Re: Translation to english + more Jesus-news - Was: Jesus-break ... overføring

Sent: Thursday, September 20, 2012, CET 01:54, GMT (19/9-12) 23:54
Subject: Translation to english + more Jesus-news -

> Sent: Thursday, September 20, 2012, CET 01:21, GMT (19/9-12) 23:21
> Subject: Jesus-break -

Jeg troede mission var slut, men så kom der et nyt break:

(Still perhaps Jesus talking:)
CET 02:03
- "Follow Me."

CET 02:04
- "Sir!"

Det minder lidt om et pengeskab, der er blevet åbnet
og "pengene" nu strømmer ud.

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home

Jesus siger:

Med Himmeriget er det ligesom
med en skat, der var skjult i en
mark, og en mand finder den og hol-
der det hemmeligt, og af glæde over
den går han hen og sælger alt, hvad
har har, og køber den mark.

Matt. 13,144

-

Jesus says:

The Kingdom of Heaven is like
this: A man happens to find a treas-
ure hidden in a field. He covers it up
again, and is so happy that he goes
and sells everything he has, and then
goes back and buys the field.

Matt. 13,44

Vi må vist hellere også lige underrette UFO-gruppen online

CET 02:04
- "Hold jer klar!"

Means:
Be ready

Tak skal du ellers ha'.

***Nu*** går det altså løs, gutter !!!

Frem med cameraerne !!!

14674

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Re: Translation to english + more Jesus-news -
Was: Jesus-break ...
overføring
14675 news:505a62b5$0$291$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/4siT_2TPgm8/uDpq-yAvJWwJ