Kvinde sags�ger alle homoseksuelle i Guds navn - Re: 2015 uge 19 (news samlet)

Sygelig heksejagt mod seksuelt forstyrrede
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/hus/18-397
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus/18-397

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, May 03, 2015, CET 19:29, GMT 17:29
Subject: 2015 uge 19 (news samlet)
18392 news:55465af6$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/yF6Qne7hviI/qZtfaC6mYS0J

> [...]
> ***nødvendigheden*** af at oprette De Forenede
> Demokratiske Nationer (United Democratic Nations, UDN)
> som en ***sund*** modvægt til FN (UN)!
>
> Hvorfor ?
>
> Fordi fordelene ved UDN er for mange (herunder sund
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg!
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Kvinde sagsøger alle homoseksuelle i Guds navn
Af Lotte Sørensen
07. maj 2015, 07:58
Opd. 07. maj 2015, 08:11
http://nyhederne.tv2.dk/2015-05-07-kvinde-sagsoeger-alle-homoseksuelle-i-guds-navn

En amerikansk kvinde vil sagsøge alle homoseksuelle i verden
på vegne af Gud. Det skriver Huffington Post.

66-årige Sylvia Ann Driskell fra staten Nebraska kalder sig
i søgsmålet for "ambassadør for Gud og hans søn, Jesus
Kristus". Det syv sider lange håndskrevne søgsmål er
indleveret til retten i Omaha, som dog ikke har taget sagen
op eller stævnet nogen.

Kommentar:

Du skal lære at skelne mellem kristne og andre:

Der gælder et sæt regler for os kristne; et andet sæt regler
for andre.

Det er ***fanatisk*** hvis du vil presse dine (vores) kristne
regler ned over hovedet på andre!

Det er fanatisk, fordi du ikke respekterer deres ret til
selv at bestemme over deres liv!

Og det er også fanatisk, hvis du tror, at de kristne normer
skal ***tvinges*** ned over hovedet på et sekulært samfund!

Langt hellere bør du måske ha' ondt af disse mennesker, fordi
langtfra alle af dem er lykkelige. Om det skyldes heksejagt
mod dem, eller om de - i deres kønslige forvirring - har
været udsat for noget traumatisernede under opvæksten; ...
det kan jeg ikke her afgøre.

Hmm ... (memory on from) ...
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus/figures/deformed-house

Jeg (og andre) mener således, at hvis der er opstået en
psykisk skade i opvæksten, da kommer det så desværre også til
at påvirke den videre personlighedsudvikling, herunder
seksualiteten!

Og så nytter det IKKE noget at "reparere" på 6'te sal (apropos
sex), hvis skaden er opstået på 1'te sal (apropos den anale
fase) eller i stuen (apropos den orale fase).

Hvorfor ?

Fordi 6'te sal (apropos sex) måske blot er et **symptom***
på skaden!

Og hvis man udelukkende fokuserer på symptombehandling, da
kan det blive en skrue uden ende. Lige så snart det ene
symptom er færdigbehandlet opstår der et nyt und so weiter!

Det er derfor klogest at finde selve årsagen og så her sætte
ind med en behandling.

"Ruiner" kan nemlig godt genopbygges ... :-)

Du, derimod, gør måske kun ondt værre (med din heksejagt)!

Og kanske du er en af den, der har været årsag til en
seksuel forstyrrelse hos et andet menneske med din - for mig
at se - al, al for frembusende adfærd!

Who knows!

Hvis jeg var søn af dig, da ville jeg i hvert fald føle mig
presset ud i defensiven pga. din maskuline dominans, og mon
ikke jeg vil ta' skade af dette psykisk og således ikke få
udviklet en normal sund maskulin identitet ?

Who knows!

Så "kanske" du BURDE træde et skridt til siden og lade Gud
Helligånd komme til med al sin lægende trøst, fremfor at
***skygge*** for Ham (og dermed også skygge for Kristus, our
Healer)!

Jamen jeg kæmper jo på Guds vegne, kunne du så hertil sige.

Ja, sådan set det måske nok ud ved første øjekast, vil jeg
så svare. Og det er præcis det samme de muslimske religiøse
galninge tror!

Men jeg siger dig: Det er IKKE Gud men blot din egen
***forestilling*** om Gud.

For HVIS det havde været GUd; hvor er da kærligheden henne
(til disse selsuelle forstyrrede mennesker).

Gud er kærlighed, ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1.john+4%3A8&version=DN1933
... og den, der ikke elsker, kender slet ikke Gud
(men laver heksejagt og desværre nogengange det, der er
værre såsom vold, mord, død og ødelæggelse)...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-05-07, Thursday, day no 127, CET 09:26, GMT 07:26)
- "Husk det!"

Nå da da!

Tak Gud at Du også er med i sådanne ting; at Du vil
barmhjertighed, hvilket en heksejagt jo næppe er!

Tak også fordi Du genopretter menneskeliv, og således ikke
efterladen os i rendestenen, møgbeskidte med ødelagte følelser
og fortabte!

Tak at Du læger vores sjælesår og genopbygger vor
personlighed; thi i Dig er vi nye skabninger, det gamle
(falske) er forbi; noget nyt er blevet til (den ægte vare).

Inderlig tak for dette Jesus ... :-)

For more information vedr. personlighedsgenoprettelse m.m.
please jump ...
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus

Terje Henriksen

Homoseksualitet skyldes åndsparasitter som vikler ånder og seksualitet
inn i hverandre, og manglende forstand og vilje til å gjøre det rette.

Og det er faktisk en god grunn til å saksøke en del homofile, nemlig
de som stjeler andres ånd for å skaffe seg seksualitet eller liv, og
tvangsinvolverer heterofile i sin styggedom, og de som drivermed
åndelig voldtekt av heterofile og vil tvinge dem til å bli homofile.
Deres motto er "bli homofil eller dø". Homofile har også vedtatt at de
skal styre verden, ved homofil voldtekt, som jeg nettopp nevnte. Dette
har jeg fått bekreftet fra oven.

