-innovation/danske-forskere-omdanner-co2-til-groen-energi

... De har bygget et biogasanlæg, der kan producere biometan af
CO2, ...

-

DR S165 tor 10 nov 09:41:20
9.november dr.dk/nyheder 21:51

WHO: 90 PROCENT FÆRRE DØR AF CORONA

I går kl. 21:51
WHO: 90 procent færre dør med corona end i februar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/who-90-procent-faerre-doer-med-corona-end-i-februar

Kommentar:

Tak Jesus ... :-)

-

DR S171 tor 10 nov 09:41:21
10.november dr.dk/nyheder 08:18

BARSEBÆCK-EJER AFVISER PLAN
Den tyske energigigant Uniper, der ejer
Barsebæck-værket, har ikke i sinde at
bygge et nyt atomkraftværk i Sverige.

[ ... ]

... et nyt atomkraftværk blot 15 kilometer
inde i landet fra Barsebæckværket i
byen Kævlinge.

I dag kl. 08:18
Barsebäck-ejer afviser plan om nyt atomkraftværk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/barseback-ejer-afviser-plan-om-nyt-atomkraftvaerk

Kommentar:

Kävlinge
https://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4vlinge

55.789892°, 13.110122°
https://goo.gl/maps/RzEbaTVuj5yNMiHu7

Distance to Copenhagen:
30,5 km

Det er FORTSAT al, AL for tæt på en *Storby*!

-

DR S172 tor 10 nov 09:41:21
10.november dr.dk/nyheder 08:48

PUTIN DELTAGER IKKE I TOPMØDE

I dag kl. 08:48
Putin kommer ikke til G20-topmøde i Indonesien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-kommer-ikke-til-g20-topmoede-i-indonesien

Kommentar:

Du er heller ikke velkommen!

Du skal for en *krigsforbryderdomstol* og anbringes på en
forvaringsanstalt ligesom Radovan Karadžić, Ratko Mladić,
Slobodan Milošević og Anders Behring Breivik.

HVORFOR ?

Fordi:

Forbrydelse betaler sig IKKE!
Crime does NOT pay!

(
Вам тоже не рады!

Вас будет судить *трибунал по военным преступлениям* и поместите
в следственный изолятор, как и Радована Караджича, Ратко Младича,
Слободана Милошевича и Андерса Беринга Брейвика.

ПОЧЕМУ ?

Потому что:

Преступление НЕ оплачивается!
Преступление НЕ оплачивается!
)...

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2022-11-10, Thursday, day no 314 (51 left), CET 10:38, GMT 09:38)
- "Compra?"

Means:
Forstået?
Understood?
Понял?

[...]

_________________________________
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24678

Klimaforandringer gør vejrkatastrofer vildere: Her er fire af de værste,
der har ramt i år

Militæranalytiker sår tvivl om russisk tilbagetrækning fra Kherson:
Er det en fælde?

Topgeneral: 100.000 russere er enten dræbt eller såret i Ukraine

Stoltenberg hylder tapre, modige ukrainske soldater

115-markør ved Giza?) - News 2022-11-10
Date: Thu, 10 Nov 2022 09:46:15 +0100
[...]

I går kl. 17:02
Russerne beordrer tilbagetrækning i Kherson
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russerne-beordrer-tilbagetraekning-i-kherson

-

Taliban forbyder kvinder i karruseller og rutsjebaner
9. nov. 2022, 19:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-09-taliban-forbyder-kvinder-i-karruseller-og-rutsjebaner

-

Skal vi juble eller græde, når usædvanlig varme rammer?
9. nov. 2022, 19:31
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-11-09-skal-vi-juble-eller-graede-naar-usaedvanlig-varme-rammer

-

I går kl. 21:12
Militæranalytiker: Ordre om russisk tilbagetog fra Kherson er et
'drømmescenarie' for ukrainerne
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaeranalytiker-melding-om-russisk-tilbagetog-fra-kherson-er-droemmescenarie

-

I går kl. 21:00
Klimaforandringer gør vejrkatastrofer vildere: Her er fire af de værste,
der har ramt i år
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/klimaforandringer-goer-vejrkatastrofer-vildere-her-er-fire-af-de-vaerste-der-har

-

Putins venner roser General Dommedag for et skaktræk i Ukraine
9. nov. 2022, 22:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-09-putins-venner-roser-general-dommedag-for-et-skaktraek-i-ukraine

-

I går kl. 23:01
Joe Biden: Jeg er klar til at samarbejde - også med republikanere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/joe-biden-jeg-er-klar-til-samarbejde-ogsaa-med-republikanere

-

Biden: En god dag for demokratiet og en god dag for USA
9. nov. 2022, 23:20
https://nyheder.tv2.dk/2022-11-09-biden-en-god-dag-for-demokratiet-og-en-god-dag-for-usa

-

Putin melder afbud til stort topmøde
10. nov. 2022, 05:16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-10-putin-melder-afbud-til-stort-topmode

-

I dag kl. 06:30
Militæranalytiker sår tvivl om russisk tilbagetrækning fra
Kherson: Er det en fælde?
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaeranalytiker-saar-tvivl-om-russisk-tilbagetraekning-fra-kherson-er-det-en

Kommentar:

Vær *realister*:

HVIS alle russerne (inklusiv soldaterne) er trukket tilbage fra
den vestlige side af floden, da kan man jo meget lettere bruge
kemiske våben!

