ET-Break (Was: Pave Frans: Krigen er ikke kun drevet af Ruslands interesser) - News 2023-03-10

ET-Break (Was: Pave Frans: Krigen er ikke kun drevet af Ruslands interesser)

File 25.030 ...
The right to selvdefence
Self defense (Selvforsvar)
https://sites.google.com/view/kall-selfdefense/files/25-xxx/25-0xx/25-030
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-0xx/25-030
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-0xx/25-030

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Ukraines udenrigsminister: "Russisk barbari" -
News 2023-03-09
Date: Thu, 9 Mar 2023 10:05:28 +0100
25027 <tuc7gp$1cct1$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/P4VxwdpEUHo/m/glzqrEe_AwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf
[ ... ]
> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Her kommer store problemer med spritbilister nu Ukraine til gode på
slagmarken
I går kl. 23.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-09-her-kommer-store-problemer-med-spritbilister-nu-ukraine-til-gode-paa-slagmarken

-

Rusland vil fremlægge Nord Stream-korrespondance med Danmark
I dag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-10-rusland-vil-fremlaegge-nord-stream-korrespondance-med-danmark

-

Tiltale kan være på vej mod Trump
I dag kl. 06.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-10-tiltale-kan-vaere-pa-vej-mod-trump

-

2023-03-10 kl 08.01
13 min. siden
Israels præsident: Skrot reformplaner og find ny løsning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israels-praesident-skrot-reformplaner-og-find-ny-loesning

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5592784
Camilla Markvardsen
Omfattende angreb: Rusland brugte hypersoniske missiler

__________________________

(Time now CET 22.46)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.34
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-09-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 22.55
Ukrainsk militærchef: Bakhmut er ikke omringet - men situationen er kritisk

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.37
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-10-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.36
Utilfredse Rusland vil dele Nord Stream-korrespondance

Kl. 05.51
Task Force har konfiskeret 58 milliarder dollars

Kl. 06.16
Tænketank: Største angreb i 2023 var propaganda

Kl. 06.39
Prigozjin ’afskåret’ fra officielle kanaler

Kl. 07.02
Wagner-gruppen holder 'taktisk pause' ved Bakhmut

41 min siden (Time now CET 08.13)
Pave Frans: Krigen er ikke kun drevet af Ruslands interesser

Kommentar:

Det er altså noget ævl!

Det er UDELUKKENDE Rusland, der under Putin-666's ledelse har
*angrebet* først Georgien den 8. august 2008, sidenhen
Krim-halvøen i 2014 og nu resten af Ukraine!

Så ...

Prøv at være lidt mere *fair* overfor ofrene (og knap så meget
sliskeri overfor voldsmændene)!

Og der er INTET forkert i at søge ly fra denne ondskab i fx. et
NATO-medlemskab, fordi vi er IKKE en angrebsalliance (selvom
onde mennesker beskylder os for det). Det manglede sg_ bare, at
man ikke har ret til at *beskytte* sig [disse *voldsmænd*] !!!

Og det har Ukraine også ret til [og *krav* på]...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET) sige:
(2023-03-10, Friday, day no 69, CET 08:25, GMT 07:25)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

26 min siden (Time now CET 08.13)
Dødstallet efter gårsdagens russiske angreb stiger til 11

11 min siden (Time now CET 08.13)
Putin lykønsker Xi Jinping

(Time now CET 08.13)

Internt notat:
(i tilknytning til 2023-02-18, Saturday, CET 11:04, GMT 10:04)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+7.7&version=BPH

Johannes 7:7, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

Denne verdens mennesker har ingen grund til at hade jer,
men de hader mig, fordi jeg konfronterer dem med deres synd
og ondskab.

Deadline:

DR text-TV:
139

DR:
2023-03-10 kl 08.01
8 min. siden
Byrådsmedlem for Nye Borgerlige: ‘En træls sag for partiet’

TV2:
2023-03-10 kl 08.04
EU vil reducere energiforbruget med 11,7 procent inden 2030
6 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25030

Zelenskyj nægter at forhandle med Putin: Han holder ikke, hvad han lover

- Vi gør alt for, at krigen ikke spreder sig til andre lande, siger Macron

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: ET-Break (Was: Pave Frans: Krigen er ikke kun drevet af
Ruslands interesser) - News 2023-03-10
Date: Fri, 10 Mar 2023 08:33:25 +0100
25030 <tuemg3$1scv0$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EBBS1oN3dZM/m/CFZA_6faAwAJ
I dag kl. 11:03
Nu er det officielt: Georgien dropper ’russisk’ lovforslag og løslader
demonstranter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/georgien-dropper-officielt-russisk-lovforslag-og-loeslader-demonstranter

-

I dag kl. 11:15
Wimbledon har endnu ikke besluttet, om tennisspillere fra Rusland og
Belarus må deltage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wimbledon-har-endnu-ikke-besluttet-om-tennisspillere-fra-rusland-og-belarus-maa

-

DR S148 fre 10 mar 15:00:26
10.marts dr.dk/nyheder 12:02

MISTÆNKER EGNE EFTER FLYDESTRUKTION
Nyheden gik verden rundt, da verdens
største fly blev ødelagt kort efter
Ruslands invasion af Ukraine sidste år.
Nu mistænker den ukrainske
statsanklager og efterretningstjenesten
SBU, at tre tidligere ansatte i det
statslige flyproduktionsselskab
Antonov har bidraget til destruktionen,
skriver Reuters.

