Psa 119: Found 18 (61-43) at position 144 (Chandrasekhar limit/grænsemasse) - Re: 2019 uge 46 (news samlet)

Psa 119: Found 18 (61-43) at position 144 (Chandrasekhar limit/grænsemasse)

21.918 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/18/21-918
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43/21-918
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/61/21-918
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/104/21-918
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/144/21-918

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/144/21-918

-

Judge-Counter reset ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/counter/judge/21-918

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/counter/judge/21-918

-

Other news:

2268 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

Og Jesus fortsatte:

„Når den korrupte dommer siger sådan, tror I så ikke den
barmhjertige Gud vil lytte til sine udvalgte, der råber
til ham dag og nat, og dømme dem, der mishandler dem?

Jo, han vil straffe de skyldige, og det vil ske i hast.
Men hvor mange vil holde fast ved troen, indtil
Menneskesønnen kommer tilbage?”

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Act+12&version=BPH

Apostelenes gerninger 12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kong Agrippa begynder at forfølge menigheden i Jerusalem

1
I mellemtiden var Kong Herodes Agrippa[a] ...

[ ... ]

Peter sættes på fri fod ved en engels hjælp

[ ... ]

Herodes bliver straffet

[ ... ]

23
I samme øjeblik ramte Herrens engel ham med en sygdom,
fordi han tog imod menneskers tilbedelse i stedet for at
give Gud æren. Han blev ædt op af orme og døde.

Barnabas og Saul vender tilbage til Antiokia

Footnotes:

12,1 Herodes Agrippa I regerede over Galilæa og Peræa fra
39 e.Kr og desuden over Samaria og Judæa fra 41 e.Kr.
dog stadig underlagt kejseren i Rom. Han døde i 44 (se
12,23).

Kommentar:

Pas på mht. *magtsyge*! Kristne ledere (herunder fx. Paven
und so weiter) her ingen undtagelse.

Læs evt. om Herodes Agrippa I's død belyst udfra en
arkæologisk synsvinkel ...
https://issuu.com/hojer88/docs/tel2013-3_issuu

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+23.37-39&version=BPH

Matthæus 23:37-39, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jerusalems indbyggere anklages for deres vantro

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+119.1-16&version=BPH

Salme 119:1-16, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Guds bud

1
Velsignede er de, som gør Guds vilje,[a] ...

[ ... ]

Footnotes:

119,1 Denne salme er akrostisk ved, at hvert vers inden
for hvert af de 22 afsnit begynder med samme bogstav i
alfabetet.

Kommentar:

I UFO-efterforskningen er denne Salme 119 tidligere blevet
undersøgt:

176 vers / 22 bogstaver
=
8

Men der er en VÆSENTLIG ting, der er blevet overset (mht.
tal-markør-systemet):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+119&version=BPH

Salme 119 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

01, 001-008, ___, Guds bud
02, 009-016, ___, Lydighed
03, 017-024, _18, At følge Guds lov giver glæde og styrke
04, 025-032, ___, Guds lov giver styrke i modgang
05, 033-040, ___, Længslen efter at leve i lydighed mod Guds lov
06, 041-048, _43, Tillid til Guds hjælp og indgriben
07, 049-056, ___, Guds trøst under vanskelige forhold
08, 057-064, _61, At handle på Guds bud
09, 065-072, ___, Guds bud og samvittigheden
10, 073-080, ___, En ren samvittighed
11, 081-088, ___, Bøn om hjælp og genoprettelse
12, 089-096, ___, Herrens evige ord
13, 097-104, 104, Kærlighed til Guds ord
14, 105-112, ___, Guds ords lys
15, 113-120, ___, Helhjertet lydighed
16, 121-128, ___, Om at følge Guds bud under modstand
17, 129-136, ___, Velsignelsen ved at adlyde Guds vilje
18, 137-144, 144, Ordet står fast for evigt
19, 145-152, ___, En bøn om redning fra fjenderne
20, 153-160, ___, Guds løfter giver nyt mod
21, 161-168, ___, Lydighed og tryghed
22, 169-176, ___, Råb om frelse

=>

[...]

