İntegrale Giriş (Paylaşım)

Barış DEMİR

2013 yılında yazmaya başlayıp devamını getiremediğim çalışmam "integral_1.pdf" belki faydalı olur birilerine...

Ek olarak integral - türev köprüsü için de "türev-integral-geçiş.pdf" dosyasına bakabilirsiniz.

integral_1.pdf
turev-integral-gecis.pdf

rasimzencir

güzel, temiz ve kaliteli bir çalışma olmuş barış hocam. tebrik
ederim. aklına, emeklerine sağlık. devamı gelseydi güzel bir kitap
olurmuş. ama gösterilen ilgi, harcanan emeği karşılamazdı herhalde.
diğer tüm güzel şeylerde olduğu gibi...

RASİM ZENCİR

30 Mart 2016 00:21 tarihinde Barış DEMİR <baris...@gmail.com> yazdı:
> --
> http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
>
> Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
> Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
> ---
> Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için
> aldınız.
> Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için
> [...]

Murat Çelikkaya

İntegrale güzel bir girizgâh yapmışsın. İnşAllah devamını getirirsin. Kalemine ve zihnine sağlık, Barış Hocam.

30 Mart 2016 Çarşamba tarihinde, Barış DEMİR <baris...@gmail.com> yazdı:
2013 yılında yazmaya başlayıp devamını getiremediğim çalışmam "integral_1.pdf" belki faydalı olur birilerine...

Ek olarak integral - türev köprüsü için de "türev-integral-geçiş.pdf" dosyasına bakabilirsiniz.

Ayhan Yanağlıbaş

Emeğine sağlık hocam

Hasan Bostanlık .

Çok hoş bir çalışma olmuş Barış hocam, devamı gelmesi dileğiyle.

--
Hs.B

Çarşamba, 30 Mart 2016, 00:21AM +03:00 gönderen: Barış DEMİR <baris...@gmail.com>:

2013 yılında yazmaya başlayıp devamını getiremediğim çalışmam "integral_1.pdf" belki faydalı olur birilerine...

Ek olarak integral - türev köprüsü için de "türev-integral-geçiş.pdf" dosyasına bakabilirsiniz.

serhat yaman

to tmoz
Eline koluna aklına sağlık Barış Hocam.

30 Mart 2016 01:23 tarihinde Hasan Bostanlık . <bostanl...@gmail.com> yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/1459290222.298596288%40f16.my.com adresini ziyaret edin.

ERSİN KESEN

Çok hoş çok özenli olmuş, devamının gelmesi dileğiyle..

fturkmen

Zihnine emeklerine sağlık..

Mücahid

Yuregine saglik Barış hocam,sagol varol

ALLAH VAR,KEDER YOK...

asım ercan

Yüreğinize sağlık Barış hocam çok güzel olmuş. Devamı kitap olarak çıkacak mı? bilelim alalım.

adem çil

to tmoz

Baris Hocam aklıniza sağlık . İnsallah devamını biririsiniz.

30 Mar 2016 14:19 tarihinde "asım ercan" <asime...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/400deef9-0801-441c-9d18-0b056231e4c2%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

ŞENCAN Yaşar

Tesekkurler patron.. ellerine saglik..

Ali Ergin

Barış hocam bitirmek istersen ben yardıma hazırım.

--
Sanma Şahım / Herkesi Sen / Sadıkhane / Yar OLur
Herkesi Sen / Dost mu Sandın / BeLki oL / Ağyar OLur

Yavuz Sultan Selim Han

ANKARA

Samsung Galaxy Note 5

utku bostan

Sağolun Hocam.

30.03.2016 tarihinde Ali Ergin <matg...@gmail.com> yazmış:

--
Never mind...

Ayhan Yanağlıbaş

Barış Hocam projeyi kafada bitirmiştir. Yazacak vakit bulamamış tır.

Yazılmasına yardım edebilirim. ☺

Hatice Mankan

to tmoz

Barış hocam bu şekilde kalmamalı. .......
Kıymetli paylaşım için  yüreğinize sağlık teşekkürler.

30 Mar 2016 17:51 tarihinde "Ayhan Yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/b6a288f7-4a3d-4032-afc0-1d6f82d7bf9f%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Hakan tokgöz

Baris hocam notların çok güzel olmuş. Emeğine sağlık. ..

30 Mar 2016 18:27 tarihinde "Hatice Mankan" <fetihh...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

Sezgin Öner

Çok sağolun hocam zihninize sağlık ...

30 Mart 2016 Çarşamba tarihinde, Hakan tokgöz <tkg...@gmail.com> yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CADdnpWHrymjE8%3Df9%3DEb2ss2ExNv2Og8J7HirxPR0s11gGhKAFg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

rasimzencir

bir daha bakınca, gereğinden fazla mükemmel buldum.  profesyonelce.... tek başına başarılacak iş gibi görünmüyor.  sayfa düzeni ve şekiller calculusa benziyor.   içeriği incelemedim ama onlar da tam ansiklopedik bilgiler...
barış hocam bu kadar uzmanlaşmış olabilir mi?
keşke olsa....

RASİM ZENCİR

Barış DEMİR

Bu çalışmamın böyle olumlu tepkiler alacağını bilmiyordum. Aksine ilk yazdığımda çoğu kişi bunun sadece öğretmen kitabı olacağını söylemişti, ki hala ben de öyle düşünüyorum. Ancak sizlerin olumlu dönüşleri beni yeniden cesaretlendiriyor. İnsanın yapmak istediği çok şey oluyor ama bunların çok azını yapabiliyor.

Rasim Hocam, içeriği, tasarımı tamamen kendim yazdım. Tabi ki yararlandığım kaynaklar arasında Calculus lar da var. Zaten ülkemiz kitaplarında ne acıdır ki kaynakça eksikliğini de vurgulamak adına bitirmiş olsaydım eğer, kaynakçasında Calculus kitapları da yer alacaktı. Ama sizlere bitmemiş halini gönderdiğim için bunu yapamadım. Tasarım için Indesign, Corel ve Mathtype kullanmıştım. Amacım Türev ve İntegral i başucu yapacak birer kitapçık yazmaktı. Piyasa ekonomisinden ne uzak ne de yakın bir denge tutturmak değildi derdim. Sadece okuduğunu anlayabilenlere hitap eden bir kaynak olsun istedim.

Belki tamamlarım belki de kalır...Teşekkür ediyorum geri dönüşleriniz için hepinize..

Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CANjOmj1UitC5xTCcOgGyMKfCWAYZ5G3U4OLJt%3DJZpGG7T9bmcw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

[...]

mehmet güleşen

tesekürler üstat

Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları ya da hayatımızın en
güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam biçimidir, hayata bakış açısıdır

mehmet   Güleşen

 matematik öğretmeni

mgule...@gmail.com

https://twitter.com/mgulesen15

Ercan Akın Fen Lisesi  BURDUR

31 Mart 2016 01:23 tarihinde Barış DEMİR <baris...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/974f7cc3-ea0d-4751-b544-485a6dc4606f%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

rasimzencir

​kutlarım barış hocam. gerçekten çok sevindirici.....

BSLNMT

Şahin Gökgöz

teşekkürler

Erol Yılmaz

Alışageldiklerimizden farklı..
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAOCDReYdEG3F-xcz%3DDpz_jR7N9fm5whFbtUJXHW68kThg5qGMA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

ibrahim Kuscuoglu

bende vardı bu ben kullanıyorum derslerimde. hep böyle yarım bırakıyoruz bende de öyle çok var ki böyle yarım bırakıp yazamadığım şeyler. eline sağlık

ibrahim yılmaz

Barış hocam emeğinize sağlık çok teşekkür ediyorum paylaşımınız için

utku bostan

Sağolun hocam.

1 Nis 2016 01:08 tarihinde "ibrahim yılmaz" <hllyl...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/5dc6a8a7-d1d0-41ae-81fa-38e4433de120%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Duygu

Maksimum duzeyde faydalanacağım güzel bir çalışma olmuş sayın hocam ellerinize sağlık.