Helligåndens dåb: Kan mennesker med tendens til kontrol-mani tale i nye tunger, eller forhindrer sygdommen netop dette?

File 19.615 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/baptism-of-the-holy-spirit/19-615

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/baptism-of-the-holy-spirit/19-615

-

Kall, Mogens skrev ...

News:dk.livssyn.kristendom
Subject: Strider NT-udsagnet 'I skal få del i guddommelig natur'
med monoteisme?
Date: Wed, 15 Mar 2017 09:58:17 +0100, (CET 09:58, GMT 08:58)
19595 oaavi3$8mr$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/2-pet-1-4
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/uQuNoN3esjU/yULFDvd_EgAJ

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mar+16.17-18&version=DN1933
>
> Markus 16:17-18, Dette er Biblen på dansk (DN1933)
>
> (Jesus siger:)
>
> Men disse Tegn skulle følge dem, som tror: I mit Navn skulle de
> uddrive onde Ånder; de skulle tale med nye Tunger;
>
> de skulle tage på Slanger, og dersom de drikke nogen Gift, skal
> det ikke skade dem; på syge skulle de lægge Hænder, og de skulle
> helbredes."

and ...

Subject: 'Syrian' military plane crashes near Turkey border -
Re: 2017 uge 09 (news samlet)
Date: Sun, 5 Mar 2017 07:51:13 +0100
19580 o9gcdd$4t0$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/anti-democracy/facebook/19-580
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/keCIZE0Qpxw/Jku2xy8fDwAJ

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/dTJcBeHzhtQ/cSAp3UiyCAAJ

> +
> https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/baptism-of-the-holy-spirit
>

> Artiklen kan sikkert oplyse en hel del, om hvad det vil sige -
> helt konkret at tale i nye tunger, men desværre er artiklen
> ophavsrettighedsbeskyttet (i nogle uger). Wait for 'green light',
> mr. President (& Company)! ... :-)

Det er ikke sikkert, at jeg har ret, men det forekommer
mig, at Helligåndens dåb beskrives med et billedeksempel i Bibelen,
så man har noget *konkret* at holde sig til (så man bedre kan
fatte og forstå processen):

Date: Sat, 18 Mar 2017 11:59:14 +0100, (CET 11:59, GMT 10:59)
19606 oaj3os$mlo$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/healing/19-606
https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/sjaelesaar/citater/19-606
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/19-606
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.psykologi/nBcaAyjQi-E/VELLnHMKAQAJ

> 102
> Det er svært at aflive sit super-jeg, og det allersværeste er at
> aflive sit åndelige super-jeg. ...

Vær *opmærksom* på, at hvis du OGSÅ har et såkaldt åndeligt super-jeg,
vil dette såkaldte falske jeg stritte imod (netop fordi det *mister*
kontrollen over situationen), og dette må derfor *korsfæstes*,
FØREND du kan komme videre (herunder udleve fx. tungetalen samt
profetiens nådegave).

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 19600 news:oabtts$uqg$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19615

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Bjarne

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> Wrote in message:
Tungetale og helbredelse af syge i jesu navn, som det praktiseres
i dag er den rene humbug platenslageri.

Hvis det har noget med kristendom at gøre, kan det kun være antikrist .
--
Bjarne

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Den 23-03-2017 kl. 16:08 skrev Bjarne Østergård:

News:dk.livssyn.kristendom
Subject: Re:Helligåndens dåb:
Kan mennesker med tendens til kontrol-mani tale i nye
tunger, eller forhindrer sygdommen netop dette?
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/pTTHimDKJs0/87YP-c4IFQAJ
[ ... ]
> Tungetale og helbredelse af syge i jesu navn, som det praktiseres
> i dag er den rene humbug platenslageri.
>
> Hvis det har noget med kristendom at gøre, kan det kun være antikrist .

Det var dog et MEGET *fattigt* (kristent) budskab, du har, Børge,
helt uden troen på Guds kraft! ... :-(

Apropos ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Kor+4.20&version=DN1933

1 Korinterne 4:20, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

Thi Guds Rige består ikke i Ord, men i Kraft.

Er du blevet "smittet" af Andreas Falck? ... :-)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19623

Bjarne

> [...]
>
> 1 Korinterne 4:20, Dette er Biblen på dansk (DN1933)
>
> Thi Guds Rige består ikke i Ord, men i Kraft.
Jo men hvad har guds rige med tungetale og plattenslagere at gøre.
Guds rige er her jo ikke endnu, det er da det vi beder om at måtte
komme på jorden som i himlen i fadervor.

Så jeg tror du må have misforstået noget meget centralt i biblens
tekster.

> Er du blevet "smittet" af Andreas Falck? ... :-)
Hvad fejler han da som er så smidt som?

> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19623
>
> ---
> Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.

Terje Henriksen

Bevis det!

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Guds rike er i oss, ifølge Bibelen, altså i større eller mindre grad,
etter vår oppførsel og den nåde vi finner i Guds øyne.

--
Terje Henriksen
Kirkenes