ET break (Russiske missillagre er snart tomme, siger britisk forsvarsministerium) - News 2022-11-26

ET Break

Was:
Russiske missillagre er snart tomme, siger britisk forsvarsministerium

File 24.749 ...
Hancock
https://sites.google.com/view/kall-hancock/
https://sites.google.com/view/kall-hancock/files/24-xxx/24-7xx/24-749

Other news:

Vi har dræbt droneinstruktører, siger Ukraine og advarer Iran

USA forbyder Huawei-produkter

Natalia blev offer for Putins vinterkrig: Hvorfor er russerne så grusomme?

Ukraine har dræbt droneinstruktører

Xi vil arbejde mere med Nordkorea

Subject: Ny video viser skaderne på Nord Stream-gasledning i dansk
zone - News 2022-11-24
Date: Fri, 25 Nov 2022 02:25:06 +0100
24745 <tlp5hi$osls$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0qy7dTJr6nc/m/CCRSm7LQCAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

> [...]
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 on

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

To personer døde efter oversvømmelser i Saudi-Arabien
25. nov. 2022, 20:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-25-to-personer-doede-efter-oversvoemmelser-i-saudi-arabien

-

I går kl. 20:40
Gassen flyder ad nye veje til Europa, men aftaler med lande som Qatar
kan føre til nye problemer
https://www.dr.dk/nyheder/udland/gassen-flyder-ad-nye-veje-til-europa-men-aftaler-med-lande-som-qatar-kan-foere-til

-

Vi har dræbt droneinstruktører, siger Ukraine og advarer Iran
25. nov. 2022, 21:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-25-vi-har-draebt-droneinstruktoerer-siger-ukraine-og-advarer-iran

Kommentar:

Apropos ...

Subject: ET-Break (FN: Iran beriger uran og udvider sit atomprogram) -
News 2022-11-23
Date: Wed, 23 Nov 2022 08:59:19 +0100
24735 <tlkjsn$b4f2$1...@news.eternal-september.org>
Iran (Fanatistan)
https://sites.google.com/view/kall-iran/files/24-xxx/24-7xx/24-735
3. Worldwar (3. Verdenskrig)
https://sites.google.com/view/3-worldwar/files/24-xxx/24-7xx/24-735
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Hv0WjC1t47c/m/LAp6tQxJCAAJ

> -
>
> DR S124 ons 23 nov 07:57:36
> 22.november dr.dk/nyheder 22:29
>
> FN: IRAN UDVIDER SIT ATOMPROGRAM
[ ... ]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-iran-beriger-uran-og-udvider-sit-atomprogram

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-14-saaret-og-en-draebt-ved-eksplosioner-i-jerusalem

> Det klogeste er derfor en *præventivt* angreb på Iran (for at
> *forhindre* det i at få fat i atombomben)!
>
> Man KUNNE gøre det - som tidligere foreslået - via Ukraine, da
> Iran jo ALLEREDE har angrebet landet via Rusland! Ukraine har jo
> ret til selvforsvar.
>
> Donér derfor i dag de langdistancemissiler, der skal til for at
> (ødelægge irans atombombeprogram)!...
>
> And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
> (2022-11-23, Wednesday, day no 327 (38 left), CET 08:54, GMT 07:54)
> [...]

and ...

[ ... ]

Subject: ET *Copyright* 78
(Found 78,0000015 at delta 172-Crater-3447 - 94-Big-Bang) -
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-6xx/24-675

+

Subject: Found Big-Bang-DATA at P1-Sphinx
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-7xx/24-744

=>

En *asteroide-fuldtræffer* ude fra Rummet kan således hurtig sætte
en stopper for Irans atomvåbenprogram!

*Profetien* lyder således:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+49.34-&version=BPH

Jeremias 49:34-39, Bibelen på hverdagsdansk

Profeti imod Elam

34
Det følgende budskab om Elam gav Herren mig kort efter, at
Zidkija var blevet konge i Juda.

35
Herren, den Almægtige siger: „Jeg vil tilintetgøre Elams[a]
berømte bueskytter, som har givet dem mange sejre,

36
 og bringe fjender over dem fra alle sider, så de spredes for
alle vinde. De bliver ført i fangenskab ud over hele verden.

37
Jeg vil sørge for, at Elam gribes af frygt for deres fjender.
Min brændende vrede vil bringe ulykke over dem, siger Herren.
Jeg sender en hær imod dem, som helt vil rasere deres land.

38
Jeg overtager magten i Elams rige, siger Herren, og styrter
deres konge og stormænd.

39
Men engang i fremtiden vil jeg genoprejse Elams folk.”

Footnotes

a.
49,35 Elam var et land med hovedstaden Susa, beliggende i det
nuværende sydvestlige Iran.

