Distance to target (Homestar of ET) - Re: Found 275 at "Psalm 90" (target) and 48 at Salomon Temple (1.King 5-6) - Re: 2018 uge 39 (news samlet)

Distance to target (Homestar of ET) -
Re: Found 275 at "Psalm 90" (target) and
48 at Salomon Temple (1.King 5-6) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-908

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-908

Subject: Found 275 at "Psalm 90" (target) and
Date: Mon, 24 Sep 2018 06:09:54 +0200, GMT 04:09
20905b news:5ba86397$0$678$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-905
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-905b
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/20-905
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/70-80/20-905
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/276/20-905
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/bVlPkY6OrQs/NP-dRpysEgAJ

> [...]
>
>     Kommentar:
>
>     HVIS 43 er et skjult tal, og
>     HVIS 50 er et skjult tal.
>
>     HVAD er så prognosen?
>
>     Hmm ...
>
>     84, 85, skjul tal (tallet 86)
>     87, 88, skjul tal (tallet 89)
>     90, 91, skjul tal (tallet 92)
>
>     12
>     Salme 90 ?
>
> Compare with ...
>
>     3300 / 12 = 275
>     3312 / 12 = 276
>

> 12-tallet er der i hvert fald (indirekte)!
>
> Og det vil sige, at vi MULIGVIS kan tillade os at hægte det på

Nå, ...

Lad os lige prøve at samle trådene, fordi jeg havde glemt
følgende:

Subject: 1.King 5: Found 193 (78-Platin-193) at Temple -
Re: 2018 uge 29 (news samlet)
Date: Mon, 16 Jul 2018 08:16:38 +0200, GMT 06:16
20762 news:5b4c37fa$0$710$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/193/20-762
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/temple/20-762
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/70-80/20-762
https://sites.google.com/site/etbible/home/temple/20-762
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/evRbt8S1nYQ/npng0G_OBgAJ

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-755

https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/193/06-981

> +193
> -192,625
> +193
> =
> 193.375
>
> ... da *konstaterer* vi, at de 2 tal er ligger INDENFOR samme
> interval:
>
> 193.375
>
> Compare with ...
>
> 193.300-193.600
>

> Hele koden er skrevet udfor 'Tempelbyggeriet forberedes', og
> dermed kan vi knytte 78-Platin-193 ENDNU ENGANG til
> Tempelmarkøren.
>
> -

Angående *Målestokken* (fra Rev. 11,1-)

Det kan *bevises*, at 78-Platin-193 altså står lige udfor
Salomons Tempel (i 1. King 5-6).

Og derfor er det denne isotops halveringstid (på 50 år),
der skal bruges (fremfor andre isotopers halveringstid)!

Det er OGSÅ blevet *bevist*, at Salme 90 KAN omregnes til
195,65 (der menes at være target) vha. *markerede* tal i
bibelen (brøken 600/276).

Dernæst kan det nok også *bevises*, at Salme 90 kan knyttes
(via markør 70 og 80) til 1.King 5-6

Med hensyn til 10-tallet (i relation til markør 480):

Salme 90 indeholder bl.a. tallene (foruden 90) ...

90 - 80 = 10
80 - 70 = 10

Og det vil sige, at det efterlyste 10-tal hermed er fundet,
selvom det står skjult i teksten!

Hmm ...

Angående forholdet mellem tallene 3600 og 3300 (fra 1.King 5):

+3600
+3300
=

3300 / 300 = 11
3600 / 300 = 12

=>

3300 / 11 = 300
3600 / 11 = 327,27...

and/or ...

3300 / 12 = 275
3600 / 12 = 300

*Konklusionen* må være, at 12-tallet passer BEDRE ind i
systemet END 11-tallet.

Og det vil sige, at det efterlyste 12-tal hermed er fundet,
selvom det står skjult i teksten!

Det kan altså *bevises*, at tallet 275 sår indirekte i
teksten fra 1.King 5

Sammenlagt set er der derfor god grund til at antage
*midlertidigt*, at de 480 angiver en (astronomisk) afstand,
men at tallet godt KAN VÆRE *krypteret* (ligesom 430-tallet).

Det kan i hvert fald *påvises*, at markør-43 OGSÅ indgår i
teksten ...

> +30.000, counter 30.000
> +10.000, counter 40.000
> +80.000, counter 120.000
> +70.000, counter 190.000
> +33-600, counter 193.300-600

... idet:

+30.000, counter 30.000
+10.000, counter 40.000
+03.00, counter 43.300

Compare with ...

43 (430):
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43

Og dermed er tanken IKKE langt borte, at ...

430 / 10 = 43

=>

48 / 10 = 48

I undersøgelsen af markør Kora (i bl.a. Salme 48) ...

Date: Mon, 24 Sep 2018 06:09:54 +0200, GMT 04:09
[...]

I undersøgelsen af markør Kora, som findes i følgende 11 Salmer:

42, ... 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 84, 85, ... 87, 88

I denne undersøgelse har vi fundet nogle ligheder/fællesnævnere
med 48-teksten fra 4. Mosebo 35:

42, 6 ... 48

Og der er derfor GOD grund til at antage, at der hører sammen (in
the-ET-Bible-code).

Men det er vist nok endnu IKKE blevet påvist, at de passer som
puslespilsbrikker DIREKTE ind i 1.King 5-6 (om dermed kan
indgå i bevismaterialet, at 480-tallet er *krypteret* og dækker
over tallet 48*isotop-78-Platin-193)

Endvidere kan det OGSÅ påvises, at designeren af Kora-koden havde
atomfysik i tankerne, da denne nedskrev koden, idet tallet 84
nævnes tabellen (foruden indirekte 43 og 50):

1.
_______fokus 43 (skjult tal, se fil 20905b)
42, ... 44, ...

2.
_________________________________fokus 50 (skjult tal, se fil 20905b)
42, ... 44, 45, 46, 47, 48, 49 ...

3
_______________________________________fokus 84
42, ... 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 84, 85, ... 87, 88

Compare with ...

Markpointer 43
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43

43, 61, 84-111
(Total of 30 pieces)
(i alt 30 stk.)

=== citat slut ===

Det *afslører* kendskab til moderne atomfysik!

Det vil med andre ord sige, at det kan *bevises*, at Kora-markøren
handler *primært* om isotoper (eller i hvert fald om isotoper).

Og dermed INDDRAGES 4. Mosebog 35 (*inklusiv* 48-tallet) i en
isotop-forståelse af dette fragment i koden (the-ET-bible-code).

Og i så fald er vi MEGET tæt på at kunne *bevise*, at de 480 år
(i 1.King 5-6) i virkeligheden dækker over noget vedr. 48-tallet.

Men indtil dette bevis foreligger, må vi "nøjes" med midlertidige
antagelser (ligesom arkæologer nogen gange må antage midlertidig,
hvad der gemmer sig i jord (indtil en udgravning er foretager
til bunds). Sorry!

Last OUTPUT: 20900 news:5ba6b3a6$0$687$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/0Egdns15CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20908

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Found new 48 (Rev 8,1) -
Re: Distance to target (Homestar of ET) -
Re: Found 275 at "Psalm 90" (target) and
48 at Salomon Temple (1.King 5-6) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14/20-911
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/comfort/20-911
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-911

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-911

Den 25-09-2018 kl. 11:26 skrev Kall, Mogens:

Subject: Distance to target (Homestar of ET) -
Date: Tue, 25 Sep 2018 11:26:36 +0200, GMT 09:26
20908 news:5ba9ff50$0$686$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-908
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/oABazdRy3I0/h8KEngfyGAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/vQhcp03WVFQ/Ff86vYUUDAAJ
> .... idet:
Interrupt from ...

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2018-09-24-23-45-24/

Meteor observation
Dato: 2018-09-24
Klokken: 23:45:24 Dansk sommertid, UTC+2

[ ... ]

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne Værdi
Kurs 227 grader

Hmm ...

+24
-23,75
=
o,25

=>

0,25 /24
=
0,01... or 1/96 or ½*1/48

Aha!

Input memory from ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+8.1&version=BPH

Aabenbaringen 8:1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Det syvende segl brydes til dom over jorden

Da Lammet brød det syvende segl, blev der stilhed
i Himlen i cirka en halv time.

½ time / 24
=
1/48

Hmm ...

227 ?

227 * 600/360 = 378,333... or - 221,666...
227 * 276/360 = 174,0333... or -102

?

?

+277
-227
=
50

Memory on from ...

78-Platin-193 (½-life = 50 år)

Hmm ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+7-8&version=BPH

Aabenbaringen 7-8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Guds tjenere på jorden blandt jøderne

7,1
Derefter så jeg fire engle stå ved de fire verdenshjørner.
De holdt jordens fire vinde tilbage, så de ikke kunne
blæse over land og hav eller mod noget træ.

2
En femte engel trådte frem i den østlige horisont, og han
havde den levende Guds segl med sig. Han råbte med høj
røst til de fire engle, som havde fået magt til at skade
både jord og hav:

3
„Rør ikke jorden eller havet eller noget træ, før vi har
mærket vores Guds tjeneres pander med hans segl.”

4
Jeg hørte tallet på de beseglede. Det var 144.000 af alle
Israels stammer,

5-8
12.000 fra hver af de 12 stammer: Juda, Ruben, Gad, Asher,
Naftali, Manasse, Simeon, Levi, Issakar, Zebulon, Josef og
Benjamin.
Den store flok i Himlen af frelste fra alle folkeslag

12 stammer * 12 = 144.000

9
Derefter lagde jeg mærke til en stor flok mennesker, som
stod foran Lammet og Guds trone i Himlen, klædt i lange,
hvide dragter og med palmegrene i hænderne. Der var
mennesker fra alle folkeslag og sprog, og der var så
mange, at ingen kunne tælle dem.

10
De råbte: „Frelsen kom fra vores Gud, som sidder på
tronen, og fra Lammet!”

11
Alle englene stod i en kreds omkring Guds trone og de 24
medregenter og de fire levende væsener. De faldt på knæ
foran tronen, og med ansigtet mod jorden hyldede de Gud:

24 medregenter

Kommentar:

Input 12, 24 ...

Extected Next:

12 + 12 = 24
24 + 12 = 36

or ...

12 * 1 = 12
12 * 2 = 24
12 * 3 = 36

or ...

12 * 2^0 = 12
12 * 2*1 = 24
12 * 2^2 = 48

Extected Next:

36 (or 48)

12
„Ja, det er rigtigt! Gud skal have ære, tak og lovprisning
i al evighed. Han har al herlighed, visdom, kraft og magt.
Amen!”

13
En af medregenterne vendte sig til mig og sagde: „Ved du,
hvem de mennesker i hvide dragter er? Ved du, hvor de er
kommet fra?”

14
„Nej, herre,” svarede jeg, „men du ved det.”

„De er kommet ud af den store trængsel,” sagde han. „De
har gjort deres dragter rene i Lammets blod, så de er helt
hvide.

15
Derfor står de nu foran Guds trone og tjener ham dag og
nat i hans helligdom. Han, som sidder på tronen, vil tage
sig af dem,

16
og de skal aldrig mere sulte eller tørste eller døje under
sol og hede.

17
Lammet, der står ved tronen, vil være deres hyrde og lede
dem til kilden med det livgivende vand, og Gud vil tørre
hver tåre af deres kinder.”

Kommentar:

"Anhold" (indsæt markør):

Gud vil tørre hver tåre af deres kinder.

Det syvende segl brydes til dom over jorden

8,1
Da Lammet brød det syvende segl, blev der stilhed i Himlen
i cirka en halv time.

7. segl
1/48 døgn

Kommentar:

Det/de *forventede* tal var:
36 (or 48)

Så det *bestyrker* hypotesen om, at der med ½ time
indirekte peges på tallet 48 (og dermed MULIGVIS distancen
ud til target (ETs hjemstjerne).

Et spørgsmål melder sig:

KAN vi finde fragmenter i denne tekst, hvor noget angående
target nævnes?

Ja! Muligvis, fordi ...

Input:

1.
7. segl

2.
1/48 døgn

3.
7 engle
(se kommende vers 2:)

2
Jeg så, at de syv engle, som stod foran Gud, hver fik rakt
en trompet.

7 engle

Kommentar:

1.
7. segl
Dette *symboliserer* Cygnus-A (G.lon 127)

2.
1/48 døgn
Dette *symboliserer* Target (G.lon 195)

3.
7 engle
Dette *symboliserer* 7-stjernen (G.lon 277)

Dette syntax er bleve påvist før:

https://sites.google.com/site/etbible/home/measuring-stick/20-471

> 127, Cygnus A
> scepter, Est 5,2
> scepter, Est 8,4
> 127, M45

Men ...

Det er stadigvæk IKKE nok til at *bevise*, at de 48 skal
knyttes til target, synes jeg!

Så vi bør nok lede efter FLERE indicier.

3
En anden engel kom og stillede sig ved det guldbelagte
røgelsesalter[a] foran tronen med et røgelseskar af guld.
Han fik en masse røgelse, som han skulle ofre på
røgelsesalteret sammen med bønnerne fra Guds folk.

4
Det gjorde han, og fra alteret steg duften af røgelse
sammen med gudsfolkets bønner op til Gud.

5 Derefter fyldte englen røgelseskarret med gløder fra
alteret og hældte indholdet ud over jorden. Da brød et
voldsomt uvejr løs med lyn og torden, og der kom et
kraftigt jordskælv.

6
De syv engle med de syv trompeter gjorde sig nu parate til
at blæse i dem.

De fire første trompeter indvarsler hver deres dom over
jorden

7
Da den første engel blæste i sin trompet, blev noget, der
lignede hagl og ild, blandet med blod, kastet ned mod
jorden. Det fik en tredjedel af landjorden til at stå i
flammer. Skove og træer brændte op, og alle planter blev
svedet af.

8
Da den anden engel blæste i sin trompet, blev noget, der
lignede et mægtigt, brændende bjerg, kastet i havet.

9
Da blev en tredjedel af havet blodrødt. En tredjedel af
alt liv i havet døde, og en tredjedel af alle skibe på
havet blev ødelagt.

10
Da den tredje engel blæste i sin trompet, styrtede en
mægtig stjerne som en brændende fakkel ned fra himlen. Den
forurenede en tredjedel af alle jordens floder og kilder.

11
Stjernens navn er „Malurt”, fordi en tredjedel af alt vand
på jorden blev bittert som malurt, og mange mennesker døde
af at drikke det.

12
Da den fjerde engel blæste i sin trompet, blev en
tredjedel af solen, en tredjedel af månen og en tredjedel
af stjernerne ramt, så de mistede en tredjedel af deres
lys. Dagen mistede en tredjedel af sit lys og det samme
gjorde natten.

13
Derefter så jeg en ørn, der fløj hen over himlen, og jeg
hørte den skrige: „Et tredobbelt ‚ak og ve’ over dem, der
bor på jorden, når de tre sidste engle blæser i deres
trompeter.”

Footnotes:

a.
8,3 Jf. 2.Mos. 30,1-3.

Kan det lade sig gøre, at finde noget i teksten, som vi kan
forbinde med target or 78-Platin-193?

Nogen forslag?

195 ... 60/80
277

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Exod.30.1-Exod.30.3&version=BPH

2 Mosebog 30:1-3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Røgelsesalteret

30,1
Lav et alter af akacietræ til at brænde røgelse på.

2
Alteret skal have en kvadratisk grundflade, 45 cm langt,
45 cm bredt og 90 cm højt, med horn i hjørnerne, som er
udskåret i ét stykke med hjørnestolperne.

3
Belæg alterets top, sider og horn med rent guld og sæt en
pynteliste af guld hele vejen rundt.

Den mere præcise (men noget ældre) oversættelse lyder således:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Exod.30.1-Exod.30.3&version=DN1933

[...]

2 Mosebog 30:1-3, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

30,1
Fremdeles skal du lave et Alter til at brænde Røgelse på:
af Akacietræ skal du lave det,

2
en Alen langt og en Alen bredt, firkantet skal det være,
og to Alen højt, og dets Horn skal være i eet med det.

3
Du skal overtrække det med purt Guld, både Pladen og
Siderne hele Vejen rundt og Hornene, og sætte en Guldkrans
rundt om;

Nå, ja, forresten:

Input memory from *Alen*:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+21&version=DN1933

Aabenbaringen 21, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

21,1
Og jeg så en ny Himmel og en ny Jord; thi den forrige
Himmel og den forrige Jord var veget bort, og Havet var
ikke mere.

2
Og jeg så den hellige Stad, det nye Jerusalem, stige ned
fra Himmelen fra Gud, beredt som en Brud, der er smykket
før sin Brudgom.

3
Og jeg hørte en høj Røst fra Himmelen, som sagde: Se, Guds
Telt er hos Menneskene, og han skal bo hos dem, og de
skulle være hans Folk, og Gud selv skal være hos dem og
være deres Gud.

4
Og han skal aftørre hver Tåre af deres Øjne, og Døden skal
ikke være mere, ej heller Sorg, ej heller Skrig, ej heller
Pine skal være mere; thi det forrige er veget bort.

Og han skal aftørre hver Tåre af deres Øjne

Compare with ...

Rev 7,17
Gud vil tørre hver tåre af deres kinder.

De 2 skriftsteder *supplerer* hinanden.

Ergo hører de sammen som 2 puslespilsbrikker!

5
Og han, som sad på Tronen, sagde: Se, jeg gør alle Ting
nye. Og han siger til mig: Skriv; thi disse Ord ere
troværdige og sande.

6
Og han sagde til mig: De ere skete. Jeg er Alfa og Omega,
Begyndelsen og Enden. Jeg vil give den tørstige af Livets
Vands Kilde uforskyldt.

7
Den, som sejrer, skal arve dette, og jeg vil være hans
Gud, og han skal være min Søn.

8
Men de fejge og utro og vederstyggelige og Morderne og de
utugtige og Troldkarlene og Afgudsdyrkerne og alle
Løgnerne, deres Lod skal være i Søen, som brænder med Ild
og Svovl; dette er den anden Død.

9
Og en af de syv Engle, som havde de syv Skåle, der vare
fulde af de syv sidste Plager, kom og talte med mig og
sagde: Kom, jeg vil vise dig Bruden, Lammets Hustru.

10
Og han førte mig i Ånden hen på et stort og højt Bjerg og
viste mig den hellige Stad, Jerusalem, stigende ned fra
Himmelen, fra Gud

11
med Guds Herlighed. Dens Glans var som den kostbareste
Sten, som krystalklar Jaspissten.

12
Den havde en stor og høj Mur; den havde tolv Porte og over
Portene tolv Engle og påskrevne Navne, hvilke ere Israels
Børns tolv Stammers;

12 stammer

13
mod Øst tre Porte og mod Nord tre Porte og mod Syd tre
Porte og mod Vest tre Porte.

14
Og Stadens Mur havde tolv Grundsten, og på dem Lammets
tolv Apostles tolv Navne.

15
Og han, som talte med mig, havde en Målestok, et Guldrør,
for at han skulde måle Staden og dens Porte og dens Mur.

16
Og Staden ligger i Firkant, og dens Længde er lige så stor
som Bredden. Og han målte Staden med Røret: tolv Tusinde
Stadier; dens Længde, Bredde og Højde ere lige.

12.000 stadier

17
Og han målte dens Mur, hundrede og fire og fyrretyve Alen,
efter Menneskemål, hvilket er Englemål.

144 alen

18
Og dens Murværk var Jaspis, og Staden var af rent Guld,
lig det rene Glar.

19
Stadmurens Grundsten vare prydede med alle Hånde Ædelsten:
den første Grundsten var Jaspis, den anden Safir, den
tredje Kalkedon, den fjerde Smaragd,

20
den femte Sardonyks, den sjette Sarder, den syvende
Krysolit, den ottende Beryl, den niende Topas, den tiende
Krysopras, den ellevte Hyacint, den tolvte Ametyst.

21
Og de tolv Porte vare tolv Perler, hver af Portene var af
een Perle, og Stadens Gade var rent Guld som gennemsigtigt
Glar.

22
Og jeg så intet Tempel i den; thi dens Tempel er Herren,
Gud, den almægtige, og Lammet.

23
Og Staden trænger ikke til Sol eller Måne til at skinne
for den; thi Guds Herlighed oplyste den, og Lammet var
dens Lys.

24
Og Folkeslagene skulle vandre i dens Lys, og Jordens
Konger bringe deres Herlighed til den,

25
og dens Porte skulle ikke lukkes om Dagen; thi Nat skal
ikke være der,

26
og de skulle bringe Folkeslagenes Herlighed og Ære til den.

27
Og intet urent skal komme ind i den, ej heller nogen, som
øver Vederstyggelighed og Løgn; kun de, som ere skrevne i
Lammets Livets Bog.

Det Ny Jerusalem *symboliserer* target!

Og i kraft af *trøste-markøren*:
" ... Gud vil tørre hver tåre af deres kinder ... " kan det
*bevises*, at der er en sammenhæng.

Ligeledes med hensyn til tal-markøren 144.

Ergo kan vi forbinde 48-tallet med target!

Og dermed er tallet 48 MERE sandsynligt (end 480).

Last OUTPUT: 20900 news:5ba6b3a6$0$687$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/0Egdns15CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20911

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-921
https://sites.google.com/site/etbible/home/star-of-bethlehem/20-921

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-921

Den 26-09-2018 kl. 13:36 skrev Kall, Mogens:

Subject: Found new 48 (Rev 8,1) -
Date: Wed, 26 Sep 2018 13:36:41 +0200, GMT 11:36
20911 news:5bab6f4f$0$692$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2018-09-24m/20-911
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/oABazdRy3I0/YJkS2U8UAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/vQhcp03WVFQ/lz8-FTRqDAAJ
Interrupt RETURN from ...

Subject: SAS-fly måtte nødlande efter brand i motor.
06.20 => Frikendt! -
Re: 2018 uge 39 (news samlet)
Date: Fri, 28 Sep 2018 10:00:30 +0200, GMT 08:00
20920 news:5baddfa4$0$676$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/20-920
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/smoke-them-out/20-xxx/20-920
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/bVlPkY6OrQs/oFPKMWr0AQAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/smoke-them-out/20-xxx/20-916

> https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/bVlPkY6OrQs/b9EaTjfvAQAJ

> 48 target soon on line.

Target (found 48 at Rev 8,1)

Hmm ... (memory on from) ...

80/60: ***Jackpot***. Found inside Song of songs the galactic longitude
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/19-256

> Højsangen 6:8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
> Om jeg så havde 60 dronninger og 80 medhustruer
> foruden utallige tjenestepiger,
>
> 60 * 10.000 = 600.000 (1,00 omkreds)
> 80 * 10.000 = 800.000 (1,25 omkreds) = 200.000

Æh ...

Der er *vrøvlet* lidt. Der skulle ha' stået:

60 * 10.000 = 600.000 (1,00 omkreds)
80 * 10.000 = 800.000 (1,33 omkreds) = 200.000

Men bortset fra det, så er tanken nærliggende, at der med
ordvalget 'en tredjedel' hentydes til target; idet target
omtrent befinder sig på en tredjedel af en omdrejning
(200/600).

Hvor mange gange nævnes 1/3 i Åbenbaringsbogen?

https://www.biblegateway.com/quicksearch/?qs_version=KJV&quicksearch=third+part&begin=73&end=73

Bible search results for “third part”:

> [...]
>     jorden. Det fik en tredjedel af landjorden til at stå i
>     flammer. Skove og træer brændte op, og alle planter blev

1. angel

Revelation 8:7
The first angel sounded, and there followed hail and fire
mingled with blood, and they were cast upon the earth: and
the third part ...
1
...of trees was burnt up, and all green grass was burnt up.

>     8
>     Da den anden engel blæste i sin trompet, blev noget, der
>     lignede et mægtigt, brændende bjerg, kastet i havet.

2. angel

Revelation 8:8
And the second angel sounded, and as it were a great
mountain burning with fire was cast into the sea: and the
third part ...
2
...of the sea became blood;

>     9
>     Da blev en tredjedel af havet blodrødt. En tredjedel af
>     alt liv i havet døde, og en tredjedel af alle skibe på
>     havet blev ødelagt.

Revelation 8:9
And the third part ...
3
... of the creatures which were in the sea, and had life,
died; and the third part ...
4
...of the ships were destroyed.

>     10
>     Da den tredje engel blæste i sin trompet, styrtede en
>     mægtig stjerne som en brændende fakkel ned fra himlen. Den
>     forurenede en tredjedel af alle jordens floder og kilder.

3. angel

Revelation 8:10
And the third angel sounded, and there fell a great star
from heaven, burning as it were a lamp, and it fell upon
the third part ...
5
... of the rivers, and upon the fountains of waters;

>     11
>     Stjernens navn er „Malurt”, fordi en tredjedel af alt vand
>     på jorden blev bittert som malurt, og mange mennesker døde
>     af at drikke det.

Revelation 8:11
And the name of the star is called Wormwood: and the third
part ...
6
... of the waters became wormwood; and many men died of
the waters, because they were made bitter.

> [...]
>     af stjernerne ramt, så de mistede en tredjedel af deres
>     lys. Dagen mistede en tredjedel af sit lys og det samme

4. angel

Revelation 8:12
And the fourth angel sounded, and the third part ...
7
... of the sun was smitten, and the third part ...
8
... of the moon, and the third part ...
9
... of the stars; so as the third part ...
10
... of them was darkened, and the day shone not for a
third part ...
11
... of it, and the night likewise.

> [...]
>     hørte den skrige: „Et tredobbelt ‚ak og ve’ over dem, der
>     bor på jorden, når de tre sidste engle blæser i deres

5. angel, Rev 9,1
6. angel, Rev 9,13

Revelation 9:15
And the four angels were loosed, which were prepared for
an hour, and a day, and a month, and a year, for to slay
the third part ...
12
... of men.

Revelation 9:18
By these three was the third part ...
13
...of men killed, by the fire, and by the smoke, and by
the brimstone, which issued out of their mouths.

Kommentar:

2 * 1/3 =
2/3 (omdrejning)

7. angel, Rev 11,15

Revelation 12:4
And his tail drew the third part ...
14
... of the stars of heaven, and did cast them to the
earth: and the dragon stood before the woman which was
ready to be delivered, for to devour her child as soon as
it was born.

14 gange nævnes ordet i alt.

Dette giver til sammen:

14 * 0,333...
=
4,666...

Hmm ... (memory on from) ...

Stamtavlen + 144
https://sites.google.com/site/etbible/home/pedigree/out-01

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
[ ... ]
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

Her var omdrejningen 3 (for nær tallet 144)

Så de 4,666 er måske i virkeligheden 5.

Og dermed bliver regnskabet følgende:

1/3 omdrejning = target
+ 4 and 2/3
=
5

Og i så fald peger Rev. 8,1 på 1/3 omdrejning (tallet 200/600),
hvilket så godt som er det samme tal target befinder sig på
(Moderstjernens galaktiske længdegrad)

Forholdet mellem de to tabeller er:

3-til-5

Og det MÆRKELIGE er nu, at det er det *samme* forhold
vi har mellem de 2 tal-systemer:

360 /600
=
3 /5

(De 360-graders-talsystem fremkommer udfra 3½ år i Daniels
Bog m.fl.)

Det er muligt, at dette "fragment" (14 *1/3) er tilvejebragt
med den tanke, at "skattejægeren" (altså os jordboere på jagt
efter den forsvundne "skat") ALLEREDE har kendskab til
Stamtavlen INKLUSIV det skjulte tal (144), men endnu IKKE
KENDER targets position på himlen!

I så fald bliver "kunden" (altså os) gjort opmærksom på
et-eller-andet i tilknytning til 1/3 af ... (input suggests).

KANSKE der OGSÅ med denne type gådeopstilling er en fin
lille hentydning fra Samsons gåder i GT. Se evt. ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jdg+13-16&version=BPH

Det mærkelige er , at lidt af kodestumpen OGSÅ findes i
den *eksterne* stenkast-nyhedsstrøm (som er vanskelig
for os jordboere at fuske med):

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2018-09-23-22-30-07/

2018-09-23, CET 22:30:07

+

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2018-09-24-23-45-24/

2018-09-24, CET 23:45:24

Forskellem mellem *tidspunktet* i døgnet er således på:

2018-09-24, CET 23:45:24
2018-09-23, CET 22:30:07
=________________1:15

1 time og 15 min svarer til (på et døgn):

5 /96

Og ...

5-tal KAN VÆRE en fin lille hentydning 600-tallet (i brøken
ovenfor 5/3)

Og ...

96-tallet *genkender* vi, fordi den minder lidt om 48-tallet ...

Subject: Re: G.lat = 8,061579134 -
Date: Sun, 23 Sep 2018 10:50:07 +0200, GMT 08:50
20902 news:po7k41$aeu$1...@adenine.netfront.net
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/zIR4ueedcc4/JpWxqeBSGAAJ

> [...]
>

> Og som du kan se, er denne opmåling MEGET nøjagtig
> (med hele 15-16 betydende cifre)!
>
> De ca. 3½ år repræsenterer således *symbolsk* targets
> galaktiske breddegrad (i the-ET-Bible-code).
>

> Vi har at gøre med noget, der - billedlig/religiøs talt - KUNNE
> minde lidt om de vise mænd fra Østerland:
>
> De ledte efter jødernes nyfødte konge og troede derfor muligvis,
> at kong Herodes måske havde fået en søn.
>
> De bliver herefter *guidet* til Betlehem, som er den mere
> nøjagtige position end blot et ukendt sted i landet Israel og
> dets hovedstad Jerusalem omkring år -4. f.Kr.

Sammenblander vi nu alle disse oplysninger med
Betlehemsstjernen, da er der faktisk dukket en *ny*
information op:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+2&version=BPH

Jesus hyldes som en kongesøn

2
Jesus blev født i Betlehem i Judæa, mens Herodes
den Store var konge. Nogen tid efter ankom nogle
stjernetydere fra Østen ...

De gik ind i huset, og der så de Jesus sammen med
hans mor, Maria. De knælede ned foran ham og bøjede
i ærefrygt hovedet mod jorden. Derefter åbnede de for
deres medbragte kostbarheder og gav ham både guld,
røgelse og myrra.

"Anhold": Guld, røgelse og myrre

Compare with ...

Rev 8,3
Åb 8,3

> [...]
> Han fik en masse røgelse, som han skulle ofre på
> røgelsesalteret sammen med bønnerne fra Guds folk.

røgelse

2
guld

2 af de 3 *markører* nævnes altså lige udfor der, hvor
target-48 (Rev 8,1) befinder sig, OG FØR 1/3-tælleren tæller
videre (fra 1/3 til 2/3 i Rev 8,7).

Det kan næppe være nogen tilfældighed!

Der er tale om en *bevidst* handling, altså at forfatteren
af Åbenbaringsbogen har kendskab til the-ET-bible-code!

Den sidste Betlehems-markør (Myrra) finder vi i Salme 45
(og KUN dér i Salmernes Bog):

https://www.biblegateway.com/quicksearch/?qs_version=BPH&quicksearch=myrra&begin=23&end=23
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?qs_version=DN1933&quicksearch=myrra&begin=23&end=23
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?qs_version=KJV&quicksearch=myrrh&begin=23&end=23
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+45.8&version=KJV

Psalm 45:8, King James Version (KJV)

All thy garments smell of *myrrh*, ...

Compare with (target) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

Galaktisk længdegrad 45 or 46 (i et 600-talsystem samt i
stjernekort-2 ud af 4, hver på 150 enheder)

Galaktisk længdegrad 195,65 (i et 600-talsystem)
Galaktisk breddegrad + 7-8 (ligeledes i et 600-talsystem)

Det vil - med andre ord - sige, at OGSÅ Mattæus-Evangeliet
er "inficeret"!

Last OUTPUT: 20900 news:5ba6b3a6$0$687$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/0Egdns15CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20921

Found markpointer 127 at Psalm 90 -
Re: Found new 48 (Rev 8,1) -
Re: Distance ... 275 at "Psalm 90" (target) and
48 at Salomon Temple (1.King 5-6)

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/127/20-929
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-929

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-929

Den 28-09-2018 kl. 11:22 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: Re: Found new 48 (Rev 8,1) -
Re: Distance ... 275 at "Psalm 90" (target) and 48 at
Salomon Temple (1.King 5-6)
Date: Fri, 28 Sep 2018 11:22:57 +0200, GMT 09:22
20921 news:5badf2f7$0$680$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-921
https://sites.google.com/site/etbible/home/star-of-bethlehem/20-921
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/oABazdRy3I0/wMIPi2T9AAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/vQhcp03WVFQ/L2sQXzwMAwAJ
Der er en anden ting, som vi skal bemærke:

Moses er "klippet over" 3 gange:

1.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Act+7.23&version=BPH

Apostelenes gerninger 7:23, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Da Moses var 40 år gammel,
besluttede han at opsøge sine landsmænd, Israels folk.

Flugten fra Farao starter, da Moses er 80 år:

2.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ex+7.7&version=BPH

2 Mosebog 7:7, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Moses var på det tidspunkt 80 år gammel,
og Aron var 83.

3.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Deu+34%3A7&version=BPH

5 Mosebog 34:7, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Moses var 120 år gammel, da han døde,
men han havde bevaret sin livskraft og sit gode syn.

Og det vil sige, at system-opbygninger er ligesom de 14-15
*tredjedele*:

+40
+40
+40
=

+ 40 = 1/3 omdrejning
+ 40 = 1/3 omdrejning
+ 40 = 1/3 omdrejning
=
1 omdrejning

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+6.3&version=BPH

1 Mosebog 6:3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Da sagde Gud: „Min Ånd[a] skal ikke for altid
strides med menneskene, for de er jo blot kød
og blod. Jeg vil give dem 120 år.”[b]

Footnotes:

6,3 Eller: „ånd”, måske „ånde” eller „livsånde”.

6,3 Eller: „forblive i”. Hvad dette ord og verset
som helhed betyder, er uklart. De 120 år kan enten
være menneskets normale levetid fra nu af eller den
periode, som menneskene fik til at angre deres onde
levevis.

Hermed kan vi sammenkæde Moses-120-tallet til Noa (og dermed
opmålingen af himlen)

Subject: Re: ET-*Copyright*: Sara-90 = Target (195,6518082).
Sara-127 = 7-star (M45) -
Re: 2018 uge 38 (news samlet)
Date: Fri, 21 Sep 2018 16:38:44 +0200, GMT 14:38
20896 news:5ba50277$0$691$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-896
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/zIR4ueedcc4/KxITqr3IFwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/uvk6F7oIIFo/UJ9LJEVWFAAJ

> [...]
>
> Og det er den eneste salme, der er tillagt ham som
> ophavsmand!
>
> Og det kan jo på en måde godt UNDRE en lidt, fordi ...
>
> I GT står Toraen (de 5 Mosebøger) som det helt centrale
> i den jødiske tro.
>
> Og alligevel nævnes han KUN en gang (som ophavsmand i
> Salmernes Bog).
>
> Det lyder da underligt, ikke?
>

> Ved mindre selvfølgelig at der er en god forklaring
> på, at han kan skal nævnes denne ene gang.
>
> Og denne forklaring er altså, at Salme 90 - som sagt -
> dækker over target (altså dér, hvor *skatten* er

Salme 90 (som indeholder Moses-markøren) *udpeges* således
OGSÅ af de 3 Moses-40-taller til at være noget i relation
til 1/3 (apropos target 200/600).

Dernæst står der noget interessant i salmen ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-899

> Salme 90 Dette er Biblen på dansk (DN1933)
[ ... ]
> 10
> Vore Livsdage er halvfjerdsindstyve År, og kommer det højt,
> da firsindstyve. ...

Compare with ...

[...]

De 2 Skriftsteder passer sammen som 2 puslespilsbrikker, HVIS
man blot anskuer dem udfra et menneskes livslængde (UDEN altså
at komme nærmere ind på, HVOR meget det så er)!

Og dermed har vi fundet et ekstra *indicium* på, at hypotesen
er korrekt (om at Salme 90 er target ud af ca. 276 enheder).

+70
+80
=
270

AHA!

127 ... fokus
+70
+80
=
277

Compare with ...

Markpointer 127:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/127

*Jackpot* ... :-)

Last OUTPUT: 20900 news:5ba6b3a6$0$687$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/0Egdns15CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20929

Found 43 and 195 at Aron-83 -
Re: Found markpointer 127 at Psalm 90 -

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43/20-930
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/127/20-930
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lon/20-930
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-930

Den 29-09-2018 kl. 15:19 skrev Kall, Mogens:

Subject: Found markpointer 127 at Psalm 90 -
Date: Sat, 29 Sep 2018 15:19:36 +0200, GMT 13:19
20929 news:5baf7bee$0$674$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/oABazdRy3I0/D1Hzu5OgAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/vQhcp03WVFQ/8DClhYJBAAAJ

> Found markpointer 127 at Psalm 90 -
> Re: Found new 48 (Rev 8,1) -
> Re: Distance ... 275 at "Psalm 90" (target) and
>     48 at Salomon Temple (1.King 5-6)
Gik det for hurtigt?

I så fald: Undskyld!

Vi ta'r den lige en gang til for prins Knud og os andre:

Hidentil har vi ikke med 100% kunne identificere 7-stjernen,
fordi tallene KAN *misforstås*, idet man kan *forveksle*
positionen med et andet objekt (Cygnus A).

Men så er der kommer en ny hypotese, der kort og godt går
ud på, at ... (input memory from) ...

Subject: ET-*Copyright*: Sara-90 = Target (195,6518082).
Sara-127 = 7-star (M45) -
Re: 2018 uge 38 (news samlet)
Date: Fri, 21 Sep 2018 15:54:37 +0200, GMT 13:54
20895 news:5ba4f820$0$686$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lon/20-895
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-895
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/uvk6F7oIIFo/XOaD3dxTFAAJ

... der med Sara-127 peges på 7-stjernen (M45).

Det er denne Sara-127, som sammen med 70 og 80 giver 277.

> 127 ... fokus
> +70
> +80
> =
> 277

Og dette tal (de 277) kender vi netop fra 7-stjernens position
på himlen:

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars

Galactic 600:
Longitude 277,74045 (or 150 + 127,74045)
Latitude -39,09975

Så det er nu endelig blevet bevist, at 127-markøren kan
knyttes til 277 (og dermed 7-stjernen). Man skal bare
lige kende hemmeligheden ang. Sara-90 (target)

Så langt, så godt ... :-)

Hmm ...

Undervejs blev det nævnt, at ...

> [...]
>
> 2 Mosebog 7:7, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
> Moses var på det tidspunkt 80 år gammel,

Og kan det tænkes, at vi skal bruge denne oplysning (Aron 83)
til et-eller-andet i the-ET-bible-code ?

Lad os undersøge det:

Searchstring (inside The Psalms):
Aron

https://www.biblegateway.com/quicksearch/?qs_version=KJV&quicksearch=Aaron&begin=23&end=23

1
Psalm 77:20
Thou leddest thy people like a flock by the hand of Moses and Aaron.

Aron 83, Moses 80

2
Psalm 99:6
Moses and Aaron among his priests, and Samuel among them that call upon
his name; they called upon the Lord, and he answered them.

3
Psalm 105:26
He sent Moses his servant; and Aaron whom he had chosen.

4
Psalm 106:16
They envied Moses also in the camp, and Aaron the saint of the Lord.

5
Psalm 115:10
O house of Aaron, trust in the Lord: he is their help and their shield.

6, 5
Psalm 115:12
The Lord hath been mindful of us: he will bless us; he will bless the
house of Israel; he will bless the house of Aaron.

7, 6
Psalm 118:3
Let the house of Aaron now say, that his mercy endureth for ever.

8, 7
Psalm 133:2
It is like the precious ointment upon the head, that ran down upon the
beard, even Aaron's beard: that went down to the skirts of his garments;

9, 8
Psalm 135:19
Bless the Lord, O house of Israel: bless the Lord, O house of Aaron:

Hmm ...

Psalm 77, Counter = 77

Moses-80, Aron-83
Psalm 99, Counter = 176 ... fokus (Psalm 119) ... 275

Psalm 105, Counter = 281 => 281-83= 198
Psalm 106, Counter = 387 ... 197
Psalm 115, Counter = 502 ... 196
Psalm 115, Counter = 617 ... dobble ? ... 195

Psalm 118, Counter = 735
Psalm 133, Counter = 868
Psalm 135, Counter = 1003

+99
=
275 (New 276 after 600)

and ...

195
-115
=
80 (Moses 80)

and ...

+1200
-1003
=
197

197 det tal kender vi ret godt!

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-898

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

[ ... ]

600-tal-system:
Galaktisk
længdegrad 195,6518082

Aron peger næsten på target!

Hmm ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/conversion-tables/276-360-600

Target:
276,0005159___________360_____________________600____________________
_90,0000000_3,7083333_117,39108492_4,83694748_195,65180820_8,06157913

Hmm ...

Moses-40 = 90
Moses-80 = 180
Moses-120 = 270

=>

83/276
=
0,300724638

=>

83 / 0,3
=
276,666...

Moses-80 = Aron-83

Aha!

Moses-40 (target) = Aron-43
Markør 43 er et ret vigtigt markørtal, fordi ... (input
memory from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics/english

=== citat start ===

A complete list of *all* known isotopes can be downloaded
from ...
En komplet liste over *alle* kendte isotoper kan downloades
fra ...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclides

From this table you can see, that ...
Fra denne tabel kan du se, at ...

1.
Proton-counter
Proton-tæller

Not all elements have stable isotopes at all.
Ikke alle grundstoffer har overhovedet stabile isotoper.

The exceptions are the atomic numbers ...
Undtagelserne er atom-numrene ...

43, 61, 84-111
(Total of 30 pieces)
(i alt 30 stk.)

=== citat slut ===

Det *afslører* kendskab til moderne atomfysik!

Det er jo vores 43-markør! Selve *beviset* på, at forfatteren
har haft kendskab til atomfysik!

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20930