News 2022-08-03, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1277 days to global Nuclearwar+suicide

USA ser ingen problemer med besøg

Pelosi roser Taiwans demokrati

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

160 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

152 days after Sodom-warning-to-Russia

140 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ

[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar

> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

Hvordan kan jeg hjælpe?
How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller
Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or
Red Cross Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или
Красный Крест Украины

Notat tirsdag den 7. juni

Forleden dag spurgte en af mine naboer om hjælp med at klippe
hendes hæk, og det færdiggjorde jeg så i dag og aftalte med
hende, at hun sender et beløb enten til Læger uden Grænser
eller Den danske Ukraine komite (apropos Operations Dagværk,
hvor skoleelever arbejder gratis en dag og belønningen for
arbejdet så sker i form af en pengeindsamlingen, som går til
et godt formål).

Så det er også en måde at samle penge ind!

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ...

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

UCB ...
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Jeremias 48
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+48&version=BPH

___ quote END ___

Own devotiontext:

___ quote begin ___

Ordet for 2022-08-03

Det er befalet, at du skal elske 3)

"Dette er mit bud, at I skal elske hinanden, ligesom jeg har elsket
jer."
Joh 15,12

Prøv at tænke på den person, du finder sværest at elske. Hvordan kan du
lære at elske denne type? Allerførst, før du kan elske dem, skal du
mærke og forstå, hvor højt Gud elsker dig. Paulus skriver, "Og beder
om... at Kristus ved troen må bo i jeres hjerter og I være rodfæstede og
grundfæstede i kærlighed, så at I sammen med alle de hellige får styrke
til at fatte, hvor stor bredden og længden og højden og dybden er, og
til at kende Kristi kærlighed, som overgår al erkendelse, så I fyldes,
til hele Guds fylde nås." (Ef 3,17-19)

Læg mærke til ordene, "fatte... kende... erkendelse." Gud ønsker, at du
skal føle og mærke Hans kærlighed, og Han vil, at du skal forstå den.
Hvorfor? 1. Johannesbrev 4,19 siger, at vi elsker Gud, fordi Han først
elskede os. Hvorfor er det vigtigt at føle sig elsket af Gud? Fordi
uelskede mennesker ofte er ukærlige mennesker. Når du ikke føler dig
oprigtigt elsket, har du heller ikke lyst til at vise andre kærlighed.
Du skal altså først selv opleve Guds kærlighed.

Jesus sagde: "I skal elske hinanden, som jeg har elsket jer." Når du har
handlet virkelig dårligt og i dine allerringeste øjeblikke, har Jesus
elsket dig. Det at vide, du er elsket af Kristus, giver dig værdi og
tryghed; det sætter dig også i stand til at tage chancen at elske andre.
Det Gud beder dig om, er blot at være villig til at elske - så vil Han
give dig kraften til at gøre det. "... for Guds kærlighed er udgydt i
vore hjerter ved Helligånden, som er givet os." (Rom 5,5)

Own kommentar:
Input ordene "Fordi uelskede mennesker ofte er ukærlige mennesker."

"Kanske" mange af problemerne i verden skyldes dette!

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The word for 2022-08-03

It is commanded that you should love 3)

"This is my commandment, that you love one another as I have loved
you."
John 15,12

Try to think of the person you find most difficult to love. How can you
learn to love this type? First of all, before you can love them, you
must feel and understand how much God loves you. Paul writes, "And
prays... that Christ may dwell in your hearts by faith, and that you may
be rooted and grounded in love, so that you, together with all the
saints, may have strength to grasp how great the breadth and length and
height and the depth is, and to know the love of Christ, which passeth
all understanding, that ye may be filled, unto all the fullness of God."
(Eph 3,17-19)

Notice the words, "comprehend... know... realization." God wants you to
feel and feel His love, and He wants you to understand it. Why? 1 John
4,19 says that we love God because He first loved us. Why is it
important to feel loved by God? Because unloved people are often
unloving people. When you don't feel truly loved, you don't feel like
showing love to others either. So you must first experience God's love
for yourself.

Jesus said, "Love one another as I have loved you." When you have acted
really badly and in your lowest moments, Jesus has loved you. Knowing
you are loved by Christ gives you value and security; it also enables
you to take the chance to love others. What God asks of you is simply to
be willing to love - then He will give you the power to do it. "... for
the love of God has been shed abroad in our hearts by the Holy Spirit
who has been given to us." (Romans 5,5)

Own comment:
Input the words "Because unloved people are often unlovable people."

"Perhaps" many of the problems in the world are due to this!

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 03.08.2022

Вам заповедано любить 3)

«Вот моя заповедь, чтобы вы любили друг друга, как я возлюбил вас».
Иоанна 15,12

Попробуйте подумать о человеке, которого вам труднее всего любить. Как
научиться любить этот тип? Прежде всего, прежде чем вы сможете полюбить
их, вы должны почувствовать и понять, как сильно Бог любит вас. Павел
пишет: «И молится... верою вселиться Христу в сердца ваши, и чтобы вы
были укоренены и утверждены в любви, дабы вы со всеми святыми имели силу
постигнуть, как велика широта и длина и высота и глубина, и уразуметь
превосходящую всякое понимание любовь Христову, дабы вам исполниться
всею полнотою Божиею». (Еф 3,17-19)

Обратите внимание на слова «постичь... узнать... осознание». Бог хочет,
чтобы вы чувствовали и ощущали Его любовь, и Он хочет, чтобы вы понимали
ее. Почему? 1 Иоанна 4,19 говорит, что мы любим Бога, потому что Он
первый возлюбил нас. Почему важно чувствовать любовь Бога? Потому что
нелюбимые люди часто бывают нелюбящими людьми. Когда вы не чувствуете
себя по-настоящему любимыми, вам не хочется и проявлять любовь к другим.
Итак, вы должны сначала испытать Божью любовь к себе.

Иисус сказал: «Любите друг друга, как я возлюбил вас». Когда вы
поступали очень плохо и в самые тяжелые моменты, Иисус любил вас. Знание
того, что вы любимы Христом, дает вам ценность и безопасность; это также
позволяет вам воспользоваться шансом любить других. Бог требует от вас
просто быть готовым любить, и тогда Он даст вам силу делать это. «…ибо
любовь Божия излилась в сердца наши Духом Святым, данным нам». (Римлянам
5,5)

Собственный комментарий:
Введите слова «Потому что нелюбимые люди часто нелюбимы».

"Возможно" многие проблемы в мире из-за этого!

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Слово на 2022-08-03

Заповідано любити 3)

«Це Моя заповідь, щоб ви любили один одного, як Я вас полюбив».
Івана 15,12

Спробуйте подумати про людину, яку вам найважче полюбити. Як навчитися
любити цей тип? Перш за все, перш ніж ви зможете полюбити їх, ви повинні
відчути і зрозуміти, як сильно Бог любить вас. Павло пише: «І
молиться... щоб Христос через віру перебував у ваших серцях, і щоб ви
були вкорінені й укріплені в любові, щоб ви разом із усіма святими мали
силу осягнути, наскільки велика широчінь і довжина, і висота, і глибина
є, і пізнати любов Христову, яка вища від усякого розуму, щоб ви могли
бути сповнені до всієї повноти Божої». (Еф 3,17-19)

Зверніть увагу на слова «осягнути... знати... реалізувати». Бог хоче,
щоб ви відчували і відчували Його любов, і Він хоче, щоб ви це розуміли.
чому 1 Івана 4, 19 говорить, що ми любимо Бога, тому що Він перший
полюбив нас. Чому важливо відчувати любов до Бога? Тому що нелюбимі люди
часто є нелюблячими людьми. Коли ви не відчуваєте себе по-справжньому
коханим, вам також не хочеться виявляти любов іншим. Отже, ви повинні
спочатку відчути Божу любов на собі.

Ісус сказав: «Любіть один одного, як Я полюбив вас». Коли ти вчинив дуже
погано і в найгірші моменти, Ісус полюбив тебе. Усвідомлення того, що
Христос любить вас, дає вам цінність і безпеку; це також дозволяє вам
скористатися шансом любити інших. Бог вимагає від вас просто бути
готовим любити – тоді Він дасть вам силу зробити це. «... бо любов Божа
вилилася в серця наші Духом Святим, даним нам». (Римлянам 5,5)

Власний коментар:
Введіть слова «Тому що нелюбі люди часто нелюбі».

