Terje Henriksen-break: ***Jackpot***. Found inside Song of songs the galactic longitude and latitude - Re: The main-program (message from ET, Aliens)

"Terje Henriksen" <the...@trollnet.no> skrev ...

News:dk.videnskab
News:no.samfunn.religion
Sent: Sunday, August 28, 2016, CET 00:15, GMT (27/8-16) 22:15
Subject: Re: ***Jackpot***. Found inside Song of songs the galactic longitude and latitude -
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/MrP3VUpSU70/ExSx66rsBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/MrP3VUpSU70/VTLZirdBAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.samfunn.religion/3x98B30bzqU/BFy0Or3fDwAJ

Hej Terje,

(Jeg tillader mig lige at oprette en ny tråd, da den forrige tråd allerede er overfyldt (overflow)
med 306 indlæg i kristendomsgruppen, 330 indlæg i videnskabsgruppen og 319 indlæg i
ufo-gruppen.
Der-ud-over flyttes debatten også fordi den nu konkretiseres men i en anden retning end
først ønsket. Den oprindelige tråd ønskes således reserveret primært ***nye*** oplysninger
i skattejagten. Ellers giver det al, al for meget forvirring (så man ikke kan hitte hoved og hale i
noget-som-helst længere)!
Håber du er indforstået med dette.)

Terje skrev ...

(
Google-oversættelsen fra norsk til dansk lyder:

Har du prøvet at kigge i den komplekse univers, hvor himlen ligger?

Kommentar:

Kanske der skulle ha' stået følgende:
Har du prøvet at kikke, hvor på himlen objektet befinder sig?
)

Interessant spørgsmål du her kommer ind på.

Ikke sikkert at jeg har forstået det helt korrekt, men ...

Jeg begyndte engang at undersøge objekter på himlen, og fandt da også nogle spændende
kandidater, se fx. ...
https://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage/Home/pictures/astronomy/et-homestar

Men jeg var for hurtig på aftrækkeren!

Ligemeget i hvilken retning du kikker, vil du altid kunne finde en interessant
stjernesol!

Så ...

Først i den senere tid - efter at jeg er ret sikker på i hvilken retning, der skal søges - er
jeg vendt tilbage til den praktiske søgning på himlen, se fx. ...
https://sites.google.com/site/kallast08/home

Men jeg er desværre ikke kommet så langt endnu! ... :-(

Det har vist sig i praksis ret vanskeligt på amatør-niveau at gennemføre en eftersøgning,
fordi du ikke kan gå hen i en forretning og købe udstyret!

Så udstyret må tilvejebringes på Geo Gearløs (Storm P.) vis!

Og her er jeg stødt ind i vanskeligheder, fordi apparatet skal kunne holde til vejr og
vind, hvilket sætter MEGET STORE krav mht. robusthed.

(Planen er, at apparatet skal kunne massekopieres af genbrugsdele, for at holde udgifterne
nede på et absolut minimum.)

Dernæst ved jeg på forhånd, at lytteudstyret KUN er på ca. 1 m^2, hvor de professionelle
kan nå helt op på 2*Pi*150 meter (altså ca. 950 m^2). Se fx. Arecibo-Observatoriet ...
https://www.google.dk/#q=radioteleskop+arecibo

Signalet skal altså være henved 1000 gange kraftigere, hvis mit apparat skal kunne opfange
det!

Dernæst kommer så selve antennen. Her er der OGSÅ forskel på de professionelle og så
amatør-udstyr!

Så jeg er også begyndt på en anden strategi, nemlig den at "lokke" andre til at lytte (på
Menneskehedens vegne); andre, der har magtbeføjelser til at benytte professionelt udstyr ... :-)

Men faktisk forventer jeg at modtage et signal selv med amatør-udstyret på omkring 10 GHz,
fordi ...

Det viser sig, at noget så enkelt som et spejl reflekterer solens lys og ***radiobølger***!

Så hvis man bare opstiller et spejl ude i Rummet, da kan man faktisk - teoretisk set - sende
en lys- og radio-stråle ud til andre stjernesole.

Ved at benytte spejlet som et radiofyr, vil man kunne sende et forståeligt budskab ud til
en eventuel modtager.

Og på tilsvarende vis antages det, at vi her på jorden vil kunne modtage sådanne budskaber
ude fra Rummet.

Så vi behøver altså ikke nødvendigvis at lede efter radiosignalet på 1,42 GHz (som ellers
er den mest enkle frekvens, hvorfra man vil sende)!

Og det giver jo en hel masse ekstra muligheder ... :-)

Nu har vi løst 2 ud af de 3 problemer vedrørende søgning efter intelligent liv i Universet:

1.
Retningen er blevet fundet

2.
Frekvensen er blevet fundet

Tilbage står nu blot det 3 problem:

3.
Tiden

Også her kan problemet løses, idet det forventes, at der vil komme en impuls om ikke
før så da i hvert fald hver 22. dag.

Så vi er MEGET tæt på målet, skønner jeg ... :-)

-

Som jeg nævnte ovenfor, er jeg ret sikker på retningen.

Hvis du (eller andre) således gerne vil deltage i eftersøgningen, da skal du bare kikke op
på himlen i ... (input stjernekort) ...

https://sites.google.com/site/kallast07/home/g600-195--007-8
https://sites.google.com/site/etbible/home/candidates/g600-195--007-8/17-933/cas-cep

... retning mod cassiopeia ...
https://www.google.dk/search?q=cassiopeia

Cassiopeia er et af de letteste stjernebilleder at finde, fordi 5 stjerner her tilsammen
danner et billed, der ligner bogstavet 'W'.

Kik lidt nord for sidste streg i bogstavet.

(Der findes et hav af stjerner i området.)

-

Men, men, men ...

Vær som sagt opmærksom på, at det givetvis er en såkaldt vandrestjerne; altså at den
har en egenbevægelse og derfor kan ha' ændret position i de forgange 2500 år (siden
dengang "skattekortet" blev oprettet inside the Bible).

Hvor meget den kan ha' vandret vides af gode grunde endnu ikke!

Flere computer-stjerne-simuleringsprogrammer kan vise egenbevægelsen, men langtfra alle
har den valgmulighed at vise helt op til 2500 år!

Se evt. mere herom under ...

Astronomy, Tools
https://sites.google.com/site/kallast01/home

God jagt ... :-)

Last OUTPUT: 19199 news:nnfgmm$k1o$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19259

Terje Henriksen

Jeg mener faktisk det "komplekse Univers". Det reelle univers er det
synlige som vi befinner oss i. Universet er faktisk kompleks, som i
komplekse tall. Det er åndelige faser som skiller oss fra det komplekse,
der også himmelen der Gud er, befinner seg.

Det er altså ikke mulig å finne himmelen i vårt reelle univers. Det
kreves matematikk og bølgeteori og kjennskap til åndelige bølgelengder
for å bevege seg over i det komplekse univers. Utenomjordiske som
besøker oss kan det. Det er derfor vi ikke kan se dem, selv om de er i
nærheten. Min bølgelengde er 4,7 eller 7,7 cm. Den andre er universets
bølgelengde. Bølgen ser ut som DNA-molekylet og signalnivå er atomært.

Det er faktisk mulig å konstruere utstyr som kan tune seg inn på andres
bølgelengder. Utenomjordiske har tunet seg inn på min, og jeg har ved å
bla gjennom mine lærebøker fra Norges Tekniske Høyskole og andre
læreanstalter, samt trådløse nettverkspesifikasjoner og
Internettspesifikasjoner og ASCII alfabetet, gjort dem i stand til å
bygge utstyr som kan kommunisere med oss over Internett, i en Lab de har
med seg. De ser det jeg ser på en videoskjerm, og hører det jeg hører på
noen tilkoplede høyttalere.

Utenomjordiske kan altså nås over Internett, dersom de ønsker det.
Kanskje man kan lete litt der etter dem?

--
Terje Henriksen
Kirkenes

"Terje Henriksen" <the...@trollnet.no> skrev i en meddelelse news:npvi3f$ehp$1...@dont-email.me...
Pas!

Jeg beskæftiger mig hovedsaglig kun med ting, der kan bevises videnskabelig.

Hav en god dag, Terje ... :-)

Last OUTPUT: 19199 news:nnfgmm$k1o$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19262

Terje Henriksen

Men dette kan bevises, ihvertfall det meste av det. Teknologien for å
kunne gjøre det er ikke utilgjengelig, og har vært i bruk i mange år.

