Nie wolno budzic "serpenta" - zamiast wiec odrestaurowac dawny proroczy posag Madonny, raczej nalezy usymbolizowac losy kiedys nadzorowanych przez nia ziem scena nowego posagu (JP)

janp...@gmail.com

Okolo 2002 roku, czyli w poblizu czasow kiedy m.in. przygotowywalem
strone internetowa "malbork.htm" opisujaca nadprzyrodzone moce posagu
Madonny z Malborka, mialem niezwykly sen. Zapamietalem go dokladnie
bowiem czesto potem przemysliwalem nad jego symboliczna wymowa. We
snie tym znalazlem sie w swojej rodzinnej wsi pod lasem przy basenie
przeciwpozarowym ktory opisalem m.in. w punkcie #3 i w podpisie pod
"Fot. #5" ze strony internetowej o Wszewilkach (patrz totaliztyczna
strona o nazwie "wszewilki.htm"). W moim snie basen caly wypelniony
byl woda, tyle ze zamarznieta i formujaca solidna bryle lodu jaka
zapelniala jego objetosc. W lodzie owym uwieziony przez lod, oraz z
zimna pograzony w hibernacji (tj. w rodzaj snu zimowego), znajdowal
sie ogromny serpent ponad 10 metrowej dlugosci i grubosci ludzkiego
uda. Serpent ten wygladal jak owe gigantyczne plywajace weze
"anakonda" z Ameryki Poludniowej. Mi stalo sie przykro ze tak
wspaniale wygladajace stworzenie jest uwiezione w lodzie i hibernuje
niemal bez oznak zycia. Wiedzialem jednak ze waz ten jest nadal zywy,
tyle ze uspiony zimnem. Mialem tez dostep do wody z cieplowni. Wylalem
wiec nieco goracej wody z cieplowni na lod i z radoscia sledzilem jak
topienie sie lodu stopniowo uwalnia tego serpenta z okowow, oraz jak
pod wplywem ciepla waz ten pomalu powraca do zycia. Kiedy jednak
serpent ten zaczal sie juz poruszac oraz czesciowo stal sie juz wolny
od lodu, wowczas ta swoja czescia ktora byla juz oswobodzona rzucil
sie na mnie z otwarta paszcza. Na szczescie czesc jaka ciagle tkwila w
lodzie udaremnila mu sukces tego ataku. W tym momencie uslyszalem
czyjs wladczy glos - brzmiacy jakby glos samego Boga. Glos ten
powiedzial do mnie: "to doswiadczenie ma ci zademonstrowac, ze przy
uwalnianiu i ozywieniu serpenta nalezy sie kierowac wiedza i
przezornoscia a nie sentymentami - wszakze kiedy serpenta raz sie
uwolni i przywroci do zycia, wowczas zadusi on i pozre zarowno
uwalniajacego, jak i wielu innych niewinnych ludzi". Po uslyszeniu
owego wladczego glosu i wypowiadanej przez niego przestrogi-nakazu
nagle sie obudzilem. Od owego czasu ciagle teraz zachodze w glowe, co
dokladnie ow wladczy glos mi nakazywal uczynic, przed czym mnie
ostrzegal, oraz co symbolizuje ow "serpent" ktorego nierozwaznie
niemal wowczas uwolnilem i przywrocilem do zycia, na szczescie w pore
zostalem ostrzezony.

