Re: ET-*Copyright*: Sara-90 = Target (195,6518082). Sara-127 = 7-star (M45) - Re: 2018 uge 38 (news samlet)

Kall, Mogens

Re: ET-*Copyright*: Sara-90 = Target (195,6518082).
Sara-127 = 7-star (M45) -
Re: 2018 uge 38 (news samlet)

File 20.896 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-895

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-895

-

Den 21-09-2018 kl. 15:54 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
Subject: ET-*Copyright*: Sara-90 = Target (195,6518082).
Sara-127 = 7-star (M45) -
Re: 2018 uge 38 (news samlet)
Date: Fri, 21 Sep 2018 15:54:37 +0200, GMT 13:54
20895 news:5ba4f820$0$686$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lon/20-895
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-895
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/uvk6F7oIIFo/XOaD3dxTFAAJ

> [...]
>
> EntryKey/Adgangsnøgler ...
> https://sites.google.com/site/etbible/home/entry-keys
>
>     89, ... 62
>     _______________________
>     Book 4
>     (90-106,
>     17 stk)
>     _______________________
>     90, ... 61
>
> Aha!
>
> Det er nok snarrere tallet 90, der er det korrekte (fremfor
> 89,64825245), fordi ...
>
> Salme 90 er markeret *ekstra-ordinært* med markør 61.

Jeg glemte helt at iagttage Salme 90 SÆRLIGE kendetegn:

https://sites.google.com/site/etbible/home/entry-keys

90, ..., 61 ... 20 ... Moses, 14

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+90&version=BPH

Salme 90, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Mosesʼ bøn

En bøn af Guds tjener Moses.

Salmen er skrevet (ifølge forfatteren) af Moses!

Og det er den eneste salme, der er tillagt ham som
ophavsmand!

Og det kan jo på en måde godt UNDRE en lidt, fordi ...

I GT står Toraen (de 5 Mosebøger) som det helt centrale
i den jødiske tro.

Og alligevel nævnes han KUN en gang (som ophavsmand i
Salmernes Bog).

Det lyder da underligt, ikke?

Ved mindre selvfølgelig at der er en god forklaring
på, at han kan skal nævnes denne ene gang.

Og denne forklaring er altså, at Salme 90 - som sagt -
dækker over target (altså dér, hvor *skatten* er
skjult).

> [...]
>     være land forude.
>
> 14
>
>     Apostelenes gerninger 27:33, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
>     Da det første dagslys kunne skimtes, opfordrede Paulus alle
>     til at spise noget. „I har ikke spist i 14 dage,” sagde han.
>
> 14
>
>   =>
>
>     14
>     +14
>     =
>     28
>

> De 15 favne vand har MÅSKE en relation til 28 (markør-61),

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 20803 news:5b6230f3$0$710$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/Y-taUWyVAAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20896

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

JA

[Kall, Mogens]

[...]

Ovit, quamus dolorem porepudignim venihita volut od quae quam eos
dolupta debis voluptatio que acium serrovidunt quaest aut ut
lignisin es qui am fugiatiisque rescipictiis recte velitate namet
aut lam sim amentia ad mosa dolorro dolorpo rionetum que et
quissimet et quosam ea dollabo. Cum ati quo voloratempos ditiis
everumetur sant endi omnis nonseque verferia simus, senis modisci
psapiendit et aut recesto voluptatur? Bis molorum dolorpo rerciis
aut optate reserum, si quia delit, volendamus erum aut laborrorerro
blandios repuda il ium voloribea aut que omniatqui nosam simporum
quos qui cus dellace pudanitios ipsa cor acculle ctiur? Ehent
verepre consequam ne sed maximpo rehentis ullaut quia voluptat
quunditia sus cus cum nimincias as mo volum adissi am qui venimax
imusciumetus plibus es eostiatem voluptas eossita corempe rnamet ut
autatur abores adiam, nectem quaecepedi omnisit iatet, andelli
quuntios susdantios escil ex es ditatquas minto quae solore laborum
voles inullabo. Et et evel id quam repudic tem faccumquam int.

Rum is aut qui dolest porpor miniam accus corepta evendendis eum ex
eicipsant vent autemporit archilit, ommodit qui dit volupta
sequamus. Dis nestibus as eos es et, cus.

Daecearum que si ipitaqui at.

Musam fugias doluptaes doluptatem utem. Itat fuga. Ut andit
voluptatia dolorem. Nequist, volorit voluptia corpos duciasit dunt
min reprae sumquisque sunt audae officat iatquatem volum volo eat
qui doluptur? Quam velloruntur, occae vitatenis doluptamusda cus
adiciisit, ut offic te iuntio dolor aut preium sin pos mo eum quis
cora ea volorest officil liquatu riatia doluptate volo blat que con
conse cum faccus, nobis sit veriam, tecabor ehentur? Acietusandae de
cuscimporrum hit, nemporem quassun totaspis qui cum, corporio
ipsapero ipsam sundi conseni ssimilibus nihille nempore parupti
ulparit, apis re qui beatius ciditi nossimi nctatia sus sint
doluptatquam hil ipit venimet rent etur aut et porepratemos et in
res ut estotatione pe volupta sitiiscium aut quati dio eius re,
sequidu cipsape rnatendite vereptaecat diori velique plaut omnimpo
reperuntur? Quis et faccatur, sumque sitiore sit mo odis verio. Udis
voluptius alitibusam faceped exceperspiet lat amet pre, quide eaqui
volupta volore, temporr oriasitat.

Uptatem. Les noneceat in re sunt.

Ape dolorerro volupit rae nonseni molupisiti sequia dolupta volum
asperoremped magnis re erioriatum et que eleni quibea nam, utatestis
cus dolupta vel eosam qui de conseni hiciis molupic tem que re im
eveni id quatur arcipsam cum que conet arum aut quaecti imoloresed
molut laut que minciissi imini omnihic imoditiam quas none cum
endebit quo vera dipiet id magnatibus nusamus cipsae min
poreicimenda nes nonsenim que pernatu rehendandit, venihillam nulpa
dolorro incia quiam nonseni enectotata porioressum que velesti
omniendantur aut utatiat voluptate aute pori verferum corporia
consequi odis aut voloreperae sanitamusam eaquatium hictiis sedi
voloritatas eos repudit iatias esequi aut quisquam quas et apelis
iligeni hilitatet qui sum, tendanditat id el mintur aliquat quat
faccae magnat viditat emquatur, sunt pratur, volupta vollorpore
ipsam ut accabor sitiumetur autempo reprorestis se nemqui di
repudaesti dipsam remporerem quundia vendae pro officitia et aut
estiorrovid maximi, quaeseq uidebitiis aliam sum eum debitat
emporrovit rerumet omnisqu issimus tiorrum archilique vellab in
nitaepe dolor sum landit lantur, volumquaturi opta dollant
escienducius moluptatquo que res volorroria si qui debisqui omnis
voloria dolor aces dolorum dolupic totaspe ritiori tatibus pro modit
reiunt et platatemquam cum vel ma perovidem fugita con et quis
dolore vitat ut adis plam, il id quid quamend ipsunt ipicit re,
seditat urerum voluptate mi, ut idenditatio oditibus dolorem
arupideni occusae si blabor alitiatatur?

Tibus aut fugitat is non consequost, consequate exerchil ium solenis
mod que etum nobis sincto dior autasinusam reseceruptat elesci aut
debit fugiam nobitatur, natemporpore velluptatem rectenti dolorei
uriaectet earum la conse sam rerore mil ipiendus aut utest, aligeni
aspelici ut pa vellest rae voluptiati dolore dolum sit, quatus ni
comnimporit omnimus.

One exped enimaio. Itatum nossinimagni dolorpore dolore aut latiori
buscillitet volupta dolest, cus.

Hit dellab inctotaqui ulluptatio odigenis rerumque secte est ut aut
aut quationsed ma veles sum reium qui blatur, eveligendit offic tem
et voloremodit et que voluptis re volupiduciae et in es atureri
oratiunt liquae voluptat.

Elit ut laut quia volenti serchit ionsequodit aliquo volo berae
quist qui consequam nia pro blab ipsunda volectectust am, accusandam
ut omnihitem. Nequamet velit ati accaborepedi odis adi tem
fugitatquo tem quissit atesene mpernati blacerum, sequis doluptas
adit rero elit voluptatenis repudita et aut plaborro dolo que ne
dolupta serferum nos eossequia vendae vere res aut laborep ratur,
corunti aepuda cument.

Kall, Mogens

Sorry!

Du har desværre IKKE forstået en skid af det hele ... :-(

Og det *forstyrrer* samtalen, så folk bliver forvirret!

Dét kan du IKKE være bekendt, fordi det er MEGET *egoistisk*
gjort af dig!

Lyt derfor til mit råd:

Lav dine *egne* emner og skriv der, hvad du måtte ha' af behov,
men *respektér* venligst andres!

EOD herfra (eller hvis det fortsætter PLONK).

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 20803 news:5b6230f3$0$710$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/Y-taUWyVAAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20897

Kall, Mogens

G.lat = 8,061579134
Re: ET-*Copyright*: Sara-90 = Target (195,6518082).
Sara-127 = 7-star (M45) -
Re: 2018 uge 38 (news samlet)

File 20.897 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-897

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-897

Den 21-09-2018 kl. 16:38 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
News:dk.livssyn.kristendom
Subject: Re: ET-*Copyright*: Sara-90 = Target (195,6518082).
Sara-127 = 7-star (M45) -
Re: 2018 uge 38 (news samlet)
Date: Fri, 21 Sep 2018 16:38:44 +0200, GMT 14:38
20896 news:5ba50277$0$691$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-896
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/zIR4ueedcc4/KxITqr3IFwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/uvk6F7oIIFo/UJ9LJEVWFAAJ

Dét, vi endnu ikke ved helt præcist, er den galaktiske breddegrad
for target (the homestar of ET).

Men måske kan vi finde det vha. følgende regnestykke:

7 * (276,0005159 / 600)
=
3,220006019

and/or ...

8 * (276,0005159 / 600)
=
3,680006879

Vi skal altså lede efter et tal i intervallet 3,22-3,68

Og det tal *genkender* vi fra Bibelen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+12.14&version=BPH

Aabenbaringen 12:14, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kvinden fik to mægtige ørnevinger og fløj længere ud i
ørkenen til det sted, hvor hun kunne være i sikkerhed for
dragen, og hvor der ville blive sørget for hende i tre et
halvt år.

3½ år

Herom er der tidligere blevet skrevet en hel del. Se bl.a. ...

News:dk.politik
Subject: SETI: Mass-definitions +
found perhaps connection 1,44 sunmass
=> 3139 (markpointer 1140), 62 -
Re: 2018 uge 07 (news samlet)
Date: Tue, 13 Feb 2018 12:28:26 +0100, GMT 11:28
20392 news:5a82cbde$0$708$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/1140/20-392
https://sites.google.com/site/setiv103/home/def/mass/20-392
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LzS3t70eMhA/BEXC96f7AAAJ

Daniel....... 1140-1150-1260-1290-1335

samt ...

Galaktisk kort:
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/g-maps/600-1140-1260-1290-1335

Det, vi skal bemærke i denne forbindelse, er, at der ALDRIG blev
fundet en god forklaring på, HVORFOR tælleren starter ud for
1140.

Forklaringen kan godt være noget så simpel, at tallene dækker
over den galaktiske breddegrad.

Tallene er følgende:

1140 * (600/276,0005159) / 360 = 6,884...
1150 * (600/276,0005159) / 360 = 6,9444...
1159,202167 *(600/276,...)/360 = 7 (Enok)
1260 * (600/276,0005159) / 360 = 7,60868...
1290 * (600/276,0005159) / 360 = 7,789840512
1335 * (600/276,0005159) / 360 = 8,061579134

Sammenligner vi disse tal med Stamtavlen (hvor OGSÅ
Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser medtages):

https://sites.google.com/site/etbible/home/pedigree/out-01

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
[ ... ]
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1159____________________________________fokus
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

Sammenligner vi disse tal med Stamtavlen (hvor OGSÅ 1,44
medtages), da *konstaterer* vi, at 7-tallet (som repræsenterer
Enok) står lige udfor Enok-365.

Og det var dét, der oprindelig gav mistanke om, at Enok-7 dækker
over oplysninger vedr. den galaktiske breddegrad. Se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/files/17-xxx/17-927

Forskellen er på:

+1159
-1131
=
28

Og det var jo lige præcis dét tal (tallet 28), som i vores nye
276-tal-system repræsenterer atom-nummer 61.

Så ...

Dette må være et indicie på, at vi er på rette spor ... :-)

Og det mest sandsynlige tal er nok det, der står ud for 1335,
da det jo OGSÅ repræsenterer den galaktiske længdegrad (dog her
i *krypteret* udgave; idet der er lagt 1140 til tallet).

Vores objekt befinder sig altså på position - i OLDTIDEN - og
kan have flyttet sig sidenhen pga. egenbevægelse:

600-tal-systemet:
Galaktisk længdegrad 195,6518082
Galaktisk breddegrad 8,061579134

360-tal-systemet:
Galaktisk længdegrad 117,3910849
Galaktisk breddegrad 4,83694748

117.3910849 +4.83694748

Eq J2000d
Længdegrad 358,55007
Breddegrad +67,09092

Eq J2000
RA 23h 54m 12s01
Dec +67d 05m 27s4

Se evt. billede:
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/target/gal-117-3910849-4-83694748

Der er - sjovt nok - en stjerne i området, som har bevæget sig
lige forbi det område, hvor target befandt sig i Oldtiden, og
stjernen hedder:

HIP 117987
http://simbad.u-strasbg.fr/simbad/sim-id?Ident=HIP+117987&NbIdent=1

Gal coord. (ep=J2000):
117.5607763977251 +04.8229744810988

Dens spektraltype er G8III, og det vil sige, at den tilhører
SAMME stjernetype som vores egen sol (som er en G2V).

Sandsynligheden for at der kredser en jordlignende planet rundt
om HIP 117987 i *økosfæren* er derfor til stede.

Forhåbentlig mere om dette senere.

Wich You all a good hunting ... :-)
Ønsker jer alle en god jagt ... :-)

[...]

Kall, Mogens

Target perhaps HIP 117987 -
Re: G.lat = 8,061579134 -
Re: ET-*Copyright*: Sara-90 = Target (195,6518082).
Sara-127 = 7-star (M45)

File 20.898 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-898

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-898

Den 22-09-2018 kl. 01:41 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
Subject: G.lat = 8,061579134 -
Date: Sat, 22 Sep 2018 01:41:10 +0200, GMT (21/9) 23:41
20897b news:5ba58199$0$676$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-897
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/zIR4ueedcc4/ttIOQFfmFwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/uvk6F7oIIFo/oJ_bud5zFAAJ
Nå, ...

Vi ta'r lige en opfølgning med det samme, fordi ...

Det viser, at HIP 117987 *allerede* er blevet undersøgt
i denne efterforskning:

Candidates, Motherstars
G600, 195 +/-007(8)
HIP 117987
https://sites.google.com/site/etbible/home/candidates/g600-195--007-8/hip-117987

(HIP 117987 befandt sig i området for henved 52.000 år siden!)

Og på følgende webside gives der en ret vigtig oplysning:

https://www.universeguide.com/star/hip117987

Distance from Earth
-1.35 Parallax (milliarcseconds)
-2416.02 Light Years
-740.74 Parsecs

Den befinder sig SKRÆKKELIG langt borte (2416 lysår) !!!

Hmm ...

KANSKE *rejsetiden* (her over til os) er angivet vha.
egenbevægelsen.

I så fald er *gennemsnitsfarten* på deres rumskib på følgende:

2416,02 / 52.000
=
0,046461923

Altså ca. 5% af lysets hastighed.

Men der skal OGSÅ være tid til opbremsning (så man IKKE flyver
forbi vort solsystem) - og der skal OGSÅ være tid til at
accellerere op i hastighed ved afrejse, så hastigheden er nok
lidt mere end 5% af lysets hastighed.

Er det et *realistisk* bud - hypotetisk set?

Ja, fordi ...

Input memory from ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/update/17-427

> [...]
> nabostjerner vhj. store solsejl, hvor fremdriften fremkommer
> ved at partikler fra Solen herunder fotoner, altså lysenergi,
> buffer på sejlet; akkurat som vindmolekylerne buffet på et
> sejlskib!
>
> Man regner med at kunne komme helt op på henved en tiendedel
> af lysets hastighed, hvilket er meget, meget højt i Rumfart!
>
> Den nærmeste stjernesol, som befinder sig ca. 4 lysår borte,
> vil man således kunne nå indenfor en overkommelig tid (ca.
> 40 - 80 år)!
>

> Projektet er altså - med andre ord - ***realistisk***,

Det var vist nok forskeren Jens Martin Knudsen, der sagde, at
man med solsejl kunne komme helt op på 10% af lysets hastighed.

NB!
FUT sat *udelukkende* til nyhedsgruppen ...
News:dk.snak
(så man forhåbentlig slipper for at høre på JA og andre
*forstyrrende* elementer snakke.)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20898

Pettersen,Roald

> [...]
> ørkenen til det sted, hvor hun kunne være i sikkerhed for
> dragen, og hvor der ville blive sørget for hende i tre et

Du har simpelthen beregnet tiden hun var i ørkenen med ti betydende cifre.

Kall, Mogens

Hej Roald,

De 3½ år er blot et *symbol* i denne *specifikke*
sammenhæng!

Det oprindelige tal stammer fra stjernen ...

Eta Tau (i 7-stjernen, M45):
http://simbad.u-strasbg.fr/simbad/sim-id?Ident=eta+tau&submit=submit+id

Gal coord. (ep=J2000) :
166.6682309176840 -23.4552308443637

Og som du kan se, er denne opmåling MEGET nøjagtig
(med hele 15-16 betydende cifre)!

De ca. 3½ år repræsenterer således *symbolsk* targets
galaktiske breddegrad (i the-ET-Bible-code).

Vi har at gøre med noget, der - billedlig/religiøs talt - KUNNE
minde lidt om de vise mænd fra Østerland:

De ledte efter jødernes nyfødte konge og troede derfor muligvis,
at kong Herodes måske havde fået en søn.

De bliver herefter *guidet* til Betlehem, som er den mere
nøjagtige position end blot et ukendt sted i landet Israel og
dets hovedstad Jerusalem omkring år -4. f.Kr.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 20900 news:5ba6b3a6$0$687$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/0Egdns15CQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20902

Kall, Mogens

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+8.14&version=DN1933

Daniel 8:14, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

14
Han svarede: "2300 Aftener og Morgener; så skal
Helligdommen komme til sin Ret igen!"

2300

Kommentar:

I den autoriserede oversættelse fra 1933 står der udfor
'2300 Aftener og Morgener' følgende:

1150 dage, idet der daglig bragtes både morgen- og
aftenoffer. Dan. 12,11

Og her står der så:

Daniel 12:11 Dette er Biblen på dansk (DN1933)

11
Fra den Tid det daglige Offer ophæves og Ødelæggelsens
Vederstyggelighed rejses, skal der gå 1290 Dage.

Det vil - med andre ord - sige, at taller 2300 "titter" frem
i forbindelse med symbolet (for targets galaktiske breddegrad):
de ca. 3½ år (eller 1260 dage eller rettere de 1335 dage).

Ergo KAN det godt relatere til noget vedr. stjernens DATA,
fx. distancen, apropos HIP 117987's på 2416,02 lysår.

Hmm ...

Hvor MEGET svarer dette så til i Daniel-codens-tabel-system ?

1150 = 2300

=>

2400 /2
=
1200

and/or ...

2416,02 /2
=
1208,01
Andre ting, der lige bør nævnes i forbifarten:

1
Conversion tables (Omregningstabeller)
276, 360, 600 (and 7-bit, 8-bit, 9-bit):
https://sites.google.com/site/etbible/home/conversion-tables/276-360-600

2
Searchstrings
1,44 (=> 10/7 or 36/25):
https://sites.google.com/site/etbible/home/searchstrings/1-44

Midlertidig notat:
(2018-09-23, CET 11:52, GMT 09:52)

Det lader til, at mange af tallene in the-ET-bible-code er
*krypterede*.

Derfor er det blevet relevant at søge efter *alternative*
måder at udtrykke tallene på, ...

fx. kan 1,44 OGSÅ udtrykkes som brøken:

36 / 25

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20903