News 2022-05-26, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1346 days to global Nuclearwar+suicide

Zelenskyj afviser Kissinger

Russiske eliteenheder lider under taktiske fejltagelser

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

91 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

83 days after Sodom-warning-to-Russia

71 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Dagens Ord
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Ordet for 2022-05-26

Om at overvinde selviskhed

"Gør intet af selviskhed... men sæt i ydmyghed de andre højere end jer
selv."
Fil 2,3

Paulus skriver, "... men sæt i ydmyghed de andre højere end jer selv.
Tænk ikke hver især på jeres eget, men tænk alle også på de andres vel.
I skal have det sind over for hinanden, som var i Kristus Jesus." (v
3-5) Den form for tankegang går imod vores naturlige instinkter, men
Jesus viste os, hvordan det skal gøres. Da han hang på korset, tog han
sig tid til den fordømte kriminelle, der hang ved siden af ham. (Se Luk
23,39-43)

Stefanus bad for dem, der slog ham ihjel, imens de stenede ham. Han bad
Gud om ikke at holde den synd op imod dem. (Se Ap 7,60) Da Paulus og
Silas uretfærdigt blev slået og sat i fængsel, tog de sig tid til at
betjene fangevogteren. Selv efter Gud havde sendt et kraftigt jordskælv,
der brød deres lænker og åbnede fængselsdørene, blev de af dén ene grund
at betjene deres fangevogter.

Hvor må det have været fristende at stikke af, mens muligheden var der.
Hvor ville det havde været let at tage vare på sig selv og ikke bekymre
sig om nogen som helst andre. Men deres kærlige handling rørte
fangevogteren i en sådan grad, at han spurgte, hvordan han kunne blive
frelst. Og det resulterede i, at hele hans familie blev vundet for
Kristus. (Se Ap 16,25-34)

I en verden, hvis filosofi lyder, "her kommer nummer 1," er selviskhed
et instinkt, du må lade Gud hjælpe dig med at overvinde hver dag. Når du
gør det, vil folk lægge mærke til det. Du vil aldrig vinde andre
mennesker ved at være ligesom dem, så her er spørgsmålet, du er nødt til
at svare på: Hvor mange af dine venner og kære vil måske komme til
Kristus, hvis du viser dem, at du oprigtigt elsker dem, frem for at
ignorere, dømme og forkaste dem?

Kom bare - prøv det! "Sæt de andre højere end jer selv (dig selv)."

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The word for 2022-05-26

About overcoming selfishness

"Do nothing of selfishness ... but humbly set others higher than
yourselves."
Phil 2,3

Paul writes, "... but humble yourselves above all others. Do not think
individually of yourselves, but all also of the welfare of others. You
must have the mind toward one another that was in Christ Jesus. " (v
3-5) That kind of thinking goes against our natural instincts, but Jesus
showed us how to do it. As he hung on the cross, he took time for the
condemned criminal who hung next to him. (See Luke 23: 39-43)

Stephen prayed for those who killed him while stoning him. He asked God
not to hold that sin up against them. (See Revelation 7:60) When Paul
and Silas were unjustly beaten and imprisoned, they took time to serve
the jailer. Even after God sent a powerful earthquake that broke their
chains and opened the prison doors, they became the one to serve their
prison guard for one reason.

Where must it have been tempting to run away while the opportunity was
there. How would it have been easy to take care of oneself and not worry
about anyone else. But their loving act touched the prison guard to such
an extent that he asked how he could be saved. And as a result, his
entire family was won over to Christ. (See Acts 16: 25-34)

In a world whose philosophy is, "here comes number 1," selfishness is an
instinct you must let God help you overcome every day. When you do,
people will notice it. You will never win other people by being like
them, so here is the question you need to answer: How many of your
friends and loved ones might come to Christ if you show them that you
truly love them, forth to ignore, judge and reject them?

Just come - give it a try! "Put others higher than yourself (yourself)."

