odessa

1 view

NOM

OdeSSa a primit alta misiune. Eu o inlocuiesc. NOM, Noua Ordine Mondiala

ramy ramy

On Jan 8, 8:56 pm, NOM <remai...@reece.net.au> wrote:
> OdeSSa a primit alta misiune. Eu o inlocuiesc. NOM, Noua Ordine Mondiala

Tot e bine ca nu mai aveti pretenti ca sinteti persoane particulare .
Ca si pe odessa te intreb ce parere ai de urmatoarele fapte .

Domnul Dror dupa jaful a Exaphotonic , dupa drogurile care mi lea dat
fara stirea mea ,
dupa inbirligarea cu holopoint.com si dupa ce sa autointitulat
Parintele intel al meu
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/ead623acb5d068ac?hl=en#
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d8cfd52c2a545474?hl=en
a venit la mine si mia spus :noi toti am regulato pe nevastata ,
copilul nou nascut nui al tau .

In mod normal nu lash fi crezut dar fiind dupa toate cele inshirate
mai sus si mai ales
fiind dupa drogurile care mi lea dat fara stirea mea cu efecte
multiple inclusiv suprimarea virilitati
pe citeva luni , lam crezut pe o perioada si am intrat in shock .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/f85e2814cfe53311?hl=en

Luni intregi am trait cu cosmarul ca copilul nu ar fi al meu , dar
binenteles copilul e al meu .

Toate astea denota un mare rafinament in a face rau
si cunostinta a efectelor drogurilor din partea lui Dror
si premeditare .

Din cauza la toate astea , nevoia de a fi departe de familie daca vine
sa imi faca ceva Dror
si timpeniile nevestei (nascuta si crescuta si ea in Romania si
greutatii)am fost nevoit sa divortez
absolut contrar la tot cea ce eu cred .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae539b?hl=en

Asta tot apropo de inlocuire doamna Nom.
Ce parere ai de astea ?

Nepurcelul