Found *external* 187- (and perhaps also hostage)-interrupt (=> Delay-time max 1,3 days) - News 2023-11-29

Found *external* 187- (and perhaps also hostage)-interrupt
(=> Delay-time max 1,3 days)

File 25.861 ...
Meteor
https://sites.google.com/view/kall-meteor/files/25-xxx/25-8xx/25-861

Subject: 11 gidslen frigivet i bytte for 33 fanger mandag
aften. I dag frigives forhåbentlig 10 i bytte for 30 -
News 2023-11-28
Date: Tue, 28 Nov 2023 10:18:54 +0100
25857 <6565b07f$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/yj88fgKrnCg/m/6Gf6s7bdAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Meteor observation i Danmark

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-11-27-06-52-37/

Dato: 2023-11-27
Klokken: 06:52:37 Dansk normaltid, UTC+1

Emne Værdi Kommentar
Kurs 356 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 39 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

(
Compare with ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

https://www.dr.dk/nyheder/udland/foerste-gidsler-er-ude-af-gaza-forventes-gense-deres-familier-senere-i-israel

> Hamas har frigivet 24 gidsler, hvor 13 af dem er israelske.
> Israel har til gengæld frigivet 39 palæstinensiske fanger.

2023-11-27-06-52-37/
___________12:00:00
Delta______05:07:23

5 + 07 / 60 + 23 / 3600 = 5,123 (307,383 min)
and ...
6 + 52 / 60 + 37 / 3600 = 6,877 (412,617 min)
_________________________________600
Delta____________________________187,383 min

Compare with ...

187
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/187

=
187

43:
https://sites.google.com/view/markpointer/4x/43

144:
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/14

Hmm ...

HVIS dette signal kommer ude fra Rummet, og IKKE er af
jordisk oprindelse, så kan vi *konkludere* følgende:

(
2023-11-24, CET 16:39, Counter = 0
2023-11-24, CET 24:00, Counter = 0 days 07 hour and 41 min
2023-11-25, CET 00:00, Counter = 0 days 07 hour and 41 min
2023-11-26, CET 00:00, Counter = 1 days 07 hour and 41 min
2023-11-27, CET 00:00, Counter = 2 days 07 hour and 41 min
2023-11-27, CET 06:53, Counter = 2 days 14 hour and 34 min

2*24 + 14 + 34/60 = 62,57 hours

Tur-retur:
62,57 / 2 = 31,28 hours (1,30 days)

Afstanden ud til dem er på *maximum* 1,3 dage (UANSET om der
er tale om A.I.; altså Kunstig Intelligens eller ej)!

(
Compare with ...

Subject: Middle East: Be *realistic* |
Found 130 (and 744) at the land of Goshen - -
News 2023-10-29
Date: Sun, 29 Oct 2023 11:34:11 +0100
25738 <653e3526$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
Mideast Peace Process,
Oslo Accords
(OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-7xx/25-738
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-7xx/25-73x/25-738
https://sites.google.com/view/a-markpointer/130
https://sites.google.com/view/a-markpointer/744
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/r_A_RicQdNw/m/KIgGLmjJAAAJ

> Start-*markøren* var Shiloh (Psalm 78 verse 60)
>
> Slut-*markøren* er muligvis Jakobs ankomst til Ægypten (Gen
> 47,9), da han var 130 år gammel (130 * 360/600 = 78). Han dør
> 17 år senere 147 år gammel (Gen 47,28). Koden er muligvis:
> 78 - 17 = 61 (markør-tal).

)

Og ...

Hvor *vigtige* er sådanne oplysninger?

Tja ... (input memory from) ...

Russia under UFO-meteor-attack
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

... (BREAKING *External*-Interrupt News on) ...

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

26 min. siden (Time now CET 21.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6836469
Rasmus Jungersen
Israel løslader 30 palæstinensiske fanger

______________________________

... (BREAKING *External*-Interrupt News on) ...

(Time now CET 21.39)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.20
Opd. 20 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-11-28-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

1 min siden (Time now CET 21.33)
Løsladte palæstinensere ankommet til Beitunia

____________________________

... (BREAKING *External*-Interrupt News on) ...

(Time now CET 21.33)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 20:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6835919
Rasmus Jungersen
Matilde Kimer har besøgt byen under jorden

_____________________________

... (BREAKING *External*-Interrupt News on) ...

(Time now CET 21.32)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.35
Opd. 27 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

11 min siden (Time now CET 21.29)
Tyrkiet håber på svensk NATO-medlemskab om "et par uger"

_____________________________

... (BREAKING *External*-Interrupt News on) ...

(Time now CET 21.29)

... (BREAKING *External*-Interrupt News on) ...

... (BREAKING *External*-Interrupt News on) ...

2023-11-28 kl 21.15
Værdifuldt naturområde er helt lovligt pløjet op: ’Den her type sager må
ikke ske’
5 min. siden

TV2:
... (BREAKING *External*-Interrupt News on) ...

2023-11-28 kl 21.23
Regeringen udskyder lov igen – og det rejser et endnu større spørgsmål,
siger politisk redaktør
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25861

Forbønnens *magt*: Bønnesvar vedr. mafiabosser i fængsel på stribe

File 25.862 ...
The power of intercessory prayer (Forbønnens *magt*)
https://sites.google.com/view/the-power-of-prayer/files/25-xxx/25-8xxx/25-862

Subject: Found *external* 187- (and perhaps also hostage)-interrupt (=>
Delay-time max 1,3 days) - News 2023-11-29
Date: Wed, 29 Nov 2023 09:44:59 +0100
25861 <6566fa0d$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
Meteor
https://sites.google.com/view/kall-meteor/files/25-xxx/25-8xx/25-861
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/8Z6rVzw4i2E/m/Ntx2dnEqAgAJ
Han tilbød myndighederne en ø for en lavere straf. I Italien
ryger mafiabosserne i fængsel på stribe
I går kl. 21:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/han-tilboed-myndighederne-en-oe-en-lavere-straf-i-italien-ryger-mafiabosserne-i

Det vælter med retssager og hårde fængselsdomme til nogle af
Italiens mest magtfulde mænd.

Kommentar:

I en af mine efterhånden mange bønner (jeg sender op til Gud
så godt som hver dag), beder jeg omtrent således:

Subject: Forbønnens magt: Færre bliver skilt: Stor interesse
for at redde ægteskabet med parterapi [ + Heaven-break] -
Date: Mon, 11 Mar 2019 11:30:57 +0100, GMT 10:30
21303 news:5c8638e6$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prayer-forb%C3%B8n/21-303-forb%C3%B8nnens-magt-f%C3%A6rre-bliver-skilt-stor-interesse-for-at-redde-%C3%A6gteskabet-med-parterapi-heaven-break
Was (Before the Google-*vandalismus 2021-09-01)
https://sites.google.com/site/gudshaerssoldater/prayer/21-303
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prayer/21-303
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vRpN9Wrgb_U/Ko1iGkkzCQAJ

> Herre!
>
> Vi be'r os *fritaget* for bandekriminalitet, mafiaen,
> kammerateri og magtmisbrug!
>
> Og så beder vi om *englevagt* for ...

Så ...

Dette er jo et *bønnesvar*!

Tak Jesus ... :-)

Hmm ... (memory on from) ...

'Et Ord til Dagen'
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 21.
august 2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Ordet for 2023-11-29

Bed Guds løfter 2)

"Kald på mig, så vil jeg svare dig..."
Jer 33,3

Når du begynder at bede Skriftbaserede bønner, vil du få de
svar, du har brug for. Her er forklaringen: Biblen er Guds
Ord, og Han holder altid sit Ord.

Du skal bede:

Når du ikke har svaret. "Kald på mig, så vil jeg svare dig og
fortælle dig om store og ufattelige ting, som du ikke
kender." (v 3)

Når du er bekymret og føler dig stresset. "Fred efterlader
jeg jer, min fred giver jeg jer; jeg giver jer ikke, som
verden giver. Jeres hjerte må ikke forfærdes og ikke være
modløst!" (Joh 14,27)

Når du har brug for åndelig indsigt. "Men når han kommer,
sandhedens ånd, skal han vejlede jer i hele sandheden; for
han skal ikke tale af sig selv, men alt, hvad han hører, skal
han tale, og hvad der kommer, skal han forkynde for jer."
(Joh 16,13)

Når du har brug for kraft til at tjene. "Den, der tror på mig,
han skal også gøre de gerninger, jeg gør, ja, gøre større
gerninger end dem, for jeg går til Faderen; og hvad I end
beder om i mit navn, det vil jeg gøre, for at Faderen må
blive herliggjort i Sønnen. Beder I mig om noget i mit navn,
vil jeg gøre det." (Joh 14,12-14)

Når du ønsker Guds velsignelse over det, du laver. "Jeg sender
velsignelse over dem, hvor de bor rundt om min høj, og jeg
lader regnen falde til rette tid, en regn til velsignelse."
(Ez 34,26)

Når først du har set resultaterne af at bede Guds løfter, så
vil du aldrig bede på andre måder.

=== citat slut ===

svar, du har brug for.

Amen?

(
Jeg er nu netop blevet klar til news-output og sidder og
lytter til lovsangen:

All Who Are Thirsty | Bo Yeshua[Jerusalem Worship](Live)@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
130K subscribers
144,400 views Premiered Feb 10, 2023
https://www.youtube.com/watch?v=o9lxtA8f4KY&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=8

=>

Nyd den ... :-)

[...]

2023-11-29 kl 09.56
5 min. siden
Undersøisk vulkan i Japan sendte aske 200 meter op i luften

Was:
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25862

News from Atombombe-hasard-galningens mænd:
Rusland er klar til krig med NATO, siger minister

Århundredets storm har ødelagt russisk forsvar i Sortehavet

G7-landene opfordrer i fælles erklæring: Løslad gidslerne

Forhandlere arbejder på at forlænge våbenhvile

Forlængelse af våbenhvile afhænger af Hamas, siger korrespondent

Gidselfrigivelse af mænd og soldater kan være på vej

Israel kommer med tre advarsler til borgerne i Gaza

Rusland vil påtvinge udenlandske indrejsende loyalitetsaftale

Delay-time max 1,3 days) - News 2023-11-29
Date: Wed, 29 Nov 2023 09:44:59 +0100
Efter våbenhvilen begynder krigen igen - og den kan vare
længe, vurderes det
I går kl. 22.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-28-efter-vaabenhvilen-begynder-krigen-igen-og-den-kan-vare-laenge-vurderes-det

-

Nordkorea har sendt en satellit i rummet og siger, at Kim
Jong-un ser på fotos af Pentagon og Det Hvide hus
I går kl. 22.32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-28-nordkorea-har-sendt-en-satellit-i-rummet-og-siger-at-kim-jong-un-ser-paa-fotos-af-pentagon-og-det-hvide-hus

-

I dag kl. 00:30
FN's generalsekretær: Vi har brug for en våbenhvile i Gaza nu
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-generalsekretaer-vi-har-brug-en-vaabenhvile-i-gaza-nu

-

Rusland vil påtvinge udenlandske indrejsende loyalitetsaftale
I dag kl. 05.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-29-rusland-vil-paatvinge-udenlandske-indrejsende-loyalitetsaftale

Kommentar:

"Problemet" med den slags *løgne*-konstellationer er
imidlertid, at de kan *krakkelere* (så alle ligene vælter ud
af skabet)!

Så det skal nok blive en DUNDRENDE *fiasko*!

-

Putins hybride våben tvinger Finland til at lukke grænsen
I dag kl. 05.45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-28-putins-hybride-vaaben-tvinger-finland-til-at-lukke-graensen

-

Admiral og forhenværende chef for Søværnet: Danmark overholder
ikke centralt Nato-løfte
I dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/indland/admiral-og-forhenvaerende-chef-soevaernet-danmark-overholder-ikke-centralt-nato

Nedslidte fartøjer opfylder ikke forsvarsalliancens krav til
krigsskibe.

-

Kinesiske militærfolk besøgte danske baser – eksperter kalder
det "normalt", men politikere kræver svar
I dag kl. 06.24
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-11-28-kinesiske-militaerfolk-besoegte-danske-baser-eksperter-kalder-det-normalt-men-politikere-kraever-svar

Forsvarskommandoen fortæller, at kineserne og de øvrige gæster
udelukkende har fået en gennemgang af ikke-klassificerede
oplysninger.

Kommentar:

Såsom hvor mange bæorme, der ligger i skraldespanden!

-

Amerikansk militærfartøj med blakket historie i ny dødsulykke
I dag kl. 09.08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-29-amerikansk-militaerfartoej-med-blakket-historie-i-ny-doedsulykke

Et amerikansk militærfartøj af typen Osprey med otte
besætningsmedlemmer om bord er natten til onsdag styrtet i
havet ud for Japans kyst.

-

2023-11-29 kl 11.09
Nedslidte krigsskibe bekymrer politikere: Opfylder ikke
Nato-krav
9 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/indland/nedslidte-krigsskibe-bekymrer-politikere-opfylder-ikke-nato-krav

Forsvarsministeriet blåstempler skibe, som eksperter dumper.
Bekymrende mener forsvarsordførere

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 22:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837081
Mette Koue
Røde Halvmåne: Patient anholdt på Jenin-hospital

i går kl. 23:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837277
Mette Koue
USA flyver FN-nødhjælp til Egypten

i dag kl. 00:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837368
Mette Koue
FN's generalsekretær: Vi har brug for en våbenhvile i Gaza nu

i dag kl. 01:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837398
Mette Koue
G7-landene opfordrer i fælles erklæring: Løslad gidslerne

i dag kl. 01:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837405
Mette Koue
Læger Uden Grænser: Vi kan ikke nå frem til de sårede i Jenin

i dag kl. 01:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837406
Mette Koue
Israelsk militær: Vi vil gøre alt for at befri gidslerne

i dag kl. 04:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837476
Mette Koue
Løsladt palæstinensisk kvinde: Frihed er den smukkeste
følelse i verden

i dag kl. 04:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837485
Mette Koue
Det Hvide Hus: Vi arbejder for at forlænge våbenhvilen

i dag kl. 05:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837526
Mette Koue
Hvad er status lige nu: Få nattens begivenheder i overskrifter

i dag kl. 05:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837596
Rasmus Christiansen
Al-Jazeera: Israelske styrker har afskåret adgangen til Jenin

i dag kl. 07:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837746
Rasmus Christiansen
Gaza fra oven under våbenhvilen

i dag kl. 07:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837768
Rasmus Christiansen
Israel advarer palæstinenserne: Hold jer fra det nordlige Gaza

i dag kl. 07:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6837865
Rasmus Christiansen
Israel har modtaget liste med gidsler, som Hamas vil løslade

i dag kl. 09:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6838107
Rasmus Christiansen
60 israelske gidsler er blevet løsladt, siden våbenhvilen
startede

i dag kl. 09:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6838170
Rasmus Christiansen
FN er kommet til det nordlige Gaza med nødhjælp:
'Ødelæggelserne er hjerteskærende'

i dag kl. 09:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6838213
Rasmus Christiansen
Al-Jazeera: To palæstinensere skudt af israelske styrker i
Gaza

i dag kl. 10:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6838269
Rasmus Christiansen
Efter besøg i Israel inviterer Hamas Elon Musk til at komme
forbi Gazastriben

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Joh+1.10-11&version=BPH

2 Johannes 10-11, Bibelen på hverdagsdansk

10
Hvis nogle kommer for at undervise jer, og det ikke er
den sande lære, de kommer med, skal I ikke byde dem
velkommen eller invitere dem indenfor.

11
For hvis I opmuntrer dem, gør I jer medansvarlige for
deres onde handlinger.

=>

"FATWA":

HVIS man byder terrorister velkomne i sit hjem (eller omvendt),
da gør man sig *medskyldig* i deres forbrydelser!

i dag kl. 10:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6838337
Rasmus Christiansen
Al-Jazeera: Mindst 242 palæstinensere dræbt på Vestbredden
siden 7. oktober

i dag kl. 10:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6838381
Rasmus Christiansen
WHO's chef gentager advarsel: Flere risikerer at dø af
sygdomme end bomber i Gaza

41 min. siden (Time now CET 11.51)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6838506
Rasmus Christiansen
Biden: At fortsætte volden og krigen er at give Hamas det, de
vil have

(Time now CET 11.51)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.20
Opd. 20 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-11-28-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 21.50
2 frigivne gidsler er thailandske statsborgere, oplyser Israel

Kl. 22.26
Hamas inviterer Elon Musk til Gazastriben

Kl. 22.47
Hvornår trækker Israel sig ud af Gaza?

Kommentar:

Når *alle* gidsler er frigivet og muligvis også først, når
alle Hamas-terroristerne har overgivet sig (fx til ICJ or ICC)
eller er elimineret (så Israel IKKE trues IGEN af denne
Holocaust-lignende terror)!

New Link ...

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.24
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-11-29-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.20
Hundredevis af israelske soldater trænger ind i Jenin – otte
er såret

Kl. 05.29
Det skete i går

Kl. 05.34
Gidselfrigivelse af mænd og soldater kan være på vej

Kl. 05.44
Palæstinensere står i kø til gas i dagevis

Kl. 05.48
Forhandlere arbejder på at forlænge våbenhvile

Kl. 05.58
Israelske soldater omringer hospital i Jenin, skriver medie

Kl. 06.14
To patienter er døde, fordi ambulancer ikke kunne forlade
hospital

Kl. 06.38
Forlængelse af våbenhvile afhænger af Hamas, siger korrespondent

Kl. 07.00
Barn ramt af israelske skud, skriver medie

Kl. 07.16
Israel kommer med tre advarsler til borgerne i Gaza

... den nordlige del af Gazastriben, da "det fortsat må
betragtes som en krigszone".

... grænsen til Israel, ...

... ud i havet.

Kl. 08.06
Bulldozere ødelægger infrastruktur og bomber hus i Jenin,
skriver medie

Kl. 08.45
Ikke engang et ungt menneske er sikret overlevelse i Hamas'
varetægt, siger søn til gidsel

Kl. 08.56
- Jeg var ikke bange, siger grædende palæstinensisk fange

Kl. 09.04
Øjenvidne optager lyden af skud

Kl. 09.17
Medie melder om brud på våbenhvile

Kl. 09.59
Borgere i Gaza i livsfare som følge af sygdomssmitte, siger
WHO

Kl. 10.33
Mindst 242 palæstinensere dræbt på Vestbredden, skriver medie

57 min siden (Time now CET 11.50)
Danske børn har brug for hjælp til at tale om konflikten

33 min siden (Time now CET 11.50)
Dele af det nordlige Gaza er nu ubeboelige, siger FN-agentur

(Time now CET 11.50)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 20:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6835919
Rasmus Jungersen
Matilde Kimer har besøgt byen under jorden

_____________________________

(Time now CET 11.49)

[...]

Kl. 21.51
Zelenskyj har godkendt statsbudgettet for 2024

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.16
Opd. 4 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.16
Zelenskyj har godkendt statsbudgettet for 2024

Kl. 05.27
Rusland vil påtvinge udenlandske indrejsende "loyalitetsaftale"

Kl. 05.41
Amerikansk marinesoldat overfaldet i russisk fængsel

Kl. 05.55
Russisk flåde angriber ukrainsk militær

Kl. 06.16
Ukraine nedskyder fem russiske droner

Kl. 06.30
Rusland nedskyder drone nær Moskva

Kl. 07.04
Putin sender rekordmange penge til militæret

Kl. 07.38
Tænketank bekræfter russisk avancement ved omstridt by

Kl. 08.06
Århundredets storm har ødelagt russisk forsvar i Sortehavet

Kl. 08.52
Ukraine nedskyder russiske droner og missiler

Kl. 09.03
Lyn-analyse

Kl. 09.20
Ukraine har efterladt 200 døde soldater på slagmarken, siger
russisk rådgiver

Kl. 10.14
Rusland er klar til krig med NATO, siger minister

Kommentar:

I så fald er 3. Verdenskrig en realitet (hvor Menneskeheden
omkommer)!

KUN *uansvarlige* pattebørn opfører sig således (at *gamble*
med verdensfreden, bare fordi man er *magtsyg*)!

Spær idioten inde på en Lukket Anstalt og problemet er løst!

Eller ...

Smid en sten i knolden på idioten (så han holder kæft for
evigt), apropos Sodoma (and its "family" 2015-02-15)

50 min siden (Time now CET 11.49)
EU's levering af granater til Ukraine halter

24 min siden (Time now CET 11.49)
Svensk medlemsskab af NATO nærmer sig

5 min siden (Time now CET 11.49)
Kreml advarer om at sende polske tropper til finsk grænse

(Time now CET 11.49)

2023-11-29 kl 11.47
38 min. siden
Dansk Sygeplejeråd: 229 stillinger nedlægges på Aalborg
Universitetshospital og Regionshospitalet i Hjørring

TV2:
2023-11-29 kl 11.48
Butiksejer fangede røvere der flygtede fra juvelbutik
8 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25863

Hamas-terror-krigsdag 54: Våbenhvile forlænget med 4 dage

Delay-time max 1,3 days) - News 2023-11-29
Date: Wed, 29 Nov 2023 09:44:59 +0100
Current time in Israel: November 29, 04:03 PM

Israel-Hamas War Day 54: Ceasefire extended by four days
https://www.jpost.com/israel-news/2023-11-29/live-updates-775637

10 Israeli hostages returned to Israel on Tuesday, bringing
the total released to 63.

[...]

___________________________

(Time now CET 11.50)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25864

Heaven-Break: Overforbrug/frådseri. Det er en HÅN mod Moder Natur

Was:
Græsk ambassadør efter Nationalmuseets nej til at sende
marmorhoveder tilbage: Sagen er ikke lukket
=>
Do NOT steal

Sverige tæt på Nato-medlemskab: Erdogan anbefaler et ja

File 25.865 ...
Overforbrug af Ressourser og *frådseri*
https://sites.google.com/view/overuse-of-resources/files/25-xxx/25-8xx/28-865

Delay-time max 1,3 days) - News 2023-11-29
Date: Wed, 29 Nov 2023 09:44:59 +0100
Iskoldt vintervejr gav laveste novembertemperatur i 30 år
I dag kl. 11:53
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/iskoldt-vintervejr-giver-laveste-novembertemperatur-i-30-aar

Der var minus 15 grader ved Roskilde Lufthavn i nat, men hvor
tit oplever vi egentlig så lave temperaturer i november?

-

Græsk ambassadør efter Nationalmuseets nej til at sende
marmorhoveder tilbage: Sagen er ikke lukket
I dag kl. 12:55
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/graesk-ambassadoer-efter-nationalmuseets-nej-til-sende-marmorhoveder-tilbage-sagen-er

Nationalmuseet vil ikke sende tre Parthenon-genstande til
Grækenland, fordi de har større værdi her i Danmark.

Kommentar:

HVIS varerne er *stjålne*, så SKAL de afleveres tilbage til
ejenmanden!

(Det gælder OGSÅ mht. Dedt Forjættede Land!)

Why?

*Ordren* lød: Du må IKKE stjæle (herunder opbevare hælervarer)

Anderledes derimod forholder det sig med genstande, som man i
sin tid ærlig og redeligt har købt, fx en hat i Sydamerika i
1800-hvidkål.

-

I dag kl. 13:25
Hamas vil løslade russiske gidsler som tak til præsident Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hamas-vil-loeslade-russiske-gidsler-som-tak-til-praesident-putin

-

I dag kl. 13:28
Sverige tæt på Nato-medlemskab: Erdogan anbefaler et ja
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-taet-paa-nato-medlemskab-erdogan-anbefaler-et-ja

-

Ghada har været på gaden i Gaza for første gang i ugevis:
'Der var murbrokker, så langt øjet rækker'
I dag kl. 13:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ghada-har-vaeret-paa-gaden-i-gaza-foerste-gang-i-ugevis-der-var-murbrokker-saa-langt

En af Gazas indbyggere fortæller om de seneste dage uden
kamphandlinger i enklaven.

Kommentar:

Så vidt jeg husker sagde Helmut Kohl, at han som 15-årig sad
og hakkede mørtlen af mursten sammen med andre i Berlin i år
0 (1945)!

ALT var jævnet med jorden!

Det var, hvad der kom ud af at hylde en *folkeforfører*
(Hitler)!

-

2023-11-29 kl 15.12
28 min. siden
OECD venter fald i den globale vækst i 2024: Krigen i Gaza er en usikker
faktor
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oecd-venter-fald-i-den-globale-vaekst-i-2024-krigen-i-gaza-er-en-usikker-faktor

Subject: Forbønnens *magt*: Bønnesvar vedr. mafiabosser i
fængsel på stribe - Re: ... News 2023-11-29
Date: Wed, 29 Nov 2023 10:55:01 +0100
25862 <65670a75$0$713$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/JyOQbAQWfMw/m/906w4wB8AgAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/8Z6rVzw4i2E/m/waPeuEMuAgAJ

> I en af mine efterhånden mange bønner (jeg sender op til Gud
> så godt som hver dag), beder jeg omtrent således:
[ ... ]

Jeg er også begyndt at have en anden bøn, som lyder omtrent
således:

Og Herre!

Hjælp os til IKKE at opbruge Jordens ressourcer og ødelægge
vort klima!

=>

Hvem har sagt, at løsningen er *overforbrug*?

Jeg er begyndt at spare på alt!

Et par gamle hullede sokker kan sagtens genbruges som en klud
til fx at fjerne det meste af olie-madresterne på en
stegepande, så der ikke bruges så meget opvaskemiddel i
opvasken!

HVORFOR skal vi nødvendigvis hele tiden have en vækst i
økonomien (og dermed vores forbrug af dit og dat)?

Hold dog op med al den *forurening*!

Det er en HÅN mod Moder Natur, og vi kan IKKE være det bekendt
overfor vores børn og kommende generationer!

HVORDAN skal de kunne overleve, når/hvis du og jeg har øslet
bort alle ressourcerne?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (om det
var ET, aner jeg faktisk ikke!):
(2023-11-29, Wednesday, day no
CET 15:45, GMT 14:45)
- "Svar mig!"

(15:45-ordene blev udtalt i *bydeform*!)

Og så var det, at jeg selv "kom til" at tilføje ordene (som
om jeg var Gud Hamselv): - 'Jeg sagde: Bliv mangfoldige og
opfyld Jorden (Gen 1,28); IKKE ødelægge den!'

[...]

3 min. siden
Svenske teenagere fængslet for Rolex-røveri i København

TV2:
2023-11-29 kl 15.12

... (BREAKING Heaven-news on) ...

2023-11-29 kl 11.48
Butiksejer fangede røvere der flygtede fra juvelbutik
8 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25865

Rusland vil angribe Ukraines energiforsyning, siger
Stoltenberg

Optimisme i Qatar: Forventer forlængelse af våbenhvilen

Hamas har gidsler nok til at forlænge våbenhvile med 2-3 dage,
mener Israel

USA vil arbejde for, at våbenhvilen forlænges, siger Blinken

Israel: Ni børn holdes stadig som gidsler i Gaza

161 gidsler befinder sig stadig i Gaza, siger Israel

Blinken: Israel ønsker også at forlænge våbenhvilen

Delay-time max 1,3 days) - News 2023-11-29
Date: Wed, 29 Nov 2023 09:44:59 +0100
Seks dages våbenhvile i Gazastriben: Se her, hvad de er
blevet brugt til
I dag kl. 15:40
https://www.dr.dk/stories/1288510966/se-her-hvad-vaabenhvilen-er-blevet-brugt-til/

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 12:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6838802
Rasmus Christiansen
DR's reporter har på en lille time i Jenin på Vestbredden
'hørt utallige skud og flere eksplosioner'

i dag kl. 12:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6838889
Ritzau
Hamas vil løslade russiske gidsler

i dag kl. 13:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839004
Maja Lærke Maach
Blinken: Israel ønsker også at forlænge våbenhvilen

i dag kl. 13:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839022
Maja Lærke Maach
Israel hævder at 161 gidsler fortsat er i Gaza

i dag kl. 13:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839045
Maja Lærke Maach
Erdogan kalder Netanyahu for 'Gazas slagter'

i dag kl. 13:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839137
Maja Lærke Maach
Israel: Ni børn holdes stadig som gidsler i Gaza

i dag kl. 13:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839195
Maja Lærke Maach
30 kvinder og børn bliver løsladt fra israelske fængsler,
hævder Hamas

i dag kl. 14:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839276
Maja Lærke Maach
To børn meldes dræbt af israelske styrker på Vestbredden

i dag kl. 14:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839315
Maja Lærke Maach
Stoltenberg: 'Den humanitære lov skal respekteres'

i dag kl. 15:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839563
Marie Lagoni Pedersen
Hamas: Tre gidsler dræbt i israelsk bombeangreb

i dag kl. 15:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839695
Marie Lagoni Pedersen
Hamas: Ti måneder gammelt gidsel dræbt i israelsk bombeangreb

i dag kl. 15:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839775
Marie Lagoni Pedersen
Optimisme i Qatar: Forventer forlængelse af våbenhvilen

58 min. siden (Time now CET 16.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6839952
Marie Lagoni Pedersen
Israel hævder at have dræbt to 'højtstående terrorister' på
Vestbredden

48 min. siden (Time now CET 16.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6840041
Marie Lagoni Pedersen
Netanyahu: Vi vil kæmpe til enden

24 min. siden (Time now CET 16.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6840214
Marie Lagoni Pedersen
Palæstinenser i Jenin: 'Vi er civile, vi har familier,
kvinder og børn. Der er ingen andre her.'

16 min. siden (Time now CET 16.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6840262
Marie Lagoni Pedersen
Uroligheder i Jenin her til eftermiddag

(Time now CET 16.54)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 12.04
Netanyahu bliver kaldt "Gazas slagter"

Kl. 12.14
Hamas vil løslade to gidsler i gestus til Putin

Kl. 12.28
Ti måneder gammel baby ikke blandt gidsler, som løslades

Kl. 12.40
161 gidsler befinder sig stadig i Gaza, siger Israel

Kl. 13.06
Palæstinensere sover på gaden, mens de venter på mad

Kl. 13.26
To palæstinensiske børn dræbt på Vestbredden

Kl. 13.35
Nye billeder viser operationer i Jenin

Kl. 13.42
Her er dagens gidselløsladelser

Kl. 14.13
Borgmester beretter om "utroligt" omfang af ødelæggelser i
Gaza by

Kl. 14.20
Våbenhvile giver børn i Gaza mulighed for at lege

Kl. 15.15
USA vil arbejde for, at våbenhvilen forlænges, siger Blinken

Kl. 15.33
Ti måneder gammelt gidsel er død i bombeangreb, hævder Hamas

45 min siden
Hamas har gidsler nok til at forlænge våbenhvile med 2-3 dage,
mener Israel

26 min siden
Russiske gidsler meldes løsladt – skal ses som gestus til
Putin

2 min siden (Time now CET 16.54)
Gaza er midt i en "gigantisk humanitær katastrofe", siger FN

(Time now CET 16.54)

[...]

(Time now CET 16.50)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 12.02
EU-spidskandidat vil stoppe støtte til Ukraine: - Nok er nok

... Nye Borgerlige, ...

Kl. 12.48
Rusland vil angribe Ukraines energiforsyning, siger
Stoltenberg

Kl. 13.43
Finland afviser – har ikke diskuteret grænsesamarbejde med
Polen

Kl. 13.56
Rusland hævder at have overtaget by nær Bakhmut

Kl. 14.11
"Århundredets storm" har krævet 12 ofre

Kl. 14.18
Overblik over krigen i Ukraine

Kl. 14.33
Hamas frigiver russiske gidsler – ses som gestus til Putin

Kl. 14.53
Fire dræbt i angreb på politistation

41 min siden (Time now CET 16.46)
Rusland anholder ukrainsk MGP-vinder

... in absentia ...

Kommentar:

Stueren ? - Det bliver du ALDRIG !!!

44 sek siden (Time now CET 16.46)
Russiske gidsler meldes løsladt

(Time now CET 16.46)

2023-11-29 kl 16.40
12 min. siden
Spansk kajakroer gennemfører det største fald ned af gletsjervandfald
nogensinde

TV2:
2023-11-29 kl 16.44
Frygt for massiv svindel med tyske Teslaer – nu reagerer ministeren
I dag kl. 15.42

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25866

159 gidsler fortsat tilbageholdt i Gaza

Delay-time max 1,3 days) - News 2023-11-29
Date: Wed, 29 Nov 2023 09:44:59 +0100
I dag kl. 17:12
Rusland tiltaler ukrainsk Eurovision-vinder for løgne om
russisk hær
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-tiltaler-ukrainsk-eurovision-vinder-loegne-om-russisk-haer

-

DR S164 ons 29 nov 20:59:36
29.november dr.dk/nyheder 17:30

VIL OVERVÅGE MERE I ØSTERSØEN

I dag kl. 17:30
Forsvaret vil overvåge mere i Østersøen sammen med sine
allierede
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/bornholm/forsvaret-vil-overvaage-mere-i-oestersoeen-sammen-med-sine-allierede

-

DR S168 ons 29 nov 20:59:36
29.november dr.dk/nyheder 19:34

TO ISRAELSKE GIDSLER LØSLADT

Løsladelsen af de to gidsler sker i
"tillæg" til den liste af gidsler, ...

I dag kl. 19:34
Talsperson for Israels militær: To israelske gidsler på vej
til Israel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/talsperson-israels-militaer-israelske-gidsler-paa-vej-til-israel

-

Mød Iryna - en ukrainsk frontlinjefrisør under jorden
I dag kl. 20:02
https://www.dr.dk/stories/1288510966/moed-iryna-en-ukrainsk-frontlinjefrisoer-under-jorden/

-

2023-11-29 kl 21.28
Rusland sender bølger af soldater på dødsmission i Østukraine
55 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-29-rusland-sender-boelger-af-soldater-paa-doedsmission-i-oestukraine

-

DR S169 ons 29 nov 20:59:36
29.november dr.dk/nyheder 20:57

SLOVAKISK-UKRAINSK GRÆNSE BLOKERES

2023-11-29 kl 21.20
23 min. siden
Slovakiske lastvognschauffører vil blokere grænseovergang til
Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/slovakiske-lastvognschauffoerer-vil-blokere-graenseovergang-til-ukraine

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 17:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6840406
Marie Lagoni Pedersen
Sundhedsmyndigheder identificerer to mindreårige dræbt i
Jenin

i dag kl. 17:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6840473
Marie Lagoni Pedersen
Læger uden Grænser: Israels militær forhindrer patienter i at
få hjælp

i dag kl. 17:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6840516
Marie Lagoni Pedersen
Overblik over dagens nyheder indtil videre

i dag kl. 18:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6840845
Marie Lagoni Pedersen
Islamisk Jihad: Flere israelske gidsler løsladt

i dag kl. 19:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6841035
Marie Lagoni Pedersen
Talsperson for Israels militær: To israelske gidsler på vej
til Israel

i dag kl. 20:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6841663
Marie Lagoni Pedersen
To gidsler er nu blevet overdraget til den israelske hær

i dag kl. 20:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6841970
Marie Lagoni Pedersen
Israels militær forventer fortsat flere løsladelser

(Time now CET 21.35)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 17.15
Genoptagede kampe i Gaza kan "fortære" regionen, siger Kina

Kl. 17.35
Vi vil fortsætte med at bekæmpe Hamas, siger Netanyahu

Kl. 18.02
Familie til ti måneder gammelt gidsel reagerer på Hamas'
påstand om dødsfald

Kl. 18.38
Der er leveret brændstof til to hospitaler i det nordlige
Gaza, siger generealdirektør i WHO

Kl. 19.06
To israelske gidsler løsladt

Kl. 19.29
Frankring åbner for sanktioner mod israelske bosættere

Kl. 19.54
Forhandlinger om forlængelse af våbenhvile fortsætter
ufortrødent og på højtryk, siger journalist

48 min siden (Time now CET 21.33)
1028 lastbiler med nødhjælp er kørt ind i Gaza siden fredag

30 min siden (Time now CET 21.33)
159 gidsler fortsat tilbageholdt i Gaza

(Time now CET 21.33)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 17:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6840587
Carsten Thomsen
Rusland tiltaler ukrainsk Eurovision-vinder for løgne om
russisk hær

54 min. siden (Time now CET 21.32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6842005
Carsten Thomsen
I underjordiske byer samles ukrainerne for at holde varmen,
få madvarer og ordnet frisuren

(Time now CET 21.32)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 16.45
Russiske gidsler meldes løsladt

... Hamas ...

Kl. 17.30
Ukrainere bekymret for en gentagelse af sidste vinter,
fortæller korrespondent

Kl. 19.46
Kadyrov vil befri det ukrainske folk fra Vestens ødelæggelse

52 min siden (Time now CET 21.30)
Zelenskyj takker Danmark for særligt program

50 min siden (Time now CET 21.30)
Rusland sender droner mod Odesa-region

(Time now CET 21.30)

2023-11-29 kl 21.20
23 min. siden
Slovakiske lastvognschauffører vil blokere grænseovergang til Ukraine

TV2:
2023-11-29 kl 21.26
Det Økologiske Spisemærke skrottes: - Hvad fanden laver de nu på
Christiansborg?
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25867