Brecelj

AG

to blo...@googlegroups.com
Već se zna, mnogi se glas čuje. Ali neka to kaže Arijana:

PETEK, 4.2.2022 16:00

Namesto Markota - vrečka

Po aktivnem začetku tedna, je že precej zdelan imunski sistem podlegel besu bakterji.

Danes zjutraj ob 9h v Izolski bolnici sem morala prevzet vrečko s osebnimi stvarmi namesto, da bi pripeljala moža domov.

Od zatemnjene sobice bo šel na Škocjan, v ponedeljek zjutraj ga grem pozdravit preden ga odpeljejo v Ljubljano. Nazaj bo prišel v prahu.

Zdržal je 3 leta po diagnozi Mielofibrozi, 6 mesecev manj kot povprečje. Je pa dal v teh letih od sebe sigurno veliko več od povprečja.

Tako kot vedno.

Arijana

20220204cooklaa 019.jpg

PETAK, 4.2.2022 16:00

Umesto Marka - kesa

Posle aktivnog početka nedelje (najavljena izložba o Marku u Ljubljani), već prilično načeti imuni sistem podlegao je besu bakterija.

Danas ujutru, u 9h, u bolnici u Izoli, morala sam da preuzmem kesu s ličnim stvarima umesto da muža odvedem kući.

Iz zamračene sobice otići će na Škocjan, a u ponedeljak ujutru idem da se pozdravim s njim, pre nego što ga odvezu u Ljubljanu. Vratiće se u prahu.

Izdržao je tri godine, od dijagnoze mijelofibroze, šest meseci manje od proseka. Ali za te tri godine sigurno je dao od sebe mnogo više od proseka.

Kao i uvek.

Arijana

MarkorBecelj-2019-2.jpg

Draga Arijana, Matej, Iztok, Šembrek, Jošt, Samuel, svi... mnogo mi je žao.

Stari druže,

tvoj suvozač iz fičota,

a.