News 2022-04-15, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1387 days to global Nuclearwar+suicide

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

42 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

30 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Ordet for 2022-04-15

Han gjorde det med dig for øje

"De... flettede en krone af torne og satte den på hans hoved..."
Mat 27,29

[ ... ]

Jesus benyttede ikke en eneste gang sine overnaturlige kræfter på at
stille sig selv tilpas. Med et enkelt ord kunne han havde ... lammet
hånden på den soldat, der flettede tornekronen. Men det gjorde han ikke.
I stedet for, "Slettede han vort gældsbevis med alle dets bestemmelser
imod os; han fjernede det ved at nagle det til korset.'" (Kol 2,14) Han
gjorde det med dig for øje. Det er fantastisk!

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The word for 2022-04-15

He did it with you in mind

"They ... braided a crown of thorns and put it on his head ..."
Mt 27,29

[...]

Jesus did not once use his supernatural powers to make himself
comfortable. In a single word, he could have ... paralyzed the hand of
the soldier who braided the crown of thorns. But he did not. Instead,
"He has blotted out our debt with all its provisions against us; he has
removed it by nailing it to the cross." (Col 2:14) He did it for you. It
is fantastic!

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 2022-04-15

Он сделал это с тобой в виду

«Они… сплели терновый венец и возложили ему на голову…»
Мт 27,29

[...]

Иисус ни разу не использовал свои сверхъестественные силы, чтобы
чувствовать себя комфортно. Одним словом, он мог бы... парализовать руку
солдата, сплетавшего терновый венец. Но он этого не сделал. Вместо
этого: «Он изгладил наш долг со всем его уделом против нас, снял его,
пригвоздив ко кресту» (Кол. 2:14). Это фантастически!

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Слово на 2022-04-15

Він зробив це з думкою про вас

«Вони... заплели терновий вінець і поклали його на голову...»
Мт 27,29

[...]

Ісус жодного разу не використав свої надприродні сили, щоб заспокоїтися.
Одним словом він міг... паралізувати руку солдата, який заплітав
терновий вінець. Але він цього не зробив. Натомість: «Він знищив наш
борг з усіма його запасами проти нас; Він зняв його, прибив його до
хреста» (Кол. 2:14). Він зробив це для вас. Це фантастично!

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

I dag kl. 21:53
Daniel Ryes fangevogter dømt skyldig i USA
https://www.dr.dk/nyheder/udland/britisk-fangevogter-i-daniel-rye-sag-er-doemt-skyldig

-

Russisk flagskib er sunket
14. apr. 2022, 22:41
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-14-russisk-flagskib-er-sunket

-

DR S160 tor 14 apr 23:50:45
14.april dr.dk/nyheder 22:22

RUSSISK KRIGSSKIB ER SUNKET
Det russiske krigsskib "Moskva", der i
nat blev ramt af en eksplosion, er
sunket.

Det oplyser det russiske
forsvarsministerium ifølge
nyhedsbureauet Reuters.

Skibet, der ligger i Sortehavet, blev
efter eksplosionen og den efterfølgende
brand bugseret tilbage til en havn,
rapporterede flere russiske medier
tidligere, skriver Reuters.

Ukraine hævder, at de har ramt skibet
med to missiler. Det har Rusland ikke
bekræftet.

2022-04-14 kl. 22.52
31 min. siden
Det russiske krigsskib 'Moskva' er sunket
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-russiske-krigsskib-moskva-er-sunket

-

Indbyggerne i Mariupol bliver sultet ihjel, siger FN
15. apr. 2022, 05:44
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-15-indbyggerne-i-mariupol-bliver-sultet-ihjel-siger-fn

-

I dag kl. 06:43
Sammenstød på Tempelbjerget i Jerusalem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sammenstoed-paa-tempelbjerget

Kommentar:

Hvorfor tilbede en erstatnings-gud (*tyveri* af andres *ophavsret*), der
hverken kan gå, se, høre eller tale?

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

15 min. siden (Time now CET 23.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3724760
Katrine Bang Ramsbæk
Overblik over dagens vigtigste begivenheder i Ukraine

10 min. siden (Time now CET 23.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3724780
Katrine Bang Ramsbæk
Tak for i dag

55 min. siden (Time now CET 07.44)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725308
Charlotte Kowal
Overblik over seneste nyt i Ukraine

22 min. siden (Time now CET 07.44)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725350
Charlotte Kowal
Moldova forbyder pro-russiske krigssymboler

(Time now CET 07.44)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
15. apr. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.18
Meldinger om eksplosioner i Kyiv

- Tre eksplosioner i Kyiv lige nu. Den ene efter den anden.
Luftalarmen har været gået i over en time. Sandsynligvis er Putin
rasende, fordi 'Moskva' sank, tweeter hun kort før klokken et
dansk tid.

