Radio Kalvino: Nevidljivi gradovi na Trećem programu radija

AG

to blo...@googlegroups.com

U ovom žurnalu:

1. Radio Kalvino

2. Odjavna špica

Prethodni žurnal, sa podacima i pričom o novom izdanju

Najava Trećeg programa

Tri najavljena čitanja: subota 23.58, nedelja 23.15, ponedeljak 23.58.

Brecelj_Istria_2007.jpg

Ovo sam u stvari hteo da pošaljem juče, ali onda je stigla vest o Markovoj smrti. Još sakupljam komadiće sebe po sobi, mada neke sigurno neću naći.

https://www.dodogovor.org/ + prevod

pano-le-citta-calvino-korice.jpg

Drugari s Trećeg programa Radija Beograd javljaju da od večeras kreće čitanje odlomaka iz našeg izdanja Nevidljivih gradova. Ne znam šta su izabrali i koliko – mislim da slede tri čitanja, zaključno sa ponedeljkom uveče – ali sigurno su to dobro pripremili. Iako to nije presudno, bilo bi dobro da su preuzeli neku od novijih verzija iz Anarhističke biblioteke. Naime, dok sam radio knjiški prelom, svaki čas sam unosio neke ispravke i izmene. Ali, ništa kardinalno, osim možda na jednom mestu, a i tu samo u delu jedne rečenice.

Baš dok sam pisao ovaj žurnal stigla je još jedna sugestija, vrlo umesna (srećom, ne zbog neke faktičke greške), pa ću i to razmotriti. To bi sad tako moglo beskrajno da se varira, ali već sam presekao, to je praktično to. Kao i ostalo što smo radili – do nekog boljeg pokušaja!

Drugar koji vodi Anarhističku biblioteku mnogo mi je olakšao posao time što se odmah složio da to objavimo tamo (pored radnih verzija preloma na našoj stranici), iako naravno nije reč o nekoj anarhističkoj knjizi. Sam taj prikaz, koji je on tako dobro osmislio, probudio mi je zasićeno oko i onda sam usput video razne greške ili mesta koja bi se mogla doterati. (Grešna mi duša, ali i epub fajl zaista dobro izgleda...)  Uskoro sledi i štampano izdanje, prvo u nekom mikro-tiražu, za štand, onda možda još.

Kao i ranije, čitanje je možda najbolja provera prevoda, makar što se stila tiče. Da se oseti da li to teče kako valja. Načulićemo ušesa.

Hvala drugarima iz redakcije Trećeg programa!

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite email sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.

Porodična biblioteka/Žurnal/Listablok45/ Galerije

Bukleti (izbor)

Anarhistička biblioteka