FN-chef: Klimakrisen løber løbsk. Vi har åbnet porten til helvede. UG: Belgien overvejer at sende F-16-fly til Ukraine - News 2023-09-21

FN-chef: Klimakrisen løber løbsk. Vi har åbnet porten til helvede

UG: Belgien overvejer at sende F-16-fly til Ukraine

Subject: ET-Break - Was: Zelenskyj til verdens ledere: -
Terrorister har ingen ret til at have atomvåben -
News 2023-09-20
Date: Wed, 20 Sep 2023 09:54:09 +0200
25590 <uee8f1$2rbq5$1...@news.eternal-september.org>
Beating (Tæv, tæsk, prygl, røvfuld)
https://sites.google.com/view/kall-beating/files/25-xxx/25-5xx/25-590
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ztRnyNxbVhw/m/HmeiJHf6BAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Meteor observation over Danmark:

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-09-21-02-42-45/

Dato: 2023-09-21
Klokken: 02:42:45 Dansk sommertid, UTC+2

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne Værdi Kommentar
Kurs 242 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 44 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

Compare

1___02:42:45___0242
2____242________242

DR S166 tor 21 sep 08:22:04
20.september dr.dk/nyheder 22:13

BIDEN OG ZELENSKYJ MØDES I MORGEN

I går kl. 22:13
Biden og Zelenskyj mødes for at tale om modoffensiven
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-og-zelenskyj-moedes-i-morgen-tale-om-modoffensiven

-

"Putins papegøje" undgik Zelenskyj i New York
I går kl. 22.44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-20-putins-papegoeje-undgik-zelenskyj-i-new-york

Zelenskyj talte først, og her var Lavrov ingen steder at se.

Da russeren senere tog ordet, havde den ukrainske præsident
forladt lokalet.

-

Flere hundrede er såret under militæroperation i omstridt region
I går kl. 23.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-20-flere-hundrede-er-saaret-under-militaeroperation-i-omstridt-region

Aserbajdsjan har fået kontrol over Nagorno-Karabakh efter et
døgns kampe mellem separatister og landets hær.

-

Polen stopper våbenleverancer til Ukraine –
"regeringen er ved at dø af skræk", siger TV 2s korrespondent
I går kl. 23.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-20-polen-stopper-vaabenleverancer-til-ukraine-regeringen-er-ved-at-doe-af-skraek-siger-tv-2s-korrespondent

- Der skal være valg i Polen 15. oktober. Regeringspartiet PIS,
som er et konservativt, nationalistisk parti, er bange for at
miste deres kernevælgere. Det er de polske landmænd, som er en
stærk lobby, og som der er mange af stadigvæk, siger hun.

-

DR S168 tor 21 sep 08:22:04
21.september dr.dk/nyheder 00:00

LØKKE LANGER UD EFTER RUSLAND
Den danske udenrigsminister Lars Løkke
Rasmussen (M) holdt i dag en tale for
FN's sikkerhedsråd.

Her brugte han sin taletid på at
fordømme den russiske krig i Ukraine,
og sagde at veto-retten ikke kunne
bruges som frikort til at angribe andre
lande.

- Veto-retten var aldrig beregnet til
at være en carte blanche for at
invadere andre stater med henblik på at
erobre deres territorium.

Lars Løkke Rasmussen repræsenterede de
nordiske lande, og opfordrede igen
Rusland til at stoppe krigen.

I dag kl. 00:00
Lars Løkke Rasmussen langer ud efter Rusland i FN
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lars-loekke-rasmussen-langer-ud-efter-rusland-i-fn

-

DR S169 tor 21 sep 08:22:04
21.september dr.dk/nyheder 01:28

FN-CHEF: KLIMAKRISEN LØBER LØBSK
Menneskeheden har "åbnet porten til
helvede" ved at lade klimakrisen løbe
løbsk. ...

I dag kl. 01:28
FN-chef om klimakrise: Vi har åbnet porten til helvede
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-chef-om-klimakrise-vi-har-aabnet-porten-til-helvede

-

DR S172 tor 21 sep 08:22:04
21.september dr.dk/nyheder 02:46

RUSLAND: 22 UKRAINSKE DRONER SKUDT

I dag kl. 02:46
Rusland hævder at have skudt 22 ukrainske droner ned
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-haevder-have-skudt-22-ukrainske-droner-ned

-

DR S176 tor 21 sep 08:22:05
21.september dr.dk/nyheder 06:26

FÆLLES PROTEST MOD 'KORANLOV'

I dag kl. 06:26
388 kunstnere, forfattere og debattører i fælles protest mod
regeringens koranlov
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/388-kunstnere-forfattere-og-debattoerer-i-faelles-protest-mod-regeringen

-

I dag kl. 06:55
Meldinger om missiler over Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldinger-om-missiler-over-kyiv

-

2023-09-21 kl 08.37
31 min. siden
Syriens Assad er ankommet til Kina
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/syriens-assad-er-ankommet-til-kina

-

2023-09-21 kl 08.38
Korrespondent inden Zelenskyj-tale i Kongressen: 'Intet besøg
har været lige så vigtigt'
23 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/korrespondent-inden-zelenskyj-tale-i-kongressen-intet-besoeg-har-vaeret-lige-saa

Samtaler med kritikere af mere amerikansk Ukraine-støtte bliver
vigtigt punkt i programmet, vurderer USA-korrespondent Jakob
Krogh.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 22:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6464184
Rosa Uldall
Biden og Zelenskyj mødes for at tale om modoffensiven

i dag kl. 04:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6464512
Rasmus Christiansen
Lars Løkke langede ud efter Rusland i FN-tale

i dag kl. 04:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6464523
Jakob Høstrup
Rusland hævder at have skudt 22 ukrainske droner ned

i dag kl. 05:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6464542
Rasmus Christiansen
Polen vil stoppe med at levere våben til Ukraine

i dag kl. 05:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6464624
Rasmus Christiansen
Missiler over Kyiv

i dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6464713
Rasmus Christiansen
Velkommen til livebloggen

i dag kl. 06:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6464742
Rasmus Christiansen
Syv personer såret i Kyiv efter angreb

i dag kl. 07:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6464813
Rasmus Christiansen
Belgien overvejer at sende F-16-fly til Ukraine

Kommentar:

UG

9 min. siden (Time now CET 08.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6464992
Rasmus Christiansen
Korrespondent inden Zelenskyj-tale i Kongressen: 'Intet besøg har været
lige så vigtigt

(Time now CET 08.50)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.03
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.12
Lavrov beskylder Vesten for forhøjet risiko for global konflikt

Kommentar:

Ævl!

Det er Jer psykopater i Rusland, der *gambler* med
*verdensfreden*, *sindssyge* mennesker! - KUN *selvmordere* gør
den slags *galskab*!

Kl. 19.20
Vestens og USA's handlinger er "uhyggelige", siger Lavrov

Kl. 20.24
Russisk krigsskib udfører missilskydning i Østersøen

Kl. 21.34
Nordkoreansk handling vil ses som "direkte provokation", siger
Sydkorea

Hvis Rusland hjælper Nordkorea med at fremme sit våbenprogram i
bytte for dets bistand i Ruslands krig mod Ukraine, så vil det
være en "direkte provokation".

Kommentar:

Det er - i så fald - en indirekte russisk *krigserklæring*, og
3. Verdenskrig (hvor vi alle på kloden dør) en *kendsgerning*!

Kl. 22.05
Polen stopper med at levere våben til Ukraine

Kommentar:

Tarvelig og navnlig *egoistisk* gjort! Og lige noget Rusland kan
udnytte.

Så ...

(
Der er reel risiko for, at vi alle omkommer, og hvad skal du så
med favorable korn-aftaler und so weiter?
)

Kom nu til fornuft og *samarbejd*. Tak!

Kl. 22.39
Lyn-analyse

Kl. 23.00
Polsk våbenstop til Ukraine handler om valgkamp, siger Ulla Terkelsen

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.25
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.29
Rusland: Vi har nedskudt 19 droner

Kl. 07.07
Meldinger om eksplosioner i Kyiv

Kl. 07.13
To personer dræbt i Kherson

Kl. 07.28
To personer ramt af angreb i Kharkiv

Kl. 07.56
Ingen møder mellem Rusland og NATO-lande

41 min siden (Time now CET 08.59)
Lykke Friis: Polen har meget at tabe

Kommentar:

Ja, men ...

HVIS vi alle omkommer - Gud *forbyde* det - da BØR man skelne
mellem stort og småt, skønner jeg!