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 2022-05-26

О преодолении эгоизма

«Ничего не делайте из эгоизма… но смиренно ставьте других выше себя».
Фил 2,3

Павел пишет: «…но смиритесь пред всеми. Не о себе помышляйте, но все и о
благе других. (ст. 3-5) Такое мышление идет вразрез с нашими
естественными инстинктами, но Иисус показал нам, как это сделать. Пока
он висел на кресте, он нашел время для осужденного преступника, который
висел рядом с ним. (См. Луки 23:39-43)

Стефан молился за тех, кто убил его, побивая камнями. Он просил Бога не
обвинять их в этом грехе. (См. Откровение 7:60). Когда Павла и Силу
несправедливо избили и заключили в тюрьму, они нашли время, чтобы
служить тюремщику. Даже после того, как Бог послал сильное
землетрясение, которое разорвало их цепи и открыло двери темницы, они
стали теми, кто служил своей тюремной страже по одной причине.

Где, должно быть, было заманчиво сбежать, пока была возможность. Как бы
легко было позаботиться о себе и не волноваться ни о ком другом. Но их
любовный поступок тронул тюремного надзирателя до такой степени, что он
спросил, как его спасти. И в результате вся его семья была завоевана
Христом. (см. Деяния 16:25-34)

В мире, философия которого гласит: «Вот идет номер один», эгоизм — это
инстинкт, который вы должны позволить Богу помочь вам преодолевать
каждый день. Когда вы это сделаете, люди это заметят. Вы никогда не
завоюете других людей, будучи похожими на них, поэтому вот вопрос, на
который вам нужно ответить: сколько ваших друзей и близких могут прийти
ко Христу, если вы покажете им, что вы действительно любите их, а затем
игнорируете, судите и отвергаете. их?

Просто приходите - попробуйте! «Поставь других выше себя (себя)».

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Слово на 26.05.2022

Про подолання егоїзму

«Нічого не роби егоїзмом... але смиренно стави інших вище за себе».
Філ 2,3

Павло пише: «... але упокоряйтеся понад усіх. Не думайте окремо про
себе, але всі також про добро інших. Ви повинні думати один про одного,
що було в Христі Ісусі». (в 3-5) Таке мислення суперечить нашим
природним інстинктам, але Ісус показав нам, як це зробити. Висівши на
хресті, він знайшов час для засудженого злочинця, який висів поруч.
(Див. Луки 23: 39-43)

Стівен молився за тих, хто вбив його, забиваючи камінням. Він попросив
Бога не висувати на них цей гріх. (Див. Об’явлення 7:60). Коли Павла і
Силу несправедливо побили й ув’язнили, вони знайшли час, щоб служити
тюремнику. Навіть після того, як Бог послав потужний землетрус, який
розірвав їхні кайдани та відчинив двері в’язниці, вони стали тими, хто
служив своєму тюремному наглядачу з однієї причини.

Куди, мабуть, було спокусою втекти, коли була така можливість. Як було б
легко подбати про себе і не турбуватися ні про кого іншого. Але їхній
любовний вчинок настільки зворушив тюремного охоронця, що він запитав,
як його врятувати. І в результаті вся його родина була залучена до
Христа. (Див. Дії 16: 25-34)

У світі, філософія якого: «Ось номер 1», егоїзм — це інстинкт, який ви
повинні дозволяти Богу допомагати вам долати кожен день. Коли ви це
зробите, люди це помітять. Ви ніколи не завоюєте інших людей, будучи
схожими на них, тому ось на питання, на яке ви повинні відповісти:
скільки ваших друзів і коханих могли б прийти до Христа, якщо ви
покажете їм, що ви справді любите їх, щоб ігнорувати, судити і відкидати їх?

Просто приходьте - спробуйте! «Поставте інших вище себе (себе)».

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

EU har sendt 400 milliarder til Rusland - billig russisk energi
giver hårdt bagslag, siger Vestager
26. maj. 2022, 05:35
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-05-25-eu-har-sendt-400-milliarder-til-rusland-billig-russisk-energi-giver-haardt

Trods sanktioner tjener russerne stadig svimlende beløb på salg
af energi til Europa. Vestager erkender, at EU er havnet i en
kattepine.

Kommentar:

Hvor *usolidarisk* kan man være (ved at støtte Putin-666 og dermed
hans modbydelige angrebskrig på Ukraine økonomisk)?

Det ér at *tilbede* AFGUDEN bekvemmelighedsgudinden! ... :-(

Jeg SKAMMER mig på Menneskehedens vegne!

(se evt. Dagens andagtstekst ovenfor vedr. selviskhed.)