Dersom man vil at homofile skal havne i helvete, ildsjøen eller gå
fortapt, da skal man velsigne deres homofile "ekteskap" og samliv og
gjerne la dem gifte seg i kirka. Da vil de tro at slikt samliv er helt
OK, og ikke tenke på at det er galt.

Om man derimot vil at homofile skal bli frelst, skal man advare igjen
og igjen om følgene av deres utukt, dvs. at de ødelegger livet til
folk de involverer i utukten og at Gud vil dømme dem for deres
gjerninger.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Andreas Falck

Den 07-05-2015 kl. 19:43 skrev Terje Henriksen:

> [...]
> og igjen om følgene av deres utukt, dvs. at de ødelegger livet til
> folk de involverer i utukten og at Gud vil dømme dem for deres

Tror du ikke snart det er på tide at du opsøger en psykiater, for de der
"parasitter" du har så travlt med at lege med, trænger nok til
professionel selskab.

En anden løsning, er at du atter holder dig isoleret til den noske
gruppe du snart har fået taget livet helt af.
Andreas Falck
http://bibeltro.dk/

S.A.Thomsen

On Thu, 07 May 2015 19:43:03 +0200, Terje Henriksen wrote:

> Homoseksualitet skyldes åndsparasitter som vikler ånder og seksualitet
> inn i hverandre, og manglende forstand og vilje til å gjøre det rette.

Jeg kan da godt lide bøsser, for så er der jo flere damer til os andre. :-D

Terje Henriksen

On Thu, 07 May 2015 20:01:09 +0200, Andreas Falck <ne...@bibeltro.dk>
wrote:

>Tror du ikke snart det er på tide at du opsøger en psykiater, for de der
>"parasitter" du har så travlt med at lege med, trænger nok til
>professionel selskab.

En psykiater kan ikke fjerne åndsparasitter. Psykiatere er nemlig
komplett udugeligeog uten forstand på den åndelige virkelighet.
Psykiatere (og psykologer) kan imidlertid knuse mennesker og få dem
til å tro på løgner og vrangforestillinger istedet for sannheten, slik
at de mister motstandskraften og blir psyke. Så å oppsøke psykiatere
for et eller annet problem, reelt eller fiktivt, er ikke et råd du bør
gi troende.

>En anden løsning, er at du atter holder dig isoleret til den noske
>gruppe du snart har fået taget livet helt af.

Det var nok aggressive ateister som tok livet av no.samfunn.religion
da kristne som frekventerte gruppen fikk nok av skittkastingen deres.
Det var til slutt bare meg som holdt ut, og ateistene fikk etterhvert
nok av meg da de ikke klarte å få meg hisset opp til å bruke deres
argumentasjonsteknikk. Det er dessuten en generell tendens til at hele
det norske Usenet er dødt, ikke bare de få gruppene jeg skriver i.

Dessuten har sikkert Danmark også et behov for å kunnskap om hemmelige
og ukjente sannheter om hva som plager dem, slik at sannheten kan
sette dem fri.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Hva sier du dersom de stjeler din dame, og forsøker å sjekke deg opp
fordi de tror at de har blitt forelsket i deg?

--
Terje Henriksen
Kirkenes

S.A.Thomsen

On Fri, 08 May 2015 06:34:34 +0200, Terje Henriksen wrote:

> Hva sier du dersom de stjeler din dame, og forsøker å sjekke deg opp
> fordi de tror at de har blitt forelsket i deg?

Hvorfor skulle en bøsse dog stjæle en dame.??? :-D

Terje Henriksen

En homofil parasitt kan stjele en dames ånd for å skaffe seg
kvinnelige lyster overfor heterofile menn.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

S.A.Thomsen

On Sun, 10 May 2015 22:28:01 +0200, Terje Henriksen wrote:

> En homofil parasitt kan stjele en dames ånd for å skaffe seg
> kvinnelige lyster overfor heterofile menn.

Tag dine piller. :-(

Bjarne Østergård

Helt ærligt, tror du selv på det du skriver? Og ved du egentlig hvad det er du skriver?

Er det noget stemmerne inde i dit hoved har fortalt dig..?

For så syntes jeg ærlig talt, at du skulle be de stemmer om at komme med en ordentlig forklaring eller om at de holder mund.

For det er altså en værre gang vrøvl og pladder de kommer med.

Terje Henriksen

Lær deg litt om virkeligheten.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Og du vet tydeligvis ingenting om dette. Har du hatt dårlige
erfaringer med psykiatere som har lært deg det du skriver? Jeg ville
ikke ha stolt på hverken dem eller psykologer i fem sekunder.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

S.A.Thomsen

On Wed, 13 May 2015 01:25:03 +0200, Terje Henriksen wrote:

> Lær deg litt om virkeligheten.

Jeg ved langt mere om virkeligheden end du gør. :-P

S.A.Thomsen

On Wed, 13 May 2015 18:51:05 +0200, Rado wrote:

> Nah, overskuddet er jo bare lesbiske... :-)

Det ændrer da ikke på pointen.

Hvis der ikke havde været nogen bøsser, ville der være færre damer til os
andre. :-P

S.A.Thomsen

On Wed, 13 May 2015 18:48:54 +0200, Rado wrote:

> Jeg formoder "fra oven" betyder den russiske regering? :-)

Det er nok nærmere Karlsson på taget. :-D

https://www.viasat.dk/film/karlsson-paa-taget

Bjarne Østergård

Det kunne også være rotterne på loftet.

Per Rønne

Tjae, møder man unge knægte i 20erne, såvel på universiteterne som på de
brune værtshuse, så finder man hurtigt ud af at de alle er praktiserende
biseksuelle. I hvert fald når de er uden fast kæreste.

Og de kan såmænd lide både at penetrere, og blive penetreret.