«Можливо» багато проблем у світі через це!

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

OVERBLIK: Syv årtier med kold luft imellem Kina og Taiwan
2. aug. 2022, 20:44
Opd. 2. aug. 2022, 21:29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-08-02-overblik-syv-aartier-med-kold-luft-imellem-kina-og-taiwan

-

Første skib med korn når tyrkisk farvand og inspiceres onsdag
2. aug. 2022, 21:46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-08-02-forste-skib-med-korn-nar-tyrkisk-farvand-og-inspiceres-onsdag

-

USA har endnu engang hugget hovedet af al-Qaeda-slangen - men et nyt vil
vokse ud
2. aug. 2022, 22:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-08-02-usa-har-endnu-engang-hugget-hovedet-af-al-qaeda-slangen-men-et-nyt-vil-vokse-ud

-

I går kl. 22:02
Første skib med ukrainske afgrøder har nået tyrkisk farvand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/foerste-skib-med-ukrainske-afgroeder-har-naaet-tyrkisk-farvand

-

DR S133 ons 03 aug 05:58:00
2.august dr.dk/nyheder 22:35

USA SER INGEN PROBLEMER MED BESØG
Formanden for Repræsentanternes Hus,
Nancy Pelosi, lagde i dag vejen forbi
Taiwan, hvilket har skabt stor vrede
blandt kineserne. Kina har fordømt
besøget, men i USA ser man ikke noget
problem - uanset de kinesiske
protester.

- Formanden har ret til at besøge
Taiwan, lød der her til aften dansk tid
fra John Kirby, pressesekretær for
USA's forsvarsministerium, på et
pressemøde.

Han tilføjer, at Pelosis besøg er i
klar overenstemmelse med den mangeårige
"'Et-Kina-politik", som betyder, at USA
anerkender Kinas holdning: At der kun
er én kinesisk regering.

I går kl. 22:35
USA ser ingen problemer med Pelosis besøg til Taiwan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-ser-ingen-problemer-med-pelosis-besoeg-til-taiwan

Kommentar:

Der ér ingen problemer. Problemerne skyldes ene og alene en
*fanatisk* indstilling hos den ikke-demokratisk valgte
kommunistiske regering i Kina, der kan blive vor alles død, hvis
ikke de ændrer kurs nu (og bliver mere fredselskende over for os
andre)!

-

I går kl. 23:02
Våbenhvilen i Yemen er forlænget med to måneder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vaabenhvilen-i-yemen-er-forlaenget-med-maaneder

-

Pelosi gør Kina rasende med sit besøg: - Hun har utvivlsomt sin egen
dagsorden, siger ekspert
2. aug. 2022, 23:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-08-02-pelosi-goer-kina-rasende-med-sit-besoeg-hun-har-utvivlsomt-sin-egen-dagsorden

Kommentar:

Hvis denne dagsorden er at bevare den frie verden, så fint for
mig (jeg kan IKKE udstå tvang; hader det som pest)! ... :-)

-

Pelosi i Taiwan
3. aug. 2022, 05:09
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-08-03-pelosi-i-taiwan

49 min siden (time now 06:49)
Taiwan: Kina har krænket vores territoriale integritet under militærøvelser

Kommentar:

1277 days to global Nuclearwar+suicide

-

DR S137 ons 03 aug 05:58:00
3.august dr.dk/nyheder 05:57

PELOSI ROSER TAIWANS DEMOKRATI
Formand for Repræsentanternes Hus i
USA, Nancy Pelosi, siger, at hendes
delegation er kommet til Taiwan i fred.

- Vi kommer i venskab med Taiwan, vi
kommer i fred for regionen, siger hun.

Pelosi har også talt i Taiwans
parlament. I løbet af hendes besøg i
Taiwan skal hun desuden mødes med
Taiwans præsident og
menneskerettighedsaktivister.

Nancy Pelosi ankom til Taiwan tirsdag
på trods af en række advarsler fra
Kina, der ser Taiwan som kinesisk
territorie.

I dag kl. 05:57
Pelosi roser Taiwans demokrati, mens Kina sender kampfly på vingerne
https://www.dr.dk/nyheder/udland/pelosi-roser-taiwans-demokrati-mens-kina-sender-kampfly-paa-vingerne

Kommentar:

Nogle ord (til bl.a. Cannibalistan) "strejfer mit sind:

Hvorfor ikke bare indføre demokrati?

Fordi I jo slet ikke ønsker andet end at bestemme (og dermed
*tyrannisere*) andre!

Og med den indstilling kan vi jo dårlig undgå at havne i
atomafgrunden, psykopatiske *galninge*!

"Kanske" derfor det var klogt at vende om fra uretfærdighedens
vej nu! Den kan jo IKKE frelse Jer (fra Jeres egen iboende
ondskab; TVÆRTIMOD)!

Quit the bad deal with the devil, now!

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 21:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4243222
Sean Coogan
Rusland beskylder USA for at være "direkte involveret" i krigen i Ukraine

> "Fordi uelskede mennesker ofte er ukærlige mennesker."

=>

Onde mennesker vil ALTID beskylde andre for et eller andet (for
derved at have en psykologisk klemme på dem)!

Ikke så mærkeligt, at vi alle omkommer hypotetisk set i en global
atomkrig med dén indstilling!

Og det kan vi jo ikke gøre noget ved, fordi ...

Det er IKKE os men DIG, der skal ændre holdning/indstillin, HVIS
vi skal overleve!

Så vend nu om (fra djævelens gerninger), uforstandige skabninger!

i går kl. 21:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4243412
Ida Meesenburg
Zelenskyj: Kampe i dele af Donbas er et helvede

i går kl. 22:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4243523
Ida Meesenburg
Første skib med ukrainske afgrøder har nået tyrkisk farvand

i går kl. 22:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4243548
Ida Meesenburg
Aftenoverblik

i går kl. 23:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4243668
Ida Meesenburg
Tak for i dag

(Time now CET 06.52)

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2. aug. 2022, 05:38
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-08-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

12 min siden (Time now CET 20.48)
USA indfører sanktioner mod Putins påståede kæreste

___________________________

(Time now CET 06.44)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-08-03, kl 06.57
I dag kl. 05:40
Regeringen foreslår at droppe session for 30.000 ventende unge

TV2:
Borgere i Kansas stemmer for at bevare retten til abort
3. aug. 2022, 06:03

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24397

Putin ønsker en forhandlet løsning på krigen i Ukraine, men men men ...

Was:

160 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

152 days after Sodom-warning-to-Russia

140 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 03-08-2022 kl. 07:04 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-08-03, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1277 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 3 Aug 2022 07:04:14 +0200
24397 <62ea01d0$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OJfpSoTKt7o/m/ZCGe_ppGBAAJ

[ ... ]
[ ... ]

Taiwan kalder Kinas militærøvelser psykologisk krigsførelse
3. aug. 2022, 07:38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-08-03-taiwan-kalder-kinas-militaerovelser-psykologisk-krigsforelse

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

11 min. siden (Time now CET 07.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4244048
Jakob Busk Olsen
Morgenoverblik

Putin ønsker en forhandlet løsning på krigen i Ukraine.

Kommentar:

Putin-666 tror fejlagtigt, at han så kan få endnu en bid af kagen.
Men hvis man hele tiden giver efter for det pres, så ender man
med at have ingenting!

Og det er præcis det samme mht. Taiwan!

Så der er KUN én vej bort fra atomafgrunden: Idioterne må indse,
at de er havnet i deres egen iboende ondskabsfulde blindgyde og
vil omkomme, hvis de ikke vender om (tilbage på livets vej, hvor
folk *respekterer* hinandens ret til bl.a. frihed fremfor
diktatur)!

8 min. siden (Time now CET 07.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4244133
Jakob Busk Olsen
Schröder: Putin ønsker forhandlet løsning i Ukraine

(Time now CET 07.54)

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
3. aug. 2022, 07:39
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-08-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

15 min siden (Time now CET 07.53)
Putins ven og tidligere kansler siger, at Rusland ønsker at indgå i
fredsforhandlinger

(Time now CET 07.53)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24398

Date: Wed, 3 Aug 2022 07:04:14 +0200
24397 <62ea01d0$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OJfpSoTKt7o/m/ZCGe_ppGBAAJ

[ ... ]
[ ... ]

Taiwan kalder Kinas militærøvelser psykologisk krigsførelse
> [...]

DR S141 ons 03 aug 17:05:18
3.august dr.dk/nyheder 08:28

SCHRØDER: PUTIN ØNSKER LØSNING
Ruslands præsident, Vladimir Putin,
ønsker en forhandlet løsning på krigen
i Ukraine.

Det siger Tysklands tidligere kansler
Gerhard Schrøder i et interview med det
tyske nyhedsmagasin Stern og tv-
stationen RTL/ntv.

Schrøder kalder Putin for en nær ven og
har fået voldsom kritik, fordi han
afviser at fordømme den russiske
præsident. Tyskeren siger, at han mødte
Putin så sent som i sidste uge.

- Den gode nyhed er, at Kreml ønsker en
forhandlet løsning, siger den
forhenværende kansler i interviewet.

I dag kl. 08:28
Tidligere tysk kansler: Putin ønsker forhandlet løsning i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tidligere-tysk-kansler-putin-oensker-forhandlet-loesning-i-ukraine

-

Gas fra Tyra-feltet kommer først igen næste vinter
3. aug. 2022, 08:53
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-08-03-gas-fra-tyra-feltet-kommer-forst-igen-naeste-vinter

TotalEnergies fortæller, at arbejdet med at genopbygge
Tyra-feltet er forsinket nogle måneder.

-

Hardlinere ville have kampfly i luften mod Pelosi - folk er skuffede
3. aug. 2022, 11:51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-08-03-hardlinere-ville-have-kampfly-i-luften-mod-pelosi-folk-er-skuffede

-

I dag kl. 12:19
Første skib med ukrainsk korn kan sejle videre efter inspektion
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/foerste-skib-med-ukrainsk-korn-kan-sejle-videre-efter-inspektion

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
3. august 2022, 12:55
Opdateret 3. august, 12:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-08-03-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

I dag kl. 13:02
Tarteletrester og gødning kan være med til at erstatte russisk gas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tarteletrester-og-goedning-kan-vaere-med-til-erstatte-russisk-biogas

-

I dag kl. 13:11
FN: Situationen på Europas største atomkraftværk bliver farligere dag
for dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-situationen-paa-europas-stoerste-atomkraftvaerk-bliver-farligere-dag-dag

Atomkraftværket ligger i den Ukrainske provins Zaporizjzja, der
har været under russisk kontrol siden marts som følge af Ruslands
invasion af Ukraine.

-

Pelosis fly er lettet - omstridt Taiwan-besøg er afsluttet
3. aug. 2022, 14:06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-08-03-pelosis-fly-er-lettet-omstridt-taiwan-besog-er-afsluttet

-

I dag kl. 14:29
Nancy Pelosi har forladt Taiwan efter omstridt besøg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nancy-pelosi-har-forladt-taiwan-efter-omstridt-besoeg

-

Efter ti år i fængsel i USA kan “Dødens købmand” være på vej hjem
3. aug. 2022, 15:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-08-02-doedens-koebmand-er-del-af-storpolitisk-fangeudveksling-men-hvem-er-viktor-bout

Den russiske våbenhandler Viktor Bout blev anholdt i Thailands
hovedstad, Bangkok, i marts 2008.

Russeren er en del af en storpolitisk fangeudveksling, men hvem
er Viktor Bout?

-

I dag kl. 16:12
H&M genåbner for en enkelt dag i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hm-genaabner-en-enkelt-dag-i-rusland

-

DR S160 ons 03 aug 17:40:22
3.august dr.dk/nyheder 16:54

FORHANDLERE SENDT TIL WIEN
Ali Bagheri er formodentlig en af de
mænd, der har størst viden om [atomkraft]
i Iran.

Han er landets nukleare tophandler, og
han rejser i dag til Østrigs hovedstad
Wien for at forhandle om at genoplive
en atomaftale fra 2015, oplyser en
talsperson for det iranske
udenrigsministerium.

Men han er ikke den eneste, der lægger
vejen forbi Wien.

USA's atomforhandler, Robert Malley,
rejser nemlig i denne uge også til
forhandlinger om atomaftalen, fortæller
en amerikanske embedsmand ifølge
Ritzau.