Dopiero w styczniu 2008 roku dotarlo do mojej swiadomosci, ze jedna z
inkarnacji owego "serpenta" z mojego snu, moze byc wlasnie ow zlowrogi
posag Matki Boskiej z Malborka o ktorym pisalem w punktach #B1 do #B5
strony "malbork.htm". W owym bowiem czasie dowiedzialem sie, ze w
Malborku powstala fundacja ktora stawia sobie cel jaki ma potencjal
aby sprowadzic wiele zla na Polske i na cala Europe - jesli zostanie
zrealizowany w nieodpowiedzialny sposob. Na przekor zlowrogiej
przepowiedni przywiazanej do krzyzackiego posagu z Malborka, ktora to
przepowiednia juz raz udowodnila ze sie wypelnia, aktywisci owej
fundacji chca ponownie odrestaurowac ow proroczy posag. Owa fundacja
nazwala siebie "Mater Dei", zas jej strona internetowa ma adres
http://www.materdei.org.pl. Swoje zamiary odrestaurowania zlowrogiego
dla Polakow krzyzackiego posagu Matki Boskiej z Malborka, fundacja ta
zaprezentowala na stronie internetowej o adresie http://www.materdei.org.pl.
Jesli fundacji tej uda sie zrealizowac ow zamiar z odrestaurowaniem
krzyzackiego posagu Matki Boskiej z niszy kosciola malborskiego zamku,
wowczas prorocza moc owego posagu zostanie ponownie przywrocona. To
zas oznacza, ze nadprzyrodzonymi mocami stworzone zostana wtedy
okolicznosci w ktorych na wszystkich ziemiach nadzorowanychy przez ow
posag ponownie zaniknie polska mowa i polskie rzady, a przywrocony
bedzie tam jezyk niemiecki oraz niemieckie rzady. Zgodnie tez z
przestroga zawarta w starej przepowiedni, jezyk ten i rzady ponownie
beda tam panowaly przez az tak dlugo, jak dlugo ow posag bedzie stal
na swoim poprzednim miejscu.

Kiedy dowiedzialem sie o planach owej malborskiej fundacji wpadlem w
panike. Wszakze naukowo badam nadprzyrodzone moce. Wiem wiec doskonale
ze z mocami tymi nie wolno igrac ani ich lekcewazyc. Wielokrotnie
mialem przeciez okazje naocznie zaobserwowac jak nadprzyrodzone moce
dzialaja w praktyce. Doskonale znam tez efekty dzialania chinskiego
feng shui (opisywanego m.in. w punkcie #D1 strony "malbork.htm"),
ktore to feng shui jest namacalna ilustracja jak odpowiednie
wykorzystanie symboli i nadprzyrodzonych mocy wplywa na losy zyciowe
ludzi. Nie mam wiec najmniejszej watpliwosci, ze jesli posag
krzyzackiej Madonny z Malborka zostanie odrestaurowany w jego dawnej
konfiguracji, wowczas przywrocona rowniez bedzie wroga dla Polakow
nadprzyrodzona moc dawnego proroctwa przywiazanego do tego posagu.
Dlatego po odrestaurowaniu owego posagu, na wszystkich ziemiach ktore
on nadzoruje, czyli na calym obszarze dawnych Prus Wschodnich,
ponownie zaniknie wowczas jezyk polski a panowac zacznie jezyk
niemiecki. Ponownie tez powroca tam dawne czasy krzywdy ludzkiej i lez
wylewanych z powodu mocodawcow tego posagu. Ponownie tez dzisiejszy
balans sil w Europie ulegnie zakloceniu, zas dzisiejszy pokoj i
rosnacy dobrobyt Europy ulegnie przerwaniu. Ponownie tez aby pozbyc
sie tego posagu, oraz aby przywrocic obecny stan rzeczy do tego
obszaru, konieczna zapewne bedzie az kolejna wojna. To wszystko jest
wiec zbyt duza stawka do stracenia, aby podjecie decyzji w sprawie
odrestaurowania tego proroczego posagu pozostawic jedynie owym kilku
aktywistom fundacji "Mater Dei", a w praktyce pozostawic owym mrocznym
mocom ktore niewatpliwie beda manipulowaly ta fundacja (patrz
totaliztyczna strona o nazwie "evil_pl.htm"). W tak waznej sprawie
powinno byc wymagane, aby na temat odrestaurowania tego posagu
wypowiedzieli sie wszyscy ludzie ktorych losy posag ow odmieni.
Dlatego ja uwazam, ze docyzje czy odrestaurowac ow posag maja jedynie
prawo podjac wyniki powszechnego plebiscytu rozpisanego w tej sprawie.
W plebistycie tym powinni sie wypowiedziec wszyscy ludzie
zamieszkujacy byle Prusy Wschodnie, ktorych losy zostana dotkniete
przepowiednia przywiazana do owego posagu.

