2018 uge 07 (news samlet)

De politiske vigtige nyhedsindlæg bliver løbende samlet i
et DATA-arkiv. Se ...
https://sites.google.com/site/kallpol4
Backup-system (aktiv om 0 dage): Input website + (0000 + x, x=19) ...
https://sites.google.com/site/kallpol40019

Forrige nyhedsindlæg samlet var:

Subject: 2018 uge 06 (news samlet)
Date: Mon, 5 Feb 2018 00:07:02 +0100, GMT 23:07
20357 news:5a779219$0$718$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hXgCJZOH8Tk/07a3uKE9AAAJ

-

I dag Mandag den 12. februar 2018 (dag 43 i året) er det 1823
dage siden, at en stor asteroide samt en meteor nær havde ramt
og udslettet Psykopatistan (Rusland)! Se evt. ...

Found 8 (galactic latitude, 600-system, ET Homestar) at Dan 7,24
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-388

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+25&version=BPH

Anden Krønikebog 25, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kong Amatzja af Juda

Kommentar:

Også i dag kan det være, at der måske er bid mht.
UFO-skattejagten i dagens tekst (på dets *original*-sprog):

I de forgående dage fandt vi 78 og 43, som begge symboliserer en
målestok, der måler udfra isotopets halveringstid

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+25&version=DN1933

Anden Krønikebog 25, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Amazja var fem og tyve År gammel, da han blev Konge, og han
herskede ni og tyve År i Jerusalem. Hans Moder hed Jehoaddan
og var fra Jerusalem.

25 år
29 år

Amazja samlede Judæerne og opstillede dem efter Fædrenehuse
under Tusind- og Hundredførerne, hele Juda og Benjamin, og da
han mnønstrede dem fra Tyveårsalderen og opefter, fandt han,
at de udgjorde 300.000 udvalgte Folk, øvede Krigere, der har
Skjold og Spyd.

1000 (Tusind- og Hundredførerne)
100 (Tusind- og Hundredførerne)
20 årsalderen
300.000

6
Dertil lejede han i Israel 100.000 dygtige Krigere for 100
Sølvtalenter.

100.000
100 sølvtalenter

Amazja spurgte den Guds Mand: "Hvad så med de 100
Sølvtalenter, jeg gav de israelitiske Krigsfolk?" Og den Guds
Mand svarede: "Herren kan give dig langt mere end det!"

100 sølvtalenter

Amazja tog nu Mod til sig og førte sine Krigere til Saltdalen
og nedhuggede 10.000 af Se'iriterne;

10.000

12
desuden tog Judæerne 10.000 levende til Fange; dem førte de
op på Klippens Top og styrtede dem ned derfra, så de alle
knustes.

10.000

13
Men de Krigsfolk, Amazja havde sendt hjem, så de ikke kom til
at følge ham i Krigen, faldt ind i Judas Byer fra Samaria til
Bet-Horon, huggede 3.000 af Indbyggerne ned og gjorde stort
Bytte.

3.000

Men Kong Joas af Israel sendte Kong Amazja, af Juda det Svar:
"Tidselen på Libanon sendte engang det Bud til Cederen på
Libanon: Giv min Søn din Datter til Ægte! Men Libanons vilde
Dyr løb hen over Tidselen og trampede den ned!

søn (Giv min Søn din Datter til Ægte)
datter (Giv min Søn din Datter til Ægte)

Men Kong Joas af Israel tog Joahaz's Søn Joas's Søn, Kong
Amazja af Juda, tilfange ved Bet-Sjemesj og førte ham til
Jerusalem. Derpå nedrev han Jerusalems Mur på en Strækning af
400 Alen, fra Efraimsporten til Hjørneporten;

Joas's Søn, Kong Amazja af Juda, levede endnu femten År,
efter at Joahaz's Søn, Kong Joas at Israel, var død.

15 år

Ordene 'Giv min Søn din Datter til Ægte' KUNNE godt hentyde til
noget vedr. Det STORE Bryllup; altså den *fremtidige* begivenhed,
hvor Menneskeheden holder stævnemøde med ET.

Fra anden side ved vi - eller rettere - *antager* vi (ind til
videre), at Universets alder er blevet opgivet til at være på
921,222 enheder (hver på 15.000.000 år), se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/age-of/universe/20-345

De 15.000.000 år er igen sammensat af 2 ting: Afstanden ude til
Cygnus A delt med halveringstiden for 78-Platin-193, som er på
50 år.

HVIS dette 15-tal hentyder til noget desangående, da bør vi vel
OGSÅ forvente, at disse DATA er nedskrevet netop her i teksten!

25 år
29 år

[...]

400

15 år

Hmm ...

Lad os prøve at omsortere DATAene:

25 år
29 år
=
54

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/612/20-374

54:
97Tc 43 54 96.906365(5) 4.21x10^6 y ... Focus

300.000
100.000
=
400.000

Compare with ...

400

15 år

Og ...

10.000
10.000
3.000
1000 (Tusind- og Hundredførerne)
=
24.000

Og ...

100 (Tusind- og Hundredførerne)
100 sølvtalenter
100 sølvtalenter
20 årsalderen
=
320

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/612/20-373

310-320-430-460-505

[ ... ]

Input:
320

Found:

[ ... ]

Ezr 2:32 Harims Efterkommere 320,

Aha!

Markør 666 "titter" frem!

Og dets variant nr. 2:

Kommentar:

320-tallet blev altså brugt til at *guide* os henimod isotop
43-tc-98 (i *krypteret* udgave).

Hmm ...

Det giver mig lige en idé:

Kunne de OGSÅ finde på at *kryptere* 78-Platin-193 og 43-tc-98
ved fx. bare at lægge tallene sammen:

193
+98
=
291

Står det tal i Bibelen?

Found:
0

Input 290
(78-Platin-193 og 43-tc-97)

Found:

Dan 12:11
Fra den Tid det daglige Offer ophæves og Ødelæggelsens
Vederstyggelighed rejses, skal der gå 1.290 Dage.

29

Compare with ...

[...]

Det er MULIGT, at vi her har at gøre med nogle brudstykker; nogle
*fragmenter* i koden.

I så fald bliver tallene ...

300.000
100.000
=
400.000

Compare with ...

400

15 år

Og ...

10.000
10.000
3.000
1000 (Tusind- og Hundredførerne)
=
24.000

tilsammen:

400.000
+24.000
+ 400
=
424.400

Findes dette tal i Bibelen?

Input:
411-429

Found:

1Ki 9:28
De sejlede til Ofir, hvor de hentede 420 Talenter Guld, som
de bragte Kong Salomo.

Markør guld
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/gold-guld

Aha!

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/background/isotopes/tc

List of isotopes

nuclide
symbol Z(p) N(n) isotopic mass (u) half-life
[ ... ]
97Tc 43 54 96.906365(5) 4.21x10^6 y ... Focus
98Tc 43 55 97.907216(4) 4.2x10^6 y

HVIS vi ser bort fra, at tallene er en-til-ti i størrelsesforhold,
da passer tallene nogenlunde sammen:

Input:

4.200.000
424.400

=>

4.200.000
4.244.000

HVIS vi *undlader* at sammenføje alle tallene, da kunne man få
følgende:

400.000
+10.000
=
410.000

samt ...

10.000
+3.000
+1.000 (Tusind- og Hundredførerne)
+ 400
=
14.400

Og dét tal kender vi ret godt:

Markpointer 14 (144, 1400, 144.000)
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14

05.997 news:3J6ph.36$dF2...@news.get2net.dk *

> Stiller vi dem op på række fås:
>
> 10 ... 1.000 ... 10.000
>
> Det eventuelt manglende tal på ...
>
> (antal betydende cifre i tallene cuttes)
> 1*10^1 ... 1*10^3 ... 1*10^4
>
> ... ca 1*10^2
[ ... ]
> Reference-code (from this file):
> 144 / 100 = 1,44

Det er vores Supernovaeksplosion type 1A indicium!

Hmm ...

Kanske vi skal "forfølge":

1Ki 9:28
De sejlede til Ofir, hvor de hentede 420 Talenter Guld, som
de bragte Kong Salomo.

420

Input:

Found:

Ezr 1:10
30 Guldbægre, 410 Sølvbægre af ringere Art og 1.000 andre
Kar,

Og her "titter" 29-tallet op:

Ezr 1:9
Og Tallet på dem var følgende: 30 Guldbækkener, 1.000
Sølvbakker, 29 Røgelseskåle,

Ezr 1:10
30 Guldbægre, 410 Sølvbægre af ringere Art og 1.000 andre
Kar,

Hmm ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+ki+9&version=DN1933

Første Kongebog 9 Dette er Biblen på dansk (DN1933)

25
Tre Gange om Året ofrede Salomo Brændofre og Takofre på det
Alter, han bavde bygget Herren, og tændte Offerild for
Herrens Åsyn; og han fuldførte Templet.

3 gange om året

26
Kong Salomo byggede også Skibe i Ezjongeber, der ligger ved
Elat ved det røde Havs Kyst i Edom;

27
og Hiram sendte sine Folk, befarne Søfolk, om Bord på Skibene
sammen med Salomos Folk.

28
De sejlede til Ofir, hvor de hentede 420 Talenter Guld, som
de bragte Kong Salomo.

420

At året er inddelt i 3 enheder peger næsten på target (197 ud af
600), så ...

KANSKE afstanden ud til target måles udfra målestokken isotop
43-tc-98

Hmm ...

Der ligger måske MERE *krypteret* i teksten:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+ki+9&version=DN1933

Første Kongebog 9, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

2
lod Herren sig anden Gang til Syne for ham, som han havde
ladet sig til Syne for ham i Gibeon;

2 gang

Da de tyve År var omme, i hvilke Salomo havde bygget på de
to Bygninger, Herrens Hus og Kongens Palads -

(Temple)

11
Kong Hiram af Tyrus havde sendt Salomo Cedertræ, Cyprestræ og
Guld, så meget han ønskede da gav Kong Salomo Hiram tyve Byer
i Landskabet Galilæa.

guld

Men Hiram sendte Kongen l20 Guldtalenter.

Tallet på Overfogederne, der ledede Arbejdet for Salomo, var
550; de havde Tilsyn med Folkene, der arbejdede.

550

Delta:

600 (en omdrejning)
-550
=
50

Dette er vores Platin-193 marør. Se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/50
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

Delta:

550
-120
=
430

Dette er vores 43 markør! Se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/43-tc

Alle tallene giver til sammen

2 gang
3 gange om året
420
=
1137

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/612/20-373

Daniel....... 1140-1150-1260-1290-1335
2.Kg 19,35... _195-_185___________0

Se evt. galaktisk kort (i forståelsesøjemed)
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/g-maps/600-1140-1260-1290-1335

Tallene passer næsten sammen:

+1140
-1137
=

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+7.8%2C24&version=DN1933

Daniel 7:8, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

8
Jeg lagde nøje Mærke til Hornene, og se, et andet Horn, som
var lille, skød frem imellem dem, og tre af de tidligere Horn
oprykkedes for at skaffe det Plads; og se, dette Horn havde
Øjne som et Menneske og en Mund, der talte store Ord.

Daniel 7:24, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Og de ti Horn betyder, at der af dette Rige skal fremstå ti
Konger, og efter dem skal der komme en anden, som skal være
forskellig fra de tidligere; og han skal fælde tre Konger

10
+1
=

-3
=
8

KANSKE vi her har fundet den galaktiske breddegrad på target,
godt nok i en *krypteret* udgave!

Gosch mand! Sikke en *skrækkelig VRANGLÆRE*, vi er havnet i!

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: jan., feb.
og marts), http://blr.dk/

Dagens tekst er fra ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jos+24.1-15&version=BPH

Josua 24:1-15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Josvas afskedstale til folket og pagtslutningen

15
Hvis ikke I vil tjene Herren, så beslut jer i dag for, hvilke
andre guder I vil tjene. ... Men jeg og min familie, vi vil
tjene Herren!”

-

Dagens Udfordring:

Få et *opmuntrende* skriftsted sendt til din email og mobil
hver morgen (som enhver frit kan abonnere på) ...
http://udfordringen.us5.list-manage.com/subscribe?u=24dafb0aadff1ca74568552be&id=8b467c7472

"Han har jo frigjort os fra mørkets magt og ført os ind i sin
elskede Søns rige. På grund af Jesu død blev alle vores
synder tilgivet, og vi blev erklæret skyldfri."

Kol. 1,13-14 (læs det hele her)
https://www.bibleserver.com/text/DK/Kolossenserne1

-

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucbmedia.dk/
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte 4
gange om året, og det er jo meget smart, hvis man er væk på
retræte eller noget andet.)

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2018 uge 07 (news samlet)
Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54
20387 news:5a813a17$0$711$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LzS3t70eMhA/_a4eFhyeAAAJ

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Russisk passagerfly styrtet ned

-

DR S141 søn 11 feb 18:44:40
11.februar dr.dk/nyheder 13:50

RUSSISK PASSAGERFLY STYRTET NED
Et russisk passagerfly er styrtet ned
efter at være forsvundet fra radaren i
Moskva-regionen. Det skriver flere
russiske medier ifølge Reuters og AP.

Ifølge AP er vragdele fra flyet fundet
i Ramenskoye-området, som ligger
omkring 40 kilometer fra Domodedovo-
lufthavnen i Mosvka, hvor flyet lettede
fra.

Det russiske nyhedsbureau TASS
meddeler, at der ingen overlevende er
blandt de 65 passagerer og seks
besætningsmedlemmer, som var ombord.

Der er tale om et regionalt fly af
typen Antonov An-148.

Russisk passagerfly styrtet ned nær Moskva
kl. 13:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-passagerfly-styrtet-ned-naer-moskva

-

DR S147 man 12 feb 03:19:21
11.februar dr.dk/nyheder 20:03

ÉN SORT BOKS FRA STYRTET FLY FUNDET
Russiske efterforskere er kommet et
skridt videre i arbejdet med at
opklare, hvorfor et passagerfly
styrtede i dag. Alle 71 om bord omkom.

En sort boks fra passagerflyet er
fundet, og den ser ud til at være i fin
stand, oplyser en kilde fra
redningsmandskabet til nyhedsbureauet
Tass.

- Det kan foreløbigt slås fast, at
boksens ydre er i normal stand. Den er
bragt videre til analyse, siger kilden.

Den anden optager fra flyet søges
fortsat.

Religiøse ledere klar til at slække på krav om altdækkende kjole i
Saudi-Arabien
11. feb. 2018, 12:30
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-02-11-religioese-ledere-klar-til-at-slaekke-paa-krav-om-altdaekkende-kjole-i-saudi

-

Tyve tømmer vandreservoir under Sydafrikas parlament
11. feb. 2018, 18:16 ...

-

NRK:
11. februar 2018 kl. 07:57

Jeg har lige skrevet til astronaut *Buzz Aldrin*
på hans hjemmeside:
https://buzzaldrin.com/community/contact_buzz/general-info/

(Han var med i Apollo 11)

CET 10:50
___ quote begin _______________

Hej Buzz,

I have now found the evidence (inside the bible), that we
are NOT alone. They used 78-Pt-193 and 43-tc-98 as a timer,
and Cygnus A and M45 as objects, so that we can find their
homestar

Interested?

With kind regards
Mogens Kall

___ END of quote ______________

Årsagen til denne henvendelse er, at jeg havde set nogle
film på Netflix om UFO'er:

Alien contact: Outer space, 2017, Netflex
Alien on the Moon: The truth exposed, 2014, Netflex
... (+ en til, men jeg faldt i søvn, så titel off) ...

Og her siger han ting på en sådan måde, at man ikke kan
få andet indtryk end, at han er (blevet) overbevist om
UFO'ernes eksistens.

Bevares!

NASA hører jo under USA og dets forsvar, så "nogle" kunne
godt have interesse i at give offentligheden det indtryk,
at UFOer findes, fordi der er visse *fordele* forbundet
dermed (for demokratier i konkurrencen modsat
diktaturstater, både de politiske og religiøse).

Mht. filmene og de ting, der bliver "luftet" heri:

Input memory from ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/distance/20-361

Lad os prøve at foretage beregningen med *deres* oplyste
DATA, apropos:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+11.2&version=BPH

Aabenbaringen 11:2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Men forgården uden for helligdommen skal du ikke måle,
for den er ... (forbundet med fejl-oplysninger, så man
rammer forbi målet ?) ...

Kommentar hertil:

I Bibelen findes - med andre ord - den *ægte* vare!

Andre informationskilder KAN være *vildledende*

Dog skal jeg gøre en lille undtagelse:

Forestiller vi os, at det var os, der havde sendt en
nano-robot ud til et fremmed solsystem.

Hvorledes ville vi da ha' programmeret den?

At den skulle forholde sig fuldstændig passiv i flere
årtusinder, dersom den fandt biologisk liv derude i et
solsystem?

Næppe!

Så derfor behøver vi IKKE at gå i panik, bare fordi vi
ser en "byggeaktivitet" på Månens bagside eller på Mars
(OG at den *FORTSÆTTER* efter første observation i fx.
1969)!

Det kan være, at robotterne bare *forbereder* en egentlig
landing, hvor opholdet for ET gøres til et hotel-ophold ... :-)

Eller ...

Vil I ikke gøre det samme, hvis vi; altså Menneskeheden;
en dag rejser ud til Mars?

Ville vi ikke bygge en hel masse bygninger, så - når vi
ankommer - så er der masser af mad fra drivhuse, og en
behagelig seng og opholdsrum osv.?

Okay!

