Endnu en kold vinter i vente på skoler og rådhuse. Svar: Ikke nødvendigvis, fordi "Egon" har en plan! - News 2023-09-05

Endnu en kold vinter i vente på skoler og rådhuse.

Svar:
Ikke nødvendigvis, fordi "Egon" har en plan!

Subject: Analytiker ser tegn på afgørende gennembrud ved fronten
i Ukraine - og muligt mål for sommeroffensiv forude -
News 2023-09-04
Date: Mon, 4 Sep 2023 08:12:39 +0200
25545 <ud3sgn$1auke$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/H5H48C_XEEA/m/BDWq0bekFwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I går kl. 23:22
Svømmeforbund åbner døren på klem for russiske og belarusiske
atleter
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/svoemmeforbund-aabner-doeren-paa-klem-russiske-og-belarusiske-atleter

Kommentar:

Boykot dem (ved mindre de offentlig tager afstand fra Putin og
hans ækle *ulovlige* krig mod Georgien og nu også Ukraine)!

-

I går kl. 23:48
Stor græsk skovbrand er næsten under kontrol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stor-graesk-skovbrand-er-naesten-under-kontrol

-

Endnu en kold vinter i vente på skoler og rådhuse
I dag kl. 06:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/endnu-en-kold-vinter-i-vente-paa-skoler-og-raadhuse

Kommuner vil holde temperaturen nede for andet vinterhalvår i
træk.

Subject: ”Putins kok” har fået sin sidste nadver, men det kan
risikere at give bagslag - News 2023-08-25
Date: Fri, 25 Aug 2023 09:06:55 +0200
25512 <uc9juf$3tqnq$1...@news.eternal-september.org>
Save the planet Earth, Knowhow *Freeware*
Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/files/25-xxx/25-5xx/25-512
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/gnBTnsr_K1E/m/dVOyZOCVFAAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-25-gaslagrene-bugner-men-uden-spareiver-kan-vi-faa-problemer

> [...]
> men min vurdering er, at man sagtens kan spare 10-20% af
> energiforbruget om året.
>
> For tiden solopvarmer jeg således boligen gratis med solvarme
> til 26-28°C, og i løbet af natten tager boligen 2-3°C. Og så
> står jeg op i en bolig med 24°C.
>
> Planen er, at *kombinere* disse drivhuse med varmepumper, og
> der skal også forskes i at udnytte fordampningsvarmen for vand,
> idet det har vist sig, at når denne vanddamp fortætter, da
> *frigives* den tilsvarende mængde energi, akkurart som i et
> køleskab!
>
> Forhåbentlig meget mere om al dette senere ... :-)

Øh ...

Vi KUNNE i undervisningen opføre disse solfangere på skolernes
syd-vestvendte bygninger, og lære børnene dels praktisk
håndværk, dels hvordan man kan opfange solens energi næsten
*gratis* (når anlæggene først er taget i brug), apropos
vedvarende energi.

-

DR S137 tir 05 sep 08:40:45
5.september dr.dk/nyheder 06:10

AFVÆRGET DRONEANGREB PÅ MOSKVA

I dag kl. 06:10
Borgmester melder om afværget droneangreb på Moskva
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/borgmester-melder-om-afvaerget-droneangreb-paa-moskva

-

DR S139 tir 05 sep 08:40:45
5.september dr.dk/nyheder 06:49

MENNESKEHANDLERE LOKKER CUBANERE

Et netværk af menneskehandlere lokker
cubanere til at kæmpe på russisk side i
Ukraine. ...

I dag kl. 06:49
Cubanere lokkes til at gå i krig for Rusland af netværk af
menneskehandlere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/cubanere-lokkes-til-gaa-i-krig-rusland-af-netvaerk-af-menneskehandlere

-

DR S140 tir 05 sep 08:40:45
5.september dr.dk/nyheder 06:56

NIGERS KUPMAGERE TROR PÅ AFTALE

I dag kl. 06:56
Nigers kupmagere tror på aftale med nabolande trods
krigstrussel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nigers-kupmagere-tror-paa-aftale-med-nabolande-trods-krigstrussel

-

DR S142 tir 05 sep 08:40:45
5.september dr.dk/nyheder 07:50

AMNESTY: KRIGSFORBRYDELSE I ERITREA

I dag kl. 07:50
Amnesty: Soldater fra Eritrea har voldtaget og henrettet civile
i Etiopien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amnesty-soldater-fra-eritrea-har-voldtaget-og-henrettet-civile-i-etiopien

