*Krigserklæring* (*Объявление войны*): Polske myndigheder optrevler russisk spion-netværk: 'De mistænkte var ved at planlægge sabotage' - Re: ... News 2023-03-17

*Krigserklæring*:
Polske myndigheder optrevler russisk spion-netværk:
'De mistænkte var ved at planlægge sabotage'

*Объявление войны*:
польские власти раскрыли российскую шпионскую сеть:
«Подозреваемые планировали саботаж»

Subject: Danmark nægter russerne adgang til undersøgelse af
sabotage - News 2023-03-16
Date: Thu, 16 Mar 2023 08:41:10 +0100
25044 <tuuh6i$1as7u$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/P9u-lNACdMc/m/7dYaloizBAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I går kl. 22:04
Polske myndigheder optrevler russisk spion-netværk: 'De mistænkte var
ved at planlægge sabotage'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/polske-myndigheder-optrevler-russisk-spion-netvaerk-de-mistaenkte-var-ved-planlaegge

Autister og Aspergere har svært ved at forstå virkeligheden (og
tingene skal forklares flere gange, førend de forstår den rette
sammenhæng)!

Og på tilsvarende vis SKAL tingene åbenbart OGSÅ igen og igen
skæres ud i pap for *psykopater*:
)

Det er i så fald MEGET tæt på en *krigserklæring* og vil udløse
NATOs artikel 5 , og så er 3. Verdenskrig en kendsgerning!

=>

Вчера в 22:04
[...]

Комментарий:

(
Эм...

Аутисты и люди с синдромом Аспергера с трудом понимают реальность (и
вещи приходится объяснять несколько раз, прежде чем они поймут
правильный контекст)!

И, соответственно, вещи ТОЖЕ ДОЛЖНЫ снова и снова вырезать из картона
для *психопатов*:
)

В таком случае это ОЧЕНЬ близко к *объявлению войны* и приведет к
срабатыванию 5-й статьи НАТО, и тогда 3-я мировая война станет фактом!

-

Rusland arbejder på at bjærge nedstyrtet drone, siger talsmand
I går kl. 22.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-16-rusland-arbejder-paa-at-bjaerge-nedstyrtet-drone-siger-talsmand

-

DR S155 fre 17 mar 06:58:07
17.marts dr.dk/nyheder 05:27

NEW ZEALAND FORBYDER TIKTOK

dag kl. 05:27
New Zealand forbyder TikTok i parlamentet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/new-zealand-forbyder-tiktok-i-parlamentet

-

New Zealand følger trop med TikTok-forbud i parlamentet
I dag kl. 05.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-17-new-zealand-folger-trop-med-tiktok-forbud-i-parlamentet

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

9. mar. 2023 kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5592784
Camilla Markvardsen
Omfattende angreb: Rusland brugte hypersoniske missiler

__________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.05
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-03-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.09
Polen sender kampfly – men hvad batter det på slagmarken?

Kommentar:

Ja:

Et, to, MANGE

Danmark KUNNE således bidrage med to F-16 kampfly. Hvis andre
gør det samme i NATA, skulle regnestykket blive ca. 60 F-16.

Og det batter!

Kl. 06.28
Chefredaktør: Polakker bakker op - handler om deres egen overlevelse

Kommentar:

Korrekt!

Huske på må vui jo, at Polen i 1939 IKKE blot blev angrebet af
nazismen ledet af Hitler i Tyskland men desværre OGSÅ af
kommunismen ledet af Stalin i Rusland/Sovjetunionen.

57 min siden (Time now CET 07.44)
Flere partier vil sende kampfly

Kommentar:

Ug!

42 min siden (Time now CET 07.44)
Forsvarsordfører: - Vi skal gøre alt, hvad vi kan

... kampfly til Ukraine.

Kommentar:

Ug!

19 min siden (Time now CET 07.44)
Nye kampfly er afgørende, men ikke et "quick fix"

(Time now CET 07.44)

2023-03-17 kl 07.20
25 min. siden
Bibliotek holder fast i dragshow for børn trods hidsig debat
Seneste nytI dag kl. 0

TV2:
2023-03-17 kl 07.35
Voldsom brand har rystet gymnasie: Elever kørt i pendulfart til lægen
24 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25047

UG:
International domstol udsteder arrestordre på Putin

File 25.048 ...
ICC
https://sites.google.com/view/kall-p/courts/icc/25-xxx/25-048
Russia
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-0xx/25-048
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-0xx/25-048

Subject: *Krigserklæring* (*Объявление войны*): Polske myndigheder
Date: Fri, 17 Mar 2023 07:47:05 +0100
25047 <tv12e3$1r43j$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1YJyOosAAAM/m/9E3BPX_ZAAAJ
DR S158 fre 17 mar 15:08:29
17.marts dr.dk/nyheder 07:38

NORDKOREA ADVARER USA

I dag kl. 07:38
Nordkorea affyrer sit hidtil største missil og sender advarsel til USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-affyrer-sit-hidtil-stoerste-missil-og-sender-advarsel-til-usa

-

DR S156 fre 17 mar 15:08:29
17.marts dr.dk/nyheder 07:48

NORGE MED MILLIARDER TIL UKRAINE

I dag kl. 07:48
Norge afsætter milliarder i velfærdsstøtte til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norge-afsaetter-milliarder-i-velfaerdsstoette-til-ukraine

-

I dag kl. 07:59
Danmark bør donere F-16-kampfly til Ukraine, mener flere forsvarsordførere
https://www.dr.dk/nyheder/politik/danmark-boer-donere-f-16-kampfly-til-ukraine-mener-flere-forsvarsordfoerere

-

DR S164 fre 17 mar 15:08:29
17.marts dr.dk/nyheder 11:25

RUSLAND HÆDRER PILOTER
De piloter, som i går fløj to kampfly
forbi en amerikansk drone, mens de
frigav brændstof, bliver nu dekoreret
med priser af den russiske
forsvarsminister Sergei Shoigu. ...

I dag kl. 11:25
Russisk forsvarsminister hædrer piloter, som var i nærkontakt med
amerikansk drone
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-forsvarsminister-haedrer-piloter-som-var-i-naerkontakt-med-amerikansk-drone

-

I dag kl. 12:03
Slovakiet vil sende kampfly til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/slovakiet-vil-sende-kampfly-til-ukraine

-

I dag kl. 15:39
Erdogan byder nu officielt Finland velkommen i Nato, mens Sverige
fortsat holdes ude i kulden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/erdogan-byder-nu-officielt-finland-velkommen-i-nato-mens-sverige-fortsat-holdes-ude

-

I dag kl. 17:47
International domstol udsteder arrestordre på Putin
https://www.dr.dk/nyheder/udland/international-domstol-udsteder-arrestordre-paa-putin

Den Internationale Straffedomstol (ICC) i Haag har udstedt en
arrestordre på Ruslands præsident, Vladimir Putin. Det oplyser
Piotr Hofmański, præsident i ICC.

Subject: Tjekkiet vil have oprettet "særlig domstol" til at
behandle krigsforbrydelser i Ukraine -
Re: News 2022-09-17, Psychopath-Putin-666 has attacked
Ukraine. 1232 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 18 Sep 2022 00:53:04 +0200
24492 <tg5j4i$8rkt$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3RwKoXDznnM/m/k9oV7-nNBwAJ

> Kl. 09.25
> Mexico klar med fredsplan
>
> - Den fredsbevarende mission bør straks søge en våbenhvile ...
>
> Kommentar:
>
> Det er jo desværre næsten det samme som at forære Ukraine bort
> til overfaldsmændene!
>
> Så den plan er dømt til fiasko! Sorry!
>
> Derimod kunne man stille krigsforbryderen for retten in absentia!
>
> Indenfor psykiatrien kalder vi det for et *orienteringspunkt*!
>
> Det ville kunne få nogle *hjernevaskede* på bedre tanker!

+

Subject: News 2022-09-25, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1224 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 25 Sep 2022 10:01:42 +0200
24514 <63300a80$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_D57qebYhcw/m/8NGpgUTYAwAJ

https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4526300
> [...]
> på andre nationer som Jer!
>
> (Og jeg taler SELVFØLGELIG *ironisk*!)
>
> USA er - gudskelov - en fredselskende nation, og tak for det,
> Jesus ... :-)
>
> Men ...
>
> HVORFOR er despoter så så fjendlig stemt overfor navnlig USA?
>
> Fordi de jo siger *sandheden*, og dermed fremstår som et
> *orienteringspunkt* i en kaotisk verden, så folk kan skelne mellem
> godt og ondt!
>
> Despoter tåler ikke autoriteter, fordi de - dybest set - netop er
> i *oprør* mod alle instanser, der kan true deres magt!

+

Subject: Ukrainsk minister opfordrer til et globalt forbud mod de
russiske statsmedier RT og Sputnik -
Was: Macron tror på fred i Ukraine - News 2022-10-24
Date: Mon, 24 Oct 2022 09:14:13 +0200
24610 <tj5e05$1kaqq$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aB4l0Y05Kro/m/gAdNDp2ACQAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-10-24-sydkorea-affyrer-skud-mod-nordkoreansk-skib-pa-maritim-graense

> [...]
> forvaringsanstalt)!
>
> Manden er jo til FARE for Verdensfreden (foruden al det andet,
> han ALLEREDE har gjort)!
>
> Tillad mig at *anbefale* en kursændring:
>
> Disse *kriminelle* stilles for retten in absentia og dømmes.
>
> Hvorfor ?
>
> Jo, fordi ...
>
> Det vil kunne hjælpe andre mennesker (som et *orienteringspunkt*)
> til at forstå og fatte, hvad der er rigtigt og forkert! En hel del
> medløbere KUNNE finde på at komme på bedre tanker. Alle er jo
> interesseret i at "spille" på vinderhesten (fremfor taberen), ikke

+

Subject: Authorities-2 break -
Re: Jesus-break - Was: USA sender nyt kampkøretøj til krigen –
»den vil ødelægge al russisk panser i Ukraine« - News 2023-01-0
Date: Thu, 12 Jan 2023 08:27:27 +0100
24895 <tpocou$179mc$1...@news.eternal-september.org>
Self defense (Selvforsvar)
https://sites.google.com/view/kall-selfdefense/files/24-xxx/24-8xx/24-895
Authorities-2
https://sites.google.com/view/kall-p/courts/authorities-2/24-895
ET not evil (ET ikke ond)
https://sites.google.com/view/et-not-evil/files/24-xxx/24-8xx/24-895
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/c05pCvYJw1c/m/1TAnVh7kDQAJ

Ug!

[...]

1 min siden (Time now CET 07.49)
Polske kampfly overrasker Tyskland

(Time now CET 07.49)

2023-03-17 kl 19.56
21 min. siden
På Christiansborg ønsker de prins Joachim tillykke med det nye job
(
Breaking News:

I dag kl. 17:47
International domstol udsteder arrestordre på Putin

2023-03-17 kl 07.35
Voldsom brand har rystet gymnasie: Elever kørt i pendulfart til lægen
24 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25048

International arrestordre kan have konsekvenser for Putin lang tid efter
krigen

Date: Fri, 17 Mar 2023 07:47:05 +0100
25047 <tv12e3$1r43j$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1YJyOosAAAM/m/9E3BPX_ZAAAJ
Flere partier vil sende kampfly til Ukraine - regeringen er i "tæt
dialog" med allierede om flystøtte
I dag kl. 08.01
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-03-17-flere-partier-vil-sende-kampfly-til-ukraine-regeringen-er-i-taet-dialog-med

-

Rusland trækker konstant "røde linjer", som ender med at blive overtrådt
I dag kl. 08.44
https://nyheder.tv2.dk/tech/2023-03-17-rusland-traekker-konstant-roede-linjer-som-ender-med-at-blive-overtraadt

-

Slovakiet vil sende kampfly til Ukraine
I dag kl. 10.55
Opd. I dag kl. 11.49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-17-slovakiet-vil-sende-kampfly-til-ukraine

-

Stor ildkugle over Danmark: Her kan du måske finde meteoritter
I dag kl. 13.42
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2023-03-17-stor-ildkugle-over-danmark-her-kan-du-maaske-finde-meteoritter

... lørdag 4. marts ...

-

Tyrkiet støtter finsk NATO-medlemskab
I dag kl. 15.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-17-tyrkiet-stoetter-finsk-nato-medlemskab

-

Tyrkiet støtter finsk NATO-medlemskab
I dag kl. 15.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-17-international-domstol-udsteder-arrestordre-pa-putin

-

I 123 lande kan Putin ikke længere sætte sine ben uden at blive arresteret
I dag kl. 18.01
Opd. I dag kl. 18.51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-17-i-123-lande-kan-putin-ikke-laengere-saette-sine-ben-uden-at-blive-arresteret

-

I dag kl. 19:02
USA: Tyrkiet og Ungarn skal skynde sig at godkende Nato-ansøgninger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-tyrkiet-og-ungarn-skal-skynde-sig-godkende-nato-ansoegninger

-

I dag kl. 20:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/international-arrestordre-kan-have-konsekvenser-putin-lang-tid-efter-krigen

[...]

Kl. 07.48
Tyskland overrasket af polsk beslutning om kampfly

Kl. 08.04
Norge giver milliarder til Ukraines skoler og sygehuse

Kl. 08.11
Xi rejser på statsbesøg i Rusland – skal drøfte "strategisk samarbejde"

Kl. 08.46
USA opfordrer Xi Jinping til at besøge Ukraine

Kl. 08.54
- Kinas besøg skal berolige russerne, siger TV 2s korrespondent

Kl. 09.19
Kreml inviterer Kina til "omfattende partnerskab"

Kl. 09.41
Kina: Xi besøger Rusland for at skabe fred

Kl. 09.59
Zaporizjzja-regionen rystet af nye russiske angreb

Kl. 10.24
Russiske piloter får overrakt priser efter dronestyrt

Kl. 10.42
Endnu et NATO-land vil sende kampfly til Ukraine

Kl. 11.25
Kreml advarer: Nye kampfly vil blive ødelagt

Kl. 12.04
Russiske offensiver på laveste blus siden januar, viser britiske
efterretninger

Kl. 12.30
- Kampfly kan blive en stor mavepuster for russerne, siger TV 2s
korrespondent

Kl. 13.42
Storbritannien opfordrer Kina til at bede Putin stoppe krigen

Kl. 13.56
Kreml frigiver detaljer om statsbesøg

Kl. 14.53
Finlands præsident ankommet til Tyrkiet for at diskutere NATO-medlemskab

Kl. 15.02
Moldovas præsident: Vi ser ingen fare for krig, så længe Ukraine holder ud

Kl. 15.21
Ungarn skal stemme om svensk og finsk NATO-medlemskab i slutningen af marts

Kl. 16.07
Finlands præsident: Finsk NATO-medlemskab er ikke komplet uden Sverige

Kl. 16.16
Arrestordre udstedt på Putin

Kl. 16.33
Korrespondent om finsk NATO-medlemskab: Holder de her ord, er det stærkt
problematisk for Sverige

Kl. 16.50
Rusland om arrestordre på Putin: Den har ingen betydning

Kl. 17.05
Ingen sure miner i Sverige over finsk NATO-medlemskab, siger TV
2-korrespondent

Kl. 17.29
Svensk udenrigsminister: - Det er en udvikling, vi ikke ønskede, men som
vi var forberedte på

Kl. 17.42
Russisk børnekommisær efter arrestordre: - Det er fantastisk

Kl. 18.28
Arrestordre på Putin er uhørt og uacceptabel, siger Kreml

Kl. 18.34
Arrestordre forhindrer Putin i at forlade Rusland

Kl. 18.59
Kun starten på at holde Rusland ansvarlig, siger EU om arrestordre

Kl. 19.04
USA beder Tyrkiet om hurtigt at godkende Sveriges NATO-ansøgning

Kl. 19.38
Zelenskyj reagerer på arrestordrer

Kl. 20.46
Der er ingen undskyldning for at deportere børn til Rusland, siger
chefanklager

36 min siden (Time now CET 22.01)
Danske teknikere skal muligvis opklare krigsforbrydelser

15 min siden (Time now CET 22.01)
Putin kan blive retsforfulgt for sine krigsforbrydelser, siger ICC

5 min siden (Time now CET 22.18)
USA: Der er ingen tvivl om, at Rusland begår krigsforbrydelser

(Time now CET 22.18)

2023-03-17 kl 21.38
20 min. siden
Forsvarsindustrien ser frem til prins Joachim i ny stilling: ’Han gør en
kæmpe forskel’

TV2:
2023-03-17 kl 21.43
Amerikansk skuespiller kendt fra The Wire er død
21 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25049