Hele Salmen er designet til at *afsløre* kendskab til
atomfysik, idet vers 144 som - talsymbolsk set - repræsenterer
Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser. Se evt. ...
14 (144, 1400, 144.000)
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14

Hele Salmen er designet til at *afsløre* kendskab til
atomfysik, idet vers 144 i markør-systemet ...

18, 137-144, 144, Ordet står fast for evigt

Hele Salmen er designet til at *afsløre* kendskab til
atomfysik, idet vers 144 i markør-systemet har informationen
18 "vedhæftet".

Compare with ...
Sammenlign med ...

18 (180, 1800, 18.000):
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/18

See also ...

Det Periodiske Systems "fingeraftryk" = 43,61 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics

43 and 61 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43

Midlertidig output:

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/18/19-085

___ quote begin ___________________

[ ... ]

Men man kunne også ***kryptere*** sit kendskab (til tallene
61 og 43) ved at trække dem fra hinanden.

Og 61 - 43 giver tallet 18

Og det er dét, der er blevet overset hidentil.

Skaberen af Salme 119 må altså ha' haft kendskab til
atomfysik, fordi ... (input memory) ...

176 vers / 22 bogstaver
=
8

Man ku' også konstruere koden anderledes på følgende måder:

22 * 1 = 22 => 144 = -
22 * 2 = 44 => 144 = -
22 * 3 = 66 => 144 = -
22 * 4 = 88 => 144 = -
22 * 5 = 110 => 144 = -
22 * 6 = 132 => 144 = -
22 * 7 = 154 => 144 = (7 * 21) - 3
....22 * 8 = 176 => 144 = (8 * 18) ............ focus here
22 * 9 = 198 => 144 = (9 * 16)
22 *10 = 220 => 144 = (10* 15) - 6
22 *11 = 242 => 144 = (11* 14) - 10
22 *12 = 264 => 144 = (12* 12)
22 *13 = 286 => 144 = (13* 12) - 12
22 *14 = 308 => 144 = (14* 11) - 10
22 *15 = 330 => 144 = (15* 10) - 6
22 *16 = 352 => 144 = (16 * 9)
22 *17 = 374 => 144 = (17 * 9) - 9
22 *18 = 396 => 144 = (18 * 8)
22 *19 = 418 => 144 = (19...

KUN ét sted indgår nr 18 udfor 144

....22 * 8 = 176 => 144 = (8 * 18) ............ focus here
22 *18 = 396 => 144 = (18 * 8)

Det er derfor næppe nogen tilfældighed, at konstruktøren har
valgt 8 (eller 18) gentagelser (fremfor You-name-it)!

Og det er - for øvrigt - så (vist nok) første gang, at vi har
fået indirekte videnskabelig *bevis* for, at tallet 18 bruges
som *krypteret* kode for kendskab til atom 43 og 61 (at de
i modsætning til de andre atomer op til atom 84 IKKE er
stabile men henfalder ret hurtigt og er derefter borte i
naturen).

Og det vil så sige/medføre, at i den videre efterforskning er
tallene 18 og 104 markør-tal på næsten samme niveau som
markørtallene 43 og 61 (+ evt. 144).

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-11-16

Kæmpe-dræbere (1)

"Sådan overvandt David filisteren ..."
1.Sam 17,50

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet (for set, okt og nov) står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-11-16

Læg bidsel i din mund

"... jeg vil lægge et bidsel i munden ..."
Sl 39,1

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-11-16
Daily Reading for Saturday November 16, 2019

Reading 1, Wisdom 18:14-16; 19:6-9
Responsorial Psalm, Psalms 105:2-3, 36-37, 42-43
Gospel, Luke 18:1-8
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=ocfZplln9SA

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+18.1-8&version=BPH

Lukas 18:1-8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Tab ikke modet

1
Jesus fortalte derefter disciplene en historie om
nødvendigheden af altid at bede og ikke miste modet:

2
„Der var engang en dommer, som ikke frygtede Gud og ikke
tog hensyn til folks rettigheder.