Kl. 05.36
Indbyggerne i Mariupol bliver sultet ihjel, siger FN

Kl. 06.16
4,7 millioner er flygtet fra Ukraine

47 min siden (Time now CET 07.42)
Zelenskij takker folket for 50 dages modstand

9 min siden (Time now CET 07.42)
"Et heftigt tilbageslag for russerne", siger ekspert om sænkning
af russisk flåde

(Time now CET 07.42)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-14 kl. 07.45
18 min. siden
Påskesolen titter frem langfredag

TV2:
Mand stukket ned på Vanløse Torv
15. apr. 2022, 06:07

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24053

Down to hell with you, asshole!

[...]

30 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 15-04-2022 kl. 07:52 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-04-15, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1387 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Fri, 15 Apr 2022 07:52:12 +0200
24053 <6259080d$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0d13mhi-jdc/m/fEsJC3oECwAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

6 min. siden (Time now CET 80.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725378
Charlotte Kowal
Zelenskyj markerer 50 dages krig - og sender hilsen til sunket russisk
krigsskib

11 min. siden (Time now CET 08.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725405
Charlotte Kowal
Ukraine undersøger flere end 6.500 påståede krigsforbrydelser

48 min. siden (Time now CET 10.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725514
Charlotte Kowal
Britiske efterretninger: Krigsskib spillede en nøglerolle

3 min. siden (Time now CET 10.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725611
Charlotte Kowal
Guvernør i Lugansk opfordrer borgere til at lade sig evakuere

40 min. siden (Time now CET 11.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725693
Charlotte Kowal
Rusland varsler flere angreb mod Kyiv

6 min. siden (Time now CET 11.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725779
Charlotte Kowal
FN: Folk sulter ihjel i Mariupol

22 min. siden (Time now CET 12.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725894
Charlotte Kowal
Kø i Kyiv for at købe frimærker med sunket krigsskib

i dag kl. 12:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3725958
Charlotte Kowal
Ruslands forsvarsministerium: Angreb har ramt militært mål uden for Kyiv

i dag kl. 12:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3726016
Charlotte Kowal
Frokostoverblik

i dag kl. 13:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3726142
Charlotte Kowal
Ruslands betydningsfulde krigsskib er sunket: 'Det er et markant tab for
Rusland'

i dag kl. 13:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3726236
Charlotte Kowal
Rusland blokerer Moscow Times' russiske hjemmeside

Avisen skriver, at hjemmesiden er blokeret, fordi den ifølge russiske
myndigheder har bragt falske historier om russiske politibetjente, der
nægter at kæmpe i Ukraine.

i dag kl. 13:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3726337
Charlotte Kowal
Se billederne fra påstået russisk missilangreb nær Kyiv

i dag kl. 14:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3726593
Katrine Bang Ramsbæk
Finlands europaminister: Finland vil højst sandsynligt tilslutte sig Nato

43 min. siden (Time now CET 15.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3726711
Katrine Bang Ramsbæk
Videoer viser voldsomme ødelæggelser på våbenfabrik

15 min. siden (Time now CET 15.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3726883
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: Gadekampe i gang i Mariupol

(Time now CET 15.40)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
15. apr. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Under 1 min siden (Time now CET 08.01)
Slovakiets forsvarsminister sammenligner Putin med Hitler

Slovakiets forsvarsminister, Jaroslav Nad, sidestiller den russiske
præsident, Vladimir Putin, med Adolf Hitler. Det siger han i et
interview med The New York Times.- Putin er lig med Hitler, og han skal
stoppes, før han tager skridt mod Vesten, siger Jaroslav Nad.

(
Slovakia's defense minister compares Putin to Hitler

Slovakia's Defense Minister Jaroslav Nad equates Russian President
Vladimir Putin with Adolf Hitler. He says this in an interview with The
New York Times. - Putin is equal to Hitler, and he must be stopped
before he takes steps towards the West, says Jaroslav Nad.
Министр обороны Словакии сравнил Путина с Гитлером

Министр обороны Словакии Ярослав Над приравнивает президента России
Владимира Путина к Адольфу Гитлеру. Об этом он говорит в интервью The
New York Times.— Путин равен Гитлеру, и его надо остановить, прежде чем
он сделает шаги навстречу Западу, — говорит Ярослав Над.