I dag kl. 16:54
Iran og USA sender forhandlere til Wien for at nå ny atomaftale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-og-usa-sender-forhandlere-til-wien-naa-ny-atomaftale

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 08:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4244200
Jakob Busk Olsen
Storbritannien: Ukraine bomber vigtig jernbane i Kherson

i dag kl. 08:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4244350
Jakob Busk Olsen
Første kornskib afventer inspektion i Istanbul

i dag kl. 10:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4244604
Jakob Busk Olsen
FN: Ukrainsk atomkraftværk er 'ude af kontrol'

i dag kl. 10:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4244866
Jakob Busk Olsen
Inspektionen er i gang på kornskib

i dag kl. 11:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4245012
Jakob Busk Olsen
Scholz giver Rusland skylden for turbine-problemer

i dag kl. 11:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4245123
Jakob Busk Olsen
Kornskib kan sejle videre efter inspektion

i dag kl. 12:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4245221
Jakob Busk Olsen
Her er et overblik

i dag kl. 13:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4245409
Rasmus Christiansen
FN: Over seks millioner er flygtet fra Ukraine til andre europæiske lande

i dag kl. 14:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4245710
Rasmus Christiansen
FN bekræfter: Kornskib er på vej til Libanon

i dag kl. 14:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4245763
Karoline Engelund
H&M genåbner for en enkelt dag i Rusland

i dag kl. 15:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4245818
Tim Tørnqvist
Skotsk leder beskyldes for at glorificere krig

44 min. siden (Time now CET 17.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4246145
Rasmus Christiansen
Mere olie på vej i næste måned: Verdens olieeksporterende lande enige om
øget produktionen

9 min. siden (Time now CET 17.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4246238
Rasmus Christiansen
Ukraine opjusterer forventningen til årets høst

(Time now CET 17.50)

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
07:58
Zelenskyj: Enhver krone tjent på eksporten skal gå til at styrke Ukraine

Kl. 09.11
- Atomkraftværk er ude af kontrol, siger FN's atomchef

Kl. 09.33
Situationen i Kherson forværres

Kl. 09.42
Kampene fortsætter i det nordøstlige Kharkiv

Kl. 09.57
- Mykolajiv ramt af kraftige eksplosioner, siger borgmester

Kl. 10.15
Ukraine siger, at Ruslands offensiv mod Bakhmut fortsat er mislykket

Kl. 10.45
Viceudenrigsminister vil lukke luftrum over atomkraftværker

Kl. 11.09
Embedsmænd er gået ombord på det første kornskib fra Ukraine siden
invasionen

Kl. 11.31
Rusland siger, de har ødelagt ukrainsk våbenlager

Kl. 11.49
Civile er strandet på oversvømmet rute væk fra russiskkontrollerede områder

Kl. 12.40
Zelenskyj nedtoner vigtigheden af kornskib: - Det er stadig ingenting

Kl. 13.17
Kornskib er klar til at sejle videre fra Tyrkiet

Kl. 13.35
Ukrainske flygtninge kan blive centrum for spændinger i værtslande,
advarer rapport

Kl. 13.58
- Tyskland skal forvente, at kontrakter med Gazprom ikke længere vil
blive indfriet, siger Scholtz

Kl. 14.29
Gazprom mangler dokumenter, før gasturbine kan tilbageleveres

Kl. 14.55
Russisk embedsmand anklager Ukraine for at angribe atomkraftværk

Kl. 15.45
Ældre mand såret i angreb, siger ukrainsk guvernør

Kl. 16.03
Kornskib er nu på vej til Libanon

Kl. 16.24
Olielande accepterer stigning af olieproduktion

43 min siden (Time now CET 17.50)
Ukraine: Rusland skaber militær angrebsstyrke mod Zelenskyjs hjemby

32 min siden (Time now CET 17.50)
Italien godkender formelt Finlands og Sveriges tiltrædelse i NATO

(Time now CET 17.50)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-08-03, kl 18.07
27 min. siden
Holland opfordrer folk til at spare på vandet

TV2:
Fodboldbøller i Brøndby risikerer dobbelt fængselsstraf
3. aug. 2022, 15:06
Opd. 3. aug. 2022, 17:39

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24399