-

I dag kl. 06:43
Folketingets mobiler skal undersøges for spionprogram
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/folketingets-mobiler-skal-undersoeges-spionprogram

-

DR S133 tor 26 maj 09:03:34
26.maj dr.dk/nyheder 08:31

ZELENSKYJ AFVISER KISSINGER
Den ukrainske præsident Volodymyr
Zelenskyj talte hårdt mod USA's
tidligere udenrigsminister Henry
Kissinger, der tirsdag foreslog, at
ukrainerne burde afgive territorie som
del af fredsforhandlingerne med
Rusland. CNN skriver, at Kissinger i en
videotale til Verdensøkonomiske Forum i
Davos i Schweiz opfordrede til, at det
bør være et mål i fredsforhandlingerne
mellem Ukraine og Rusland, at der
dannes grænser langs kontaktlinjerne i
Donbas-regionen, så de bliver, som de
var, da Rusland invaderede landet 24.
februar. Men det talte Zelenskyj hårdt
imod i en tale onsdag.

I dag kl. 08:31
Zelenskyj afviser at afgive territorium: Politikerne tænker ikke på folket
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-afviser-afgive-territorium-politikerne-taenker-ikke-paa-folket

Kommentar:

Det kan hurtigt blive en skrue UDEN ende (at afgive territorium),
og det er netop dét Putin-666 (og andre psykopater såsom
kommunisterne i Kina) håber på!

Problemet med et rovdyr er, at det hele tiden VIL HAVE MERE,
apropos Hitler angrebskrige !!!

Så en "fred" med Putin-666 til nok ALTID blot være *midlertidig*!

Så ...

Det vil være MEGET uklogt at følge Kissingers forslag!

Grådighedens endestation er Tusindsårsriget ('Mig ha' det hele').

Og Menneskeheden er nok IKKE i stand til at give en møgunge hele
planeten.

Og så er det, at global atomkrig nok ikke kan undgås
(fordi vi lever i atomalderen og ikke under 2. Verdenskrig)!

Det er selve Putin-666's (og Hitlers) *syge* sind, der skal
bekæmpes, apropos Crime does NOT pay!

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. maj. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 23.33
Putin hæver mindstelønnen og pensionen i Rusland

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine 26. maj
26. maj. 2022, 05:26
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-26-maj

Kl. 05.37
Politi har begravet 150 mennesker i massegrave

Kl. 06.42
Zelenskyj raser efter forslag fra tidligere amerikansk udenrigsminister

Kl. 08.13
Russiske eliteenheder lider under taktiske fejltagelser

54 min siden (Time now CET 09.29)
Over 40 byer i Donbas er under beskydning.

3 min siden (Time now CET 09.35)
Rusland kører propaganda-lastbiler ind i besatte Mariupol

(Time now CET 09.35)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-05-26, kl 09.35
15 min. siden
Kriminalforsorgen skal betale erstatning efter indsats død

TV2:
Kriminalforsorgen skal betale erstatning efter dødsfald - slugte
pilleglas og blev sat i isolation
26. maj. 2022, 09:06

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24230

Ukraine undersøger op mod 14.000 mulige krigsforbrydelser

Was:

91 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

83 days after Sodom-warning-to-Russia

71 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 26-05-2022 kl. 09:42 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-05-26, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1346 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 26 May 2022 09:42:25 +0200
24230 <628f2f63$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Fi2tWGuJPRU/m/i0Csk51GAgAJ

[ ... ]
[ ... ]

Dagens joke:

Einem oversætterfejl:

Hørt i radioen:

Det bliver i sidste røv statsministeren, der bestemmer.