Amen!

3 min siden (Time now CET 08.32)
Frankrig sender 50 ton nødhjælpsudstyr til Ukraine

Kl. 08.44
Rusland kan blive tvunget til at ændre strategi i Sortehavet, mener
Storbritannien

41 min siden (Time now CET 10.03)
Ukraine melder om ni planlagte humanitære korridorer fredag

27 min siden (Time now CET 10.03)
Rusland vil øge antallet af missilangreb i Kyiv

17 min siden (Time now CET 11.00)
Ukrainsk minister driller Rusland for sunket flagskib

https://twitter.com/oleksiireznikov/status/1514877421647970309

Oleksii Reznikov
@oleksiireznikov
Ukraine government official

A "flagship" russian warship is a worthy diving site. We have one more
diving spot in the Black Sea now. Will definitely visit the wreck after
our victory in the war.
BTW, I already have 300 scuba dives

10.04 AM · 15. apr. 2022 (GMT 08:04)

29 min siden (Time now CET 12.00)
Finsk minister ser Nato-medlemskab som højst sandsynligt

Kl. 12.23
Rusland advarer USA mod at give flere våben til Ukraine

Kommentar:

Ethvert *demokratisk* land har ret til at forsvare sig selv, NAVNLIG
overfor *dæmoniske* diktaturstater som dig, Rusland, der *myrder* civile
helt UDEN GRUND (bare fordi du er *magtsyg*)!

Ellers ville verden jo gå af lave, din *idiot*!

Down to hell with you, asshole!

(
Russia warns US against giving more weapons to Ukraine

Comment:

Every *democratic* country has the right to defend itself, ESPECIALLY
against *demonic* dictatorships like you, Russia, which *murders*
civilians for absolutely NO REASON (just because you are *power-hungry*)!

Otherwise the world would go down, you *idiot*!

Down to hell with you, asshole!
Россия предостерегает США от предоставления дополнительного оружия Украине

Комментарий:

Каждая *демократическая* страна имеет право на самооборону, ОСОБЕННО от
*демонических* диктатур вроде вас, России, которая *убивает* мирных
жителей АБСОЛЮТНО БЕЗ ПРИЧИНЫ (просто потому что вы *жадны до власти*)!

Иначе бы мир рухнул, ты *идиот*!

К черту тебя, мудак!
)

Kl. 13.16
Rusland blokerer for dele af uafhængigt russisk medie

Kl. 13.35
Kø i Kyiv for at købe frimærker med sunket krigsskib

Kl. 13.48
Ukraine anklager Rusland for at angribe busser med civile

Kl. 14.15
Rusland ødelægger ukrainsk militærfabrik

Kl. 14.17
Mere end hver tiende indbygger er flygtet fra Ukraine

37 min siden (Time now CET 15.40)
Oligark får verdens største superyacht beslaglagt i Tyskland

1 min siden (Time now CET 15.40)
Rusland tager nyt bombefly i brug under angreb på Mariupol, siger Ukraine

(Time now CET 15.40)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24055

Date: Fri, 15 Apr 2022 07:52:12 +0200
24053 <6259080d$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0d13mhi-jdc/m/fEsJC3oECwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 08:35
Meldinger om eksplosioner nær Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldinger-om-voldsomme-eksplosioner-naer-kyiv

-

Flere sårede efter sammenstød på Tempelbjerget i Jerusalem
15. apr. 2022, 08:50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-15-flere-sarede-efter-sammenstod-pa-tempelbjerget-i-jerusalem

-

I dag kl. 09:00
USA peger på nordkoreansk hackergruppe i flere store kryptotyverier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-peger-paa-nordkoreansk-hackergruppe-i-stort-kryptotyveri

-

Sverige og Finland kan forvente flere trusler fra Rusland, siger ekspert
15. apr. 2022, 10:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-15-sverige-og-finland-kan-forvente-flere-trusler-fra-rusland-siger-ekspert

-

I dag kl. 11:49
Ruslands betydningsfulde krigsskib er sunket: 'Det er et markant tab for
Rusland'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/krigsskib-sunket

