Muharrem Şahin Hocanın izinde

100 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

Halit Celik

oläst,
19 dec. 2021 05:43:442021-12-19
till tm...@googlegroups.com
Kıymetli Arkadaşlarım.
Bu dosyadaki soruların bir kısmını TMOZ dan almıştım. Geçenlerde bir arkadaşımın sorduğu bir soru üzerine böyle bir dosya hazırlama ihtiyacı hissettim ve hazırladım. Ancak bunun iki kişilik kalmamasını düşünerek TMOZ ailesiyle paylaşmak istedim.
Dosyayı Word dosyası olarak yükledim. İsteğim o dur ki; elinde bu tür sorula bulunan arkadaşlar eklerse faydalanmak isteyen arkadaşlarımız için güzel bir dosya oluşturmuş oluruz.
Daha önemlisi TMOZ platformunun sadece soru çözülen değil bilgi paylaşıını yapıldığı ve katılımcıların paylaşım yaptığı bir ortam olduğunun da göstermiş oluruz.
Bu bakımdan arkadaşları katkıda bulunmata davet ediyoru.
Muharrem Şahin Ustanın paylaşımlarına teşekkür ve destek amacıyla.
Tüm TMOZ ailesine saygılrımla.
Geomeride limit.docx

Muharrem Şahin

oläst,
19 dec. 2021 06:16:282021-12-19
till tm...@googlegroups.com
Sevgiler, saygılar hocam.

Halit Celik <halitc...@gmail.com>, 19 Ara 2021 Paz, 13:43 tarihinde şunu yazdı:
--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CA%2BHw7juXJ9%2BEWzBGuyb2Su5F_OCMogz1PxmaQKczcPtucB%3DWkg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

--
.

Hatice Mankan

oläst,
19 dec. 2021 12:51:422021-12-19
till tmoz
Çok teşekkürler Halit Hocam
Emeginize sağlık

19 Ara 2021 Pzr 13:43 tarihinde Halit Celik <halitc...@gmail.com> şunu yazdı:
--

Halit Celik

oläst,
19 dec. 2021 14:33:232021-12-19
till tm...@googlegroups.com
Eyvallah Arkadaşlar. Dosyaya arkadaşların katkılarını bekliyoruz.

Hatice Mankan <fetihh...@gmail.com>, 19 Ara 2021 Paz, 20:51 tarihinde şunu yazdı:

Hüsameddin Yurdagül

oläst,
20 dec. 2021 01:22:002021-12-20
till tm...@googlegroups.com
Teşekkürler Halit hocam. Allah razı olsun.

19 Ara 2021 Paz 22:33 tarihinde Halit Celik <halitc...@gmail.com> şunu yazdı:

Ayhan Özden

oläst,
20 dec. 2021 01:25:452021-12-20
till tm...@googlegroups.com
Halit hocam elinize sağlık paylaşım için çok teşekkürler.

20 Ara 2021 Pzt, saat 09:21 tarihinde Hüsameddin Yurdagül <hygu...@gmail.com> şunu yazdı:

Halit Celik

oläst,
20 dec. 2021 09:00:172021-12-20
till tm...@googlegroups.com
İki yeni ekledim. Katkılarınızı bekliyoruz.

Ayhan Özden <ayhan...@gmail.com>, 20 Ara 2021 Pzt, 09:25 tarihinde şunu yazdı:
Geometride Limit.pdf
Svara alla
Svara författaren