En trøst midt i sorgen (når Gud åbenbarer Sig + domsprofetier)

Domsprofetier
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/domsprofetier/18-676

-

Følgende meddelse er blevet sendt ...

---------- Videresendte meddelelser ----------
Fra: Mogens Kall <...
Dato: 6. oktober 2015 kl. CET 10:27, GMT 08:27
Emne: En trøst midt i al sorgen - Re: MMS
Til: ... (classifyed) ...

=== citat start ===

Hej ... (classifyed) ...,

Som du ved, læser jeg flere andagtshæfter, også et fra
Bibelselskabet.
Det er udgivet for kirkeåret 2014/2015 og er således trykt
for hele året 2015 i hæftet ***FØR*** nytåret 2014/2015,
altså for over 9 måneder siden!

I dag stod der heri bl.a. følgende:

=== citat start ===

Oktober, Tirsdag den 6.

Jer. 8,18-9,15

https://www.biblegateway.com/passage/?search=jer+8%3A18-9%3A15&version=BPH

Jeremias 8:18-9:15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jeremias sørger over ... (nogle menneskers) ... synder

=== citat start ===

18 Da udbrød jeg: »Mit hjerte er knust af sorg! 19 ...

[ ... ]

2 Herren sagde om sit folk: »De går altid rundt med en løgn
på læben, parat til at sende den af sted som en pil, der
ligger klar på buestrengen. Sandheden er kuet af bedrageriet.
De begår den ene uret efter den anden og skænker mig ikke en
tanke. 3 Stol ikke på nogen, ikke engang dine venner eller
familie. Dine nærmeste bedrager dig, og dine venner lyver om
dig. 4 Alle bedrager hinanden, og folk er blevet så vant til
at lyve, at de ikke kan se noget galt i det. 5 De føjer ondt
til ondt og løgn til løgn, og de vil ikke kendes ved mig.«

6 Derfor sagde Herren, den Almægtige: »Hvad skal jeg dog
stille op med mit syndige folk? Der er kun én ting at gøre:
Hælde dem i lidelsens smeltedigel for at se, om det kan
rense dem. 7 ..

=== citat slut ===

Bibel-kommentar:

NB! Der ligger også en ALVORLIG ***domsprofeti*** i Ordene fra Jeremias!!!

(Morgendagen vil åbenbare dette!)

=== citat slut ===

Ordene er jo nærmest ***profetiske***. For HVEM andre end
Gud Himself havde kendskab til al det modbydelige (som du og
nu også jeg må gennemlide) for over 9 måneder siden ?

Og dermed tilkendegiver Gud - Ham, vi elsker - at Han går
med os og står ved vores side og er ***medvidne*** (til alt
dette onde, som vi må gå igennem).

Og når Gud-er-med-os (modsat Gud-imod-os fx. pga. hor), da
skal det nok gå al sammen (også selvom stormen raser med
ondskabsfulde løgne fra selv meget nærtstående familiemedlemmer
med mere).

Gud-er-med-os ALLE DAGE indtil verdens ende. Det har Jesus
lovet os ... :-)

Håber det også kan være en lille trøst for dig (midt i al
sorgen)

Kh
Monner

=== citat slut ===

Baggrunden for historien er, at netop i går formiddags havde et menneske,
der bedriver hor (og dermed ***KORSFÆSTET*** Jesus IGEN (Hebr.6,6)
omtalt mig med ordene ... "Mogens er med til at der dannes spild og han er
iskold og kynisk, hvis vi andre ikke makker ret." ...

... (nej, jeg må hellere holde det hemmeligt af hensyn til pårørende (børn m.fl.),
der ikke kan klare dæmon-stormen pga. mangelfuld håndtering af ambivalente
følelser) ... Sorry!

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=jer+8%3A18-9%3A15&version=BPH

3. ... den ene synd fører den næste med sig ...

Bemærk for øvrigt hvordan den ene synd (oprindelig hor) fører den næste
(løgn, bagtalelse, bagvaskelse) med sig!

Hør efter Jerusalems børn:

Begå ikke samme fadæse! Tag imod belæring - I TIDE (førend det er for sent)!

Last OUTPUT: 18634 news:mtb2nt$5a6$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18676

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Den 06-10-2015 kl. 10:53 skrev Kall, Mogens:

> Baggrunden for historien er, at netop i går formiddags havde et menneske,
> der bedriver hor (og dermed ***KORSFÆSTET*** Jesus IGEN (Hebr.6,6)
> omtalt mig med ordene ... "Mogens er med til at der dannes spild

Matt 5

v27 I har hørt, at der er sagt: ›Du må ikke bryde et ægteskab.‹ v28
Men jeg siger jer: Enhver, som kaster et lystent blik på en andens
hustru, har allerede begået ægteskabsbrud med hende i sit hjerte.

Luk 6

v41 Hvorfor ser du splinten i din broders øje, men lægger ikke mærke
til bjælken i dit eget øje? v42 Hvordan kan du sige til din broder:
Broder, lad mig tage den splint ud, som er i dit øje! når du ikke ser
bjælken i dit eget øje? Hykler, tag først bjælken ud af dit eget øje; så
kan du se klart nok til at tage den splint ud, som er i din broders øje.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:mv060f$r6b$1...@news.eternal-september.org...
Et menneske gjorde hertil indsigelser
(fordi vedkommende er følelsesmæssig involveret og derfor partisk)!

Lyt:

Der hører mere med til historien!

Interrupt RETURN from ...

Den 17-10-2015 kl. 13:18 skrev Kall, Mogens:

> [...]
> han har seksuel kontakt med mig.
>
> Han be'r mig om at tænke på det, og ganske rigtig mærker både han og

Jeg har advaret dig i et tidligere indlæg, for flere
år siden om, hvad din praksis kunne medføre.

Terje Henriksen

Jeg tror neppe at du har blitt bra pga. psykiatriske medisiner. Det fins
ingen grunn til at de kan helbrede noe som helst. Du kan imidlertid ha
blitt bedre fordi djevelene/parasittene kan ha stanset sine angrep på
deg etter avtale med professorer/psykiatere når dubegynte å ta medisin.

Da jeg fikk anledning til å slutte å ta medisiner
(nevroleptika/nervegift) etter 5 års tvangsmedisinering, ikke et
øyeblikk frivillig, gjorde jeg det, og straks begynte homofile
voldtektsforbrytere å angripe meg i ånden for at jeg skulle få så mange
atferdsforstyrrelser slik at helsevesenet ville konkludere at det var
nødvendig at jeg ble "medisinert" for å holde meg frisk. Denne onde
planen lyktes imidlertid ikke.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Det virker som om kameraten til Mogens stjal den kvinnen han hadde en
åndelig, seksuell opplevelse med, også hennes følelser for han, og han
hadde fremdeles føleser for hennes ånd, inne i hans "kamerats" kropp.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Bjarne Østergård

Gav lægerne dig noget diagnose på din sygdom?

Terje Henriksen

Den 20.10.2015 00.47, skrev Bjarne Østergård:
> Gav lægerne dig noget diagnose på din sygdom?

Hvilken sykdom, evt. "syggdom" er det du snakker om; en fysisk eller en
mental?

--
Terje Henriksen
Kirkenes

https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/domsprofetier/18-676/18-722

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Jeg ved ikke, om det er rigtigt at mig at berette om følgende, men ...

I fredags, altså den 23. okt 2015 får jeg nyhed om, at min kære søster
har fået kræft i næsen og skal strålebehandles.

Ihukom ordene (domsprofetien):

Det skærer mig dybt i hjertet, men der er ikke noget at gøre ved det!

Sandheden er nok, at INGEN af os kan påberåbe os helle overfor Gud!

Som Skaber - hvis Han altså findes - har Han ret til at gå i rette med os,
når vi synder.

Og længere er den historie nok ikke!

Men mit hjerte græder selvfølgelig, for jeg elskede vitterlig min biologiske
søster, men jeg kunne ikke følge med hende ind på syndens vej!

Hun valgte selv at synde, skønt jeg advarede hende og ligefrem sagde
dengang, det hele begyndte, at man kunne dø af det (at lave oprør imod
Gud)!

Herren gav, Herren tog; Herren navn være lovet!
18722

Terje Henriksen

Man kan få kreft ved at onde mennesker (psykologer og psykiatere
m/fjertefølje) setter klær inn med kreftfremkallende
stoffer/kjemikalier. F.eks. hadde jeg et syn der en del av BH'ene i en
BH (brystholder)-fabrikk var innsatt med kreftfremkallende kjemikalier,
som trolig skulle gis til hellige kvinner for at de skulle få kreft, for
å drepe dem og for å mistenkeliggjøre bestemte arveegenskaper, f.eks.
sannhetens gaver som gir til de som tror på sannheten.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

For å være på den sikre siden, kan man jo vaske alle nyinnkjøpte klær
grundig før man begynner å bruke dem, eller så kan man flytte til
ubebodde områder i Afrika hvor man kan gå rundt naken uten risiko for å
bli smittet av forgiftede klær.

--
Terje Henriksen
Kirkenes