Og da Putin-666 allerede HAR udvist *kynisme* i sin adfærd, kan
han finde på det igen og igen (fordi hans sind er *sygt*)!

-

I dag kl. 09:29
Joe Biden vil snakke med Putin om fangeudveksling af amerikansk atlet
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/joe-biden-vil-snakke-med-putin-om-fangeudveksling

-

Kl. 09.55
Iran hævder at have bygget supersonisk missil

LIGE NU
10. nov. 2022, 06:24
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-11-10-lige-nu

-

Topgeneral: 100.000 russere er enten dræbt eller såret i Ukraine
10. nov. 2022, 07:14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-10-topgeneral-100000-russere-er-enten-draebt-eller-saret-i-ukraine

-

Russerne varsler retræte i Kherson, men frygten for bykamp og
bagholdsangreb lurer
10. nov. 2022, 10:29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-10-russerne-varsler-retraete-i-kherson-men-frygten-for-bykamp-og-bagholdsangreb-lurer

[...]

Kl. 18.39
Stoltenberg hylder tapre, modige ukrainske soldater

Kl. 21.17
Tjetjeniens leder hylder russisk tilbagetrækning: - Et svært men rigtig valg

Kl. 22.37
Zelenskyj: - Vi skal forsigtigt styrke vores position i syd

Kl. 23.43
Joe Biden efter tilbagetrækning fra Kherson: Rusland har "ægte problemer"

Seneste nyt om krigen i Ukraine
10. nov. 2022, 05:39
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-11-10-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.34
Rusland er i "alvorlige problemer" i Ukraine, siger Biden

Kl. 06.03
Putin tager ikke til G20-topmøde

Kl. 06.24
Over 100.000 russiske soldater er dræbt eller såret, siger amerikansk
general

Kl. 07.15
Zelenskyjs rådgiver: Vi ser ingen tegn på tilbagetog

Kl. 09.11
38-årig mand er tredje brite dræbt i krig i Ukraine

Kl. 09.46
Iran hævder at have bygget supersonisk missil

Kl. 10.09
Putin vil måske deltage elektronisk ved G20-topmøde

(Time now CET 11.23)

[...]

2022-11-10 kl 10.57
22 min. siden
Tidligere Fifa-boss fortryder VM i Qatar: 'Det er da bizart'

TV2:
Russerne varsler retræte i Kherson, men frygten for bykamp og
bagholdsangreb lurer
10. nov. 2022, 10:29

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24679

Russisk selskab får lov til at undersøge eksplosioner på gasrørledning

115-markør ved Giza?) - News 2022-11-10
Date: Thu, 10 Nov 2022 09:46:15 +0100
[...]

I dag kl. 11:33
Brasiliens forsvarsministerium finder ingen beviser for valgsnyd
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/brasiliens-forsvarsministerium-finder-ingen-beviser-valgsnyd

-

DR S118 tor 10 nov 13:17:51
10.november dr.dk/nyheder 13:15

IRAN HÆVDER: HAR HYPERSONISK MISSIL

[ ... ]

... Landet er tidligere været
blevet beskyldt for nogle gange at
overdrive sin militære kapacitet af
vestlige militæranalytikere. Det
skriver Reuters.

I dag kl. 13:15
Iran hævder at have bygget hypersonisk missil
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-haevder-have-bygget-hypersonisk-missil

-

Amerikansk inflation falder for fjerde måned i træk: - Det er en mærkbar
lettelse
10. nov. 2022, 14:35
Opd. 10. nov. 2022, 14:40
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-11-10-amerikansk-inflation-falder-for-fjerde-maaned-i-traek-det-er-en-maerkbar

-

I dag kl. 15:36
100.000 russere er ifølge USA enten dræbt eller såret i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/100000-russere-er-ifoelge-usa-enten-doede-eller-saaret-i-ukraine

-

DR S126 tor 10 nov 22:02:01
10.november dr.dk/nyheder 16:13

NORD STREAM AG I DANSKE EEZ
Nord Stream AG kan nu foretage sine
egne undersøgelser af de skader, der er
sket på gasrørledningerne, som ligger i
den del af Østersøen, som hører under
den danske eksklusive økonomiske zone
(EEZ).
Det bekræfter Pia Dahl Højgaard,
direktør i Geodatastyrelsen, overfor DR
Nyheder.

