Profetien lyder, Hr. Præsident Trump, at De skal blive døbt med Helligånden

Subject: USA's nye forsvarsminister: Iran støtter terror -
Re: 2017 uge 05 (news samlet)
Date: Sat, 4 Feb 2017 08:24:05 +0100
19528 o73vfg$4bp$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etbible/home/proper-motion/19-528
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/eVO5DtKtWaE/a2mzkZCwCAAJ

https://udfordringen.dk/2017/02/praest-profeterede-juli-2015-trump-blir-trompet/

> [...]
> fra “Heart of the Father Ministry”, Lakeland, Florida, at Gud
> har valgt Donald Trump til en særlig opgave som Guds “Trompet” –
> ligesom Gud engang udvalgte Persiens ugudelige kong Kyros til en
> opgave.
>
> Profetien lyder oversat sådan:
>
> “Trump skal være min “Trompet” for det amerikansk folk. For han
> har kvaliteter, der er svære at finde endog i mit eget folk.
>
> Trump frygter ikke mennesker. Ej heller vil han tillade bedrag (…)
>
> -

Profetien lyder, Hr. Præsident Trump , at De skal blive døbt med
Helligånden, og at det vil vende op og ned på alting (på en
***konstruktiv*** måde)! ... :-)

Un moment s'il vous plait.

(Wait for 'Green light' irt. the copyright)

In the meanwhile see fx. ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/baptism-of-the-holy-spirit
https://groups.google.com/forum/#!searchin/dk.livssyn.kristendom/mogens$20kall$2C$20hellig%C3%A5ndens$20d%C3%A5b%7Csort:date

Last OUTPUT: 19502 o5n4h3$g2c$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19531

Subject: Profetien lyder, Hr. Præsident Trump, at
De skal blive døbt med Helligånden
Date: Sun, 5 Feb 2017 17:58:36 +0100
19531 o77lgj$8s9$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/dTJcBeHzhtQ/2oGC--LNBAAJ
Her er profetien i sin helhed:

http://www.watchman.dk/site/Artikler/index.php/4151/15__nov__-_Profeti_2015

=== citat start ===

Jeremiah og Morgan Johnson er pastorpar i en kirke i Lakeland, Florida.
Jeremiah profeterede den 28. juli 2015, ja, korrekt, 2015, følgende:

“Trump skal være min “Trompet” for det amerikansk folk. For han har
kvaliteter, der er svære at finde endog i mit eget folk.
Trump frygter ikke mennesker. Ej heller vil han tillade bedrag og løgne
at gå ubemærket hen. Jeg vil bruge ham til at afsløre mørket og
perversion i Amerika; men I må forstå, at han er som en elefant i en
glasbutik.
Mange ønsker at smide ham ud, fordi han vil forstyrre deres følelse af
fred og ro. Men I skal skære igennem hans vittige og komiske væremåde
for at opdage sandheden, jeg vil tale gennem ham.
Jeg vil bruge den rigdom, jeg har givet ham til at afsløre og iværksætte
undersøgelser, der søger sandheden. Ligesom jeg oprejste Kyros til at
opfylde mine formål og planer.
I skal lytte meget nøje til “Trompeten”. For han vil slå alarm, og mange
vil blive velsignet på grund af hans medfølelse og barmhjertighed.
Skønt mange vil se hans ydre stolthed og arrogance, har jeg givet ham et
blødt faderhjerte, der ønsker at række en hjælpende hånd til den fattige
og trængende - og til de fremmede.”

=== citat slut ===

Hmm ...

Der er da vist gået noget galt her!

Her står der INTET om Helligåndens dåb!

Har jeg husket galt?

Subject: Re: Profetien lyder, Hr. Præsident Trump, at De skal blive
døbt med Helligånden
Date: Thu, 9 Feb 2017 08:58:28 +0100
19537 o7h7bp$ip3$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/dTJcBeHzhtQ/9zXHeLvqBQAJ
Nej, det havde jeg ikke, fordi ...

News:
(teksten er nu blevet frigivet)

https://udfordringen.dk/2017/02/praest-profeterede-juli-2015-trump-blir-trompet/

=== citat start ===

... de fremmede.”

Sanger profeterede om Trump og Gates i 2007

Denne profeti er blot én af flere profetier, som er udtalt før
Trumps kandidatur kom på tale, som tidligere nævnt i Udfordringen.

Sangeren Kim Clement, som døde i 2016, har udtalt en profeti om
Trump helt tilbage i 2007.

”Trump bliver en trompet, siger Herren! Jeg vil oprejse Trump til
at blive en trompet og Bill Gates til at åbne op for porten for en
finansiel virkelig for Kirken, siger den levende Guds Ånd!”

Clement profeterer om en kommende præsident, og siger:

”Der vil komme en bedende præsident, ikke en religiøs én. For jeg
vil narre folk, siger Herren. Jeg vil narre folk, ja jeg vil. Gud
siger, den, der er valgt, skal komme ind, og de skal sige, ”Han har
varmt blod!”

For Guds Ånd siger, ja, han kan være varmblodet, men han vil bringe
mure af beskyttelse om landet på en større måde og økonomien i
dette land skal hurtigt ændre sig, siger Hærskarers Herre.

Lyt til Herrens ord. Gud siger, ”Jeg vil som en hjelm/et ror for
jer indsætte en præsident i to perioder, der vil bede, men han vil
ikke være en bedende præsident, når han begynder.

Jeg vil indsætte ham i embedet, og så vil jeg døbe ham med
Helligånden og min kraft, siger Hærskarers Herre.«

Profetien virkede nok utrolig i 2007, men nu er den varmblodede
Donald Trump valgt.

Han bander og er alt andet end religiøs.

Men han er begyndt at bede til Gud.

Og han bygger ”mure”, både en fysisk mur overfor Mexico, og på et
højere plan, nemlig finansielt mht. toldmure og indrejseforbud fra
nogle muslimske lande.

=== citat slut ===

Præsidenten skal (så vidt jeg skønner) blive døbt med Helligånden,
og det vil virkelig forandre ***alt***, for hvor Gud er, der må det
onde vige (i Jesu navn)! ... :-)

Last OUTPUT: 19502 o5n4h3$g2c$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19549

E.D

Det økumeniske ikon, superstjernen og profeten over alle profter i den
ugudelige sammenblanding af religion og politik, virker mildest talt uenig.
Jeg tror du må forvente en update fra `daddy` på den her:

Pope Francis warns against rise of populist leaders ‘like Hitler’ as Donald
Trump sworn in as President
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/donald-trump-pope-francis-adolf-hitler-rise-of-populism-walls-barbed-wire-a7539936.html

Anyway...kritikken er ikke udeblevet og tak for det !

/Charisma Mag: Donald Trump Is The New Word of God

"I’m sorry, but I’m waving a ginormous BS flag on this one. This is the
kind of nonsense that causes folks to be skeptical of Charismatics, and end
up making us all look silly via guilt by association.

You want to find out what God wants to say to America?

Here’s a novel idea: let’s open our Bibles and find out what Jesus already
said. You know, the Word of God himself?

Please folks, don’t buy into garbage like this. Want to be Charismatic?
Wonderful, I’m a little bit myself. But for the love of Lemmy, please stop
looking to political leaders when you should be looking to Jesus. It’s
called idolatry. And, when you make your idol someone like Donald Trump
(peace and blessings be upon him) the idolatry crosses over into pure
silliness."

Link:
http://www.patheos.com/blogs/formerlyfundie/charisma-news-donald-trump-is-the-new-word-of-god/

Se også:

/Firestorm erupts over Trump's 'Bible connection'
http://www.wnd.com/2015/08/firestorm-erupts-over-trumps-bible-connection/

--

E.Dalgas