Logika mi podpowiada, ze bez wzgledu na to jak ja nie ostrzegalbym
ludzi, wczesniej czy pozniej i tak sie znajdzie ktos nierozwazny, kto
bedzie probowal odrestaurowac malborski posag krzyzackiej Madonny.
Jedyna wiec nadzieja, ze jako spoleczenstwo tym razem wykazemy
"madrosc Polaka przed szkoda" i tak rozwiazemy problem tego posagu aby
u wszystkich zainteresowanych stron stworzyla sie sytuacja
"wygranej" (tj. sytuacja zgodna ze starym polskim przyslowiem "aby i
wilk byl syty i owca cala"). Jak zas takie rozwiazanie tego problemu
powinno wygladac, juz obecnie podpowiadaja nam ustalenia filozofii
totalizmu, Konceptu Dipolarnej Grawitacji, (patrz totaliztyczna strona
o nazwie "dipolar_gravity_pl.htm"), oraz naszej wiedzy w zakresie
zasad Chinskiego feng shui. Jesli wiec skonsultowac problem
malborskiego posagu z tymi ustaleniami, wowczas dosyc jednoznacznie
nam one wskazuja co w takiej sytuacji powinno byc uczynione. I tak
okazuje sie ze istnieja co najmniej dwa korzystne rozwiazania problemu
malborskiej figury krzyzackiej. Pierwszym i najbardziej rekomendowanym
z tych rozwiazan postulowanych przez totalizm i feng shui jest, aby
zamiast dawnego posagu krzyzackiej Matki Boskiej, w miejscu gdzie on
niegdys stal ustawic duzy ozdobny krzyz z figura Jezusa. Krzyz taki z
jednej bowiem strony doskonale by symbolizowal losy ziem ktore ow
Jezus z krzyza by dogladal. Z drugiej zas strony Jezus przejal by na
siebie lecznicze moce dawnego posagu, nie przejmujac jednak na siebie
przepowiedni przywiazanej do tego posagu. Na dodatek, ustawienie
krzyza z Jezusem w miejscu dawnego posagu Matki Boskiej symbolicznie
odzwiercidlaloby nowa ere jaka nadeszla na tamte ziemie.

Jestem realista i niestety wiem doskonale do jak przewrotnych dzialan
zdolne sa owe mroczne moce ktore z cala pewnoscia beda manipulowaly
fundacja "Mater Dei". Wszakze z mocami tymi walcze juz od wielu lat.
Wielokrotnie tez juz demonstrowaly mi swoje metody dzialania - jako
ich przyklad patrz tresc totaliztycznej strony memorial_pl.htm.
Dlatego zdaje sobie sprawe, ze gdyby postulowac zbudowanie ozdobnego
krzyza z Jezusem w miejscu dawnej figury Matki Boskiej, wowczas owe
mroczne moce rozpetalyby ogromna kampanie propagandowa naszpikowana
oskarzeniami o ciemnote i przesady, o brak respektu do historycznej
wiernosci, o niedocenianie kulturalnej wartosci zabytkow, o
nacjonalizm i niezrozumienie dla ducha zjednoczonej Europy, itd., itp.
Dlatego znacznie realistyczniejsza jest druga sugestia totalizmu i
feng shui jak rozwiazac sprawe owej figury bez przywrocenia jej mocy
dawnej przepowiedni. Mianowicie, sugestia ta nakazuje aby zamiast
odrestaurowywac stara figure, raczej na jej miejscu zbudowac nowo-
zaprojektowana figure o aktualnej dzisiaj symbolice i pozycji. W owym
nowym projekcie figury, Matka Boska ujeta bylaby ustawiona bokiem,
zwrocona w kierunku polnocy, stojac pod krzyzem ktorego fragment bylby
widoczny przy obrzezu wneki. Twarz Matki Boskiej bylaby tez skierowana
ku gorze (dokladnie na gwiazde polnocna), do Jezusa wiszacego na owym
krzyzu z obrzeza wneki. Przy takim zaprojektowaniu nowej figury, wneka
kosciola w Malborku otrzymalaby przynalezna jej figure Matki Boskiej.
Historia by wiec sie dopelnila. Jednak owa nowa Matka Boska nie
przejelaby juz na siebie mocy dawnej przepowiedni, poniewaz scena
przez nia symbolizowana nie bylaby odpowiednia dla przepowiedniowej
sytuacji. Wszakze nowa Matka Boska patrzylaby w gore - a nie na ziemie
jakie nadzorowala stara figura. Ponadto nowa Matka Boska
symbolizowalaby zal i pokute, a nie ekspansje i rzady. Bylaby wiec
wysoce na miejscu w sytuacji dzisiejszego swiata. W koncu projekt
nowej Martki Boskiej wywodzilby sie z serc i umyslow Polakow, stad ona
sama bylaby do Polakow nastawiona przychylnie (chyba ze nowy posag
zostalby "nawiedzony" duchem dawnego posagu).

Aby podsumowac tutaj powyzsze wyjasnienia, ani ja ani nikt kto dzialal
bedzie w moim imieniu czy w imieniu totalizmu, NIE jest przeciwny
umieszczeniu we wnece kosciola zamkowego w Malborku jakiejs figury
religijnej ktorej symbolika i konfiguracja bylaby odpowiednia do
dzisiejszej sytuacji ziem na jakich zamek ten stoi. Moglaby to nawet
byc figura Matki Boskiej pod warunkiem jednak ze zostalaby ona
przeprojektowana dla okolicznosci dzisiejszych czasow, tak ze jej
twarz zwrocona bylaby w kierunku gwiazdy polnocnej, zas symbolika jej
postawy wyrazalaby zal i skruche. Jednak zarowno ja jak i wszyscy ci
ktorzy akceptuja ustalenia wynikajace z Konceptu Dipolarnej Grawitacji
maja moralny obowiazek aby aktywnie przeciwstawiac sie odrestaurowaniu
w owej wnece wrogiej Polakom krzyzackiej figury Matki Boskiej w jej
oryginalnym symbolizmie i ustawieniu. Agresywna bowiem postawa i
symbolika tej figury przywrocilaby do zycia nadprzyrodzone moce jakie
wyrazone sa stara przepowiednia z figura ta zwiazana. Z kolei
dzialanie owych mocy z czasem zniszczyloby dzisiejszy pokojowy balans
ziem jakie figura ta nadzorowalaby, a w rezultacie zniszczyloby takze
pokoj i dobrobyt calej Europy.

W zwiazku z powstaniem sytuacji opisanej powyzej, mam apel do
czytelnikow niniejszej informacji. Mianowicie, jesli w mocy
czytajacego stoi mozliwosc wplywu na tych nierozwaznych co igraja z
mocami ponad ich zrozumienie i upieraja sie aby przywrocic do zycia
zamrozonego serpenta poprzez odrestaurowanie krzyzackiej Madonny z
malborskiego zamku, aby czytajacy uzyl swoich wplywow. Nie wolno
bowiem odrestaurowywac tak proroczego posagu bez przeprowadzenia
powszechnego plebiscytu wsrod ludzi ktorych losy zostana dotkniete
nadprzyrodzonymi mocami tego posagu. Jesli zas ow plebiscyt
potwierdzi, ze w niszy malborskiego zamku nalezy jednak ustawic posag
Matki Boskiej, wowczas nie wolno go odrestaurowywac w jego dawnej
krzyzackiej postaci, a nalezy go przeprojektowac od nowa tak aby
odebrac mu zdolnosc niszczycielskiego wplywu na losy ludzi
mieszkajacych w obszarze jego wplywu oraz nadac symbolizmu
odpowiedniego do obecnej sytuacji ziem na ktorych on stoi. Wszakze
jesli posag ten faktycznie zostanie odrestaurowany w swojej dawnej
krzyzackiej postaci, wowczas polska mowa zaniknie na obszarach na
ktore bedzie on patrzyl, zas obecny pokojowy balans Europy nagle
bedzie zaklocony. Konieczna wiec zapewne bylaby az kolejna, trzecia
wojna swiatowa, aby ponownie zamrozic owego serpenta i aby przywrocic
balans i pokoj jaki na owym obszarze istnieje obecnie.

Powyzsze opisy aktualnie narastajacego problemu Madonny z kosciola
malborskiego zamku, oryginalnie zaprezentowane zostaly w punkcie #B6
strony internertowej "malbork.htm", aktualizacja datowana 12/1/08, lub
pozniej. Owa strona "malbork.htm" zawiera tez znacznie wiecej opisow
malborskiej figury Matki Boskiej. Jest ona wszakze strona ktora w 2002
roku wydobyla na swiatlo dzienne stara przepowiednie zwiazana z ta
figura jaka przed owym czasem krazyla jedynie wsrod miejscowych ludzi
w swojej wesji szeptanej. Najnowasza aktualizacja strony "malbork.htm"
powinna byc dostepna pod nastepujacymi adresami - jesli nie zosta tam
jeszcze zasabotazowana przez mroczne moce jakie ostatnio panosza sie
na naszej planecie:

http://bible.webng.com/malbork.htm
http://energy.atspace.org/malbork.htm
http://evidence.ueuo.com/malbork.htm
http://evil.thefreehost.biz/malbork.htm
http://fruit.sitesled.com/malbork.htm
http://fruit.xphost.org/malbork.htm
http://god.ez-sites.ws/malbork.htm
http://karma.freewebpages.org/malbork.htm
http://memorial.awardspace.info/bible.htm
http://newzealand.myfreewebs.net/malbork.htm
http://nirvana.scienceontheweb.net/malbork.htm
http://pigs.freehyperspace.com/malbork.htm
http://parasitism.about.tc/malbork.htm
http://parasitism.xphost.org/malbork.htm
http://rubik.hits.io/malbork.htm
http://tornado.99k.org/malbork.htm
http://users3.nofeehost.com/devils/malbork.htm
http://wszewilki.greatnow.com/malbork.htm

Prosze odnotowac, ze kazdy z powyzszych adresow faktycznie powinien
zawierac tez wszystkie inne strony totalizmu wskazywane w niniejszym
wpisie. Jesli wiec ktos zechce przegladnac opisy z owych innych stron
totalizmu, np. ze stron referowanych w niniejszym wpisie, wowczas w
powyzszych adresach nazwe "malbork.htm" powinien zamienic na nazwe
strony ktora chce przegladnac, np. strony "god_pl.htm",
"dipolar_gravity_pl.htm", "evolution_pl.htm", "telepathy_pl.htm",
"nirvana_pl.htm", "evil_pl.htm", "tekst_1_5.htm", itp.

Powinienem tutaj tez dodac, ze w sierpniu 2007 roku strony internetowe
totalizmu, a takze wszystko co z totalizmem sie wiaze, zostalo poddane
masywnej ofensywie anty-totaliztycznej. W wyniku owej ofensywy
przykladowo wydeletowanych zostalo ponad 50 witryn totalizmu (niemal
kazda z owych witryn zawierajaca wszystkie strony totalizmu - tj.
ponad 200 stron kazda), z ktorych czesc istniala i uzytkowana byla z
ogromnym powodzeniem az od 2000 roku. Adresy niektorych z owych
wydeletowanych stron przytoczone zostaly pod koniec "Menu 4"
dostepnego z kazdej strony totalizmu. Z uwagi wiec na fakt, ze
totalizm jest tak agresywnie i brutalnie niszczony oraz przesladowany
przez szatanskich "serpentow", powyzszy tekst dla bezpieczenstwa jest
tez powtorzony na kilku odmiennych serwerach zawierajacych jego
lustrzane kopie, przykladowo pod adresami
http://www.getablog.net/totalizm
http://totalizm.wordpress.com
http://totalizm.myblog.net
http://www.newfreehost.com/weblog/?u=god

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

MarkPol

Użytkownik <janp...@gmail.com> napisał w wiadomości

To piszesz Janeczku, ze dobrze bedzie zastapic jednego serpenta drugim
serpentem ?

A co na to powiesz?

Ps. 135:15-18
15. Bożki pogan są ze srebra i złota, Są dziełem rąk ludzkich.
16. Mają usta, a nie mówią, Mają oczy, a nie widzą.
17. Mają uszy, a nie słyszą, Nie ma też tchnienia w ich ustach.
18. Niech będą podobni do nich twórcy ich, Wszyscy, którzy im ufają!
(BW)

Przypominam, tylko zywy Chrysus moze nas uchronic od zlego.
Nie zapominaj, On zyje, nie potrzebuje falszywych wizerunkow, ktore
odwracaja uwage ludzi od tego co istotne.

