SPAT - Re: Sagt under en psykoterapeutisk samtale

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.videnskab.psykologi
Sent: Wednesday, January 02, 2013, CET 23:46, GMT 22:46
Subject: Re: Sagt under en psykoterapeutisk samtale
15044 news:50e4b8b3$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/spat/15-044
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.psykologi/G27Y1npWyw4/AODv5t8jnGgJ

> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Lad os nu - hypotetisk set - forestille os, at et sådant menneske med
denne tragiske psykosociale traumatiserede baggrund møder Niels P
Sønderskov og bliver udsat for hans mobning/stalking, apropos ... (input
memory from) ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Vær rar, at finde andetsteds, hvor du kan udbrede dit budskab.
Distriktpsykiatrien vil formentlig gerne høre dig. mvh NF.