*ET-Copyright* (78 and 144): Found connection between 666 and Chandrasekhar limit (1,44 Sunmass) and the Measuring Stick (78-Platine-193)

*ET-Copyright* (78 and 144):
Found connection between
666 and
Chandrasekhar limit (1,44 Sunmass) and
the Measuring Stick (78-Platine-193)

Message will be send out very soon.

With kind regards,
Last OUTPUT: 22017 news:5e0f7d03$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/rCpkCW-5CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22048a

*ET-Copyright* (78 and 144):
Found connection between
666 and
Chandrasekhar limit (1,44 Sunmass) and
the Measuring Stick (78-Platine-193)

File 22.048 ...
Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
78, Atomic number (Z, Atomnummer)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/22-048
Markpointer 78
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/78/22-048
Markpointer 666
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/666/22-048
Markpointer 144, Chandrasekhar limit (Chandrasekhars grænsemasse)
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14/22-xxx/22-048
Measuring Stick (Målestok)
https://sites.google.com/site/etbible/home/measuring-stick/22-xxx/22-048

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/666/22-048

-

I Bibelen bliver vi *udfordret* med følgende udsagn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+13.18&version=BPH

Aabenbaringen 13:18 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Her gælder det om at have visdom: Lad den, der har
indsigt, udregne tallets betydning. Det er et menneskes
tal, og tallet er 666.

Tallet 666 skal - med andre ord - *udregnes* (på en eller
anden måde)!

Her et forslag, som nok kommer nærmest en naturlig (og dermed
*videnskabelig*) forklaring:

I UFO-efterforskningen (vedrørende Bibelen) er det tidligere
blev opdaget, at ...

Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Chandrasekhar_limit
https://da.wikipedia.org/wiki/Chandrasekhar-gr%C3%A6nsen

... at Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser indirekte
nævnes, idet ...

07.753
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14/07-753

>>> 0130_0130_0000____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -
>>> 0235____-_0105_0000____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -
>>> 0325____-____-_0090_0000____ -____-____ -____-____ -____-____ -
>>> 0395____-____-____ -_0070_0000____-____ -____-____ -____-____ -
>>> 0460____-____-____ -____-_0065_0000____ -____-____ -____-____ -
>>> 0622____-____-____ -____-____ -_0162_0000____-____ -____-____ -
>>> 0687____-____-____ -____-____ -____-_0065_0000____ -____-____ -
>>> 0874____-____-____ -____-____ -____-____ -_0187_0000____-____ -
>>> 0930_0930____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -
>>> 0987____ -____-____ -____-____ -____-_0365____-____ -____-____ -
>>> 1042____-_0912____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -
>>> 1056____-____-____ -____ -____-____ -____ -____-_0182_0000____ -
>>> 1140____-____-_0905____ -____ -____-____ -____-____ -____-____ -
>>> 1235____-____-____ -_0910____ -____-____ -____-____ -____-____ -
>>> 1290____-____-____ -____ -_0895____-____ -____-____ -____-____ -
>>> 1422____-____-____ -____ -____-_0962____ -____-____ -____-____ -
>>> 1556____-____-____ -____ -____-____ -____ -____-____-_0500_0000
>>> 1651____-____-____ -____ -____-____ -____-____ -_0777____-____ -

> Hmm ...
>
> Denne synkronisering medfører så, at Skabelsen i Edens Have
> er lidt skævt ... og hvorfor nu det ?
>
> Let's find out:
>
> År -144 = G.lon 600° (Noa-enheder), 4148 f.Kr.
> or/and ...
> År 0 = G.lon 144° (Noa-enheder), 4004 f.Kr.
>
> Compare with ...
>
> Sent: Tuesday, July 15, 2008, CET 14:42, GMT 12:42
> Subject: Chandrasekhars_grænsemasse_på_1,44_solmasser indiciet -
> Was: The main-program (message from ET, Aliens)
> [...]

Taller 144 repræsenterer altså (i Bibelen, ifølge hypotesen)
Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser.