-

DR S145 tir 05 sep 08:40:45
5.september dr.dk/nyheder 08:36

RUSSISK GENERAL ER ANGIVELIGT SET

2023-09-05 kl 09.05
29 min. siden
Russisk general er angiveligt set for første gang siden
Wagner-mytteri
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-general-er-angiveligt-set-foerste-gang-siden-wagner-mytteri

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 21:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6388233
Sean Coogan
Aftenoverblik

i dag kl. 19:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6387975
Sean Coogan
Militæranalytiker: Kommende ukrainsk forsvarsminister har to indledende
opgaver

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.58
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

42 min siden (Time now CET 23.06)
Ukrainske skolebørn vender tilbage til skolebænken

___________________________

(Time now CET 23.06)

2023-09-05 kl 09.05
29 min. siden
Russisk general er angiveligt set for første gang siden Wagner-mytteri

TV2:
2023-09-04 kl 23.00
Stor brand i landejendom: Der skal måske holdes vagt hele natten
I dag kl. 21.58

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25551

Militæranalytiker: Ukrainerne har brudt den hårde skal

Rusland har desperat brug for våben

UFO-investigation news

Subject: Endnu en kold vinter i vente på skoler og rådhuse.
Date: Tue, 5 Sep 2023 09:25:12 +0200
25551 <ud6l4o$1sqjk$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/G7SgZ5AxCsg/m/BDxicIQOAAAJ
Zelenskyj vil have ham som Ukraines nye forsvarsminister – og det sender
et helt særligt signal
I dag kl. 07.12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-04-zelenskyj-vil-have-ham-som-ukraines-nye-forsvarsminister-og-det-sender-et-helt-saerligt-signal

-

Flagdag for Danmarks udsendte
I dag kl. 07.59
https://nyheder.tv2.dk/live/samfund/2023-09-05-flagdag-for-danmarks-udsendte

-

DR S151 tir 05 sep 14:41:07
5.september dr.dk/nyheder 10:45

MINDST 300 DRÆBT AF KLYNGEBOMBER

I dag kl. 10:45
Over 300 mennesker dræbt af klyngebomber i Ukraine i 2022
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-300-mennesker-draebt-af-klyngebomber-i-ukraine-i-2022

-

I dag kl. 10:58
Ruslands ambassade i Danmark stopper med at yde konsulær bistand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-ambassade-i-danmark-stopper-med-yde-konsulaer-bistand

-

DR S152 tir 05 sep 14:57:02
5.september dr.dk/nyheder 11:42

SEKSUELT MISBRUGTE VENTER PÅ HJÆLP

Seksuelt misbrugte venter på hjælp i op til tre år:
'Følelsesmæssigt er de tilbage i helvede'
I dag kl. 11:42
opdateret I dag kl. 13:49
https://www.dr.dk/nyheder/indland/seksuelt-misbrugte-venter-paa-hjaelp-i-op-til-tre-aar-foelelsesmaessigt-er-de

Flere års ventetid på hjælp kan forværre symptomerne hos voksne,
der har været udsat for seksuelt misbrug som børn.

-

Militærekspert sår tvivl om møde mellem Putin og Kim Jong-un:
Amerikanerne kan få held til at forpurre det
I dag kl. 12:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaerekspert-saar-tvivl-om-moede-mellem-putin-og-kim-jong-un-amerikanerne-kan-faa

Ifølge USA ønsker Nordkoreas leder angiveligt at diskutere
våbenhandel med Ruslands Vladimir Putin.

[ ... ]

Kim Jong-un ønsker angiveligt til gengæld, at Rusland forsyner
Nordkorea med avanceret teknologi til blandt andet atomdrevne
ubåde.

Kommentar:

HVIS Rusland leverer farlige våben til Nordkorea, og at disse bruges mod
os her i
Vesten (fx. Sydkorea), da må angrebet betragtes som et Russisk
angreb på os, og 3. Verdenskrig er en realitet (hvor vi alle
omkommer i en global atomkrig)!

Så ...

Rusland BØR lyttte godt efter, hvad der bliver sagt i timen,
HVIS man ønsker at overleve!