Man kan da også se at drengene er begyndt at voldtage hinanden i de mest
voldelige fængsler for unge op til 23 (pigerne bliver nu flyttet ud i
særlige kvindefængsler).

Dette var tidligere helt uhørt i en dansk sammenhæng. Men efter hvad jeg
får at vide er det ikke (udelukkende) fordi en stigende andel af de
indsatte er udlændinge.

Uden for snævre kredse (og fra de som regel ældre bidragydere til
debatten på usenet) er sex med også eget køn simpelthen blot blevet en
naturlig del af livet - og arten Homo sapiens er som bonoboer,
chimpanser og gorillaer simpelthen biseksuel.

<https://www.youtube.com/watch?v=6V4WYvDEjYI>
<http://da.wikipedia.org/wiki/Homoseksualitet_blandt_dyr#Giraffer>
<http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual_behavior_in_animals#Giraffes>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Per Rønne

Rado <ra...@fjernpost1.tele.dk> wrote:

> Jeg formoder "fra oven" betyder den russiske regering? :-)

Terje er måske gammel messedreng i den katolske kirke, og har det der
fra sin gamle præst ...

S.A.Thomsen

On Thu, 14 May 2015 05:48:58 +0200, Per Rønne wrote:

> Tjae, møder man unge knægte i 20erne, såvel på universiteterne som på de
> brune værtshuse, så finder man hurtigt ud af at de alle er praktiserende
> biseksuelle. I hvert fald når de er uden fast kæreste.

"alle".???

> [...]
>
> Man kan da også se at drengene er begyndt at voldtage hinanden i de mest
> voldelige fængsler for unge op til 23 (pigerne bliver nu flyttet ud i

Det har de da altid gjort. Det er et spørgsmål om magt.

> [...]
> naturlig del af livet - og arten Homo sapiens er som bonoboer,
> chimpanser og gorillaer simpelthen biseksuel.

Den må du længere ud på landet med. :-(

Per Rønne

S.A.Thomsen <s_a_t...@yahoo.com> wrote:

> "alle".???

Måske skulle du komme lidt mere ud i nattelivet, især i København, og
snakke med unge mennesker ... og ja, jeg kan naturligvis ikke udtale mig
om forholdene langt ude på landet.

"Alle"? Naturligvis er der undtagelser, og de mange jeg har det fra
fortæller da også, at de ikke kunne finde på at /voldtage/ dem de er
sammen med.

> Det har de da altid gjort. Det er et spørgsmål om magt.

Ikke i danske fængsler. Og nej, det er ikke (udelukkende) et spørgsmål
om magt.

I de amerikanske fængsler har smukhed og ungdom hele tiden været en
ulempe. Selv fysisk styrke er ikke til megen nytte her - når de er mange
mod en om at trække bukserne af offeret, og holde ham fast mens de på
skift får udløst deres drifter.

> Den må du længere ud på landet med. :-(

Du tror altså på at giraffer er monogame, rent heretoseksuelle dyr?

S.A.Thomsen

On Thu, 14 May 2015 06:38:00 +0200, Per Rønne wrote:

> Måske skulle du komme lidt mere ud i nattelivet, især i København, og
> snakke med unge mennesker ...

Hvis jeg husker rigtigt, så er du (som jeg selv) ikke helt ung længere, og
jeg tvivler kraftigt på at du ved noget som helst om unge mænds sexualitet.

> og ja, jeg kan naturligvis ikke udtale mig
> om forholdene langt ude på landet.

Du behøver bare at komme udenfor Valby Bakke. :-P

> "Alle"? Naturligvis er der undtagelser,

Her "ude på landet" (Fyn), er det bøsser et særsyn, selvom der sikkert er
et "mørketal" der ikke vil indrømme det, men alt påstå at det er "alle med
undtagelser" er helt ude i hampen. :-(

> og de mange jeg har det fra
> fortæller da også, at de ikke kunne finde på at /voldtage/ dem de er
> sammen med.

Underlig omgangskreds du har. :-(

> Ikke i danske fængsler. Og nej, det er ikke (udelukkende) et spørgsmål
> om magt.

Det er det da alle steder. Selv voldtægt af kvinder handler mest om magt og
ikke om sex.

> [...]
> ulempe. Selv fysisk styrke er ikke til megen nytte her - når de er mange
> mod en om at trække bukserne af offeret, og holde ham fast mens de på

Hvilket ikke ændrer på at det handler om magt.

> Du tror altså på at giraffer er monogame, rent heretoseksuelle dyr?

Har jeg sagt det.? Nej vel. :-P

Men at påstå at mennesker er bisexuelle FORDI man mener at chimpanser og
gorillaer er det, er for langt ude.

Jeg har hørt påstande om at ALLE mennesker skulle være bisexuelle, men at
flertallet bare ikke "tør indrømme det", og det er det pure nonsens. :-(

Per Rønne

S.A.Thomsen <s_a_t...@yahoo.com> wrote:

> Hvis jeg husker rigtigt, så er du (som jeg selv) ikke helt ung længere, og
> jeg tvivler kraftigt på at du ved noget som helst om unge mænds sexualitet.

Ikke ved personlig erfaring. Men jeg ved hvad studenterne siger i
studentercaféen, og hvad de unge knægte åbenlyst siger ved bardisken på
de brune værtshuse.

> Du behøver bare at komme udenfor Valby Bakke. :-P

Jeg bor skam vest for Valby Bakke ... og har gjort det stort set hele
mit liv.

På Husumvej, nær Frederikssundsvej, i Brønshøj ... i et villakvarter.

> Her "ude på landet" (Fyn), er det bøsser et særsyn, selvom der sikkert er
> et "mørketal" der ikke vil indrømme det, men alt påstå at det er "alle med
> undtagelser" er helt ude i hampen. :-(

Jeg taler jo netop ikke om bøsser, men om helt almindelige unge
mennesker der regner med at blive gift med en pige, som de vil have børn
med.