(
Der er en naturlig forklaring på, at tallet, der anvendes, er
144 (fremfor 1,44), men den bliver for lang at komme ind på
her. Jump evt. til The SETI-code ...
https://sites.google.com/site/setiv103/home/all-in-one
)

HVIS vi nu benytter samme fremgangsmåde, da bliver tallet
til ...

+666
-144 ... fokus
=
+522

Dette tal minder lidt om ...

>>> (Stamtavlen)
[ ... ]
>>> _______1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11_
[ ... ]
>>> 0622____-____-____ -____-____ -_0162_0000____-____ -____-____ -

Og det kunne blive interessant at forfølge denne sammenhæng, ...

Men lige her i denne specifikke sammenhæng, er der et andet
karakteristika vedrørende tallet 522, som er langt vigtigere:

+522
+ 78 ... fokus
=
+600

Compare with ...

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
78, Atomic number (Z, Atomnummer)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

78 Protons
115 neutrons
=
193 Mass Number

Og det vil - med andre ord - sige, at *personen*, der skrev
gåden i Åbenbaringsbogen MÅ HAVE HAFT KENDSKAB TIL ATOMFYSIK,
endskønt Åbenbaringsbogen er nedskrevet for ca. 2000 år siden.

Ergo kan denne person IKKE være et menneske, da vi jordboere
jo først har fået kendskab til atomfysik i det tyvende
århundrede.

Ergo må informationen stamme fra et andet sted, fx. fra en
civilisation ude fra Rummet på besøg i vort solsystem!

END of *ET-Copyright* (78 and 144)

-

Input:

>>> 0622____-____-____ -____-____ -_0162_0000____-____ -____-____ -
>>> 0687____-____-____ -____-____ -____-_0065_0000____ -____-____ -

+65
=
665

Compare with ...

The Ezra-code
https://sites.google.com/site/etbible/home/ezra/05-882

Start_______________, ____0, ____0, Ezra , Neh_, +/-, ___0, name
[ ... ]
11, Ezra 2,13, Neh.7,18, 12243, 13138, _666, _667, ___1, _895, Adonikams

-

Coming up:

Der er fundet bevis på, at Marree Man (Australia) muligvis
har kendskab til tallet 43 samt Krateret i Mexico.

Message will be send out soon.

See until then ...

43
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43

Chicxulub crater (Mexico, 65 million years ago, Asteroid/Meteorite)
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater

Last OUTPUT: 22017 news:5e0f7d03$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/rCpkCW-5CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22048b

Re: *ET-Copyright* (78 and 144):
Found connection between
666 and
Chandrasekhar limit (1,44 Sunmass) and
the Measuring Stick (78-Platine-193)

File 22.049 ...
Abraham Code (Abraham-koden)
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-xxx/22-049
Measuring Stick (Målestok)
https://sites.google.com/site/etbible/home/measuring-stick/22-xxx/22-049
Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
50 (½-Life, Half-life, Halveringstid)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/50/22-049
78, Atomic number (Z, Atomnummer)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/22-049
Markpointer 144, Chandrasekhar limit (Chandrasekhars grænsemasse)
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14/22-xxx/22-049
Markpointer 174
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/174/22-049
Markpointer 175
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/175/22-049
Markpointer 600
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/600/22-049
Markpointer 666
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/666/22-049

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/666/22-049

-

Den 10-01-2020 kl. 18:31 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: *ET-Copyright* (78 and 144):
Date: Fri, 10 Jan 2020 18:31:25 +0100, GMT 17:31
22048b News:5e18b502$0$703$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/GdXvzBkpogU/-6yWD3jpAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/KwZ3E24Mqwg/Pk28BFaGBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OvWy4LFy3vc/3sNSlA-yCAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/Dx42OXPwBQI/E33zcPqKDQAJ
https://groups.google.com/d/msg/sci.astro.seti/WCjU9iTFirc/TgpSDi1NCgAJ

> [...]
> https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43
>
> Chicxulub crater (Mexico, 65 million years ago, Asteroid/Meteorite)

Nå ...