Bliver det verdens undergang, dersom EU hjælper Ukraine
økonomisk med at sælge dets landbrugsvarer, som landet kan
overleve?

Nej, vel!

Men HVIS ikke Ukraine får AL den hjælp, vi kan levere, da kan
udfaldet desværre blive, at Rusland vinder krigen, og dermed
opstår en lavine-effekt, hvor alle alfa-han psykopater så tror,
at der er frit valg på alle hylder: Cannibalistan vil overfalde
Taiwan und so weiter. Og det vil Menneskeheden desværre ikke
overleve!

Så kom nu til fornuft og *samarbejd*. Tak!

(Time now CET 08.59)

2023-09-21 kl 08.31
12 min. siden
Oslos børnehaver og fritidsklubber bliver kødfrie

TV2:
2023-09-21 kl 08.39
S-byrådsmedlemmer går imod partilinjen: - Er det Mette Frederiksen, der
er statsminister, eller Lars Løkke?
46 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25594

ET-break to Pentagon.

Was:
(
UG:
Slovakiet i kovending: Dropper forbud mod ukrainsk korn
=>
Merci boku ... :-)

Ukraine har talt kornstrid med naboerne

Pentagon
https://sites.google.com/view/kall-pentagon/files/25-xxx/25-5xx/25-595

Subject: FN-chef: Klimakrisen løber løbsk. Vi har åbnet porten
Date: Thu, 21 Sep 2023 09:04:00 +0200
25594 <uegpt1$3d5n8$1...@news.eternal-september.org>
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-5xx/25-594
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/NPoS9yY3X3s/m/ptr2OU9GBQAJ
DR S117 tor 21 sep 12:31:13
21.september dr.dk/nyheder 09:26

DANMARK UNDERSKRIVER FN-AFTALE

En lang række FN-lande har skrevet
under på en ny aftale, som skal sikre
bedre beskyttelse af det åbne hav.

[ ... ]

... Det spiller
en vigtig rolle ved at producere en
stor del af vores ilt, ...

I dag kl. 09:26
Danmark underskriver FN-aftale om at sikre bedre beskyttelse af
det åbne hav
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-underskriver-fn-aftale-om-sikre-bedre-beskyttelse-af-det-aabne-hav

-

DR S118 tor 21 sep 12:31:13
21.september dr.dk/nyheder 09:56

POLEN SÅR TVIVL OM LEVERANCER

I dag kl. 09:56
Polen sår tvivl om våbenleverancer til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-saar-tvivl-om-vaabenleverancer-til-ukraine

-

I dag kl. 10:15
USA's udenrigsminister forsvarer fangeudveksling: Har fået 30
amerikanere hjem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-udenrigsminister-forsvarer-fangeudveksling-har-faaet-30-amerikanere-hjem

-

'Jeg er chokeret og dybt rystet': Kritikken hagler ned over
briterne efter klimalempelser
I dag kl. 10:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/jeg-er-chokeret-og-dybt-rystet-kritikken-hagler-ned-over-briterne-efter

Storbritannien annoncerede flere lempelser af klimatiltag i går
og møder stor kritik.

-

I dag kl. 10:40
Indien suspenderer visa til canadiere efter skænderi om drab på
religiøs leder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/indien-suspenderer-visa-til-canadiere-efter-skaenderi-om-drab-paa-religioes-leder

-

Tidligere forsvarsattaché: Ukraine har otte uger til vigtige
fremstød
I dag kl. 10.43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-20-tidligere-forsvarsattache-ukraine-har-otte-uger-til-vigtige-fremstoed

-

I dag kl. 11:15
Meldinger om brud på våbenhvile i Nagorno-Karabakh
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldinger-om-brud-paa-vaabenhvile-i-nagorno-karabakh

Området Nagorno-Karabakh ligger inde i Aserbajdsjan og er
internationalt anerkendt som en del af Aserbajdsjan. Men
beboerne er primært armeniere, og gennem flere årtier har det
fungeret som en selvstændig region støttet af Armenien.

