Iranian revenge + Gods *punishment* ? = Iranian plane crash - Re: 2020 uge 02 (news samlet)

Iranian revenge + Gods *punishment* ? = Iranian plane crash
Iransk hævn + Guds *straf* ? = Iransk flystyrt

File 22.032 ...
Gods punishment (Guds straf)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/gods-punishment/22-032
Iran (Fanatistan)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/22-xxx/22-032
Courts, Authorities-2, Øvrigheden-2
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/22-xxx/22-032

Google-auto-translation:
From Danish to Persian (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=fa&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/22-xxx/22-032

"Other" news:

Militærbase med danske soldater ramt af iranske missiler - meldes i god
behold

Passagerfly med over 170 om bord styrtet ned i Iran

Mindst 50 personer trampet ihjel ved Soleimanis begravelse

2215 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

(Jesus siger):

... „I skal ikke være bange — det er mig!”

(Mark 6,50)

Was:

Kristus var syndfri, men Gud lagde vores synd på ham, så
vi derigennem kunne blive frikendt og accepteret af Gud.

(2. Kor. 5,21)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Co+5&version=BPH

2 Korinterne 5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Vi længes efter det himmelske liv hos Herren

[ ... ]

Gennem forsoningen med Gud bliver man et nyt menneske

Derfor ser vi ikke på mennesker på samme måde nu, som før
vi blev kristne. Selv Kristus bedømte vi engang ud fra et
rent menneskeligt synspunkt, men det gør vi ikke mere.

17
Den, der kommer til tro på Kristus, bliver et nyt
menneske. Det gamle liv er forbi, et nyt liv er begyndt.

18
Det er alt sammen en gave fra Gud, der gennem det,
Kristus gjorde, har forsonet os med sig selv og givet os
forsoningens tjeneste.

19
Sagt med andre ord: Det var Gud, som gennem Kristus
tilbød fred, forsoning og fællesskab mellem sig selv og
verden ved at tilgive mennesker deres synder. Og han har
betroet os at bringe dette budskab om forsoning til alle
mennesker.

20
Vi er nu ambassadører for Kristus og taler på hans vegne.
Gennem os bønfalder Gud mennesker om at blive forsonet
med ham!

21
Kristus var syndfri, men Gud lagde vores synd på ham, så
vi derigennem kunne blive frikendt og accepteret af Gud.

Kommentar:

Ifølge kristendommen vil vi mennesker ALDRIG kunne
tilbagebetale vor gæld til Gud, UANST hvor meget vi
anstrenger os.

Heri er Koranen (og dermed den muslimske tro) ikke enig, og ...

Fred være med det!

Vi lever jo i et frit land, hvor enhver kan tænke, tro og
mene, som man vil, når bare det IKKE går ud over andre!

På Dommedag° må det så vise sig. hvad der var op og ned!

Amen?

Dog er der en ting, som jeg lige her bør nævne:

Når man som Jer muslimer IKKE allerede har fået gjort
regnskabet op med Gud, da véd man faktisk ikke med sikkerhed,
OM man klarer skærerne!
Man *håber* på, at ens gode gerninger kan opveje de
(eventuelt) onde gerninger (ens synd), men *visheden* har
man ikke!

Og det får så den uheldige *konsekvens*, at man slet ikke er
kommet med i "inderkredsen", hvorimod den kristne netop er
kommet med i inderkredsen (og blevet et helt nyt menneske),
apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Psa+131&version=BPH

Salme 131, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Hvilen i Gud

2
... jeg har fundet hvile og ro i dig.
Som et lille barn er trygt hos sin mor,
har min sjæl fundet hvile hos dig.

Og det er jo netop dét, der fx. har den store terapeutiske
effekt, at vi *følelsesmæssigt* bliver helbredt og bliver
glade og lykkelige mennesker (trods vores jordiske legemelige
skavanker)!

Al det går I glip af, skønner jeg.

HVORDAN kan vi kristne så vide os sikre på, at vi har fat i
den lange ende, at vi har fået regnskabet gjort op med Gud?

Dagens Ord fra Catholic Online kommer ind på dette med Ordene:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Joh+4.11-18&version=BPH

1 Johannes 4:11-18, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

13
Det er ud fra den Ånd, han har givet os, at vi kan vide,
at vi hører ham til, og at han bor i os.

Jesus kommer ind på dette (et andet sted, i
Johannesevangeliet) med Ordene:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+14.27&version=BPH

Johannes 14:27, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jeg giver jer min fred, og det er en bedre fred, end den
mennesker kan tilbyde. I skal ikke være bange eller
modløse!

Og det er denne *fred* i vores hjerter, vi kan mærke! Vi
fyldes af en indre fred (trods verdens bøvl og larm)!

(
Det var i hvert fald dérfor, jeg blev kristen! Det var IKKE
den store teologi og overbevisende ord og forlaringer! Jeg
ku' blot *mærke* Guds Ånd tage bolig i mit indre væsen, og
det gjorde godt, og jeg blev glad. Tro derfor på Evangeliets
*enkelthed*. Selv et barn forstår det.
)

Amen?

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mar+1.40-45&version=BPH

Markus 1:40-45, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus helbreder en spedalsk mand

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2020-01-08

Forstå hinandens gaver (1)

"Vi har forskellige nådegaver, alt efter den nåde, vi har
fået ..."
Rom 12,6

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2020-01-08
Daily Reading for Wednesday January 8, 2020

Reading 1, 1 John 4:11-18
Responsorial Psalm, Psalms 72:1-2, 10, 12-13
Gospel, Mark 6:45-52
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=-rn_ETXFQZI

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Joh+4.11-18&version=BPH

1 Johannes 4:11-18, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

11
Elskede venner, når Gud har elsket os med en så
overvældende kærlighed, bør vi så ikke også elske
hinanden?

12
Ingen har nogen sinde set Gud direkte, men hvis vi elsker
hinanden, så er Gud os nær, og hans kærlighed kommer til
udtryk gennem os.

13
Det er ud fra den Ånd, han har givet os, at vi kan vide,
at vi hører ham til, og at han bor i os.

... Gud er kærlighed, og de, der lever i kærlighed, lever
med Gud, og Gud lever i dem.

17
Hvis vi, mens vi lever i denne verden, elsker på samme
måde, som han gjorde, så har han nået sit mål med os,
hvad kærlighed angår, og vi kan være frimodige på dommens
dag.

18
Guds kærlighed giver ikke plads til frygt. Tværtimod,
Guds fuldkomne kærlighed jager frygten på flugt. Frygt
har nemlig med straf at gøre, og de, der lever i frygt,
har ikke fuldt ud forstået Guds kærlighed.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mar+6.45-52&version=BPH

Markus 6:45-52, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Disciplenes tøvende tro

(Jesus siger:)

50
... „I skal ikke være bange — det er mig!”

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2020-01-07, CET 11:3x-5x, GMT 10:3x-5x:)

"But when you pray, go away by yourself, shut the door behind
you, and pray to your Father in private. Then your Father,
who sees everything, will reward you."
Matthew 6:6

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2020 uge 02 (news samlet)
Date: Mon, 6 Jan 2020 09:51:26 +0100, GMT 08:51
22025 news:5e12f524$0$701$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ReRadrbiJXg/6GOr6o_hBQAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Iransk hævn + Guds *straf* ? = Iranian plane crash

[...]

Bil påkørte betjent: Politi affyrer varselsskud
07. Jan. 2020 kl. 21:13
https://www.dr.dk/nyheder/indland/bil-paakoerte-betjent-politi-affyrer-varselsskud

-

Ali blev såret i begravelsesoptog for Soleimani: 'Folk døde oven på
hinanden'
07. Jan. 2020 kl. 21:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ali-blev-saaret-i-begravelsesoptog-soleimani-folk-doede-oven-paa-hinanden

-

DR S177 ons 08 jan 07:00:13
8.januar dr.dk/nyheder 01:14

IRAK: DANSKE SOLDATER I GOD BEHOLD
Et iransk raket-angreb har i nat dansk
tid ramt luftbasen Ain Al-Asad i Irak,
hvor der er både amerikanske og danske
soldater. Også en anden koalitionsbase
er blevet ramt.

I alt er der affyret et dusin raketter,
oplyser det amerikanske
forsvarsministerium Pentagon.

Ifølge Forsvaret er ingen danske
soldater kommet til skade i angrebet på
militærbasen i Irak.

Det oplyser Forsvaret til Ritzau.

Ifølge Forsvaret skete det første
missilnedslag omkring klokken 00.30 i
nat dansk tid.

Militærbase med danske soldater ramt af iranske missiler - meldes i god
behold
kl. 01:14
https://www.dr.dk/nyheder/indland/militaerbase-med-danske-soldater-ramt-af-iranske-missiler-meldes-i-god-behold

-

DR S114 ons 08 jan 07:00:09
8.januar dr.dk/nyheder 05:41

FLY MED 180 STYRTET NED I IRAN
Et Boeing 737-fly med 170 passagerer og
10 besætningsmedlemmer om bord er
styrtet ned i Iran.

Det oplyser de iranske nyhedsbureauer
Isna og Fars tidligt onsdag morgen. Det
skriver flere internationale medier.

Samtlige personer menes at være
omkommet.

Flyet fra Ukraine International
Airlines var netop lettet fra den
internationale lufthavn Imam Khomeini i
Irans hovedstad, Teheran, da det ifølge
de iranske medier styrtede ned som
følge af tekniske problemer.