Jeg har været en "anelse" bælgøjet, fordi ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Rev+13.18-14.1&version=BPH

Aabenbaringen 13:18-14:1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

13,18
Her gælder det om at have visdom: Lad den, der har
indsigt, udregne tallets betydning. Det er et menneskes
tal, og tallet er 666.

Lammet og den nye sang fra de 144.000

14,1
Derefter så jeg, at Lammet pludselig stod på Zions bjerg.
Sammen med det så jeg 144.000, som havde Lammets navn og
dets Fars navn skrevet på panden.

Det ene (tallet 144) ud af de 3 tal, står lige ved siden af
tallet 666.

Det andet (tallet 600) står lige i nærheden (men indirekte da
tallet er *krypteret*):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Rev+13.1%2C5&version=BPH

Aabenbaringen 13:1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Uhyret fra havet håner Gud og forfølger dem, der tror på ham

13,1
Nu så jeg et uhyre stige op fra havets dyb. Det havde ti
horn og syv hoveder. På hvert af de 10 horn var der en
lille krone, og på hvert af de syv hoveder stod der et
blasfemisk ord.

10 horn
7 hoveder

13,5
Uhyret fik evne til at tale, så det kunne bruge store ord
og håne Gud. I 42 måneder fik det magt til at gøre, hvad
det ville, på jorden.

42 måneder

Normalt udlægges disse skriftsteder på den måde, at nogle af
hovederne har 2 horn (med kroner) mens andre kun har et.

Her i denne *specifikke* sammenhæng (i UFO-efterforskningen)
tillader vi os at betragte tallene som *fragmenter*, der IKKE
nødvendigvis SKAL passe sammen udfra en religiøs
forståelse/tolkning, apropos ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/07-xxx/07-753

Interessant er det nemlig, at ...

HVIS vi *omregner* de 42 måneder (fra år, altså et
360-grader-talsystem, til et 600-talsystem), da fås ...

42 * 360/600
=
70

Compare with ...

Input:

10 horn
7 hoveder

Output:

10 * 7
=
70

Tallet 600 står der altså *indirekte* (*krypteret*) NÆSTEN
lige ud for tallet 666.

Så langt, så godt.

Hmm ...

Og det sidste tal (tallet 78, eller rettere sagt dets
*pseudonym-tal*, da der jo er tale om et *specifikt* isotop:
78-Platin-193 med en halveringstid på 50 år, tallet 50 eller
115 eller 193) ...

Og det sidste tal (78-Platin-193, ½-life = 50 years) kan OGSÅ
*identificeres* udfra en forholdsvis let *kryptering*:

Input:

[...]

Jump 144.000-pseudonym:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Rev+7.4-8&version=BPH

Aabenbaringen 7:4-8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

4
Jeg hørte tallet på de beseglede. Det var 144.000 af alle
Israels stammer,

5-8
12.000 fra hver af de 12 stammer: Juda, Ruben, Gad,
Asher, Naftali, Manasse, Simeon, Levi, Issakar, Zebulon,
Josef og Benjamin.

Her *konstaterer* vi, at tallet 144.000 opdeles i 12 dele.

Overfører vi denne fremgangsmåde (dette syntax) til tallet
600, da fås ...

600 / 12
=
50

Compare with ...

Measuring Stick (Målestok)

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
50 (½-Life, Half-life, Halveringstid)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/50

> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclides
>
> Radionuclides with a half life of 1 day to 100 million years

> [...]

Er der NOGET, der *understøtter* denne sidste
antagelse/hypotese?

Ja!

Fordi ...

Lidt længere henne i teksten står der noget *kryptisk*:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Rev+8.1&version=BPH

Aabenbaringen 8:1 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Det syvende segl brydes til dom over jorden

8,1
Da Lammet brød det syvende segl, blev der stilhed i
Himlen i cirka en halv time.

En ½-dit, en ½-dat, en ½ ...

En ½-tid (apropos halveringstiden, ½-life) ?

Med til det *krypterede* budskab, som vi har fundet i Bibelen,
hører også følgende:

Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne)
Distance to us (Afstand til os), around 2400 lightyears (50*48)

Notat
2018-10-04

I filerne ...
[ ... ]

I disse filer angives distancen til at være på:

48 * 50 (78-Platin-193, ½-life 50 år)
=
2400 lysår (lightyears)

Tallet 48 er fremskaffet ved hjælp af indicier, og et af
disse er netop taget udfra Åb. 8,1 ...

Found new 48 (Rev 8,1) -
Re: Distance to target (Homestar of ET)

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-911

> [...]
>
> Aabenbaringen 8:1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
> Det syvende segl brydes til dom over jorden
>
> Da Lammet brød det syvende segl, blev der stilhed

Så ...

Vores *konklusion* må være (midlertidig), at tallet 666
formentlig er en *krypteret* information om kendskab til
tallene (og det, de repræsenterer i "SETI-koden") ...

1.
600 (selve opmålingssystemet af himlen, the sky)

2.
144 (kendskab til Chandrasekhars grænsemasse)

3.
78 (kendskab til isotopet 78-Platin-193, ½-life = 50 år)

-

Coming up:

"Leger" vi lidt videre med tanken:

En ½-dit, en ½-dat, en ½ ...

En ½-tid (apropos halveringstiden, ½-life) ?

... da kan følgende tankeeksperiment opstå:

50 * 3½ tider
=
175

Compare with ...

175
Abraham Code (Abraham-koden)

https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/21-152
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/175/21-152

> På den baggrund ku' det derfor være interessant at
> undersøge, OM bue-*afstanden* mellem chicxulub-crateret (i
> Mellemamerika) og Templet i Jerusalem indeholder nogle
> interessante (og navnlig *velkendte*) talværdier:
[ ... ]
> Og bue-afstanden er på 105,01°
> (175,02 i 600-tal-systemet)
>

> Og dette tal kender vi ret godt, fordi ... (input memory
> from) ...
>
> File:
> 6279 news:r48Jh.3$KU...@news.get2net.dk *

> Det er Abrahams levealder!
>
> Og her skal vi huske på, at Saras levealder blev på 127 (og
> som vi mener dækker over kendskab til den galaktiske
> længdegrad for både Cygnus-A og 7-stjernen).
>
> Logisk set KUNNE Abrahams levealder derfor godt OGSÅ dække
> over noget tilsvarende!

På nuværende tidspunkt antages det, at tallets *oprindelse*
(tallet 175) er udsprunget af nogle opmålinger på jorden, der
*afslører* kendskab til asteroide-krateret i Mexico (for 65
millioner år siden) samt Pangea (Pangæa), idet ...

Afstanden
fra ...
Krateret i Mexico
til ...
Østligste punkt i Sydamerika _______________ 99

samt ...

Afstanden
fra ...
Østligste punkt i Sydamerika
til ...
Afrika (der hvor Sydafrika passer ind i) ___ 75

Afstanden
fra ...
Krateret i Mexico
til ...
Afrika (der hvor Sydafrika passer ind i)
via ...
Østligste punkt i Sydamerika ______________ 174

Hmm ...

Vi kan ligeså godt undersøge det nu (som senere):

HVOR præcis befinder punktet 174 sig (i fuglelinje) fra
Krateret til Templet i Jerusalem?

Ude i Middelhavet ?

(
Og i så fald er det jo et dumt sted at bygge en markør, fx.
et tempel.

=>

Find et *alternativ*!
)

Download help-fil (Regneark) ...
https://sites.google.com/site/kalldistance/1/Sajama-Lines-Bolivia-004.sxc

Temple-174's position er:

Bredde-____Længdegrad
32,150203 34,66350334
32.150203, 34.66350334
https://www.google.dk/maps/place/32%C2%B009'00.7%22N+34%C2%B039'48.6%22E/@32.1658016,34.5552108,10.75z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d32.150203!4d34.6635033

Og ganske rigtig ... :-)

Punktet befinder sig lidt vest for Tel Aviv ca. 12 km ude i
Middelhavet!

Så ...

*Mistanken* er altså, at de 175 (og dermed Templet i
Jerusalem) er et kompromis, man har valgt (i mangel af bedre
positioner på landjorden).

Vigtigt er det derfor at understrege, at afstanden fra
Templet i Jerusalem til Syndfloden, eller rettere Ararats
bjerg er på 18,003 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects-earth/ararat

Man *markerer* altså sine positioner ved at danne et *heltal*
(fx. 175 eller 18 eller 191 (Marree Man, Australia) og 241)
FREMFOR en ikke-iøjnefaldende brøk (som alle overser).

Hmm ...

HVORFOR er denne variant så vigtig (i UFO-efterforskningen)?

Jo, fordi ...

Der er *mistanke* om, at de faktuelle forhold mht. de
*jordiske* opmålinger, er en *illustration* - et
billedeksempel - på kanske de *komplikationer*, der kan opstå
mht. de *astronomiske* opmålinger, apropos ...

Subject: Iranian revenge + Gods *punishment* ? = Iranian plane crash -
Re: 2020 uge 02 (news samlet)
Date: Wed, 8 Jan 2020 08:26:17 +0100, GMT 07:26
22032b news:5e15842f$0$702$1472...@news.sunsite.dk
Gods punishment (Guds straf)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/gods-punishment/22-032
Iran (Fanatistan)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/22-xxx/22-032
Courts, Authorities-2, Øvrigheden-2
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/22-xxx/22-032
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/o5mOdA7jp8o/zIdCt22MBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ReRadrbiJXg/ZCa-ohN6BgAJ

> 3
> https://sites.google.com/site/etbible/home/background-radiation/22-029
> Beregn mulige alternativer til target.
> Årsag:
> Det vurderes som værende *usandsynligt*, at target skulle
> befinde sig på PRÆCIS 144 i bueafstand til den retning, som
> vores lokale galaksehob bevæger sig i (i forhold til den
> kosmiske baggrundsstråling).
> Target (lon 195,65 lat +8,05) er måske derfor et
> *teoretisk* men *fiktivt* punkt (ligesom punktet 108 ude i
> Atlanterhavet)!

Mere om dette forhåbentlig senere ... :-)

Last OUTPUT: 22017 news:5e0f7d03$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/rCpkCW-5CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22049

Found 127 (Cygnus-A at 174) -
Re: *ET-Copyright* (78 and 144):
Found connection between
666 and
Chandrasekhar limit (1,44 Sunmass) and
the Measuring Stick (78-Platine-193)

File 22.063 ...
Abraham Code (Abraham-koden)
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-xxx/22-063
Markpointer 127
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/127/22-063
Markpointer 174
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/174/22-063
Markpointer 175
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/175/22-063
Cygnus A, Galactic Longitude (Galaktisk Længdegrad)
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/objects/cygnus-a/g-lon/22-063

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-xxx/22-063

-

Den 11-01-2020 kl. 11:45 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Re: *ET-Copyright* (78 and 144):
Date: Sat, 11 Jan 2020 11:45:32 +0100, GMT 10:45
22049 news:5e19a763$0$695$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/GdXvzBkpogU/PTk21eYhBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/KwZ3E24Mqwg/yaP70MS-BgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OvWy4LFy3vc/j0iLUH7qCAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/Dx42OXPwBQI/iwQuQ2nDDQAJ
https://groups.google.com/d/msg/sci.astro.seti/WCjU9iTFirc/9z337puFCgAJ>
> [...]
>
> En ½-dit, en ½-dat, en ½ ...
>
> En ½-tid (apropos halveringstiden, ½-life) ?
>

> .... da kan følgende tankeeksperiment opstå:
En af de ting, som virkede overbevisende, da mistanken (og
dermed hypotesen) opstod (at der er en *sammenhæng* mellem
de jordiske opmålinger og det fundne stjernekort, inside the
Bible) ...

En af de ting, som virkede overbevisende, da mistanken (og
dermed hypotesen) opstod, var, at ...

Afstanden
fra ...
Templet i Jerusalem
til ...
Østligste punkt i Sydamerika ___ 127,63829031

Compare with ...

Cygnus A
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/cygnus-a

Galactic 600:
Longitude 126,98317
Latitude +09,59233

and/or ...

7 stars (Pleiades, M45)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars

Galactic 600:
Longitude 277,74045 (or 150 + 127,74045)
Latitude -39,09975

Det nye og spændende er, at vi med vores fiktive punkt ude i
Middelhavet får nogle endnu mere *præcise* DATA:

Download help-fil (Regneark) ...
https://sites.google.com/site/kalldistance/1/Crater-174-Temple-001.sxc

Afstanden
fra ...
Crater-174-Templet i Jerusalem
til ...
Østligste punkt i Sydamerika ___ 127,01889405

Compare with ...

Østligste punkt i Sydamerika ___ 127,01889405
Cygnus A, Galactic 600, Longitude __ 126,98317
delta_________________________________ 0,0357...

Punktet 174 passer - med andre ord - til Cygnus-A

(en radiokilde, som støjer temmelig meget, selvom den befinder
sig 750 millioner lysår borte. Den er derfor velegnet til at
bruge som et fixpunkt, et fast punkt som danner udgangspunkt
for opmåling af himlen, the Sky; altså et *orienteringspunkt*)!

Nu består så kunsten i at finde - om muligt - den galaktiske
breddegrad (på +09,59233 i et 600-talsystem) i tilknytning
til et af disse punkter.

Asyut (i Egypten) KUNNE være et sådan punkt, idet det befinder
sig i en afstand på 9,65 (fra Templet) og 9,69 fra 174-punktet.

Map:
Asyut (i Egypten)
Breddegrad___Længdegrad
27,17891250 31,18469240
27.17891250, 31.18469240
https://www.google.com/maps/place/27%C2%B010'44.1%22N+31%C2%B011'04.9%22E/@27.2340722,27.5528771,6.25z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d27.1789125!4d31.1846924

Men ...

Det ku' OGSÅ ligge ovre i Sydamerika i en afstand fra Det
østligste punkt på i alt 9,6 (eller 5,755398° i vores
360-talsystem)

Map-begin:
Eastern South-America
Breddegrad___Længdegrad
-5,19527620 -35,47071810
-5.19527620, -35.47071810
https://www.google.com/maps/place/5%C2%B011'43.0%22S+35%C2%B028'14.6%22W/@-10.557824,-39.2888772,3.75z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d-5.1952762!4d-35.4707181

God jagt ... :-)

Last OUTPUT: 22017 news:5e0f7d03$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/rCpkCW-5CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22063

Breaking News -
Re: Found 127 (Cygnus-A at 174) -
Re: *ET-Copyright* (78 and 144): Found connection between
666 and Chandrasekhar limit (1,44 Sunmass) and
the Measuring Stick (78-Platine-193)

File 22.091 ...
The Abraham code
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-091
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-091
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/abraham-code/22-091
Cygnus-A
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/cygnus-a/angle/gsp/22-091
666
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/666/22-091
Asteroids 744
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2010-01-13/22-091
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2012-01-27/22-091

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/666/22-091

-

Den 13-01-2020 kl. 20:54 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found 127 (Cygnus-A at 174) -
Date: Mon, 13 Jan 2020 20:54:13 +0100, GMT 19:54
22063 news:5e1ccafc$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/GdXvzBkpogU/XMe6AAHdBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/KwZ3E24Mqwg/mFcbBt95BwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OvWy4LFy3vc/t-qug5ilCQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/Dx42OXPwBQI/6EJKYYN-DgAJ
https://groups.google.com/d/msg/sci.astro.seti/WCjU9iTFirc/j34m_bVACwAJ
Interrupt RETURN from ...

News:dk.videnskab
Subject: [Hypotese ved the-ET-Bible-code]
Re: *ET-copyright*:
Abraham-75 + (430) 1200 -> (43) 120 = 195 (Target) -
Was: Interrupt 140,8125 -
Re: 2020 uge 04 (news samlet)
Date: Sun, 26 Jan 2020 12:31:33 +0100, GMT 11:31
22089 news:5e2d78b0$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-089
https://sites.google.com/site/etbible/home/ET-bible-code/22-089
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/ET-bible-code/22-089
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/RMh-_LAjHO8/IhG4lkjpAAAJ

Muligvis leder vi et forkert sted, fordi ...

Input DATA from ...

https://sites.google.com/site/abraham175code/galactic

Angle (degree)
(600-system)_____Object 1_____________Object 2
159,59233333 ... Galactic Southpole Cygnus A

Compare with ...

MEGET taler for, at dette er deres *identificeringsmetode*
(af objekter på himlen):

1.
Galaktisk længdegrad
(fx. 127 Cygnus-A)

2.
Vinkel (grad) til andet kendt objekt

(
Vi andre vil FORTSAT også benytte den galaktiske breddegrad,
idet nogle *afgørende* FORDELE herved opnås, apropos ...

SETI
3D-"phonenumber"
https://sites.google.com/site/setiv103/home/extra/3d/06-747

> [...]
> __________________0000000_________________
> A ___________00000000000000000____________
> __0000000000000000000000000000000_1_000000__0°
> _____________00000000000000000____________
> __________________0000000_________________
> ____________________ S___________-90°______
>

> 1-tallet angiver cirka vores position.
>
> A-bogstavet angiver cirka Cygnus-A retning.
>
> Vi befinder os omtrent i midten af galaksens skive, hvor
> også hovedparten af stjernerne er koncentreret.
>
> Derfor vil vores opgivne værdi af fx. Cygnus-A's
> galaktiske breddegrad (latitude) nogenlunde være ens for

Found (Big Bang):

https://sites.google.com/site/abraham175code/pedigree/003

... ... 199
... ... ...
440 ... 438 ... 15 (Peleg dead, 239)
)

Tankegangen deres er muligvis, at koden MEGET let kan
*dekrypteres*, HVIS man tager højde for kendskabet til de
tektoniske pladers bevægelse gennem de sidste 65 millioner
år.
Dengang var nemlig Sydamerika og Afrika ét kontinent,
så når afstanden fra Templet i Jerusalem og ned til
Sydafrika-0 er på 127 enheder, da kan man godt - *symbolsk*
set - forbinde dette punkt med Afrika-0. Se evt. ...
https://sites.google.com/site/abraham175code/jerusalem-174
https://sites.google.com/site/abraham175code/jerusalem-175
(Billeder endnu ej uploadet, Sorry. Please have patience.)

Og dermed kommer der logik i at FORTSÆTTE herfra og op til
Krateret i Mexico (med afstanden på de 160 enheder).

Vi har altså - med andre ord - et MEGET STÆRKT *indicium*
på noget, vi bør kalde the *Copyright*!

Mht. 666:

Vi fandt ud af tidligere, at koden KUNNE være ...

+666
-144
+78
=
+600

Men den er måske rettere ...

+666
+78
-144
=
+600

Fordi ...

+666
+78
=
+744

Og dette tal *genkender* vi, idet 2 asteroider fløj forbi
vor jordklode til tiden ...

2008-00-00, Counter = 0 (Nytår)
2010-01-13, Counter = 744
2012-01-27, Counter = 744 + 744

Og dét er *sensationelt*, fordi det indikerer, at de
FORTSAT er her i vort solsystem ... :-)

END of *ET-Copyright* 22.091

Have a nive day og fortsat Good hunting ... :-)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22091