Creator-Break (Was: Putins støtter vakler - ingen har svaret på, hvordan Rusland kan vinde krigen) - News 2023-06-01

Creator-Break
(Was: Putins støtter vakler - ingen har svaret på,
hvordan Rusland kan vinde krigen)

File 25.262 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-2xx/25-262
The Escape from hell
https://sites.google.com/view/the-escape-from-hell/files/25-xxx/25-2xx/25-262

Subject: Hvis du gør det, så ender det med global atomkrig!
Så hold nallerne væk, din KRIGSLIDERLIGE *tosse*! -
News 2023-05-31
Date: Wed, 31 May 2023 09:15:30 +0200
25256 <u56s6j$2b4j0$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/O-TQZQVC30M/m/CvG2HcNIDQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S155 ons 31 maj 20:41:09
31.maj dr.dk/nyheder 17:33

EU: MOLDOVA GØR FREMSKRIDT

I dag kl. 17:33
EU-Kommissionens formand roser Moldova for at gøre fremskridt i forsøget
på at komme med i EU
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-kommissionens-formand-roser-moldova-goere-fremskridt-i-forsoeget-paa-komme-med-i

-

I dag kl. 19:20
Har Ukraine taget initiativet i krigen? Det er der flere ting, der tyder på
https://www.dr.dk/nyheder/udland/har-ukraine-taget-initiativet-i-krigen-det-er-der-flere-ting-der-tyder-paa

-

DR S158 ons 31 maj 20:41:09
31.maj dr.dk/nyheder 19:45

INDIENS ØKONOMI STORMER FREM

... Indien er verdens
femtestørste økonomi efter USA, Kina,
Japan og Tyskland.

I dag kl. 19:45
Indiens økonomi giver Kina og Vesten baghjul
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/indiens-oekonomi-giver-kina-og-vesten-baghjul

-

DR S159 ons 31 maj 20:41:09
31.maj dr.dk/nyheder 20:10

SUDANS MILITÆR SUSPENDERER DIALOG

I dag kl. 20:10
Sudans militær suspenderer dialog med rival efter påståede brud på
våbenhviler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sudans-militaer-suspenderer-dialog-med-rival-efter-paastaaede-brud-paa-vaabenhviler

-

DR S161 ons 31 maj 20:41:09
31.maj dr.dk/nyheder 20:40

USA ANNONCERER NY VÅBENSTØTTE
USA er klar med mere militærhjælp til
Ukraine.

2023-05-31 kl 21.30
50 min. siden
Det Hvide Hus annoncerer ny våbenstøtte til Ukraine på milliarder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-hvide-hus-annoncerer-ny-vaabenstoette-til-ukraine-paa-milliarder

-

I går kl. 21:47
Serbiske protester fortsætter i det nordlige Kosovo: 'Vores
ønske om at leve er stærkere end deres ønske om at ødelægge os'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/serbiske-protester-fortsaetter-i-det-nordlige-kosovo-vores-oenske-om-leve-er

-

DR S163 tor 01 jun 07:40:28
31.maj dr.dk/nyheder 22:03

PANEL HAR FÅET 800 UFO-HENVENDELSER

I går kl. 22:03
Nasa-panel har fået 800 UFO-henvendelser:
Kun få er svære at forklare
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nasa-panel-har-faaet-800-ufo-henvendelser-kun-faa-er-svare-forklare

-

Putins støtter vakler - ingen har svaret på, hvordan Rusland kan vinde
krigen
31. maj kl. 22.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-putins-stoetter-vakler-ingen-har-svaret-paa-hvordan-rusland-kan-vinde-krigen

Kommentar:

I bryder Jer - af gode grunde - IKKE om, at nogen krænker Jeres
territorium.

HVORDAN kunne I da få den VANVITTIGE ide at tro, det er okay at krænke
andre ?

KUN *psykopater* tænker så *kynisk*!

Omvend Jer fra denne Jeres *synd*!

Det er den ENESTE måde, vi kommer bort fra denne *blindgyde*, tilbage på
Livets vej!

Vi *omkommer* alle, hvis ikke der bliver sat en stopper for al dette
psykopat-pis!

Det er og bliver djævelens gerninger!

I HAR ALLEREDE et kæmpestort land, som folk ligefrem misunder Jer for.

HVORFOR kan I da ikke unde andre bare en lille bitte smule?

Fordi I er knald-i-låget?

Magtsyge?

Ja! Det er her skoen klemmer, skønner jeg!

Bliver man MERE lykkelig af at true andre mennesker til underkastelse?

Nej!

Man kan måske *beruse* sig for en tid i sin magtsyge, men lykkelig; det
bliver man sgu ikke!

Du er ligeså *ensom* i dit sind som du hele tiden har været; også selvom
du er omgivet af ligesindede!

OM mennesket har godt af at leve i denne ensomhed?

Det var i hvert fald IKKE Skaberens° ønske/tanke, da Han skabte os,
skønner jeg...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2023-06-01, Thursday, CET 08:13, GMT 06:13)
- "Kom hjem, Mit barn."

(
Google-auto-translation:

Сторонники Путина колеблются - ни у кого нет ответа, как Россия может
выиграть войну
31 мая в 22.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-putins-stoetter-vakler-ingen-har-svaret-paa-hvordan-rusland-kan-vinde-krigen

Комментарий:

Вам - по уважительным причинам - НЕ нравится, когда кто-то нарушает вашу
территорию.

КАК вы могли прийти к БЕЗУМНОЙ идее думать, что обижать других — это
нормально?

ТОЛЬКО *психопаты* так думают *цинично*!

Покайся в этом *грехе* твоем!

Это ЕДИНСТВЕННЫЙ способ выбраться из этого *тупика*, вернуться на путь
Жизни!

Мы *будем* все погибать, если не будет остановлено все это
психопатическое дерьмо!

Это есть и будет делом дьявола!

У ВАС УЖЕ ЕСТЬ огромная страна, которой люди завидуют.

ПОЧЕМУ ты не можешь хоть немного помочь другим?

Потому что вы, ребята, чокнутые?

Жажда власти?

Да! Вот где ботинок щиплет, я думаю!

Делает ли вас СЧАСТЬЕ вас угроза подчинения другим людям?

Нет!

Возможно, можно на время напиться от жажды власти, но к счастью; Вы не
будете!

Вы так же *одиноки* в своем уме, как и всегда; даже если вас окружают
единомышленники!

ЕСЛИ человеку выгодно жить в этом одиночестве?

В любом случае, это НЕ было желанием/мыслью Творца, когда Он создавал
нас, я считаю...

И тут я услышал голос с небес, говорящий:
(2023-06-01, четверг, CET 08:13, GMT 06:13)
- "Вернись домой, дитя Мое".

Sorry for the bad translation, but it is still better than
nothing

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Tim+4.10&version=DN1933

1 Timoteus 4:10, Dette er Biblen på dansk

... den levende Gud, som er alle Menneskers Frelser, ...

Okay! Gud, Du har *vetoret* (i disse sager), fordi Du ved bedst,
hvad der gavner os (fortabte) mennesker! Amen!

(
Min egen kære søster *håner* mig for sådanne *profetiske* ord,
jeg nu og da modtager (og sygeliggør dem under kategorien
sindssyge), men den, der IKKE elsker, kender IKKE Gud, thi Gud
er *kærlighed*, jævnfør 1.John 4,8 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Joh+4.8&version=DN1933

Herre! Hjælp os til at elske (som Du gør) også dem, der ikke er
værd at elske på grund af deres synds infame omfang. Det beder
vi om - i Jesu navn. Amen.

DR S165 tor 01 jun 07:40:28
1.juni dr.dk/nyheder 05:23

TRE MELDES DØDE EFTER ANGREB I KYIV

I dag kl. 05:23
Tre meldes døde efter angreb i det østlige Kyiv - to børn blandt
ofrene
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-meldes-doede-efter-angreb-i-det-oestlige-kyiv-boern-blandt-ofrene

-

I dag kl. 06:43
Sort plet på vores grønne selvbillede:
Tal afslører, at Danmark er blandt verdens værste klimasyndere
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/sort-plet-paa-vores-groenne-selvbillede-tal-afsloerer-danmark-er-blandt-verdens

-

DR S167 tor 01 jun 07:40:28
1.juni dr.dk/nyheder 07:31

60 BØRN DØDE PÅ BØRNEHJEM I SUDAN

Størstedelen af børnene er døde på
grund af mangel på mad eller af feber.

2023-06-01 kl 07.53
21 min. siden
60 børn er døde af sult og feber på et børnehjem i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/60-boern-er-doede-af-sult-og-feber-paa-et-boernehjem-i-sudan

-

2023-06-01 kl 07.53
13 min. siden
Grønlandsk folketingsmedlem vil have undskyldning fra Danmark i spiralsag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/groenlandsk-folketingsmedlem-vil-have-undskyldning-fra-danmark-i-spiralsag

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. maj 2023 kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943704
Sean Coogan
Ukrainsk topgeneral: Ukraine kontrollerer en "ubetydelig" del af
Bakhmut, men rykker frem i forstæderne

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 16.20
Putin afviser opfordring til "total krig"

Kl. 17.03
27.000 ukrainere tilbageholdes i Rusland, hævder organisation

Kl. 18.09
Kun 500 beboere tilbage i Bakhmut, siger borgmester

Kl. 19.15
Tysklands provokerende beslutning "vil blive besvaret", siger Rusland

Kl. 20.26
EU vil udvide sanktioner mod Rusland, siger premierminister

55 min siden (Time now CET 21.37)
USA annoncerer ny hjælpepakke til Ukraine

(Time now CET 21.37)

2023-06-01 kl 07.53
13 min. siden
Grønlandsk folketingsmedlem vil have undskyldning fra Danmark i spiralsag

TV2:
2023-06-01 kl 08.00
Tabte kartofler giver store udfordringer i trafikken
24 min siden

BREAKING News on:

Putins støtter vakler - ingen har svaret på, hvordan Rusland kan vinde
krigen
31. maj kl. 22.19

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25262

Stoltenberg: Alle allierede er enige om at gøre Ukraine til NATO-medlem

Subject: Creator-Break (Was: Putins støtter vakler - ingen har svaret
på, hvordan Rusland kan vinde krigen) - News 2023-06-01
Date: Thu, 1 Jun 2023 08:37:13 +0200
25262 <u59eap$2nh82$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0HgnAMvd4ZQ/m/MQYeB5IMAQAJ
Tragisk bådulykke tager mystisk drejning - båd var spækket med spioner
31. maj kl. 23.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-tragisk-baadulykke-tager-mystisk-drejning-baad-var-spaekket-med-spioner

En tragisk ulykke er nu omgærdet af mystik. Kæntret båds gæster
var tidligere efterretningsagenter fra Italien og Israel.

-

Lars Løkke giver kryptisk svar på spørgsmål om mulig dansk
generalsekretær i NATO
31. maj kl. 23.08
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-05-31-lars-loekke-giver-kryptisk-svar-paa-spoergsmaal-om-mulig-dansk-generalsekretaer-i-nato

-

Tre meldes døde efter angreb i det østlige Kyiv - heraf to børn
I dag kl. 05.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-01-tre-meldes-doede-efter-angreb-i-det-oestlige-kyiv-heraf-to-boern

-

2023-06-01 kl 08.55
31 min. siden
Russisk guvernør: Ukraine har bombet russisk by hele natten
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-guvernoer-ukraine-har-bombet-russisk-hele-natten

-

2023-06-01 kl 08.55
30 min. siden
Budskabet er ikke til at tage fejl af, når Europas ledere i dag mødes i
Putins baghave
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/budskabet-er-ikke-til-tage-fejl-af-naar-europas-ledere-i-dag-moedes-i-putins

-

DR S171 tor 01 jun 08:54:46
1.juni dr.dk/nyheder 08:42

REJSE SKAL FÅ SVERIGE MED I NATO

13 min. siden
Stoltenberg vil rejse til Tyrkiet for at få Sverige med i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-vil-rejse-til-tyrkiet-faa-sverige-med-i-nato

-

2023-06-01 kl 08.55
3 min. siden
Stoltenberg vil ikke love en tidsplan for Ukraines optagelse i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-vil-ikke-love-en-tidsplan-ukraines-optagelse-i-nato

Kommentar:

Efter det psykopatsvineri russerne har lavet, har ENHVER ret til
at søge ly, tryghed, dækning blandt *andre* nationers forsvar,
fx. i NATO.

Det må ENHVER russer (med *retfærdighedssans*) nu kunne indse,
idet frygter for yderligere russiske repressalier er begrundet!

Det er således helt og holdent *selvforskyldt*, at INGEN længere
vil være ruslands venner - eller rettere sagt: - Putins-ruslands
venner!

[...]

Kl. 22.52
Det Hvide Hus støtter fredsproces - selv om Rusland ikke er med
ved bordet

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.25
Tre døde efter angreb på Kyiv – heraf to børn

Kl. 05.54
Alle missiler mod Kyiv blev ødelagt - men nedfald dræbte, hævder Popko

Kl. 06.22
Angreb i Belgorod-regionen fortsætter

Kl. 07.05
Ti Iskander-missiler blev sendt mod Kyiv

Kl. 07.21
Ukraine har bombet russisk by hele natten, hævder guvernør

59 min siden (Time now CET 09.09)
Stoltenberg: Alle allierede er enige om at gøre Ukraine til NATO-medlem

Kommentar:

Ja! Der er jo IKKE noget alternativ!

Som tidligere skrevet ovenfor:

[...]

23 min siden (Time now CET 09.09)
Ruslands Frihedslegion truer: Vil snart rykke ind i Rusland

3 min siden (Time now CET 09.09)
Volodymyr Zelenskyj lander i Moldova

(Time now CET 09.09)

Dagens dumme spørgsmål:

Hvor mange bæorme går der på en lort?

