Perhaps Heaven-break: (Was: Få dem til at skide i bukserne af skræk, ET!) - News 2023-06-14

Perhaps Heaven-break:
(Was: Få dem til at skide i bukserne af skræk, ET!)

File 25.299 ...
Nuclear missiles turned off (desarmed)
Nukleare missiler slukket (afvæbnet)
https://sites.google.com/view/nuclear-missiles-turned-off/files/25-xxx/25-2xx/25-299

and ...

File 25.299 ...
Tidligere stabschef: Trump er skræmt fra vid og sans
Nobody is above the Law
https://sites.google.com/view/nobody-is-above-the-law/files/25-xxx/25-2xx/25-299
Crime does NOT pay
https://sites.google.com/view/kall-crime-does-not-pay/files/25-xxx/25-2xx/25-299

Other news:

USA's udenrigsminister: På tide at byde Sverige velkommen i Nato

Medier: Advarsel kom inden angreb på Nord Stream

Ukraine dræber russisk generalmajor

Podcast: USA's hemmelige UFO-program

Trumps tidligere stabschef: 'Han er skræmt fra vid og sans'

Subject: Ukraine lider tab i offensiv – vestlige kampvogne mangler
luftstøtte - News 2023-06-13
Date: Tue, 13 Jun 2023 08:23:29 +0200
25295 <u69211$3gqls$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/IAX6kHsd3-4/m/gi06PCv4AAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S133 ons 14 jun 07:49:32
13.juni dr.dk/nyheder 18:02

DANSK DONATION GÅR TIL LUFTFORSVAR

I går kl. 18:02
Dansk bidrag skal gå til ukrainsk luftforsvar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-bidrag-skal-gaa-til-ukrainsk-luftforsvar

-

DR S135 ons 14 jun 07:49:32
13.juni dr.dk/nyheder 18:35

OVER 300 LIG FUNDET I KENYA

I går kl. 18:35
Over 300 lig er nu fundet i sag om dødskult i Kenya
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-300-lig-er-nu-fundet-i-sag-om-doedskult-i-kenya

-

I går kl. 19:43
USA's udenrigsminister: På tide at byde Sverige velkommen i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-udenrigsminister-paa-tide-byde-sverige-velkommen-i-nato

Kommentar:

Det er MEGET unfair, at 1-2 medlemmer af NATO kan
forhindre/forsinke medlemskab af forsvarsalliancen! Det kan jo
blive et spørgsmål om liv eller død for en nation, hvilket jo netop
er tilfældet mht. Georgien og nu også Ukraine!

Så disse NATO-regler må laves om!

Mht. ...

Subject: Re: UFO 1967-03-24 Malmstrom Air Force Base, Montana, USA.
Found perhaps Big-Bang-, Crater- and Target-DATA -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Tue, 13 Jun 2023 09:00:41 +0200
25296 <u6946p$3h1e5$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-2xx/25-29x/25-296
ET-Footsteps, 1967-03-24-ufo-usa, Malmstrom Air Force Base, Montana
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/1967-03-24/25-296
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/Vz5eVIEPAQAJ

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-2xx/23-26x/23-264

> [...]
> forstå, at 30 år - talsymbolsk set - repræsenterer 50 enheder
> (50 år i ½-life) ?
>

> Homework:
>
> Efterforsk denne begivenhed mhp. at finde - om mulig - den præcise
> halveringstid for isotopet 78-Pt-193 (½-life = around 50 years)
>
> Delta:
> 1967-03-24, GMT ... (unknown) ...
> +30 y
> =
> ?
>
> Find delta

UFO, E3, De tophemmelige rapporter,
Unidentified: Inside America's UFO Investigation, 2019

UFOs vs. Nukes
UFOer og atomvåben

1967 (0:09:27)

Text:

00:10:06
Kort efter observationen blev
ti af basens atommissiler deaktiveret (turned off)

00:10:16
Våbensystemerne blev slået fra
og kunne ikke affyres.

