Grupos de Google ya no admite nuevas publicaciones ni suscripciones de Usenet. El contenido anterior sigue siendo visible.

ET-Break (Was: Klogest er det derfor nok, at vi når til enighed om at leve sammen som gode naboer) - News 2023-07-28

Visto 3 veces
Saltar al primer mensaje no leído

Kall, Mogens

no leída,
28 jul 2023, 3:35:3628/7/23
ET-Break

(Was:

Klogest er det derfor nok, at vi - ligesom amerikanerne - når
til enighed om at leve sammen som gode naboer, der *respekterer*
hinanden, herunder OGSÅ den andens ret til at bestemme i sit
eget hjem, så længe det IKKE foregår noget kriminelt såsom
Auschwitz und so weiter!

Blasphemy (Blasfemi)
https://sites.google.com/view/blasphemy/files/25-xxx/25-4xx/25-433
Freedom of expression (Ytringsfrihed)
https://sites.google.com/view/kall-freedom-of-expression/files/25-xxx/25-4xx/25-433

Subject: Isen på Antarktis er krympet til ekstremt sjælden,
lille størrelse - News 2023-07-27
Date: Thu, 27 Jul 2023 08:42:58 +0200
25430 <u9t3lj$1qian$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/RV8VUYee7FQ/m/1gXEL334AAAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
[ ... ]> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?[ ... ]> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Et udsagn:

Pivse og Pjevse gik sig en tur,
og pludselig faldt den ene i en lur

DR S135 tor 27 jul 20:44:38
27.juli dr.dk/nyheder 19:13

BIDEN VIL PLANTE FLERE TRÆER

I dag kl. 19:13
USA afsætter knap syv milliarder kroner til at køle byer ned med
træer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-afsaetter-knap-syv-milliarder-kroner-til-koele-byer-ned-med-traeer

-

DR S137 tor 27 jul 20:44:38
27.juli dr.dk/nyheder 19:25

LANDE KLAR TIL AT ISOLERE BELARUS

I dag kl. 19:25
Polen, Litauen og Letland er klar til at isolere Belarus
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-litauen-og-letland-er-klar-til-isolere-belarus

-

I dag kl. 20:10
Biden: 'Jeg tror ikke, at nogen kan afvise konsekvenserne af
klimaforandringer længere'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-jeg-tror-ikke-nogen-kan-afvise-konsekvenserne-af-klimaforandringer-laengere

-

2023-07-27 kl 21.19
Medier: Trump er tættere på at blive tiltalt for handlinger ved
2020-valget
46 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-27-medier-trump-er-taettere-paa-at-blive-tiltalt-for-handlinger-ved-2020-valget

-

DR S141 fre 28 jul 07:48:15
27.juli dr.dk/nyheder 22:06

SEKS DRÆBTE AF BILBOMBE I DAMASKUS

-

DR S142 fre 28 jul 07:48:15
27.juli dr.dk/nyheder 22:22

UKRAINE: VI HAR GENEROBRET BY I SYD

-

DR S144 fre 28 jul 07:48:15
27.juli dr.dk/nyheder 23:44

DANMARK SKAL FORKLARE AFBRÆNDINGER

Den danske repræsentant i Saudi-Arabien
er blevet indkaldt til en samtale om
koranafbrændinger.
Det oplyser Saudi-Arabiens
udenrigsministerium ifølge
nyhedsbureauet Reuters.
Landet følger dermed Egypten, der
tidligere har indkaldt den danske
ambassadør i landet, Anne Dorte
Riggelsen, til en samtale.
Her er afbrændinger af Koranen i
Danmark også omdrejningspunktet for
mødet.
Egypten opfordrede til, at
"myndighederne i Danmark og andre
lande, der har oplevet lignende
hændelser, tager konkrete skridt til at
stoppe disse uheldige episoder én gang
for alle".

I går kl. 23:44
Saudi-Arabien beder Danmark forklare koranafbrændinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/saudi-arabien-beder-danmark-forklare-koranafbraendinger

Subject: ET-Break (Was: Tyrkiet fordømmer afbrændinger). Navalnyj
fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21
Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
25411 <u9d96s$352t8$1...@news.eternal-september.org>
Blasphemy (Blasfemi)
https://sites.google.com/view/blasphemy/files/25-xxx/25-4xx/25-411
Freedom of expression (Ytringsfrihed)
https://sites.google.com/view/kall-freedom-of-expression/files/25-xxx/25-4xx/25-411
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/JTTViqWJc3U/m/j7JTV3CNCAAJ

[ ... ]

> Tillad mig derfor at *opfordre* Jer alle til - både muslimer,
> kristne, ateister und so weiter - at lytte til et for mig at se
> godt råd:
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Cor+10.23&version=BPH
>
> 1 Korinterne 10:23, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Begræns din egen frihed for næstens skyld
>
> 23
> „Alt er tilladt”, siger nogle af jer. Men ikke alt er
> gavnligt. Det kan godt være, at alt er tilladt, men det er
> ikke alt, som er til gavn for andre mennesker.
>
> Amen ?

(File 25.411 sent to Muslim World and others same day)

Lad os tage et *hypotetisk* eksempel:

Forestil dig, at du og jeg er naboer og nogen har kommet
pornografiske billedblade i vores postkasser, rndskønt vi IKKE
har bedt om det!

Begge har vi teenager-børn, som kan blive fristet over evne mht.
at kikke i disse blade, og det ønsker vi ikke, da vi begge
anser disse blade som en *afgudsdyrkelse* (og som noget, der
*skader* deres sind)!

HVORDAN bortskaffer vi nu disse *skadelige* genstande?

Lægger vi dem i skraldespanden, kan vi risikere, at børnene
alligevel opdager dem (og bliver forurenet/inficeret)!

Klogest er det derfor nok at *destruere* *afguden*, ikke sandt?

(Så langt, så godt)

Problemet er så blot, at vi mennesker er uenige om, HVAD der er
skadeligt!

Hvad du anset som værende helligt, kan af andre blive opfattet
som det stik modsatte (og omvendt)!

Således er jeg (og andre) af den opfattelse, at Koranen er
*antisemitisk* og farlig, fordi den opfordrer til drab!

(
Se fx. ...

Retfærdiggør islam drab på vantro?
22. april 2015, kl. 7:24
https://www.religion.dk/spoerg-om-religion/retfaerdiggoer-islam-drab-paa-vantro

)

Drab ér og bliver af det onde, apropos Jesu Ord fra fx. Matt.
7,15-20 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+7.15-20&version=BPH

Matthæus 7:15-20, Bibelen på hverdagsdansk

Falsk lære bedømmes ud fra resultaterne

(Jesus siger:)

15
Vogt jer for de falske profeter. De kommer forklædt som
uskyldige får, men er i virkeligheden glubske ulve.

16
Bedøm dem ud fra resultatet af deres handlinger, ligesom man
bedømmer et træ ud fra dets frugter. Der vokser jo ikke
vindruer på en tjørnebusk, og man finder ikke figner på en
tidsel.

17
Det er altid sådan, at et godt træ bærer god frugt, og et
dårligt træ bærer dårlig frugt.

18
Et godt træ kan ikke bære dårlig frugt, og et dårligt træ
kan ikke bære god frugt.

19
Ethvert frugttræ, der ikke bærer god frugt, bliver hugget om
og brændt.

20
Altså skal I bedømme dem ud fra deres frugter.

Og på grund af disse Ord (som Jesus har udtalt) tror jeg (og
andre), at I muslimer er udsat for et åndeligt *bedrag*, at det
i virkeligheden er djævelen, som står bag Koranens opfordring
til at myrde andre mennesker!

Og dét må vi kunne tale om, selvom det SELVFØLGELIG er
ubehageligt for Jer, da I jo er opdraget til at *elske* og
navnlig udvise *loyalitet* overfor den muslimske tro!

Dét, som jeg gerne vil have Jer til at indse, er, at jeg (og
andre) finder det *urimeligt*, at I forlanger, at vi OGSÅ skal
ære noget, som vi anser som værende - billedlig talt (som
ovenfor beskrevet) - et "pornoblad", eller MEGET værre: direkte
dæmonisk!

Jeg synes, at du godt kan forlange et *forbud* mod at tilsvine
din postkasse med "pornoblade".

Men jeg synes IKKE, at du kan forlange et *forbud* mod at
tilsvine min postkasse, fordi det jo netop IKKE er dit
territorium (men derimod mit)!

Hertil KUNNE noget så indvende:

Jamen, min gud forlanger at bestemme overalt, OGSÅ der hvor
du bor!

(
Og nogen KUNNE ligefrem fortsætte med ordene:

Og hvis du ikke gør, hvad jeg forlanger, så flyver jeg ind i
dine skyskrabere und so weiter!
)

Men vender vi det om 180 grader, da melder spørgsmålet sig jo:

Vil du bryde dig om, at jeg kommer og *forlanger*, at MIN Gud
skal bestemme overalt, OGSÅ der hvor du bor?

Næppe!

HVORFOR ikke?

Fordi du IKKE opfatter min Gud som værende ægte!

(Koranen påstår jo ligefrem, at vi jøder og kristne har
*forfalsket* det oprindelige budskab)

Men sæt nu du har taget fejl (hvilket jeg og andre kristne jo
tror)!

Er det da ikke en "anelse" *fanatisk* at favorisere dig selv (og
al det, som du tror på) på andres bekostning ?

Jeg ved godt, at dette meningsudveksling er møg-svær for Jer
muslimer, men det hører nu engang med til ytringsfriheden, at
vi må kunne tale om tingene!

Ellers ender det jo med, at hadets flammer tager overhånd, og
det er jo lige præcis dét, som djævelen ønsker (at ødelægge Guds
skaberværk), apropos Jesu Ord ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+10.10&version=BPH

Johannes 10:10, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

Tyven kommer kun for at stjæle, slagte og ødelægge,
men jeg er kommet, for at de skal have liv,
ja overflod af liv.”

Amen ?

Jamen mener du virkelig, Hr. Kall, at vi muslimer er bedraget
af djævelen?

Ja!

Det bliver jeg (og andre kristne) nød til at indrømme overfor
Jer.

Det er meget, MEGET ubehageligt at blive konfronteret med sådanne
udsagn (påstande), men sådan ligger landet altså!

Vi anset det som *afgudsdyrkelse* at hylde og ære Jeres gud,
ligesom I anser det som *afgudsdyrkelse* at hylde og ære vores
gud!

[...]

Amen?

Sorry! - Time out!

(
Herefter skrev jeg overskriften (the headline):

Klogest er det derfor nok, at vi når til enighed om at leve
sammen som gode naboer ...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET)
(2023-07-28, Friday, day no 209 (156 left), CET 09:27, GMT 07:27)
- "Compra ?"

(
How to understand the 09:27-break:

Telepathy (Telepati, Tankeoverføring)
https://sites.google.com/view/kall-telepathy/files/25-xxx/25-3xx/25-359

- "Svar udbedes."

Nå da da! Men dog, ET!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine 27. juli
I dag kl. 05.41
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-27-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-27-juli

Kl. 18.49
Rusland eftergiver stor milliardgæld for afrikansk land

Kl. 19.09
Ukraine udskyder parlamentsvalg

Kl. 19.41
Polen, Litauen og Letland er klar til at lukke grænserne til Belarus

9 min siden (Time now CET 21.21)
Ukraine siger, at de har genvundet by

Kommentar:

Map:

Staromaiorske ...
https://goo.gl/maps/Y95T8YyzcT8r9BM68

(Time now CET 21.21)

2023-07-27 kl 21.14
33 min. siden
Salater tilbagekaldes efter fund af listeria-bakterie

TV2:
2023-07-27 kl 21.18
Turisme-professor forudser konsekvenser for turismen i Sydeuropa
31 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25433

Kall, Mogens

no leída,
28 jul 2023, 6:22:1328/7/23
Ukraine er brudt igennem de russiske forsvarspositioner, siger
militærforsker

Subject: ET-Break (Was: Klogest er det derfor nok, at
Date: Fri, 28 Jul 2023 09:34:26 +0200
25433 <u9vr23$26lda$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1orD9ENOaFQ/m/gLgI-UUuAAAJ
DR S141 fre 28 jul 07:48:15
27.juli dr.dk/nyheder 22:06

SEKS DRÆBTE AF BILBOMBE I DAMASKUS

I går kl. 22:06
Seks dræbte af bilbombe syd for Damaskus
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/seks-draebte-af-bilbombe-syd-damaskus

-

DR S142 fre 28 jul 07:48:15
27.juli dr.dk/nyheder 22:22

UKRAINE: VI HAR GENEROBRET BY I SYD

I går kl. 22:22
Ukrainske soldater: Vi har generobret byen Staromaiorske
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainske-soldater-vi-har-generobret-byen-staromaiorske

-

Ukraine indsætter tusindvis af soldater i syd, siger tænketank –
Putin erkender hårde kampe
I går kl. 22.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-27-ukraine-indsaetter-tusindvis-af-soldater-i-syd-siger-taenketank-putin-erkender-haarde-kampe

-

Amerikansk rapport: Kina hjælper Rusland med at undgå Vestens
sanktioner
I går kl. 22.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-27-amerikansk-rapport-kina-hjaelper-rusland-med-at-undgaa-vestens-sanktioner

-

I går kl. 23:14
Biden takker den italienske premierminister for landets støtte
til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-takker-den-italienske-premierminister-landets-stoette-til-ukraine

-

[...]

Se tidligere indlæg ...

Date: Fri, 28 Jul 2023 09:34:26 +0200
25433 <u9vr23$26lda$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1orD9ENOaFQ/m/gLgI-UUuAAAJ

-

I går kl. 23:59
Sverige statsminister er 'meget bekymret' for konsekvenserne af
koranafbrændinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-statsminister-er-meget-bekymret-konsekvenserne-af-koranafbraendinger

-

I dag kl. 05:51
Nigers præsident efter militærkup: Jeg er ved godt helbred
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nigers-praesident-efter-militaerkup-jeg-er-ved-godt-helbred

-

Flere islamkritiske demonstrationer i København fredag
I dag kl. 08.45
Opd. 45 min siden
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-07-28-flere-islamkritiske-demonstrationer-i-koebenhavn-fredag

-

Putin bekræfter: Kampene i Ukraine er intensiveret
I dag kl. 09:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-bekraefter-kampene-i-ukraine-er-intensiveret

Ifølge Ukraines militær har de haft succes på en af ​​
frontlinjerne i det sydøstlige Ukraine.

-

DR S148 fre 28 jul 10:28:05
28.juli dr.dk/nyheder 10:26

RAPPORT: KINA HJÆLPER RUSLAND

I dag kl. 10:26
USA-rapport: Kina hjælper Rusland med at omgå Vestens sanktioner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-rapport-kina-hjaelper-rusland-med-omgaa-vestens-sanktioner

-

2023-07-28 kl 12.03
53 min. siden
Naturbrande udløser store eksplosioner på flyvestation i Grækenland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/naturbrande-udloeser-store-eksplosioner-paa-flyvestation-i-graekenland

-

2023-07-28 kl 12.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-28-ukraine-er-brudt-igennem-de-russiske-forsvarspositioner-siger-militaerforsker

[...]

I dag kl. 05.56
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-07-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.06
Rusland hævder at have nedskudt ukrainsk drone

Kl. 06.48
Biden takker Meloni for Italiens støtte til Ukraine

Kl. 07.34
Rusland og Kina deltager i nordkoreansk militærparade

Kommentar:

Når man støtter et *diktatur*, så ér man også *medansvarlig* (og
dermed også *strafskyldig*) i de forbrydelser, som diktaturet
foretager sig!

Kl. 07.44
Putin takker Nordkorea for støtte i krigen mod Ukraine

Kl. 08.17
Video viser ukrainere nærme sig "dragetænder"

Kl. 09.53
Zelenskyj mødte sårede soldater i Odesa

Kl. 10.04
Anden dag i Rusland-Afrika-topmøde er i gang

Kl. 10.24
Putin på topmøde: Klar til at studere fredsforslag

Kommentar:

Putin *lyver* som en hest kan rende, så det her er bare et spil
for galleriet!

Putin vil IKKE give som meget som en tomme af *tyvekosterne*
(de erobrede landområder i Ukraine og Georgien) tilbage!

Men det kan en asteroide-fuldtræffer jo hurtigt lave om på, ikke
sandt ET ?

Kl. 11.04
Afrikansk præsident: Rusland og Wagner reddede vores demokrati

Præsidenten for Den Centralafrikanske Republik ...

22 min siden (Time now CET 12.20)
Qatars premierminister er på besøg i Ukraine

8 min siden (Time now CET 12.20)
Russisk OL-chef kritiserer IOC for at tage Ukraines parti

(Time now CET 12.20)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25434
0 mensajes nuevos