En krig med Israel vil få katastrofale konsekvenser for Hizbollah, siger korrespondent - News 2024-01-04

Jan 4, 2024, 4:23:32 AMJan 4
En krig med Israel vil få katastrofale konsekvenser for Hizbollah,
siger korrespondent

Subject: Ukraine ødelægger Ruslands nyeste radarsystem -
News 2024-01-03
Date: Wed, 3 Jan 2024 08:18:37 +0100
25943 <65950a4d$0$719$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/SWuNMtL_Ov4/m/XKg8_flNAwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

Drab på højtstående Hamas-leder skaber demonstrationer på den
besatte Vestbred
I går kl. 21:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/drab-paa-hoejtstaaende-hamas-leder-skaber-demonstrationer-paa-den-besatte-vestbred

Efter at Hamas-lederen Saleh al-Arouri tirsdag blev dræbt i
Beirut, har utilfredsheden bredt sig blandt det palæstinensiske
folk på Vestbredden.

-

I går kl. 22:58
Angreb i Det Røde Hav får 18 rederier til at sejle en dyr omvej
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/angreb-i-det-roede-hav-faar-18-rederier-til-sejle-en-dyr-omvej

-

En krig med Israel vil få katastrofale konsekvenser for Hizbollah,
siger korrespondent
I går kl. 23.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-03-en-krig-med-israel-vil-faa-katastrofale-konsekvenser-for-hizbollah-siger-korrespondent

Kommentar:

Og Iran (da Hizbollah jo blot er Irans "skakbrik"); navnlig dets
atomvåbenprogram, som rigtig mange ønsker ødelagt, FØREND det
ødelægger Vesten (og dermed de *demokratiske* nationer på Jorden)!

-

I dag kl. 03:20
FN-lande advarer Houthi-bevægelse mod at fortsætte med at angribe
skibe
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-lande-advarer-houthi-bevaegelse-mod-fortsaette-med-angribe-skibe

-

Israel dræber Hizbollah-medlemmer i det sydlige Libanon
I dag kl. 05.45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-04-israel-draeber-hizbollah-medlemmer-i-det-sydlige-libanon

-

Massive russiske angreb varsler ny fase, vurderer militæranalytiker
I dag kl. 06.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-03-massive-russiske-angreb-varsler-ny-fase-vurderer-militaeranalytiker

Anders Puck Nielsen har svært ved at se den militære gevinst ved
angrebene. Han peger i stedet på andre årsager til de intensive
angreb.

[ ... ]

Flere formål

[ ... ]

En af dem er, at Vladimir Putin har brug for at sende et
indenrigspolitisk signal og udvise handlekraft.

[ ... ]

Men de mange skader på civile bygninger og civil infrastruktur
viser ifølge militæranalytikeren, at det også har et andet formål.

Nemlig at gøre livet surt for ukrainerne over vinteren, hvor det
gør ondt på rigtig mange mennesker, hvis man kan ødelægge
energiforsyning og andet infrastruktur.

- Russerne tror meget på, at man kan straffe ukrainerne til de
underkaster sig, og det kaster de mange ressourcer efter, siger
militæranalytikeren.

Kommentar:

Og det er nok her, at russerne for alvor tager fejl af
menneskesindet, fordi ... (input memory from WTC-911-terroren) ...

Når vi mennesker først føler os dybt *krænket*, da kommer
*hævntørsten* op i os! Dresden blev således jævnet med jorden
under 2. Verdenskrig, og WTC-911-terroristerne var villige til at
ofre deres liv for sagen!

Og ...

Hvis først min familie er blevet myrdet af Putin - Gud FORBYDE
det - men så tror jeg nok, at jeg (hypotetisk set) heller ikke
vil spare på krudtet!

Og det er temmelig mange mennesker, psykopat-galningen i Kreml
ALLEREDE har myrdet i Georgien og nu også i Ukraine foruden i
Syrien!

=>

*Prognostisk* set vil der komme et russisk 911-terror-angreb;
eventuelt *atomart*!

Pakistan råder således ALLEREDE over atombomben, og her bor der
mange, rigtig MANGE muslimske fanatikere; blandt andet slægtninge
til alle dem, som Rusland (dengang det hed Sovejtunionen) myrdede
i Afghanistan fra 1979 og frem til 1989!

Så ...

Rusland gør klogt i at ændre kurs, INDEN vreden mod dem bliver AL
for stor!

Muslimske fanatiske galninge er LIGEGLAD med, OM det opstarter 3.
Verdenskrig, fordi de forstå ikke at skelne mellem højre og
venstre, godt fra ondt, liv fra død, apropos WTC-911-terroristerne!

Så det nytter ikke noget at true os her i Vesten (som galningen i
Kreml ellers har fået for vane med atomvåbentruslen)!

-

DR S159 tor 04 jan 09:05:47
4.januar dr.dk/nyheder 08:31

RUSLAND OG UKRAINE FRIGIVER FANGER

I dag kl. 08:31
Fanger fra 'ikonisk slag' er med i fangeudveksling mellem Rusland
og Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fanger-fra-ikonisk-slag-er-med-i-fangeudveksling-mellem-rusland-og-ukraine

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 01:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7009646
Sofie Dyjak
Angreb i Det Røde Hav får 18 rederier til at sejle en dyr omvej

i dag kl. 01:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7009650
Sofie Dyjak
Udenrigsminister Blinken sætter kursen mod Mellemøsten

i dag kl. 03:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7009713
Sofie Dyjak
FN-lande advarer Houthi-bevægelse mod at fortsætte med at
angribe skibe

i dag kl. 06:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7010009
Mads Vestergaard
Amerikansk embedsmand siger op i protest

(Time now CET 10.17)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 01:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7009642
Mette Koue
Ukraine har fået frigivet rekordmange fanger i fangeudveksling

i dag kl. 05:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7009882
Mads Vestergaard
Billeder fra fangeudveksling

i dag kl. 08:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7010360
Mads Vestergaard
Løsladte krigsfanger har kæmpet med i 'ikoniske' slag

(Time now CET 10.17)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
36 min siden
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

59 min siden (Time now CET 21.42)
Billeder fra Navlanyjs nye fængsel

_____________________________

(Time now CET 10.17)

2024-01-04 kl 09.48
15 min. siden
Historiske billeder: Dronningen vinkede til folket fra guldkareten på
sidste nytårstur som regent

TV2:
2024-01-04 kl 09.53
Kvinde måtte flytte tre gange på et halvt år i boligjagt på lille ø
I dag kl. 07.05

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25947
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Jan 4, 2024, 5:06:00 AMJan 4
ET: Straffen kommer (for Putins forbrydelser)

File 25.948 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-9xx/25-948
Punishment (Straf)
https://sites.google.com/view/kall-punishment/files/25-xxx/25-9xx/25-948

-

Den 04-01-2024 kl. 10:23 skrev Kall, Mogens:

Subject: En krig med Israel vil få katastrofale konsekvenser for
Hizbollah, siger korrespondent - News 2024-01-04
Date: Thu, 4 Jan 2024 10:23:29 +0100
25947 <65967911$0$709$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HQy3iKlwf_M/m/QV9lFrmKAQAJ
Herrens ord kom til mig (måske the voice of ET)
(2024-01-04, Thursday, day no 4, CET 10:57, GMT 09:57)
- "Det kommer!"

Havde netop lige drøftet:
Straffen for Putins mange forbrydelser!

Jan 4, 2024, 10:52:52 AMJan 4
Interne fjender kan stå bag værste terrorangreb i Iran i 42 år,
siger korrespondent

Hizbollah, siger korrespondent - News 2024-01-04
Date: Thu, 4 Jan 2024 10:23:29 +0100
25947 <65967911$0$709$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HQy3iKlwf_M/m/QV9lFrmKAQAJ
Dansk GPS-ekspert:
Usædvanlig kraftig GPS-jamming over Østersøen
4. januar kl. 10:28
https://ing.dk/artikel/dansk-gps-ekspert-usaedvanlig-kraftig-gps-jamming-over-oestersoeen

Her ses et russisk Pole 21-system, der bruges til GPS-jamming.
Lige nu peger pilen på Kaliningrad som arnestedet for den massive
GPS-jamming over Østersøen i dagene mellem jul og nytår.