Dessuten er det du driver med mye antakelser og lite bevis.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Den 29.08.2016 11.44, skrev Kall, Mogens:
> [...]
> men det har jeg desværre lige glemt nu. Sorry ... :-(
>
> Jo, *NU* kan jeg huske det:
>
> I mine antagelser har jeg (så godt som) ALTID holdt mig ***indenfor*** rammerne
> af kendsgerningerne:
>
> Jeg har således fx. ALDIG postuleret, at jorden er firkantet, fordi vi jo alle godt ved,
> at den er rund!
>
> Det, du derimod kommer ind på, ligger for mig at se ***udenfor*** rammerne af
> kendsgerningerne. I'm sorry, men bør jeg ikke hellere fortælle dig sandheden, sådan
> som jeg ser den, fremfor at tale dig efter munden.

Det jeg kommer med er kun unormale tanker. Men de kan bevises dersom man
har litt matematisk kunnskap, kan litt bølgeteori og teknisk innsikt.
Det er faktisk mye enklere enn det su skriver om.

> [...]
> være på en psykiatrisk afdeling.
>
> (Jeg tror ikke min søster bliver gal over, at jeg fortæller denne historie, da det nu er
> mange år siden, og at vi alle kan lære noget af den:)
>
> Stolt fortalte hun mig, hvordan det var lykkedes for hende at få en paranoid patient til
> frivilligt at ta' sin medicin. Hun fortalte ham noget i retning af, at de galaktiske fjender -
> som han troede eksisterede - havde forgiftet ham og at kun denne modgift hun stod
> med i hånden (altså den lægeordineret antipsykotiske medicin) kunne hjælpe ham!

Å tro feil, er ingen sykdom. Psykologer og deres klonende professorer,
samt psykiatere, tror jo feil hele tiden uten at noen kaller dem syke,
unntatt jeg da, som sier at de er psykotiske siden hele deres virksomhet
er basert på løgner og vrangforstillinger.

> Hvad gjorde hun galt (ifølge min subjektive mening?
>
> Hun kom til at ***bekræfte*** patienten i dennes virkelighedsforvrængelse, og dermed
> kunne det jo godt tænkes, at patienten nu ville få endnu mere svært med at give slip på
> de psykotiske tanker!

Det var neppe psykotiske tanker; kun noen vrangforestillinger, kanskje,
og de kurere man med sannheten og ikke farlig nervegift.

> -
>
> Tillad mig at fortælle dig en anden historie:
>

> 2.
>
> Jeg har en ven fra opvæksten af, og desværre begyndte han for en hel del år siden
> at høre stemmer; altså noget psykotisk. Han tror, at nogen forgifter ham og vil ham
> til livs.

Bevis at han tar feil. Det kan du ikke. Inntil det er bevist, er det
forbudt å kalle ham psykotisk og fore ham med medisiner.

> Igennem alle årene har disse stemmer plaget ham dag og nat, og han har prøvet at
> drikke dem væk, men desværre virker alkoholen kun midlertid, og det forekommer
> mig, at alkoholen ***forstærker*** stemmerne!

Alkohol er ingen løsning. Sannheten vil sette ham fri.

> Vi, hans omgivelser, har forgæves forsøgt at få ham til at indse, at det er noget endogent,
> men han bliver ved med at tro, at stemmerne kommer udefra.

Han vet kanskje bedre enn dere. Jeg tror at han er bedre kvalifisert til
å bedømme dette enn dere, som ikke har peiling.

> Jeg tror, at mange læger er nået til den erkendelse, at det med sådanne patienter IKKE
> nytter noget at tale dem fra det. Det eneste, der hjælper (har de nok erfaret), er
> antipsykotisk medicin!

Fordi de er ikke pasienter da de ikke er syke. Ingen kan bevise at de er
syke heller. Siden det ikke er bevist, er det også forbudt å behandle
dem som syke.

Behandlingsapparetet kan bli dømt i retten for å behandle friske folk
med en bedre oppfatningsevne enn dem, som syke, når det ikke er bevist
at de er det.

> -
>
> Hmm ...
>
> Jeg spurgte dig engang om ... (input memory from) ...

> News:dk.livssyn.kristendom

Det stemmer. Les og bli klok. Der finner du sannheten.

> Du er røget ind i den samme problem som jeg, overflow, at der er al, al for mange nyhedsindlæg,
> så man kan ikke længere hitte hoved og hale i noget-som-helst!

Nei.