STranger

janp...@gmail.com pisze:
> (...)

> Z totaliztycznym salutem,
> Jan Pajak

Doktorze Pająk, proszę odpowiedzieć na pytanie skierowane do Pana, w
wątku z 8 stycznia 2008 na tej grupie dyskusyjnej (pl.misc.paranauki), o
temacie:
"tajemnicza dziura w ziemi a opinia prof. Pająka?"
(chodzi o dziwną, głęboką na ponad 100m dziurę w ziemi w Gwatemali)

http://www.ordena.com/digg/sinkhole.html

--
pozdrawiam,
Z totaliztycznym salutem,

zdumiony

> [...]
> uwolni i przywroci do zycia, wowczas zadusi on i pozre zarowno
> uwalniajacego, jak i wielu innych niewinnych ludzi". Po uslyszeniu

Racja, czasami uwalniamy szatana i wtedy nie ma co liczyć na jego
wzdzięczność

Dawid

> Racja, czasami uwalniamy szatana i wtedy nie ma co liczyć na jego
> wzdzięczność

niektorzy jeszcze uwolnili za bardzo swoja wyobraznie... :)

pozdr

Użytkownik "zdumiony" <zdum...@jestem.pl> napisał w wiadomości

MarkPol

Użytkownik "Dawid" <grze...@sorontar.pl> napisał w wiadomości

> niektorzy jeszcze uwolnili za bardzo swoja wyobraznie... :)

Niektorzy wrecz przeciwnie, wykazuja sie kompletnym brakiem wyobrazni.

Pzdr

janp...@gmail.com

On Jan 14, 10:43 pm, "MarkPol" <mark...@wp.pl> wrote:

> [...]
> Nie zapominaj, On zyje, nie potrzebuje falszywych wizerunkow, ktore
> odwracaja uwage ludzi od tego co istotne.

Proponuje powyzsza uwage skierowac do aktywistow fundacji "Mater
Dei" (mozna ich skontaktowac poprzez strone http://www.materdei.org.pl
). Mi wcale nie przeszkadza jesli nisza zamkowego kosciola w Malborku
pozostaje obecnie pusta - wszakze jesli zechce sie skontaktowac z
posagiem Matki Boskiej ktory tam kiedys stal, to posag ten ciagle tam
znajde, tyle ze w odmiennych czasach. Poniewaz jednak wyraznie widac
ze owi aktywiscie sie upieraja sie aby wstawic w owa nisze jakas
religijna figure, oczywiscie lepiej bedzie dla wszystkich jesli bedzie
to figura zaprojektowana przez jakiegos Polaka dla dzisiejszej
sytuacji w Europie, a nie figura krzyzakow do ktorej przywiazana jest
owa wroga Polakom przepowiednia stwierdzajaca ze "przez tak dlugo jak
owa figura bedzie stala na swoim miejscu, na ziemiach jakich ona
doglada panowal bedzie jezyk niemiecki zas ziemie owe pozostana pod
niemieckimi rzadami". Warto tu tez przypomniec ze owa przepowiednia
juz raz pokazala ze sie sprawdza w zyciu.

rs

On Mon, 14 Jan 2008 16:59:05 +0100, "zdumiony" <zdum...@jestem.pl>
wrote:

a skad wiesz? probowales?
boga uwolnili i zobacz jaka rozpierduche od tysiecy lat tutaj robi.
<rs>

Zakr

janp...@gmail.com pisze:

> [...]
> owa figura bedzie stala na swoim miejscu, na ziemiach jakich ona
> doglada panowal bedzie jezyk niemiecki zas ziemie owe pozostana pod

Niemcy już raz się nacięli na "zjednoczenie" - byłego NRD. Jeden znajomy
Niemiec (z dawnych "Niemiec zachodnich"), któremu przyszło płacić
większe podatki przeklinał pomysł i tych którym się zachciało
zjednoczenia. Byłym NRDowcom też nie powodziło sie najlepiej, bo
pochodzenie z byłego NRD automatycznie powodowało zaszeregowanie do
niższej grupy pod względem zarobków. Owszem, będą chcieli wykupować
ziemie (dokąd tańsza niż u nich), podobnie jak Polacy będą się osiedlać
w innych częściach Europy, ale bez przesady. Masowa germanizacja raczej
nam nie grozi.