Ifølge statsanklageren og SBU
forhindrede de mistænkte det ukrainske
hjemmeværn i at barrikadere lufthavnen
Hostomel, hvor flyet af typen Antonov
An-225 var parkeret. To af de mistænkte
er blevet tilbageholdt. Den sidste
mistæmnkte er den tidligere
generaldirektør i selskabet. Han er
stadig eftersøgt.

I dag kl. 12:02
Ukraine mistænker tidligere ansatte efter ødelæggelse af verdens største fly
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-mistaenker-tidligere-ansatte-efter-oedelaeggelse-af-verdens-stoerste-fly

-

Zelenskyj nægter at forhandle med Putin: Han holder ikke, hvad han lover
I dag kl. 12.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-10-zelenskyj-naegter-at-forhandle-med-putin-han-holder-ikke-hvad-han-lover

Kommentar:

Nej. Putin-666 er en *løgner* og *morder*, og det vil han blive
ved med at være, indtil han er død!

-

DR S151 fre 10 mar 15:00:26
10.marts dr.dk/nyheder 14:59

IRAN OG SAUDI ÅBNER AMBASSADER
Iran og Saudi-Arabien er blevet enige
om at genoptage de diplomatiske
forbindelser med hinanden.

Som følge af den beslutning vil de
genåbne deres respektive ambassader i
henholdsvis Irans hovedstad, Teheran,
og Saudi-Arabiens hovedstad, Riyadh.

Det skriver Reuters.

De to lande har ikke haft diplomatiske
forbindelser til hinanden siden 2016,
hvor Saudi-Arabien brød med Iran og
lukkede sin ambassade i Teheran, efter
at ambassaden var blevet stormet af
iranske demonstranter. Demonstranterne
protesterede mod henrettelsen af en
shiamuslimsk imam i Saudi-Arabien.

2023-03-10 kl 15.22
23 min. siden
Iran og Saudi-Arabien genoptager de diplomatiske forbindelser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-og-saudi-arabien-genoptager-de-diplomatiske-forbindelser

-

2023-03-10 kl 15.32
Ukraine mistænker sine egne efter ødelæggelse af verdens største fly
30 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-10-ukraine-mistaenker-sine-egne-efter-odelaeggelse-af-verdens-storste-fly

-

2023-03-10 kl 15.38
Iran og Saudi-Arabien trodser fjendskab: Genåbner ambassader
7 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-10-iran-og-saudi-arabien-trodser-fjendskab-genabner-ambassader

[...]

Kl. 09.35
Levering af kampfly vil føre til direkte NATO-involvering,
advarer russisk diplomat

Ruslands interesser) - News 2023-03-10
Date: Fri, 10 Mar 2023 08:33:25 +0100
> [...]
> the voice of ET) sige:
> (2023-03-10, Friday, day no 69, CET 08:25, GMT 07:25)

Ævl!

Det er bare fordi I - med god grund - *frygter* at få tæv!

Kl. 09.52
Rusland og USA i kontakt om atomaftale

Kl. 10.55
Rusland ser på Georgien med bekymring

Kl. 11.27
Ukraine anklager tre tidligere topchefer fra flyproducenten Antonov

Kl. 11.39
Rusland beskylder USA for at stå bag antirussiske holdninger i Georgien

Kl. 12.14
Litauen vil have forbud mod russiske og belarusiske atleter

Kl. 12.59
Lavrov: Rusland vil reagere, hvis Vesten afslutter Nord
Stream-efterforskning

Kl. 13.19
Ukraine varsler modoffensiv om to måneder

Kl. 13.47
Lukasjenko: Vestlige sanktioner vil fejle

Kl. 14.00
Finlands statsmister på besøg i Kyiv

Kl. 14.21
Analytiker: Timingen af Ruslands missilangreb er af betydning

50 min siden (Time now CET 15.52)
Zelenskyj benægter enhver involvering fra Ukraine i Nord Stream-eksplosion

25 min siden (Time now CET 15.52)
- Vi gør alt for, at krigen ikke spreder sig til andre lande, siger Macron

4 min siden (Time now CET 15.52)
Schweiz nægter at tillade eksport af våben til Ukraine

Kommentar:

I lever i en pacifistisk urealistisk drømmeverden. Rovdyr har
det med at udleve deres *psykopati*, UANSET hvad andre siger
(herunder Schweiz)!

(Time now CET 15.52)

Deadline:

DR text-TV: