BBC-break (ET?): Output: Found 78-43 (Botswana, Luxor, Iran) + ET-break - Re: 2019 uge 44 (news samlet)

1 view

BBC-break (ET?): Output: Found 78-43 (Botswana, Luxor, Iran) + ET-break

File 21.881 ...
Hunters (Skattejægere), Matt. 24,28
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/21-881
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/media/bbc/21-881

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/21-881

Other news:

Repræsentanternes Hus anerkender det armenske folkedrab

OSSE: Reträtt från östra Ukraina

2285 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

(Jesus siger:)

[Når] Vejlederen ... Helligånden ... sandhedens Ånd
kommer, vil han vejlede jer til hele sandheden.

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+16&version=BPH

Johannes 16, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Disciplene vil blive hadet af verden, fortsat)

[ ... ]

Helligåndens opgave

7
..., kan Vejlederen komme til jer, ...

8
Når Helligånden kommer, vil han afsløre folks forkerte
opfattelse af synd, retfærdighed og dom.

9
Deres synd er, at de ikke tror på mig.

10
Det er retfærdigt, at jeg går til Faderen, og I derfor
ikke længere kan se mig.

11
Dommen består i, at denne verdens fyrste er dømt.

12
Jeg har stadig meget at sige jer, som I ikke kan forstå
endnu.

13
Men når sandhedens Ånd kommer, vil han vejlede jer til
hele sandheden.

[ ... ]

Sorg skal vendes til glæde

[ ... ]

Jesus har sejret over verden

Kommentar:

Som nævnt i forgårs:

Medens Jesus færdes iblandt os mennesker på jorden, da var
mennesker nødt til at opsøge Ham, dér hvor Han var fysisk.

Men nu efter at Jesus har sendt Helligånden, da behøver vi
ikke længere søge efter Gud et bestemt fysisk sted, fx. på
Tempelbjerget i Jerusalem eller Mekka (hvis man var muslim),
fordi nu er Gud kommet så nær os mennesker, at Han bor i vort
indre (hvis vi giver Ham lov dertil).

Amen?

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jak+3.1-12&version=BPH

Jakob 3:1-12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om at passe på, hvad man siger

3,3
Når vi lægger bidsel i munden på en hest, må den adlyde
os, og så har vi hele hesten under kontrol.

Kommentar:

Her et godt billede på, hvad der sker - eller rettere sagt:
hvad der gerne skulle ske - når et menneske overgiver sig til
Gud: Gradvist blivet mennesket (vildhesten, med sin egen
frie vilje) *tæmmet*, så den nu lystrer Rytteren° (Jesu Kristi
Ånd, Gud Helligånd), fremfor sin egen egoisme. Sønderbrydelsen
kaldes denne processe.

Men nogle mennesker giver Ham ikke lov dertil. De siger godt
nok 'ja' til Jesus men propper Ham ind i et kosteskab -
symbolsk set - og be'r Ham holde mund, mens de holder
"bedemøde" inde i stuen, hvor synden deres er som skidt, der
er fejet ind under gulvtæppet! De forbliver en vildhest, og
går muligvis fortabt (apropos Matt. 7,13-23), fordi Jesus i
realiteten slet ikke fik lov til af dem at blive deres Herre
(apropos Rytteren). Som en vildhest smed de Ham af og rendte
deres egne vegne ved fortsat at leve i synd såsom hor, utugt,
havesyge osv.!

Tillad mig derfor endnu en gang at opfordre dig til på ny at
overgive dig til Jesus!

Gør det i dag, mens det endnu ikke er for sent!

Amen?

Se tillige ...
(under katolsk online andagt til i dag)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+13.22-30&version=BPH

Lukas 13:22-30, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Vantro og onde mennesker kommer ikke ind i Guds rige

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zac+14.12-&version=BPH

Zakarias 14:12-21, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Herren skal herske, fortsat)

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-30

Vores mønstersynder (10)

"Læg derfor løgnen bort og tal sandhed med hinanden ..."
Ef 4,25

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-30

Sådan har Gud planlagt det

"Derfor skal en mand forlade sin far og mor ..."
Matt 9,5

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-10-30
Daily Reading for Wednesday October 30, 2019

Reading 1, Romans 8:26-30
Responsorial Psalm, Psalms 13:4-5, 6
Gospel, Luke 13:22-30
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=nibdlD4DW9w

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rom+8.26-30&version=BPH

Romerne 8:26-30, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Guds herlighed bliver os til del, fortsat)

26
Desuden kommer Helligånden os til hjælp i vores
magtesløshed, for vi ved ikke, hvordan vi bedst kan bede
til Gud. Men så træder Ånden til og beder med dybe suk,
som ikke kan udtrykkes i ord.

27
Gud kender det inderste i hjertet og ved, hvad
Helligånden har i tanke, for Ånden beder inderligt på
vores vegne og efter Guds vilje.

(
Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
Subject: Katolske biskopper vil lade gifte mænd blive præster +
Heaven-break -
Re: 2019 uge 43 (news samlet)
Date: Sun, 27 Oct 2019 07:41:51 +0100, GMT 05:41
21872 news:5db53c40$0$704$1472...@news.sunsite.dk
Cancel the celibacy requirement (Ophæv cølibat kravet)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/cancel-celibacy/21-872
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/cancel-celibacy/21-872
Wrong Doctrine (Vranglære)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-872
Idolatry (Afgudsdyrkelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/idolatry/21-872
Vatican
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/vatican/21-872
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/vatican/21-872
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/kYMsh57e9G8/h_RPZEpiDAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gwzTb4RmjJQ/bMz6ZSvWCgAJ

Jeg har besluttet mig for at spørge min katolske præst, OM
jeg fortsat kan blive katolsk-kristen, SELVOM jeg IKKE vil
be' Jomfru Maria om forbøn (fordi det IKKE står i Bibelen og
derfor muligvis *afgudsdyrkelse*; idet hun jo IKKE er en
guddom!), men hver gang dette kommer på tale, at jeg da i
stedet for (i mit sind) vil bede Jesus og Gud Helligånd om
forbøn (og så undgå at sige det højt, da det jo ellers kan
chikanere nogle andre kirkegængere)! ... :-)

Se tillige (vedr. Jesu forbøn) ...
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?qs_version=DN1933&quicksearch=forb%C3%B8n&begin=47&end=73
+
Hebrew Worship // Come and Let Us Return to the Lord // Lechu Venashuva
// ????? ???????????
https://www.youtube.com/watch?v=cZvKjYi7VeY&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=38
)

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-10-29, CET 11:3x-5x, GMT 09:3x-5x:)

All Scripture is inspired by God and is useful to teach us
what is true and to make us realize what is wrong in our
lives. It corrects us when we are wrong and teaches us to do
what is right.
2 Timothy 3:16

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 44 (news samlet)
Date: Mon, 28 Oct 2019 00:27:20 +0100, GMT 23:27 (27/10-19)
21873 news:5db627e7$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/uwqbI2X6FY0/GD3IVwkNCwAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21800 news:5d8b1600$0$699$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/d4CjpU_XBAAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21873

BBC-break (ET?): Output: Found 78-43 (Botswana, Luxor, Iran) + ET-break

Repræsentanternes Hus anerkender det armenske folkedrab

DR S114 ons 30 okt 07:21:48
30.oktober dr.dk/nyheder 03:21

ANERKENDER DET ARMENSKE FOLKEDRAB
Et markant flertal i Repræsentanternes
Hus i USA har vedtaget en resolution,
der anerkender det armenske folkedrab.

405 stemte for og bare 11 stemte imod,
skriver nyhedsbureauet Reuters.

Med anerkendelsen slår
Repræsentanternes Hus fast, at
armenierne blev udsat for folkedrab af
Det Osmanniske Rige under Første
Verdenskrig.

Tyrkiet, der opstod som selvstændigt
land efter Osmannerrigets opløsning,
bestrider på det kraftigste, at man
bruger betegnelsen folkedrab om
behandlingen af etniske armeniere under
krigen.

Repræsentanternes Hus anerkender det armenske folkedrab
kl. 03:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/repraesentanternes-hus-anerkender-det-armenske-folkedrab

-

DR S117 ons 30 okt 07:21:49
30.oktober dr.dk/nyheder 06:35

SPRØJTEMIDDEL ER HORMONFORSTYRRENDE
En ny undersøgelse fra DTU konkluderer,
at sprøjtemidlerne flusilazol og
triticonazol er hormonforstyrrende.

En af forskerne er Terje Svingen,
gruppeleder i forskningsgruppen for
Molekylær- og Reproduktionstoksikologi.