Zakr
mail: http://cerbermail.com/?7YobF6wygo
New antispam project - http://wiki.okopipi.org/wiki/Main_Page

janp...@gmail.com

On Jan 15, 9:23 pm, Zakr <ad...@e-mail.w.stopce> wrote:
... ale bez przesady. Masowa germanizacja raczej nam nie grozi.

Dokladnie to samo twierdzil Zygmunt August kiedy pozwalal Krzyzakom
przeorganizowac sie w sekularne ksiastwo Pruskie w zamian za jakies
symboliczne ustepstwa z ich strony. Ciekawe czy przewidywal wowczas
ilu Polakow w przyszlosci bedzie musialo umrzec w mlodym wieku z
powodu jego krotkowzrocznosci.

Sprawa krzyzackiej Madonny z Malborka jest bardzo prosta. Albo tym
razem Polacy wykaza w jej sprawie "madrosc Polaka przed szkoda" i
zaprzestana "budzic licho" do ktorego obudzenia naklaniaja ich
serpenci-UFOnauci jacy m.in. zagniezdzili sie na niniejszej grupie
dyskusyjnej, albo tez Polacy jeszcze raz wykaza ze "Polak madry tylko
po szkodzie" poprzez odbudowanie wlasnymi rekami krzyzackiej Madonny
do ktorej przywiazana jest stara przepowiednia ktora juz raz
udowodnila ze sie sprawdza z pedantyczna dokladnoscia. Z
nadprzyrodzonymi mocami nie wolno bowiem igrac. Skoro od mocy tych
otrzymalismy ostrzezenie, powinnismy ostrzezenie to respektowac. Jesli
zas wykazemy brak respektu do nadprzyrodzonego, wowczas ponownie
otrzymamy odpowiednia lekcje.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Ciekawe czy czytelnikom niniejszego wpisu jest chociaz wiadomo
kogo powinien w przyszlosci winic za to co sie stanie, czy tez
wszystko w tej sprawie na zawsze pozostanie zamaskowane - dokladnie
tak jak zamaskowani sa owi UFOnauci ktorzy niestrudzenie podkladaja
swinie pod wszystko co moralne, pokojowe, postepowe, itp. Ja odslaniam
swoja twarz i nie boje sie otwarcie stwierdzac to co uwazam za prawde.
Wielu jednak woli raczej wierzyc w opinie zamaskowanych indywiduuw.
Jakiz ten nasz swiat jest juz powypaczany!

Zakr

janp...@gmail.com pisze:

> [...]
> symboliczne ustepstwa z ich strony. Ciekawe czy przewidywal wowczas
> ilu Polakow w przyszlosci bedzie musialo umrzec w mlodym wieku z

Czasy się zmieniają, poglądy również. Dziś nie trzeba militarnie
podbijać danego obszaru żeby sprawować nad nim kontrolę. Wystarczy
"przejąć" go gospodarczo poprzez inwestycje. W ten sposób większa część
Polski (w sensie inwestycji) jest już w rękach obcego kapitału. Proszę
poszukać wypowiedzi np. pracowników przejętych banków czy innych firm
jak "obcy" inwestorzy traktują te firmy i ich pracowników.

> [...]
> do ktorej przywiazana jest stara przepowiednia ktora juz raz
> udowodnila ze sie sprawdza z pedantyczna dokladnoscia.

Proszę poszukać poezji Jacka Kaczmarskiego. W tym przypadku "Z XVI
wiecznym portretem trumiennym rozmowa". Jacek Kaczmarski znany głównie z
dość popularnych ballad, był bardzo dobrym obserwatorem, szczególnie
ludzkich zachowań. Przywołuję akurat tą balladę, bo bardzo dobrze pasuje
ona do tego tematu - znaleźli się tacy, którzy starają się pielęgnować
"krzyżackie" dziedzictwo kulturowe, zapominając o tym że mamy własne.