=== citat slut ===

Jeg undersøgte også på websiden ...

List of reported UFO sightings
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_reported_UFO_sightings

... men fandt intet!

De 28 år kan MÅSKE sammenkædes med ...

https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/1967-03-24/25-296

[ ... ]
[ ... ]

Men hvad dette går ud på, anes ind til videres ikke!

Så ...

Vi må midlertidig konkludere, at det fortsat ligger hen i det
uvisse, hvad præcis halveringstiden er for deres målestok (isotopet
78-Pt-193)

Mht. de russiske atommissiler:

Vi aner ikke, hvad der foregår i russernes "baghave", men HVIS der
er noget om snakken mht. "ti af basens atommissiler deaktiveret
(turned off)", da er dette også en reel mulighed i den aktuelle
situation, fordi ... Crimes does NOT pay!

-

DR S137 ons 14 jun 07:49:32
13.juni dr.dk/nyheder 20:04

FRANKRIG AFSLØRER MISINFORMATION

I går kl. 20:04
Frankrig hævder at have afsløret russisk misinformation
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frankrig-haevder-have-afsloeret-russisk-misinformation

-

I går kl. 20:33
Klimaforandringer, El Niño eller fastlåst vejr? Global
temperaturstigning undrer forskere
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/klimaforandringer-el-nino-eller-fastlaast-vejr-global-temperaturstigning-undrer

-

Kæmpe militærøvelse giver trængsel i luftrummet over Tyskland
I går kl. 21.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-12-kaempe-militaeroevelse-giver-traengsel-i-luftrummet-over-tyskland

-

DR S141 ons 14 jun 07:49:33
13.juni dr.dk/nyheder 22:21

UKRAINSKE PILOTER MÅSKE TIL DANMARK

I går kl. 22:21
Forsvarsminister forventer træning af ukrainske piloter på dansk
jord til august
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forsvarsminister-forventer-traening-af-ukrainske-piloter-paa-dansk-jord-til-august

-

Vi har problemer med angreb inde i Rusland, siger Putin
I går kl. 22.46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-13-vi-har-problemer-med-angreb-inde-i-rusland-siger-putin

-

Podcast: USA's hemmelige UFO-program
I dag kl. 05.11
https://nyheder.tv2.dk/2023-06-13-podcast-usas-hemmelige-ufo-program

-

I dag kl. 05:23
Aldrig har tallet været så højt: Mere end 108 millioner mennesker drevet
på flugt
https://www.dr.dk/nyheder/udland/aldrig-har-tallet-vaeret-saa-hoejt-mere-end-108-millioner-mennesker-drevet-paa-flugt

-

DR S152 ons 14 jun 07:49:06
14.juni dr.dk/nyheder 07:20

MISSILANGREB DRÆBER TRE PERSONER

2023-06-14 kl 08.11
51 min. siden
Russiske missilangreb på Odesa og i Donetsk-regionen dræber seks personer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-missilangreb-paa-odesa-draeber-tre-personer

-

Tidligere stabschef: Trump er skræmt fra vid og sans
I dag kl. 07.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-14-tidligere-stabschef-trump-er-skraemt-fra-vid-og-sans

+

DR S153 ons 14 jun 07:49:06
14.juni dr.dk/nyheder 07:48

TRUMP ER SKRÆMT FRA VID OG SANS

2023-06-14 kl 08.11
23 min. siden
Trumps tidligere stabschef: 'Han er skræmt fra vid og sans'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/trumps-tidligere-stabschef-han-er-skraemt-fra-vid-og-sans