> [...]

> ikke om sex.

> Hvilket ikke ændrer på at det handler om magt.

Jeg siger kun at det /også/ handler om sex - i et miljø hvor sex kun kan
finde sted med en af samme køn.

> Har jeg sagt det.? Nej vel. :-P

Din kommentar faldt lige efter mine henvisninger til giraffer.

> Men at påstå at mennesker er bisexuelle FORDI man mener at chimpanser og
> gorillaer er det, er for langt ude.

*Mener* man kun at chimpanser og gorillaer er biseksuelle? Se mine
links.

> Jeg har hørt påstande om at ALLE mennesker skulle være bisexuelle, men at
> flertallet bare ikke "tør indrømme det", og det er det pure nonsens. :-(

Erfaringerne fra antikken, fra fængselssystemet og fra nutidens unge, i
hvert fald dem der bor i storbyen, viser så blot det du anser som 'det
pure nonsens'.

S.A.Thomsen

On Thu, 14 May 2015 08:25:25 +0200, Per Rønne wrote:

> Ikke ved personlig erfaring. Men jeg ved hvad studenterne siger i
> studentercaféen, og hvad de unge knægte åbenlyst siger ved bardisken på
> de brune værtshuse.

Nu ved jeg ikke hvad "brune værtshuse" er, men formoder det er bøsse-barer.

MEN hvis det er dit erfarings-grundlag, så er det IKKE mig der trænger til
at komme lidt ud i virkeligheden. :-P

> Jeg bor skam vest for Valby Bakke ... og har gjort det stort set hele
> mit liv.
>
> På Husumvej, nær Frederikssundsvej, i Brønshøj ... i et villakvarter.

Da jeg var lille var jeg hvert år på sommerferie hos min mormor, der boede
ca. 1 km fra Husum station.

> Jeg taler jo netop ikke om bøsser, men om helt almindelige unge
> mennesker der regner med at blive gift med en pige, som de vil have børn
> med.

Nu er mine unger alle i den aldersgruppe, og "biseksuelle mænd/drenge" er
IKKE noget der bliver snakket om OVERHOVEDET (selvom der sikkert eksisterer
nogen).

> Helt almindelige unge mennesker ...

STADIG Underlig omgangskreds du har. :-P

> Jeg siger kun at det /også/ handler om sex - i et miljø hvor sex kun kan
> finde sted med en af samme køn.

Eller med sig selv. :-P

Efter hvad jeg ved (har ikke den store viden på området), så er homo-sex
IKKE accepteret i fængslet, med mindre det handler om at "få nogen ned med
nakken". Man gør det ikke "for fornøjelsens skyld".

> Din kommentar faldt lige efter mine henvisninger til giraffer.

Og den hørte til din kommentar om at homo-sex er blevet en naturlig ting
blandt mennesker. Det er absolut IKKE min erfaring.

> *Mener* man kun at chimpanser og gorillaer er biseksuelle? Se mine
> links.

Er der nogen der VED om det kandler om sex, eller det handler om struktur
og hakkeorden i flokken.?

> Erfaringerne fra antikken, fra fængselssystemet og fra nutidens unge, i
> hvert fald dem der bor i storbyen, viser så blot det du anser som 'det
> pure nonsens'.

Hvad der skete i antikken er da komplet irrelevant. Hvad der foregår i
fængselssystemer handler MEST om magt. Hvad der handler om "nutidens unge"
så bør du komme lidt mere ud i virkeligheden, hvor det IKKE er almindeligt.

Jeg tror at hvis en ung mand her i byen begynde at foreslå lidt
"bagbordsindianer-sex" så ville han få bank. af ca. 99% af dem omkring ham.

S.A.Thomsen

On Thu, 14 May 2015 09:53:48 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Da jeg var lille var jeg hvert år på sommerferie hos min mormor, der boede
> ca. 1 km fra Husum station.

PS: Jeg undrer mig over at postnummer 2650 er Hvidovre. Jeg mener helt
bestemt at det var 2650 Brønshøj da min mormor levede.

Måske husker jeg forkert.

Martin Larsen

On 05/14/2015 05:48 AM, Per Rønne wrote:

> [...]
>
> Man kan da også se at drengene er begyndt at voldtage hinanden i de mest
> voldelige fængsler for unge op til 23 (pigerne bliver nu flyttet ud i

Kan man se det?

Det er da muligt at al den homo-propaganda som befolkningen bliver udsat
for fx fra det overflødige studie som kaldes "kønsforskning" som ofte
ledes af perverse personer, der har som mål at skaffe flere ind i
folden, desværre fører til at flere unge eksperimenterer lidt mere end
tidligere, men regn ikke med noget skred PER ;-)

Andreas Falck

Den 14-05-2015 kl. 10:13 skrev Martin Larsen:

> men regn ikke med noget skred PER ;-)

DET bliver Per da meget ked af at høre. Han har jo en drømmefantasi om
at snart vil hele verden springe ud og bekende sig som homoseksuel og at
der derfor skal oprettes statsfinancierede offentlige bollesteder på
hvert gadehjørne ;-)

Carl Alex Friis Nielsen

On 14-05-2015 09:53, S.A.Thomsen wrote:

> Og den hørte til din kommentar om at homo-sex er blevet en naturlig ting
> blandt mennesker. Det er absolut IKKE min erfaring.

Pas på med brugen af ordet "naturlig" - jeg går ud fra du mener "normal"
eller "almindelig"?

Homseksuelle forekommer naturligt i befolkningen - det er ikke noget de
har besluttet eller noget nogen har påvirket dem til. At de dyrker
homo-sex er ganske naturligt. Jeg håber ikke du mener homoseksulle ikke
er mennesker.

Carl Alex Friis Nielsen

On 14-05-2015 05:48, Per Rønne wrote:

> [...]
> naturlig del af livet - og arten Homo sapiens er som bonoboer,
> chimpanser og gorillaer simpelthen biseksuel.

At diverse arter af flokdyr hopper på/lader sig hoppe på som udtryk for
dominans/underkastelse betyder sku da ikke de dyrker sex. Jeg tvivler i
hvert tilfælde på at dyrene render rundt og dyrker analsex.

S.A.Thomsen

On Thu, 14 May 2015 12:03:23 +0200, Carl Alex Friis Nielsen wrote:

> Pas på med brugen af ordet "naturlig" - jeg går ud fra du mener "normal"
> eller "almindelig"?

Du har ret. Ordet "naturlig" er ikke det korrekte ord at bruge her. :-)

> Homseksuelle forekommer naturligt i befolkningen - det er ikke noget de
> har besluttet eller noget nogen har påvirket dem til.

Det er der delte meninger om.

> At de dyrker
> homo-sex er ganske naturligt.

Der er intet naturligt ved det, men jeg går ud fra du mener "normalt"
eller "almindeligt"? :-)

> Jeg håber ikke du mener homoseksulle ikke
> er mennesker.

Nej da, de er mennesker lige som alle andre. Nogen mennesker er bare mere
normale/naturlige end andre.

Homo-seksuells kan jo ikke formere sig "internt", så det kan jo ligesom
ikke være arveligt. :-P

Terje Henriksen

Det er intet som tyder på det når du avviser store deler av
virkeligheten uten beviser.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Bjarne Østergård

Jeg indrømmer gerne at jeg som Ca 15årige opdagede at jeg måtte være lesbisk.

Jeg fandt nemlig ud af at jeg var mest til kvinder, og hvor dejlige de er.

Og forresten tror jeg at homoseksualitet er en psykisk livsstils lidelse.
Det smitter tit efter hvilken grupper man er i.

Terje Henriksen

On Wed, 13 May 2015 18:48:54 +0200, Rado <ra...@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Jeg formoder "fra oven" betyder den russiske regering? :-)

Neida, fra himmelen. Jeg fikk beskjed om at jeg "bare kunne prøve å gi
meg". Det gjaldt mitt syn på homofil synd, og ikke det jeg pga. en
kortslutning skriver over.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

On Thu, 14 May 2015 05:48:58 +0200, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Terje er måske gammel messedreng i den katolske kirke, og har det der
>fra sin gamle præst ...

Neida, jeg er medlem av den norske statskirken, og kommuniserer i
ånden med beboere i himmelen.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

On Thu, 14 May 2015 12:03:23 +0200, Carl Alex Friis Nielsen
Det er mange homofile menn som stjeler andre menns koners eller
kjæresters ånd for å skaffe seg liv og lyst (fordi de er døde). De kan
da begynne å tro at de er forelsket i disse mennene fordi de har
stjålet deres livspartner og føler som henne.

Jeg er noe plaget av slike rompelus som har betalt oppdrag fra
psykologer på å "ta meg helt ned" som de sier.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

S.A.Thomsen

On Thu, 14 May 2015 12:53:00 +0200, Terje Henriksen wrote:

> Det er intet som tyder på det når du avviser store deler av
> virkeligheten uten beviser.

Meget af det som DU kalder "virkelighed" (uden at have beviser), kalder
næsten alle andre FANTASI. :-P

Terje Henriksen

Jeg tror at homoseksualitet blant dyr skyldes menneskelige
åndsparasitter som stjeler dyrenes ånd, skitner dem til og gir dem
gale holdninger og lyster. Homoseksualitet er aldri naturlig; den er
kunstig, forårsaket av tyver.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

De prøver kanskje på å bøte på det ved å adoptere barn som de kan
homoinfisere til å føre "arven" videre?

--
Terje Henriksen
Kirkenes

S.A.Thomsen

On Thu, 14 May 2015 14:40:27 +0200, Terje Henriksen wrote:

> De prøver kanskje på å bøte på det ved å adoptere barn som de kan
> homoinfisere til å føre "arven" videre?

Det bliver det sgu da ikke mere arveligt af, fjols.

Per Rønne

2700 Brønshøj.

Per Rønne

S.A.Thomsen <s_a_t...@yahoo.com> wrote:

> Nu ved jeg ikke hvad "brune værtshuse" er, men formoder det er bøsse-barer.

Et 'brunt' værtshus er værtshuset 'henne om hjørnet'. I modsætning til
fx en cafe. Et brunt værtshus er et værtshus med brune vægge, brun bar,
brune borde og brune stole.

> MEN hvis det er dit erfarings-grundlag, så er det IKKE mig der trænger til
> at komme lidt ud i virkeligheden. :-P

At du ikke ved hvad et brunt værtshus tyder på at det er dig der trænger
til at komme lidt ud i virkeligheden:

<http://da.wikipedia.org/wiki/Værtshus>

<https://www.google.dk/search?q=%22brunt+værtshus%22&client=safari&rls=en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6ahUVdfhLcWRsAG0hoCwBA&ved=0CDIQsAQ>

> [...]
> IKKE noget der bliver snakket om OVERHOVEDET (selvom der sikkert eksisterer

Måske ikke over for forældrene.

> STADIG Underlig omgangskreds du har. :-P

Ja, universitetsstuderende og (på de lokale) mekanikerlærlinge ?

> [...]
> IKKE accepteret i fængslet, med mindre det handler om at "få nogen ned med
> nakken". Man gør det ikke "for fornøjelsens skyld".

Så tager du fejl.

Prøv fx dette link:

<http://modernlifereview.com/true-story-prison-rape-bisexual-inmate/>

> Og den hørte til din kommentar om at homo-sex er blevet en naturlig ting
> blandt mennesker. Det er absolut IKKE min erfaring.

Det er ikke 'blevet' men har altid været ...

> Er der nogen der VED om det kandler om sex, eller det handler om struktur
> og hakkeorden i flokken.?

Det handler om sex. Og har naturligvis meget at gøre med at holde en
gruppe sammen. Ja, den evolutionært 'letteste' måde at få hanner i samme
gruppe til at samarbejde på, i stedet for blot at kæmpe om adgangen til
hunnerne, er at hannerne udvikler genvarianter der får dem til at
'tænde' på hinanden.

Grunden til at amerikanske bønder er så interesserede i at få deres
tyrekalve kastreret er at er to tyrer sammen, går de øjeblikkelig løs på
hinanden. De har analt samleje ... hvilket amerikanere altså finder
ulækkert at se på. Derfor kastration med efterfølgende
hormonindsprøjtninger.

> Hvad der skete i antikken er da komplet irrelevant.

Det er i allerhøjeste grad relevant - hvis man ser biologisk på det.

> [...]
>
> Jeg tror at hvis en ung mand her i byen begynde at foreslå lidt
> "bagbordsindianer-sex" så ville han få bank. af ca. 99% af dem omkring ham.

Ikke i dagens København. Men du bor jo også 'lidt' ude på landet - og
har sikkert aldrig berørt spørgsmålet over for dagens ungdom.

Og - for et par år var jeg ganske uvidende om dette, som må være sket
inden for de sidste 10-15 år.

Per Rønne

S.A.Thomsen <s_a_t...@yahoo.com> wrote:

> Homo-seksuells kan jo ikke formere sig "internt", så det kan jo ligesom
> ikke være arveligt. :-P

<http://www.tiem.utk.edu/~gavrila/PAPS/Savolainen_Lehmann.pdf>

En biologisk model der viser hvordan udviklingen af blot én genvariant
der koder for homoseksuel adfærd vil kunne gøre arten som sådan -
biseksuel.

Øger det gruppens overlevelseschancer hvis hannerne /også/ tænder på
hinanden, så er der tale om et selektivt pres mod biseksualitet hos
hannerne.

Eksempel: Dyr der danner haremer: én han med mange hunner. Når en
han-unge bliver kønsmoden smides den ud 'hjemmefra'.

En enlig han-unge er i stor fare for at blive ædt af rovdyr. Slutter den
sig sammen med andre enlige hanner, i en ungkarlegruppe, øges
overlevelseschancerne. Den evolutionært letteste måde at få sådanne
enlige hanner til at knytte sig til hinanden er at de - tænder seksuelt
på hinanden.

S.A.Thomsen

On Thu, 14 May 2015 16:42:00 +0200, Per Rønne wrote:

> 2700 Brønshøj.

Ja, det kan jeg se, men som jeg husker det var postnummeret 2650 Brønshøj,
da jeg for 40-50 år siden sendte breve til min mormor.

Måske er det ændret siden dengang. Og måske husker jeg som sagt forkert.

S.A.Thomsen

Helt ærligt. Det er sgu langt ude. :-(

Evolutionsmæssigt var det bedst for enlige hanner at knytte sig til
hinanden, for dem der ikke gjorde det blev ædt.

S.A.Thomsen

> Et 'brunt' værtshus er værtshuset 'henne om hjørnet'. I modsætning til
> fx en cafe. Et brunt værtshus er et værtshus med brune vægge, brun bar,
> brune borde og brune stole.

Ok, Jeg kommer ikke så "fine" steder. :-D

> At du ikke ved hvad et brunt værtshus tyder på at det er dig der trænger
> til at komme lidt ud i virkeligheden:
>
> <http://da.wikipedia.org/wiki/Værtshus>

Jeg kom bare i tanke om bøssers yndlings-kaffe: Brun Cirkel. :-D

> <https://www.google.dk/search?q=%22brunt+værtshus%22&client=safari&rls=en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6ahUVdfhLcWRsAG0hoCwBA&ved=0CDIQsAQ>

Som sagt. Jeg har aldrig haft brug for at søge på "brunt værtshus".

> Måske ikke over for forældrene.

Heller ikke indbyrdes. Jeg får MEGET at vide af mine unger om hvad deres
jævnaldrende gør og siger. :-)

> Så tager du fejl.
>
> Prøv fx dette link:
>
> <http://modernlifereview.com/true-story-prison-rape-bisexual-inmate/>

citat fra dit link:

"The first night was the first time I was raped. I was heading back to my
cell, when a bunch of guys just grabbed me. This huge bodybuilder-type
forced himself on me. He was one of the most respected guys in there, so
nobody challenged him, and I was way too small to do anything myself. There
wasn’t much I could do at that point.

After that, I essentially became his property. In TV and movies, they call
it a bitch, although nobody calls it that in prison. It wasn’t the worst
thing in the world. He protected me – I almost never got beat up."

Altså som jeg skrev: Det drejer sig om MAGT.

> Det er ikke 'blevet' men har altid været ...

Det tror jeg ikke på. Det er en mental afvigelse, der evolutionært vil uddø
af sig selv.

> [...]
> gruppe til at samarbejde på, i stedet for blot at kæmpe om adgangen til
> hunnerne, er at hannerne udvikler genvarianter der får dem til at

Sludder. Årsagen kan da være at dem der IKKE vil være med i en flok, bliver
ædt af rovdyr, og at sex indenfor gruppen bliver brugt til at skabe et
hiraki og en hakkeorden.

> Grunden til at amerikanske bønder er så interesserede i at få deres
> tyrekalve kastreret er at er to tyrer sammen, går de øjeblikkelig løs på
> hinanden.

Ja, de vil kæmpe om hunnerne.

> De har analt samleje ...

Det har jeg sgu ALDRIG hørt om. :-(

Dokumentation tak.

> hvilket amerikanere altså finder
> ulækkert at se på. Derfor kastration med efterfølgende
> hormonindsprøjtninger.

Hvad i alverden snakker du om.???

> Det er i allerhøjeste grad relevant - hvis man ser biologisk på det.

Nej, det er det ikke. I antikken handlede det meget om hvem der kunne finde
på det mest perverse, for at "overgå" andre.

> Ikke i dagens København.

Jeg er YDERST sjældent i København, men kunne tænke mig at storbyen
tiltrækker hele landets bi/homo-sexuelle.

> Men du bor jo også 'lidt' ude på landet - og
> har sikkert aldrig berørt spørgsmålet over for dagens ungdom.
>
> Og - for et par år var jeg ganske uvidende om dette, som må være sket
> inden for de sidste 10-15 år.

Eller kommer du bare på mærkelige steder, hvor sådanne personer også
samles. :-P

Bjarne Østergård

Dine teorier om homoseksualitet er lige så logisk og rigtig, som Hitlers ide om de forskellige racer, samt at man ved hjælp af målinger af kraniet kunne fastslå om personen var en røver, tyveknægt, voldtægtsforbryder, jøde eller andet meget grimt.

Homoseksualitet er slet og ret en psykisk perversitet som bør behandles på lige fod med andre psykiske perversiteter.

Men det er jo politisk ukorrekt at mene noget sådant.

Per Rønne

Jeg er vokset op i Husum (Brønshøj postdistrikt). Da jeg boede uden for
området boede mine forældre der stadig. Jeg har aldrig hørt om andet end

Per Rønne

Og den letteste måde det sker, genetisk set, er at de udvikler seksuel
atraktion til hinanden.

Per Rønne

I realiteten er det jo dig der ligger nærmest Hitlers forestillinger,
når du nu kan skrive som du gør.

S.A.Thomsen

Det har da inget med let/svært at gøre. Dem der gjorde det overlevede, dem
der ikke gjorde det blev ædt. Simpel "Darvin udvælgelse".

PS: At homosexualitet skulle være genetisk bestemt, er noget nonsens.

Carl Alex Friis Nielsen

On 14-05-2015 16:42, Per Rønne wrote:

> overlevelseschancerne. Den evolutionært letteste måde at få sådanne
> enlige hanner til at knytte sig til hinanden er at de - tænder seksuelt
> på hinanden.

Jeg kan af erfaring fortælle dig at det at medlemmer af en gruppe
forelsker sig i hinanden kan føre til ufatteligt meget bøvl for gruppen
og kan udgøre en trussel for gruppens eksistens.

Så den virkelige verden passer ikke med din teori.

Per Rønne

Carl Alex Friis Nielsen <ca...@mail.dk> wrote:

Det er ikke min teori. Det er hvad man arbejder med i evolutionær
genetik.

I øvrigt taler jeg ikke om 'forelskelse'.

Per Rønne

S.A.Thomsen <s_a_t...@yahoo.com> wrote:

> Det har da inget med let/svært at gøre. Dem der gjorde det overlevede, dem
> der ikke gjorde det blev ædt. Simpel "Darvin udvælgelse".

En lille mutation forekommer så hyppigere end et utal af store.

> PS: At homosexualitet skulle være genetisk bestemt, er noget nonsens.

Måske skulle du så lige læse dette link fra Nature (11. januar 2007)
igen:

<http://www.tiem.utk.edu/~gavrila/PAPS/Savolainen_Lehmann.pdf>

EVOLUTIONARY BIOLOGY

Genetics and bisexuality

Vincent Savolainen and Laurent Lehmann

A population-genetic model indicates that if there is a gene responsible
for homosexual behaviour it can readily spread in populations. The model
also predicts widespread bisexuality in humans.

For human societies at large, homosexuality is a sensitive issue. For
biologists it is an intriguing one1,2. How can genes influencing
homosexual — and so non-reproductive — behaviour be favoured by natural
selection? An answer is offered by Gavrilets and Rice in a paper that
has just appeared in Proceedings of the Royal Society3. They provide a
population-genetic analysis that explains why, in theory, a gene pre-
disposing an individual to homosexual behav- iour would spread in a
population, and that predicts its widespread occurrence in humans and
other sexually reproducing species.

No predisposing gene for homosexual behaviour has been identified, but
there is evidence that genetic controls are involved: for example, human
twins are more likely both to be gay compared with non-identical
brothers; and male homosexuality is more often inherited maternally,
indicating that heritable maternal effects and/or genes linked to the X
chromo- some are in operation. However, unlike heterosexuals, who devote
a significant amount of time to reproductive sex, homosexuals are
involved in non-reproductive sex, hampering the direct transmission of
any gene underlying this behaviour. Homosexuality has a cost to fit-
ness — that is, the ability of an individual to produce offspring that
survive and reproduce — and it can only evolve if it otherwise provides
indirect benefits to reproduction.

Three main mechanisms have been proposed in which variety in genes
controlling homosexuality could be maintained in a population:
overdominance, sexually antagonistic selection, and kin altruism. For
simplification, we will consider here male homosexuality, but these
mechanisms also apply to female homosexuality. They also apply no matter
how many genes contribute, but Gavrilets and Rice's analysis deals with
a single theoretical gene and its two variants (alleles).

First, in the case of overdominance, a 'gay allele' would result in
homosexual behaviour in an individual who has received this allele from
both parents (homozygous), but would provide an advantage to the
heterozygote (where only one parent has transmitted the gay allele).
This situation would be similar to the renowned example of sickle-cell
anaemia in Africa, a genetically inherited disease controlled by a
deficient allele. Homozygotes for this allele suffer severe disorders.
But because this allele con- fers resistance to malaria when
heterozygous, it is maintained in human populations exposed to malaria.

Under this scenario, heterozygotes for the gay allele may have higher
success in attracting females and/or their sperm may have some
competitive advantage.

In the second case, sexually antagonistic selection, a gay allele would
result in a cost when expressed in males ('feminization' and loss of
fitness), which would be counterbalanced by a fitness advantage when it
is expressed in females.

