Kn�fald for afguderne: J�der m� fortsat ikke be p� Tempelbjerget ... :-( - Re: 2014 uge 45 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, November 02, 2014, CET 15:17, GMT 14:17
Subject: 2014 uge 45 (news samlet)
17908A news:54563d2a$0$294$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hWcGbFCCFWI/wgvMWFTEihEJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2014-11-03, Monday, day no 307 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Nu ikke længere blot et udsagn:

[ ... ]
> Boykot Psykopatistan (Russia)
> http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
[ ... ]
> [...]
> http://www.skrivunder.net/interstellart_bryllup_ja_tak
>
> (Givetvis to sider af samme sag!)
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Knæfald for afguderne: Jøder må fortsat ikke be på Tempelbjerget ... :-(

-

DR S117 tor 06 nov 10:14:35
6.november dr.dk/nyheder 07:30

MINDRE TVANG I PSYKIATRIEN
Vandkamp, bordtennis og bowling på
hospitalsgangen er vejen frem, hvis
færre patienter skal spændes fast til
sengen.

I Psykiatrisk Center Ballerup har man
med en alternativ tilgang nedbragt
antallet af bæltefikseringer fra 328 i
2013 til 73 i årets første ni måneder.

Det store fald skyldes, at man i langt
højere grad aktiverer patienterne.

- I stedet for at sidde stille i løbet
af en dag, så er det rigtig vigtigt for
at mindske ens aggresioner og angst, at
lave noget fysisk aktivt, siger
udviklingschef Louise Bangsgaard.

Motion forhindrer bæltefikseringer og tvang i psykiatrien
kl. 07:30
https://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Koebenhavn/2014/11/06/071703.htm

Kommentar:

Vi ved, at motion medfører udskillelse af indofiner;
altså et smertestillende stof i hjernen, hvorved
patienternes angst hæmmes. Som oftest er det angsten
hos patienterne, der skaber konflikter fx. pga. dertil
hørende medfølgende panik, frustration og aggression.

Og det er denne, navnlig aggressionen, der medfører
bæltefiksering.

-

DR S122 tor 06 nov 10:17:47
6.november dr.dk/nyheder 09:16

3F: ALKOLÅSE I ALLE LASTBILER I EU

3F kræver alkolåse i alle lastbiler, der kører i Europa
kl. 09:16
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Sjaelland/2014/11/06/075151.htm

Kommentar:

Kravet er rimeligt og til ***gavn*** for Menneskeheden!

-

DR S138 tor 06 nov 16:19:50
6.november dr.dk/nyheder 14:41

ISRAEL ANKLAGES IKKE FOR ANGREB
Det internationale samfund var dybt
forarget, da israelske styrker i 2010
angreb en tyrkisk flåde med aktivister,
der forsøgte at bringe nødhjælp frem
til Gaza.

Ni aktivister blev dræbt under angrebet
ombord på skibet Mavi Marmara, der var
et af seks skibe i flåden.

Alligevel vælger Den Internationale
Straffedomstol nu at lukke sagen mod
Israel uden videre tiltale, skriver
BBC.

Det sker på trods af domstolens
udtalelse om, at der 'er rimelig grund
til at tro, at krigsforbrydelser blev
begået ombord på Mavi Marmara'.

Israel anklages ikke for angreb på tyrkisk aktivist-skib
kl. 14:41
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/11/06/134522.htm

-

Trusler mod politikere på nettet truer demokratiet
kl. 17:00

DR S151 tor 06 nov 22:41:12
6.november dr.dk/nyheder 22:39

OBAMA SKREV HEMMELIGT BREV TIL IRAN
USA's præsident, Barack Obama, har i
sidste måned sendt et hemmeligt brev
til Irans øverste leder, ayatollah Ali
Khamenei, hvori Obama understregede, at
de to lande havde en fælles interesse i
at bekæmpe jihadistgruppen Islamisk
Stat i Irak og Syrien, skriver en
amerikansk avis torsdag. Ifølge Wall
Street Journal hedder det i brevet fra
midten af oktober, at et samarbejde
mellem USA og Iran om at nedkæmpe den
militante gruppe var knyttet til en
aftale, som er indgået mellem Iran og
andre lande om dets atomprogram.

Talsmanden for Det Hvide Hus, Josh
Earnest, siger torsdag, at den
amerikanske politik over for Iran ikke
er ændret.