Kommentar:

I den autoriserede oversættelse fra 1933 står der:

38
Jeg rejser min Trone i Elam og tilintetgør der både Konge og
Fyrster, lyder det fra Herren.

Denne talemåde (Jeg rejser min Trone) har jeg ikke fundet
andre steder i Bibelen. Så den må betyde noget ganske særligt;
noget *enestående*.

I GT *åbenbarede* Gud sig i Åbenbaringsteltet, hvor Pagtens
Ark blev opbevaret, og det var under *dødsstraf* forbudt at
røre den, hvis man ikke var udvalgt. Et menneske segner død
om, da han forsøger at redde Arken. Se ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Cr+13.10&version=BPH

Han dør, selvom det var i god mening!

-

Vores nabolande er klar, hvis krisen rammer – i Danmark er der lang vej,
mener militæranalytiker
25. nov. 2022, 23:13
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-11-25-vores-nabolande-er-klar-hvis-krisen-rammer-i-danmark-er-der-lang-vej-mener

-

DR S171 fre 25 nov 23:56:23
25.november dr.dk/nyheder 23:26

XI VIL ARBEJDE MERE MED NORDKOREA

I går kl. 23:26
Xi vil arbejde tættere med Nordkorea om regional og global sikkerhed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/xi-vil-arbejde-taettere-med-nordkorea-om-regional-og-global-sikkerhed

Kommentar:

Endnu en grund til at Kina skal boykottes!

-

DR S172 fre 25 nov 23:56:23
25.november dr.dk/nyheder 23:55

UKRAINE HAR DRÆBT DRONEINSTRUKTØRER

... Han
advarer desuden Iran i at sende nye
rådgivere afsted. De såkaldte
droneinstruktører skulle være dræbt,
mens de befandt sig på [Krim-halvøen]. ...

2022-11-26 kl 02.39
I går kl. 23:55
Ukraine: Vi har dræbt iranske droneinstruktører
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vi-har-draebt-iranske-droneinstruktoerer

-

DR S174 lør 26 nov 08:04:10
26.november dr.dk/nyheder 06:41

USA FORBYDER HUAWEI-PRODUKTER

I dag kl. 06:41
USA forbyder Huawei-produkter - frygter kinesisk overvågning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-forbyder-huawei-produkter-frygter-kinesisk-overvaagning

+

USA forbyder Huawei-produkter på grund af sikkerhedsrisiko
26. nov. 2022, 05:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-26-usa-forbyder-huawei-produkter-pa-grund-af-sikkerhedsrisiko

-

Putin drikker te med bekymrede mødre til russiske soldater
26. nov. 2022, 05:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-26-putin-drikker-te-med-bekymrede-modre-til-russiske-soldater

+

2022-11-26 kl 08.32
27 min. siden
Putin mødtes med 'håndplukkede' mødre til soldater: 'Det er endnu en
forestilling'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-moedtes-med-haandplukkede-moedre-til-soldater-det-er-endnu-en-forestilling

-

Natalia blev offer for Putins vinterkrig: Hvorfor er russerne så grusomme?
26. nov. 2022, 05:56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-25-natalia-blev-offer-for-putins-vinterkrig-hvorfor-er-russerne-saa-grusomme

Kommentar:

Hvorfor er russerne så grusomme?

Fordi de er *egoister*!

Hmm ...

Der bor en djævel i os alle, og den skal *korsfæstes* HVER DAG!

Og det er desværre dét, som mange mennesker ikke har lært!

Det gælder ikke kun russere. Vi observerer det også i Mellemøsten,
hvor navnlig det religiøse had tager overhånd og *forpester*
tilværelsen for alle andre fx. i Iran, Afghanistan und so weiter.
IS henrettede nogle kristne bare fordi de ikke var muslimer!

Hvad mon ET tænker?

ET-simulering on:

HVORFOR skal jeg være barnepige for en møgunge?

Nu vil jeg jo ikke ligefrem påstå, at vi alle er nogle møgunger,
men jeg har lagt mærke til, at denne djævel i os alle bliver vakt
til live, når/hvis vi bliver alvorlig krænket (fx. i form af krig)!
Vi bliver *hævntørstige*!