-

DR S125 tor 21 sep 12:31:13
21.september dr.dk/nyheder 11:18

MISSILANGREB GIVER STRØMSVIGT

I dag kl. 11:18
Russiske missil- og droneangreb giver strømsvigt flere steder i
Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-missil-og-droneangreb-giver-stroemsvigt-flere-steder-i-ukraine

-

DR S126 tor 21 sep 12:31:14
21.september dr.dk/nyheder 11:25

EKSPLOSION PÅ BYGGEPLADS I RUMÆNIEN

I dag kl. 11:25
Eksplosion på byggeplads i Rumænien koster fire mennesker livet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eksplosion-paa-byggeplads-i-rumaenien-koster-fire-mennesker-livet

-

Polen sår tvivl om våbenhjælp til Ukraine midt i nabostrid om
korn
I dag kl. 11:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/polen-saar-tvivl-om-vaabenhjaelp-til-ukraine-midt-i-nabostrid-om-korn

Ifølge den polske premierminister vil man fokusere på at
modernisere den polske hær i stedet.

-

DR S129 tor 21 sep 12:31:14
21.september dr.dk/nyheder 12:27

CANADISKE DIPLOMATER HENTES HJEM

2023-09-21 kl 12.50
24 min. siden
Canadiske diplomater bliver hentet hjem fra Indien af frygt for
deres sikkerhed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/canadiske-diplomater-bliver-hentet-hjem-fra-indien-af-frygt-deres-sikkerhed

-

DR S134 tor 21 sep 17:01:42
21.september dr.dk/nyheder 13:34

PEPSIS FABRIK RAMT I LUFTANGREB

I dag kl. 13:34
Pepsis fabrik ramt i luftangreb i Ukraine:
'De har selv betalt for missilet'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pepsis-fabrik-ramt-i-luftangreb-i-ukraine-de-har-selv-betalt-missilet

... med deres skattebetalinger i Rusland, ...

Kommentar:

Og Ukraine har ret!

*Idiotisk* gjort!

-

Kryptisk melding fra Polen sætter en af Ukraines vigtigste
alliancer på prøve
I dag kl. 13.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-21-kryptisk-melding-fra-polen-saetter-en-af-ukraines-vigtigste-alliancer-paa-proeve

Polen sår tvivl om nye våbenleverancer til Ukraine. Det er en
tryktest af forholdet, siger korrespondent.

-

DR S135 tor 21 sep 17:01:42
21.september dr.dk/nyheder 14:11

ZELENSKYJ ER I WASHINGTON

I dag kl. 14:11
Zelenskyj er ankommet i Washington: 'I dag er der vigtige
forhandlinger'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-er-ankommet-i-washington-i-dag-er-der-vigtige-forhandlinger

-

I dag kl. 15:13
Slovakiet i kovending: Dropper forbud mod ukrainsk korn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/slovakiet-i-kovending-dropper-forbud-mod-ukrainsk-korn

From Mogens Kall <...
Date: tors. 21. sep. 2023 kl. CET 09.31, GMT 07:31
Subject: Poland stops supplying weapons to Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-5xx/25-594

+

i dag kl. 11:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6465816
Rasmus Christiansen
Ukraine har talt kornstrid med naboerne
)

UG

Merci boku ... :-)

-

Ukrainsk gennembrud ved fronten kan få afgørende betydning,
siger analytiker
I dag kl. 15.30
Opd. I dag kl. 15.59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-21-ukrainsk-gennembrud-ved-fronten-kan-faa-afgoerende-betydning-siger-analytiker

Det mener Jacob Kaarsbo, senioranalytiker i Tænketanken Europa
og tidligere chefanalytiker i Forsvarets Efterretningstjeneste.

Kommentar:

Jacob Kaarsbo, Senioranalytiker
https://thinkeuropa.dk/om-os/medarbejdere/jacob-kaarsbo

-

DR S139 tor 21 sep 17:01:42
21.september dr.dk/nyheder 16:14

FEM TILTALT FOR SPIONAGE I GB

I dag kl. 16:14
Fem tiltalt for at spionere for Rusland i Storbritannien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fem-tiltalt-spionere-rusland-i-storbritannien

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 09:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6465049
Rasmus Christiansen
Polen sår tvivl om våbenleverancer til Ukraine

i dag kl. 09:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6465164
Rasmus Christiansen
To omkommet i Ukraine efter russisk angreb

i dag kl. 11:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6465710
Maja Lærke Maach
[...]

i dag kl. 12:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6465991
Rasmus Christiansen
Overblik

i dag kl. 13:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6466173
Maja Lærke Maach
Pepsis fabrik ramt i angreb i Ukraine - 'De har selv betalt for
missilet'

i dag kl. 13:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6466253
Maja Lærke Maach

To personer meldes dræbt ... efter russiske luftangreb, ...

i dag kl. 13:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6466277
Maja Lærke Maach
Zelenskyj er ankommet til Washington for at bede om mere støtte
til ukrainske soldater ved fronten

i dag kl. 15:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6466526
Selin Türker
Slovakiet i kovending: Dropper begrænsning på ukrainsk korn

Kommentar:

(Se kommentar ovenfor)

UG!

Merci boku ... :-)

i dag kl. 15:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6466579
Selin Türker
Zelenskyj er ankommet til Kongressen

i dag kl. 16:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6466777
Birgitte Skovlund Asmussen
Fem tiltalt for at spionere for Rusland i Storbritannien

14 min. siden (Time now CET 17.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6467180
Selin Türker
Næste punkt på programmet: Pentagon

Kommentar:

Request:

Ukraine har brug for *kraftige* langdistance-missiler, der kan
ødelægge broen, der forbinder Krim-halvøen med Rusland!

Ukraine needs *powerful* long-range missiles that can destroy the bridge
connecting the Crimean peninsula to Russia!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2023-09-21, Thursday, day no 264 (left 101) CET 17:51, GMT 15:51)
- "Understood?"

(Time now CET 17.49)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.25
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

41 min siden (Time now CET 08.59)
Lykke Friis: Polen har meget at tabe

__________________________

... (BREAKING ET-News on) ...

(Time now CET 08.59)

2023-09-21 kl 17.24
25 min. siden
Gymnasiale studenters karaktergennemsnit er faldet

TV2:
2023-09-21 kl 17.32
Fejl i 70.000 fartbøder fra politiet
18 min siden
Opd. 57 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25595

Ukraines hær har ramt russisk luftbase i Krim

UG:
Polen vil levere aftalte våben

UG:
Ukraine modtager 10 svenske Leopard-kampvogne

Date: Thu, 21 Sep 2023 09:04:00 +0200
... (Zelenskyj ankommer til Pentagon) ...

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

3 min. siden (Time now CET 18.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6467335
Selin Türker
"Hvis vi ikke får hjælp, kommer vi til at tabe krigen"

19 min. siden (Time now CET 18.29)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6467335
Selin Türker
Bøn til Kongresmedlemmer:
'Hvis vi ikke får hjælp, kommer vi til at tabe krigen'

(Time now CET 18.29)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.25
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 09.20
Polen bløder lidt op i våbenudmelding

Kl. 09.53
Seneste udmelding er "alarmerende for Ukraine", siger
korrespondent

Kl. 10.09
Video viser eksplosioner

Kl. 11.00
Dramatiske klip fra Tjerkasy

Kl. 11.09
Ukraine: Vi ramte 36 ud af 43 missiler

Kl. 11.54
Rusland: Vi skød 22 droner ned

Kl. 12.43
Pepsi ramt af missiler i Ukraine

Kl. 12.50
Ukraines hær har ramt russisk luftbase i Krim

Kl. 14.03
Polen vil levere aftalte våben

Kommentar:

UG!

Merci boku ... :-)

Kl. 14.48
Brasiliansk præsident foreslog sig selv som mægler og mødtes med
Zelenskyj

Kl. 15.02
Rusland hævder at have skudt alle missiler rettet mod luftbase ned

Kl. 15.31
Efterretninger peger på årsag til russiske nederlag ved fronten

Kl. 15.44
Volodymyr Zelenskyj er ankommet til den amerikanske hovedstad

Kl. 16.47
Zelenskyj afvist i Kongressen – får ikke særbehandling

53 min siden (Time now CET 18.23)
Ukraine modtager 10 svenske Leopard-kampvogne

Kommentar:

UG!

Merci boku ... :-)

11 min siden (Time now CET 18.24)
Zelenskyj ankommer til Pentagon

(Time now CET 18.24)

2023-09-21 kl 18.25
16 min. siden
Fra Danmark til Canada: Kilovis af ketamin blev sendt med posten

TV2:
2023-09-21 kl 18.27
Politiet slår fast: 13-årig dreng blev dræbt i svensk bandeopgør
30 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25596