> Prøv derfor - om muligt - at genfortælle tingene.
>
> Psykologisk set viser det sig, at desto oftere vi mennesker sætter ord på tingene, destor
> mere kommer vi i kontakt med de dertil knyttede følelser, og pludselig åbner der sig op
> muligheder, der før var ikke-mulige.
>
> Der kan - med andre ord - være meget stor lægedom at tale om tingene.
>
> Så fat mod ... :-)

Jeg "taler" da om tingene hele tiden, ved å skrive på Usenet, siden
1997. Noen har da forsøkt å opponere, men deres kunnskap og argumenter
holder ikke mål. Nå har de visst innsett at de ikke tar meg i en
diskusjon, og bruker åndelige rompejegere for å "ta" meg og frarøve meg
den ånd jeg har fått fra Gud, for å beholde den selv, da de mener at
djevelens tilhengere er de hellige og hellige er djevler.

Djevelen valgte psykologi som fag, og en djeveldyrker grunnla en gren av
psykologien (secret branch). Dyrets (666) religion er psykiatri. Dette
har forstandige folk informert meg om i ånden, og det har jeg også
forstått ved å analysere det psykologer og psykiatere driver med. Deres
formål er å bli kvitt Gud og sette seg selv inn i Hans sted og føre
verden på villspor.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Hej Terje,

Undskyld mit svar først nu (har haft andre gøremål).

"Terje Henriksen" <the...@trollnet.no> skrev i en meddelelse news:e2uta6...@mid.individual.net...
> Den 29.08.2016 11.44, skrev Kall, Mogens:

File

Faktisk kunne min ven godt lide at være indlagt på den lukkede psykiatriske
afdeling, fordi de onde mennesker (han følte sig forfulgt af) jo ikke kunne trænge
ind!
Hvis du genfortalte din livshistorie kortfattet, da havde jeg (og andre) en chance for at
følge dig!

Men som det er lige nu, kan jeg (og kanske også andre) ikke hitte hoved og hale i det hele!

> Jeg "taler" da om tingene hele tiden, ved å skrive på Usenet, siden 1997. ...

Men ordet overflow mener jeg, at der er skrevet så meget, at man ikke længere
kan se skoven for bare træer.

Det betyder IKKE, at der er noget galt med dine indlæg, men blot at der må
skabes et overblik, ligesom en bog fx. har en indholdsfortegnelse.

Så kan man vælge at dykke ned i det emne, der interesserer en (og vente med
resten til en anden dag. Det kan fx. være al det religiøse eller hele det psykiske
forsvar)

Vous comprenez?

Fortæl din livshistorie kortfattet. Det vil hjælpe mig og andre enormt meget.

> [...]
> psykiatere driver med. Deres formål er å bli kvitt Gud og sette seg selv inn i Hans sted og føre verden på villspor.

Hvor tæt på grænsen til Rusland ligger Kirkenes i grunden ?

Har du altid boet i Kirkenes (eller er du tilflytter) ?

Last OUTPUT: 19199 news:nnfgmm$k1o$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19281

Terje Henriksen

Nei, de hadde jo klart å få ham innlagt, som var hensikten. Da hadde de
overlatt ham til åndsparasittene i psykiatrien som befinner seg på
psykiatriske institusjoner for å rane Gud og hellige ånd og ånder fra
pasientene for å fore seg selv med dem og bryte ned sannheten i
pasientene og får dem til å tro på løgner og vrangforestilinger istedet
for på sannheten, slik at de mister ånd og kraft fra Gud, som var hensikten.
Min livshistorie er ikke så interessant, bortsett fra at jeg har
oppdaget ved å analysere psykologers og deres klonende professorers
metoder, og psykiatriens sykdomsdefinisjoner, at de forfølger og
forsøker å bli kvitt Gud/hellige.

> Men som det er lige nu, kan jeg (og kanske også andre) ikke hitte hoved og hale i det hele!

Les på no.samfunn.religion eller på no.alt.diskusjoner. Jeg gidder ikke
å gjenta meg selv altfor ofte.

> [...]
>
> Vous comprenez?
>
> Fortæl din livshistorie kortfattet. Det vil hjælpe mig og andre enormt meget.

Kortfattet: Jeg har folkeskole, realskole, gymnas, befalsskole,
universitet, ingeniørhøyskole og sivilingeniøutdanning. Resten kan du
finne på de nevnte grupper på Usenet.

> ... Noen har da forsøkt å opponere, men deres kunnskap og argumenter

> Hvor tæt på grænsen til Rusland ligger Kirkenes i grunden ?

Nærmeste grense ca. 5-6 km. Grenseovergangen er litt lengre unna.

> Har du altid boet i Kirkenes (eller er du tilflytter) ?

Flyttet hit i 1961 fra Rjukan, Austbygdi, Trondheim, Mehavn.

--
Terje Henriksen
Kirkenes