Alle formodes dræbt: Passagerfly med over 170 om bord styrtet ned i Iran
kl. 05.41 | opdateret kl. 07.34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/alle-formodes-draebt-passagerfly-med-over-170-om-bord-styrtet-ned-i-iran

Ifølge præsidenten viser de første tal, at 167 passagerer
samt en besætning på ni, altså i alt 176 personer var om
bord.

[ ... ]

Ifølge det arabiske medie Al-Jazeera skulle passagerflyet
være lettet klokken 05.15 lokal tid i Teheran med kurs mod
Ukraines hovedstad, Kijev. Men afgangen blev forsinket med
næsten en time til klokken 06.12.

Kommentar:

https://www.timeanddate.com/worldclock/iran/tehran

10:46 IRST

CET 08:16

delta 2½ hours (GMT +3½)

=>

+05:15
-02:30
=
+02:45 CET (GMT 01:45)

Take Off
+06:12
-02:30
=
+3:42 CET (GMT 02:42)

52 bombemål skal hævne ydmygelsen, som USA aldrig har glemt
7. jan. 2020, 15:10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-01-07-52-bombemaal-skal-haevne-ydmygelsen-som-usa-aldrig-har-glemt

-

Mindst 50 personer trampet ihjel ved Soleimanis begravelse
7. jan. 2020, 10:32
Opd. 7. jan. 2020, 15:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-01-07-mindst-50-personer-trampet-ihjel-ved-soleimanis-begravelse

-

Al flytrafik til og fra Stavanger Lufthavn indstillet på grund af brand
7. jan. 2020, 17:17 ...
Politi til stede med dykkere i Brønshøj
7. jan. 2020, 17:06 ...

-

NRK:
7. januar 2020 kl. 14:17

-

Opsumering af dagens nyheder:

Subject: Iranian revenge + Gods *punishment* ? = Plane crash -
Re: 2020 uge 02 (news samlet)
Date: Wed, 8 Jan 2020 07:57:15 +0100, GMT 06:57
22032a news:5e157d62$0$701$1472...@news.sunsite.dk
[...]
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/xoSLrGq9xJs/FjIUY9iKBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ReRadrbiJXg/F4WCM354BgAJ

Jeg blev vækket af en drøm ca. CET 03:30, GMT 02:30 og kunne
ikke falde i søvn igen. Vælger så at stå op vist nok lidt over
4.
)

2 + 2 = 4
=>
Iransk hævn + Guds *straf* (?) = Iransk flystyrt

I så fald:

Tillad mig at "foreslå", at I holder op med al Jeres
*ondskab*!

Manden var jo en *massemorder* og fortjente at dø! Vi har
bare ikke en sådan international domstol endnu, beklageligvis!
Han har bl.a. myrdet *fredelige* iranske borgere (bare fordi
de vil ha' demokrati i Iran), ligesom Hitler myrdene bl.a.
jøder i gaskamrene.

Og dét bryder Gud sig IKKE om!

Amen?

Counter now:
2215 days to Nuclearwar (± unknown)

Coming up (mht. UFO-efterforskningen):

1
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/marree-man/22-013
Marree Man, Australia
A. Erodering (figuren sander til) => må være af *ny* dato
B. USA's flag i mandens ansigt => *bekræfter* markør 108

2
Nazca lines (Peru)
Find fuglelinie-varianter til Sydamerika-75-Afrika

3
https://sites.google.com/site/etbible/home/background-radiation/22-029
Beregn mulige alternativer til target.
Årsag:
Det vurderes som værende *usandsynligt*, at target skulle
befinde sig på PRÆCIS 144 i bueafstand til den retning, som
vores lokale galaksehob bevæger sig i (i forhold til den
kosmiske baggrundsstråling).
Target (lon 195,65 lat +8,05) er måske derfor et
*teoretisk* men *fiktivt* punkt (ligesom punktet 108 ude i
Atlanterhavet)!

-

22032b

Herefter blev fil 22032b afsendt
Date: ons. 8. jan. 2020 kl. CET 08.44
til:

1
Fanatistan (Iran)

2
USA
President Trump

3
Muslim World

4
World Press

Men ...

Undervejs opdagede jeg en ret vigtig pointe:

+05:15
-02:30
=
+02:45 CET (GMT 01:45)

Take Off
+06:12
-02:30
=
+3:42 CET (GMT 02:42)

[
Extra *after* deadline:

(2010-01-08,CET 08:37, GMT 07:37)

Delta:
+00:30
+03:42
=
+03:12 or 180m + 12m = 192m

Compare with ...

193:
Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
193, Mass number (A, Massnummeret)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/193

and ...

195:
Galactic Longitude 195-196 (Galaktisk Længdegrad 195-196)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon

*Tidspunktet* er derfor "lidt" *mistænkeligt*!
]

-

=== citat slut ====

Og tilføjede den til budskabet ... :-)