Studie: Halvdelen af verdens gletsjere kan forsvinde inden 2100 - News 2023-01-06

Studie: Halvdelen af verdens gletsjere kan forsvinde inden 2100

Subject: Anders Fogh Rasmussen i Taiwan: Beder verdenslande om
respons på kinesisk aggression - News 2023-01-05
Date: Thu, 5 Jan 2023 09:54:00 +0100
24877 <tp6377$2p9ip$1...@news.eternal-september.org>
Wimp (Skvat, Vatnisse)
https://sites.google.com/view/kall-wimp/files/24-xxx/24-8xx/24-877
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/CRzs-96KQDc/m/WIg-1pdaBgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

> [...]
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S147 fre 06 jan 08:29:06
5.januar dr.dk/nyheder 22:12

ZELENSKYJ: DE UDNYTTER VÅBENHVILE

I går kl. 22:12
Zelenskyj: Rusland vil udnytte midlertidig våbenhvile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-rusland-vil-udnytte-midlertidig-vaabenhvile

-

Zelenskyj: Rusland vil udnytte våbenhvile til at stoppe Ukraine
I går kl. 22.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-05-zelenskyj-rusland-vil-udnytte-vabenhvile-til-at-stoppe-ukraine

-

Prigosjin frigiver de første Wagner-fanger
- "drik ikke for meget" og "lad være med at voldtage"
I går kl. 22.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-05-prigosjin-frigiver-de-foerste-wagner-fanger-drik-ikke-for-meget-og-lad-vaere-med

Wagnergruppen har hyret tusindvis af russiske forbrydere som
lejesoldater. De der overlever, bliver ifølge ny video belønnet med
straffritagelse.

-

Russisk våbenhvile er rent spil for galleriet, mener militæranalytiker
I går kl. 23.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-05-russisk-vaabenhvile-er-rent-spil-for-galleriet-mener-militaeranalytiker

-

Russiske soldaters private mobilbilleder viser vejen for ukrainske
missilsystemer
I dag kl. 05.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-06-russiske-soldaters-private-mobilbilleder-viser-vejen-for-ukrainske-missilsystemer

-

Studie: Halvdelen af verdens gletsjere kan forsvinde inden 2100
I dag kl. 05.33
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-01-06-studie-halvdelen-af-verdens-gletsjere-kan-forsvinde-inden-2100

-

I dag kl. 06:00
Pres på ny minister: Hullet lovgivning sætter ukrainere i 'kattepine'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/pres-paa-ny-minister-hullet-lovgivning-saetter-ukrainere-i-kattepine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. dec. 2022 kl. 19:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5135546
Tim Tørnqvist
Aftenoverblik: Det ved vi om dagens missilangreb i Ukraine

_____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.01
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.58
Fredag begynder Putins våbenhvile

Kl. 07.33
Medie: Russere blev beordret til modangreb efter nytårsangreb

22 min siden (Time now CET 08.45)
Rusland efter nye vestlige våben: Overvej de mulige konsekvenser

(Time now CET 08.45)

2023-01-06 kl 08.34
3 min. siden
Nye tal: Værdien af danskernes løn fik kæmpe mavepuster i 2022

was
2023-01-05 kl 21.58
10 min. siden
Svensk konge forklarer sig efter kritik: 'Det har smertet mig dybt'

TV2:
2023-01-06 kl 08.38
Politiets nye fotovogne er på vejene - nu kan de fotografere dig bagfra
54 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24880

Heaven-break to Taliban (HVORFOR leve på en *livsløgn*?)

File 24.881 ...
Terror (abuse of power), Taliban
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/topic/taliban
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/files/24-xxx/24-8xx/24-881

Subject: Studie: Halvdelen af verdens gletsjere kan forsvinde
inden 2100 - News 2023-01-06
Date: Fri, 6 Jan 2023 08:47:12 +0100
24880 <tp8jm0$340gl$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/GwQlVxupXyE/m/Qb1itUM3BwAJ
DR S165 fre 06 jan 12:57:36
6.januar dr.dk/nyheder 12:03

UKRAINE AFVISER VÅBENHVILE

I dag kl. 12:03
Ukraine afviser, at våbenhvile er trådt i kraft
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-afviser-vaabenhvile-er-traadt-i-kraft

-

DR S169 fre 06 jan 16:23:53
6.januar dr.dk/nyheder 13:09

NY EL-TIMEMODEL ER TRÅDT I KRAFT
De fleste af os laver aftensmad, bruger
opvaskemaskinen og tænder for TV'et
mellem klokken 17 og 21. Men fra
årsskiftet er strømmen blevet dyrere i
det tidsrum for rigtig mange elkunder -
blandt andet i hovedstadsområdet hvor
elnetselskaberne Radius og Cerius
leverer strømmen.

Det sker, fordi prisen på transport af
el har ændret sig. Samtidig er det
blevet billigere at bruge strøm om
natten. Målet med prisændringen er at
ændre vores vaner, så vi ikke belaster
elnettet på samme tid allesammen, så
elnettet bedre kan klare den grønne
omstilling i takt med, at vi får flere
elbiler og varmepumper.

I dag kl. 13:09
Nu bliver strømmen dyrere mellem 17 og 21 men billigere om natten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nu-bliver-stroemmen-dyrere-mellem-17-og-21-men-billigere-om-natten

-

I dag kl. 14:13
DR's reporter i Kyiv efter luftalarmer: 'Ingen tegn på våbenhvile'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/drs-reporter-i-kyiv-efter-luftalarmer-ingen-tegn-paa-vaabenhvile

-

Taliban med klar besked til prins Harry: - Du er en krigsforbryder
I dag kl. 14.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-06-taliban-med-klar-besked-til-prins-harry-du-er-en-krigsforbryder

Kommentar:

Nej, det er han nok ikke, fordi ...

I repræsenterer IKKE det Afghanske folk, fordi I IKKE er
folkevalgte!

I er pr. definition en *terrororganisation*, fordi I har myrdet her
og der og alle vegne!

*Lovløshed* kaldes det på dansk!

Og lovløshed må gerne bekæmpes (på globalt plan), fordi lovløshed
strider imod Menneskehedens rettigheder og ligefrem kan true dets
eksistens (apropos Putin-666s *ulovlige* angrebskrig på Georgien i
2008 og nu IGEN i Ukraine)!

Personen (I nævner) har gjort krigstjeneste i Afghanistan, fordi de
*folkevalgte* i Afghanistan (og dermed landets retmæssige
*ejermænd*) har inviteret ham (og andre herunder danske soldater)!

Han har derfor INTET forkert gjort (i henhold til international
lov)!

Men den SKIDER I jo på (i Jeres religiøse *vanvid*)!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst men OM den kom fra Himlen,'
ved jeg faktisk ikke!
(2023-01-06, Friday, day no 6 (359 left), CET 16:55, GMT 15:55)
- "Amen"

Nå!

I er blevet *magtsyge* (ligesom Putin)!

Og det er SHIRK (altså *afgudsdyrkelse*)!

Og hvis I (og MANGE andre, herunder præstestyret i Iran og Putin-666)
ikke *omvender* Jer, så ender det nok med, at vi alle omkommer i et
globalt ragnarok!

Knald-i-låget hedder det på dansk (når/hvis en planet begår
selvmord)!

Og det ord er "beslægtet" med *fanatisme*!

Det mest *pinelige* er, at I *hævder* at repræsentere Skaberen
(ligesim *galningene* i Iran), men i realiteten har I INTET bevis
herfor fremlagt, mens vi andre efterhånden har fundet temmelig
meget indirekte bevis for den jødiske/kristne Guddom, fordi ...

HVEM kunne fx. *forudsige* (for ca. 3000 år siden, dengang det 1.
jødiske tempel blev bygget i Jerusalem), at meter-systemet vil
blive nutidsmenneskets foretrukne måleenhed ?

[
Se evt. indicierne herfor ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/meter
https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang

... 440,037 km ...
]

Hallo!

HVORFOR leve på en *livsløgn*...

CET 17:15
- "Spørger jeg!"

Og denne gang kom røsten (med sikkerhed) fra Himlen!

"Kanske" Skaberen° Himself nu går i rette med dig (pga. dine *onde*
modbydelige gerninger, herunder mord på uskyldige)!...

CET 17:23
- "*Omvend* dig!"
نادم
توبہ

[...]

Kl. 09.18
Russiske militærbloggere angriber våbenhvile: - Ubrugeligt, fortvivlet kneb

Kl. 09.49
Storbritannien: Rusland har nu integreret oprørshære

Kl. 10.16
Rusland siger, at våbenhvile er trådt i kraft

Kl. 10.49
Militæranalytiker: Vejret betyder mere for krigen end våbenhvilen

Kl. 11.00
Rusland rammer den anden brandstation i Kherson på to dage og dræber
brandmand

Kl. 11.36
Ni civile dræbt torsdag

51 min siden (Time now CET 13.16)
Luftsirener på tværs af Ukraine

42 min siden (Time now CET 13.16)
Medie: Rusland skyder med artilleri efter våbenhvile

(Breaking news on)

(Time now CET 17.20)

2023-01-06 kl 16.43
21 min. siden
29 dræbt under militæraktion i Mexico, hvor søn af kartelleder blev anholdt

TV2:
2023-01-06 kl 16.47
Vinderen af Cavling-prisen fundet
55 min siden