Avis: Obama sendte hemmeligt brev til Irans leder om krig mod Islamisk Stat
06. Nov. 2014 kl. 22:39
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/11/06/1106223950.htm

-

Hemmeligholdte dokumenter: 600 amerikanske soldater udsat for kemiske våben i Irak
kl. 06:55
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/11/07/063341.htm

... siden 2003 ...

Erdogan kaldes "sultan" med sit nye milliardpalads
Af Sebastian Goos
06. november 2014, 12:16
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-11-06-erdogan-kaldes-sultan-med-sit-nye-milliardpalads

-

Danske studerende får kunstig intelligens på skemaet
Af Ritzau, mm...@tv2.dk
07. november 2014, 02:46 Opd. 07. november 2014, 03:09
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-11-07-danske-studerende-faar-kunstig-intelligens-paa-skemaet

-

600 soldater hævder at have været udsat for kemiske våben
Af Ritzau
07. november 2014, 04:00
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-11-07-600-soldater-haevder-at-have-vaeret-udsat-for-kemiske-vaaben

6. november 2014, 06:31
Den israelsk-palestinske konflikten
Jøder skal ikke få be ved Al-Aqsa
http://www.nrk.no/nyheter/1.12030589

I et forsøk på å roe ned gemyttene lover Israel at det
ikke skal bli noen endring i reglene om at jøder ikke
får gå opp på Haram al-Sharif for å be ved siden av
Al-Aqsa-moskeen. Ultraortodokse jøder ønsker å be der
og det har vært uro om dette.

Kommentar:

Selvfølgelig skal jøder ha' ret til at be' på
Tempelbjerget!

At forhindre dette er et ***knæfald*** for
afguderne! ... :-(

***Hedningene*** derimod har INGEN adgang, idet det -
ifølge den jødiske tro - er en BESPOTTELSE af
Guddommen!

NB!
Dette gælder OGSÅ for alle os hedningekristne!

Paulus' medarbejder skriver nemlig:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=acts+21%3A26-29&version=BPH DK
https://www.biblegateway.com/passage/?search=acts+21%3A26-29&version=ERV english
https://www.biblegateway.com/passage/?search=acts+21%3A26-29&version=HHH hebrew
https://www.biblegateway.com/passage/?search=acts+21%3A26-29&version=ERV-AR Arabic

Paulus går med ind i templet og bliver arresteret

[ ... ]

27 Da de syv dage var ved at være forbi, var der nogle
jødiske mænd fra provinsen Asien, som opdagede ham inde
på tempelpladsen. De greb fat i ham og fik mængden hidset
op imod ham

28 ved at råbe: »Israelitiske mænd, kom og hjælp os!
Her er den mand, som optræder alle vegne og taler imod
vores folk, imod de jødiske love og imod templet her.
Og nu har han oven i købet vanhelliget dette hellige
sted ved at tage grækere med herind!«

29 De havde nemlig tidligere set ham nede i byen sammen
med grækeren Trofimos, der var fra Efesos, og nu troede
de, at Paulus havde taget ham med ind i helligdommen.

(Ap.G. 21,26-29)

***Respektér*** venligst andres ejendom!

-

6. november 2014, 07:56

-

Top US general: Israel protected civilian lives in Gaza

Chairman of Joint Chiefs Martin Dempsey says IDF went
to 'extraordinary lengths' to save innocents; America
studying methods

By Lazar Berman November 7, 2014, 6:16 am
www.timesofisrael.com/top-us-general-israel-protected-civilian-lives-in-gaza/

Kommentar:

Det viser bare, at nu kan man heller ikke længere
stole på Amnesty International (idet de er blevet
***partiske***) ... :-(

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Friday, November 07, 2014, CET 08:20, GMT 07:20
Subject: Knæfald for afguderne: Jøder må fortsat ikke be på Tempelbjerget ... :-( -
Re: 2014 uge 45 (news samlet)
17919 news:545c72c9$0$305$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/hGyJwuSqhkA/B_DAEkMK4_QJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hWcGbFCCFWI/ANClT_TxwGkJ
Vi kristne kan godt tåle, at I muslimer - ifølge Jeres islamiske tro - kalder
os for vantro.

Men kan I tåle, at I - ifølge den kristne tro - betragtes som hedninger ?

Kan I tåle at bli' sagt imod ?

Er det ikke netop lige dette (denne Jeres mig-alene-eje) er et udtryk ?

Du vil gerne ha', at du og det du står for respekteres;
Men du vil ikke respektere andre rimelige behov/krav! ... :-(

Last OUTPUT: 17876 news:544e2db2$0$291$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17920