Found Tunguska-*Copyright* - Re: Found *2* Sceptre at Psalm 45 (=> 150+45 = 195, ET Homestar) - Re: 2018 uge 25 (news samlet)

Found Tunguska-*Copyright*

File 20.693 ...
ET-Bible, Tunguska:
https://sites.google.com/site/etbible/home/tunguska/20-693
ET-Footsteps, Tunguska:
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/20-693

-

Den 23-06-2018 kl. 10:34 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
Subject: Found *2* Sceptre at Psalm 45
(=> 150+45 = 195, ET Homestar) -
Re: 2018 uge 25 (news samlet)
Date: Sat, 23 Jun 2018 10:34:47 +0200, GMT 08:34
20692 news:5b2e05d8$0$706$1472...@news.sunsite.d
ET-Bible, Sceptre:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/sceptre/20-692
ET-Bible, Homestar position:
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-692
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/TpCn3nyDlkM/_NBEVfu0BAAJ

> [...]
>
> Tunguska 110 year, T-7.
>
> Apophis-impact, T-6504
> (2036-04-13, 127 years after Tunguska-1908)

[ ... ]
> [...]
>
> Det siger jo sig selv, at dersom en civilisation i Verdensrummet
> IKKE i tide når at beskytte sig, da *omkommer* den (pga. disse
> kosmiske hypotetiske katastrofer)!
>
> Og det kan give os et fingerpeg, om HVORFOR vi ikke hører til
> andre civilisationer i Verdensrummet: Kanske mange af dem
> uddør! ... :-(
>
> Det ku' i hvert fald give os en god forklaring på, at de er
> interesserede i at få *konkret* bevis for, at en civilisation
> (i dette tilfælde os jordboere) er i stand til at overleve.
>
> Og det BØR *medtages* i vores vurdering af hele emnet, skønner

Jeg skal - for øvrigt - lige for en god ordens skyld gøre
opmærksom på, at tidsintervallet mellem Tunguska-hændelsen
og Apophis-impact er på:

1908-06-30, day no 182
2036-04-13, day no 104 (31+29+31+13)

=>

1908-06-30, day no 182, counter = 0
1908-12-31, day no 366, counter = 184
2035-12-31, day no 365, counter = 127 years 184 days
2036-04-13, day no 104, counter = 127 years 288 days

delta:

127 + 288/366 =
127,7869

Compare with ...

7 stars (Pleiades, M45)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars

Galactic 600:
Longitude 277,74045 (or 150 + 127,74045)
Latitude ...

Tallene passer næsten fór godt sammen til, at vi blot kan
kalde det en såkaldt tilfældighed!

Mere *realistisk* er det derfor, at Tunguska-asteroiden
(eller hvad det nu var, der ramte ind i Jordens atmosfære)
blev kastet med fuld overlæg (udefra Rummet af et væsen
ligesom os jordboere)!

Og det gi'r jo stof til eftertanke!

Hmm ...

Men HVORFOR passer taller ikke 100% ?

Faktisk peges der *DIREKTE* på eta Tau, see ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/objects/7-stars/pictures/g-lon-166-666
+
http://simbad.u-strasbg.fr/simbad/sim-id?Ident=*+eta+Tau&NbIdent=1

Galactic 360
Longitude 166,6683
Latitude -23,4552

Galactic 600
Longitude 277,7805

Compare with ...

150 + 127,7805
=
2036-04-13, day no 104, counter = 127 years 288,0054 days

Og det er den MEST *centrale* stjerne i Pleiaderne
(M45, 7-stjernen)

*Ophavsretten* består i, at man har *kendskab* til markør 127
(herunder hele ET-stjernekortet inside the Bible)!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 20600 news:5aefe9c2$0$716$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/pMflvNspBwAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20693

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Halleys komet muligvis OGSÅ *anbragt* som en bevidst handling i bane

File 20.695 ...

Tunguska:
https://sites.google.com/site/etbible/home/tunguska/20-695
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/20-695
Halley's Comet:
https://sites.google.com/site/etbible/home/halley-s-comet/20-695
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/halley-s-comet/20-695

-

Den 23-06-2018 kl. 12:22 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Subject: Found Tunguska-*Copyright* -
Date: Sat, 23 Jun 2018 12:22:02 +0200, GMT 10:22
20693 news:5b2e1efb$0$705$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/ICsnmWSZLuM/eGe36xS9BgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/TpCn3nyDlkM/13ms0NW6BAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/-6KLLfFmhhs/MUPDqbRHBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/RsW7z0vD7sQ/kaKo7pLsBAAJ
Man kan nu blive "fristet" over evne til at regne baglæns,
fordi ...

HVIS de 127,7805 år repræsenterer 277,7805 (ligesom 45
repræsenterer 195), da må der *måske* OGSÅ ha' været en
art markør 150 år TIDLIGERE.

Syntax:

2036-04-13, Counter = 277,7805
1908-06-30, Counter = 150
1758-xx-xx, Counter = 0

Og ...

Hvad skete der så i året 1758 (astronomisk set)?

Var der fx. en eksplosion af usædvanlig karakter
(forårsaget af en ildkugle)?

Found:

1758
https://en.wikipedia.org/wiki/1758

December 25 – Halley's Comet appears for the first time,
after Halley's identification of it.

Edmond Halley
https://en.wikipedia.org/wiki/Edmond_Halley

Halleys komet
https://da.wikipedia.org/wiki/Halleys_komet

Kilder viser at man har kendt til kometen helt tilbage
siden 240 f.Kr., men nogle ting tyder på at man så langt
tilbage som i 1059 f.Kr., har kendt til kometen. Halleys
komet passerer jorden en gang hvert 75.-76. år. Dette kan
dog variere med flere år pga. de mange faktorer der
spiller ind i kometens bane. Ting som forskellig tyngdekraft
på planeter kometen passerer og udbrud fra solen, kan have
indflydelse på kometens bane.

Halley's Comet
https://en.wikipedia.org/wiki/Halley%27s_Comet

Halley's returns to the inner Solar System have been
observed and recorded by astronomers since at least 240 BC.

[ ... ]

Orbital periode 75.32 yr

Og se: Dét var en MEGET interessant oplysning, fordi ...

Tallet 75 passer SÆRDELES godt ind i opbygningen at
stjernekortet (fundet inside the Bible), det der så
bare skal bruges 8 75'ere i stedet for 4 150'ere.

Hmm ... (memory on from) ...

Den samlede oversigt er følgende:

News:dk.politik
Subject: Found 45 at 603.550-1775-1730 -
Re: Found 46 (and 150) at John 2 -
Re: 2018 uge 04 (news samlet)
Date: Tue, 23 Jan 2018 02:36:58 +0100, GMT 01:36
20324 news:5a6691c2$0$733$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/20-xxx/20-324
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-144/paaske
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/half-life/20-324
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-324
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/qZjehSvegEM/6R78XLG6AwAJ

> 2. Mos 38,26 ... 603.550 ... 100 ... 1775
> 4. Mos 01.46 ... 603.550
> 4. Mos 02.32 ... 603.550
> 4. Mos 26.51 ... 601.730
>

> 600.000 menes at dække over en omkreds, så spørgsmålet
> melder sig:
>
> HVORFOR har nogen puttet 3550 enheder oven i ?

HVIS vi tager summen af tallene ...

603.550
603.550
603.550
601.730
=
2.412.380

Og dividerer med 4 fås:

2.412.380 / 4
=
603.095

Og det tal er IKKE helt det samme som ...

75.32 * 8
=
602,560

HVAD er forskellen?

603.550
603.550
603.550
=
(602.560 * 4)

=>

X = 599.590

At tallet 599.590 er SÅ tæt på tallet 600.000
(svarende til en omdrejning, altså 360°) kan
næppe være nogen tilfældighed!

Ergo må det være nogen eller noget, der *bevidst*
har anbragt Halleys Komet i dets bane!

Og her ville det så være MEGET FRISTENDE som kristen
(eller jøde) at postulere, at denne person må være Gud!

Men, men, men ...

Som tidligere sagt:

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-922

> [...]
> )
>

> Og her må vi som videnskabsmænd holde hovedet koldt, idet vi har
> det *princip* indenfor videnskab, at den simple forklaring som oftest
> er den rigtige (fremfor den mere komplicerede):
>

> Specifikt i denne situation er det IKKE nødvendigt at komme ind på
> noget religiøst (herunder troen på en guddom), så længe vi kan
> diske op med en *naturlig* og mere simpel og enkel forklaring!
>

> Denne må til gengæld så være, at vi jordboere har haft et besøg
> ude fra Rummet!
>

> Og det er jo sensationelt i sig selv! ... :-)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20695

Kan selveste asteroiden Apophis OGSÅ være *anbragt* med fuld overlæg?

File 20.696 ...

Tunguska:
https://sites.google.com/site/etbible/home/tunguska/20-696
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/20-696
Halley's Comet:
https://sites.google.com/site/etbible/home/halley-s-comet/20-696
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/halley-s-comet/20-696
Apophis:
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/20-696
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/apophis/20-696

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/tunguska/20-696

Den 24-06-2018 kl. 09:46 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Halleys komet muligvis OGSÅ *anbragt* som en bevidst handling i
bane -
Re: Found Tunguska-*Copyright* - Re: ...
Date: Sun, 24 Jun 2018 09:46:00 +0200, GMT 07:46
20695 news:5b2f4bea$0$714$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/ICsnmWSZLuM/s8LpziUDBwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/-6KLLfFmhhs/sJl2lcWNBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/RsW7z0vD7sQ/EBLB0KMyBQAJ
Og dog!

Noget *mystisk* er der ved det, fordi ...

HVORDAN kan man allerede i Oldtiden (år 240 f.Kr.) vide, at
*synkroniseringen* skal ske i år 1758 e.Kr. ?
(således at de 150 enheder kommer til at passe med de 127 og
til sammen pege på asteroiden Apophis'-nærkontakt-med-Jorden
år 2036)

Råder de over en *tidsmaskine*?

Eller ...

Kan de bare "se" ind i fremtiden?

Og stemmer dette overens med Biblens Ord desangående?

Input memory from ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+42.8-9&version=BPH

Esajas 42:8-9, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jeg er Herren, det er mit navn! Ingen afguder kan
sammenlignes med mig, og det er mig og ikke dem, der skal
æres.

Alt, hvad jeg forudsagde, er gået i opfyldelse. Nu vil jeg
forudsige nye ting. Jeg fortæller jer, hvad der vil ske,
før det sker.”

Svaret herpå må altså være et klart 'Nej'. Kun Gud *Hamselv*
kan - ifølge Bibelen "se" ind i fremtiden!

Og min bekendt er der KUN tale om *ønsketænkning* mht. det
at ku "se" ind i fremtiden, fordi ...

HVORFOR har mennesker da ikke benyttet sig af det og fx.
vundet i lotto?

Hmm ...

(Kan der være andre forklaringer?)

Kan der *fuskes*?

Ja!

Det vil jeg vove at påstå, fordi ...

HVIS jeg (som afsender) sender Halleys komet i omløbsbane i
Oldtiden, ...

Da har jeg jo mulighed for( HVER ENESTE 75 år) at gøre et NYT
input (ved fx. at kaste en NY "sten", således at denne
150 + 127 år senere kommer på kollisionskurs med Jorden).

Syntaxet er (hypotetisk set):

1758 + 277,7805 = 2036
1986 + 277,7805 = 2264

*Mistanken* må derfor være, at selveste asteroiden Apophis er
blevet anbragt i dets bane i år 1758 (eller deromkring)!

Nej!

Det er IKKE helt korrekt, fordi ...

Det er FØRST i 1908, at Tunguska-markøren bliver en
*kendsgerning*!

Og FØRST på dét tidspunkt er det knald-eller-fald
(mht. syntaxet 277,78)

*Mistanken* må derfor være, at selveste asteroiden Apophis er
blevet anbragt i dets bane i år 1908 (eller deromkring)!

Man *satser* altså på, at vi (os Jordboere; altså
Menneskeheden) vil blive i stand til i løbet af 127 år at få
så meget kendskab til astronomi, at vi vil kunne forstå den
*eksistentielle* trussel ude fra Rummet!

OM dette *indikerer*, at ET er *bindegal* ?
(idet der jo nærmest "leges" 'katten efter musen'
med vores liv)

Tja ...

Det kunne man jo på en måde godt postulere!

Og navnlig hvis vi INDDRAGER *kunstig* *intelligens*;
underforstået at ET er en robot. Se evt. debat
desangående ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/a-i

Men ...

Omvendt KUNNE man også sige, at de HELE TIDEN står parat
derude til at gribe "bolden", hvis "kunden" (altså os
mennesker, apropos Kanzi) IKKE er i stand til at løse opgaven!

Om dét i sig selv er uforsvarligt?

Tja ...

Man kan også vælge at se på det *konstruktivt*:

De har måske ALLEREDE hjulpet os op til flere gange ved at
puffe globe-destroyers væk (i Oldtiden und so weiter)!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 20600 news:5aefe9c2$0$716$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/pMflvNspBwAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20696

File 20.711 ...

Tunguska:
https://sites.google.com/site/etbible/home/tunguska/20-711
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/20-711

News:dk.livssyn.kristendom
Date: Sat, 23 Jun 2018 12:22:02 +0200, GMT 10:22
20693 news:5b2e1efb$0$705$1472...@news.sunsite.dk
Interrupt RETURN from ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Kan selveste asteroiden Apophis OGSÅ være *anbragt* med fuld
overlæg? -
Re: Halleys komet muligvis OGSÅ *anbragt* ... -
Date: Sun, 24 Jun 2018 10:44:43 +0200, GMT 08:44
20696 news:5b2f59ad$0$707$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/ICsnmWSZLuM/hwCp51kGBwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/-6KLLfFmhhs/Ah1QpvmQBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/RsW7z0vD7sQ/Ne7o3tc1BQAJ

Og i tillæg til dette indikerer selve valget af epicentret
i Sibirien, at man har haft 7-stjernen (M45, Pleiaderne) i
tankerne, fordi ...

(
Oprindelig blev Tunguska-eksplosionen *mistænkt* for at være
en BEVIDST handling, fordi breddegraden på 60°55′N (60,91666N)
https://en.wikipedia.org/wiki/Tunguska_event
mindede ikke så lidt om 61, hvilket - sammen med tallet 43 - er
det Periodiske Systems såkaldte "fingeraftryk". Se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics/english
)

Hvis vi omregner Længdegraden på 101°57′E (101,95E)
https://en.wikipedia.org/wiki/Tunguska_event
fra et 360-grader-talsystem til det fundne i bibelen på
600-grader-talsysten, da fås:

101,95 * ( 600 / 360 )
=
169,9167

Compare with ...

Eta Tau (i 7-stjernen):
Tallene er næsten ens, men der er lidt forskel:

+169,9167
-166,6683
=
3,2484

Tallet er så godt som tallet Pi (22/7), fordi 7-stjernen er
mere end blot Eta Tau stjernen!

Baglæns beregnet fås:

169,9167
- 3,14
=
166,775074

Hvad skulle tallet havde været, HVIS
man ønskede at pege DIREKTE på Eta Tau i M45?

166,6683 * ( 360 / 600 )
=
100,0010

Så HVORFOR denne lille "unøjagtighed"?

Hvad nu HVIS det er 360-grader-talsystemet,
der er ændret lidt på ?

(
Noget lignende er nemlig TIDLIGERE blevet
fundet inside the Bible:

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/05-xxx/05-7xx/05-797

> M45's position er ...
>
> Galactic longitude 166,6666°
> Noa-Galactic longitude 277,7776...°
>
> Hmm ... taller er IKKE *helt* præcist ... :-(
>
> 1 år svarer da til ...
> 166,6666 * 600 / 277 = 361,01°
)

HVIS der ændres på 360-grader-systemet, da fås:

101,95 * ( 600 / 166,6683 )
=
367,0164

Hmm ...

Det må *antages*, at tallet 102 (101,95) er et KOMPROMIS,
fordi ...

Havde man valgt 100 (Eta Tua i M45), da KUNNE det MÅSKE
være fór *afslørende*.

Og ...

102
-61
=
41

Compare with ...

Det Periodiske Systems såkaldte "fingeraftryk":
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics/english

Searchstring therefore:
Søgestreng derfor:

(if we fx. receive a radio message from Space)
(hvis vi f.eks. modtager et radiobudskab fra Rummet)

43, 61, ...

Og havde man valgt 104, da KUNNE det MÅSKE også
være fór *afslørende*!

Så ...

Middelværdien af tallene 100 og 104 giver "tilfældigvis" 102.

(Og derfor valgte man muligvis breddegrad 61 Nord og længdegrad
102 Øst)

-

Der er endnu en ting, der *afslører*, at man havde 7-stjernen
i tankerne:

Input memory from:

https://da.wikipedia.org/wiki/Tunguska-eksplosionen

Tunguska-eksplosionen var en voldsom eksplosion
som fandt sted nær floden Stenede Tunguska i området
Tunguska i det, der i dag er Krasnojarsk kraj i Rusland,
omkring kl. 07:14.(0:14 UTC, 7:02 lokal soltid)

Valget af tidspunktet på dagen (klokken 7) minder jo
"tilfældigvis" om 7-tallet i ordet 7-stjernen, ikke sandt?

Så ...

Den samlede konklusion må fortsat være, at nogen eller noget
ude fra Rummet kastede en genstand, der eksploderede over
Tunguska!

Og da Menneskeheden dengang 1908 IKKE havde teknologi til
at komme ud i Rummet, må denne nogen eller noget være en
anden end Menneskeheden!

Og *HVEM* kan det være?

Tja ...

(Indenfor videnskab har vi det princip, at den mest simple
forklaring nok er den rigtige, fremfor fx. at inddrage
overnaturlige hypotetiske ting og fænomener såsom en
Guddom:)

En civilisation (fra et andet solsystem) på besøg i vort
solsystem?

Last OUTPUT: 20700 news:5b307c1a$0$715$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/wUFj7TSEBQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20711