DR S164 tor 04 jan 16:18:56
4.januar dr.dk/nyheder 10:34

SIGER OP I PROTEST OVER KRIG I GAZA

I dag kl. 10:34
En af Bidens ansatte siger op i protest over USA's tilgang til
krigen i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/en-af-bidens-ansatte-siger-op-i-protest-over-usas-tilgang-til-krigen-i-gaza

-

Løsladte krigsfanger har kæmpet med i 'ikoniske slag' i krigen i
Ukraine
I dag kl. 11:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/loesladte-krigsfanger-har-kaempet-med-i-ikoniske-slag-i-krigen-i-ukraine

Gårsdagens fangeudveksling var den 49. af sin slags. Blandt de
løsladte er soldater, læger og civile.

-

Sibirisk kulde over Danmark: Giver iskoldt vintervejr
I dag kl. 14:47
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/sibirisk-kulde-over-danmark-giver-iskoldt-vintervejr

Vi kan de kommende nætter få ned til 15 graders frost.

-

Sabotage på Nord Stream øgede Danmarks klimaaftryk med 18 procent
I dag kl. 14.03
https://nyheder.tv2.dk/2024-01-04-sabotage-paa-nord-stream-oegede-danmarks-klimaaftryk-med-18-procent

+

DR S170 tor 04 jan 16:18:57
4.januar dr.dk/nyheder 15:43

MULIG CO2-BØDE EFTER RØR-SABOTAGEN

Da de store gasrørledninger Nord Stream
1 og 2 i september 2022 blev udsat for
sabotage, blev der udledt store mængder
CO2. Så store at det svarer til 18
procent af Danmarks klimaaftryk i 2022.
Det skriver mediet Klimamonitor.

Den store ekstraudledning kan give
problemer i forhold til EU. I videste
konsekvens kan den betyde, at Danmark
får en bøde for ikke at at have
nedbragt CO2 udledningen i 2022 nok.

Men det synes klima-, energi- og
forsyningsminister Lars Aagaard (M)
ikke er i orden og han håber, der kan
findes en løsning.

2024-01-04 kl 16.37
54 min. siden
Danmarks klimaaftryk øget med 18 procent af sabotagen mod Nord
Stream
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmarks-klimaaftryk-oeget-med-18-procent-af-sabotagen-mod-nord-stream

-

Interne fjender kan stå bag værste terrorangreb i Iran i 42 år,
siger korrespondent
I dag kl. 14.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-04-interne-fjender-kan-staa-bag-vaerste-terrorangreb-i-iran-i-42-aar-siger-korrespondent

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 13:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7012057
Jonathan Strid Lundsgaard
Kirurger rapporterer om et hidtil uset antal amputationer blandt
børn i Gaza

i dag kl. 14:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7012178
Jonathan Strid Lundsgaard
Hamas-lederen Saleh al-Arouri bliver i dag begravet i Beirut

i dag kl. 14:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7012327
Jonathan Strid Lundsgaard
Sundhedsmyndighederne i Gaza: Dødstallet stiger til 22.438 dræbte
i Gaza

i dag kl. 15:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7012529
Jonathan Strid Lundsgaard
De israelske bombardementer forsætter i Gaza

(Time now CET 16.51)

[...]

_________________________

(Time now CET 16.51)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 11.22
Opd. 22 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 11.33
FN nægtet adgang til atomkraftværk

Kl. 11.59
Russiske hackere har haft adgang til ukrainsk mobilselskab siden
maj, siger spionchef

Kl. 13.02
Zelenskyjs "regime" vil ikke slutte fred, siger Ruslands
udenrigsminister

Kl. 13.25
Én dræbt og otte såret i angreb i det centrale Ukraine

Kl. 13.44
Putin vil give statsborgerskab til udlændinge, som vil kæmpe for
Rusland

Kl. 14.50
Russisk gruppe har paramilitær karakter, skriver forsvarsministerium

Kl. 15.36
Ukrainsk talsmand kritiserer begivenhed i Italien

58 min siden (Time now CET 16.51)
Belgien sender F-16-fly til Danmark, skriver belgisk medie

30 min siden (Time now CET 16.51)
Rusland har forhindret ukrainsk angreb på Krim, siger
forsvarsministeriet

5 min siden (Time now CET 16.51)
Rusland fordobler angreb i sydøst, hævder general

(Time now CET 16.51)

2024-01-04 kl 16.37
20 min. siden
Ny mand i spidsen for byggeriet af det nye universitetshospital i Aalborg

TV2:
2024-01-04 kl 16.44
Her er tidsplanen for tronskiftet
24 min siden