Podsećanje: Knjige i bukleti anarhije/ blok 45 u BEOPOLISU

AG

to blo...@googlegroups.com

U ovom žurnalu:

1. Ukazivanje Gargojlovo: BEOPOLIS, 10–11–12. VII 2023, od 15–21.00

2. Hvala svima koji su proširili glas!

3. Odjavna špica

beopolis-ukazivanje.jpg

BEOPOLISOVA najava za knjižaru + FB i Instagram

PODSEĆAM: u ponedeljak, utorak i sredu, 10–11–12. VII, od oko 15.00 do fajronta u 21.00, imaćemo štand u BEOPOLISU. Nečega ima dovoljno, nešto je pri kraju, prema tome, dođite, uzimajte ono što vas zanima, ne oklevajte.

Ovde imate našu prvu najavu, sa svim detaljima.

BEOPOLIS je onda na stranici knjižare, kao i na svom FB i Instagramu, objavio i tekst koji su sročili posebno zbog nas.

To me je zaista dirnulo. Nisam očekivao neki poseban tekst, pri tom, tako poletan. Posle toga, sve može da bude kako god hoće – mada verujem da će biti dobro! Malo ćemo se sušimo (to je sastavni deo bitisanja za štandom), malo družimo, ali ovo drugo sigurno više, to je prosto neminovno!

Hvala i ostalima koji su odmah proširili glas! Prvi su reagovali Saša, stari drugar iz izdavačke kuće "Kiša" (Novi Sad), zatim drug Dolinka i moje sestre, Anči i Boba. Dolinka je tome dodao i sledeću misao (povodom našeg načina rada, između ostalog i bez cena):

"Nije problem objavljivati političke knjige, već objavljivati knjige politički."

Obrt ko u mladog Marksa (znate da nisam marksista, ali taj je znao da sevne), hvala Dolinka!

gargojlo-knjige-2023-web-3.jpg

Sve je manje-više spremno. Neke stvari sam u ovih par dana malo pojačao, ali naravno da će nešto brzo zafaliti, čak i u slučaju sasvim lagane posete. To je kod nas tako: imamo raspon, kao malo ko, ali zalihe su nam uvek liht roze. Ipak, uvek računamo da će biti još prilike – i da ćemo, uz malo podrške i sreće, brzo doštampati ono što je sada kritično.

Bitno je da probamo tu formu. Ukazivanje. Pop-up. Ambulantno, ako ćemo doslovno (ambulare, putovati, biti u pokretu, šetati). Nigde ne možemo da izlažemo redovno: čak i kad bi nam neko mesto bilo stalno otvoreno, nemoguće je, makar pri sadašnjim uslovima, postići dovoljno velike zalihe za ovoliki broj naslova (ne samo zbog para nego i zbog vrste i obima posla). Ali možemo povremeno. Samo treba postići da to bude malo češće.

Bitno je i da smo na knjiškom mestu. S nekima od vas, unazad najmanje godinu dana, razmatrao sam razne mogućnosti, ali za ovo što radimo knjiška mesta se prosto podrazumevaju. I evo jednog i to kakvog: Beopolis! Jačeg nema. Mislim da su koju godinicu unazad značajno poboljšali i sajt. Ne samo da je tamo u knjižari sve dobro složeno i grupisano, nego je tako i na sajtu, što inače ređe biva. Pogledajte to malo! Evo recimo, po izdavačima:

KIŠARADNI STOPARTIZANSKA KNJIGA — BUKEFAL  RED BOXFMK KNJIGE —  DARMA BOOKSLOMBESNA KOBILAFUTURA (NOJZAC)...

... i Gradac, XX vek, Fabrika knjiga, Geopoetika, Akademska knjiga, Karpos… i da se neki ne uvrede (čak i oni koji nisu za drugo), ali prosto svi iole relevantni izdavači, kojih kod nas – začudo, s obzirom na sve okolnosti – uopšte nema malo.

U neku ruku, to je kao da smo na nekom sajmu knjiga. Svi su tu –  ali samo se mi i ukazujemo! Privilegija, i to velika. Hvala drugarima iz Beopolisa, još jednom.

Vidimo se tamo!

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

NEPREKIDNI POTLAČ ANARHIJE/ BLOK 45

DISTRIBUCIJA, PODRŠKA, DALJA RAZRADA

anarhija/  blok 45: knjige, bukleti, žurnali

Anarhistička biblioteka (zajednička arhiva)

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.