In the third hypothesis, kin altruism, homosexuals would help their own
family members, increasing the fitness of their relatives and therefore
the probability that a gay allele is passed on to the next generation.
These hypotheses have previously been speculative, but they have now
been modelled and formalized by Gavrilets and Rice. The authors adapted
the classical population-genetic equations established by J. B. S.
Haldane and describe the evolution of the frequency of two alleles at
one locus, in large populations for which each allele may result in
sex-specific effects on fitness. Considering hypothetical straight and
gay alleles, Gavrilets and Rice document the conditions of relative
costs and benefits to fitness under which the gay allele can enter a
population of straight alleles and be maintained subsequently. They
establish the conditions under both the overdominance and sexually
antagonistic-selection hypotheses for a homosexual gene that would be
located on autosomes (non-sexual chromosomes) or on the X chromosome.
These conditions still remain to be evaluated in the kin-altruism
hypothesis.

Crucially, in these population-genetic mod- els, a gay allele will
produce variable degrees of homosexual behaviour, which is equivalent to
the fitness cost of that behaviour (which, for example, could be
interpreted as the propor- tion of time devoted to homosexual rather
than reproductive sex). If one homozygous individual is not at all
involved in reproductive sex, then the cost of homosexuality is maximal
and this individual's phenotype is obviously strictly gay; however, in
all other combinations, homozygous individuals exhibit a degree of
bisexual behaviour depending on the costs.

Gavrilets and Rice show that, for a large set of costs and benefits, the
gay allele can invade a population. Under overdominance, once a gay
allele has entered a population it will be maintained in a polymorphic
equilibrium, and this is easier if the homosexual gene is autosomal
rather than X-linked. Further, under sexually antagonistic selection,
the gay allele may even go to fixation — that is, each individual will
become homozygous for this allele — thus implying widespread
bisexuality.

This theoretical framework is an advance in evolutionary biology and
studies of human behaviour because it generates several testable
predictions: for example, if a gene influencing homosexuality is linked
to the X chromosome, then it would support the sexual-antagonism
hypothesis rather than overdominance. The framework will be used to
guide research on the genetic basis of male and female homosexuality,
and will help in resolving the 'Darwinian paradox of male
homosexuality'. But it is of course theory only. Tasks for the future
are to establish more precisely the costs and benefits of such behaviour
in natural populations1. Such knowledge will help fine-tune these models
of sexual orientation and show whether overdominance or antagonistic
selection has been operating in mammals and throughout human history.

Vincent Savolainen is at the Jodrell Laboratory, Royal Botanic Gardens,
Kew, Richmond TW9 3DS, UK.

Laurent Lehmann is in the Department of Genetics, University of
Cambridge, Cambridge CB2 3HE, UK. e-mails: v.savo...@kew.org;
l.le...@gen.cam.ac.uk

1. Bagemihl, B. Biological Exuberance: Animal Homosexuality and Natural
Diversity (St Martin's Press, New York, 1999).

2. Camperio-Ciani, A., Corna, F. & Capiluppi, C. Proc. R. Soc.
Lond. B 271, 2217–2221 (2004).

3. Gavrilets, S. & Rice, W. R. Proc. R. Soc. Lond. B 273,
3031–3038 (2006).

4. Wilson,E.O.Sociobiology:The New Synthesis(Harvard
Univ. Press, 1975).

5. MacIntyre, F. & Estep, K. W. Biosystems 31, 223–233
(1993).

6. Haldane,J.B.S.Trans.Camb.Phil.Soc.23,19–41(1924).

7. Karlin, S. Am. Math. Mon. 79, 699–739 (1972).

===

Se i øvrigt følgende dansk-sprogede artikel:
<http://videnskab.dk/kort-nyt/homoseksualitet-hjalp-maske-vores-forfaedre-til-knytte-band>

Og lidt om årsagerne til homofobi:

<http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/assault/roots/freud.html>

... frygt for den homoseksuelle side i én selv ...

S.A.Thomsen

On Fri, 15 May 2015 18:21:45 +0200, Per Rønne wrote:

> [...]
> for homosexual behaviour it can readily spread in populations. The model
> also predicts widespread bisexuality in humans.

Læg mærke til ordene "indicates that IF there is a gene"

> They provide a
> population-genetic analysis that explains why, in theory, a gene pre-
> disposing an individual to homosexual behaviour............

Læg mærke til ordene "in theory".

> No predisposing gene for homosexual behaviour has been identified

Det forklarer sig selv. :-)

> , but
> there is evidence that genetic controls are involved: for example, human
> twins are more likely both to be gay compared with non-identical
> brothers;

Hvilket sikkert skyldes deres fælles opvækst.

Og sådan kan jeg blive ved med at pille teksten fra hinanden.....

<snip resten>

Bjarne Østergård

Jeg kalder bare en spade for en spade.
Nu er det blevet moderne at skille sig ud fra mængden så man kan blive lagt mærke til.

Dets mere pervers dets bedre.

Hvis man ikke kan gøre for at man er homoseksuel, hvorfor tror du så man kan gøre for at man er pædofil, eller voldtægts mand.

Så det skal da også være lovlig og helt almindeligt ikke.

Nej selvfølgelig ikke.

Men principperne er de samme.

Terje Henriksen

Så du har foretatt en spørreundersøkelse blant alle på jorda?

Sannheten er forøvrig ikke avhengig av hvor mange som tror på den.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Dersom man fører galskapen videre i ånden fra voksne til barn osv., så
blir den på en måte arvelig.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

On Thu, 14 May 2015 16:42:00 +0200, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:
Det er nok bare eventyr. Homoseksualitet har intet med arveegenskaper
å gjøre, ihvertfall ikke fysiske. Homoseksualitet skyldes at f.eks.
folks ånder infiltreres i hverandre, ved åndstyveri, slik at deres
seksualitet påvirker eller domineres av en annen. Det er derfor viktig
at alle som kommer ut for slike situasjoner, holder seg på den rene
sti og holder seg unna homoseksuelt samliv, for å bevare renheten og
få kraft og støtte fra Gud til å motstå åndsparasittene.

--
Terje Henriksen
Kirkenes