Nord Stream AG, der ejer
gasrørledningerne, har tidligere
undersøgt den del, hvor der er sket
skader, som ligger i den tilsvarende
svenske EEZ, med et chartret russisk
fartøj.
Ifølge Reuters fik Nord Stream AG
tilladelsen til at undersøge forholdene
i den danske EEZ den 1. november.

I dag kl. 16:13
Nord Stream AG har fået tilladelse til undersøgelser i dansk farvand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nord-stream-ag-har-faaet-tilladelse-til-undersoegelser-i-dansk-farvand

-

Mystikken breder sig om prorussisk leders død i bilulykke
10. nov. 2022, 18:53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-10-mystikken-breder-sig-om-prorussisk-leders-doed-i-bilulykke

-

Russisk tilbagetrækning i Kherson er som et biluheld i slowmotion
Jacob Kaarsbo
Senioranalytiker i Tænketanken Europa og tidligere chefanalytiker i FE
10. nov. 2022, 20:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-10-russisk-tilbagetraekning-i-kherson-er-som-et-biluheld-i-slowmotion

-

Ukraine generobrer by efter by: - det ser håbløst ud for russerne, siger
ekspert
10. nov. 2022, 22:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-10-ukraine-generobrer-by-efter-by-det-ser-haabloest-ud-for-russerne-siger-ekspert

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 16:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4846402
Amalie Rokkedal Simonsen
Ifølge russisk forsvarsminister er tropper beordret til at trække sig
tilbage fra Kherson

i dag kl. 17:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4846515
Amalie Rokkedal Simonsen
Stoltenberg: Det ville være endnu en sejr for Ukraine

i dag kl. 17:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4846639
Amalie Rokkedal Simonsen
Store fremskridt i området for Ukraine

i dag kl. 18:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4846739
Amalie Rokkedal Simonsen
Militæranalytiker: Er det en fælde fra russisk side?

i dag kl. 18:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4846907
Amalie Rokkedal Simonsen
Zelenskyjs rådgiver: 'Rusland vil gøre Kherson til en by af død'

i dag kl. 19:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4847322
Amalie Rokkedal Simonsen
Meldinger om at Mykolajiv-regionen er fuldstændig fri

i dag kl. 19:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4847438
Amalie Rokkedal Simonsen
Storbritanniens forsvarsminister: 'Verden skal ikke være taknemmelig'

- Verden skal ikke være taknemmelig for, at Rusland giver
stjålen ejendom tilbage, lød det ifølge BBC.

i dag kl. 20:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4847746
Amalie Rokkedal Simonsen
Over 100.000 russere dræbt eller såret i Ukraine

i dag kl. 20:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4848020
Amalie Rokkedal Simonsen
Zelenskyj: 'Fjenden giver os ikke gaver'

i dag kl. 21:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4848220
Amalie Rokkedal Simonsen
Beboere skal ikke tage hjem til generobrede områder - endnu

i dag kl. 21:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4848290
Amalie Rokkedal Simonsen
Russiske tropper har efter sigende ødelagt infrastruktur i Kherson

31 min. siden (Time now CET 22.46)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4848551
Anders Frigaard
Ukraines forsvarsminister: Det vil tage lang tid for Rusland at trække
sig tilbage

(Time now CET 22.46)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 12.43
USA's præsident vil drøfte fangeudveksling med Putin

Kl. 13.28
Rusland er under "hårdt pres", siger NATO-chef

Kl. 13.54
Ukrainske soldater poserer i fuld uniform og hævder vigtig by befriet

53 min siden (Time now CET 15.16)
Ukraine siger, de har generobret 264 kvadratkilometer det seneste døgn

35 min siden (Time now CET 15.16)
Rusland vil gøre Kherson til en "dødsby", raser Zelenskyjs toprådgiver

Kl. 15.28
Meldinger om ukrainsk fremmarch ved Kherson

Kl. 16.06
Russisk selskab får lov til at undersøge eksplosioner på gasrørledning

Kl. 16.53
Ukrainske styrker generobrer land

Kl. 18.43
Estland vil fjerne monumenter med tilknytning til Sovjetrusland

Kl. 21.33
Vil tage russerne en uge at trække sig ud af Kherson

(Time now CET 22.48)

[...]

2022-11-10 kl 22.35
27 min. siden
Trods stort besvær knokler Danmark sig til to vigtige point mod EM-bundprop

TV2:
Politibetjent stukket ihjel i knivangreb i Bruxelles
10. nov. 2022, 22:34

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24683