-

I dag kl. 13:09
Daniel Rye er lettet efter dom til IS-fangevogter: Turde ikke tro på, at
det ville få konsekvenser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/daniel-rye-er-lettet-efter-dom-til-fangevogter-turde-ikke-tro-paa-det-ville-faa

-

I dag kl. 10:24
Rusland varsler flere angreb mod Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-varsler-flere-angreb-mod-kyiv

-

Sunket "go fuck yourself"-skib er heftigt tilbageslag for Rusland, siger
ekspert
15. apr. 2022, 10:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-15-sunket-go-fuck-yourself-skib-er-heftigt-tilbageslag-for-rusland-siger-ekspert

Kommentar:

Gid det må gå alle russiske skibe på tilsvarende vis!

-

Tyskland stemplet som den “værste allierede”, og landets hovedpine
fortsætter
15. apr. 2022, 10:53
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-14-tyskland-stemplet-som-den-vaerste-allierede-og-landets-hovedpine-fortsaetter

-

I dag kl. 11:20
Over 150 såret ved Al-Aqsa-moskeen efter sammenstød
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-150-saaret-ved-al-aqsa-moskeen-efter-sammenstoed

-

I dag kl. 11:40
FN: Folk sulter ihjel i Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-folk-sulter-ihjel-i-mariupol

-

I dag kl. 12:45
Ruslands forsvarsministerium: Angreb har ramt militært mål uden for Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-forsvarsministerium-angreb-har-ramt-militaert-maal-uden-kyiv

-

Ekspert skeptisk over for russisk udmelding om optrappede angreb
15. apr. 2022, 13:18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-15-ekspert-skeptisk-over-for-russisk-udmelding-om-optrappede-angreb

-

Russisk skib bragede ind i kajen ved ankomst til dansk havn
15. apr. 2022, 09:32
Opd. 15. apr. 2022, 14:37
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-04-15-russisk-skib-bragede-ind-i-kajen-ved-ankomst-til-dansk-havn

-

I dag kl. 13:41
Rusland blokerer Moscow Times' russiske hjemmeside
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-blokerer-moscow-times-russiske-hjemmeside

-

I dag kl. 14:52
Kø i Kyiv for at købe frimærker med sunket krigsskib
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/koe-i-kyiv-koebe-frimaerker-med-sunket-krigsskib

-

13-årig slap ud af sønderbombede Mariupol: - Der er ikke nogen by mere
15. apr. 2022, 15:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-15-13-aarig-slap-ud-af-soenderbombede-mariupol-der-er-ikke-nogen-by-mere

-

I dag kl. 15:47
Finlands europaminister: Finland vil højst sandsynligt tilslutte sig Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/finlands-europaminister-finland-vil-hoejst-sandsynligt-tilslutte-sig-nato

-

Otte anholdt under Paludans koranafbrænding i Stockholm-forstad
15. apr. 2022, 16:12
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2022-04-15-otte-anholdt-under-paludans-koranafbraending-i-stockholm-forstad

-

Russiske krigsskibe sejlede gennem Storebælt
15. apr. 2022, 17:08
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-04-15-russiske-krigsskibe-sejlede-gennem-storebaelt

-

I dag kl. 17:37
Rusland udviser 18 personer fra EU-delegation
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-udviser-18-personer-fra-eu-delegation

-

Mindst 900 civile er fundet dræbt ved Kyiv: - Mange er blevet henrettet,
siger politichef
15. apr. 2022, 19:45
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-15-mindst-900-civile-er-fundet-draebt-ved-kyiv-mange-er-blevet-henrettet-siger

-

2022-04-14 kl. 19.49
19 min. siden
I Kyiv skal gader og pladser, man forbinder med Rusland, have nyt navn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/i-kyiv-skal-gader-og-pladser-man-forbinder-med-rusland-omdoebes

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 15:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3726998
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: Rusland har for første gang i krigen brugt langdistance bombefly

i dag kl. 16:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3727132
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland blokerer adgang til endnu et internationalt medie

i dag kl. 16:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3727394
Katrine Bang Ramsbæk
Zinaida fortæller om livet under russisk kontrol

i dag kl. 17:10
I Kyiv skal gader og pladser, man forbinder med Rusland, omdøbes

i dag kl. 17:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3727626
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland udviser 18 personer fra EU-delegation

i dag kl. 17:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3727793
Katrine Bang Ramsbæk
Russisk domstol truer Google og Wikipedia med bøder

i dag kl. 17:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3727906
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: 2.864 personer blev i går evakueret fra kampområder

i dag kl. 18:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728024
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine hævder, at Kaptajn på det russiske krigsskib "Moskva" blev dræbt
i eksplosion

47 min. siden (Time now CET 19.48)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728189
Katrine Bang Ramsbæk
Dansker efter seneste eksplosioner ved Kyiv: 'Hvis folk her er bange,
kan man ikke mærke det'

14 min. siden (Time now CET 19.48)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728273
Katrine Bang Ramsbæk
Næsten alle døde i Kyiv-forstæder blev dræbt af skud

13 min. siden (Time now CET 20.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728339
Katrine Bang Ramsbæk
DR-reporter i Kyiv: Livet er ved at vende tilbage

25 sek. siden (Time now CET 20.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728388
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: Fem personer er blevet dræbt i angreb i Mykolajiv

(Time now CET 20.15)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
15. apr. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 16.40
Gadekampe fortsætter i Mariupol

Kl. 17.16
Pave Frans om behandling af flygtninge: - Vi er racister

Kl. 17.32
Russiske styrker har mistet 20.000 mand, siger Ukraine

Kl. 17.56
Russisk domstol truer Google Wikipedia-ejer med bøder

Kl. 18.03
2800 mennesker evakueret fra konfliktområder fredag

Kl. 18.41
Næsten alle døde i Butja dræbt af skud

16 min siden (Time now CET 19.46)
Kaptajnen på det sunkne russiske krigsskib er blevet dræbt om bord,
siger ukrainsk rådgiver

Under 1 min siden (Time now CET 19.50)
Rusland afholder ceremoni for sunket flagskib

(Time now CET 19.50)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24056

Date: Fri, 15 Apr 2022 07:52:12 +0200
24053 <6259080d$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0d13mhi-jdc/m/fEsJC3oECwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 20:51
Næsten alle døde i Kyiv-forstæder blev dræbt af skud
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/naesten-alle-doede-i-kyiv-forstaeder-blev-draebt-af-skud

-

å overblik over Ruslands invasion af Ukraine
14. april 2022, 15:55
Opdateret 15. april, 20:54
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-14-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

I dag kl. 21:13
Mistænkt for IS-angreb i Paris undskylder til ofre
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mistaenkt-angreb-i-paris-undskylder-til-ofre

-

I dag kl. 21:51
Sveriges statsminister fordømmer de angreb, som har fundet sted ved
Paludan-demonstration
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sveriges-statsminister-fordoemmer-de-angreb-som-har-fundet-sted-ved-paludan

-

Terrorangreb, drab og kolliderende højtider skaber "sprængfarlig
cocktail" i Jerusalem
15. apr. 2022, 22:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-15-terrorangreb-drab-og-kolliderende-hoejtider-skaber-spraengfarlig-cocktail-i

-

I dag kl. 22:45
Rusland har holdt ceremoni for sunket krigsskib
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-har-holdt-ceremoni-sunket-krigsskib

Kommentar:

Hvor mange russike skibe skal der sænkes, førend *uslingen* INDRØMMER,
at der er tale om en krig?

Sænk hele den russiske flåde, ET - in the name of the Father°!

(
Russia has held ceremony for sunken warship

Comment:

How many Russian ships must be sunk before *the bastard* ADMITS that
there is a war?

Sink the entire Russian fleet, ET - in the name of the Father°!
В России состоялась церемония затопления военного корабля

Комментарий:

Сколько русских кораблей надо потопить, прежде чем *сволочь* ПРИЗНАЕТ,
что идет война?

Потопи весь российский флот, ET - во имя Отца°!

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 20:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728453
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland har holdt ceremoni for sunket krigsskib

i dag kl. 21:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728588
Katrine Bang Ramsbæk
Mød nogle af de ældre, der ikke kan flygte fra krigen

i dag kl. 22:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728657
Katrine Bang Ramsbæk
Journalist: Luftalarmer over Kyiv

i dag kl. 22:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728734
Katrine Bang Ramsbæk
Tyskerne opfordres til at skrue ned for radiatorerne

Den tyske befolkning opfordres til at skrue en grad ned for deres
varmeapparater og tage cyklen eller toget henover påsken, for at
modvirke deres afhængighed af russisk gas og olie.

Det siger den tyske økonomiminister Robert Habeck, skriver BBC.

- Det er nemt, og det irriterer Putin, siger ministeren.