- De kan findes i mange fødevarer, for
eksempel korn, frugt og grønt. Men vi
bliver normalt ikke udsat for skadelige
mængder. Problemet er, at de påvirker
samme system, som mange andre
hormonforstyrrende stoffer. Det kan
samlet have en betydning, siger han og
fortsætter.

- Vores undersøgelse viser, at det især
kan skade fosterudviklingen.

Findes i korn, frugt og grønt: Lovligt sprøjtemiddel er hormonforstyrrende
kl. 06:35
https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/findes-i-korn-frugt-og-groent-lovligt-sproejtemiddel-er-hormonforstyrrende

-

119
08:50

samt ...

Russiske atomubåde i usædvanlig stor militæraktion nord for Norge
29. okt. 2019, 23:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-29-russiske-atomubaade-i-usaedvanlig-stor-militaeraktion-nord-for-norge

Det norske forsvar har sendt fly på vingerne for at følge den
russiske ubådsaktion, som medier kalder den største siden Den
Kolde Krig.

Den seneste uge har mindst ti ubåde fra den russiske
nordflåde forsøgt at snige sig ud fra deres baser uden at
blive opdaget for derefter at sejle ud i Barents- og
Norskehavet.

[ ... ]

Aktionen ventes at vare yderligere 60 dage, indtil julen
indfinder sig i den ortodokse russiske kirke, skriver NRK.

Kommentar:

*Psykopater* har det med at *true* andre mennesker. De evner
ikke at skabe gode, sunde relationer. Dertil er de al, al
for umodne i deres psykiske udvikling!

Med atomvåben i hånden udgør de derfor en trussel mod
Verdensfreden!

Og derfor må vi som Civilisation i Verdensrummet overveje,
om ikke det på længere sigt er klogest af *forbyde* sådanne
forstyrrede mennesker magtfulde stillinger såsom
præsidentembedet!

-

Repræsentanternes Hus anerkender det armenske folkedrab
30. okt. 2019, 02:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-30-repraesentanternes-hus-anerkender-det-armenske-folkedrab

-

Pia Kjærsgaard langer ud efter ung prisvinder: - Føj!
30. okt. 2019, 09:00 ...
Sydbank skærer i staben og sænker grænse for negative renter
30. okt. 2019, 08:42 Opd. 30. okt. 2019, 09:13 ...

Kommentar:

Jeg plejer også at råbe ned i toilettet: Føj for dælen! ... :-)

-

104 SVT Text Onsdag 30 okt 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Stor rysk operation i Nordatlanten 130
* Nya demonstrationer i Chile........131

* Tre ihjälskjutna på halloweenfest..132

* Vindar gynnar kaliforniska bränder 133
USA: 30 000 hektar brandhärjade....134

Vittne: Trumps samtal väckte oro...135
USA erkänner folkmord på armenier..136

Libanons premiärminister avgår.....137

Brittiskt nyval hålls 12 december..138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Onsdag 30 okt 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Tusk: Respiten kan vara den sista..139

OSSE: Reträtt från östra Ukraina...140
Turkisk och syrisk sammandrabbning 141

Sex döda i skalv i Filippinerna....142
* Notiser: Norska laviner tog 13 liv 148

Världen runt
Grattis, internet! - fyller 50.....149

-

130 SVT Text Onsdag 30 okt 2019
UTRIKES PUBLICERAD 30 OKTOBER

Stor rysk operation i Nordatlanten

Ryssland har skickat ut tio ubåtar
i norra Atlanten i vad norsk militär
beskriver som den största operationen
i sitt slag sedan kalla krigets slut.

-Det är mycket aktivitet
i Nordatlanten just nu, Norge
tillsammans med andra Nato-länder
håller koll på den, säger den norska
försvarstalespersonen Brynjar Stordal
till nyhetsbyrån AFP.

Norsk underrättelsetjänst vill enligt
NRK inte kalla det en övning, utan
betonar beskrivningen operation - för
att visa militär styrka.

-

131 SVT Text Onsdag 30 okt 2019
UTRIKES PUBLICERAD 30 OKTOBER

Nya demonstrationer i Chile

I demonstrationer tänkta att upprepa
förra veckans miljonuppslutning har
många chilenare åter givit sig ut på
gatorna för att protestera mot
president Sebastian Pineras politik.

På Plaza Italia, den stora samlings-
platsen i huvudstaden Santiago,
samlades runt 10 000 demonstranter på
tisdagen. Aktionen förvandlades till
en folkfest - men även med våldsinslag
då mindre grupper försökte nå det hårt
bevakade presidentpalatset La Moneda.

I hopp om att mildra kritiken bytte
Pinera häromdagen ut flera ministrar.

-

136 SVT Text Onsdag 30 okt 2019
UTRIKES PUBLICERAD 30 OKTOBER

USA erkänner folkmord på armenier

USA:s representanthus har erkänt
massmorden på armenier och andra
kristna i Osmanska riket som folkmord.

Resolutionen, som är symbolisk och
antogs med röstsiffrorna 405 för och
11 emot, väcker ont blod i Turkiet.

"Detta skamliga beslut av dem som
exploaterar historien politiskt är
betydelselöst för vår regering och
vårt folk", skriver utrikesminister
Mevlüt Cavusoglu enligt TT-Reuters.

Omkring 1,5 miljoner människor dödades
i folkmordet som inleddes 1915.

-

137 SVT Text Onsdag 30 okt 2019
UTRIKES PUBLICERAD 29 OKTOBER

Libanons premiärminister avgår

Libanons premiärminister Saad
al-Hariri avgår. Det meddelade han
i ett tal till nationen under tisdags-
eftermiddagen, rapporterar Reuters.

-Jag har nått vägs ände, säger han.

Redan före talet sa två högt uppsatta
källor till nyhetsbyrån Reuters att
al-Hariri troligtvis kommer att avgå.
Det sker efter två veckor av stora
regeringskritiska gatuprotester.

Premiärministern har försökt lugna
dem som protesterar genom ett knippe
reformer som ska minska korruptionen
och lyfta ekonomin.

-

140 SVT Text Onsdag 30 okt 2019
UTRIKES PUBLICERAD 29 OKTOBER

OSSE: Reträtt från östra Ukraina

Ukrainska styrkor och ryskstödda
separatister har börjat lämna staden
Zolote i östra Ukraina. Det bekräftar
nu Organisationen för säkerhet och
samarbete i Europa (OSSE).

Ukraina har stridit mot separatister
i flera år, en konflikt som lett till
över 13 000 dödsoffer. Båda sidor har
gått med på att dra tillbaka styrkor i
vissa områden, men detta har tidigare
störts av strider.

Ukrainska myndigheter har uppgett att
ett tillbakadragande i Zolote skulle
börja på tisdagen, för att underlätta
kommande fredssamtal, enligt Reuters.

-

141 SVT Text Onsdag 30 okt 2019
UTRIKES PUBLICERAD 29 OKTOBER

Syriska soldater döda i turkisk strid

Turkisk militär och syriska
regeringsstyrkor har drabbat samman
för första gången sedan Turkiet
inledde offensiven i nordöstra Syrien
den 9 oktober.

Minst sex syriska soldater dödades när
strider bröt ut nära staden Assadiya,
söder om gränsstaden Ras al-Ayn,
uppger det oppositionella Syriska
människorättsobservatoriet (SOHR).

Samtidigt meddelar Ryssland att
syrisk-kurdisk milis lämnat gränsområ-
det mot Turkiet. Efter Turkiets anfall
slöt kurderna avtal med Syriens regim.
Även ryska styrkor finns i regionen.

-

NRK:
29. oktober 2019 kl. 11:56 - 30. oktober 2019 kl. 08:38, error

30. oktober 2019 kl. 09:28

-

Kvinder begår også psykisk vold
30. oktober 2019, kl. 0:00
Lau Sander Esbensen
https://www.kristeligt-dagblad.dk/debatindlaeg/kvinder-begaar-psykisk-vold-mod-eksmaend-og-tager-deres-faelles-boern-som-gidsler

Organisationen Lev Uden Vold definerer blandt andet psykisk
vold i nære relationer som: ”gentagne handlinger, som nedgør,
ydmyger, krænker, manipulerer, truer eller isolerer."

-

BBC-headline 2019-10-30, Wednesday, CET 10:10, GMT 09:10

Forget ET - what would alien life actually look like?
Made by ClearStory, 17 October 2019
https://www.bbc.com/ideas/videos/forget-et---what-would-alien-life-actually-look-li/p07r85l8

Kommentar:

Delta = 13

?

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-851

Side ikke fundet

Vi kunne desværre ikke finde den ønskede side.

It will come. Please have patience ... :-)

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-10-30, Wednesday, CET 10:14, GMT 09:14)
- "Please hang on!"

14
- "Sir!"

Nå da da!

Denne afbrydelse havde jeg altså IKKE ligefrem regnet med, ET!

Hmm ... (memory on from) ...

17
- "Vulture."

17
- "Friends"

17
- "of mine"

18
- " ... :-) ... "

Okay! ... :-)

19
- "Output."

Yes, Sir!

Coming up:

Forskere: Vi stammer alle sammen fra Botswana
Kristian Sjøgren
Journalist
https://videnskab.dk/naturvidenskab/forskere-vi-stammer-alle-sammen-fra-botswana

Menneskets vugge stod på saltsletterne lidt syd for
Zambezifloden i Botswana og ikke i Østafrika, konkluderer
forskere på baggrund af stor analyse af genetik.

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found 277 -
Re: Breaking news: Found 196:
Ny forskning piller igen ved historien om menneskets oprindelse -
Re: 2019 uge 44 (news samlet)
Date: Tue, 29 Oct 2019 11:16:17 +0100, GMT 10:16
21878 news:5db81182$0$698$1472...@news.sunsite.dk
Apophis (Asteroid/Meteorite)
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-878
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/apophis/21-878
Chicxulub Crater (Mexico)
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/196/21-878
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/chicxulub-crater/21-878
Markpointer 323
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/323/21-878
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/323/21-878
Markpointer 277 (2*277=554, 2*554=1108)
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/277/21-878
7 stars (Pleiades, M45), Galactic Longitude (Galaktisk Længdegrad)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lon/21-878
Africa Southern Tip (Afrikas sydspids)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects-earth/africa-southern-tip/21-878
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/objects-earth/africa-southern-tip/21-878
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/b1imrhH3F1Q/W_de4iYLDQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/uwqbI2X6FY0/8RBv7gd_CwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/r9N0PAhcyZI/DKHiRnWTAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/kAerCNzRlk4/BDEOdjn1AgAJ

Zambezi
https://da.wikipedia.org/wiki/Zambezi
https://tools.wmflabs.org/geohack/geohack.php?language=da&pagename=Zambezi&params=18.5706_S_36.4703_E_type:river
=>
https://www.google.dk/maps/place/18%C2%B034'14.2%22S+36%C2%B028'13.1%22E/@-21.2035497,24.4102304,5z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d-18.5706!4d36.4703

=>

Nwetwe Pan, Botswana
https://www.google.dk/maps/place/Nwetwe+Pan/@-17.8124079,20.7165395,5.75z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x0:0x0!2zMTjCsDM0JzE0LjIiUyAzNsKwMjgnMTMuMSJF!3b1!8m2!3d-18.5706!4d36.4703!3m4!1s0x1952cc09d806fdc7:0xefae66d5130d26d2!8m2!3d-20.6808744!4d25.3311689

-20.599322, 25.333148
-20,599322 25,333148

=>

Bueafstand (600-tal-systemet):

from
Chicxulub crater Mexico
to ...
Nwetwe Pan, Botswana
=
199,40854852

Download evt. regneark ...
https://sites.google.com/site/kalldistance/1/Temple%20064.sxc

Found MORE:

Distance
from ...
Nwetwe Pan, Botswana
to ...
Southern Tip of Africa, _______________24,98025780
Temple_________________________________88,71674532
Ur, Iraq_______________________________92,14127505
Ararats bjerg_________________________104,74966266 = 104 ?
Shafa roud Coast, Iran________________103,94114174 = 104 ?
Yazdan, Syd-Khorasan, (Eastern Iran)__106,41877517
Zabol, Sistan og Baluchistan, E.Iran__104,05560059 = target?
Distance
from ...
Chicxulub crater
to ...
Zabol, Sistan og Baluchistan, E.Iran__200,71509567
Distance
from ...
Nwetwe Pan, Botswana
to ...
Luxor Temple, Egypt____________________78,06602236 = 78-Pt-193 ?
(1)
Stonehenge____________________________126,06848341 = 127 ?

(1)
And rhen I heARD A SONG FROM hEAVEN, CET 10:30
Hebrew Worship // Praise O Jerusalem // Shabechi Yerushalayim //
שַׁבְּחִי יְרֽוּשָׁלַיִם
https://www.youtube.com/watch?v=8V9RbarhPIA&list=PLszhKo2cWmhOIwfjQX1_8uh5jqq6EgqJ5

Distance
from ...
Zabol, Sistan og Baluchistan, Iran (Eastern Iran)
to ...
Luxor Temple, Egypt____________________43,18225020 = 43 ?
Distance
from ...