Subject: Found "20" at Shiloh - (Was: MW2:
Crater-160-(440)-Africa-75 (to SA-75)) - News 2023-06-10
Date: Sat, 10 Jun 2023 09:45:22 +0200
25284 <u619mi$287qu$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-2xx/25-28x/25-284
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/B926ZBBBanQ/m/AAFdWOJ3BAAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-09-trump-kan-sagtens-stille-op-til-praesidentvalget-selv-med-en-faengselsdom

https://www.ft.dk/da/dokumenter/bestil-publikationer/publikationer/mingrundlov/min-grundlov/kapitel-4/paragraf-30

> § 30
>
> Stk. 1.
> Valgbar til Folketinget er enhver, som har valgret til dette,
> medmindre vedkommende er straffet for en handling, der i
> almindeligt omdømme gør ham uværdig til at være medlem af
> Folketinget.
>

> I må se at få lavet den lov om, så straffede personer IKKE kan
> opstille til præsidentvalget.
>
> Ellers ender I med at *legitimere* lovløshed!

Lovens lange arm kan IKKE gradbøjes: *Nobody* is ABOVE the Law°!

Og en *kendsgerning* er det, at ...

De fleste indsatte bedyrer jo deres uskyld (selvom de *juridisk*
set og dermed *objektiv* set) er dømt skyldige!

Så dén undskyldning kan IKKE bruges!

Du må - med andre ord - tage din straf ligesom alle andre
*kriminelle*, Trump, apropos Crimes does NOT pay!

Dette *retsprincip* må ALLE amerikanere kunne indse *fornuften* i.

Eller ...

Er du - følelsesmæssig set - *afstumpet*?

Træder du Loven° under fode (når den ikke passer dig, apropos
angrebet på Kongressen den 6 januar 2022) ?

Dét håber jeg sandelig ikke, fordi ...

I så fald kommer det til på et tidspunkt OGSÅ at ramme dig, hvor
du bliver *offeret* for denne *afgud*, som *lovløshed* jo er!

Så ...

"Kanske" du nu skal holde op med at puste til ilden!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

7. juni 2023 kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6020247
Katrine Bang Ramsbæk
Hvordan er situationen nu?

_________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-13-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.26
Russisk topofficer dræbt

Kl. 20.16
Rusland bør stoppe med at true global fødevareforsyning, siger USA

Kl. 21.05
Regeringen er tæt på beslutning om træning af ukrainske piloter på
dansk jord

Kl. 23.26
Ukrainerne gemmer bevidst på våben, siger analytiker

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-14-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.15
Medier: Advarsel kom inden angreb på Nord Stream

Hollands militære efterretningstjeneste advarede den amerikanske
efterretningstjeneste CIA om en ukrainsk plan om at sprænge
gasrørledningerne Nord Stream 1 og 2 tre måneder inden
eksplosionerne.

Kommentar:

Min ven og jeg gik OGSÅ rundt *offentlig* og talte om at ødelægge
de russiske gasledninger i Østersøen.

Så ...

Blot fordi nogen har luftet tanken, gør det dem ikke af den grund
skyldige, selvom mistanken er nærliggende!

Og ...

Skulle de have gjort det, så har de faktisk ret til det; endog at
angribe Moskva!

Fordi ...

HVORFOR skulle det KUN være den angribende voldelige part, der har
ret til at udøve sin ondskab!

Angrebskrig er og bliver *ulovlig*, og bliver planetens undergang,
hvis vi ikke sætter en stopper for det.

Jeg vandt desværre ikke i EuroJackPot i går aftes. Puljen var
ellers på ca. prisen af et F-35 fly!

Bedre held på fredag!

Kl. 06.25
Flere døde efter russisk angreb på Odesa

Kl. 06.44
Kampe langs hele frontlinjen

Kl. 07.08
Ukraine dræber russisk generalmajor

Kl. 07.44
Hviderusland har fået atomvåben, siger Lukasjenko

News:dk.videnskab
Date: Mon, 12 Jun 2023 15:44:40 +0200
25292 <u677g9$34j7h$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-2xx/25-29x/25-292
ET-Footsteps, 1967-03-24-ufo-usa, Malmstrom Air Force Base, Montana
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/1967-03-24/25-292
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/CWHydPjWAAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/3VfAKzCZuPs/m/TGfR1DthAgAJ

[...]

And then I heard a voice, but I'm NOT 100% sure, that it came from
Heaven (or ET):
(2023-06-14, Wednesday, day no 165 (200 left), CET 09:32, GMT 07:32)
- "Amen."

Kl. 08.25
Svært at gennemskue, hvad der foregår lige nu

34 min siden (Time now CET 09.38)
Zelenskyj fremhæver to divisioner

(Time now CET 09.38)

2023-06-14 kl 08.11
16 min. siden
Togtrafikken i Danmark er igen ramt af aflysninger – skaber også mere
pres på vejene

TV2:
2023-06-14 kl 09.00
Trump tordnede mod Biden, mens Fox News kaldte ham en "wannabe-diktator"
18 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25299

Russisk ekspræsident: Rusland kan nu angribe undersøiske kabler

Kommentar:

I så fald er 3. Verdenskrig en realitet (hvor INGEN overlever), så
du gør klogt i at holde nallerne væk, du satans *slangeyngel*!

(
Google-auto-translation:

Экс-президент России: теперь Россия может атаковать подводные кабели

Комментарий:

В таком случае Третья мировая война — это реальность (где НИКТО не
выживет), так что лучше держать подальше плюшевых мишек, дьявольский
*змееголов*!

Subject: Perhaps Heaven-break: (Was: Få dem til at skide i bukserne
af skræk, ET!) - News 2023-06-14
Date: Wed, 14 Jun 2023 09:45:55 +0200
25299 <u6br7j$3v7hi$1...@news.eternal-september.org>
Nuclear missiles turned off (desarmed)
Nukleare missiler slukket (afvæbnet)
https://sites.google.com/view/nuclear-missiles-turned-off/files/25-xxx/25-2xx/25-299
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Ktlfv4qasfI/m/ojuKfKE2AAAJ
I dag kl. 08:11
Lukasjenko: Belarus er ved at modtage taktiske atomvåben fra Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lukasjenko-belarus-er-ved-modtage-taktiske-atomvaaben-fra-rusland

-

I dag kl. 10:40
Svensk anklager håber at færdiggøre Nord Stream-undersøgelse til
efteråret
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-anklager-haaber-faerdiggoere-nord-stream-undersoegelse-til-efteraaret

[...]

Kl. 09.42
[...]

Kl. 10.22
Video viser ukrainsk raketregn

Kl. 11.27
Tjetjensk hærfører såret i angreb

Kl. 11.31
Folk kan være fanget under murbrokker, siger TV 2s korrespondent på
angrebsstedet

18 min siden (Time now CET 13.01)
Zelenskyj forsøgte at skabe diplomatisk forbindelse til Belarus,
siger Lukasjenko

(Time now CET 13.01)

2023-06-14 kl 12.54
10 min. siden
Klimarådet: Danmark er meget længere væk fra klimamål, end regeringen siger

TV2:
2023-06-14 kl 12.57
Særlig "overlevelsesleg" hjalp små børn til at klare 40 dage i junglen
efter flystyrt
9 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25300

Træning af piloter giver os mulighed for at levere fly, siger
Stoltenberg

af skræk, ET!) - News 2023-06-14
Date: Wed, 14 Jun 2023 09:45:55 +0200
[...]
Dansk Meteor observationer

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-06-14-00-39-49/

Dato: 2023-06-03, Klokken: 01:19:45, Dansk sommertid, UTC+2

Emne Værdi Kommentar
Kurs 304 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 40 grader Lodret: 90, horisontalt: 0
Fart 54 km/s Ved tilsynekomst

-

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-06-13-02-20-57/

Dato: 2023-06-14, Klokken: 00:39:49, Dansk sommertid, UTC+2

Emne Værdi Kommentar
Kurs 259 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 38 grader Lodret: 90, horisontalt: 0
Fart 53 km/s Ved tilsynekomst