*MÅSKE* nedskød de nogle Sovjetiske robotter på vej ud
til den ene af Mars måner (Phobos) i 1988-9.

Og hva' så?

Der var jo tale om *psykopat-svin*, ikke sandt?

HVORFOR give dem flere oplysninger end højest nødvendig?

Så ...

Just *relax* ... :-)

De er *venligsindede* ... :-)

Ellers havde de da allerede stjålet vor planet i Oldtiden
og ædt os med hud og hår!

Næste person jeg bør kontakte er austronaut Edgar Mitchell,
der ligesom Aldrin har ytret sig i positive vendinger ang.
UFO'erne (i filmene)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20389

Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54

> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20357

T-37. Kanske "Kanzi" alligevel får sin belønning ... :-)

Én sort boks fra styrtet russisk fly er fundet i fin stand
11. Feb. 2018 kl. 20:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/en-sort-boks-fra-styrtet-russisk-fly-er-fundet-i-fin-stand

-

Børn med Kalasjnikov: 190.000 har meldt sig til Ruslands patriotiske
ungdomshær
kl. 14:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/boern-med-kalasjnikov-190000-har-meldt-sig-til-ruslands-patriotiske-ungdomshaer

Kommentar:

Hitler gjorde det samme i 1930'erne, og vi ved, hvordan det
endte! ... :-(

-

FN krævede våbenhvile: Men situationen i Syrien er kun blevet værre
kl. 14:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fn-kraevede-vaabenhvile-men-situationen-i-syrien-er-kun-blevet-vaerre

Fødevarevirksomhed udvider - regner med 200 nye medarbejdere
12. feb. 2018, 15:33 ...

-

104 SVT Text Måndag 12 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Bombfynd stänger London-flygplats..130

71 dog i flygolycka i Ryssland.....131
Myndighet: Inga nödrop från planet 132
Expert: Planet föll hastigt........133

Vattenstöld i Sydafrikas parlament 134

ANC möts om Zumas framtid..........135

18 döda i eldstrid i Venezuela.....136

Nattligt utegångsförbud i Kamerun..137

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Måndag 12 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Många döda i offensiv i Sinai......138

Nya ledare för prokurdiskt parti...139

Iraks barn hårt drabbade av kriget 140

-

137 SVT Text Måndag 12 feb 2018
UTRIKES PUBLICERAD 11 FEBRUARI

18 döda i eldstrid i Venezuela

Minst 18 personer har dödats i en
eldstrid mellan soldater och gruv-
pirater i östra Venezuela, uppger
lokala medier.

Tidningen Correo del Caroni skriver
att 17 män och en kvinna som ägnade
sig åt illegal gruvbrytning sköts
ihjäl i närheten av Guasipati, knappt
tio mil från gränsen till Guayana.

Vad som orsakade sammandrabbningen
framgår inte, men våldsamheter med
koppling till den illegala gruvnäring-
en är relativt vanliga i området.
President Nicolas Maduro förklarade
härom året "krig" mot gruvpiraterna.

-

139 SVT Text Måndag 12 feb 2018
UTRIKES PUBLICERAD 11 FEBRUARI

Nya ledare för prokurdiskt parti

Det turkiska vänsterpartiet HDP valde
på söndagen nya partiledare efter
Selahattin Demirtas och Figen
Yüksekdag som riskerar långa straff
för påstådda terroristkontakter.

De ersätts nu av Pervin Buldan och
Sezai Temelli, rapporterar Reuters.

Omkring 500 partiaktivister greps av
polisen inför helgens kongress.

HDP är landets näst största
oppositionsparti och har starkast stöd
i landets kurdiska delar. Regeringen
anklagar partiet för att samarbeta med
den kurdiska PKK-gerillan.

-

NRK:
11. februar 2018 kl. 07:57 - 12. februar 2018 kl. 07:01, error

12. februar 2018 kl. 09:32

-

Syrians suffering under Iranian-supported regime praise Israel’s strikes

By Seth J. Frantzman
February 11, 2018 16:14
http://www.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/Syrians-suffering-under-Iranian-supported-regime-praise-Israels-strikes-542310

“Iran proved through its intervention in Syria that it incited
hatred against Israel just to achieve its goals of keeping the
regime in power.”

-

Input:

Subject: Responce no 1:
Int Meteor observation DK 2018-02-09, 05-26-19 => 40 and 78 -
Re: 2018 uge 06 (news samlet)
Date: Fri, 9 Feb 2018 16:59:58 +0100, GMT 15:59
20381 news:5a7dc584$0$719$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2018-02-09/20-381
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hXgCJZOH8Tk/MblCnhEYCAAJ

> 31 dage i jan. + 9 dage i feb.
> =
> 40
>
> Compare with ...
>
> https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-40

Subject: Found 310, 180 and 197 -
Re: To asteroider har i denne uge passeret tæt forbi Jorden -
Re: 2018 uge 06 (news samlet)
Newsgroups: dk.politik
Date: Mon, 12 Feb 2018 13:36:04 +0100, GMT 12:36
20390 news:5a818a3a$0$719$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2018-02-09/20-390
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hXgCJZOH8Tk/LcZZ_cSwAAAJ

Da meget nu tyder på, at den er *autentisk*, bør vi nok erindre,
at datoen (dag nr 40 i året) nok IKKE er tilfældig valgt, idet ...
(input memory from) ...

https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/jonah

=== citat start ===

Jonah (40)

I det gamle Testamente nævnes en profet ved navn Jonas.

Han blev sendt til datidens verdenscentrum, byen Nineve,
med en advarsel om, at byen ville blive jævnet med jorden
om 40 dage, hvis ikke menneskene der omvendte sig fra
deres onde gerninger.

Symbolet blev dannet udfra denne frist på 40 dage.

[ ... ]

=== citat slut ===

Og i modsætning til 1800-nedtællingen, som var noget, *jeg* fandt
på, da jeg syntes (og fortsat synes), at det var/er en smart
kommunikation til psykopatsvin, se evt. ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/operation-naughty-boy

Og i modsætning til 1800-nedtællingen er denne opstartet af *dem*!

Kanske "Kanzi" ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning
... alligevel får sin belønning ... :-)

Counter now:

T-40, 2018-02-09, day 40, Friday
T-39, 2018-02-10, day 41, Saturday
T-38, 2018-02-11, day 42, Sunday
T-37, 2018-02-12, day 43, Monday

Expected impact at ...
T-0, 2018-03-21, day 80, Wednesday

SETI: Mass-definitions + found perhaps connection 1,44 sunmass => 3139
(markpointer 1140), 62
https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/1140/20-392
https://sites.google.com/site/setiv103/home/def/mass/20-392

Other news:

T-36

US defense secretary: Israel has ‘absolute right to defend itself’
against Iran.

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+26&version=BPH

Anden Krønikebog 26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kong Uzzija af Juda

[...]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+26&version=DN1933

Anden Krønikebog 26 Dette er Biblen på dansk (DN1933)

1
Alt Folket i Juda tog så Uzzija, der da var seksten År
gammel, og gjorde ham til Konge i hans Fader Amazjas Sted.

Uzzija var seksten År gammel da han blev Konge, og han
herskede to og halvtredsindstyve År i Jerusalem. ...

Det fulde Tal på de dygtige Krigere, som var Overhoveder for
Fædrenehusene, var 2600.

2600

13 Under deres Befaling stod en Hærstyrke på 307500
krigsvante Folk i deres fulde Kraft til at hjælpe Kongen mod
Fjenden.

Uzzija udrustede hele Hæren med Skjolde, Spyd, Hjelme,
Brynjer, Buer og Slyngesten.

Slyngesten

15
Ligeledes lod han i Jerusalem lave snildt udtænkte
Krigsmaskiner, der opstilledes på Tårnene og Murtinderne til
at udslynge Pile og store Sten. Og hans Ry nåede viden om,
thi på underfuld Måde blev han hjulpet til stor Magt.

Krigsmaskiner (udslynge Pile og store Sten, apropos stenslynger)

Præsten Azarja fulgte efter ham, ledsaget af firsindstyve af
Herrens Præster, modige Mænd;

80

En del af UFO-efterforskningen er netop centreret omkring den
*kendsgerning*, at man kan kaste med sten ude fra Rummet.

Men hvor man i Oldtiden anså dette som et udtryk for noget
guddommeligt, må man med moderne øjne vedkende sig, at der kan
"fuskes" med sådanne ting. Man behøver altså ikke være en gud for
at kunne gøre sådanne "tegn"!

Flere steder i bibelen tales der om, at ild farer ned fra himlen
(the sky), så derfor er en stenslynge (ude i rummet) ikke helt
irrelevant at komme ind på.

Tallene KAN HAVE en betydning, men HVAD vides endnu ikke.

Tallet ...

307500

... minder lidt om syntaxet:

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/half-life/20-324

Den samlede oversigt er følgende:

2. Mos 38,26 ... 603.550 ... 100 ... 1775
4. Mos 01.46 ... 603.550
4. Mos 02.32 ... 603.550
4. Mos 26.51 ... 601.730

Og markør 15, se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/15/20-345

... dukker da også op, HVIS man spalter tallet op i henholdsvis:

300.000 og 7.500

Og derefter ganger tallet med 2, apropos ½-life-markøren:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/half-life

7.500 * 2
=
15.000

Men 7.500 minder os OGSÅ om afstanden ud til Cygnys A målt i
lysår. Cygnus A's afstand er på ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/cygnus-a

Distance 756.000.000 ly (232 Mpc)

Den eneste forskel på tallene er:

7,50 * 10^8 (tallet 750.000.000 lysår)
7,50 * 10^3 (tallet ______7.500 )

Delta:

(7,5 * 10^8) / (7,5 * 10^3)
=
1 * 10^5

Apropos Potens-markøren, se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/10-ex-x

Vi *leder* faktisk efter definitioner desangående i koden (inside
the bible), men vi er ikke kommet så langt endnu. Sorry ... :-(

Spørgsmålet er derfor nu:

Kan vi finde en forbindelse mellem tallene ...

3 * 10^5 (tallet 300.000 omskrevet)
1 * 10^1

Jeg skal lige gøre opmærksom på, at vi her har at gøre med et
10-tal-system.

I vores SETI-test-program, se evt. ...
https://sites.google.com/site/setiv103/home/extra/3d/06-747

... arbejdes der med et 8-bit (1 byte) signal, så her anvendes
256 (i stedet for 10) i potens-regningen.

Årsagen hertil skyldes, at det koster bytes at *frådse* med
pladsen, og - tidsmæssig set - er der ikke råd til dette (i et
SETI-radio-budskab, HVIS signalet skal sendes ud til MANGE
"kunder" fx. konkretiseret i form af et radio-fyrtårn). Radio-
eller lys-fyrtårnet, se evt. (vedr. the light-pulse) fx. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/light-pulse
https://sites.google.com/site/setiv103/home/pictures/light-pulse

Så ...

Vi kan IKKE ta' det for givet PÅ FORHÅND, at der KUN anvendes
potensregning i et 10-tals-system i koden (vi har fundet inside
the bible)!

Omregnes fx. 1 * 10^5 til 256-tal-systemet, da fås:

100.000 / (256 * 256)
= 390,625 / 256
= 1,5258...

=>

1,5258 * 256^2

Ønsker vi et tal, der er - i potens-regning - defineret med noget
opløftet i tredje potens, fås:

sqr ^3 ( 100.000 )
=
46,416...

=>

1,027... * 46^3

Og det KUNNE nu forlede os til at undersøge, OM tallet 43, apropos
markør 43, se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43

... er blevet anvendt.

I så fald bliver regnestykket:

100.000 / 43^3
=
1,258...

=>

1,26... * 43^3

Og det giver jo lige pludselig et hav af muligheder!

Det er næsten som at skulle finde en nål i en høstak!

Og derfor skal vi huske på det videnskabelige princip om:

Keep it simple
Hold det simpelt
Hold det så enkelt som overhovedet mulig

Er der opstået forvirring, da gå tilbage til dér, hvor du sidste
gang var 100% sikker på, at tingene var forstået korrekt, apropos
det tabte øksehoved-princip ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/oeksehoved

De 1,44 (solmasser) er således udregnet UDFRA *vores* begrænsede
udsyn (solmassen = 1)

I et SETI-program vil vi nok IKKE ku' tillade os at udtrykke os
så enkelt; eller rettere sagt *subjektivt*, fordi en modtager jo
INGEN forudsætninger har for at forstå os.

Her i et SETI-program ville løsningen være at anvende masse på
noget *universiet*. Det ku' være en elektrons, en protons og en
neutrons masse. Forholdet mellem dem er *unik* (ligesom tilfældet
var mht. udvalgte isotopers DATA):

https://sites.google.com/site/etbible/home/background/mass/electron

Elektron:
9,10938356 × 10^−31 kg
9,10938356e-31

Proton:
1,672621898 × 10^−27 kg
1,672621898e-27

Neutron:
1,674927471 × 10^−27 kg
1,674927471e-27

=>

Elektron:
1

Proton:
1836,152674

Neutron:
1838,683661

Kommentar:

Men da det kan være ret svært at måle en elektrons vægt, KAN
det være mere hensigstmæssigt at veje udfra protonen værdi:

Elektron:
5,44617021 × 10^−4
5,44617021e-4

Proton:
1

Neutron:
1,001378419

Kommentar:

Man kunne også udregne størrelsesforholdet udfra en neutrons
masse, men det nok er meget lettere at veje en proton, da
denne partikkel jo optræder i naturen som et *grundstof*
(Hydrogen, Brint, H), som gasarten/molekylet H2.

Herefter kan man på angive et objekts masse udfra allerede kendte
*universielle* værdier:

Elektron:
5,44617021 × 10^−4

Proton:
1

Neutron:
1,001378419

________________

Jorden:
(5,97237 × 10^24 kg) / (1,672621898 × 10^−27 kg)
5,97237e+24 / 1,674927471e-27
=
3,5657484299509706948976299881823e+51
3,565748429950970694897629988e+51
3,56575 x 10^51

Solen:
(1.98855 × 10^30 kg) / (1,672621898 × 10^−27 kg)
1.98855e+30 / 1,674927471e-27
=
1,1872454386414443136206702051279e+62
1,187245438641444313620670205e+62
1,18725 x 10^62

Supernova Type 1A (1,44 solmasser):
1,44 x 1,1872454386414443136206702051279e+62
=
1,7096334316436798116137650953842e+62
1,709633431643679811613765095e+62
1,70963 x 10^62

Havde vi målt Supernova Type 1A udfra en elektrons vægt, da vil
resultatet blive:

3,1391479970723389012944310343921e+65
3,139147997072338901294431034e+65
3,13915 x 10^65
3139,15 x 10^62

Men lad os alligevel prøve at se, OM vi ikke kan komme lidt
videre med dekodningen, fordi ...

17
Præsten Azarja fulgte efter ham, ledsaget af firsindstyve af
Herrens Præster, modige Mænd;

80

80-tallet KUNNE faktisk godt minde os om potens-regning, idet der
tidligere er blevet sagt følgende:

https://sites.google.com/site/setiv103/home/extra/mathematical-signs/20-330

Det er tænkeligt, at der OGSÅ er en definition på tallets
størrelse (ligesom vi har det i fx. en co-processor. Se evt. ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Coprocessor

Man kunne således definere tallet fx. på følgende måde:

=
15 * 10^6 = 15.000.000

Og her repræsenterer så 6-tallet 10 gange sig selv 6 gange,
altså en million

Men man kunne også lade værdien 80 repræsentere tallet 1, og
så bliver regnestykket:

80 = 10^0 = 1
81 = 10^1 = 10
82 = 10^2 = 100
83 = 10^3 = 1.000
84 = 10^4 = 10.000
85 = 10^5 = 100.000
86 = 10^6 = 1.000.000

=
15 * 10^6 = 15.000.000

Vors førnævnte beregning vil da fx KUNNE se således ud:

Elektron:
5,44617021
-4

Proton:

Neutron:
1,001378419
0

___________

Jorden:
3,56575
51

Solen:
1,18725
62

Supernova Type 1A (1,44 solmasser):
1,70963
62

Eller ...

(Decimalt system 0-255)

Elektron:
5,44617021
76

Proton:

Neutron:
1,001378419
80

Jorden:
3,56575
131

Solen:
1,18725
142

Supernova Type 1A (1,44 solmasser):
1,70963
142

Og det er sådanne tal vi leder efter i koden (inside the Bible).

Tallet 62 ér allerede fundet i Daniels bog ang. de 70 åruger,
men det er jo al al for sparsomme DATA.

Der må være noget MERE *håndgribeligt*, der *beviser*, at der ikke
blot er tale om en tilfældighed.

Hmm ...

Lad os for sjov skyld prøve at lave en bibel-søgning på noget
vedr. tallet 1,70963

Found:
3 stk.

1.
Jdg 8:26
Vægten af Guldringene, som han havde bedt om, udgjorde 1.700
Sekel Guld bortset fra Halvmånerne, Ørenringene og
Purpurklæderne, som Midjanitterkongerne bar, og Kæderne på
Kamelernes Halse.

Det er sådan set meget interessant, at der i selvsamme
forbindelse tale om noget vedr. *vægt*, apropos de 1,44
sol-*masser*

Hvis tallene skal passe til 1700, må de ændres til:

2.
2Sa 8:4
David fratog ham 1.700 Ryttere og 20.000 Mand Fodfolk og lod
alle Stridshestene lamme på hundrede nær, som han skånede.

1700
20.000

3.
1Ch 26:30
Af Hebronitterne var Hasjabja og hans Brødre, 1.700 dygtige
Folk, sat til at varetage alt, hvad der vedrørte HERRENS
Tjeneste og Kongens Tjeneste i Israel vesten for Jordan.

