TE OMOR

Fritz Wuehler

Dupa ce-ti arde Dror coaiele.

Don Juan Fericitul Bogat

On May 30, 2:57 am, Fritz Wuehler
<fr...@spamexpire-201205.rodent.frell.theremailer.net> wrote:
> Dupa ce-ti arde Dror coaiele.

Ce vrei ?

Nepurcelul Purcel Kusher

LAN

On May 30, 8:41 am, Don Juan Fericitul Bogat
Nu aveti nici o sansa. Ce credeti voi? Sa-l respectati pe Dror, ori se
vor intimpla lucruri neplacute cu voi.

Don Juan Fericitul Bogat

Cea ce este cel mai important este faptul ca dacialan Constantin
Burlacu si
Alexandru Soare si Askia si Dror sint Nicadori cu contracte
Nicadoresti .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/969310c5cd3af88e?hl=en%05dc5d91a48ad27a4

Toata Povestea
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2784455,00.html
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/861e8345dce01d37/0801b073af780fe5?hl=en#0801b073af780fe5
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae539b?hl=en
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/f92b5de06d407b5b?hl=en#
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/03efd16cf1f9e606?hl=en#
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/8d2fe2bb64b75b8e/e4d393e7716c73fa#e4d393e7716c73fa
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/1e787ad37956104d/e44ea9a9e08f33d8?hl=en%05dc5d91a48ad27a4#e44ea9a9e08f33d8
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/26c927e767afe48c/1e95689d4a1987ef?hl=en#1e95689d4a1987ef

Fritz Wuehler scrie
>TE OMOR Dupa ce-ti arde Dror coaiele.

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/f85e2814cfe53311?hl=en
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/f8fc6ea3dfbd79df?hl=en
Avind in vedere ca Dror cel co holopint.com este in primul rind
Nicador prin
continuarea contractului de pe scr a lui dacialan mai mult decit
probabil ca pentru Dror
scopul scuza mijloacele .Ce este mai important este de unde a facut
rost Dror
de un astfel de drog exoctic si a stiut sa mil introduca in sirop fara
stirea mea .
Dror este Argentinian iar nevastasa e din parinti originari din
Romania si fosta ofiter in armata .
Fratele lui Dror dupa spusele lui este in mossad .Dror la rindul lui a
inceput prin escalare
de la founders agreement a companiei
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d8cfd52c2a545474?hl=en
in care ma obligat sa il facem la avocatul lui si sa bag in agreement
ca cine paraseste compania o face fara
sa primeasca nimic sub pretextul ca asa i sa spus de la mossad
la ma tirziu a ajuns Dror sa imi declare fara sa dovedeasca ca de fapt
si de drept sie el este mossad si tot ce face
inclusiv drogurile si jaful a Exaphotonic sint facute de mossad lucru
pe care eu nu lam crezut niciodata.
La procesul care i lam facut Dror a declarat in scris ca el nu e si nu
a fost vreodata intel .

Daca drogurile pe care mi lea dat pe furish in bautura iau fost
procurate de fratele lui sau sint
din alte asemenea surse nu stiu .

Dror vorbea in fraze cryptice ca de exemplu :
A venit mashina verde
Toate pasarelele sint vesele cineva in sfirsit a prins pisica
Tu esti inauntru toata lumea stie asta.
Iti fac catch 22 cu pistolul sau decizia.

Din momentul in care a inceput serios jaful a Exaphotonic
Dror mergea de ficare data cind ma intilnea cu pistolul
pe care il poseda in geanta de briu si argumenta batind
cu mina peste geanta ca sa ma convinga .

Tot asa in datile in care am incercat sa am o discutie cu el sa
inteleg ce se intimpla
Dror ma invita la el acasa unde ma astepta singur in casa cu toate
geamurile si tot inchis
si liniste in care mergea ca mod de presiune cu zgomot puternic masina
de spalat .
Binenteles ca nu sa putut discuta cu el nimic .

Cind a vazut prima data laboratorul holographic inainte de jaf Dror a
intrat in extaza de cit de mult
fusese realizat si sa exprimat : De necrezut ce ati reusit sa
realizati .

LAN scrie
>Nu aveti nici o sansa. Ce credeti voi? Sa-l respectati pe Dror, ori se
>vor intimpla lucruri neplacute cu voi.

Ia uite ce la luat gura pe dinainte pe Dror si a spus :
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d8cfd52c2a545474?hl=en
Pe post de Parinte intel Dror imi spunea in timp ce vroia si incerca
sa ma scoata din tara ,
adica sa ma expatrieze : noi o sa te facem sa uiti de Exaphotonic si
tot ce tiam facut .
Dar in acelasi timp la luat gura pe dinainte si de vreo doua ori in
perioada asta sa
exclamat : ore va fi nevoie peste vre-o citiva ani sa ma uit in spate
pentru cea ce iti fac acum ?

Nepurcelul Purcel Kusher

LAN

On May 30, 12:53 pm, Don Juan Fericitul Bogat
<donjuanferici...@gmail.com> wrote:
> [...]

Tu esti bogat ? Toti jidanii bogati trebuie sa plateasca taxa de protectie.
Fratele lui Dror, este functionar si este bine plasat sa colecteze
taxele. Spune, ce taxa ar trebui sa-ti stabilim ? Sa nu minti ca esti
sarac. Toti milionarii din Israel platesc. Tu cum ai scapat ?

Povesteahttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2784455,00.htmlhttp://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thr...http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae5...http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thr...http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thr...http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread...http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread...http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thr...

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/f85e2814cfe53...http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/f8fc6ea3dfbd7...

Don Juan Fericitul Bogat

On May 31, 4:26 pm, LAN <remai...@reece.net.au> wrote:

> [...]
> taxele. Spune, ce taxa ar trebui sa-ti stabilim ? Sa nu minti ca esti
> sarac. Toti milionarii din Israel platesc. Tu cum ai scapat ?

Lasa taxele sau taxeazal pe Dror el este cel bogat din jaful a
Exaphotonic
si cel putin pina acum este avantajat de facerea dosarelor la
Politie http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2784455,00.html
DOD http://img834.imageshack.us/img834/1568/modletter1.jpg
si Curtea Suprema http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae539b?hl=en
https://picasaweb.google.com/lh/photo/4Uj9lMriNQ3w7zRlSFzCeg?feat3Ddirectlink
http://img402.imageshack.us/f/rubinshtain.jpg/
in dosare secrete .
A jefuit 4 Laboratoare intregi functionale si plin dotate
Laborator Holographic Laborator Electronic Laborator Mecanic Laborator
Chimic
peste 6 ani de lucru la crearea laboratoarelor .
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtW7kO7E__KvdE0wVnFudGtvRlZrOEhXQlpSQjRlOVE

Cel mai important uite aici scrisoarea spre armata catre ofiterul
rezervistilor
scrisoare in care refuz clar sa iau o arma din motive de pacifism .
Deci de aici este clar ca bu am avut de aface cu contractul Nicadoresc
al lui dacialan Nicadorul principal impreuna cu Dror si Ashkia .
https://docs.google.com/open?id=0B9W7kO7E__KvWjZ4ZVFBUE1ZcDA
http://www.stars21.com/translator/hebrew_to_english.html
http://translation.babylon.com/hebrew/to-english/

Nepurcelul Purcel Kusher