-

I dag kl. 12:28
Svensk EU-diplomat har været tilbageholdt i Iran i over 500
dage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-eu-diplomat-har-vaeret-tilbageholdt-i-iran-i-over-500-dage

-

DR S154 tir 05 sep 14:41:07
5.september dr.dk/nyheder 12:59

ERDOGAN VIL DISKUTERE AFTALE MED FN

I dag kl. 12:59
Erdogan vil snart diskutere kornaftale med FN
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/erdogan-vil-snart-diskutere-kornaftale-med-fn

-

2023-09-05 kl 14.57
18 min. siden
Zelenskyjs hustru i personligt interview: 'Min søn savner sin
far'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyjs-hustru-i-personligt-interview-min-soen-savner-sin-far

-

2023-09-05 kl 14.57
9 min. siden
Chefredaktør for Charlie Hebdo: Koranlov gør Danmark til
allieret med Taliban
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/chefredaktoer-charlie-hebdo-koranlov-goer-danmark-til-allieret-med-taliban

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 04:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6388570
Rasmus Christiansen
Velkommen til

i dag kl. 05:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6388657
Rasmus Christiansen
Billede viser angiveligt russisk general for første gang siden
Wagner-mytteri

i dag kl. 05:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6388678
Rasmus Christiansen
Rusland: Vi har nedskudt droner fra Ukraine

i dag kl. 06:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6388751
Rasmus Christiansen
Cuba: Menneskesmuglere tvinger cubanere til at kæmpe for russerne

i dag kl. 07:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6388919
Rasmus Christiansen
Moskvas lufthavne genoptager flyvningerne igen

i dag kl. 08:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6389021
Sean Coogan
Militæranalytiker: Ukrainerne har brudt den hårde skal

i dag kl. 09:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6389210
Rasmus Christiansen
Billedserie: Zelenskyj på besøg hos soldater ved fronten

i dag kl. 10:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6389388
Rasmus Christiansen
Rusland: Har nedskudt ukrainsk drone over Krim-halvøen

i dag kl. 10:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6389453
Rasmus Christiansen
Over 300 mennesker dræbt af klyngebomber i Ukraine i 2022

i dag kl. 10:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6389635
Rasmus Christiansen
Ruslands ambassade i Danmark indstiller konsulært arbejde fra i morgen

i dag kl. 11:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6389941
Rasmus Christiansen
Lektor: Udmelding om møde mellem Putin og Kim Jong-un kan være
forsøg på at sabotere det

i dag kl. 12:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6390051
Rasmus Christiansen
Overblik

i dag kl. 12:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6390148
Nanna Nørby Hansen
Erdogan skal snart diskutere kornaftale med FN

i dag kl. 13:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6390247
Sean Coogan
Parlamentariker: Ukraines parlament godkender farvel til forsvarsministeren

i dag kl. 13:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6390292
Sean Coogan
Udsigt til en krimtatar som ny forsvarsminister

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.58
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 23.23
Politiet i Kyiv advarer mod bombetrusler mod shoppingcentre

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.27
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-05-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.21
Droner skudt ned nær Moskva, siger Rusland

Kl. 05.27
Cubanere bliver lokket til krigen i Ukraine, siger ministerium

Kl. 06.22
Medier: Kim Jong-un skal besøge Putin i Rusland

Kl. 06.42
Er Ukraine brudt gennem den russiske forsvarslinje?

Kl. 06.56
Rusland har desperat brug for våben

Kl. 06.58
Lufthavne genoptager flyvninger

Kl. 07.16
- Jeg har brug for min mand, ikke en historisk figur

Kl. 07.25
Savnet russisk general dukket op i Moskva

Kl. 08.42
Optagelse viser drone nær Moskva, siger belarusisk medie

Kl. 08.46
Kraftig beskydning i Kherson-regionen

Kl. 08.57
Drone skudt ned over Krim-halvøen, siger Rusland

Kl. 09.48
Tænketank: Russere efterlader bomber ved tilbagetrækning

Kl. 10.14
Rusland afholder valg i besatte ukrainske regioner

Kl. 10.45
Ambassade stopper med at give bistand

Kl. 11.15
Rusland har intet at sige om forlydender om møde

Kl. 11.19
Rusland: Offensiv er fuldstændig mislykket

Kl. 11.54
Tysk producent øger produktionen markant

Kl. 13.00
900 dræbt eller såret af klyngebomber

Kl. 13.08
Video viser en brændende Challenger 2-kampvogn

Kl. 13.16
Parlament godkender ministers opsigelse

Kl. 13.23
Atomvåben på britisk jord er eskalering, siger Rusland

Kl. 13.46
- Der er blod fra civile på dem

(Time now CET 15.19)

UFO-investigation news:

Subject: Found evidence of the Crater's existence
(Jerusalem-175 connection (+18) to 78_pt-193) -
Re: Found ET-*copyright* 115 and 193 -
Re: Found 78 -
Re: Found 193 (Measure Isotop 78-Pt-193 ?) i.r.t. MW1-Shiloh-lat-0 -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Tue, 5 Sep 2023 08:51:51 +0200
25550 <ud6j67$1shra$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-5xx/25-55x/25-550
https://sites.google.com/view/a-markpointer/193
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/EJAtw1QXBgAJ

> [...]
> version 037.001
> https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/jerusalem
> 35,23535490800492 31,778005175860358
> 31.778005175860358, 35.23535490800492
> https://goo.gl/maps/iooSPfmpc4JwDuHKA
> =>
> Old website:
> https://sites.google.com/site/abraham175code/jerusalem-175
> 175,01899716 Global-600-counter to Chicxulub crater
>

> Del-konklusion:
>
> Og dermed har vi nu indirekte fundet videnskabeligt *bevis* for,
> at designeren af Abraham-koden har haft kendskab til Kraterets

Compare with ...

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-09-04-22-14-14/

Meteor observation
Dato: 2023-09-04
Klokken: 22:14:14 Dansk sommertid, UTC+2

=>

24 - 1,75 = 22h and 15m
____________22______14 and 14 sec
delay_____________________-46 sec

2023-09-05 kl 14.57
2 min. siden
Batteridrevet tog på vej til Vestjylland: 'Kæmpe investering i fremtiden'

TV2:
2023-09-05 kl 15.08
Pape ser fortsat sig selv som den rigtige formand: - Ellers stoppede jeg
50 min siden
Opd. 3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25552

Ukrainske telefonaflytninger afslører russiske soldaters vrede
... klager over dårligt udstyr og store tab, ...

Date: Tue, 5 Sep 2023 09:25:12 +0200
25551 <ud6l4o$1sqjk$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/G7SgZ5AxCsg/m/BDxicIQOAAAJ
Franske skoler sender muslimske piger hjem for at bære abaya
I dag kl. 16:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/franske-skoler-sender-muslimske-piger-hjem-baere-abaya

Efter nyt forbud i Frankrig blev flere muslimske piger sendt
hjem på deres første skoledag, da de i protest dukkede op i
abaya og nægtede at skifte tøj.

-

2023-09-05 kl 18.38
Putin venter på Kims tog: Skræmmende byttehandel kan være på
vej, vurderer TV 2s korrespondent
46 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-05-putin-venter-paa-kims-tog-skraemmende-byttehandel-kan-vaere-paa-vej-vurderer-tv-2s-korrespondent

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 15:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6390717
Sean Coogan
Ukrainsk toprådgiver afviser tyrkisk kornforslag

i dag kl. 15:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6390749
Mads Vestergaard
Rusland: Britisk-doneret kampvogn ødelagt i det sydlige Ukraine

i dag kl. 16:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6391063
Mads Vestergaard
Rusland hævder, at australske droner har angrebet deres territorium

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.27
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-05-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 15.25
Rusland: En person dræbt i angreb på Belgorod

Kl. 16.19
Russisk-indsat embedsmand såret i attentatforsøg

Kl. 16.26
Rusland: Australien bliver i stigende grad trukket ind i konflikten

Kl. 16.45
Vesten har sat Zelenskyj til at regere for at dække over
"forherligelse af nazismen", siger Putin

Kommentar:

Ævl!

Du bruger *tilsviningen* som en dårlig undskylding for at
legitime al det *onde*, som du har gjort!

Men fordi du er psykopat, er du ligeglad!

Sådanne mennesker spærres inde (apropos *nazisten* Rudolf
Hess); IKKE fordi de er psykopater (for det har man lov at være)
men UDELUKKENDE fordi det, de har gjort, er forkert!

Men bevares!

Det kan da godt være, at nogle i Rusland *likviderer* dig (for
derved at frelse Rusland fra Undergang), FØREND du kommer bag
tremmer!

Og helt ærlig:

Jeg ved ikke, HVORFOR du ikke allerede har fået en asteroide i
knolden, for det havde jeg nemlig gjort, hvis jeg var på besøg
ude fra Rummet i dette solsystem, apropos ...

Crime does NOT pay!

Så du har noget at "glæde" dig til, din *usling*!

Kl. 16.51
Embedsmand hævder, at russerne står bag ødelæggelse af britisk
kampvogn

Kl. 17.41
Ukrainske telefonaflytninger afslører russiske soldaters vrede

... klager over dårligt udstyr og store tab, ...

6 min siden
Møde med Nordkorea er et udtryk for flere ting, siger
TV 2-korrespondent

(Time now CET 18.55)

2023-09-05 kl 18.35
33 min. siden
Danmark sender 100 millioner kroner til tørkeramte Kenya

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25553