Jesus-Break (Was: ... Pesten fra Balkan og Kreml ... ) - News 2023-06-15

Jesus-Break (Was: ... Pesten fra Balkan og Kreml ... )

File 25.301 ...
The plague from the Balkans (Pesten fra Balkan)
https://sites.google.com/view/the-plague-from-the-balkans/files/25-xxx/25-3xx/25-301
The plague from the Kremlin (Pesten fra Kreml)
https://sites.google.com/view/the-plague-from-the-kremlin/files/25-xxx/25-3xx/25-301

Subject: Perhaps Heaven-break: (Was: Få dem til at skide i bukserne
af skræk, ET!) - News 2023-06-14
Date: Wed, 14 Jun 2023 09:45:55 +0200
25299 <u6br7j$3v7hi$1...@news.eternal-september.org>
Nuclear missiles turned off (desarmed)
Nukleare missiler slukket (afvæbnet)
https://sites.google.com/view/nuclear-missiles-turned-off/files/25-xxx/25-2xx/25-299
Tidligere stabschef: Trump er skræmt fra vid og sans
Nobody is above the Law
https://sites.google.com/view/nobody-is-above-the-law/files/25-xxx/25-2xx/25-299
Crime does NOT pay
https://sites.google.com/view/kall-crime-does-not-pay/files/25-xxx/25-2xx/25-299
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Ktlfv4qasfI/m/ojuKfKE2AAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I går kl. 22:13
Serbien tilbageholder tre politibetjente fra Kosovo: Serbiske biler får
forbud mod at krydse grænsen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/serbien-tilbageholder-tre-politibetjente-fra-kosovo-serbiske-biler-faar-forbud-mod

Subject: ET-Break (Was: Zelenskyj: - Vi har fået de nyheder, vi
har ventet på) - News 2023-06-06
Date: Tue, 6 Jun 2023 05:46:05 +0200
25272 <u5ma5u$kpkj$1...@news.eternal-september.org>
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-2xx/25-272
(Dating, Nærkontakt af 3. grad, Stævnemøde)
https://sites.google.com/view/kall-contact/files/25-xxx/25-2xx/25-272
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Xr7L4hbj2l4/m/MSgMXiKMAgAJ

> Kl. 20.44
> Russisk politiker vækker opsigt – hans karriere bliver kort nu,
> siger tidligere statsminister
>
> ... Carl Bildt
>
> Kommentar:
>
> In the name of the Father°:
>
> IOndse at I er kommet ind på en *blindgyde* (ved at *stjæle*
> anden mands ejendom)!
>
> Forlad derfor venligst Ukraine og Georgien nu, så vi
> (Menneskeheden) MÅSKE har en chance for at overleve denne
> Pest-fra-helvede, ligesom vi overlevede Pesten-fra-Balkan!

HVIS du opsøger Pester, da får du pesten!

Så ...

Lyt til mit råd:

En dag vil Menneskeheden forhåbentlig have opnået kontakt med en
anden civilisation i galaksen vores. Kanske vi ligefrem vil kalde
denne begivenhed 'Det STORE *bryllyp*'; altså noget glædeligt og
godt!

(HVORFOR gå glip af denne *glædelige* begivenhed?)

Indtil da har jeg fået for vane at takke min (og forhåbentlig OGSÅ
Jeres) Gud hver dag for, at vi her i Danmark har et
velfærdssamfund; at der er nok til alle, også selv de fattigste.
Jeg siger fx. i min bøn: "Tak Gud for tag over hovedet, for EL,
lys, varme, vand og en kloak, der virker. Tak for tøj at tage på
og for mad og lægehjælp. Gid alle mennesker kunne have det ligeså.
Det er vort mål. Hjælp os dertil! Det beder vi om - i Jesu navn!"

HVORFOR sætte al dette over styr?

HVORFOR opsøge døden, når det nu IKKE er nødvendigt?

HVORFOR ikke hellere bruge sit liv på noget godt, fremfor ondt?