-

Delta:

2023-06-03, 01:19:45
2023-06-14, 00:39:49
_________0, 23:20:04 (or 0,97226852 or 350,016.../360)

I dag kl. 13:58
Erdogan kræver stop for anti-tyrkiske demoer i Sverige
https://www.dr.dk/nyheder/udland/erdogan-kraever-stop-anti-tyrkiske-demoer-i-sverige

Kommentar:

SELVFØLGELIG må folk demonstrere mod lande, de synes, der er noget
forkert ved; både i Danamrk og i Sverige und so weiter!

I er gledet bort fra demokrati-spillereglerne og ved at indføre
*diktatur*!

Og dét kommer der næppe noget godt ud af!

-

I dag kl. 14:51
Stoltenberg: Ukraine har igangsat en større modoffensiv mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-ukraine-har-igangsat-en-stoerre-modoffensiv-mod-rusland

-

Nato: Ukraine gør fremskridt i modoffensiv mod Rusland
I dag kl. 15.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-14-nato-ukraine-goer-fremskridt-i-modoffensiv-mod-rusland

-

I dag kl. 16:08
Sveriges Nato-forhandler: Tyrkiet er endnu ikke klar til at lukke os ind
i forsvarsalliancen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sveriges-nato-forhandler-tyrkiet-er-endnu-ikke-klar-til-lukke-os-ind-i

-

Rusland vil kopiere Wagner-gruppen for at skaffe flere soldater
I dag kl. 17.02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-14-rusland-vil-kopiere-wagner-gruppen-for-at-skaffe-flere-soldater

-

DR S162 ons 14 jun 18:06:04
14.juni dr.dk/nyheder 18:05

FN: TO MILLIONER PÅ FLUGT I SUDAN

2 min. siden
FN: Krig i Sudan har sendt over to millioner på flugt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-krig-i-sudan-har-sendt-over-millioner-paa-flugt

[...]

Kl. 13.27
Fem ukrainske løver bragt i sikkerhed i polsk zoo

Kl. 13.47
Rusland: Ukrainske våbenlagre er ramt i nat

Kl. 14.12
Jevgenij Prigozjin modsiger Putin – roser ukrainsk modoffensiv

Prigozjin afviser også de russiske påstande om betydelige
ukrainske tab. ...

Kl. 14.19
Stoltenberg holder pressemøde

Kl. 14.38
Stoltenberg: Ukraine har gang i stor modoffensiv

Kl. 14.44
Ukraine skal fra Sovjettiden til NATO-standarder

Kl. 14.49
Forsvarsministre skal diskutere ny struktur for NATO-styrker

Kl. 14.58
Stoltenberg: Vi ser en hensynsløs retorik om atomvåben fra Rusland

Kl. 15.11
Stoltenberg: Der vil være tab

58 min siden (Time now CET 16.17)
Træning af piloter giver os mulighed for at levere fly, siger
Stoltenberg

55 min siden (Time now CET 16.17)
Pressemødet er slut

48 min siden (Time now CET 16.17)
17 savnet og mange kvæstede efter oversvømmelse, siger russisk
guvernør

Kl. 16.20
Flere civile dræbt det seneste døgn

45 min siden (Time now CET 18.14)
Ukraine kan få særlig adgang til Nato-diskussioner

20 min siden (Time now CET 18.14)
Wagner-leder går imod Putin - vil ikke gå ned ad "skammens vej"

(Time now CET 18.14)

2023-06-14 kl 18.07
1 min. siden
Borgmester efter festivalkonkurs: 'Jeg er faktisk ret trist'

TV2:
2023-06-14 kl 18.10
Mor-Ingers fællesskab er opløst – sådan går det husets beboere og gæster
i dag
9 min siden
Opd. 8 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25300