I dag kl. 10:14
Danske donationer til Ukraine runder 62 millioner kroner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danske-donationer-til-ukraine-runder-62-millioner-kroner

-

I dag kl. 14:29
Rusland vil smide journalister ud, hvis de ikke må komme på YouTube
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-smide-journalister-ud-hvis-de-ikke-maa-komme-paa-youtube-0

-

I dag kl. 16:32
Kampe i den ukrainske region Donbas er på det hidtil mest voldsomme niveau
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kampe-i-den-ukrainske-region-donbas-er-paa-sit-hidtil-mest-voldsomme-niveau

-

I dag kl. 17:08
Blodige kampe i den Demokratiske Republik Congo
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/blodige-kampe-i-den-demokratiske-republik-congo

-

Russerne har momentum – på vej mod kontrol i Donbas, siger korrespondent
26. maj. 2022, 17:17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-26-russerne-har-momentum-paa-vej-mod-kontrol-i-donbas-siger-korrespondent

-

DR S158 tor 26 maj 19:45:28
26.maj dr.dk/nyheder 19:32

14.000 MULIGE KRIGSFORBRYDELSER
Det vælter ind med sager på Iryna
Venediktovas bord.

Hun er chefanklager for Ukraine og er
på nuværende tidspunkt på besøg i
London for at møde sin britiske
pendant, Suella Braverman.

Her diskuterer de, hvad England og
resten af Vesten kan gøre for at
fremskynde den ukrainske
sagsbehandlingsproces i forbindelse med
krigsforbrydelser.

- I dag har vi tæt på 14.000 sager om
krigsforbrydelser, og hver dag kommer
der flere og flere, forklarer Iryna
Venediktova til BBC.

I dag kl. 19:32
Ukraine undersøger op mod 14.000 mulige krigsforbrydelser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-undersoeger-op-mod-14000-mulige-krigsforbrydelser

-

Ruslands første sejr på slagmarken er en realitet
Jacob Kaarsbo
Senioranalytiker i Tænketanken Europa og tidligere chefanalytiker i FE
26. maj. 2022, 20:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-26-ruslands-foerste-sejr-paa-slagmarken-er-en-realitet

-

I dag kl. 20:58
Al Jazeera-journalist blev dræbt på Vestbredden: Undersøgelse viser, at
israelske soldater skød efter pressen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/al-jazeera-journalist-blev-draebt-paa-vestbredden-undersoegelse-viser-israelske

-

Rusland blokerer adgang til Politiken efter artikler på russisk
26. maj. 2022, 21:10
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-26-rusland-blokerer-adgang-til-politiken-efter-artikler-pa-russisk

-

DR S160 tor 26 maj 21:54:34
26.maj dr.dk/nyheder 21:30

RUSLAND BLOKERER POLITIKEN
Rusland har valgt at blokere for
adgangen til Politiken. Det gælder også
for adgangen til det finske medie
Helsingin Sanomat.

Det skriver Politiken med henvisning
til det finske medie Yle Uutiset.
Mediet har fundet oplysningen på det
russiske medietilsyn Roskomnadzors
hjemmeside.

Blokeringen er ifølge Politiken sket på
baggrund af, at begge medier udgiver
artikler om krigen i Ukraine på
russisk.

I dag kl. 21:30
Rusland blokerer adgang til Politiken efter krigsartikler på russisk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-blokerer-adgang-til-politiken-efter-krigsartikler-paa-russisk

-

Russiske soldaters lig findes efterladt i Ukraine – familier i Rusland
føler sig svigtet
26. maj. 2022, 22:16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-25-russiske-soldaters-lig-findes-efterladt-i-ukraine-familier-i-rusland-foeler-sig

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine 26. maj
26. maj. 2022, 05:26
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-26-maj

Kl. 09.54
Mere end 150 børn dræbt i Donetsk, siger anklager

Kl. 10.19
Ukraines forsvarsminister takker Danmark efter telefonsamtale

25 min siden (Time now CET 12.49)
8000 ukrainske krigsfanger i Donbas

Kl. 13.23
Amerikanske journalister vil blive udvist fra Rusland, hvis Youtube
blokerer adgang til ministerium

Kl. 15.14
Russerne ser ud til at have momentum i region, siger korrespondent

Kl. 16.45
Kampe i Donbas har nået "maksimal intensitet"

Kl. 17.10
Hviderussisk præsident beordrer ny militærenhed

Kl. 19.11
Mariupol fri for miner

Kl. 20.24
Politiken blokeret i Rusland

Kl. 21.21
Ukrainsk udenrigsminister: Situationen er meget værre

2 min siden (Time now CET 22.23)
Russisk stats-tv sætter forbindelse mellem våbenforsyninger og abekoppevirus

(Time now CET 22.23)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-05-26, kl 22.30
7 min. siden
Den sidste 'heks' er blevet benådet

TV2: