Skriv under: J�derne har ret til at tilbe' p� Tempelbjerget

Skriv under:
http://www.skrivunder.net/joderne_har_ret_til_at_tilbe_pa_tempelbjerget

-

Baggrund:

På baggrund af den netop lige udførte ækle terror i
Israel, se evt. underskriftindsamling desangående ...
http://www.skrivunder.net/send_palastinenserne_hjem_til_sverige

... bør følgende politiske/religiøse standpunkt også
udtrykkes

Udskrift fra "logbog":

"Kall, Mogens" skrev i meddelelsen

Jamen der har de jo slet ikke noget at gøre. Det er jo jord de har stjålet
fra de retmæssige ejere. Det kaldes for tyveri.

Viktor Kristensen er en helt

S.A.Thomsen

On Tue, 18 Nov 2014 12:16:28 +0100, P.N. wrote:

> "Kall, Mogens" skrev i meddelelsen
>
> Jamen der har de jo slet ikke noget at gøre.

ja, araberne burde fise hjem hvor de kom fra.

> Det er jo jord de har stjålet
> fra de retmæssige ejere.

Som er jøderne. :-)

> Det kaldes for tyveri.

Hvorfor kritiserer du så ikke muslimerne for at have stjålet området og
ødelagt det jødiske tempel der var der FØR muslimerne overhovedet kom til
området.?

> Viktor Kristensen er en helt

Hvem er det.?

Er det denne her hjernedøde psykopat.?

http://www.bt.dk/danmark/danske-victor-hjernevasket-til-selvmordsterror

P.N.

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

On Tue, 18 Nov 2014 12:16:28 +0100, P.N. wrote:

> "Kall, Mogens" skrev i meddelelsen
>
> Jamen der har de jo slet ikke noget at gøre.

>ja, araberne burde fise hjem hvor de kom fra.

Ja hvis du er araber og er født i Arabien eller mellemøsten

> Det er jo jord de har stjålet
> fra de retmæssige ejere.

Som er jøderne. :-)

Du mener at jøderne ejer al jord i verden??.

> Det kaldes for tyveri.

Hvorfor kritiserer du så ikke muslimerne for at have stjålet området og
ødelagt det jødiske tempel der var der FØR muslimerne overhovedet kom til
området.?

Hør nu her jeg kan ikke også undevise dig i historie, men det var Romerne
der rev templet ned da jødesmovserne gjorde oprør omkr år 70 på det
tidspunkt var profeten (fred være med ham) endnu ikke født.

> Viktor Kristensen er en helt

Hvem er det.?

Er det denne her hjernedøde psykopat.?

http://www.bt.dk/danmark/danske-victor-hjernevasket-til-selvmordsterror

Man kan kun glæde sig over denne unge mand. Hvilket mod denne helt havde.
Allahu Akbar.

S.A.Thomsen

On Tue, 18 Nov 2014 15:02:14 +0100, P.N. wrote:

> Ja hvis du er araber og er født i Arabien eller mellemøsten

Snakker vi ikke om Tempelbjerget i Jerusalem.?

> [...]

> der rev templet ned da jødesmovserne gjorde oprør omkr år 70 på det
> tidspunkt var profeten (fred være med ham) endnu ikke født.

Som jeg skrev: Jøderne var der først. :-P

> Man kan kun glæde sig over denne unge mand. Hvilket mod denne helt havde.
> Allahu Akbar.

Han var en psykisk syg psykopat, der burde have været spærret inde i en
gummicelle fordi han var til fare for sine omgivelser.

Lemminger har heller ikke mod når de springer i døden. De er OGSÅ
hjernedøde.

PS: AL religion er psykisk sygdom. Det er kun et spørgsmål om HVOR psykisk
syge de religiøse er.

P.N.

On Tue, 18 Nov 2014 15:02:14 +0100, P.N. wrote:

Som jeg skrev: Jøderne var der først. :-P

Nej for de var ikke tilstede da de var emigreret

> Man kan kun glæde sig over denne unge mand. Hvilket mod denne helt havde.
> Allahu Akbar.

>Han var en psykisk syg psykopat,

Som der ganske rigtigt står i artiklen havde han ADD/ADHD. men det er en
personlighedsforstyrrelse og en sådan er ikke ikke en sindslidelse, han var
i psykiatrisk forstand rask.

>der burde have været spærret inde i en
>gummicelle fordi han var til fare for sine omgivelser.

Han døde i kamp mod Bashar Assat der leder af et morderisk regime, at dø i
kamp for at beskytte kvinder of børn er en heltegerning.

Lemminger har heller ikke mod når de springer i døden. De er OGSÅ
hjernedøde. PS: AL religion er psykisk sygdom. Det er kun et spørgsmål om
HVOR psykisk
syge de religiøse er.

Det er nok en påstand du står ret alene med al den stund at det massive
flertal af jordens befolkning er troende. Men igen du beskylder jo alt og
alle for at være sindslidende, den eneste der ikke er psykisk syg her er dig
selv. Har du tænkt på at grunde til at du beskylder alle for at være
sindslidende er den at du måske ikke tør se sandheden i øjnene, nemlig at du
selv er sindslidende.

S.A.Thomsen

On Tue, 18 Nov 2014 16:44:19 +0100, P.N. wrote:

> Nej for de var ikke tilstede da de var emigreret

Som jeg skrev: Jøderne var der først. :-P

> Som der ganske rigtigt står i artiklen havde han ADD/ADHD. men det er en
> personlighedsforstyrrelse

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/damp.htm

"ADHD (Attention Deficit/Hyperactivity Disorder) er en neuropsykiatrisk
lidelse med forstyrrelse af opmærksomhed og aktivitet."

> og en sådan er ikke ikke en sindslidelse, han var
> i psykiatrisk forstand rask.

Man er sgu IKKE helt rask hvis man melder sig som selvmordsbomber. :-P

> Han døde i kamp mod Bashar Assat der leder af et morderisk regime, at dø i
> kamp for at beskytte kvinder of børn er en heltegerning.

Hvordan i alverden kan han have bekæmpet Bashar Assat, når han sprang sig
selv i luften i tæt på Bagdad IRAK !!! :-(

> Det er nok en påstand du står ret alene med al den stund at det massive
> flertal af jordens befolkning er troende.

Hvad har det med sagen at gøre.? At mange tror på væsener der ikke
eksisterer, bliver det da ikke mindre sygeligt af. :-(

> Men igen du beskylder jo alt og
> alle for at være sindslidende, den eneste der ikke er psykisk syg her er dig
> selv.

Nej, der er da millioner af andre der HELLER IKKE er psykisk syge. :-D

> Har du tænkt på at grunde til at du beskylder alle for at være
> sindslidende er den at du måske ikke tør se sandheden i øjnene, nemlig at du
> selv er sindslidende.

Hvorfor skulle jeg dog det når jeg nu beviseligt IKKE er psykisk syg.?

Jeg har beviseligt jo heller ikke grønt blod i årene, eller 4 ben.? :-D

Du mener måske at man er psykisk syg, hvis man IKKE tror på
fantasifigurer.? :-)