HVORFOR følge en *falsk* profet, der leder flokken direkte i
helvedets afgrund? - Det er da *idiotisk*; en *selvdestruktiv*
handling (og dét er IKKE normalt; det er *sygeligt*)!

Indse at disse *folkeforførere* (fx. Putin i Kreml) MANGLER noget i
deres personlighed. De MANGLER menneskelighed. De er som dyr, der
blot styres af deres drifter, fx. at ville *dominere* und so weiter!

Lider du OGSÅ af denne *sygdom*?

Da er mit råd til at at søge lægehjælp, fordi man kan faktisk nu om
dage gøre noget ved det, så man IKKE behøver at være slave af de
inpulser, der hele tiden dukker op fra underbevidstheden; inpulser,
der "nogengange" er egenkærlige, egocentriske und so weiter men som
SKADER andre, apropos Pesten-fra-Balkan!

Glem ikke, at der OGSÅ er en djævel, der går rundt og søger at
forpeste tilværelsen for os mennesker! Han vil gerne se Guds
skaberværk (inklusiv dig og mig) ødelagt. Ja, han higer efter at
ødelægge alt, hvad Gud har skabt!

HVORFOR følge denne *idiot*?

HVAD glæde er der i det onde?

Du bliver jo IKKE mere lykkelig! - TVÆRTIMOD!

Og det er "måske" i virkeligheden her, at skoen klemmer?

Mange af Jer har jo netop pga. pesten lidt uerstattelige tabt.
Familiemedlemmer er fx blevet dræbt.

Indse at du IKKE får dine kære igen (i dette jordiske liv) - no
matter what!

Og så skal resten ødelægges, så *uskyldige* OGSÅ skal lide ligesom
dig?

Tja ...

Det kunne faktisk godt være en naturlig forklaring på fænomenet!

Hmm ...

Og HVORDAN kan jeg så få dig bort fra denne *selvdestruktive*
adfærd?

Herre vor Gud! Vi beder om, at Du° vil sende *Trøsteren°* (Gud
Helligånd, John 14,17.23), så alle disse fortabte sjæle kan få
lægedom i deres sind. Det beder vi om - i Jesu navn!...

CET 08:53
- "Vil I"

53
- "være"

53
- "Mine får?"

53
- "Eller"

53
- "ønsker I bare"

53
- "at følge"

54
- "med strømmen?"

Her tænkes der sikkert på en vandstrøm, i overført betydning: At
man bare følger andre mennesker uden helt at gøre sig det klart,
hvad destinationen bliver.

IOhukom Jesu Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+7.13-14&version=BPH

Matthæus 7:13-14, Bibelen på hverdagsdansk

Den snævre port

13
Gå ind gennem den snævre port. Vid er den port og bred den vej,
der fører til fortabelsen. Mange er de, der følger den.

14
Snæver er den port og smal den vej, der fører til livet. Få er
de, der finder den.

- "Amen"

Betydning af 08:57-breaket:
Så sandt (mht. Matt 7,13-14)

Tak for Dit Ord, Herre Jesus!

-

DR S166 tor 15 jun 07:50:00
15.juni dr.dk/nyheder 05:44

NEJ TIL RUSSISK AMBASSADE
Der skal alligevel ikke ligge en
russisk ambassade klos op ad det
australske parlament. ...

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

7. juni 2023 kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6020247
Katrine Bang Ramsbæk
Hvordan er situationen nu?

_________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-14-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.42
Luftalarmer lyder over hele Ukraine

Kl. 19.51
Tyrkiet afviser at godkende Sverige i NATO

(Time now CET 21.06)

2023-06-15 kl 08.16
10 min. siden
For første gang i 14 dage: Der falder nu regn over Danmark

2023-06-14 kl 21.02
17 min. siden
USA's centralbank undlader for første gang i 15 måneder at hæve renten

TV2:
2023-06-15 kl 08.16

2023-06-14 kl 21.04
Et ord på 11 bogstaver skaber undren i regeringen – nu kan krav om
skattelettelser starte ny magtkamp
Jesper Vestergren
Politisk analytiker
24 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25301

Join the Ukrainian Air Force if you can fly the F-16
Meld dig til ukraines luftvåben, hvis du kan flyve F-16.

Rekordvarm juni overskrider global kritisk klimagrænse

Subject: Jesus-Break (Was: ... Pesten fra Balkan og Kreml ... ) -
News 2023-06-15
Date: Thu, 15 Jun 2023 09:17:19 +0200
25301 <u6edtv$bevi$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/E6W-k30PEHM/m/aN8E_1VkAAAJ
Første billeder fra befriede ukrainske byer viser sønderbombede huse og
lig i gaderne
I går kl. 21.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-14-foerste-billeder-fra-befriede-ukrainske-byer-viser-soenderbombede-huse-og-lig-i-gaderne

Kommentar:

10 years after

-

DR S166 tor 15 jun 07:50:00
15.juni dr.dk/nyheder 05:44

NEJ TIL RUSSISK AMBASSADE
Der skal alligevel ikke ligge en
russisk ambassade klos op ad det
australske parlament. ...

I dag kl. 05:44
Australien blokerer for russisk ambassade klos op ad parlamentet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/australien-blokerer-russisk-ambassade-klos-op-ad-parlamentet

-

DR S171 tor 15 jun 14:33:46
15.juni dr.dk/nyheder 08:23

9.000 ARTILLERIGRANATER TIL UKRAINE

I dag kl. 08:23
Danmark og Norge går sammen om at levere artillerigranater til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-og-norge-gaar-sammen-om-levere-artillerigranater-til-ukraine

-

I dag kl. 09:31
Stoltenberg: Nato-lande beslutter min fremtid
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-nato-lande-beslutter-min-fremtid

-

DR S176 tor 15 jun 14:59:47
15.juni dr.dk/nyheder 09:53

PILOTER SKAL TRÆNES I SKRYDSTRUP

I dag kl. 09:53
Danmark vil træne ukrainske kampflypiloter i Skrydstrup
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-vil-traene-ukrainske-kampflypiloter-i-skrydstrup

-

I dag kl. 10:45
F-16 og engelsk på skemaet: Danmark lægger op til at træne ukrainske
piloter i Skrydstrup
https://www.dr.dk/nyheder/politik/f-16-og-engelsk-paa-skemaet-danmark-laegger-op-til-traene-ukrainske-piloter-i

Kommentar:

Gid jeg var uddannet F-16 pilot, fordi så ville jeg tilbyde mig som
pilot for ukraines militær.

Fidusen er, at allerede i dag kan disse kampfly så sættes ind mod
Pesten fra Kreml (på ukrainsk jord)!

Og gå du hen og gør ligeså, min ven (vel vidende, at det kan komme
til at koste dig livet, uanset om du er amerikaner, europæer or
You name it).

Pesten fra Kreml må og SKAL standses; ellers omkommer vi alle, og
en civilisation i Verdensrummet går under - kanske den eneste! Og
dét er jo *idiotisk*, ikke sandt?

Så *overvej* nu med dig selv, OM du kan stå inde for dette at melde
dig under den ukrainske fane (med livet som indsats)!

Det kan vi andre ikke beslutte på dine vegne!

-

I dag kl. 12:57
Mette Frederiksen støtter at forlænge Stoltenberg: 'Nej, jeg er ikke på
vej til Nato'
https://www.dr.dk/nyheder/politik/mette-frederiksen-stoetter-forlaenge-stoltenberg-nej-jeg-er-ikke-paa-vej-til-nato

-

DR S118 tor 15 jun 14:59:44
15.juni dr.dk/nyheder 13:27

KRITISK KLIMAGRÆNSE OVERSKREDET
I de første 11 dage af juni blev der
globalt målt de højeste temperaturer,
der er registreret på denne tid af
året. ...

I dag kl. 13:27
Rekordvarm juni overskrider kritisk klimagrænse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rekordvarm-juni-overskrider-kritisk-klimagraense

-

2023-06-15 kl 15.19
19 min. siden
Danmark donerer sammen med USA, Storbritannien og Holland
hundredvis af luftforsvarssystemer til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-donerer-sammen-med-usa-storbritannien-og-holland-hundredvis-af

[...]

5 min. siden
Mand får tre måneders fængsel for stalking: Kontaktede ekskæreste 2572 gange

TV2:
2023-06-15 kl 15.37
Kæmpe redningsaktion leder stadig efter overlevende fra forlis
9 min siden

2023-06-15 kl 09.28
Stoltenberg åbner for forlængelse som NATO-chef
8 min siden

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25303

ET-Break to Russia

File 25.304 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-3xx/25-304

News 2023-06-15
Date: Thu, 15 Jun 2023 09:17:19 +0200
25301 <u6edtv$bevi$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/E6W-k30PEHM/m/aN8E_1VkAAAJ
Prigozjin til TV 2: Vi forsvinder måske fra Ukraine
I dag kl. 06.46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-14-prigozjin-til-tv-2-vi-forsvinder-maaske-fra-ukraine

Kommentar:

I har INTET overhovedet at gøre i Ukraine!

Det er rendyrket psykopati, dét, I gør!

Og vi omkommer ALLE, hvis I ikke holder op med dette glade vanvid!

KUN en *selvmordskandidat* gør den slags idiotiske ting!

Og HVORFOR?

Kan I da slet ikke indse det tåbelige i, hvad I gør?

Er I så blæst over i bolden?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (måske ETs
røst):
(2023-06-15, Thursday, day no 166 (199 left), CET 15:48, GMT 13:48)
- "Svar mig!"

15:48-Ordene blev udtalt i bydeform!

Og netop i det samme hørte jeg en anden stemme sige, men denne kom
IKKE fra Himlen (men givetvis fra Jorden, fx Ukrtaine):
CET 15:50
- "Skrid hjem!"

(
Google-auto-translation:

Пригожин ТВ 2: Мы можем исчезнуть из Украины
Сегодня в 06.46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-14-prigozjin-til-tv-2-vi-forsvinder-maaske-fra-ukraine

Комментарий:

Вам абсолютно НЕЧЕГО делать в Украине!

Это чистая психопатия, что ты делаешь!

И мы ВСЕ погибнем, если вы не остановите это счастливое безумие!

ТОЛЬКО *кандидат на самоубийство* делает такие идиотские вещи!

И почему?

Разве ты не можешь осознать глупость того, что делаешь?

Ты так охренел?..

И именно тогда я услышал голос с небес, говорящий (возможно, инопланетяне
голос):
(15.06.2023, четверг, 166-й день (осталось 199), 15:48 по
центральноевропейскому времени, 13:48 по Гринвичу)
- "Ответьте мне!"

15:48 - Слова были сказаны в байтовой форме!

И тут я услышал другой голос, но этот пришел
НЕ с Небес (но, конечно, с Земли, например, с Украины):
15:50 по центральноевропейскому времени
- "Шаг домой!"

Sorry for the bad translation, but still better that nothing, I
guess.
)

Og i igen kom en røst fra Himlen (måske fra ET):
CET 15:54
- "Jeg sværger; jeg gør det!"

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Re: UFO 1967-03-24 Malmstrom Air Force Base, Montana, USA.
Found perhaps Big-Bang-, Crater- and Target-DATA -
Re: Abraham-koden, Part 2
News:dk.videnskab
Date: Mon, 12 Jun 2023 19:43:28 +0200
25294 <u67lg1$3677l$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-2xx/25-29x/25-294
ET-Footsteps, 1967-03-24-ufo-usa, Malmstrom Air Force Base, Montana
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/1967-03-24/25-294
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-2xx/25-294
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-2xx/25-294
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/9s6VUQDkAAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/3VfAKzCZuPs/m/WnhetENuAgAJ

> =>
[ ... ]
> 2013-02-15

Straffer uret?

CET 15:55
- "Yep!"

(
Google-auto-translation:

И снова раздался голос с Неба (возможно, из ET):
15:54 по центральноевропейскому времени
- "Клянусь, я буду!"

Хм... (воспоминание от)...

Тема: Re: НЛО 1967-03-24 База ВВС Мальмстрем, Монтана, США.
Найдены, возможно, Big-Bang-, Crater- и Target-DATA -
Re: Кодекс Авраама, часть 2
Группы новостей:
Новости: dk.videnskab
Новости: no.kultur.folklore.ufo
Продолжение-два:
Новости: dk.videnskab
Дата: Пн, 12 июня 2023 г. 19:43:28 +0200
Организация: Царство Небесное, Отдел Юродивых
25294 <u67lg1$3677l$1...@news.eternal-september.org>
Кодекс Авраама
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-2xx/25-29x/25-294
ET-Footsteps, 1967-03-24-ufo-usa, авиабаза Мальмстрем, Монтана
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/1967-03-24/25-294
Доброжелательность, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-2xx/25-294
Помощь галактического соседа
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-2xx/25-294
> [...]
[...]
> 2013-02-15

Часы наказывают?

15:55 по центральноевропейскому времени
- "Ага!"

[...]

______________________________

... (BREAKING ET-News on) ...

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

... (BREAKING ET-News on) ...

(Time now CET 15.44)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25304

FN-eksperter bekymret for russisk tortur af ukrainske civile og krigsfanger

News 2023-06-15
Date: Thu, 15 Jun 2023 09:17:19 +0200
25301 <u6edtv$bevi$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/E6W-k30PEHM/m/aN8E_1VkAAAJ
Stoltenberg tvetydig om mulig forlængelse som NATO-chef
I dag kl. 09.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-15-stoltenberg-tvetydig-om-mulig-forlaengelse-som-nato-chef

-

Mette Frederiksen bakker op om NATO-forlængelse af Stoltenberg
I dag kl. 12.48
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-15-mette-frederiksen-bakker-op-om-nato-forlaengelse-af-stoltenberg

-

DR S127 tor 15 jun 19:52:12
15.juni dr.dk/nyheder 17:00

FN BESØGER ATOMKRAFTVÆRK I UKRAINE

I dag kl. 17:00
FN's atomvagthund besøger atomkraftværk i Ukraine: 'Niveau af
kølevand er tilstrækkelig'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-atomvagthund-besoeger-atomkraftvaerk-i-ukraine-niveau-af-koelevand-er

-

Momentum i Ukrainsk offensiv ser ud til at være væk, vurderer analytiker
I dag kl. 18.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-15-momentum-i-ukrainsk-offensiv-ser-ud-til-at-vaere-vaek-vurderer-analytiker

-

DR S134 tor 15 jun 20:25:07
15.juni dr.dk/nyheder 19:04

FN-KRITIK AF RUSSISK TORTUR
En gruppe FN-eksperter har i dag
udtrykt bekymring til de russiske
myndigheder over brugen af tortur mod
ukrainske civile og og krigsfanger,
skriver nyhedsbureauet Reuters.

I en erklæring siger eksperterne, at
torturen blandt andet omfatter
elektriske stød og falske henrettelser
for at fremtvinge tilståelser eller få
fat i efterretninger. Konsekvenserne
har været skader på interne organer,
brækkede knogler, kraniebrud og
psykologiske traumer.

FN-gruppen siger også, at de russiske
styrkers metoder peger på at være
"statsgodkendte".

I dag kl. 19:04
FN-eksperter bekymret for russisk tortur af ukrainske civile og krigsfanger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-eksperter-bekymret-russisk-tortur-af-ukrainske-civile-og-krigsfanger

-

I dag kl. 19:13
Sydafrikas præsident indleder fredsmission i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sydafrikas-praesident-indleder-fredsmission-i-ukraine

-

2023-06-15 kl 20.45
56 min. siden
Putin planlægger besøg i Tyrkiet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-planlaegger-besoeg-i-tyrkiet

Kommentar:

Et er at besøge *Massemorderen* i Rusland, men at invitere ham på
besøg (og dermed byde ham velkommen) er at *legitimere* al det onde,
som han har gjort.

Og så er man indirekte *medskyldig* i hans forbrydelsr, skønner jeg!

-

2023-06-15 kl 20.54
Krigen kan være slut inden årets udgang, siger Zelenskyjs rådgiver
24 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-15-krigen-kan-vaere-slut-inden-aarets-udgang-siger-zelenskyjs-raadgiver

-

DR S139 tor 15 jun 20:25:07
15.juni dr.dk/nyheder 20:23

TJETJENSKE TROPPER TIL GRÆNSEOMRÅDE

2023-06-15 kl 20.45
22 min. siden
Tjetjensk leder: Soldater er blevet sendt til den ukrainsk-russiske grænse

[...]

Kl. 21.12
Intense kampe i gang ved frontlinjen, siger Ukraine

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.33
Ukrainske fremrykninger i mindst tre retninger

Kl. 05.53
Ukraine ramt af luftangreb i nat

Kl. 06.15
Ukraine sender luftangreb mod russisk besatte områder

Kl. 07.55
NATO-topmøde om flerårig støtte til Ukraine

Kl. 08.09
Danmark og Norge går sammen om ny donation til Ukraine

Kl. 08.35
Dansk F16-træning af ukrainske piloter kan blive en langstrakt affære

Kl. 08.56
Stoltenberg: Vi mødes på et kritisk tidspunkt

Kl. 09.24
Rusland vedtager dekret til at overtage vestlige virksomheder i landet

Kommentar:

Det hedder *tyveri* på dansk!

I *stjæler* med arme og ben ligesom nazisterne gjorde under 2.
Verdenskrig!

Og trist, at I ikke selv kan indse det forkerte heri!

Det kunne nazisterne heller ikke; *afstumpede* som de var -
følelsesmæssig set!

Kl. 09.29
Stoltenberg tvetydig om mulig forlængelse som NATO-chef

Kl. 09.50
Ukrainske piloter skal trænes på Skrydstrup-basen

Kl. 11.04
FN’s atom-vagthund er igen ved Zaporizjzja-værket

Kl. 11.33
Momentum er væk i ukrainsk offensiv, advarer militæranalytiker

Kl. 12.52
- Soldater har ikke mistet livet forgæves, siger Zelenskyj

Kl. 12.53
Mette Frederiksen bakker op om Stoltenberg

Kl. 13.09
Rusland øjner muligheden for at afholde valg i besatte områder

Kl. 13.25
Ukrainsk succes kan ligge et godt stykke ud i fremtiden, vurderer
korrespondent

Kl. 14.05
Ukraine hævder at have generobret 100 kilometer

Kl. 14.23
Zelenskyj taler til schweizisk parlament

Kl. 14.54
Luftalarm i hele Ukraine

Kl. 15.06
Danmark og USA vil sende mere luftforsvar til Ukraine

Kl. 15.17
Zelenskyjs rådgiver vurderer, at krigen kan slutte i år

21 min siden (Time now CET 16.29)
Luftalarmer ophævet

Kl. 17.12
Situation på atomkraftværk er alvorlig, men stabil ifølge
Atom-agentur

Kl. 17.24
Ukrainsk ambassadør til Danmark: - Hvis I kunne sende jeres
soldater til frontlinjen, ville det være fantastisk

Kl. 17.40
Australien blokerer byggeri af russisk ambassade

Kl. 19.16
Putin planlægger besøg i Tyrkiet, rapporterer nyhedsbureau

Kl. 19.46
FN-eksperter bekymrede over tegn på statsstøttet tortur i Ukraine

... udbredt tortur fra russiske militærstyrker i Ukraine.

42 min siden (Time now CET 20.59)
Afrikanske ledere er på fredsmission

32 min siden (Time now CET 20.59)
Tjetjenske soldater på særlig mission for at standse sabotagegrupper

(Time now CET 20.59)

2023-06-15 kl 20.45
19 min. siden
100 børn frygtes omkommet i kæntret fiskeskib: 'Der er op mod 500 savnede'

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25305