Tyskland er under pres fra flere europæiske lande, der gerne vil have
EU-landene til at indføre et forbud mod import af russisk energi.
Tyskland importerer 40 procent af deres gas fra Rusland og en fjerdedel
af deres olie.

Kommentar:

Merci ... :-)

(
The Germans are urged to turn down the radiators

The German people are encouraged to turn down their heaters a degree and
take the bike or train over Easter, to counteract their dependence on
Russian gas and oil.

This is what the German Minister of Economy Robert Habeck says, writes
the BBC.

"It is easy and it irritates Putin," he said.

Germany is under pressure from several European countries that want EU
countries to impose a ban on imports of Russian energy. Germany imports
40 percent of their gas from Russia and a quarter of their oil.

Comment:

Merci ... :-)
Немцев призывают выключать радиаторы

Немецкому народу предлагается уменьшить температуру обогревателей и
сесть на велосипед или поезд на Пасху, чтобы уменьшить свою зависимость
от российского газа и нефти.

Об этом говорит министр экономики Германии Роберт Хабек, пишет BBC.

«Это легко и это раздражает Путина», — сказал он.

Германия находится под давлением ряда европейских стран, которые хотят,
чтобы страны ЕС наложили запрет на импорт российских энергоресурсов.
Германия импортирует 40% газа из России и четверть нефти.

Комментарий:

Мерси... :-)
)

53 min. siden (Time now CET 23.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728796
Katrine Bang Ramsbæk
Angrebene fortsætter i det østlige Ukraine

44 min. siden (Time now CET 23.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728806
Katrine Bang Ramsbæk
Overblik over dagens vigtigste begivenheder i Ukraine

39 min. siden (Time now CET 23.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3728815
Katrine Bang Ramsbæk
Tak for i dag

(Time now CET 23.54)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
15. apr. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 20.31
Verden bør være forberedt på, at Putin tager nukleare våben i brug,
siger Zelenskij

– For dem er folkets liv ingenting.

Re: News 2022-04-15, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1387 days to global Nuclearwar+suicide

Ja. Meget tyder desværre på, at manden er *sindssyg*! Menneskeliv
betyder ingenting! *Kynismen* har taget over!

Begå nu selvmord, din idiotiske *usling* (i Kreml), så vi andre kan få
fred og vende tilbage til et normalt liv!

(
The world should be prepared for Putin to use nuclear weapons, Zelensky said

- For them, the life of the people is nothing.

Comment:

Hmm ... (memory on from) ...

Re: News 2022-04-15, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1387 days to global Nuclearwar + suicide

Yes. Unfortunately, there are many indications that the man is *insane*!
Human life means nothing! *Cynicism* has taken over!

Now commit suicide, you idiotic *bastard* (in the Kremlin) so the rest
of us can have peace and return to a normal life!
Зеленский заявил, что мир должен быть готов к тому, что Путин применит
ядерное оружие.

- Для них жизнь народа ничто.

Комментарий:

Хм... (воспоминание от)...

Re: Новости 2022-04-15, Психопат-Путин-666 напал на Украину.
1387 дней до глобальной ядерной войны + самоубийство

Да. К сожалению, есть много указаний на то, что этот человек
*сумасшедший*! Человеческая жизнь ничего не значит! *Цинизм* взял верх!

Теперь покончи с собой, идиотский *ублюдок* (в Кремле), чтобы остальные
из нас могли иметь покой и вернуться к нормальной жизни!
)

Kl. 22.06
Fem personer er blevet dræbt af klyngebomber i Mykolajiv, siger Ukraine

Kl. 22.25
Zelenskij vil have Biden til at betegne Rusland som terror-sponsor

Kl. 22.31
Luftalarmer lyder over Kyiv, oplyser journalist

Kl. 22.33
Ambassadører fra flere lande vender tilbage til Kyiv

51 min siden (Time now CET 23.42)
Rusland vil blive holdt ansvarlig for bortførelser af ukrainske børn,
siger EU-ambassadør

13 min siden (Time now CET 23.42)
Dødstallet efter angreb Kharkiv stiger til 10 - syv måneder gammel baby
dræbt, siger anklager

(Time now CET 23.42)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-14 kl. 23.56
30 min. siden
SE BILLEDERNE Filippinere markerer langfredag med piskeslag

TV2:
Moster til druknet 21-årig vil have mere sikkerhed i havne
15. apr. 2022, 22:50

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24057