-

Dødelig brand får folk til at protestere over Kinas coronapolitik
26. nov. 2022, 06:48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-26-dodelig-brand-far-folk-til-at-protestere-over-kinas-coronapolitik

-

Stalins hungersnød dræbte millioner - Putin beskyldes for samme taktik
26. nov. 2022, 07:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-26-stalins-hungersnod-draebte-millioner-putin-beskyldes-for-samme-taktik

Kommentar:

Hvorfor ikke bare kaste en sten i hovedet på Putin-666 (fx. mens
han sidder i Kreml og langt væk fra alle uskyldige civile russere),
ET? - Så er problemet løst!

HVORFOR må de onde ikke straffes?

De ér jo ALLEREDE *skyldige* for Domstolen°!

-

Færøerne indgår fiskeriaftale med Rusland
26. nov. 2022, 08:10
https://nyheder.tv2.dk/2022-11-26-faeroeerne-indgaar-fiskeriaftale-med-rusland

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

17. nov. 2022 kl. 20:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4889735
Morten Top
Dagens overblik

______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. nov. 2022, 05:23
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-11-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.15
EU-lande donerer generatorer til Ukraine

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. nov. 2022, 05:15
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-11-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.20
Putin drikker te med mødre til døde, russiske soldater

Kommentar:

Disse mødre på billedet ser ikke særlig kede ud af det!

Normalt vil en mor *elske* sin søn/datter og *sørge*, dersom
barnet er omkommet!

INGEN pårørende ofrer deres familie UDEN tårer!

KUN en *psykopat* laver sådanne *skuespil* (for at få endnu flere
til at ofre deres børn til *afguden* Bæ-på-dåse)!

Kl. 06.04
Se også
Natalia blev offer for Putins vinterkrig: Hvorfor er russerne så grusomme?

Kl. 06.12
Mere end 6 millioner husstande uden elektricitet

Kl. 07.15
- Det er en bekymrende situation, siger analytiker om angreb på Kherson

Kl. 07.41
Se også
Stalins hungersnød dræbte millioner - Putin beskyldes for samme taktik

Kl. 07.55
Trods massiv modstand: Færøerne indgår aftale med Rusland

31 min siden (Time now CET 09.22)
Russiske missillagre er snart tomme, siger britisk forsvarsministerium

Kommentar:

HVIS vi havde ondt i sinde (ligesom Hitler), så er det nu, at
Rusland er mest sårbar og forsvarsløse og altså nemmest at angribe!

Men vi er - GUDSKELOV - IKKE dumme Hitler-svin, og vi har lært at
*forsage* også al det onde, som bor i vores indre!

Men vi bliver nødt til at *straffe* de *skyldige*, ikke sandt, ET?

Ellers går verden af lave!

Ihukom ordene:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ecc+8.11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

Hvor længe skal vi vente med operation *galaktisk* nabohjælp?

Der findes nok ikke længere nogen anden udvej, ET!

Vi *omkommer* alle her på planeten, hvis ikke du aktivt involverer
dig og tager et *medansvar* i dette univers problemstillinger!

ET-simulering ON:

Og hva' så? - Dør I, så overtager vi planeten! Og så slipper
vi for at være barnepige! I er fór onde af natur!

Og netop i det samme hørte jeg en røst, men OM den kom fra
Himlen er IKKE sikkert:

CET 09:37
- "Jeg har fået nok af Saddam Hussein...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps ET),
der sagde:
(2022-11-26, Saturday, day no 330 (35 left), CET 09:37, GMT 08:37)
- "og andre skvatmikler!"

(Time now CET 09.22)

2022-11-26 kl 08.32
7 min. siden
Særligt én franskmand imponerer: 'Jeg kunne godt tænke mig at være lige
så hurtig'

TV2:
Fodgænger kørt ihjel på motorvejen
26. nov. 2022, 08:44

Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$147I dag kl. 05:23
Zelenskyj til FN: Verden må reagere på angreb mod
infrastru...@news.sunsite.dk>
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24749

Hvideruslands udenrigsminister er pludselig død

File 24.750 ...
Belarus (Hviderusland)
https://sites.google.com/view/kall-belarus/files/24-xxx/24-7xx/24-750
DR S115 lør 26 nov 15:05:08
26.november dr.dk/nyheder 09:19

FÆRØERNE HAR INDGÅET FISKERIAFTALE

I dag kl. 09:19
Færøerne har indgået fiskeriaftale med Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/faeroeerne-har-indgaaet-fiskeriaftale-med-rusland

-

I dag kl. 11:05
Lokalvalg i Taiwan: 'Den kinesiske trussel' driver unge til at stemme i dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lokalvalg-i-taiwan-den-kinesiske-trussel-driver-unge-til-stemme-i-dag

-

I dag kl. 11:31
Protester mod covid-regler i Kina efter dødsbrand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/protester-mod-covid-regler-i-kina-efter-doedsbrand

-

Færøerne indgår fiskeriaftale med Rusland
26. nov. 2022, 08:10
Opd. 26. nov. 2022, 12:42
https://nyheder.tv2.dk/2022-11-26-faeroeerne-indgaar-fiskeriaftale-med-rusland

-

Putin beskyldes for at skjule sig for magtfulde russiske mødre: - Er du
en mand eller hvad?
26. nov. 2022, 15:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-26-putin-beskyldes-for-at-skjule-sig-for-magtfulde-russiske-moedre-er-du-en-mand

-

DR S123 lør 26 nov 19:18:30
26.november dr.dk/nyheder 16:17

BELARUSISK UDENRIGSMINISTER DØD
Den belarusiske udenrigsminister
Vladimir Makei er død, 64 år gammel.
Det skriver Reuters, som citerer det
belarusiske nyhedsbureau Belta.

Makei har været udenrigsminister siden
2012.

Tidligere på ugen deltog Makei ved et
møde Jerevan i Collective Security
Treaty Organization (CSTO), der er en
militær alliance, som udover Belarus
har Kasakhstan, Kirgisistan,
Tadsjikistan, Armenien og Rusland som
medlemmer, og han skulle mødes med den
russiske udenrigsminister Sergej Lavrov
på mandag.

I dag kl. 16:17
Belarusisk udenrigsminister pludselig død
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/belarusisk-udenrigsminister-pludselig-doed

+

Hvideruslands udenrigsminister er pludselig død
26. nov. 2022, 18:25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-26-hvideruslands-udenrigsminister-er-pludselig-dod

Kommentar:

Så mangler vi bare alle de andre skiderikker (herunder Putin-666)!

[...]

Kl. 09.39
Zelenskyj i sjælden kritik af Kyiv-borgmester: Der er ikke gjort nok

Kl. 11.49
Vandforsyningen tilbage i Kyiv – men strømmen mangler

Kl. 12.57
Strømmen tilbage i Kherson

Kl. 13.43
Statsbesøg i Kyiv: - Vi står med ukrainerne

48 min siden (Time now CET 15.32)
Ukraine løslader ni russiske krigsfanger

5 min siden (Time now CET 15.32)
Medie:: 12 ukrainske krigsfanger løsladt

Kl. 16.10
Medier: 21 løsladt i stor udveksling af fanger

Kl. 17.02
Tre premierministre mødes i Kyiv

Kl. 17.46
Ukraine: 32 civile dræbt efter russisk tilbagetrækning fra Kherson

58 min siden (Time now CET 19.38)
Ukrainsk præsident vært for topmøde om korneksport

(Time now CET 19.38)

2022-11-26 kl 19.26
9 min. siden
Taiwans præsident tager ansvaret for lokalvalgsnederlag

TV2:
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24750

Heaven-break (The foreign minister of Belarus has died suddenly)

Heaven-break (Hvideruslands udenrigsminister er pludselig død)

File 24.751 ...
Doomsday (Judgment Day, Dommedag)
https://sites.google.com/view/kall-doomsday/files/24-xxx/24-7xx/24-751
Galactic neighbor help
(Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/24-xxx/24-7xx/24-751
Belarus (Hviderusland)
https://sites.google.com/view/kall-belarus/files/24-xxx/24-7xx/24-751

-

Den 26-11-2022 kl. 09:44 skrev Kall, Mogens:

Subject: ET break (Russiske missillagre er snart tomme, siger
britisk forsvarsministerium) - News 2022-11-26
Date: Sat, 26 Nov 2022 09:44:55 +0100
24749 <tlsjm9$1alpd$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OSKtL-HR8Zo/m/DVqzDkg3CQAJ

> [...]

> ET? - Så er problemet løst!
>
> HVORFOR må de onde ikke straffes?
>
> De ér jo ALLEREDE *skyldige* for Domstolen°!

Subject: Hvideruslands udenrigsminister er pludselig død -
Re: ... News 2022-11-26
Date: Sat, 26 Nov 2022 19:39:00 +0100
24750 <tltmg5$1eaas$1...@news.eternal-september.org>
Belarus (Hviderusland)
https://sites.google.com/view/kall-belarus/files/24-xxx/24-7xx/24-750
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OSKtL-HR8Zo/m/RfAdEbNXCQAJ
And then I heard a voice from Heaven said (perhaps it was the
voice of the Creator° Himself):
(2022-11-27, Sunday, day no 331 (34 left), CET 06:40, GMT 05:40)
- "Jeg dømmer:"

40
- "Skyldig!"

CET 07:32