Katolske biskopper vil lade gifte mænd blive præster + Heaven-break - Re: 2019 uge 43 (news samlet)

Katolske biskopper vil lade gifte mænd blive præster + Heaven-break

File 21.872 ...
Cancel the celibacy requirement (Ophæv cølibat kravet)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/cancel-celibacy/21-872
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/cancel-celibacy/21-872
Wrong Doctrine (Vranglære)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-872
Idolatry (Afgudsdyrkelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/idolatry/21-872
Vatican
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/vatican/21-872
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/vatican/21-872

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/cancel-celibacy/21-872

Other news:

2288 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

(Jesus siger:)

34
Derfor giver jeg jer en ny befaling: I skal elske
hinanden. ...

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+13&version=BPH

Johannes 13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus vasker disciplenes fødder

[ ... ]

Jesus forudsiger, at Judas vil forråde ham

[ ... ]

Det nye bud, kærlighedsbudet

Derfor giver jeg jer en ny befaling: I skal elske
hinanden. Som jeg har elsket jer, skal I elske hinanden!

35
Hvis I har kærlighed til hinanden, vil alle kunne se, at
I er mine disciple.”

Jesus forudser, at Peter vil svigte ham

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mar+2.1-12&version=BPH

Markus 2:1-12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus viser sin magt til at tilgive synder

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

Se ovenfor

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-27

Vores mønstersynder (7)

"Frygt ikke, for jeg er med dig ..."
Es 42,10

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-27

Du har grund til at juble højlydt!

"Han sendte sit ord og helbredte dem og reddede deres liv fra
graven."
Sl 107,20

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-10-27
Daily Reading for Sunday October 27, 2019

Reading 1, Sirach 35:12-14, 16-18
Responsorial Psalm, Psalms 34:2-3, 17-18, 19, 23
Gospel, Luke 18:9-14
Reading 2, Second Timothy 4:6-8, 16-18
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=eTIcf3l3Wcs

=>

Sirach 35:12-14, 16-18

12
for the Lord is a judge who is utterly impartial.

13
He never shows partiality to the detriment of the poor,
he listens to the plea of the injured party.

14
He does not ignore the orphan's supplication, nor the
widow's as she pours out her complaint.

16
Whoever wholeheartedly serves God will be accepted, his
petitions will carry to the clouds.

17
The prayer of the humble pierces the clouds: and until it
does, he is not to be consoled,

18
nor will he desist until the Most High takes notice of
him, acquits the upright and delivers judgement.

Google-auto-translating (to danish):

Sirach 35: 12-14, 16-18

12
for Herren er en dommer, der er fuldstændig upartisk.

13
Han viser aldrig partelighed til skade for de fattige,
han lytter til den skadelidtes anbringende.

14
Han ignorerer ikke den forældreløse anmodning og heller
ikke enken når hun hælder sin klage ud.

16
Den, som helhjertet tjener Gud, vil blive accepteret,
hans andragender vil føre til skyerne.

17
De ydmyge bøn gennemborer skyerne: og indtil det sker,
skal han ikke trøstes,

18
han vil heller ikke afstå, indtil den Højeste lægger
mærke til ham, erhverver de oprigtige og afsiger dom.

+

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+34.2-3%2C17-18%2C19%2C23&version=BPH

34:2-3,17-18,19,23, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Fordelen ved at adlyde Gud

18
Han hører de retsindiges råb om hjælp,
redder dem ud af deres problemer.

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-10-26, CET 11:3x-5x, GMT 09:3x-5x:)

After all, we brought nothing with us when we came into the
world, and we can't take anything with us when we leave it.
1 Timothy 6:7

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 43 (news samlet)
Date: Mon, 21 Oct 2019 08:57:50 +0200, GMT 06:57
21862 news:5dad56fd$0$692$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gwzTb4RmjJQ/XVR3l7wfDgAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Katolske biskopper vil lade gifte mænd blive præster i Amazonas

-

DR S114 lør 26 okt 06:52:48
26.oktober dr.dk/nyheder 06:52

NASA SENDER ROBOT TIL MÅNEN I 2022
En robot nogenlunde på størrelse med en
golfvogn skal på jagt efter vand på
Månen i 2022.

Det meddeler den amerikanske
rumfartsadministration, Nasa.

Robotten skal lede efter større
forekomster af vand under Månens
overflade.

Det sker, forud for at USA i 2024
sender astronauter til Månen.

Håbet er, at der findes vand i mængder,
så det muligvis kan bruges som
drikkevand for astronauterne. En anden
anvendelsesmulighed er, at det kan
bruges til at lave raketbrændstof.

Nasa sender robot til Månen i 2022 på jagt efter vand
kl. 06:52
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/nasa-sender-robot-til-manen-i-2022-pa-jagt-efter-vand

-

DR S117 lør 26 okt 10:44:30
26.oktober dr.dk/nyheder 10:05

EN MILLION GIK PÅ GADEN I CHILE
Der var fredag tæt på en million
demonstranter på gaden i Chiles
hovedstad, Santiago. Det menes, at være
den største demonstration nogensinde i
det sydamerikanske land.

Den seneste uge har været præget af
voldsomme protester mod Chiles
præsident, Sebastian Pinera. Mindst 19
personer er blevet dræbt.

Protesterne begyndte i begyndelsen af
oktober, da studerende demonstrerede
mod en forhøjelse af billetprisen for
at benytte metroen i myldretiden i
Santiago.

En million gik på gaden i rekordstor demonstration i Chile
26. Okt. 2019 kl. 10:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/en-million-gik-pa-gaden-i-rekordstor-demonstration-i-chile

-

Russisk agent løsladt fra amerikansk fængsel: Infiltrerede våbenlobby og
politikere
26. Okt. 2019 kl. 11:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-agent-losladt-fra-amerikansk-faengsel-infiltrerede-vabenlobby-og-politikere

-

Hemmelig dansk gruppe spionerede mod Østblokken i flere år
26. Okt. 2019 kl. 22:33
https://www.dr.dk/nyheder/indland/hemmelig-dansk-gruppe-spionerede-mod-ostblokken-i-flere-ar

-

Katolske biskopper vil lade gifte mænd blive præster i Amazonas
26. Okt. 2019 kl. 22:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/katolske-biskopper-vil-lade-gifte-maend-blive-praester-i-amazonas

Mangel på præster kan få pave Frans til at sige ja til at
gifte mænd kan indtræde i embedet.

En historisk regelændring af udpegelsen af præster i den
katolske kirke kan være på vej efter ny anbefaling.

[ ... ]

Konservative dele af den katolske kirke er imod det anbefalede
tiltag. De frygter, at der med en tilladelse af gifte præster
i hele verden.

[ ... ]

I anbefalingen fra de katolske biskopper lyder det, at
kravet, om at præsterne skal leve i cølibat, ikke kan
diskuteres.

Kommentar:

Selvfølgelig SKAL det diskuteres, fordi ...

Døm nu selv:

HVAD kommer der ud af denne konservative holdning (som
cølibat-kravet jo er)?

Er frugten sund?

Eller ...

Ligger der lig i lasten?

Apropos pædofili og homoseksuel praktisering!

Jesus har ALDRIG budt folk, at de SKAL leve i cølibat (som
minimumskrav), HVIS de vil tjene Ham præster!

Så ...

Drog nu disse *menneskeskabte* krav (der godt nok *foregiver*
at være fromme, men som i realiteten bærer en rådden frugt)!

Paulus skriver:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Kol+2.8%2C+20-23&version=BPH

Kolossensern 2:8, 20-23, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

8
Pas på, at I ikke bliver fanget ind af forførende
filosofier og indholdsløse ideologier, der ikke er
baseret på Kristus, men på menneskelige traditioner og
religiøse regler.

20
Da I nu ligesom Kristus er løst fra jeres gamle liv og
dermed ikke længere er underlagt denne verdens religiøse
regler, hvorfor så blive ved med at gå op i lovbud som
f.eks:

21
„Det må du ikke bruge”, eller: „Den slags er det forbudt
at spise” eller: „Det må du ikke røre.”

22
Alle de ting, I ikke må røre, er jo bare almindelige ting,
som har en kort levetid og er beregnet til at blive brugt.
En sådan lære med bud og regler bygger på mennesketanker.

23
Det kan lyde vældig fromt, og man kan fristes til at tro,
at den slags ydre religiøsitet, påtaget ydmyghed og
asketiske påbud er udtryk for sand visdom, men i
virkeligheden er de uden værdi og effekt over for
hjertets ondskab.

Og Ordet i Bibelen går FORUD for Jer!

Amen?

Eller mener du i ramme alvor, at din mening går FORUD for
Ordet (skønt du blot er et dødeligt menneske)?

I så fald går mine *alarmklokker* i gang. for så er der jo -
reelt set - tale om SHIRK (altså *afgudsdyrkelse*)!

Amen?

GOSCH hvor det her *forarger* mig dybt (på pædofili-ofrenes
vegne)!

I er kommet bort fra den SUNDE LÆRE, dersom I fastholder
dette krav, skønner jeg!

Og I kan IKKE være det bekendt overfor pædofili-ofrene!

