Forud for enhver *vækkelse* er der muligvis et satanistisk angreb + Heaven-Break (Eksorcisme) - Re: 2019 uge 39 (news samlet)

Forud for enhver *vækkelse* er der muligvis et satanistisk angreb
+ Heaven-Break (Eksorcisme)

File 21.808 ...
Revival (Awakening, Vækkelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/revival/21-808
Excorsismus (Eksorcisme, dæmon- og djævleuddrivelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-808
Psychotherapy
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/hus/21-808
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/therapy/21-808
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus/21-808
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/21-808
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/defense-mechanisms/21-808

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/revival/21-808

Other news:

2316 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+9&version=BPH

Lukas 9, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus udsender de 12 apostle

[ ... ]

Kong Herodes funderer over, hvem Jesus er

[ ... ]

Bespisningen af de 5000

[ ... ]

Peters åbenbaring om Jesus som Messias

[ ... ]

Det koster dyrt at følge Guds vilje

23
Så sagde Jesus henvendt til alle, der var hos ham: „De,
der ønsker at være mine disciple, skal lægge alt deres
eget til side og følge mig hver dag, også selv om det
koster livet.

24
De, der klamrer sig til det jordiske liv, vil miste det
himmelske. Men de, der sætter livet til for min skyld,
vil få det evige liv.

25
Hvad gavner det et menneske at vinde hele verden, hvis
det selv går fortabt og mister alt?

26
Hvis I fornægter mig og mine ord, så vil jeg,
Menneskesønnen, også fornægte jer, når jeg kommer i min
Fars og de hellige engles herlighed.

[ ... ]

Tre disciple ser et glimt af Jesus i hans herlighed

[ ... ]

Manglende tro

[ ... ]

Jesus taler igen om sin død

[ ... ]

Den største er den, som vil tjene

[ ... ]

Den, der ikke er imod, er for

[ ... ]

Guds Ånd forlanger ikke hævn

En dag sendte han [Jesus] nogle disciple i forvejen for
at sørge for husly i en samaritansk landsby.

53
Men de blev afvist, fordi de var på vej til Jerusalem.

54
Da Jakob og Johannes hørte det, sagde de til Jesus:
„Herre, vil du have, at vi skal kalde ild ned fra himlen
og brænde dem op, ligesom Elias gjorde?”[e]

55
Men Jesus vendte sig om og irettesatte dem,[f]

56 og de gik videre til den næste landsby i stedet for.

En discipel af Jesus skal være parat til at lide afsavn

[ ... ]

Footnotes:

9,54 Nogle håndskrifter mangler „ligesom Elias gjorde”,
jf. 2.Kong. 1,9-16.

9,55 En del håndskrifter har følgende ord: og sagde: „I
kender ikke den ånd, som er i jer. Menneskesønnen kom
ikke for at tage menneskers liv, men for at frelse dem.”

Kommentar:

Som tidligere sagt vedr. at 'Guds Ånd forlanger ikke hævn':

Gid også alle radikale muslimer kunne fatte dette (at Gud
IKKE er voldens imperie)!

Åh ...

Gid jeg dog ku' tale Jer til fornuft:

Læg nu alt Jeres *eget* til side og følg Ham°!

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+6.24-34&version=BPH

Matthæus 6:24-34, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om ikke at bekymre sig

Guds omsorg

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

Se ovenfor

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-09-29

Beskyt de 'nye skud'

"For et træ er der håb, hvis det fældes, kan det skyde
igen; det holder ikke op med at sætte friske skud."
Job 14,7

[ ... ]

... Jeres bitre udtalelser kan måske være sande, men de
kan skade ...

=== citat slut ===

Kommentar:

Et *hypotetisk* eksempel på en bitter udtalelse KUNNE være:

Damen har inficeret det hele med perfektionistiske
bæklatter!

Under mødet i dag gjorde hun 2 brugere ked af det!

Ikke så mærkeligt at barnet begik selvmord!

For HVEM kan holde den *stank* ud?

Subject: Et *guddommeligt* Ord vedr. Jeg'ets ubevidste forsvarsmekanisme -
Re: 2019 uge 39 (news samlet)
Date: Sat, 28 Sep 2019 12:20:50 +0200, GMT 10:20
21806 news:5d8f3411$0$705$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/hus/21-806
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/therapy/21-806
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus/21-806
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/21-806
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/defense-mechanisms/21-806
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/CozXybcfGOM/eRDvrZG2BwAJ

I min *naivitet* troede jeg, at vi havde *borgfred* (i
"ægteskabet") ...

Nå, men ... (*selvbeherskelse* påkrævet) ...

Lyt til mit råd:

(
Den *åndelige* side af sagen (KUN for de særlig indviede):

Se evt. baggrundsviden angående ...

Excorsismus (Eksorcisme, dæmon- og djævleuddrivelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-779

[ ... ]

Mere og mere taler for, at der FORUD for et ethvert åndeligt
gennembrud er et satanistisk angreb på oven i købet FLERE
fronter (med det formål at lægge hindringer i vejen i et
desperat forsøg på at forhindre selve gennembruddet.

Jeg kan nu således tælle (alene i mit *privatliv* med familie,
venner og omgangskreds osv.) i hvert fald hele 3 fronter, som
INTET har med hinanden at gøre (og derfor "forekommer" mig
besynderligt, at de lige netop NU dukker op *SAMTIDIG*),
apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Job+1%2C+2&version=BPH

Job 1 + 2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jobs rigdom og gudfrygtighed

[ ... ]

Gud tillader Satan at sætte Job på prøve

[ ... ]

Job sættes på en endnu strengere prøve
)

Forestiller vi os, at vores situation er ligesom et skib i
havsnød, fordi nogen har *saboteret* skroget, så vandet
fosser ind, og der er reel fare for, at skibet synker, ...

Da må opgaven vores være (som kaptajn eller rettere: som
herre i eget hus) at STANDSE sabotagen og få hullerne lappet.

Sabotagen kan eksempelvis være, at din *autoritet* (som Pave
eller You-name-it) bliver undergravet.

Stil rimelige betingelser, og hvis folk så IKKE respekterer
dine grænser, da bortvis dem!

Du er jo IKKE til for deres skyld, vel?

Og det er DEM, der *krænker* dig, og IKKE omvendt!

Så ha' fred i al dette OGSÅ selvom din måske som bagage har
med fra barndommen traumer, der hidentil har givet dig en
*frygt* for konflikter, så du er blevet konfliktsky!

Det er OKAY at bortvise folk fra dit terrirorium, hvis de
IKKE vil respektere dine grænser.

Det kan godt være, at det, de siger (deres bitre ytringer),
er sande, men de SKADER dig (og sikkert også en hel masse
andre mennesker)!

Og så er det klogest at cutte de rådne grene af træet!

Ellers mister du måske din selvrespekt!

Amen?

(
Den *åndelige* side af sagen (KUN for de særlig indviede):

Og husk:

Det er her, at der *bluffes* MEGET. Djævelen har IKKE mere
magt, end hvad Jesus tillader ham.

Ihukom:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+11.14-26&version=BPH

(Jesus siger:)

20
Men hvis det er ved Guds kraft, at jeg driver dæmoner ud,
så er Guds rige jo kommet til jer!

21
Når en stærk og bevæbnet mand bevogter sit hus, kan han
have sine ejendele i fred.

22
Først når en, som er stærkere end ham, angriber og
besejrer ham, kan den stærkere afvæbne ham og fordele
byttet.

Når en stærk og bevæbnet djævel bevogter sit hus, kan han
have sine ejendele i fred.

22
Først når Jesus, som er stærkere end ham, angriber og
besejrer ham, kan den stærkere afvæbne ham og fordele
byttet.

Amen?

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-09-29

Daily Reading for Sunday September 29, 2019

Reading 1, Amos 6:1, 4-7
Responsorial Psalm, Psalms 146:7, 8-9, 9-10
Gospel, Luke 16:19-31
Reading 2, First Timothy 6:11-16

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+146.7-10&version=BPH

Salme 146:7-10, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

7
Han står på de undertryktes side
og sørger for mad til de sultne.
Han sætter fanger i frihed
8
og åbner de blindes øjne.
Han løfter de nedbrudte op,
han elsker dem, der gør hans vilje.
9
Han tager sig af de fremmede,
viser omsorg for enker og forældreløse,
men de ondes planer forpurrer han.
10
Herren skal regere for evigt!
Jerusalem, din Gud er konge fra slægt til slægt!
Halleluja!

Kommentar:

Herre! Forbarm Dig.
Sæt de fangne fri, der er bundet af djævelen!
Kristus! *Forbarm* Dig...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden,
men i dette specifikke tilfælde var det nu bok Gud Hamselv),
der sagde:
(2019-09-29, Sunday, day no 272, CET 07:04, GMT 05:04)
- "Jeg vil"

04
- "udfri"

04
- "slaverne,"

05
- "der"

[er]

05
- "modløs(e);"

05
- "som intet mål har"

06
- "i livet,"

06
- "fordi de har givet op"

06
- "overfor"

06
- "overmagten,"

06
- "hvad end det nu var"

06
- "andre mennesker"

07
- "eller djævelen Himself."

08
- "Jeg vil"

08
- "udfri dem"

08
- "af deres fangenskab."

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-09-28, CET 11:3x, GMT 09:3x:)

I pray that your hearts will be flooded with light so that
you can understand the confident hope he has given to those
he called - his holy people who are his rich and glorious
inheritance.
Ephesians 1:18

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 39 (news samlet)
Date: Mon, 23 Sep 2019 09:03:26 +0200, GMT 07:03
21793 news:5d886e4e$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/CozXybcfGOM/eMWkWajPAQAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

New update:

News:dk.test
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: 21.700 - 21.799 -
Re: ... Informationfile de la Mogens Kall (including
UFO-indicators), file 08867
Date: Wed, 25 Sep 2019 09:23:27 +0200, GMT 07:23
21800 news:5d8b1600$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/d4CjpU_XBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/MRWueyeFrn8/mL7w_s9jCAAJ

> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21793

Ildkugle fór hen over himlen: Kan fortælle universets historie
28. sep. 2019, 22:07
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-09-28-ildkugle-for-hen-over-himlen-kan-fortaelle-universets-historie

-

NRK:
27. september 2019 kl. 09:16 - 28. september 2019 kl. 08:35, error

28. september 2019 kl. 13:11

-

Afghanistans piger kæmper stadig i skyggen af Taleban: Kvinder må kun
blive læger eller lærere
28. september 2019, kl. 0:00, opdateret kl. 8:17
Thea Pedersen skriver fra Afghanistan
https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/afghanistans-piger-kaemper-stadig-jeg-vil-helst-vaere-pilot-men-det-er-ikke-tilladt

Rækken rundt fortæller alle pigerne, der er mellem 14 og 22
år, hvordan de alle vil være læge eller lærer. Indtil
14-årige Nazo fortæller, at det er samfundsnormen der
dikterer deres job. ”Allerhelst vil jeg bare være tolk eller
pilot”, afslører hun. Fra højre: Hasina, 19 år, Gulaly, 20
år, Massoda, 18 år, Benazir, 18 år, (kun hænder) og Meliha,
17 år.

De er vokset op i skyggen af Taleban og er den nye generation
af Afghanistans kvinder. Men trods nyvundne rettigheder
drømmer teenagepigerne på Zaki-skolen i Helmand stadig om en
fremtid med fred og friheder – og det ændrer præsidentvalget
lørdag næppe på

-

Trump to Jewish leaders: ‘Not interested’ in conflict with Iran

"I moved the embassy to Jerusalem recognized the Israeli
sovereignty over the Golan Heights which was something they
were trying to do for 52 years," Trump said.

By Omri Nahmias
September 28, 2019 13:01
https://www.jpost.com/American-Politics/Trump-to-Jewish-leaders-Not-interested-in-conflict-with-Iran-603175

-

Saudi FM urges ‘utmost’ financial pressure to bring Iran to heel

Ibrahim al-Assaf blames Tehran for attack on oil facilities,
says regime ‘masterminding destruction’ throughout the world

By Maria Sanminiatelli 27 September 2019, 3:38 am
https://www.timesofisrael.com/saudi-fm-urges-utmost-financial-pressure-to-bring-iran-to-heel/

Re: Forud for enhver *vækkelse* er der muligvis et satanistisk angreb
+ Heaven-Break (Eksorcisme) -
Re: 2019 uge 39 (news samlet)

File 21.808b ...
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/21-808

-

Den 29-09-2019 kl. 07:19 skrev Kall, Mogens:

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/revival/21-808

Subject: Forud for enhver *vækkelse* er der muligvis et
Date: Sun, 29 Sep 2019 07:19:07 +0200, GMT 05:19
21808 news:5d903edc$0$692$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/8G01s8jm5-k/Bip5HpMxAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/CozXybcfGOM/Z2sn0q_0BwAJ

> [...]
>     Menneskesønnen, også fornægte jer, når jeg kommer i min
>     Fars og de hellige engles herlighed.[ ... ]>     Guds Ånd forlanger ikke hævn
[ ... ]
Nå!

Det bekom IKKE djævelen (og hans hængerøvsparti) særlig godt,
denne åndelige efterretning, fordi så hændte der følgende:

Hacker-attack came ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack
2019-09-29, Sunday, day no 272, CET 07:35, GMT 05:35

Herre!

Vil Du, at vi skal bede ild fra himlen ned og brænde dem op,
ligesom Elias gjorde?

Og IGEN hørte jeg den samme røst fra Himlen sige:

07:45
- "Mit sværd"

46
- "skal ramme dem,"

46
- "og"

46
- "se:"

46
- "Et underfuldt værk"

47
- "gør jeg blandt dem,"

47
- "så de skal fatte og se,"

47
- "at jeg er Gud"

47
- "og lever."

Last OUTPUT: 21800 news:5d8b1600$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/d4CjpU_XBAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21808b

Interrupt from ...

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: 450 + ET-Break -
Re: Danish PM-Interrupt + Heaven-break -
Re: *Profeti* vedr. Forbøn for vores kristne nationer -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sun, 6 Oct 2019 12:49:44 +0200, GMT 10:49
21827i news:5d99c6d7$0$701$1472...@news.sunsite.dk
ET-*Copy-right*:
Measure, gauge (Målestok)
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/measure-gauge/21-827
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/21-827
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/21-827
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-827
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-827
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/21-827
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/MTtp79Ewo8Y/ngDjGVq2BQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/fvm-dYZFCgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/LaZeRU6QROY/G7yJIhzRCQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/p7XH8znUDjs/41nt2Qp9AgAJ

Jeg har netop lige modtaget følgende besked:

Received today sunday at 13:00 and 13:01

=== citat start ===

[ ... classified: Helbredelse ... ]

=== citat slut ===

:-)

(
Sender personlig feedback snarest ... :-)

Smid *møgguderne* ud og lad Gud *triumfere* (i Sin
Almagt°)!

Let et rain, Daddy!...

CET 15:11, GMT 13:11
- "Jeg vil"

11
- "udgyde Min Ånd"

11
- "over Jer,"

11
- "så I ser hen til Mig."

12
- "den *korsfæstede*."

12
- "Jeg vil lade undere og tegn ske,"

12
- "for at Mit navn"

12
- "skal blive æret"

12
- "fremfor afguderne."

Last OUTPUT: 21800 news:5d8b1600$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/d4CjpU_XBAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21829

Jeg så i går i et syn (om eftermiddagen på vej op
i byen) ...

Nej! Det er nu IKKE sandt, fordi ...

Det var i VIRKELIGHEDENS verden, at jeg så en bil
komme kørende med flot udsmykning (i form af de
danske flag) som om det var en ambassadør, der kørte
forbi.

Indeni bilen sat en *brud*, og hun var sikkert på vej
til sit *bryllup*!

Og således er vi også, Mankind, som en brud på vej til
sit bryllup...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
15:33
- "Vil I være med?"

:-)

Let it rain, Daddy!