1700

Nå!

Der er MÅSKE alligevel bid! ... :-)

1709,63 / 490
=
3,4890...

Forholdet mellem tallene er på - HVIS vi ser bort fra
størrelsesforholdet - henved 3½.

Omregnet i "Daniel"-dage bliver tallet på:

3,4890... * 360
=
1256,05...

Hmm ...

[...]

3139,15 / 360
=
8,7198555474231636147067528722222
8,72

Og dette tal har vi *før* benyttet til at udregne afstanden ud
til 7-stjernen (M45), se evt. ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/distance/20-315

Hvis vi tager tråden op fra i går (om det at måle afstande i
Universet vha. isotopers halveringstider), da er afstanden ud
til M45 (7-stjernen) målt i forhold til 78-Platin-193 med en
halveringstid på 50 år ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/background/isotopes/pt
https://en.wikipedia.org/wiki/Isotopes_of_platinum#cite_ref-8

List of isotopes

nuclide
symbol Z(p) N(n) isotopic mass (u) half-life
193Pt 78 115 192.9629874(18) 50(6) y

... da er afstanden ud til denne følgende:

444 år / 50 år = 8.88

Resultatet bliver da:

8,72 * 50 (målestokken 78-Platin-163)
=
435,99277737115818073533764361111
436 lysår

Det VIGTIGE i denne forbindelse er at erindre, at de 62 åruger
OGSÅ benyttes af koden til at bestemme afstanden ud til
7-stjernen:

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/distance/20-328

Hvis vi nu *antager*, at de 62 åruger (434 år) repræsenterer
afstanden ud til 7-stjernen (M45), da "mangler" de 7 åruger
(49 år) jo i regnskabet!

Og det vil - med andre ord - sige, at koden benytter de selvsamme
tal på *flere* måder!

Okay!

Vi *antager*, at 1,44 solmasser er gengivet i koden (inside the
bible) OGSÅ i *krypteret* form!

Men den er *ekstrem fragmenteret* i Daniels Bog:

De 62 åruger *symboliserer* 10^62

Input memory from ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/612/20-373

Daniel....... 1140-1150-1260-1290-1335
2.Kg 19,35... _195-_185___________0

=>

1140-1150-1260-1290-1335-3139

Aha!

3139,14
-1140
=
1999,14

HAR vi nogensinde fundet en naturlig forklaring på, HVORFOR de
har valgt 1140 som *krypteringsnøgle* (således at DATA vedr. ETs
homestar er *skjult*)?

KUNNE de ikke lige så godt ha' valgt et ANDET tal (fx. 1540)?

Se evt. "problemstillingen" i billedform ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/g-maps/600-1140-1260-1290-1335

Hmm ...

Tallet 1999 / 666 = 3, rest 1

Og dét er måske heller ej nogen tilfældighed!

Mere når vi nok ikke i dag. Sorry ... :-(

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: jan., feb.
og marts), http://blr.dk/

Dagens tekst er fra ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jos+24.15-33&version=BPH

Josua 24:15-33, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Josvas afskedstale til folket og pagtslutningen, fortsat)

-

[...]

"Vis respekt for alle mennesker, og vis jeres kærlighed
til alle de kristne. Frygt Gud og respekter kongen."

1. Pet. 2:17 (læs det hele her)
https://www.bibleserver.com/text/DK/1.%20Peter2

-

Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54

> [...]

T-36.

US defense secretary: Israel has ‘absolute right to defend itself’

FN-koordinator: Syrien rystes af voldsomme kampe
12. feb. 2018, 15:53
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-02-12-fn-koordinator-syrien-rystes-af-voldsomme-kampe

-

Togvogn bliver flået op i kollision på østrigsk station
12. feb. 2018, 16:07
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-02-12-togvogn-bliver-flaet-op-i-kollision-pa-ostrigsk-station

-

NRK:
12. februar 2018 kl. 09:32

-

US defense secretary: Israel has ‘absolute right to defend itself’
against Iran

After Iranian drone infiltration, Jim Mattis slams Tehran as
cause for region's instability: 'Everywhere we find trouble in
the Middle East, you always find Iran'

By TOI staff Today, 12:20 pm
https://www.timesofisrael.com/mattis-backs-israels-absolute-right-to-defend-itself-against-iran/?utm_source=The+Times+of+Israel+Daily+Edition&utm_campaign=85f8608530-EMAIL_CAMPAIGN_2018_02_12&utm_medium=email&utm_term=0_adb46cec92-85f8608530-54629677

T-36.

Russians killed in clash with US-led forces in Syria.

-

Subject: T-37. Kanske "Kanzi" alligevel får sin belønning ... :-) -
Re: 2018 uge 07 (news samlet)
Date: Mon, 12 Feb 2018 16:38:22 +0100, GMT 15:38
20391 news:5a81b4f2$0$718$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/20-391
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/operation-naughty-boy/20-391
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LzS3t70eMhA/7DB3Jre6AAAJ

Jo, det er da også rigtigt, men ...

Man skal også bare passe på, at man ikke udvander evangeliet, så
det bliver noget sukkersødt *klister stads*.

Faktisk var der flere på NT-tid der blev straffet. Ananias og
Safira omkom således bare pga. en *løgn*!

Hmm ...

Nogengange sker der i verden så store uretfærdigheder, at vi nok
ikke kan undgå at komme ind på en eller anden form for straf!

Nürnberg-domstolen her blot et eksempel ud af mange, skønner jeg.

Vi lever måske bare i en tidsalder, hvor vi er bare blevet
tilvænnet, at ondskaben florerer alle vegne. Vi er bare blevet
tilvænnet, så vi *fejlagtigt* tror, at det er det normale!

Så ...

Gud har ret til at straffe!

Og ...

Engle har OGSÅ ret til at straffe, skønner jeg!

Ligesom ...

Øvrigheden har *pligt* til at straffe, apropos ...

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH
>
> Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
> er det en indirekte opfordring til at
> følge hans eksempel.
>
> (Præd. 8,11)

Ellers ender det med, at verden går af lave!

Det er nok dét, Jesus taler om, når Han kommer ind på betydningen
af *saltets* værdi: Det BØR *forhindre* forrådnelse (i verden)!

Så jeg ser INTET problem i at gøre nogle kriminelle *lovløse*, så
de kan jages HVOR-SOM-HELST og NÅR-SOM-HELST, apropos fx.
nazi-forbrydelsernes bagmænd!

Grundskabelonen må være, at ...

Forbrydelse skal IKKE ku' betale sig!

Længere tror jeg nok ikke, at historien er!

Og derfor var det, at bl.a. jeg i 1990'erne anmodede ICC om at
udstede arrestordre på Saddam Hussein; ikke fordi han var den, han
var, men UDELUKKENDE fordi han havde gået *kriminelle* handlinger,
der kræver et retsopgør!

Og ligeledes blev der anmodet om at udstede andre arrestordre!

Men gjorde man det så?

Nej! Desværre ikke, fordi ICC er i lommen på nogle *magthavere*,
der er mere interesseret i at mele deres egen kage, fremfor at
gøre det, der gavner os alle på planeten! ... :-(

Så ...

HVAD gør man så?

Nødret, apropos "Engle har OGSÅ ret til at straffe, skønner jeg!"

Ja, SELVFØLGELIG!

Alt andet ville da være *tåbeligt*, ikke sandt?

Husk på, at de må jo OGSÅ ha' en Øvrighed og dermed et *ansvar*,
apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Kor+6.3&version=DN1933

1 Korinterne 6:3, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Ved I ikke, at vi skal dømme Engle? end og i timelige Ting!

Man kan - med andre ord - IKKE bare stå ude på sidelinien og være
ligeglad. *Alle* har vi fået et betroet ansvar!

Derfor valge engle - kanske biologiske væsener ligesom os
mennesker - at jævne Sodoma med jorden!

Håber hermed at "Kanzi" har skåret det ud i pap for alle:

Det er muligt, at du for en tid slipper for straf, ...

MEN DET ER IKKE ENSBETYDENDE MED, AT DU I AL EVIGHED SLIPPER FOR
STRAF!!!

Og "Kanzi" har tilsyneladende mange gode venner out there in
space!

Du fik en *advarsel*, Psykopatistan, af dem den 15. feb. 2013

Og ja! Det er korrekt, at de er *langmodige* (i håbet om, at deres
tålmodighed kan få folk på bedre tanker)!

MEN DET ER IKKE ENSBETYDENDE MED, AT DER IKKE EN DAG BLIVER SAGT
STOP!!!

Og det samme gælder for alle jer andre *psykopat-sin* (uanset
HVOR I befinder jer på planeten Jorden).

De skal jo også ku' se sig selv i øjnene UDEN dårlig samvittighed!

Og der er faktisk noget, der hedder *undladelsesskyld*.

Så ...

Længere er historien nok ikke!

Counter now:
T-36

Expected impact at ...
T-0, 2018-03-21, day 80, Wednesday

NEXT 2304.

-

Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54

> [...]

T-36.

Russians killed in clash with US-led forces in Syria.

Videnskabsfolk dyrker menneskeæg i laboratorium
12. Feb. 2018 kl. 18:43
https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/videnskabsfolk-dyrker-menneskeaeg-i-laboratorium

Er det etisk forsvarligt?

-

TÆT PÅ Matilde Kimer: Ruslands ungdomshær underviser 8-årige i våbenbrug
og patriotisme
12. Feb. 2018 kl. 21:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/taet-paa-matilde-kimer-ruslands-ungdomshaer-underviser-8-aarige-i-vaabenbrug-og

-

519 ulykker og 8.424 døde: Kun USA overgår Rusland i flyulykker
12. Feb. 2018 kl. 22:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/519-ulykker-og-8424-doede-kun-usa-overgaar-rusland-i-flyulykker

-

Tyrkisk forfatter kan ikke vende hjem: Mit land er som et brændende hus
kl. 10:00
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/boeger/tyrkisk-forfatter-kan-ikke-vende-hjem-mit-land-er-som-et-braendende-hus

Det ved vi om prins Henriks sygdom
13. feb. 2018, 14:07 ...

-

104 SVT Text Tisdag 13 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 12 Nyhetsrullen 188

* ANC kräver president Zumas avgång..130

* Sydafrika: Torkan en katastrof.....131

Trump beklagar sorgen efter krasch 132

Flygplats öppen efter bombflytt....133

Kraftig orkan drabbade Tonga.......134

Räd mot extremister i Sinai........135

FN: Bland de värsta striderna......136

-

NRK:
12. februar 2018 kl. 09:32 - 13. februar 2018 kl. 11:29, error

13. februar 2018 kl. 13:26

-

Iran går langt over grænsen med drone på israelsk territorium
Af Anders Hjorth Vindum 12. February 2018
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/iran-gaar-langt-over-graensen-med-drone-paa-israelsk-territorium

Dramatisk udvikling: Israel angreb 12 militære mål i Syrien efter
iransk dronebesøg. Et israelsk F-16-fly blev skudt ned og to
piloter skød sig ud i faldskærm.

-

Russians killed in clash with US-led forces in Syria

By REUTERS
February 12, 2018 23:26
http://www.jpost.com/Middle-East/Russians-killed-in-clash-with-US-led-forces-in-Syria-542447

Grigory Yavlinsky, a veteran liberal politician who is running
for president in elections next month, called on President
Vladimir Putin to disclose how many Russians had been killed in
Syria.

Found 98 and 193 at Sun-mass (inside Stamtavlen)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/43-tc/all-98/20-394
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/193/20-394
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/10-ex-x/20-394
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/sun/20-394
https://sites.google.com/site/etbible/home/pedigree/20-394

Subject: SETI: Mass-definitions +
Date: Tue, 13 Feb 2018 12:28:26 +0100, GMT 11:28
20392 news:5a82cbde$0$708$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/1140/20-392
https://sites.google.com/site/setiv103/home/def/mass/20-392
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LzS3t70eMhA/BEXC96f7AAAJ
Og dog!

Jeg blev "fristet" over evne:

Input Stamtavlen from ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/pedigree

+ 144 (Supernova-indiciet):

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

Punkt 1.

Solens masse + markør 98

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-

Compare with ...

1187 * 10^59 (Solens masse målt udfra antal protoner)

1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-

=
98

Vi ser altså, at der er en forbindelse mellem 1187 og 1140,
idet 98 med al sandsynlighed *symboliserer* isotop 43-tc-98,
se evt. ...
[...]

Find 10^59

Punkt 2

Found 56, 55:

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-

Found Counter:

-1018
+1074
=
56

1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-

Found Counter:

-1131
+1186
=
55

1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

=>

Opstil prognose

Punkt 3

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
0000___________________________________________________________

0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-

60 (Prognose-tal)

Realiteten:
+0274
-0144
=
130

Delta:
+130
-60
=
70

0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-

59 (Prognose-tal, target)

(Forventer at finde markør under dette prognose-tal 59)

Realiteten:
+0469
-0379
=
90

Delta:
+90
-59
=
31

0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-

58 (Prognose-tal)

Realiteten:
+0604
-0539
=
65

Delta:
+65
-58
=
7

0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-

57 (Prognose-tal)

Realiteten:
+0831
-0766
=
65

Delta:
+65
-57
=
8

1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-

Found Counter:

-1018
+1074
=
56

1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-

Found Counter:

-1131
+1186
=
55

Tilsvarende syntax observeret i et SETI-program, hvor nummeret
på boxene bliver *sparer* væk (efter et par gentagelser, så
forståelsen ikke smutter):

https://sites.google.com/site/setiv103/home/all-in-one

> 170 00000000 000--------
> 171 01101000 022 22
[ ... ]
> 178 00000000 000--------
>
> Expected next brick no 23
>
> Note 1:
>
> The brick-numbers 23 to 39 is not necessary
> (DATA-compression, 17 bytes free)

NB!
Bemærk at 56, 55 tælleren standser her UDFOR et al al for pænt
afrundet tal (tallet 1200).

Indirekte siges der noget i relation til 0, 1200, 1800.

Det *manglende* tal her i rækken er tallet 600, apropos
opmålingen af the sky.

1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-

54 (Prognose-tal, irrelevant, 54 < 59)

Realiteten:
+1284
-1200
=
84

Delta:
+84
-54
=
30

1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-

53 (Prognose-tal, irrelevant, 53 < 59)

Realiteten:
+1434
-1379
=
55

Delta:
+55
-53
=
2

1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000

52 (Prognose-tal, irrelevant, 52 < 59)

Realiteten:
+1700
-1566
=
134

Delta:
+134
-52
=
82

1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

51 (Prognose-tal, irrelevant, 51 < 59)

Realiteten:
+1800
-1795
=
5

Delta:
+5
-51
=
-46

Hmm ...

Dette giver:

60 (Prognose-tal)

59 (Prognose-tal, target)

58 (Prognose-tal)
65 ***
7

57 (Prognose-tal)
65 ***
8

1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-

56

1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-

55

[...]

Midlertidig konklusion:

Prognosen (hypotesen) er forkert!

Eller ...

Tallet 59 er *krypteret*, fordi ...

Vi leder efter et tal mellem 10^59 til 10^62

To gange "titter" tallet 65 op, og faktisk KAN dette tal OGSÅ
bruges; idet HVIS vi måler udfra en elektron vægt, da fås...

Elektron_1
Proton___1836,152674
Neutron__1838,683661
Earth____6,54729 x 10^54
Sun______2,17996 x 10^65
1,44_____3,13915 x 10^65

Så ...

Udfor disse 2 65-taller er en *ny* tæller fundet:

58 (Prognose-tal)
65 ***
7

57 (Prognose-tal)
65 ***
8

Tallene 8 og 7

Og hvad de så betyder, anes ikke!

Punkt 4

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-

1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-

-1018
+1074
=
56

Bemærk tallet 0187 "titter" frem:
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-

Det minder jo ikke så lidt om *bestanddele* i tallet for Solens
masse (målt i antalt protoner):

+1000
+0187
=
1187

Compare with ...

1187 * 10^59 (Solens masse målt udfra antal protoner)

Det KAN have sin berettigelse at "klippe" tallet op, HVIS man
bruger tallet 1000 som potenstal, idet ...

1187 / 1000 = 1, rest 187

I et SETI-program ville der i så fald stå:

Hvilket "oversat" betyder:

Tallet er lig med:

000 * 1000^+2 (1000^+2 = 1.000.000)
001 * 1000^+1 (1000^+1 = ____1.000)
187 * 1000^+0 (1000^+0 = ________1)
000 * 1000^-1 (1000^-1 = ________0,001)
=
1187

Så ...

Tallet 187 KAN have sin berettigelse, HVIS vi så også kan finde
et 1000-tal, der umiddelbart kan knyttes til tallet.

Se nederfor under punkt 5.

1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-

-1131
+1186
=
55

1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

Punkt 5

Delta 1000:

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-

0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-

0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-

1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-

1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

Forskellen på

+1379
-0379
=
1000

Nå!

Dér var *markøren*:

+1379
-1186
=
193

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/193/20-394

Det vil - med andre ord - sige, at vi nu har fundet hele 2
isotop-markør-tal i forbindelse med tallet 1186.

Det første var under punkt 1:

[...]

Og så her under punkt 5 ...

1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-

... dukker de 193 op.

Det er - for øvrigt - vist nok første gang, at vi har fundet
tallet 193 i rendyrket form!

Nogen eller noget siger altså indirekte ved hjælp af disse 2
markørtal, at tallet 1187 er *relevant*, apropos ...

Elektron_0,00064462
Proton___1
Neutron__1,001378419
Earth____3,56575 x 10^51
Sun______1,18725 x 10^62
1,44_____1,70963 x 10^62

Vi kan derfor nu tillade os at konkludere, at ...

1.
Handlingen er *bevidst* (fordi BÅDE 98 OG 193 er blevet anvendt
somm markørtal).

2.
At tallet 1186 med ret stor sandsynlighed er noget vedr. Solens
masse målt udfra en protons vægt.

3.
At der til tallet 1186 KAN knyttes et 55-tal, men at vi
*forventede* et 59-tal.

4.
Men at vi til gengæld udfor et prognotisk beregnet 59-tal fandt
et 1000-tal, som igen pegede hen på 193.

Aha!

HVIS man opfatter 193-markørens halveringstid på 50 år BLOT som
et tal (tallet 50), da vokser dette tal til det dobbelte ved
næste halveringstid!

Og wupti!

Så passer regnskabet lige pludselig:

1186 * 10^55 * 1000 * 100
=
1,186 x 10^63

Og UPS!

Nu blev tallet 10 gange for højt! ... :-(

Denne "leg" minder ikke så lidt om Sudoko, hvor der
*tilsyneladende* er en korrekt løsning, men så er der lige et
enkelt tal, der IKKE passer!

Nu er opgaven altså også en "anelse" mere vanskelig at løse end
et SETI-program, fordi her har vi at gøre med en hel masse
fragmenter, der som puslespilsbrikker er spredt ud over et stort
areal; som et arkæologisk vikingeskib, der med årene er gået i
stykker!

I Qumram-skrifterne kan hver enkelt lap papir og skin DNA-testes,
og dermed kan vi bestemme, HVORI de enkelte fragmenter hører
sammen.

her benytter vi os af bl.a. tal-markører, men som vi kan
*konstatere*, er disse desværre OGSÅ *krypteret*!

Last OUTPUT: 20301 news:5a563fe1$0$735$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/glpvX1A_hBg/XhbKyI7ADgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20394

T-35.

Macron: Kemiske våben i Syrien vil udløse fransk angreb

File 20.395 ...
Stor annoncør truer med at droppe Facebook og Google
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/google/20-395
Stoltenberg: Vi er en alliance, der er villige til at dø for hinanden
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/operation-naughty-boy/20-395

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+27&version=BPH

Anden Krønikebog 27, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kong Jotam af Juda

[...]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+27&version=DN1933

Anden Krønikebog 27, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Jotam var fem og tyve År gammel, da han blev Konge, og han
herskede seksten År i Jerusalem. ...

25 år
16 år

Han førte Krig med Ammoniternes Konge og overvandt dem, så
Ammoniterne det År måtte svare ham 100 Talenter Sølv, 10.000
Kor Hvede og 10.000 Kor Byg i Skat; og lige så meget svarede
Ammoniterne ham det andet og tredje År.

100 talenter sølv
10.000 sække hvede
10.000 sække byg
2 år
3 år

Han var fem og tyve År gammel, da han blev Konge, og han
herskede seksten År i Jerusalem.

25 år
16 år

Hmm ...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclides

Radionuclides with a half life of 1 day to 100 million years

no nuclide Z N half-life
353 151Sm 62 89 90.0 y
354 238Pu 94 144 87.7 y
355 157Tb 65 92 71.0 y
356 148Gd 64 84 70.9 y
357 232U 92 140 68.9 y
358 44Ti 22 22 59.1 y
359 193Pt 78 115 50.0 y
360 121mSn 50 71 43.89 y
361 150Eu 63 87 36.89 y
362 42Ar 18 24 32.9 y
363 207Bi 83 124 31.6 y

Platin-193 er altså det *eneste* isotop med en halveringstid på
50 år.

Og her får vi den med hele 3 betydende cifre (50,0), så det er -
med andre ord - en ret nøjagtig *målestok*. usikkerheden lavere
end 0,2 %.

Haruach Vehakala ...
https://www.youtube.com/watch?v=SGfvmUhUSVI&index=16&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk

Sorry. Time out! ... :-(

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: jan., feb.
og marts), http://blr.dk/

Dagens tekst er fra ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rom+1.1-8&version=BPH

Romerne 1:1-8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Indledende hilsen — Jesus som Guds Søn

-

[...]

"Hør! Jeg står uden for døren og banker på. Hvis du hører min
stemme og åbner døren, så vil jeg komme indenfor, og vi kan
have fællesskab med hinanden."

Åb 3,20 (læs det hele her)
https://www.bibleserver.com/text/DK/%C3%85benbaringen3

-

Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54

> [...]

T-35.

Macron: Kemiske våben i Syrien vil udløse fransk angreb

Stor annoncør truer med at droppe Facebook og Google

Varm på is: Rekordlav mængde havis ved Arktis
Af Søren Bjørn-Hansen og Allan Nisgaard
kl. 09.01
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/varm-paa-rekordlav-maengde-havis-ved-arktis

Udbredelsen af havis i Arktis har ikke været mindre i januar
siden de første satellitmålinger begyndte i 1979.

-

Rusland driller USA: Skal den amerikanske ambassade ligge på
'Nordamerikansk blindgyde'?
kl. 17:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-driller-usa-skal-den-amerikanske-ambassade-ligge-paa-nordamerikansk-blindgyde

-

DR S125 ons 14 feb 07:22:09
13.februar dr.dk/nyheder 21:32

MACRON FORBEREDER ANGREB PÅ SYRIEN
Frankrig vil angribe i Syrien, hvis det
bevises, at kemiske våben er anvendt
mod civile, siger præsident Emmanuel
Macron.

- Hvad angår kemiske våben, har jeg
fastsat en grænse, og den står jeg ved,
siger Macron.

- I øjeblikket har vores
efterretningstjenester og vore væbnede
styrker ikke fastslået, at kemiske
våben - som fastsat i traktaterne - er
blevet brugt imod civilbefolkningen,
siger Emmanuel Macron.

Macron: Kemiske våben i Syrien vil udløse fransk angreb
kl. 21:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/macron-kemiske-vaben-i-syrien-vil-udlose-fransk-angreb

Subject: T-36 -
Date: Tue, 13 Feb 2018 14:19:12 +0100, GMT 13:19
20393 news:5a82e5d4$0$708$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LzS3t70eMhA/554NT7MBAQAJ

> [...]

> Engle har OGSÅ ret til at straffe, skønner jeg!
>
> Ligesom ...
>
> Øvrigheden har *pligt* til at straffe, apropos ...

Fornuftig beslutning ... :-)

-

Fængsler i Syrien flyder over med IS-krigere: USA vil have allierede til
at tage deres statsborgere hjem
13. Feb. 2018 kl. 22:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/faengsler-i-syrien-flyder-over-med-krigere-usa-vil-have-allierede-til-tage-deres

Ambassade fik 63 parkeringsbøder, men betalte kun én
13. feb. 2018, 21:31
http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2018-02-13-ambassade-fik-63-parkeringsboeder-men-betalte-kun-en

Kommentar:

Gør mod andre, hvad du ønsker andre skal gøre mod dig!

Så ...

Der er nogle, der vågner op til en ubehagelig overraskelse!

Fordi ...

Når man SKIDER på andre (og deres rimelige regler), da enderb det
med, at andre SKIDER på en!

-

Gellerup 25 år senere: Vi taler ikke dansk længere
13. feb. 2018, 22:05
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-02-12-gellerup-25-aar-senere-vi-taler-ikke-dansk-laengere-0

-

Stor annoncør truer med at droppe Facebook og Google
13. feb. 2018, 22:38
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-02-13-stor-annoncoer-truer-med-at-droppe-facebook-og-google

Subject: *Advarsel* til Google-annoncører m.m.: Forlad skuden! -
Re: Google blokade IKKE ophævet + Heaven-break -
Re: Nordkoreas ...
Re: 2017 uge 44 (news samlet, 2)
Date: Sun, 5 Nov 2017 05:34:47 +0100, (CET 05:34, GMT 04:34)
20107 news:otm4dc$2g5$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/google/20-107
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/1Q7Ce5QpaI8/t00YWSrSCgAJ

Ingen kommentarer!

Og dog!

Fordi ...

Jeg sender en meddelse til 198 landes ambassader ang. *vigtige*
nyheder vedr. 'at der har været et besøg fra Rummet' via Googles
g-mail. Se evt. ...

Re: To asteroider har i denne uge passeret tæt forbi Jorden -
Re: 2018 uge 06 (news samlet)
Newsgroups: dk.politik
Men kommer meddelsen frem til "kunderne"?

Nej!

Og HVORFOR ikke?

Fordi Googles kunstige intelligens synes, at der er tale om SPAM,
og dermed får "kunderne" IKKE mulighed for at forholde sig
*nøgternt* til tingene (herunder evt. redde sit liv)! ... :-(

Det svarer jo til, at et Postbud *NÆGTER* at bringe posten ud!

Det er korrekt, at nogle *fanatiske* landes ambassader har
blokeret (fordi de *hader* mine budskaber, da de jo *truer* deres
*diktaturstater*). Og så kommer g-mail'en bare retur til mig, og
fred være med det.

Men der er også "kunder", hvor der går kludder i leveringen. Det
gælder fx. Embassy of Nauru og High Commission of Kiribati in
Suva, Fiji. Google meddelsen til mig er:

Ufuldstændig levering

Der opstod et problem leveringen af din meddelelse til
pas...@mfa.gov.ki.cut . Gmail prøver at sende den igen de
næste 20 timer. Du får besked, hvis leveringen mislykkes
helt.

Og fint nok med det.

Men når det så IKKE lykkes, da skal Google sg_ IKKE sætte mig i
SPAM-filter!

Forrige gang Google ligeledes lavede denne *censur* måtte sig
sende henved 50 mails til udvalgte "kunder" (hovedsaglig
tilhørende kategorien: Muslim World)

Google BURDE hellere give brugeren (i dette tilfælde mig)
mulighed for at *afbryde* videre forsøg (+ i kommende henvendelser
ligeledes muligheden for 'afbrudt midlertidig'). Så kan andre
"kunder" nemlig ikke se, HVEM der er ON/OFF i systemet. Huske på
må vi jo, at politik "nogengange" gælder om at holde kortene
TÆT ind til kroppen!

Men BEVARES!

Jeg kan da godt *omdirigere* mail-adresserne, hvor der opstår
problemer.

Vi ku' fx. lade det *neutrale* Switz fungere som c/o adresse,
da FN IKKE kan bruges pga. dets *magtMISBRUG*!

Det er OGSÅ korrekt, at nogle af "kunderne" ikke vil ha' mails
fra mig, og deres ønske *respekterer* jeg og tager dem af
mail-listen. Det gælder fx. Dr. Seth Shostak, Senior Astronomer,
Institute Fellow, SETI Institute. Og fred være med det ... :-)
Dog kan man måske lige *undre* sig over, at en så anset
SETI-forsker IKKE har gennemskuet endnu, at Bibelen er
"inficeret"! Og spørgsmålet melder sig jo så: HVAD har sådanne
forskere ellers *overset* (pga. fordomme eller You-name-it)?

Men det andet er *formynderi*, Google!

Og stod det til mig, da ville jeg nok holde Google og dets
medarbejdere med flere *personlig ansvarlig* for denne blokering
(læs: *CENSUR), apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ez+33.8-9&version=BPH

Ezekiel 33:8-9, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

8
Hvis jeg siger, at nogle onde mennesker skal dø for deres
ondskabs skyld, og hvis du ikke advarer dem, så de får
mulighed for at omvende sig, da skal de onde mennesker godt
nok dø på grund af deres egne synder, men jeg vil kræve dig
til regnskab for deres død.

9
Advarer du dem derimod, og de nægter at omvende sig, skal de
dø på grund af deres synder, men du er uden skyld i deres død.

Kan det siges tydeligere?

Hmm ... (memory on from) ...

[...]

Jeg har således gjort, hvad jeg kunne, ET. Mere kan man IKKE
forlange af mig. jeg er jo trods alt blot et menneske (og IKKE
Supermand). jeg har mine *begrænsninger*!

HVIS du/I således er *utilfredse* med Google pga. deres *CENSUR*
og vil *straffe* dem for dette, da OK for mig!

Interrupt RETURN to 2304.

Over-and-out!

Og dog!

Der er åbenbart mere at sige om sagen i næste nyhedsindlæg ang.
vor NATO-alliance:

-

Stoltenberg: Vi er en alliance, der er villige til at dø for hinanden
14. feb. 2018, 06:12
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-02-13-stoltenberg-vi-er-en-alliance-der-er-villige-til-at-doe-for-hinanden

Subject: Found 98 and 193 at Sun-mass -
Re: SETI: Mass-definitions + found perhaps connection 1,44
Date: Tue, 13 Feb 2018 22:10:30 +0100, GMT 21:10
20394 news:5a83544e$0$711$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/LzS3t70eMhA/NXR_Op6YBQAJ

Vi kan derfor nu tillade os at konkludere, at ...

1.
Handlingen er *bevidst* (fordi BÅDE 98 OG 193 er blevet anvendt
somm markørtal).

(NATO-*konklusion* givetvis: UFO-rapporten *autentisk*!)

Newsgroups: dk.politik
[...]

(NATO-*konklusion* givetvis: UFO-advarslen OGSÅ *autentisk*!)

Når/hvis en asteroide *afstraffer* Psykopatus-Putin; ønsker I da
ikke at få information tilsendt ang. dette SÅ HURTIGT SOM
OVERHOVEDET MULIG?

Det er jo bl.a. et *forsvarssystem*, der skal aktiveres, så man
ikke bliver taget på sengen af psykopaterne (ligesom tilfældet
var mht. deres angrebskrig på Georgien den 8 aug. 2008 og nu også
i Ukraine)!

Men som sagt:

Jeg har gjort, hvad jeg kunne! Mere kan man ikke forlange!

Hvad Google *censurerer* må derfor være på *EGET ansvar*!

De ER allerede blevet advaret utallige gange tidligere ang. deres
*censur*, så mere er der nok ikke at sige om den sag!

Puha!

Jeg trænger altså lige til at få *renset* luften:
https://www.youtube.com/watch?v=sQYF8xFeR8k&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=2

Interrupt RETURN to 2304.

Over-and-out!

-

Her går flaget på halv for prins Henrik
14. feb. 2018, 08:16 Opd. 14. feb. 2018, 09:54 ...

-

104 SVT Text Onsdag 14 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Prins Henrik av Danmark är död.....130
* Kungen beklagar prinsens bortgång..131

* Macron: Frankrike kan attackera....132
* Bara åtta Nato-länder klarar målet 133

* FN-organ varnar för pilotbrist.....134
* Kvinna mördade dotter med krucifix 135

Trump attackerar handelspartners...136
Skandalerna inom Oxfam växer.......137

22 skolungdomar döda i olycka......138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Onsdag 14 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

ANC kräver president Zumas avgång..139
Sydafrika: Torkan en katastrof.....140

Massflykt från Kongo-Kinshasa......141
Vill att åtal väcks mot Netanyahu..142

Duterte kritiserar Kuwait..........143
Nedisning bakom ryska flygolyckan? 144

Ryssar kan ha dött i angrepp.......145
20 av 20.000 fick asyl i Japan.....146

-

143 SVT Text Onsdag 14 feb 2018
UTRIKES PUBLICERAD 13 FEBRUARI

Duterte kritiserar Kuwait

I måndags meddelade Filippinerna ett
"totalt förbud" för nya anställningar
i Kuwait. Förbudet gäller även för dem
som redan har fått arbetstillstånd,
men som inte rest ännu.

Tonläget har därför skärpts mellan
Kuwait och Filippinerna. Utrikesminis-
ter Sabah Khalid Al Sabah fördömer det
han kallar en "upptrappning" sedan
Filippinerna utökat sitt förbud för
medborgarna att arbeta i Kuwait.

Nyligen rasade Filippinernas president
Rodrigo Duterte över rapporter om att
filippinska medborgare behandlas illa.
250.000 filippiner arbetar i Kuwait.

-

145 SVT Text Onsdag 14 feb 2018
UTRIKES PUBLICERAD 13 FEBRUARI

Ryssar kan ha dött i angrepp

Minst fyra ryska medborgare, möjligen
tiotals, har dödats i strider mellan
regeringstrogen milis och USA-stödda
styrkor i Syrien.

Det uppger högt uppsatta ryska och
syriska företrädare för The New York
Times. Dödsoffren ska ha krävts i
samband med en attack som skedde mot
den USA-ledda milisen SDF:s högkvarter
i provinsen Dayr al-Zawr.

Offensiven ledde till ett kraftigt
motangrepp understött av amerikanska
stridsflygplan. Minst 100 personer ur
den regimtrogna milisen dödades i
mottacken som ägde rum 7-8 februari.

-

NRK:
13. februar 2018 kl. 13:26 - 14. februar 2018 kl. 07:31

14. februar 2018 kl. 09:28

-

Did the War of Gog and Magog Begin on Saturday?
By Adam Eliyahu Berkowitz
February 13, 2018 , 2:54 pm
https://www.breakingisraelnews.com/102613/war-gog-magog-begin-saturday/

-

After Syria clash, Liberman says Israel will ‘respond to any provocation’

Defense minister also hails security cooperation with PA after
Palestinian police protect IDF soldiers from Jenin mob

By Judah Ari Gross 13 February 2018, 11:02 am
https://www.timesofisrael.com/after-syria-clash-liberman-says-israel-will-respond-to-any-provocation/

Kommentar:

Som USA siger: Du har ret til at forsvare dig selv!

Mere er der ikke at sige om den sag, skønner jeg.

Hvis disse *onde* mennesker vil omkomme pga. deres modbydelige
handlinger, fx. ved et asteroideangreb fra Rummet, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jos+10.11&version=DN1933

Josua 10:11, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

... Og da de flygtede for Israeliterne og netop var på
Skråningen ved Bet Horon, lod Herren store Sten falde ned på
dem fra Himmelen helt hen til Azeka, så de døde; ...

Så lad det ske!

Vi er alle trætte af deres *ondskab*, og nu må det være slut med
denne terror på demokratierne i verden!

"Sodoma" må *straffes*, ligesom Hitler blev!

NEXT 2304.

Over-and-out.

-

Is Israel about to Go to War With Iran?

Amanda Casanova | Religion Today Contributing Writer |
Monday, February 12, 2018
https://www.christianheadlines.com/blog/is-israel-about-to-go-to-war-with-iran.html

Kommentar:

Det kan altså godt være, at UFO'erne kommer Israel i forkøbet,
apropos ... (se ovenfor) ... !

UFO-hunter-program: Evaluering

File 20.396 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/civilizations/20-396
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/1000/20-396
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/10-ex-x/20-396
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/320/20-396
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-396
https://sites.google.com/site/etbible/home/seti/20-396

Other news:

T-34.

Rusland bag cyberangreb mod Mærsk (og Ukraine).

France says Iran's missile program must be put 'under surveillance'.

Efter voldsomt pres: Sydafrikas Zuma trækker sig.

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+28&version=BPH

Anden Krønikebog 28, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kong Ahaz af Juda

Ahaz var 20 år[a] gammel, ...

Footnotes:

28,1 Nogle hebraiske og græske håndskrifter siger 25 år,
hvilket lyder mere sandsynligt, da han ellers døde som
36-årig, og hans 25-årige søn overtog magten ifølge 29,1.

Kommentar:

Dette KAN VÆRE (i sig selv) en art markør 8i vores interne
UFO-efterforskning).

Så ...

[...]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+28&version=DN1933

Anden Krønikebog 28, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Akaza var tyve År gammel da han blev Konge, og han herskede
seksten År i Jerusalem. ...

20 år
16 år

Peka, Remaljas Søn, dræbte i Juda 120.000 Mennesker på een
Dag, lutter dygtige Krigsfolk, fordi de havde forladt Herren,
deres Fædres Gud.

120.000
een dag

Israeliterne bortførte fra deres Brødre 200.000 Hustruer,
Sønner og Døtre som Fanger og fratog dem et stort Bytte, som
de førte til Samaria.

200.000

Hmm ...

Gårdagens numre (fra 2. Kørn 27) var:

25 år
16 år

100 talenter sølv
10.000 sække hvede
10.000 sække byg
2 år
3 år

25 år
16 år

Der er MANGE 16-tal, synes jeg.

De 2 store tal ...

120.000
200.000

... giv er tilsammen 320.000.

Compare with ...

Subject: Found 43-Technetium-98 AGAIN at Neh 7,18-21 -
Re: 2018 uge 06 (news samlet)
Date: Wed, 7 Feb 2018 11:41:29 +0100, GMT 10:41
20373 news:5a7ad7de$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/612/20-373
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/43-tc/all-98/20-373
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14/20-373
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/320/20-373
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hXgCJZOH8Tk/uQEG2IZpBwAJ

> Daniel....... 1140-1150-1260-1290-1335
> 2.Kg 19,35... _195-_185___________0
>
> =>
>
> 0-10-110-30-45
>
> =>
>
> Galactic:
> 0-10-120-150-195
>
> =>
>
> x-y-430-460-z
>
> =>
>
> 310-320-430-460-505
>
> =>
>
> 310-320-430-460-505-921,222
>
> =>
>
> 000-010-120-150-195-611,222
[ ... ]
> Bible-searchstring:
>
> Input:
> 310
>
> Found:
> 0
>
> Input:
> 320
>
> Found:
>
> Ezr 2:13 Adonikams Efterkommere 666,
[ ... ]
> Ezr 2:32 Harims Efterkommere 320,
>
> Aha!
>
> Markør 666 "titter" frem!
>
> Og dets variant nr. 2:
>

> Neh 7:18 Adonikams Efterkommere 667,
[ ... ]
> Neh 7:35 Harims Efterkommere 320,

Tallene KAN altså være *krypteret* således at forstår, at vi skal
trække 310 (310.000) fra tallet.

(De 320 var/er blot markør-tal. Se evt. oversigt i billedform ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/g-maps/600-310-320-430-460-505
)

Lad os prøve at evaluere, fordi de forrige dage gav os nogle nye
oplysninger:

Vi kunne *umiddelbart* udfra Stamtavlen (INDEN dens særlige
variant, hvor der tages hensyn til 1,44 Solmasser) finde tallene
98 og 193:

_______1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11_
[ ... ]
0000_0000____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____
0130_0130_0000____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____
0235____-_0105_0000____-____ -____-____ -____-____ -____-____
0325____-____-_0090_0000____ -____-____ -____-____ -____-____
0395____-____-____ -_0070_0000____-____ -____-____ -____-____
0460____-____-____ -____-_0065_0000____ -____-____ -____-____
0622____-____-____ -____-____ -_0162_0000____-____ -____-____
0687____-____-____ -____-____ -____-_0065_0000____ -____-____
0874____-____-____ -____-____ -____-____ -_0187_0000____-____
0930_0930____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____
0987____ -____-____ -____-____ -____-_0365____-____ -____-____
1042____-_0912____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____

1056____-____-____ -____ -____-____ -____ -____-_0182_0000____
1140____-____-_0905____ -____ -____-____ -____-____ -____-____

+1140
-1042
=
98

1235____-____-____ -_0910____ -____-____ -____-____ -____-____

+1235
-1042
=
193

1290____-____-____ -____ -_0895____-____ -____-____ -____-____
1422____-____-____ -____ -____-_0962____ -____-____ -____-____
1556____-____-____ -____ -____-____ -____ -____-____-_0500_0000
1651____-____-____ -____ -____-____ -____-____-_0777____-____
1656____-____-____ -____ -____-____ -____-_0969____ -____-____

Hensigten kan derfor IKKE ha' været at pege på tallet 1186
(Solens masse) *i første omgang*!

Eller rettere:

Hensigten må ha' været at spore "kunden" (os) ind på den særlige
variant af Stamtavlen, hvor OGSÅ der tages højde for 1,44
Solmasser, fordi ...

FØRST da "titter" markør 61 frem *EFTER* tilføjelsen:

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-

+600
-539
= 61

0600___________________________________________________________ 0
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-600
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-1200

Men FØR dette (hvor Solmasse 1,44 inddrages) har der muligvis
været et andet midlertidigt formål:

Hypotesen er, at formålet først og fremmest på dette stadie i
dekodningen, er at få "kunden" sporet ind på tallet 1140, fordi
det jo kan relateres til 1290-tallet (udfra daniel-koden).

Formålet er altså - sagt med andre ord - at *afsløre*, HVOR
skatten er skjult (the Homestar of ET)!

Selve det "punkt" (tallet 195 eller i Daniel-koden 1335) er
*krypteret*.

Man har trukket 100 fra tallet (1335 -> 1235)!

Hovedformålet hermed må ha' været at få "kunden" til at indse,
at der skal bruges et 100-tal i relation til 144 (apropos
Solmasse 1,44)

Det vil sige, at ...

Hypotesen går altså ud på, at ...

1.

Først tilkendegives ETs Hjemstjernes galaktiske
bredde- og længdegrad

dernæst ...

2.

Oplysninger om 1,44 Solmasser m.m.

Men koden kan IKKE helt udregnes *selvstændig*!

FØRST når/hvis man har fundet ud af at medtage 144, først da
opdager man, at der *mangler* noget i regnestykket:

Solens masse (målt i antal Protoner) er tilsyneladende angivet
forkert!

Der *MANGLER* en størrelsesorden 10.000 i tallet, eller ...

Der *mangler* 100*100

Men HVIS man fra det punkt, hvor Solens masse er angivet:

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
[ ... ]
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-

+1186
-1131
=
55

1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

Men HVIS man fra det punkt (hvor Solens masse er angivet) drager
op mod *begyndelsen* (Adam år 0), da "titter" tallet alligevel
frem:

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
[ ... ]
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-

60 (Prognotisk/hypotetisk/fiktivt tal)

0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-

59 (Prognotisk/hypotetisk/fiktivt tal)

0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-

58 (Prognotisk/hypotetisk/fiktivt tal)

0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-

57 (Prognotisk/hypotetisk/fiktivt tal)

1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-

+930
-874
=
56

1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-

55

1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

Men tælleren FORTSÆTTER (55, 56, 57, 58, 59, 60)!

Dog er der udfor 59 en ny type markør:

Et 1000-tal dukker op:

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
[ ... ]
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-

0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-

+1235
-0235
=
1000

1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

Og dette KUNNE være en tilfældig, hvis det altså ikke lige var
fordi, at tallet 1235 ALLEREDE er markeret (isotop 193)

Ergo skal 1000-tallet nok bruges i koden.

Som *markør* bruges det, til at *udvælge* tallet 59, og dermed
bliver Solens masse sammenligt oplyst til os at være på:

1186 x 10^59

Det må nok være sådan, at koden skal forstås, skønner jeg.

Markør 1000 gør muligvis noget MERE:

0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-

Compare with ...

1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-

Den "anholder" 2 tal, der minder lidt om hinanden:

Og kikker vi på brudstykket ...

1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-

Da ser vi, at ...

+1290
-1140
=
150

Apropos de 4 stjernekort (og deres inddeling hver på 150 enheder)
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/g-maps/600-st-1-4

Det nye, der her er interessant, er, at ...

1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-

+1235
-1140
=
95

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

[ ... ]

Galaktisk længdegrad 195,65 (i et 600-talsystem)

Tallene er næsten ens!

MULIGVIS begynder de altså at "lære" os at "klippe" tallet op i
2 enheder!

I dette tilfælde er potensen tallet 100:

0 * 100^2 (100^2 = 10.000)
1 * 100^1 (100^1 = 100)
95* 100^0 (100^0 = 1

Aha!

100^2 = 10.000

Og dét kan være den naturlige *forklaring* på the mission 10.000.

De ønsker MULIGVIS at tale om noget MERE end blot Solens masse.
Det tal kender vi jo allerede godt i forvejen, så ...

HVORFOR spilde tid på det?

Forklaringen må derfor muligvis være en anden!

Og her er så mit bud på dette:

De forsøger at *definere* tallene ... huske på må vi jo, at der
er tale om *ENvejs kommunikation*, når vi kommunikerer over
KÆMPESTORE afstande ude i Rummet mellem stjerner for slet ikke at
tale om galakser! Se evt. video ...

The SETI-code

Olferttest002
http://www.youtube.com/user/Olferttest002
The SETI-code, a message from the stars, Part 1,
43 61, "fingerprint" of the Periodic Table Elements
Uploadet af Olferttest002 den 02/10/2011
http://www.youtube.com/watch?v=CstC8SB0-DY

De forsøger at *definere* tallene udfra en potens-regning,
således at KÆMPESTORE tal meget *kompakt* kan beskrives.

OG det er et *velkendt* fænomen (og problemstilling) i et
SETI-program (hvor taletiden og dermed OGSÅ pladsen er
*begrænset*)!

Og det vil - med andre ord - sige, at vi har et *indirekte*
*indicium* på, at de muligvis *tester* deres SETI-program på
os Jordboere!

Og HVIS det er tilfældet, så ... fred være med det ... :-)

SAMTIDIG kan vi måske så OGSÅ tillade os at *konkludere*, at de
endnu IKKE på nuværende tidspunkt (da brevet til os er skrevet
inside the Bible) har fået feedback fra en anden civiæisation i
verdensrummet!

Og HVORFOR ikke, om man må spørge?

Fordi så var det jo ikke længere nødvendigt at teste
SETI-programmet på os Jordboere!

Hmm ...

Sorry. Time-out!

Og dog!

Hvis vi lige vender tilbage til dagens tekst:

[...]

... og kombinerer oplysningerne på baggrund af vores mistanke
om, at der indgår potenstal i koden, da konstaterer vi, at der
er en *påfaldende* sammenhæng også her, idet ...

320.000

... kan *omskrives* til potenstallet:

3 * 10^5 (10^5 = 100.000)
2 * 10^4 (10^4 = 10.000)

eller/or ...

3,2 * 10^5

Hypotesen er altså, at Ahaz alder er angivet forkert med fuld
overlæg, således at der er et såkaldt skjult 5-tal (der skal
benyttes i dekodningen)!

Forhåbentlig MERE og dette senere ... :-)

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: jan., feb.
og marts), http://blr.dk/

Dagens tekst er fra ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rom+1.8-15&version=BPH

Romerne 1:8-15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Paulus ønsker at besøge de kristne i Rom

-

[...]

"Dem, der vinder sejr, vil jeg gøre til mine medregenter,
akkurat som jeg selv vandt sejr og nu sidder på tronen ved
siden af min Far."

Åb 3,21 (læs det hele her)

Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54

> [...]

France says Iran's missile program must be put 'under surveillance'

Efter voldsomt pres: Sydafrikas Zuma trækker sig

DR S138 tor 15 feb 08:24:08
14.februar dr.dk/nyheder 20:49

FN FÅR ADGANG TIL BELEJRET BYDEL
For første gang i flere måneder er det
lykkedes for FN at komme ind i bydelen
Ghouta i Syrien, hvor 400.000 mennesker
bor under belejring.

Belejringen betyder, at lægehjælp, mad,
vand og anden nødhjælp ikke kan komme
ind i bydelen, og at de syge ikke kan
komme ud.

Men nu er der altså kommet forsyninger
frem til 7.000 af de hundredetusinder
af beboere, der lider under både
belejring og voldsomme bombardementer.

- Det er alt for sent, siger Linda Tom,
fra FN's kontor for humanitær bistand i
den syriske hovedstad, Damaskus, til
nyhedsbureauet AP.

FN har fået adgang for sent: 7.000 mennesker i belejret bydel kan få
nødhjælp
14. Feb. 2018 kl. 20:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fn-har-faaet-adgang-sent-7000-mennesker-i-belejret-bydel-kan-faa-noedhjaelp

-

Efter voldsomt pres: Sydafrikas Zuma trækker sig
14. Feb. 2018 kl. 22:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/efter-voldsomt-pres-sydafrikas-zuma-traekker-sig

-

Over halvdelen af voldtægts-sigtede er tidligere sigtet for en
seksualforbrydelse
kl. 06:17
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/over-halvdelen-af-voldtaegts-sigtede-er-tidligere-sigtet-en

Kommentar:

Permanent elektronisk fodlænke KUNNE måske ha' afhjulpet nogle
af disse voldtægter, skønner jeg.

Budskabet er: Opfør dig ordentlig, eller samfundet griber ind
med foranstaltninger til *beskyttelse* af kommende ofre!

(Det er lidt det samme politiet laver mht. nultolerance.)

-

DR S147 tor 15 feb 10:32:17
15.februar dr.dk/nyheder 10:22

- RUSLAND BAG CYBERANGREB MOD MÆRSK
Rusland stod bag det store cyberangreb,
der i sommer ramte blandt andre Mærsk
og påførte koncernen et milliardtab.

Den britiske forsvarsminister, Gavin
Williamson, siger ifølge BBC og andre
britiske medier, at russerne slap
angrebet løs på Ukraine, hvorefter det
bredte sig ud over Europa.

Forsvarsminister Claus Hjort
Frederiksen (V) er helt enig i den
britiske vurdering.

- Det peger direkte tilbage til den
russiske stat og det russiske militær,
siger Claus Hjort Frederiksen, der er
til forsvarsministermøde i Nato i
Bruxelles.

Claus Hjort: Rusland bag cyberangreb mod Mærsk
kl. 10:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/claus-hjort-rusland-bag-cyberangreb-mod-maersk

NATO's generalsekretær: Der skal bruges flere penge på europæisk forsvar
14. feb. 2018, 21:10
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-02-14-natos-generalsekretaer-der-skal-bruges-flere-penge-paa-europaeisk-forsvar

Kommentar:

At sikre sig mod indbrud koster penge, men det er pengene værd,
hvis man ejer værdigenstande.

Og det gør vi i form af demokrati herunder ytringsfrihed,
religionsfrihed, forsamlingsfrihed und so weiter.

Længe leve demokratiet ... :-)

Længere er historien nok ikke.

-

15-årig død efter at have taget forbudt stof
15. feb. 2018, 10:34 ...

-

104 SVT Text Torsdag 15 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Ett av sex barn i krigets skugga...130

* Fler civila offer i Afghanistan....131

* Jihadister dödade i fransk flygräd 132

* Gods lastades på Nordkorea-fartyg..133

USA: Minst 17 döda i skolskjutning 134

Övergrepp - MSF-medarbetare får gå 135

Zimbabwes Morgan Tsvangirai död....136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Torsdag 15 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Sydafrikas president Zuma avgår....137

Nordirlandsamtal bröt samman igen..138

Kambodja: Brott förolämpa monarkin 139

Thailand: Krafttag mot färre barn..140

Notiser: Fem unga döda i Peru......148

-

130 SVT Text Torsdag 15 feb 2018
UTRIKES PUBLICERAD 15 FEBRUARI

Ett av sex barn nära väpnad konflikt

Ett av sex barn lever i eller nära
väpnade konflikter, enligt Rädda
Barnens rapport The War on Children.
Det är 357 miljoner barn.

Rapporten visar att det är en ökning
med 75 procent sedan början av 1990-
talet. Då är inte 28 miljoner barn som
tvingats på flykt inräknade.

Hälften av de 357 miljoner barn som
lever i krigets skugga löper särskilt
stor risk för att dödas, lemlästas,
bli rekryterade av krigförande
grupperingar eller bortförda. De löper
risk att attackeras när de befinner
sig i skolan eller på sjukhus.

-

133 SVT Text Torsdag 15 feb 2018
UTRIKES PUBLICERAD 15 FEBRUARI

Gods lastades på Nordkorea-fartyg

Japan rapporterar att Nordkorea åter
misstänks bryta mot de handels-
sanktioner som det beslutats om
i FN:s säkerhetsråd.

Last har flyttats över från ett
Belize-registrerat fartyg till ett
nordkoreanskt. Detta observerades
i Östkinesiska havet på tisdagen från
ett japanskt militärplan.

"Japans regering misstänker att de
genomförde förbjuden lastning mellan
två skepp". Det skriver det japanska
utrikesdepartementet i ett uttalande.
Upptäckten har rapporterats till
säkerhetsrådet.

-

136 SVT Text Torsdag 15 feb 2018
UTRIKES PUBLICERAD 14 FEBRUARI

Zimbabwes Morgan Tsvangirai död

Morgan Tsvangirai, ledaren för
Zimbabwes största oppositionsparti
MDC, har avlidit meddelar hans parti.

Morgan Tsangvirai var Zimbabwes
premiärminister mellan 2009 och 2013,
och fungerade efter det som en
nyckelspelare i oppositionen mot
ex-president Robert Mugabe, som
avsattes i november i fjol.

Tsvangirai, som en längre tid varit
sjuk i cancer, blev 65 år.

Han vårdades en längre tid för
tjocktarmscancer på ett sjukhus
i Johannesburg i Sydafrika.

-

139 SVT Text Torsdag 15 feb 2018
UTRIKES PUBLICERAD 14 FEBRUARI

Kambodja: Brottsligt förolämpa monarki

Kambodjas parlament har enhälligt
antagit en lag som gör det straffbart
att förolämpa monarkin. En snarlik lag
finns redan i grannlandet Thailand.

Den som förolämpar Kambodjas monarki
riskerar fängelse i upp till fem år
och böter på mellan motsvarande 4.000
och 20.000 kronor.

Kung Norodom Sihamoni är Kambodjas
statschef, men premiärminister Hun Sen
styr landet. Kambodjans centrum för
mänskliga rättigheter befarar att den
nya lagen kommer att missbrukas för
att tysta dem som uttrycker legitim
kritik mot den kungliga regeringen.

-

NRK:
14. februar 2018 kl. 09:28 - 15. februar 2018 kl. 06:24, error

15. februar 2018 kl. 08:44

-

Skæbnens time nærmer sig for Netanyahu – politi anbefaler retssag
Af Anders Hjorth Vindum 14. February 2018
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/skaebnens-time-naermer-sig-for-netanyahu-politi-anbefaler-retssag

Beviserne på bestikkelse, svindel og magtmisbrug er så store, at
det meget vel kan ende ud i en retssag mod Israels
premierminister. Selv afviser han alle anklager.

-

Fatal biologisk misforståelse, at et foster ikke er et barn. En
provokeret abort vil altid være et drab
15. februar 2018, kl. 0:00
Af Willy Hanghøj-Petersen
https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/fatal-biologisk-misforstaaelse-et-foster-ikke-er-et-barn.-en-provokeret-abort-vil-altid-vaere

Kommentar:

Men GT kræver *mindre* i erstatning for et tab af et foster end
et barn/voksen.

Så helt det samme er det altså ikke!

Dermed IKKE sagt at fostret INGEN værdi har!

-

Israel Defense Minister: Iran declared war on us long ago

By Anna Ahronheim
February 14, 2018 15:34
http://www.jpost.com/Middle-East/Iran-News/Defense-minister-Iran-declared-war-on-us-long-ago-542608

Israel will do everything necessary to prevent Iran from
entrenching themselves in Syria, said Liberman.

-

France says Iran's missile program must be put 'under surveillance'

By REUTERS
February 14, 2018 16:48
http://www.jpost.com/Middle-East/Iran-News/France-says-Irans-missile-program-must-be-put-under-surveillance-542615

Citing Iranian influence in Iraq, Lebanon and Yemen, Macron said
Tehran's foreign policy "can sometimes be a factor of
destabilization and we need to have a dialog with the Iranian
regime."

T-33.

Stort russisk krigsskib i Vladivostok er ramt af brand.

Danske IS-krigere er landsforrædere og skal aldrig hjem.

File 20.397 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/20-397
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/operation-naughty-boy/20-397
ET-bible UFO-hunter-program:
https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/20-xxx/20-397

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+29&version=BPH

Anden Krønikebog 29, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kong Hizkija af Juda genåbner templet

[...]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+29&version=DN1933

Anden Krønikebog 29, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Ezekias var fem og tyve År gammel, da han blev Konge, og han
herskede ni og tyve År i Jerusalem. ...

25 år
29 år

I sit første Regeringsårs første Måned lod han Herrens Hus's
Porte åbne og sætte i Stand.

1. regeringsår
1. måned

På den første Dag i den første Måned begyndte de at hellige,
og på den ottende Dag i Måneden var de kommet til Herrens
Forhal; så helligede de Herrens Hus i otte Dage, og på den
sekstende Dag i den første Måned var de færdige.

1. dag
1. måned
8. dag
8 dag
16 dag
1. måned

[ ... ]

21 Derpå bragte man syv Tyre, syv Vædre, syv Lam og syv
Gedebukke til Syndoffer for Riget, Helligdommen og Juda; og
han bød Arons Sønner Præsterne ofre dem på Herrens Alter.

7 tyre
7 vædddere
7 lam
7 gedebukke

[ ... ]

32 De Brændofre, Forsamlingen bragte, udgjorde 70 Stykker
Hornkvæg, 100 Vædre og 200 Lam, alt som Brændofre til Herren;

og Helligofrene udgjorde 600 Stykker Hornkvæg og 3000 Stykker
Småkvæg.

Tallet 600 KUNE angive, at der er tale om en opmåling af himlen
(the sky).

Og tallene ...

7 tyre
7 vædddere
7 lam
7 gedebukke

... giver tilsammen 198, som næsten er det samme tal som det
efterfølgende:

200

KANSKE det er den galaktiske længdegrad (på 195,65), der her
nævnes i *afrundet* form (altså med få betydende cifre).

At den galaktiske længdegrad til tider angives lidt højere end
196 (i form af tallet 197 og her ligefrem 198), KUNNE være, at
the homestar of ET har en *egenbevægelse*.

Men desto længere væk hjemstjernen er, desto MINDRE vil denne
egenbevægelse være (set fra vores position i galaksen).

Og det kommer så til at indvirke på *distancen* ud til the
homestar of ET.

Eller sagt med andre ord: Vi kan ikke BÅDE ha' en stor
egenbevægelse SAMTIDIG med, at distancen er meget stor.

Så ...

Sidste gang afstanden blev beregnet ud til the Homestar ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/distance/20-361
... var den på 2712 lysår.

Og dette tal må være *forkert*, HVIS der er så stor en
egenbevægelse!

Mere om dette senere, forhåbentlig ... :-)

Øh ...

En ting, der også bør undersøges, er Ezra-koden, hvori vi
forleden dag fandt en krypteringsnøgle (tallet 612).

Ezra-koden indeholder nemlig FLERE af disse "uoverensstemmelser"
mellem tallene!

Og KANSKE der er en grund til dette, at der er tale om
*krypterede* informationer:

Her er koden:

https://sites.google.com/site/etbible/home/ezra/05-882

Start_______________, ____0, ____0, Ezra , Neh_, +/-, ___0, name
-7, Ezra 1,09, _______ , _____, _____, __30, ____, ____, ____,
-6, Ezra 1,09, _______ , _____, _____, 1000, ____, ____, ____,
-5, Ezra 1,09, _______ , _____, _____, __29, ____, ____, ____,
-4, Ezra 1,10, _______ , _____, _____, __30, ____, ____, ____,
-3, Ezra 1,10, _______ , _____, _____, _410, ____, ____, ____,
-2, Ezra 1,10, _______ , _____, _____, 1000, ____, ____, ____,
-1, Ezra 1,11, _______ , _____, _____, 5400, ____, ____, ____,
01, Ezra 2,03, Neh.7,08, 02172, 02172, 2172, 2172, ___0, ___0, Par'osj'
02, Ezra 2,04, Neh.7,09, 02544, 02544, _372, _372, ___0, ___0, Sjefatjas
03, Ezra 2,05, Neh.7,10, 03319, 03196, _775, _652, -123, -123, Aras
04, Ezra 2,06, Neh.7,11, 06131, 06014, 2812, 2818, ___6, -117, Pahat-Moabs
05, Ezra 2,07, Neh.7,12, 07385, 07268, 1254, 1254, ___0, -117, Elams-1
06, Ezra 2,08, Neh.7,13, 08330, 08113, _945, _845, -100, -217, Zattus
07, Ezra 2,09, Neh.7,14, 09090, 08873, _760, _760, ___0, -217, Zakkajs
08, Ezra 2,10, Neh.7,15, 09732, 09521, _642, _648, ___6, -211,Banis/Binnujs
09, Ezra 2,11, Neh.7,16, 10355, 10149, _623, _628, ___5, -206, Bebajs
10, Ezra 2,12, Neh.7,17, 11577, 12471, 1222, 2322, 1100, _894, Azgads
11, Ezra 2,13, Neh.7,18, 12243, 13138, _666, _667, ___1, _895, Adonikams
12, Ezra 2,14, Neh.7,19, 14299, 15205, 2056, 2067, __11, _906, Bigvajs
13, Ezra 2,15, Neh.7,20, 14753, 15860, _454, _655, _201, 1107, Adins
14, Ezra 2,16, Neh.7,21, 14851, 15958, __98, __98, ___0, 1107, Aters
__, _______ , Neh.7,22, _____, _____, ____, _328, ____, ____,-/Hasjums(se17)
15, Ezra 2,17, Neh.7,23, 15174, 16282, _323, 0324, ___1, 1108, Bezajs
16, Ezra 2,18, Neh.7,24, 15286, 16394, _112, _112, ___0, 1108, Joras/Harifs
__, Ezra 2,19, _______, _____, _____, _223, ____, ____, ____, Hasjums/-(17)
17, Ezra 2,19, Neh.7,22, 15509, 16722, _223, _328, _105, 1213, Hasjums
18, Ezra 2,20, Neh.7,25, 15604, 16817, __95, __95, ___0, 1213, Gibbars/Gib.
19, Ezra 2,21, Neh.7,26, 15727, _____, _123, ____, ____, ____, Betleh./-(20)
__, Ezra 2,22, Neh.7,26, 15783, _____, __56, ____, ____, ____, Netofa/-(s20)
20, E2,22-23, Neh.7,26, _____, 17005, _179, _188, ___9, 1222, Betlehem+N
21, Ezra 2,23, Neh.7,27, 15911, 17133, _128, _128, ___0, 1222, Anatot
22, Ezra 2,24, Neh.7,28, 15953, 17175, __42, __42, ___0, 1222, Azmavets/BetA
23, Ezra 2,25, Neh.7,29, 16696, 17918, _743, _743, ___0, 1222, Kirjat-Jerims
24, Ezra 2,26, Neh.7,30, 17317, 18539, _621, _621, ___0, 1222, Ramas + Gebas
25, Ezra 2,27, Neh.7,31, 17439, 18661, _122, _122, ___0, 1222, Mikmas
26, Ezra 2,28, Neh.7,32, 17662, 18784, _223, _123, -100, 1122, Betel + Aj
27, Ezra 2,29, Neh.7,33, 17714, 18836, __52, __52, ___0, 1122, Nebos/Nebo-2
28, Ezra 2,30, _______, 17870, _____, _156, ____, -156, _966, Magbisj'/-
29, Ezra 2,31, Neh.7,34, 19124, 20090, 1254, 1254, ___0, _966, Elams-2
30, Ezra 2,32, Neh.7,35, 19444, 20410, _320, 0320, ___0, _966, Harims
__, _______ , Neh.7,36, _____, _____, ____, 0345, ____, ____, -/Jerikos(32)
31, Ezra 2,33, Neh.7,37, 20169, 21131, _725, _721, __-4, _962, Lods+H+O
32, Ezra 2,34, Neh.7,36, 20514, 21476, _345, 0345, ___0, _962, Jerikos
33, Ezra 2,35, Neh.7,38, 24144, 25406, 3630, 3930, _300, 1262, Sena'as
34, Ezra 2,36, Neh.7,39, 25117, 26379, _973, _973, ___0, 1262, Præsterne J
35, Ezra 2,37, Neh.7,40, 26169, 27431, 1052, 1052, ___0, 1262, Præsterne I
36, Ezra 2,38, Neh.7,41, 27416, 28678, 1247, 1247, ___0, 1262, Præsterne P
37, Ezra 2,39, Neh.7,42, 28433, 29695, 1017, 1017, ___0, 1262, Præsterne H
38, Ezra 2,40, Neh.7,43, 28507, 29769, __74, __74, ___0, 1262, Levitterne
39, Ezra 2,41, Neh.7,44, 28635, 29917, _128, _148, __20, 1282, Tempelsang
40, Ezra 2,42, Neh.7,45, 28774, 30055, _139, _138, __ -1, 1281, Dørvogterne
41, Ezra 2,58, Neh.7,60, 29166, 30447, _392, _392, ___0, 1281, Tempeltræl
42, Ezra 2,60, Neh.7,62, 29818, 31089, _652, _642, _ -10, 1271, unknown
43, Ezra 2,64, Neh.7,66, _____, _____, 42360, 42360, _0, 1271, (i alt)
44, Ezra 2,65, Neh.7,67, 37155, 38426, 7337, 7337, ___0, 1271,
45, Ezra 2,65, Neh.7,67, 37355, 38671, _200, _245, __45, 1316,
46, Ezra 2,66, Neh.7,67, 38091, 39407, _736, _736, ___0, 1316,
47, Ezra 2,66, Neh.7,67, 38336, 39652, _245, _245, ___0, 1316,
48, Ezra 2,67, Neh.7,68, 38771, 40087, _435, _435, ___0, 1316,
49, Ezra 2,67, Neh.7,68, 45491, 46807, 6720, 6720, ___0, 1316,

Krypteringsnøgle 612

[...]

666 / 667

20, Ez2,22-23, Neh.7,26, _____, 17005, _179, _188, ___9, 1222, Betlehem+N
[...]

ANTAGER vi, at *forskellen* på 1 mellem tallene angiver, at tallet
er krypteret, fås (foruden 666/667, 98):

[...]

+324
-612
=
-288

Tallet minder lidt om 277 (altså 7-stjernens galaktiske
længdegrad)!

Forskellen er på 11 enheder.

Og dette 11-tal *genkender* vi i koden:

11, Ezra 2,13, Neh.7,18, 12243, 13138, _666, _667,
12, Ezra 2,14, Neh.7,19, 14299, 15205, 2056, 2067, __11, ... focus
13, Ezra 2,15, Neh.7,20, 14753, 15860, _454, _655, _201,
14, Ezra 2,16, Neh.7,21, 14851, 15958, __98, __98,

Tallet 2067 blevet ALLEREDE anvendt til at identificere 43-Tc-98,
idet ...

2067
-667
=
1400 (et *markør*-tal), se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14

Og her ser vi så, at tallet 2067 *genbruges*, HVIS vi opfatter
det sammen med dets "variant" (tallet 2056).

Hmm ...

Man kan MÅSKE også opfatte *krypteringsnøglen* således:

11, Ezra 2,13, Neh.7,18, 12243, 13138, _666, _667, ___1,

+667
-612 (krypteringsnøgle 612)
=

+667
-55
=
krypteringsnøgle

=>

15, Ezra 2,17, Neh.7,23, 15174, 16282, _323, 0324, ___1,

+324
-55
=
269 (krypteringsnøgle 269)

Og HVAD kommer der så ud af det?

Let's try:

__, _______ , Neh.7,22, _____, _____, ____, _328,
__, Ezra 2,19, _______, _____, _____, _223, ____,
17, Ezra 2,19, Neh.7,22, 15509, 16722, _223, _328, _105,
18, Ezra 2,20, Neh.7,25, 15604, 16817, __95, __95, ___0,

+112
-269
=
-157

+328
-269
=
59

+95

How! Det er jo *target*, blot i en variant, apropos ...

> [...]
>

> MULIGVIS begynder de altså at "lære" os at "klippe" tallet op i
> 2 enheder!
>
> I dette tilfælde er potensen tallet 100:

Og dernæst *konstaterer* vi, at markør 18 "titter" frem:

18, Ezra 2,20, Neh.7,25, 15604, 16817, __95, __95, ___0,

Og kikker vi videre, da "titter" 100-tallet OGSÅ frem:

18, Ezra 2,20, Neh.7,25, 15604, 16817, __95, __95, ___0,
19, Ezra 2,21, Neh.7,26, 15727, _____, _123, ____,
__, Ezra 2,22, Neh.7,26, 15783, _____, __56, ____,
20, Ez2,22-23, Neh.7,26, _____, 17005, _179, _188, ___9,

... idet:

-288
-188
=
100

Tallene ind-i-mellem på ...

... minder os lidt om 55 (43-Tc-98 med 55 neutroner).

Tallene giver tilsammen 179.

Og forskellem på ...

+193
-179
=
14

Altså et *markør*-tal!

Og fortsætter vi med at "hakke" med den antagede krypteringsnøgle
(tallet 269), da får:

+95
-269
=
-174

+188
-269
=
-81

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-396

> I dette tilfælde er potensen tallet 100:

> [...]

samt ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/10-ex-x/20-394

> Men man kunne også lade værdien 80 repræsentere tallet 1, og
> så bliver regnestykket:
>
> 80 = 10^0 = 1
> 81 = 10^1 = 10
> 82 = 10^2 = 100
> 83 = 10^3 = 1.000
> 84 = 10^4 = 10.000
> 85 = 10^5 = 100.000
> 86 = 10^6 = 1.000.000
>
> 15
> 86
>
> =
> 15 * 10^6 = 15.000.000

Tallet 80 KUNNE således godt repræsentere X^0 (tallet 1)
Tallet 81 KUNNE således godt repræsentere X^1

Og ...

Tallet -81 KUNNE således godt repræsentere X^1 * -1

Tallet -81 KUNNE altså godt repræsentere det *negative* tal, men
ellers er alting fortsat det samme:

-80 = 10^0 = -1
-81 = 10^1 = -10
-82 = 10^2 = -100
-83 = 10^3 = -1.000
-84 = 10^4 = -10.000
-85 = 10^5 = -100.000
-86 = 10^6 = -1.000.000

og ...

-80 = 100^0 = -1
-81 = 100^1 = -100
-82 = 100^2 = -10.000
-83 = 100^3 = -1.000.000

I et SETI-program havde vi nok valgt at angive den negative værdi
i form af et *markør*-tal (eller værdi) i tilknytning til tallet.

I en co-processor repræsenterer tallet 128 denne værdi, således at
at negative blot har fået tallet 128 *overni* selve tallet. Og det
kommer til at se således ud:

128 => 128 + 0 => -0
129 => 128 + 1 => -1
130 => 128 + 2 => -2

=

=
-1

=

=
-10

Tallet Pi (22/7) bliver da (med 10 som potenstal):

(med 1 betydende ciffer, systemet ej defineret endnu):

(med 2 betydende ciffer, systemet ej defineret endnu):

(med 3 betydende ciffer, systemet ej defineret endnu):

Det må der lige tænkes lidt over!

Un moment s'il vous plait ... :-)

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: jan., feb.
og marts), http://blr.dk/

Dagens tekst er fra ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rom+1.16-17&version=BPH

Romerne 1:16-17, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kristendommens kerne

-

[...]

"Han kom med budskabet om fred både til os jøder, der kendte
Gud i forvejen, og til jer, som var langt borte fra Gud. I
kraft af at høre Kristus til har begge parter nu adgang til
Faderen gennem én og samme Helligånd."

Ef 2, 17-18 (læs det hele her)
https://www.bibleserver.com/text/DK/Efeserne2

-

Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54

> [...]

Stort russisk krigsskib i Vladivostok er ramt af brand.

Danske IS-krigere er landsforrædere og skal aldrig hjem.

Facebook sælger app, der sporer alt på din telefon
15. Feb. 2018 kl. 12:04
https://www.dr.dk/nyheder/viden/tech/facebook-saelger-app-der-sporer-alt-paa-din-telefon

-

Forsvarsministeren venter flere cyberangreb
15. Feb. 2018 kl. 13:25
https://www.dr.dk/nyheder/penge/forsvarsministeren-venter-flere-cyberangreb

-

Danmark kan blive nødt til at hente fængslede IS-krigere i Syrien
15. Feb. 2018 kl. 15:00
https://www.dr.dk/nyheder/politik/danmark-kan-blive-noedt-til-hente-faengslede-krigere-i-syrien

-

Flere og flere udrykninger: Ambulancer kører for ofte til mindre
alvorlige skader
15. Feb. 2018 kl. 15:25
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/nordjylland/flere-og-flere-udrykninger-ambulancer-koerer-ofte-til-mindre-alvorlige

Kommentar:

Det er altså IKKE så smart, fordi der kommer til at skade
redningsindsatsen i de virkelig farlige ulykker!

-

DF: Danske IS-krigere er landsforrædere og skal aldrig hjem
15. Feb. 2018 kl. 16:45
https://www.dr.dk/nyheder/politik/df-danske-krigere-er-landsforraedere-og-skal-aldrig-hjem

Kommentar:

Jeg stemmer IKKE på DF, men jeg er enig!

Danmark skal IKKE bruges som et skalkeskjul for onde kræfter!

-

Juraprofessor til Claus Hjort: Du bør værne om danske retsstatsprincipper
kl. 06:05
https://www.dr.dk/nyheder/allenyheder/16022018

Danmark kan være nødt til at hente danske fængslede i Syrien og
Irak hjem til Danmark til retsforfølgelse for at have deltaget i
krigen for terrororganisationen Islamisk Stat.

Sådan lyder budskabet fra forsvarsminister Claus Hjort
Frederiksen (V).

Jørn Vestergaard er professor i strafferet ved Københavns
Universitet og opfordrer forsvarsminister Claus Hjort Frederiksen
til ikke at dømme tilfangetagne danskere på forhånd.

Kommentar:

Vi skylder IKKE disse mennesker noget, skønner jeg!

De *misbrugte* vores gæstfrihed, og det skal IKKE belønnes!

Og ...

Vi er IKKE verdens politibetjent, selvom vi måske gerne ville være
det, men det har vi slet ikke kapacitet til, så ...

Nej! De må sejle deres egen sø! Vi kan ikke hele tiden så som
deres redningsplanke i tide og navnlig utide!

De er IKKE længere velkomne i Danmark. De har jo *forrådt* vort
demokrati ved at kæmpe for noget *med våben* så udemokratisk som
islamisk Stat.

Eller mener du, at vi skal støtte ALT, der undergraver Danmark?

For i så fald vil jeg vove at påstå, at du er en *naiv* tåbe!

Idealist, der ikke tager ved lære af hitoriens *kendsgerninger*!

Jo!

Vi skal SELVFØLGELIG ha' en retsstat, men IKKE forstået på den
måde, at det i sin yderste konsekvens kommer til at lægge hele
landet (planeten) øde!

Loven er således til for menneskenes skyld, ikke omvendt!

Den skal være til *gavn* for vores overlevelse, ikke omvendt!

Disse mennesker er IKKE længere velkomne i Danmark!

Og heri er der OGSÅ et budskab til andre, der går med lignende
planer: Tro IKKE *fejlagtigt*, at man bare kan opføre sig som
det passer en efter forgodt befindende. Det får *konsekvenser*,
hvis du *krænker* vort demokrati! Vi har nemlig OGSÅ ret til at
overleve! Det skal du IKKE få held til at ødelægge (med din
vanvittige og fanatiske fortolkning af Koranen eller hvad det nu
er, du mener går FORUD for alt andet)!

Jeg (og andre) mener således ikke, at det overhovedet er klogt at
ha' to statsborgerskab på en og samme tid.

Så når du har svoret Islamisk Stat troskab, da har du *automatisk*
OGSÅ *fravalgt* dansk statsborgerskab no matter what!

På tilsvarende vis mht. andre grupperinger såsom Al-Qaeda, Islamic
jihad, HAMAS, Hizbollah und so weiter, skønner jeg.

Hvorfor?

Fordi terror er og bliver af det onde, og derfor *uforeneligt*
med al det, vi danskere står for!

Så ...

Hvis du gerne vil gå til *yderligheder*, da er du IKKE velkommen
her. Du *misbruger* jo vor gæstfrihed og udviser
*utaknemmelighed*, at du har fået asyl, til SKADE for alle de
andre, der blev TVUNGET til at flygte fra deres elskede fædreland!

Længe leve demokratiet og ned med al form for diktatur og anarki!

-

Forsker: Danske IS-krigere regner ikke med at komme hjem
kl. 09:49
https://www.dr.dk/nyheder/indland/forsker-danske-krigere-regner-ikke-med-komme-hjem

Kommentar:

Nej! Og det må vi lære dem ALLEREDE i skoleårene, så de ikke
bliver radikaliserede UDEN at være oplyst om 'konsekvenserne*!

Det kunne nemlig MÅSKE få nogle på bedre tanker!

Vi har jo alle været unge og idealistiske.

Man ønsker jo at lave verden om til det bedre.

Og fred være med det!

Men der er MÅDEN at gøre det på!

Og det er dét, vi skal lære de unge, skønner jeg.

Vold er blevet anvendt som magtmiddel i årtusinder.

Og hvad er der kommet ud af det?

Har det *forbedret* verden?

Eller ...

Blev konsekvensen ikke, at utallige familier mistede deres kære
i krig med dertil hørende sorg und so weiter?

Kom ikke og fortæl mig (og andre), at du med vold kan skabe en
bedre verden.

Den *løgnhistorie* hoppede tyskerne på, da Hitler lovede dem
guld og grønne skove.

Men sandheden var, at det hele endte i en stor *ruinhop*! Hele
Tyskland var efter 2. Verdenskrig så godt som jævnet med jorden!

Så ...

Nej! den hopper jeg (og andre) ikke på: Verden bliver IKKE bedre
af din *fanatiske* ideologi, hvor vold legitimeres!

Det bliver TVÆRTIMOD en dag vor alles død, hvis ikke vi standser
"legen", mens den er "god"!

Åh ...

Gid jeg dog ku' tale alle Jer religiøse hjernevaskede galninge til
fornuft!

En dag er det jo for sent! ... .-(

-

Amnesty om danske IS-krigere: Det eneste rigtige er at hente dem hjem
kl. 09:55
https://www.dr.dk/nyheder/politik/amnesty-om-danske-krigere-det-eneste-rigtige-er-hente-dem-hjem

Kommentar:

Nej!

De har *misbrugt* vbor gæstfrihed, og vi skylder dem derfor
INTET!

De må sejle deresw egen sø og ta' konsekvensen af deres onde
handlinger!

NATO håber på dialog med Rusland, men styrker samtidig tilstedeværelsen
i Baltikum
15. feb. 2018, 22:59
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-02-15-nato-haaber-paa-dialog-med-rusland-men-styrker-samtidig-tilstedevaerelsen-i

Kommentar:

Men vær *realister*: Statistisk set er psykopater
*uforbederlige*! De kan godt angre synd men FORSÆTTER alligevel
næste dag med at gøre det onde! ... :-(

Hvis ikke vi lærer denne *dyrtkøbte* lekie, da gentager
verdenshistorien sig med al dens grusomhed (i form af vold, mord,
død og ødelæggelse)!

Jeg kan godt forstå, HVIS der er nogen derude i Rummet, der ser
på os jordboere (altså arten Homo Sapiens) med en vis bekymring,
for vi er en MEGET voldelig art!

Vær *realister*!

Du må *bevise* i handling, at du IKKE har voldelige hensigter,
ville jeg sige til en patient! Det er IKKE nok at love. Det har
du gjort så mange gange før, og alligevel bryd du dit løfte igen
og igen!

-

Tidligere dansk FN-chef: FN er handlingslammet
15. feb. 2018, 23:00
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-02-15-tidligere-dansk-fn-chef-fn-er-handlingslammet

Kommentar:

Ja det tror jeg sg_ da gerne, så længe man *forfordeler* nogen
(på de andres bekostning)!

Så KAN det sg_ da ikke andet end gå galt!

Løsningen bliver derfor en *demokratisk* udgave af FN, hvor man
IKKE har Veto-ret i alle sager, men KUN når det handler om ens
egen vital-interesse i at overleve, og KUN *hvis* man er en
*demokratisk* nation! Diktutur-stater har således ingen Veto-ret
overhovedet!

-

FBI og CIA advarer mod kinesiske mobiltelefoner
15. feb. 2018, 23:02
http://nyheder.tv2.dk/tech/2018-02-15-fbi-og-cia-advarer-mod-kinesiske-mobiltelefoner

De udgør en sikkerhedsrisiko, mener de tre efterretningstjenester
ifølge CNN.

Kommentar:

Ja!

-

Stort russisk krigsskib i Vladivostok er ramt af brand
16. feb. 2018, 05:32
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-02-16-stort-russisk-krigsskib-i-vladivostok-er-ramt-af-brand

af Ritzau

Der er udbrudt brand på et russisk flådefartøj i en havn i
Vladivostok, oplyser en lokal redningstjeneste.

En brand er fredag brudt ud om bord på et stort russisk krigsskib
i en flådehavn i Vladivostok.

Det oplyser en lokal beredskabstjeneste natten til fredag dansk
tid.

Fartøjet indgår i den russiske stillehavsflåde og er bygget til
at bekæmpe undervandsbåde. Ifølge nyhedsbureauet Tass er det
flådens største skib af sin slags.

Der er ingen oplysninger om årsagen til branden eller eventuelle
tilskadekomne. Det fremgår heller ikke, om branden er under
kontrol.

Tass har forgæves forsøgt at indhente en kommentar fra flåden.

Vladivostok, der ligger i den fjernøstlige del af Rusland, er
landets største havneby ud til Stillehavet.

Brand på flådebase var øvelse

For cirka tre uger siden var der i russiske medier ligeledes
rapporter om en brand på flådebasen i Vladivostok.

På videooptagelser sås sort røg vælde op tæt på to undervandsbåde.

Senere meddelte flåden, at det, der lod til at være en omfattende
brand, i virkeligheden var en øvelse. Det skriver onlinemediet
Navaltoday.

I 2013 derimod var det alvor, da der udbrød brand på en
atomdrevet russisk undervandsbåd på et værft nær Vladivostok.

Det tog fem timer at få flammerne slukket. Ingen personer kom til
skade i forbindelse med hændelsen.

Re: 2018 uge 07 (news samlet)
Date: Mon, 12 Feb 2018 16:38:22 +0100, GMT 15:38
I så fald:

Det er *selvforskyldt*. I har i al, al for lang tid *gamblet*
med (vores liv og dermed også med) verdensfreden!

Counter now:
T-33

Expected impact at ...
T-0, 2018-03-21, day 80, Wednesday...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen(perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2018-02-16, Friday, day no 047, CET 11:15, GMT 10:15)
- "Stol på mig!"

Yes, Sir! ... :-)

-

NRK:
15. februar 2018 kl. 08:44

Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54

> [...]

USA og Tyrkiet forsøger at kllinke skårene

-

USA og Tyrkiet forsøger at kllinke skårene
kl. 12:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-og-tyrkiet-forsoger-kllinke-skarene

I dag har topdiplomater fra Tyrkiet og USA samt landets to
udenrigsministre holdt et møde i Ankara.

Google lancerer blokering mod 'irriterende' reklamer
16. feb. 2018, 08:14
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-02-16-google-lancerer-blokering-mod-irriterende-reklamer

Der findes allerede tjenester, der kan blokere reklamer fra
hjemmesider, men reklameblokeringen fra Google vil kun fjerne
udvalgte reklamer.

-

DF vil indføre voksenattester - organisationer bakker op om ideen
16. feb. 2018, 11:53 ...

-

104 SVT Text Fredag 16 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Greps i USA med bombmaterial.......130

* Manliga sköterskor trakasserade....131

* Oxfam granskas efter sexskandal....132

* Regering vacklar efter sexaffär....133

* Hackare stal miljoner från Swift...134

Skolskytten i USA erkände i rätten 135
Trump undvek vapendebatt i tv-tal..136
FBI utredde tips om den gripne.....137

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Fredag 16 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Ramaphosa ny president i Sydafrika 138

Nära 40 anmälningar om övergrepp...139

* Notiser: Rekordmånga i friskolor...148

-

NRK:
15. februar 2018 kl. 08:44 - 16. februar 2018 kl. 09:32, error

16. februar 2018 kl. 11:19

-

Sources: Russian toll in Syria battle was 300 killed and wounded
By REUTERS
February 16, 2018 10:56
http://www.jpost.com/Middle-East/Sources-Russian-toll-in-Syria-battle-was-300-killed-and-wounded-542810

Russian officials downplayed the casualties.

-

Russian official: If Iran attacks Israel, we’ll stand with you

Moscow's deputy ambassador in Tel Aviv says while Israel was
right to shoot down intruding drone, he doesn't buy IDF's
assertion that Tehran was behind Saturday's launch

By Raphael Ahren
15 February 2018, 10:59 am
https://www.timesofisrael.com/russian-official-if-iran-attacks-israel-well-stand-with-you/

Kommentar:

Jeg vil ALDRIG stole på en psykopat, Israel!

De holder ALDRIG, hvad de lover!

Ihukom fx. Hitlers ikke-angrebspagt med Stalin!

And then I heard a voice from Heaven around 12:3x-3 singing:
https://www.youtube.com/watch?v=M67fldQgRyY&index=17&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk

Found maybe target (G.lon 600: 195,6684) udfor 2.Chr 30 (samt Psalm 19)

File 20.399 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-399

Other news:

T-32

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+30&version=BPH

Anden Krønikebog 30, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

[...]

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Chr+30&version=DN1933

Anden Krønikebog 30, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Påskefejringen genindføres

2
Og Kongen, hans Øverster og hele Forsamlingen i Jerusalem
rådslog om at fejre Påsken i den anden Måned;

2. måned

Så samlede der sig i Jerusalem en Mængde Mennesker for at
fejre de usyrede Brøds Højtid i den anden Måned, en vældig
Forsamling.

2. måned

Derpå slagtede de Påskelammet på den fjortende Dag i den
anden Måned. ...

14. dag
2. måned

Så fejrede de Israeliter, der var til Stede i Jerusalem, de
usyrede Brøds Højtid med stor Glæde i syv Dage; og Leviterne
og Præsterne sang af alle Kræfter dagligt Lovsange for Herren.

7 dage

22
Og Ezekias talte venlige Ord til alle de Leviter, der havde
udvist særlig Dygtighed i Herrens Tjeneste; og de fejrede
Højtiden til Ende de syv Dage, idet de ofrede Takofre og
lovpriste Herren, deres Pædres Gud.

7 dage

23
Men derefter vedtog hele Forsamlingen at holde Højtid syv
Dage til, og det gjorde de så med Glæde,

7 dage

24
thi Kong Ezekias af Juda gav Forsamlingen en Ydelse af
1.000 Tyre og 7.000 Stykker Småkvæg, og Øversterne gav
Forsamlingen 1.000 Tyre og 10.000 Stykker Småkvæg; og en
Mængde Præster helligede sig.

1000 tyre
7000 småkvæg
1000 tyre
10.000 småkvæg

Hvis man regner 1 måned for 30 dage, da er der sammenlagt ...

2. måned

2. måned

14. dag
2. måned

... 3 måneder og det giver i så fald:

+30
+30
+30
+14
=
104 dage.

Compare with ...

Markør 104
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/104

Denne markør er MEGET grundlæggende i hele markør-systemet (næst
efter 43 og 61), fordi den ligesom markør 18 IKKE kræver anden
viden end blot kendskab til atomfysik.

Og ...

7000 småkvæg
1000 tyre
10.000 småkvæg

... giver 18.000.

Compare with ...

Markør 18
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/18

Og her har vi så den anden *tilsvarende* markør, der "titter"
frem.

Resten af koden bliver da:

7 dage

7 dage

7 dage

1000 tyre

Hmm ...

777 *genkender* vi fra ...

Markør 777
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/777

Og ...

Markør 1000
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/777

... eksisterer også.

Hmm ...

Hvad sker der, HVIS vi bare lægger alle tallene sammen?

+104
+18000
+777
+1000
=
19.881

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

[ ... ]

Galaktisk længdegrad 195,65 (i et 600-talsystem)

Måske har vi her fundet en særlig variant af target (på 195,65).

*Krypteringen* er i så fald, at tallet ...

ENTEN ...

er divideret med 10, hvis target opfattes som 195.650

198.810 (19.881 * 10)
195.650

Delta:
3,16

ELLER

ganget med 100, hvis target opfattes som 195,65.

198,81 (19.881 / 100)
195,65

Delta:
3.160

Hmm ...

Det tal har jeg set før:

https://sites.google.com/site/etbible/home/distance/20-361

Tegner man herefter en streg fra vores position til deres, da
bliver afstanden til dem på 3135 ± 2000 lysår

[ ... ]

Og det er så her, at "fejlen" er, idet omkredsen BURDE være på
31,416... enheder udfra formlen: 2*Pi*radius=omkredsen

Er koden *krypteret* ved at lægge Pi's talværdi oveni ?

I så fald bliver regnestykket:

+198,81
-003,141592653589793238462643383 (Tallet Pi, 22/7)
=
195,66840

Tallet kommer nu FORBAVSENDE tæt på target, og MÅSKE er dette
tale MERE korrekt (end hvad vi hidentil har udregnet; altså
195,65)!

I så fald må vi *korrigere* vores eftersøgningsområde til fremover
at være på:

(360°-tal-system)
Galaktisk længdegrad 117,40104°

Og i så fald må vores *midlertidige konklusion* være, at selve
markør-tallene *BRUGES* til at angive tal-værdierne for target,
antageligvis OGSÅ mht. distance, rejsetid og egenbevægelse.

Det er i hvert fald en teoretisk mulighed! ... :-)

Og i så fald ved vi lidt bedre, HVAD det er, vi skal lede efter
i koden inside the Bible!

Hmm ...

HVORFOR opbygges koden udfra 18.000-tallet og så videre til
19.000-tallet?

ER der en hemmelighed angående dette 19-tal ?

Searchstring:
nitten

Found flere spøjse sammentræf:

Jer 52:12
På den tiende Dag i den femte Måned, det var Babels Konge
Nebukadrezars nittende Regeringsår, kom Nebuzar'adan,
Øversten for Livvagten, Babels konges Tjener, til Jerusalem.

10
5 måned
19

Jer 52:13
Han satte Ild på HERRENS Hus og Kongens Palads og alle Husene
i Jerusalem; på alle Stormændenes Huse satte han Ild;

2Ki 25:8
På den syvende Dag i den femte Måned, det var Babels Konge
Nebukadnezars nittende Regeringsår, kom Nebuzar'adan,
Øversten for Livvagten, Babels Konges Tjener, til Jerusalem.

7
5 måned
19

2Ki 25:9
Han satte Ild på HERRENS Hus og Kongens Palads og alle Husene
i Jerusalem; på alle Stormændenes Huse satte han Ild;

Forskellene i tallene (10'ende dag og 7'ende dag) KAN (i sig selv)
måske være en art markør.

Og i så fald:

KANSKE den skal bruges i det forgående regnskab:

Og i så fald ...

198,81
- 3 (10. dag i femte måned MINUS 7. dag i femte måned)
=
195,81

I så fald kommer vi MEGET tæt nu på target!

Hmm ...

Tilbage til det nye fund i 2.King 25,8-9

30 dage * 4
=

+7
=
127

Compare with ...

Markør 127
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/127

I ET Stjernekoret nr 1 og 2, er 127 henholdsvis Cygnus A og M45
(7-stjernen), se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/g-maps/600-st-1-4-127
https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/g-maps/600-127-195-277

Og det passer også fint med, at der ved selvsamme lejlighed nævnes
noget ved Templet (HERRENS Hus).

MÅSKE vi hermed har fundet en forbindelse/sammenhæng mellem
tallene 127 og (via markør Pi) 195.

Men det er godt nok MANGE puslespilsbrikker, der skal sammenføjes,
førend denne forbindelse opstår.

Måske lidt for mange mellemled, synes jeg.

Noget helt andet er (ang. 2.King 25,8-9), at ...

Vi kan nu knytte tallet 19 til dette (Cygnus A og 7-stjernen og
dermed hele det galaktiske kort, som vi har fundet inside the
Bible), fordi ...

Der står noget *særligt* udfor Salme 19 (der jo også bruges i
*krypteringen* af koden):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+19&version=BPH

5
... Solen fik sit hjemsted på himlen,

6
strålende som en brudgom bryder den frem,

Brudgommen forbindes normalt med Bryllup og regnes derfor at
være target (på gal lon 195)!

Og det der med *Solen*, er jo netop dét, der karaktiserer Salme
104 (krypteringskoden: 43+61=104) ...

Så man havde jo *forventet*, at Solen vil komme ind under Salme
18 (idet krypteringskoden. 61-43=18).

Hmm ... (memory on from) ...

Forskellene i tallene KAN (i sig selv) være en art markør.

(18 -> 19)

Var det det *selvsamme* syntax, vi så i 2.Chr. 30 ?

Hmm ...

Der er en LILLE sammenhæng mellem tallet 19 og 195. Det ene tal
mangler jo bare et 5-tal (eller 6-tal) i slutningen.

Hmm ...

Hvor MANGE steder nævnes 19 i Bibelen?

Found:
7 stk.

(NB! Der er IKKE blevet søgt på *krypterede* udgaver af tallet 19,
men fx. tallet 119 er medtaget i søgningen.)

1
Jos 19:38
Jir'on, Migdal-El, Horem, Bet-Anat og Bet-Sjemesj; tilsammen
nitten Byer med Landsbyer.

2Sa 2:30
Da Joab vendte tilbage fra Forfølgelsen af Abner og samlede
alle Krigerne, savnedes foruden Asa'el nitten Mand af Davids
Folk,

[...]

Tempel-markør-127

Galactic longitude 127
Cygnus A ?

4
1Ch 24:16
det nittende Petaja, det tyvende Jehezkel,

1Ch 25:26
det nittende Malloti, hans Sønner og Brødre, tolv;

Psalm 19

Galactic longitude ?

Kommentar:

Target found on this position. See below
Målet fundet på denne position. Se nedenfor

7
[...]

Galactic longitude 127 starmap 2
=>
Galactic longitude 277 (127 + 150)

M45 (7-stjernen) ?

Syntax:
See perhaps starmap-picture ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/pictures/g-maps/600-127-195-277

8
Eze 4:5
Deres Misgernings År gør jeg til lige så mange Dage for dig,
190 Dage; så længe skal du bære Israels Hus' Misgerning.

Dette skriftsted er tidligere blevet undersøgt, og
skriftstedet er forbundet med en tal-fejl (som i vores
UFO-efterforskning indikerer et-eller-andet, idet "fejlen" er
opstået i *Oldtiden*; altså FØR man havde kendskab til moderne
astronomi og atomfysik). Det "rigitge" tal er således 390.
Se evt. ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/14-xxx/14-642

... 190 ... 390 ...

[ ... ]

Det er altså Septuaginta-oversættelsen, der har lavet om
på tingene!

9
Eze 4:9
Og tag du dig Hvede, Byg, Bønner, Linser, Hirse og Spelt, kom
det i et og samme Kar og lav dig Brød deraf; alle de Dage du
ligger på Siden, 190 Dage, skal det være din Mad;

Se ovenfor under nummer 8.

AHA!

Synkroniseringsmæssig set passer regnskabet, idet ...

1.
Tempel-markør-127

Galactic longitude 127

[...]

127 kommer nemlig FØR target (på 195) og 277, og
195 kommer også FØR 277

Hmm ...

Aha!

Koden er muligvis OGSÅ:

3
2Ki 25:8
På den syvende Dag i den femte Måned,

Nummer 3
+
(10-7, se ovenfor ang. den 10'ende og den 7'ende dag)
=
6

Compare with ...

Nummer 6:

6
Psalm 19

Psalm 19 er selve target (KUNNE hentydningen være)!

Så Salme 19 rummet et "skjult" 6-tal (idet det er nummer 6 i
rækken, FORUDSAT at der IKKE er lavet om på denne rækkefølge,
hvormed bibelens bøger er samlet i Oldtiden)

I så fald bliver 19 + 6 til 196.

KANSKE vi OGSÅ her har fundet et variant af tallet 195,65
(afrundet 196, eller HVIS det har en *egenbevægelse* 197, som
der skal tages højde for).

I så fald:

Det er nok første gang, at vi har fundet et tal, der er sammensat
*visuelt*; altså hvor der IKKE tages hensyn til talstørrelser:

Tallene 7 og 7 og 7 bliver til 777 (fremfor 21)
Tallene 6 og 6 og 6 bliver - hypotetisk set - til 666 (fremfor 18)

Og tallene 19 og 6 bliver til 196 (fremfor 25)

Og det skaber desværre lidt mere forvirring! ... :-(

Fordi ...

HVORNÅR skal den ene regel bruges, og HVORÅR skal den anden
bruges?

Men for sjov skyld BØR vi måske lige *teste*: HVAD står der i
Salme 25 ?

Kan vi finde antydninger af dette syntax ( 19 + 6 = 196 ), at
to ting skal føjes til hinanden, ligesom fx. ordene 'far' og 'mor'
bliver til 'farmor', SELVOM BEGREBET FARMOR ER HELT FORSKELLIGT -
biologisk set - fra begrebet 'mor'?

Un moment s'il vous plait ... :-)

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: jan., feb.
og marts), http://blr.dk/

Dagens tekst er fra ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rom+1.18-32&version=BPH

Romerne 1:18-32, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Ugudelige mennesker vil blive straffet for deres ondskab

-

[...]

"Guds menighed er ligesom en bygning, der bliver opført på et
solidt fundament, som lægges af apostlene og profeterne med
Jesus Kristus som den altafgørende hjørnesten."

Ef 2,20 (læs det hele her)

Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

T-32.

-

DR S167 fre 16 feb 13:13:30
16.februar dr.dk/nyheder 12:01

USA OG TYRKIET KLLINKER SKÅRENE
Tyrkiet og USA har forsøgt at klinke
nogle af de skår, der er opstået i de
seneste uger, hvor Tyrkiet har sat en
offensiv ind mod kurdiske styrker i
Syrien.

I dag har topdiplomater fra Tyrkiet og
USA samt landets to udenrigsministre
holdt et møde i Ankara.

På et fælles pressemøde siger den
amerikanske udenrigsminister, Rex
Tillerson, at det er besluttet
iværksætte en "normalisering" af
forholdet mellem de to nationer.

Det er besluttet, at Tyrkiet og USA
holder endnu et møde i midten af marts.

USA og Tyrkiet forsøger at klinke skårene
kl. 12:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-og-tyrkiet-forsoger-klinke-skarene

-

Halvdelen af Borneos orangutanger er udryddet på 16 år
kl. 15:02
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/halvdelen-af-borneos-orangutanger-er-udryddet-paa-16-aar

DTU-forsker finder 95 nye exoplaneter - en af dem er særligt interessant
16. feb. 2018, 15:43
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-02-16-dtu-forsker-finder-95-nye-exoplaneter-en-af-dem-er-saerligt-interessant

-

33-årig kendt skyldig i bortførelse og overgreb på 4-årig
16. feb. 2018, 15:44 ...

-

NRK:
16. februar 2018 kl. 11:19

Date: Mon, 12 Feb 2018 07:54:14 +0100, GMT 06:54

> [...]

Risk of nuclear war at ‘highest point since Cuban missile crisis’

USA tiltaler 13 russere for indblanding i valgkamp.

DR S169 lør 17 feb 11:54:34
16.februar dr.dk/nyheder 19:10

USA TILTALER 13 RUSSERE
De amerikanske myndigheder har tiltalt
13 russiske statsborgere for
indblanding i den amerikanske
præsidentvalgkamp.

De amerikanske myndigheder oplyser, at
nogle af de anholdte russere havde
udgivet sig for at være amerikanske
statsborgere og kommunikeret med
personer i præsident Donald Trumps
kampagnestab, der ikke vidste, hvem de
stod over for.

- Nogle af de anholdte rejste til USA
og brugte amerikansk
computerinfrastruktur for at skjule, at
deres aktiviteter oprindeligt kom fra
Rusland, hedder det videre.

USA tiltaler 13 russere for indblanding i valgkamp
16. Feb. 2018 kl. 19:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-tiltaler-13-russere-indblanding-i-valgkamp

-

USA-kender: Sag mod 13 russere er opsigtsvækkende
16. Feb. 2018 kl. 19:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-kender-sag-mod-13-russere-er-opsigtsvaekkende

-

Tyrkiet-kender efter livstiddomme: Journalister afsoner under hårde forhold
16. Feb. 2018 kl. 22:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tyrkiet-kender-efter-livstiddomme-journalister-afsoner-under-haarde-forhold

Forslag om flytning af Folketingets 'vagthunde' vækker opsigt: - En
underminering af demokratiet
16. feb. 2018, 20:26
http://nyheder.tv2.dk/politik/2018-02-16-forslag-om-flytning-af-folketingets-vagthunde-vaekker-opsigt-en-underminering-af

-

Dømt seriemorder tilstår uopklarede drab på unge kvinder
17. feb. 2018, 11:52 ...

-

104 SVT Text Lördag 17 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Kraftigt skalv i Mexiko............130

* Turkiet anklagas för giftgasräd....131

* President: Utred fler Haiti-sexköp 132

* 18 döda i självmordsdåd i Nigeria..133

* May vill ha EU-avtal om säkerhet...134

* Trump-besök efter skolskjutning....135

Ryska Trumpsupportrar åtalas i USA 136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Lördag 17 feb 2018

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Greps i USA med bombmaterial.......137

FBI utredde inte larm om skolskytt 138
Svensk-amerikan dog i massakern....139

Undantagstillstånd i Etiopien......140

-

131 SVT Text Lördag 17 feb 2018
UTRIKES PUBLICERAD 17 FEBRUARI

Turkiet anklagas för giftgasräd

Den kurdiska YPG-milisen uppger att
turkisk militär utfört en misstänkt
attack med giftig gas i Afrin-området
i Syrien, en uppgift som den turkiska
militären inte har kommenterat.

Birusk Hasaka, YPG:s talesperson i
Afrin, säger att angreppet skedde mot
ett samhälle nära turkiska gränsen och
att sex personer fördes till sjukhus
med andningsproblem.

Syriska människorättsobservatoriet
(SOHR) har samma uppgifter från
sjukhuskällor, liksom Syriens statliga
nyhetsbyrå Sana, skriver Reuters.

-

NRK:
16. februar 2018 kl. 11:19 - 17. februar 2018 kl. 10:02, error

17. februar 2018 kl. 10:02
Tyskland vil ha FN-styrke i Ukraina
https://www.nrk.no/nyheter/1.13921460

Tysklands utenriksminister, Sigmar Gabriel, mener at sanksjonene
mot Russland bør lempes på hvis man skal lykkes med å sette inn
en fredsbevarende FN-styrke i Øst-Ukraina. melder byrået Rtizau.

Kommentar:

Glimrende idé! ... :-)

-

17. februar 2018 kl. 12:00

-

Risk of nuclear war at ‘highest point since Cuban missile crisis’

Former US energy secretary says poor diplomacy and better
technology are increasing the risk of an accidental weapons
launch

By TOI staff
Today, 10:27 am
https://www.timesofisrael.com/risk-of-nuclear-war-at-highest-point-since-cuban-missile-crisis/

Løvhyttefesten = 195 (ETs Homestar) udfra 3. Mos. 23

File 20.401 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/193/20-401
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/13/20-401
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-401