Notat vedr. Tempelbjerget + ET-break - Re: 2014 uge 46 (news samlet)

File 17.931 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/temple-mount/17-931
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/17-931
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/temple-mount/17-931

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Sunday, November 09, 2014, CET 17:53, GMT 16:53
Subject: 2014 uge 46 (news samlet)
17925 news:545f9c1a$0$303$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/n-7Jm-TTCrs/ajTU2dV1KqcJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2014-11-10, Monday, day no 314 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Nu ikke længere blot et udsagn:

[ ... ]
> Boykot Psykopatistan (Russia)
> http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
[ ... ]
> [...]
> http://www.skrivunder.net/interstellart_bryllup_ja_tak
>
> (Givetvis to sider af samme sag!)
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Eller måske rettere:
>
> Above the hill of Zion!
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

122
07:10

samt ...

Alarm i millionbyen Moskva på grund af stinkende 'gaståge'
Af Sebastian Goos
10. november 2014, 18:50
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-11-10-alarm-i-millionbyen-moskva-paa-grund-af-stinkende-gastaage

Borgerne i den russiske hovedstad Moskva blev i dag
bedt om at holde sig inden døre og lukke alle døre og
vinduer.

Det skyldtes meldinger om, at giftige, kemiske dampe
indlemmede dele af byen.

Ifølge et lokalt miljøovervågningsagentur indeholdt
luften i den sydvestlige del af Moskva 2,5 gange den
maksimalt tilladte mængde styren, som er et giftigt,
sundhedsskadeligt kemikalie. Det skriver den
engelsksprogede avis The Moscow Times.

Det bekræftes også på Twitter af flere internationale
journalister i byen:

-

Danskere med i mislykket projekt: Soldater sendt hjem efter voldtægt
Af Mads William Biener
10. november 2014, 20:36 Opd. 10. november 2014, 21:19
http://nyhederne.tv2.dk/2014-11-10-danskere-med-i-mislykket-projekt-soldater-sendt-hjem-efter-voldtaegt

Over 300 libyske soldater, der var under uddannelse i
England, er blevet sendt hjem tidligere end planlagt
på grund af beskyldninger om voldtægter og overgreb
under deres ophold, det skriver channel4.com.

[ ... ]

Ifølge det danske medie krigeren.dk er tre engelske
kvinder blevet udsat for voldtægtsforsøg, en mand er
blevet voldtaget af to af de libyske soldater. Flere
er blevet udsat for røverier, og politibetjente er
blevet udsat for trusler.

-

Rusland åbner nyt medie: Skal bekæmpe Vestens propaganda
Af Ritzau
11. november 2014, 03:40
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-11-11-rusland-aabner-nyt-medie-skal-bekaempe-vestens-propaganda

Kommentar:

Som sagt: En løgn bliver ikke til sandhed blot ved at
gentage den 1000 gange!

-

07:09

-

104 SVT Text Tisdag 11 nov 2014

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Ryskt hot mot baltiska länder......130
* CNN slutar sända i Ryssland........131

Fyra i häkte för mord på kristna...132
Forskare friades för dålig varning 133

Två israeler döda efter knivdåd....134
* 36 års fängelse för kapten.........135

Thailand avvisar 259 båtflyktingar 136
Minnesceremoni över MH17-offren....137

* Notiser: Svår krock i Pakistan.....148

-

130 SVT Text Tisdag 11 nov 2014
UTRIKES PUBLICERAD 10 NOVEMBER

Ryskt hot mot baltiska länder

Estland och Lettland har all anledning
att vara rädda. -Om det det blir ett
stort krig är det möjligt att det inte
blir något kvar av de här länderna,
säger president Putins sändebud Sergej
Markov i SVT:s Korrespondenterna.

Enligt Markov var annekteringen av
Krim ett försvar mot en fientlig och
rysshatande omvärld. Han säger att
ryssar måste räddas när de dödas av
ultranationalister.

-Där den ukrainska juntan håller hus
är det fascism och terror. Och där det
finns ryska soldater råder demokrati
och yttrandefrihet, säger Markov.
Korrespondenterna sänds i SVT2 kl 20

-

131 SVT Text Tisdag 11 nov 2014
UTRIKES PUBLICERAD 10 NOVEMBER

CNN slutar sända i Ryssland

Amerikanska nyhetskanalen CNN slutar
sända i Ryssland. Enligt ägaren till
kanalen, Turner International, är
orsaken "de senaste förändringarna i
rysk medielagstiftning".

Bolaget säger inget om när sändning-
arna upphör men enligt ryska medier
sker det vid årsskiftet.

President Vladimir Putin och den ryska
regeringen har på senare tid stärkt
greppet över medierna, bland annat
genom en ny lag som begränsar
utländskt ägande av medier till
20 procent.

-

11. november 2014, 07:39

-

UNG KVINDE DRÆBT OG FLERE SÅRET I TO NYE TERRORANGREB MANDAG
Mandag den 10. november 2014
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3755

-

Notat vedr. Tempelbjerget

Input memory from ...

Simulering: Liv-2's Putin-notat

-

DR-korrespondent: Våbenhvilen i Ukraine er lige til skraldespanden
kl. 11:19
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/11/13/1113111940.htm

-

118
15:11

samt ...

OSCE i Ukraine: 2400 brud på våbenhvile
Af Ritzau
13. november 2014, 09:55
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-11-13-osce-i-ukraine-2400-brud-paa-vaabenhvile

-

15:10

-

13. november 2014, 10:42

-

Interrupt RETURN from ...

File 17.943 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/17-943

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Du må IKKE binde mulen til på en okse, når den tærsker!

Noget for noget!

I (and my ***already*** dead friends) needs einem SMAT'ter!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-11-13, Thursday, day no 317, CET 16:24, GMT 15:24)
- "Okay for me"

Thank You, Sir!

Over-and-out.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 17876 news:544e2db2$0$291$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17943

File 17.944 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/17-943/17-944

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

File 17.947 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/india/17-947
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/pakistan/17-947
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/the-peacemakers/17-947

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> [ ... 2014-11-10, Monday, day no 314 in the year ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> Nu ikke længere blot et udsagn:

Statsministrene i India og Pakistan avviser fredsprisvinner Malala Yousafzais bønn om forsoning + ET-break

-

Ekspert: Våbenhvilen i Ukraine er reelt død
kl. 06:30
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/11/13/151422.htm

-

141
08:00

samt ...

Secret Service sov i timen da mand løb ind i Det Hvide Hus
Af Ritzau
14. november 2014, 03:12
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-11-14-secret-service-sov-i-timen-da-mand-loeb-ind-i-det-hvide-hus

Secret Service sov gevaldigt i timen, da det i
september lykkedes for en 42-årig bevæbnet mand at
springe over hegnet til Det Hvide Hus i Washington,
løbe over plænen og nå helt ind selve præsidentboligen.

Det afslører en intern rapport om forløbet udarbejdet
af Homeland Security Department, der har det
overordnede ansvar for sikkerheden i USA, skriver
nyhedsbureauet Reuters.

-

07:07

-

104 SVT Text Fredag 14 nov 2014

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Jihadister ska samarbeta i Syrien..130
IS-chef uppges ha gjort uttalande..131

* USA samlar in mobildata från plan..132
* Fångvårdare utmattade av Breivik...133

Enighet om övergång i Burkina Faso 134
Ryska krigsfartyg mot Brisbane.....135

Ryskt flyg i baltiskt luftrum......136
Storflygplats blev strömlös........137

Undantagstillstånd hävt i Liberia..138
Stort handelsavtal kan vara i hamn 139

-

136 SVT Text Fredag 14 nov 2014
UTRIKES PUBLICERAD 13 NOVEMBER

Ryskt flyg i baltiskt luftrum

Ett ryskt trupptransportplan flög sent
i går kväll in i Estlands och Litauens
luftrum, där det senare avvisades av
nederländska Nato-plan.

Det meddelar den nederländska
regeringen.

Efter kränkningen fortsatte Iljusjin-
transportplanet i riktning mot den
ryska enklaven Kaliningrad, meddelade
det nederländska försvarsministeriet.

Förra månaden sade Nato att det
genskjutit ryska plan mer än 100
gånger i år, vilket är tre gånger så
många som under hela fjolåret.

-

13. november 2014, 21:43
Nobels fredspris 2014
Statsmininstere kommer ikke
http://www.nrk.no/nyheter/1.12042967

Statsministrene i India og Pakistan ser ut til å
avvise fredsprisvinner Malala Yousafzais bønn om
forsoning i forbindelse med nobelseremonien. Ingen av
dem har planer om å komme.

Kommentar:

Dumt og til dels arrogant gjort, fordi ...

Fred kommer ikke automatisk af sig selv. Det er et
hårdt slid op ad bakke...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-11-14, Friday, day no 318, CET 08:31, GMT 07:31)
- "Mine herrer!"

Jeg bli'r mer' og mer' ***stolt*** over din
tilstedeværelse, ET! ... :-)

Du lever fuldt ud op til mine (og andres) forventninger
mht. fx ...

(Jesus siger:)

Salige er de, som skaber fred

(Matt. 5,9)

At gøre det gode er nemlig ALTID laaaaaaaaaaaaaaaangt
bedre, end at gøre det onde!

Jeg glæder mig derfor med STOR forventning til at møde
Jer face to face, my dear friends ... :-)

Welcome to planet Earth, ***Partner***!

CET 08:48
- "Come with me"

Dette er et ***kald*** til alle, men navnlig her et kald til Indien og Pakistan,
heldige "kartofler". Ikke alle får så dejlig en invitation!

-

17947