2023-06-01 kl 08.55
3 min. siden
Stoltenberg vil ikke love en tidsplan for Ukraines optagelse i Nato

TV2:
2023-06-01 kl 08.54
Tabte kartofler giver store udfordringer i trafikken
I dag kl. 07.33
Opd. 45 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25263

ET-Break:

Was:
Stik af mens du endnu har chancen, Lukasjenko
Run away while you still have the chance, Lukashenko
Уцякай, пакуль яшчэ ёсць магчымасць, Лукашэнка

File 25.264 ...
Belarus (Hviderusland)
https://sites.google.com/view/kall-belarus/files/25-xxx/25-2xx/25-264

på, hvordan Rusland kan vinde krigen) - News 2023-06-01
Date: Thu, 1 Jun 2023 08:37:13 +0200
25262 <u59eap$2nh82$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0HgnAMvd4ZQ/m/MQYeB5IMAQAJ
I dag kl. 08:25
Budskabet er ikke til at tage fejl af, når Europas ledere i dag
mødes i Putins baghave
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/budskabet-er-ikke-til-tage-fejl-af-naar-europas-ledere-i-dag-moedes-i-putins

Den tidligere sovjetrepublik Moldova, der kæmper for at blive
medlem af EU, danner i dag ramme om et enormt topmøde for knap
50 europæiske stats- og regeringschefer.

Kommentar:

STORE dele af landet holdes *besat* af russiske tropper!

-

DR S172 tor 01 jun 12:21:31
1.juni dr.dk/nyheder 08:52

UKRAINE FÅR INGEN TIDSPLAN AF NATO

I dag kl. 08:52
Stoltenberg vil ikke love en tidsplan for Ukraines optagelse i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-vil-ikke-love-en-tidsplan-ukraines-optagelse-i-nato

-

DR S177 tor 01 jun 12:24:23
1.juni dr.dk/nyheder 09:55

FOLK ER VED AT VÆRE MØRE

I dag kl. 09:55
DR i Kyiv efter nye missilangreb: Folk er ved at være møre og skræmte
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dr-i-kyiv-efter-nye-missilangreb-folk-er-ved-vaere-moere-og-skraemte

-

I dag kl. 10:02
Zelenskyj er dukket op til topmøde i Moldova: Ukraine er klar
til at blive medlem af Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-er-dukket-op-til-topmoede-i-moldova-ukraine-er-klar-til-blive-medlem-af

-

I dag kl. 10:30
Nordkoreas spionsatellit styrtede direkte i havet. Nu langer
Kim Jong-Uns lillesøster ud efter amerikanerne
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkoreas-spionsatellit-styrtede-direkte-i-havet-nu-langer-kim-jong-uns-lillesoester

-

2023-06-01 kl 12.25
46 min. siden
Mette Frederiksen inden topmøde: Vil tale F-16-fly med Zelenskyj
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-inden-topmoede-vil-tale-f-16-fly-med-zelenskyj

I dag mødes knap 50 europæiske stats- og regeringschefer til et
topmøde i den tidligere sovjetrepublik Moldova.

-

2023-06-01 kl 12.25
14 min. siden
Den færøske regering vil begrænse russiske skibes adgang til landets havne
https://www.dr.dk/nyheder/indland/den-faeroeske-regering-vil-begraense-russiske-skibes-adgang-til-landets-havne

[...]

Kl. 10.03
Angreb er en ydmygelse af Putin, men det er ikke uden risiko,
siger korrespondent
Lyn-analyse

Kl. 10.38
Putin er opdateret om situationen i Belgorod, siger talsmand

Kl. 11.07
Lukasjenko frygter et vestligt kup i Belarus

Kommentar:

Det er *dig*, der er kupmageren! Og det ved *alle*, OGSÅ dem,
deer har kastet med "sten" ude fra rummet!

Mit råd til dig er FORTSAT: Stik af, mens du endnu har chancen,
for når hammeren falder, da er det for sent (at undfly *straffen*
for dine forbrydelser)!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige
(perhaps the voice of ET):
(2023-06-01, Thursday, day no 152 (213 left), CET 12:45, GMT 10:45)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

:-)

50 min siden (Time now CET 12.37)
Russisk administrationsbygning i brand efter missilangreb

33 min siden (Time now CET 12.39)
Russiske styrker har forpurret angreb mod Belgorod-regionen, hævder
generalløjtnant

(Time now CET 12.39)

2023-06-01 kl 12.25
2 min. siden
På trods af vognmænds blokader og protester: Omstridt vejafgift er
vedtaget i Folketinget

TV2:
2023-06-01 kl 12.33
Folketinget vedtager omstridt lov om vejafgift for lastbiler
12 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25264