Ukazivanje Gargojlovo: prvi dan (od tri)

AG

to blo...@googlegroups.com
U ovom žurnalu:

1. Ukazivanje u BEOPOLISU
2. Prvi dan, danas drugi
3. Odjavna špica

Prvi dan (10. VII).

Ukazao se Gargojlo, ali ukazaste se bome i svi vi koji ste došli i podržali nas. Ogromno hvala svima.

Takođe, BEOPOLIS: sve su namestili doslovno idealno. I posle su me pazili, proveravali da li sam živ (kad su videli kako to ide, da skoro sve vreme stojim i pričam s nekim), okrepljivali me, nameštali me u prvobitni položaj, itd.

Beopolis-1.jpg

Beopolis-2.jpg

Beopolis-3.jpg

Uvek očekujem da će biti dobro, ne kao neki optimista, nego prosto na osnovu iskustva. Ali ono juče je prevazišlo sva očekivanja.

Ako se ovako nastavi, trećeg dana bićemo liht roze. Danas nosim neke dopune za štand, mislim da će opet biti svega, ali zaista pomalo. Nema veze. Doštampaćemo sve to, relativno brzo.

Danas, 11. VII: drugi dan, Tamo sam od 15.00. Juče sam došao ranije, s tandemom Glušac-Paunović, da sve namestimo, ali danas idemo malo laganije.

Da, biće vrućina, ali leto je to, to smo čekali, posle onog decembra u maju. Idemo u jaru, neka zvezda prži, čitamo Adorna na 40 stepeni, pričamo o svemu tome, ostalo nas ne zanima.

Vidimo se tamo!

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji i podršci, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

NEPREKIDNI POTLAČ ANARHIJE/ BLOK 45

DISTRIBUCIJA, PODRŠKA, DALJA RAZRADA

anarhija/  blok 45: knjige, bukleti, žurnali

Anarhistička biblioteka (zajednička arhiva)

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.