Heaven-Break - Was: Endetidstegn (Frafaldet): Pave Frans åbner en smule op overfor homoseksuel velsignelse - News 2023-10-03

Heaven-Break

Was:
Endetidstegn (Frafaldet):
Pave Frans åbner en smule op overfor homoseksuel velsignelse

File 25.626 ...
The End Times (Endetiden)
Signs of the End Times (Endetidstegn, Endetidens tegn):
Apostasy in Christianity (Frafald i kristendommen)
The Falling away from the Faith° (Frafaldet fra troen°)
https://sites.google.com/view/kall-end-times/files/25-xxx/25-6xx/25-626
Vatican
https://sites.google.com/view/kall-vatican/files/25-xxx/25-6xx/25-626
The gate to hell (Fortabelsen)
https://sites.google.com/view/the-gate-to-hell/files/25-xxx/25-6xx/25-626
Prayer (Forbøn)
https://sites.google.com/view/kall-prayer/files/25-xxx/25-6xx/25-626

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: ET-Break (Letland frygter russiske aggressioner) -
US: Iran can build a nuke in two weeks |
*Save the planet Earth*: Nu kan søvarme være på vej ud i
dine radiatorer - News 2023-10-02
Date: Mon, 2 Oct 2023 11:44:33 +0200
25623 <ufe3e1$2sm16$1...@news.eternal-september.org>
Target found (and destroyed)
https://sites.google.com/view/target-found/files/25-xxx/25-6xx/25-623
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/i11eDZZstQg/m/Q5W9b_sdCAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S135 tir 03 okt 09:09:41
2.oktober dr.dk/nyheder 22:27

PAVE FRANS ÅBNER EN SMULE OP
Paven har åbnet en lille mulighed for
at lade katolske præster velsigne par
af samme køn - men kun hvis antallet af
velsignelser er begrænsede, besluttet
fra sag til sag og ikke kan forveksles
med heteroseksuelle bryllupsceremonier.
Det siger pave Frans ifølge Reuters i
forbindelse med sine svar på fem
spørgsmål fra fem kardinaler fra Asien,
Europa, Afrika, USA og Latinamerika.
Kardinalerne har sendt paven et sæt
formelle spørgsmål, kendt som "dubia"
("tvivl" på latin).

Et af spørgsmålene drejede sig
specifikt om praksis i forhold til
velsignelser af par af samme køn,
hvilket er blevet relativt almindeligt
steder som Tyskland.

I går kl. 22:27
Pave Frans åbner en smule for muligheden for at velsigne par af
samme køn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pave-frans-aabner-en-smule-muligheden-velsigne-par-af-samme-koen

Kommentar:

Sikke noget SKRÆKKELIGT ævl (at "velsigne" homoseksuel
praktisering), fordi ...

Gud *velsigner* IKKE *synd*, da *synden* jo i sagens natur er
OPRØR mod Ham° som autoritetsobjekt!

Og Bibelen kalder homoseksuel adfærd for *synd* - no matter
what!

Og ...

Når du siger A, da må du også sige B - underforstået: Når du
først har velsignet et par, da er skridtet ikke langt til at
velsigne næste par og så fremdeles (fx. under påskud af, at
*forskelsbehandlingen* er uretfærdig)!

Så ...

Lyt til mit råd:

Drop det!

Man kan sagtens ELSKE mennesker og SAMTIDIG tage afstand fra
deres forkerte handlinger, fordi Gud ELSKER os syndere men HADER
selve synden, som desværre bor i os og HVER dag skal
*korsfæstes*.

Og det er "måske" nok her, at skoen klemmer!

Folk ønsker ikke længere at vende om fra synd!

Amen?

Lyt derfor til mit råd:

Date: søn. 24. sep. 2023 kl. CET 18.01, GMT 16:01

=== citat start ===

[ ... ]

Mht. din rolle (... [ ... ] ... ):

En Forvalters opgave må være at *forvalte* Guds ejendom og
ADLYDE Loven°, modsat at opkaste sig til dommer over den
(jævnfør Jak 4,11b).

[ ... ]

=== citat slut ===

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jak+4.11&version=BPH

Jakob 4:11, Bibelen på hverdagsdansk

11
... Det betyder, at I gør jer til dommere over befalingen i
stedet for at følge den.

Kommentar:

I den noget ældre BPH-oversættelse fra 1992 står der:

11
... I skal ikke opkaste jer til dommere over loven. I skal
adlyde den!

Det ér jo - dybest set - at "lege" Gud, når man dømmer Hans
Bud [som om, man var/er *bedrevidende*].

Og det er SHIRK; altså *afgudsdyrkelse*, apropos Frafaldet ved
Endetiden.

Herom står der jo bl.a. skrevet:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+The+2.3-4&version=DN1933

2 Tessalonikerne 2:3-4, Dette er Biblen på dansk

3
Lad ingen bedrage eder i nogen Måde; thi først må jo
Frafaldet komme og Syndens Menneske åbenbares, Fortabelsens
Søn,

4
han, som sætter sig imod og ophøjer sig over alt, hvad der
kaldes Gud eller Helligdom, så at han sætter sig i Guds
Tempel og udgiver sig selv for at være Gud.

=>

Slå derfor IKKE følge med disse tilhængere af *Antikrist*...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2023-10-03, Tuesday, day no 276 (89 left), CET 10:38, GMT 08:38)
- "Jeg beder Jer"

38
- "på Kristi vegne:"

39
- "Følg"

39
- "IKKE"

39
- "disse *vranglærere*."

39
- "Fortabelsen"

39
- "venter dem!"

(
Spurgte herefter Herren, om kopi af dette nyhedsendlæg skulle
sendes til Paven and his men...
)

40
- "Det skal du."

(
Hmm ...

Det kan ikke have været Jesus Hamselv, der her talte, fordi
ordvalget 'på Kristi vegne' *udelukker* vel dette.

But it is still a voice of Heaven°!

Hmm ...

Ånden° *forbøn*:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rom+8.26&version=DN1933

Romerne 8:26, Dette er Biblen på dansk

Og ligeledes kommer også Ånden vor Skrøbelighed til Hjælp;
thi vi vide ikke, hvad vi skulle bede om, som det sig bør,
men Ånden selv går i Forbøn for os med uudsigelige Sukke.

?
)

Yes, Sir!

I mine tanker skrev jeg en indledning i denne min kommende
henvendelse til Vatikanet:

Dear *Brothers* in Christ,

I have a message to You from God (file 25.626)

Fare ye well!

With kind regards
Mogens Kall

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 19:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6521916
Nanna Nørby Hansen
Putin-venlig politiker er blevet bedt om at danne regering i
Slovakiet

______________________________

(Time now CET 22.05)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.10
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

6 min siden (Time now CET 22.10)
Finansiel stabilitet er historisk god, siger Ukraine

______________________________

(Time now CET 22.10)

Deadline:

DR text-TV:
136

DR:
2023-10-02 kl 21.39
'Din søn savner faktisk sin far': Kandis-Johnny vil skrue ned for
blusset efter 40 år og 8.000 koncerter
8 min. siden

TV2:
2023-10-02 kl 21.52
Asbestfund i almene boliger: Beboere skal selv klare rengøring i
beskyttelsesdragter
37 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25626

Subject: Heaven-Break - Was: Endetidstegn (Frafaldet): Pave
Date: Tue, 3 Oct 2023 11:07:12 +0200
25626 <ufglk0$3fnca$1...@news.eternal-september.org>
[...]
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/I8o3OHTn6Ek/m/zaZTUoZqCAAJ
Joshua Aaron & Friends LIVE at the GARDEN TOMB "RESURRECTION
PREMIERE" (GATHER THE NATIONS)

Shema
https://www.youtube.com/watch?v=m6D_Iv4Ma8A#t=25m49

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25627

Russiske kampvogne eksploderer på stribe, viser video

*ALT*, udenfor Jordens atmosfære (i vort Solsystem), er
*fælleseje* (herunder også He-3 på Månen)!

File 25.628 ...
UDN (United Democratic Nations)
FDN (Forenede Demokratiske Nationer)
https://sites.google.com/view/kall-udn/files/25-xxx/25-6xx/25-628

"Other" news:

Tænketank: Ukraine gør fremskridt i omstridt grænseområde

Zelenskyj: EU-medlemskab er et spørgsmål om tid

Finland lover ny støtte til Ukraine

Reparerede Leopard 2-kampvogne tilbage på slagmarken i Ukraine

Ukraine: Stort fald i russiske soldater til fronten

-

News:dk.politik
Date: Tue, 3 Oct 2023 11:07:12 +0200
[...]
Rusland beskyldes for at blande sig i valg
I går kl. 22.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-02-rusland-beskyldes-for-at-blande-sig-i-valg

-

DR S137 tir 03 okt 11:17:39
2.oktober dr.dk/nyheder 22:34

KLAGER OVER RUSSISK VALGPÅVIRKNING

I går kl. 22:34
Slovakiet beskylder Rusland for at blande sig i valg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/slovakiet-beskylder-rusland-blande-sig-i-valg

-

Kasse med militærhjælp er næsten tom
I går kl. 23.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-02-kasse-med-militaerhjaelp-er-naesten-tom

-

DR S141 tir 03 okt 11:17:39
3.oktober dr.dk/nyheder 03:40

29 SOLDATER DRÆBT I ANGREB I NIGER

I dag kl. 03:40
29 soldater dræbt i angreb i Niger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/29-soldater-draebt-i-angreb-i-niger

-

I dag kl. 04:22
Mexico: 11 dræbt efter kirketag kollapsede midt i barnedåb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mexico-11-draebt-efter-kirketag-kollapsede-midt-i-barnedaab

-

Fem partier møder fuldtallige op til afstemning om koranlov
I dag kl. 05.32
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-10-03-fem-partier-moeder-fuldtallige-op-til-afstemning-om-koranlov

-

I dag kl. 05:40
Partier møder fuldtalligt op, når der skal stemmes om ny
koranlov
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/partier-moeder-fuldtalligt-op-naar-der-skal-stemmes-om-ny-koranlov

-

DR S158 tir 03 okt 11:17:40
3.oktober dr.dk/nyheder 10:52

KINA VIL HAVE MÅNESAMARBEJDE
Kineserne ønsker, at man sammen med
internationale partnere i fællesskab
udforsker månens overflade.

I dag kl. 10:52
Kina vil have andre lande med ombord på rejsen mod månen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-vil-have-andre-lande-med-ombord-paa-rejsen-mod-maanen

Kommentar:

*ALT*, udenfor Jordens atmosfære (i vort Solsystem), er
*fælleseje* (herunder også He-3 på Månen)!

INTET land kan påberåbe sig som eneste ejermand!

-

FN er ankommet til spøgelsesbyer i Nagorno-Karabakh:
'Hvor var de, da vi sultede?'
dag kl. 11:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fn-er-ankommet-til-spoegelsesbyer-i-nagorno-karabakh-hvor-var-de-da-vi-sultede

Langt størstedelen af områdets indbyggere er flygtet til
Armenien de seneste dage.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 22:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6522720
Louise Brodthagen Jensen
Lars Løkke fik overrakt medalje af præsident Zelenskyj

i dag kl. 00:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6522985
Kasper Mosholm Thulstrup
Rusland: Ukrainsk drone skudt ned over Bryansk

i dag kl. 08:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6523464
Rasmus Christiansen
Ukraine: Vi har nedskudt 29 droner i nat

i dag kl. 09:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6523613
Rasmus Christiansen
Zelenskyj: 'Kun et spørgsmål om tid' inden ukrainsk EU-medlemskab

i dag kl. 10:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6523923
Rasmus Christiansen
Finland forbereder ny hjælp til Ukraine

(Time now CET 12.13)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.10
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 22.17
Kassen med støtte til Ukraine er ved at være tom

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.12
Opd. 13 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.14
Kassen med støtte til Ukraine er ved at være tom

Kl. 05.40
Rusland nedskyder drone

Kl. 06.34
Tænketank: Ukraine gør fremskridt i omstridt grænseområde

Kl. 06.45
Løkke på vej hjem fra Ukraine

Kl. 07.08
Ukraine fortsætter offensiv nær centrale byer

Kl. 07.30
Rusland: Ukraine angriber landsby med kontroversielt våben

Kl. 07.54
Ukraine afværger massivt droneangreb

Kl. 08.33
Burger King fortsætter i Rusland halvandet år efter løfte om
lukning

Kl. 09.08
Zelenskyj: EU-medlemskab er et spørgsmål om tid

Kl. 09.28
Finland lover ny støtte til Ukraine

Kl. 10.03
Slovakiet beskylder Rusland for at påvirke parlamentsvalg

Kl. 10.34
Reparerede Leopard 2-kampvogne tilbage på slagmarken i Ukraine

Kl. 11.02
Ukraine: Stort fald i russiske soldater til fronten

22 min siden (Time now CET 12.19)
Russiske kampvogne eksploderer på stribe, viser video

(Time now CET 12.19)

Deadline:

DR text-TV:
160

DR:
2023-10-03 kl 11.56
3 min. siden
Svensk statsminister indkalder alle partier til møde om bandekonflikt

TV2:
2023-10-03 kl 12.08
Flere i budkrig om SAS – den danske stat er med, erfarer TV 2
15 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25628

Armenien vil tilslutte sig ICC

Ruslands sortehavsflåde er praktisk talt besejret, siger britisk
minister

-

News:dk.politik
Date: Tue, 3 Oct 2023 11:07:12 +0200
[...]
Putin overtog kontrollen:
Nu forbyder Carlsberg sit datterselskab at sælge bryggeriets øl
I dag kl. 14:48
opdateret I dag kl. 15:04
https://www.dr.dk/nyheder/penge/putin-overtog-kontrollen-nu-vil-carlsberg-forbyde-datterselskab-saelge-deres-oel

Carlsberg opgiver for nuværende planer om at sælge russisk
forretning.

-

DR S168 tir 03 okt 16:28:24
3.oktober dr.dk/nyheder 15:19

ARMENIEN VIL TILSLUTTE SIG ICC

Armeniens parlament har tirsdag stemt
for, at landet skal tilslutte sig Den
Internationale Straffedomstol (ICC).

I dag kl. 15:19
Armenien vil tilslutte sig Den Internationale Straffedomstol:
Frygter yderligere aggressioner fra Aserbajdsjan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/armenien-vil-tilslutte-sig-den-internationale-straffedomstol-frygter-yderligere

-

2023-10-03 kl 16.36
Naboland trodser Ruslands advarsel mod "ekstrem fjendtlig"
handling
43 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-03-naboland-trodser-ruslands-advarsel-mod-ekstrem-fjendtlig-handling

Rusland havde på forhånd betegnet Armeniens planlagte
tilslutning til ICC som "ekstremt fjendtligt".

-

DMI har aldrig målt et arealmæssigt større skybrud i Danmark
end i dag
I dag kl. 19:40
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/dmi-har-aldrig-maalt-et-arealmaessigt-stoerre-skybrud-i-danmark-end-i-dag

11 procent af Danmarks samlede areal har været berørt af
skybrud i dag, oplyser DMI.

-

2023-10-03 kl 21.40
Elon Musk eskalerer konflikt og håner Ukraine
37 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-03-elon-musk-eskalerer-konflikt-og-haaner-ukraine

Fra helt til skurk i Ukraine

I krigens begyndelse blev Elon Musk hyldet i Ukraine for at
have stillet Starlink-systemet til rådig for landet, hvilket
hjalp det ukrainske militærs muligheder.

Men den fortælling vendte efter, at han begyndte at sprede,
hvad Ukraine opfattede som pro-russisk propaganda på sociale
medier.

Elon Musk har selv indrømmet at have forhindret et ukrainsk
angreb på den russiske sortehavsflåde på Krim sidste år.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 15:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6524689
Mana Barvar
Den britiske juniorforsvarsminister hylder Ruslands
'funktionelle nederlag' i Sortehavet

(Time now CET 21.42)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 13.11
Ruslands sortehavsflåde er praktisk talt besejret, siger britisk
minister

Kl. 13.39
Ukraines militær kan kollapse uden USAs støtte, siger analytiker

Kl. 14.25
Armeniens tilslutning til international domstol vækker russisk
vrede

Kl. 15.24
Kreml afviser anklager om atomprøvesprængninger

39 min siden (Time now CET 16.40)
Carlsberg opsiger licensaftale med russisk datterselskab

Kl. 17.05
Aftale indgået om at fremskynde korneksporten gennem Polen

Kl. 18.02
Biden understreger fortsat støtte til Ukraine

Kl. 18.25
En død efter russisk beskydning i det sydlige Ukraine

Kl. 19.29
Pro-russiske partimedlemmer tilladt i lokale moldoviske valg

Kl. 19.49
Russiske anklagere kræver berømt journalist fængslet i over ni år

(Time now CET 21.42)

Deadline:

DR text-TV:
176

DR:
2023-10-03 kl 21.34
11 min. siden
Mindst 20 er omkommet, efter bus kørte ud over motorvejsbro nær Venedig

TV2:
2023-10-03 kl 21.37
En sort dag for SAS-aktionærer, siger analytiker
18 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25629