Subject: ADVARSEL til samtlige katolikker, der IKKE har rent
mel i posen -
Re: Kan en "protestant" bli' katolik? -
Re: 2019 uge 36 (news samlet)
Date: Fri, 6 Sep 2019 11:32:21 +0200, GMT 09:32
21760 news:5d7227b4$0$695$1472...@news.sunsite.dk
Catholic Church (Den Katolske Kirke)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/catholic-church/21-760
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/vatican/21-760
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/vatican/21-760
Assurance of salvation (Frelsesvished)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/assurance-of-salvation/21-760
Purgatory (Skærsilden)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/purgatory/21-760
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/xeUP-RDIN4w/KDWZYNVMAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ireBe6C6V5I/mIu0NnqtAQAJ

Det forargewr mig så dybt, at jeg nok IKKE vil konvertere og
dermed blive katolsl-kristen!

Det er jo et helt FORKERT signal at sende Jer, for HVORFOR
skal *afgudsdyrkelse* nu ligefrem belønnes!

I er jo indirekte MEDSKYLDIGE i pædofili!

I NÆGTER jo at udrydde denne ONDE ukrudtsplante (som pædofili
jo er)!

Og det kan I IKKE være bekendt!

Jeg er så dybt FORARGET, at det nok IKKE kun er mig og min
ånd men OGSÅ Gud Helligånd (der har taget bolig i mit hjerte
og indgået *samvittighedens pagt med mig), der er FORARGET!

Herre! Tak fordi Du kommer de svage til undsætning i al deres
afmagt!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2019-10-27, Sunday, CET 06:52, GMT 05:52)
- "Og så skal den afsted (denne meddelelse)"

52
- "med ordre fra mig!"

53
- "Til Vatikanet +"

53
- "verdenspressen."

Nå da da!

Dén var ret alvorlig (denne type irettesættelse, når Herren
bruger massemedierne)...

06:55
- "Har jeg ikke fortalt jer det,"

56
- "at ..."

Memory on from ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+12.3&version=BPH

Lukas 12:3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Hvad I har sagt i mørket, vil komme frem i lyset, og hvad
I har hvisket bag lukkede døre, vil blive udråbt
offentligt.

CET 07:07
- "Jeg siger jer"

07
- at"

07
- "jeg ikke finder mig i"

07
- "disse voldtægter!"

08
- "De er vederstyggelige gerninger,"

08
- "men I er skyld i,"

08
- "at"

08
- "mennesker,"

08
- "mine hyrder,"

09
- "presses"

09
- "dertil,"

09
- "fordi I pålægger dem"

09
- "urimelige"

09
- "krav"

09
- "om cølibat,"

09
- "hvilket jeg IKKE"

09
- "har påbudt noget"

10
- "menneske!"

11
- "Se derfor"

11
- "at få rettet denne fejl,"

13
- "I har begået,"

12
- "så jeg IKKE skal komme"

12
- "til jer,"

12
- "som en tyv om natten"

07:27
- "og ta'r bort"

27
- "det,"

27
- "I har røvet"

27
- "fra mig!"

27
- "Jeg-er Herren, din Gud!"

Med ordvalgt 'Jeg-er' hentydes der sikkert til den jødiske
(og kristne) Gud JHVH, Jahve(h).

29
- "Når jeg irettesætter"

29
- "nogen,"

29
- "da er det mit ønske,"

30
-"at denne *omvender* sig."

30
- "Jeg-er Herren, din Gud,"

30
- "din befrier"

30
- "fra mørkets magter."

31
- "Jeg frelser,"

31
- "fordi jeg ikke vil,"

31
- "at nogen skal gå fortabt."

31
- "Vil du mig?"

31
- "Vil du tjene mig,"

31
'- "da gør det gode,"

32
- "fremfor det onde!"

(Og måske en anden røst fra Himlen hertil sagde:)

32
- "Dette er Herrens ord!"

33
- "*Velsignet* være den,"

33
- "der adlyder."

33
- "Forbandet være den,"

33
- "der fastholder sin *afgudsdyrkelse*"

34
- "ved at hædre sig selv, fremfor Gud i Himlen!"

-

Danish wintertime (GMT +1)

Katolske biskopper vil lade gifte mænd blive præster i Amazonas
26. okt. 2019, 22:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-26-katolske-biskopper-vil-lade-gifte-maend-blive-praester-i-amazonas

-

Udsendte Nato-soldater og deres familier chikaneres af opkald fra Rusland
26. okt. 2019, 23:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-26-udsendte-nato-soldater-og-deres-familier-chikaneres-af-opkald-fra-rusland

-

NRK: