Found 61 at Belojarsk-193. Kortslutning lukker reaktorer på det russisk atomkraftværk Kalinin - Re: 2019 uge 29 (news samlet)

Found 61 at Belojarsk-193. Kortslutning lukker reaktorer på det russisk
atomkraftværk Kalinin

File 21.655 ...
Beating (Tæv, tæsk, prygl, røvfuld)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/beating/21-655
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-655
(Nuclear)-accidents ((Atom)-ulykker)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/accidents/21-643
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/61/21-643

Google-auto-translation:
From Danish to Russian (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=ru&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/beating/21-655

"Other" news:

2389 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Antisemitisme:

I dag er det 25. år siden, at Iran (via deres skakbrik
Hezbollah) udførte en terrorhandling i Argentina i Buenos
Aires, hvor 85 jøder blev myrdet!

Se ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism_in_Argentina
https://en.wikipedia.org/wiki/AMIA_bombing

De skyldige er aldrig blevet straffet, men det kan der måske
laves om på, ET:

Hvor meget står der på min Goodwill-konto hos Jer?

Apropos ...

Date: Fri, 12 Jul 2019 09:44:31 +0200, GMT 07:44
21647 news:5d283a6b$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/18/21-647
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/278/21-647
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/accidents/21-647
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LgzKcxcw0RM/oAL8FcyKDAAJ

> Midlertidig konklusion:
>
> Den sovjettiske atombåd blev muligvis sænket af ET!

Jeg vil gerne hæve et passende beløb til at straffe disse onde
mennesker, der i deres religiøse vanvid tror sig berettiget til
at myrde uskyldige mennesker heriblandt jøder (som om Skaberen
er en *tyran* med sadistiske tilbøjeligheder i form af tortur i
helvede und so weiter)!

"Melodi":

Et lille "klask" i halen KUNNE fungere som en øjenåbner
(og hjælpe patienten ud af den religiøse galskabsagtige
*hjernevasken*), skønner jeg, ET!

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zep+3&version=BPH

Zefanias 3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jerusalems synd og dom

Den endelige dom

Frelse og genoprettelse

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+11.2-6&version=BPH

Matthæus 11:2-6, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Johannes Døber kommer i tvivl, om Jesus er Messias

4
Jesus sagde til dem: „ ...

5
... og der forkyndes godt nyt for dem, som erkender deres
behov for hjælp. ...

Den, der kommer

[ ... ]

De fattige må forstås som åndeligt fattige, jf. Matt 5,3. ...

Kommentar:

De fleste mennesker tror fejlagtigt, at de skal gøre sig
*fortjent* til Guds velbehag, men realiteterne er, at det kan
vi aldrig gøre godt nok (pga. Syndefaldet)! Vi er - bibelsk set
- *fortabte*, hvor ubehageligt det end må lyde!

Nogle af os indser derfor, at vi har behov for hjælp, og det er
det, Jesus *tilbyder* os (i form af amnesti osv.).

Så ...

I stedet for at gø rundt om Kabaen 5 gange vil jeg foreslå dig
at sige til Gud, som det er, at du har behov for Hans hjælp.

Jo mere du retter direkte henvendelse til Ham (apropos den
*personlige* Gud), desto mere levende bliver Han for dig, og
det er i dette fællesskab, at din sande personlighed findes og
udvikles (apropos den ægte vare fremfor surrogatet, der hele
tiden - som en skrue uden ende - må gøre sig fortjent til
respekt, anerkendelse m.m., og som kan i yderste konsekvens ende
som Hitler med storhedsvanvid und so weiter).

Und dig selv dette *fællesskab* med Gud ... :-)

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+11.1-16&version=BPH

Anden Kongebog 11:1-16, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Atalja overtager magten i Juda

Joash udråbes til konge

Ataljas død

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-07-18

Brug mere tid på bøn!

"Søg Herren og hans styrke, søg altid hans ansigt!"
1.Krøn 16:11

=== citat slut ===

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-07-17, CET 11:3x, GMT 09:3x:)

God's way is perfect. All the LORD's promises prove true. He is
a shield for all who look to him for protection.
Psalms 18:30

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 29 (news samlet)
Date: Mon, 15 Jul 2019 08:52:52 +0200, GMT 06:52
21650 5d2c22ce$0$703$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/qMWVWqGjtHw/R8IxwLdzDQAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21600 news:5d0dd708$0$698$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/y4ew8mg5BwAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21650

Found 61 at Belojarsk-193. Kortslutning lukker reaktorer på det russisk

DR S137 tor 18 jul 19:04:14
18.juli dr.dk/nyheder 11:44

KORTSLUTNING LUKKER REAKTORER
Det russiske atomkraftværk Kalinin har
slukket tre ud af fire reaktorer, efter
at en transformer er kortsluttet.

Det oplyser atomkraftselskabet
Rosenergoatom i en pressemeddelelse,
der uddyber, at der er tale om den
første, anden og fjerde reaktor.

Kraftværket ligger omkring 350
kilometer nordvest for Ruslands
hovedstad, Moskva.

I pressemeddelelsen står der ifølge
nyhedsbureauet AFP, at
strålingsniveauet på kraftværket og i
det omkringliggende område er uændret
efter episoden.

Kortslutning lukker reaktorer på russisk atomkraftværk
kl. 11:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kortslutning-lukker-reaktorer-pa-russisk-atomkraftvaerk

Torsdagens episode fandt sted, blot en uge efter at et andet
atomkraftværk i landet blev lukket ned, skriver den russiske
engelsksprogede avis Moscow Times.

Sidste fredag måtte en reaktor i Belojarsk lukke på grund af en
sikkerhedsmekanisme, der blev udløst. Kraftværket kom op at
køre igen tirsdag.

Kommentar:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_power_stations_in_Russia#Nuclear
https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_power_in_Russia
https://en.wikipedia.org/wiki/Kalinin_Nuclear_Power_Plant

57.905556 N, 35.060278 E
57,905556 35,060278

Dette svarer til (i et 600-tal-system) ...

96,50926
58,4337967

Omtrent halvvejs fra Moskva til Sankt Petersborg:
https://www.google.dk/maps/place/57%C2%B054'20.0%22N+35%C2%B003'37.0%22E/@57.931879,30.5764204,6z

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: 4600 år gammel knækpyramide igen åben for turister i Egypten -
Re: 2019 uge 29 (news samlet)
Date: Mon, 15 Jul 2019 10:42:15 +0200, GMT 08:42
21651 news:5d2c3c71$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/21-651
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/qMWVWqGjtHw/auBC0a95DQAJ

> [ ... ]

> Hmm ...
>
> (I dag er det årets 196 dag.)

2019-07-15, 196, Monday
2019-07-14, 195, Sunday
2019-07-13, 194, Saturday
2019-07-12, 193, Friday ......... Belojarsk

=>

Beloyarsk Nuclear Power Station
https://en.wikipedia.org/wiki/Beloyarsk_Nuclear_Power_Station

56.841667 N, 61.3225 E
56,841667 N 61,3225 E

Nå da da!

Found 61

Compare with ...

Markpointer 61
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/61

Markør 61 er et ret vigtigt markørtal, fordi ... (input
memory from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics/english

=== citat start ===

A complete list of *all* known isotopes can be downloaded
from ...
En komplet liste over *alle* kendte isotoper kan downloades
fra ...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclides

From this table you can see, that ...
Fra denne tabel kan du se, at ...

1.
Proton-counter
Proton-tæller

Not all elements have stable isotopes at all.
Ikke alle grundstoffer har overhovedet stabile isotoper.

The exceptions are the atomic numbers ...
Undtagelserne er atom-numrene ...

43, 61, 84-111
(Total of 30 pieces)
(i alt 30 stk.)

=== citat slut ===

Det *afslører* kendskab til moderne atomfysik!

Einem UFO-indicia ?

-

146
06:54

samt ...

Brand i animationsstudie i Japan koster flere livet
18. jul. 2019, 06:50 Opd. 18. jul. 2019, 07:09 ...

-

NRK:
18. juli 2019 kl. 07:18

-

21655

Forecast (T-2) -
Re: Found 61 at Belojarsk-193.
Kortslutning lukker reaktorer på det russisk atomkraftværk Kalinin -
Re: 2019 uge 29 (news samlet)

File 21.656 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/forecast/21-656

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/forecast/21-656

-

Den 18-07-2019 kl. 21:38 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
Subject: Found 61 at Belojarsk-193. Kortslutning lukker
Date: Thu, 18 Jul 2019 21:38:46 +0200, GMT 19:38
21655 news:5d30cad0$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/accidents/21-655
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/61/21-655
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/qMWVWqGjtHw/kwV-svQiDQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/52K2zYkkEb4/y_ihVegVAgAJ
[ ... ]
Hmm ...

2019-07-12, 193, Counter = 0, Belojarsk
2019-07-18, 199, Counter = 6, Kalinin

6 ?

Hmm ... (memory on from) ...

Date: Wed, 31 May 2017 09:36:31 +0200, (CET 09:36, GMT 07:36)
19797 news:oglrji$r4h$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/operation-naughty-boy/19-797
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/HEjI5aHqWXs/CaWcCvaRBAAJ

Hmm ...

Time kanske now:
T+7

Og i så fald:

Expected *external* interrupt at ...
T-2 (Fat Man)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 21600 news:5d0dd708$0$698$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/y4ew8mg5BwAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21656

Re: Forecast (T-2) -
Re: Found 61 at Belojarsk-193.
Kortslutning lukker reaktorer på det russisk atomkraftværk Kalinin -
Re: 2019 uge 29 (news samlet)

File 21.658 ...
Gods punishment (Guds straf)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/gods-punishment/21-658
Beating (Tæv, tæsk, prygl, røvfuld)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/beating/21-658
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-658

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/gods-punishment/21-658

-

Den 19-07-2019 kl. 08:12 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Forecast (T-2) -
Re: Found 61 at Belojarsk-193. Kortslutning lukker reaktorer
Date: Fri, 19 Jul 2019 08:12:13 +0200, GMT 06:12
21656 news:5d315f4a$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/forecast/21-656
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/qMWVWqGjtHw/TOJbr4ZFDQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/52K2zYkkEb4/fsTmY3o4AgAJ
Ordet (der var "forudprogrammeret" til dagen 193) lød således:

Date: Fri, 12 Jul 2019 09:44:31 +0200, GMT 07:44
21647 news:5d283a6b$0$697$1472...@news.sunsite.dk
> [...]
April

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/278/21-647

> [...]
>
> Nahum 3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
> (Nineves fald forudsiges, fortsat)
>
> 5
> „Det er mig, der straffer dig,”
> siger Herren, den Almægtige.
> „Jeg flår dine fine klæder af dig,
> så alle nationer får din nøgenhed at se,
> din skam og din skændsel.
> 6
> Jeg vil vise dig min foragt
> og dænge dig til med snavs.
> Jeg stiller din skændsel til skue.”
> 7
> Enhver, som ser dig, vil lukke øjnene i væmmelse.

Tankevækkende!

"Det er mig, der straffer dig,” siger Herren, den
Almægtige!

For hvem har ikke hørt om din ondskab
og været offer for din grusomhed:

i Georgien,
i Ukraine,
i Syrien,
og muligvis også på Balkan i 1990'erne?

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden,
men i dette specifikke tilfælde var det nu nok Gud Hamselv),
der sagde:
(2019-07-20, Saturday, day no 201, CET 06:54, GMT 04:54)
- "Jeg"

06:54
- "hævner det blod, du har udgydt!"

06:54