3
I byen boede også en enke, som blev ved med at opsøge
ham. ‚Den, som har forbrudt sig imod mig, skal dømmes og
straffes,’ forlangte hun.

4
Længe afviste han at foretage sig noget, men til sidst
sagde han til sig selv: ‚Selv om jeg er ligeglad med Gud
og mennesker,

5
så må jeg nok hellere afsige en dom, siden hun bliver
ved med at besvære mig. Ellers ender det vel med, at hun
overfalder mig.’ ”

6
Og Jesus fortsatte: „Når den korrupte dommer siger sådan,

7
> [...]

> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller
> Præsident) ?
>
> Hmm ... (memory on from) ...
>
> Aktuel politisk news:
>
> Forbryderen Assad fortsat på fri fod
> (= lovløs planet, ifølge din nabo, Mankind)
>
> Compare with ...
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH
>
> Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
> er det en indirekte opfordring til at
> følge hans eksempel.
>
> (Præd. 8,11)

Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-11-16, Saturday, day no 320, CET 10:05-06, GMT 09:05-06)
_ "Jeg ville ..."

Counter reset ?

10:08
- "Ja!"

08
- "Jeg kommer"

09
- "at dømme"

09
- "levende og døde"

09
- "efter deres gerninger."

09
- "Udfra hvad du har gjort,"

09
- "skal du dømmes!"

10
- "De onde"

10
- "til helvede,"

10
- "og de gode"

10
- "til himlen."

Hmm ...

Det virker IKKE som om det er ET's stemme; altså et væsen
ligesom os andre (på grund af ordvalget 'og døde')!

Nå, men ...

(*Reaktionen* kom da no-matter-what.)

=>

Judge-Counter now:
0

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-11-15, CET 11:3x-5x, GMT 10:3x-5x:)

And it is impossible to please God without faith. Anyone who
wants to come to him must believe that God exists and that
he rewards those who sincerely seek him.
Hebrews 11:6

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 46 (news samlet)
Date: Mon, 11 Nov 2019 00:48:15 +0100, GMT 23:48 (10/11-19)
21906 news:5dc8a1cf$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/HEpTo2BoWto/fV6_zAwCAgAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

-

126
11:49

samt ...

Kræver 50.000 af folketingspolitiker for injurier
15. nov. 2019, 11:07 ...
Politiet holdt pressemøde efter dobbeltdrab
15. nov. 2019, 11:45 ...

-

NRK:
15. november 2019 kl. 11:38

-

21918

Den 16-11-2019 kl. 10:51 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Psa 119: Found 18 (61-43) at position 144
(Chandrasekhar limit/grænsemasse) -
[ Judge-Counter reset, Luk 18,1-8 ]
Re: 2019 uge 46 (news samlet)
Date: Sat, 16 Nov 2019 10:51:13 +0100, GMT 09:51
21918 news:5dcfc6a4$0$706$1472...@news.sunsite.dk
Psalm (Salme) 119 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14/21-918
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/R3St_8dm_08/r0PBVOKhAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/HEpTo2BoWto/bB-TBcLQBwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/ZPvUl7AEKeA/4RprZt4rAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/g7DvJlxqqYA/P91UFiJXBAAJ
> [...]
>
> Og det vil så sige/medføre, at i den videre efterforskning er
> tallene 18 og 104 markør-tal på næsten samme niveau som

Message will be send out soon.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 21905a news:5dc843fe$0$698$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/YY1lC3oJAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21920a

Re: BREAKING NEWS: Found Uran-238 -
Re: Psa 119: Found 18 (61-43) at position 144
(Chandrasekhar limit/grænsemasse) -
Re: 2019 uge 46 (news samlet)

File 21.920c ...
Psalm (Salme) 119 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/119/21-920
144:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14/21-920
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/238/21-920
½ (Half-life, Halveringstid)
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/half-life/21-920

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/238/21-920

-

Den 16-11-2019 kl. 17:43 skrev Kall, Mogens:

> Den 16-11-2019 kl. 10:51 skrev Kall, Mogens:

> [...]
Hmm ...

HVORFOR er tallet 119 (Psalm 119) blevet valgt?

+127
-119
=
8

and ...

8 * 18 = 144

Det ku' være en forklaring; altså at der indirekte peges på
127 (som vi jo ved, indgår i the-ET-star-map).

Men er det nok?

Hmm ... (input memory from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-461

> [...]
> 86 (43+43)
> 104 (43+61)
> 122 (61+61)
>
> Men også her når man IKKE helt over Atlanterhavet, så ...
>
> Hvilke andre MULIGHEDER har vi så tilbage?
>
> 144 (1,44 Solmasser)
> 175 ............... distancen mellem Krateret og Templet
> 187 (43+144)
> 205 (61+144)
> 208 (43+61 + 43+61)
>

> Men disse tal KAN blive fór indviklede!
>
> Det var jo således først forleden dag, at tallet 187 blev opdaget,
> at det blev benyttet som et markør-tal (efter mange års

=>

18:

18 * 1 = 18 Found at distance Ararat-Temple(Jerusalem)
18 * 2 = 36
18 * 3 = 54
18 * 4 = 72
18 * 5 = 90
18 * 6 = 108
18 * 7 = 126
18 * 8 = 144

43:

43 * 1 = 43
43 * 2 = 86
43 * 3 = 129
43 * 4 = 172 Found at distance Crater(Mexico)-Giza(Egypt)
43 * 5 = 215

61:

61 * 1 = 61
61 + 43 = 104
61 * 2 = 122
61 * 3 = 183
61 * 4 = 244

144:

144 - 43*3 = 15
144 - 61*2 = 22
144 - 43*2 = 58
144 - 61 = 83
144 - 43 = 101
144 * 1 = 144
144 + 43 = 187
144 + 61 = 205
144 * 2 = 288

=>

+119 - 2 = 117
+119 - 4 = 115
+119 - 15 = 104
+119 - 18 = 101
+119 - 22 = 97
+119 - 36 = 83
+119 - 43 = 76
+119 - 58 = 61
+119 - 61 = 58
+119 - 83 = 36
+119 - 86 = 33
+119 - 90 = 29
+119 - 101 = 18
+119 - 104 = 15
+119 - 108 = 11
+119 - 119 = 0
-119 + 122 = 3
-119 + 126 = 7
-119 + 129 = 10
-119 + 144 = 25
-119 + 172 = 53
-119 + 183 = 64
-119 + 187 = 68
-119 + 205 = 86
-119 + 215 = 96, ½-life 48*2
-119 + 244 = 125
-119 + 288 = 169

=>

Found:

+119 - 18 = 101
+119 - 101 = 18

+119 - 36 = 83
+119 - 83 = 36

+119 - 86 = 33
-119 + 205 = 86

+119 - 15 = 104
+119 - 104 = 15

+119 - 58 = 61
+119 - 61 = 58

Rest:
+119 - 2 = 117
+119 - 4 = 115
+119 - 22 = 97
+119 - 43 = 76
+119 - 90 = 29
+119 - 108 = 11
+119 - 119 = 0
-119 + 122 = 3
-119 + 126 = 7
-119 + 129 = 10
-119 + 144 = 25
-119 + 172 = 53
-119 + 183 = 64
-119 + 187 = 68
-119 + 215 = 96
-119 + 244 = 125
-119 + 288 = 169

Found Nothing

Hmm ...

+119
+ 86
=
205

and ...

144
+61
=
205

Hmm ...

144 - 119 = 15
144 + 119 = 263

263
-15
=
238

Aha!

(Kilden til ALLE radioaktive isotoper!!!)

Compare with ...

Subject: Re: BREAKING NEWS: Found Uran-238 -
Date: Sat, 16 Nov 2019 21:42:13 +0100, GMT 20:42
21920b news:5dd05f36$0$699$1472...@news.sunsite.dk
Background (Baggrundsviden),
Natural Radioactivity (Den Naturlige Radioaktivitet)
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/natural-radioactivity/21-920b
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/isotopes/k/21-920b
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/isotopes/th/21-920b
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/isotopes/u/21-920b
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/ZPvUl7AEKeA/k77vcWRPAgAJ

http://denstoredanske.dk/It,_teknik_og_naturvidenskab/Fysik/Str%C3%A5ling_og_radioaktivitet/radioaktivitet

http://denstoredanske.dk/It,_teknik_og_naturvidenskab/Geologi_og_kartografi/Geokemi/isotopgeologi

https://en.wikipedia.org/wiki/Primordial_nuclide#List_of_34_radioactive_primordial_nuclides_and_measured_half-lives

https://en.wikipedia.org/wiki/Abundances_of_the_elements_(data_page)#Sun_and_solar_system

https://en.wikipedia.org/wiki/File:Evolution_of_Earth%27s_radiogenic_heat.svg

> The evolution of Earth's mantle radiogenic heat flow over
> time: contribution from 40K in yellow.

Som det fremgår af ovenfor stående DATA bidrager 3 isotoper
til den naturlige baggrundsstråling:

19-Kalium(K)-40
90-Thorium(Th)-90
92-Uran(U)-238

Uran-238 adskiller sig fra de andre ved at ... (input DATA) ...

> No._Nuclide_Half-life (years) ...
> 283 232Th 1.406 × 10^10
> 284 238U 4.471 × 10^9
> 285 40K 1.25 × 10^9
> 286 235U 7.04 × 10^8

Uran-238 adskiller sig fra de andre ved at denne har en
halveringstid på *tilfældigvis* Jordens alder (når vi vel og
mærket anskuer det hele udfra *nutid*)!

(
Havde vi valgt en anden tidsalder, fx. 1,25 milliarder år, da
ville isotopet 19-K-40 nok ha' været et bedre valgt!
)

Så HVIS man skulle udpege et af de 3 isopoter, da er U-238 et
oplagt valg!

Derfor kan vi godt tillade os at sige, at når der peges på
238 - i the-ET-Bible-code - da er det med ret stor
sandsynlighed isotopet U-238, der peges på (fremfor de andre).

Graph:

Mass:
250__________________________________________________
238X_________________________________________________
225__X_______________________________________________
213____X_____________________________________________
200______X___________________________________________
188_________X________________________________________
175____________X_____________________________________
163_______________X__________________________________
150____________________X_____________________________
138__________________________X_______________________
125___________________________________X______________
113____________________________________________X_____ Focus
100____________________________________________._____
188____________________________________________._____
075____________________________________________._____
163____________________________________________._____
050____________________________________________._____
038____________________________________________._____
025____________________________________________._____
013____________________________________________._____
000____________________________________________._____
Time:___½___1____1½___2____2½___3____3½___4____4½___5

Som det fremgår af graften ovenfor vil der således forsvinde
50% af Uran-238-atomerne (119 atomer, hvis man som
udgangspunkt begynder med 238 atomer) efter 4½ milliarder år
(fordi det er Uran-238's halveringstid, ½-life-time).

Skulle vi ha' defineret tallet 238 udfra de 150 Salmer, da
ville tallet ha' været:

+238
+150
=
88

Og dette tal er beslægtet med ...

8 * 11
=
88

Om det har indgået i valget deres, KAN være en mulighed.

I så fald KUNNE man angive dette med en markør i Salme 119,88
eller i Salme 88 (noget der fx. hentyder til ½-life). Troen
på 'opstandelsen fra de døde' KUNNE måske være en mulighed!

Konklusion:

Og dermed må vi *konkludere*, at når der mht. fundet af
tallene 144 og 18 (61-43) og nu i kombination med tallet 119,
da tyder meget på, at det indirekte er Uran-238, der peges
på, fordi 119 er 50% (apropos ½-life) af tallet 238 (og at
der IKKE eksisterer andre *naturlige* radioaktive atomer med
en atommasse på 238).

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21920c