> [...]
> otrzymalismy ostrzezenie, powinnismy ostrzezenie to respektowac. Jesli
> zas wykazemy brak respektu do nadprzyrodzonego, wowczas ponownie

Przyznam się szczerze - w nadprzyrodzone aspekty związane z tym
posągiem, jak i w okupację Ziemi przez jakiekolwiek obce (gatunkowo)
istoty nie wierzę. Wierzę jednak że ludzie w stosunku do innych ludzi
potrafią robić takie rzeczy że ufole, astrale, czy inne "złośliwe" byty
mogą jedynie nieśmiało marzyć o dorównaniu.

sam

Zakr napisał(a):

> Wierzę jednak że ludzie w stosunku do innych ludzi
> potrafią robić takie rzeczy że ufole, astrale, czy inne "złośliwe" byty
> mogą jedynie nieśmiało marzyć o dorównaniu.

A gdzie można kupić szynkę z człowieka?

Zakr

sam pisze:

> A gdzie można kupić szynkę z człowieka?

Nie wiem. Nie jadam. Jednak popytaj. Skoro można kupić nerkę, to zapewne
i szynkę.

janp...@gmail.com

On Jan 16, 9:01 pm, Zakr <ad...@e-mail.w.stopce> wrote:

> [...]
> potrafią robić takie rzeczy że ufole, astrale, czy inne "złośliwe" byty
> mogą jedynie nieśmiało marzyć o dorównaniu.

W to co "nie stoi na naszej drodze rozkraczone", a wrecz odwrotnie -
przed nami sie ukrywa, wcale nie trzeba wierzyc. Wystarczy bowiem aby
przeanalizowac np. zeznania seryjnych mardercow aby sie dowiedziec, ze
kazdy z nich popelnial swoje zbrodnie tylko poniewaz jakis "glos"
uparcie mu to nakazywal. Podobnie bylo z Hitlerem, ktoremu pokazywaly
sie jakies niebieskookie blondasy i nakazywaly mu co ma czynic (on
podobno panicznie sie ich bal). Innymi slowy, w faktyczna dzialnosc
zlego nie trzeba jedynie wierzyc, a trzeba o niej wiedziec. Wiedzac
zas ze inne rodzaje zla popelniane sa na rozkaz ilusywnego zlego,
mozna miec pewnosc ze takze sprawa odbudowy krzyzackiej Madonny z
Malborka jest komus nakazywana przez podobne "glosy". Ci co teraz
popychaja do przodu sprawe odrestaurowania owej Madonny po prostu
wykonuja to co owe glosy im nakazuja. Natomiast gdy Madonna zostanie
odbudowana, te same glosy zaczna nakazywac cos innego zupelnie
odmiennym ludziom. I tak sprawa wypelnienia sie przypowiedni zapewne
zostanie zaczeta...

Mam nadzieje ze niniejsze wpisy czytaja mieszkancy Malborka. Aby zas
upewnic sie ze zdaja oni sobie sprawe z klopotow jakie na siebie i
innych sprowadzaja swymi zamiarami, warto byloby im systematycznie
przypominac, ze krzyzackiej Madonny nie nalezy i nie wolno
odrestaurowywac, jesli zas na przekor tego chce sie miec jakis posag
we wnece kosciola zamkowego, wowczas raczej nalezy zaprojektowac i
wystawic nasza wlasna, polska Matke Boska!

Zakr

janp...@gmail.com pisze:

> Wystarczy bowiem aby
> przeanalizowac np. zeznania seryjnych mardercow aby sie dowiedziec, ze
> kazdy z nich popelnial swoje zbrodnie tylko poniewaz jakis "glos"
> uparcie mu to nakazywal.

Czasem jest to dobra wymówka dla sądu, żeby uniknąć kary śmierci. Swego
czasu wykonywałem pewne zlecenie dla więziennictwa i dowiedziałem się
między innymi że życie więźnia w Polsce jest dużo łatwiejsze niż życie
przeciętnego obywatela. Wydawałoby się śmieszne, a jednak. Nie wiem jak
jest teraz, bo od tamtego czasu minęło sporo lat, ale wtedy na więźnia
było przeznaczone więcej pieniędzy dziennie niż na wynagrodzenie
pilnującego go strażnika. Do tego dochodziła pełna, bezpłatna opieka
medyczna, której my "standardowo" nie mamy i dostęp do egzekwowania
swoich praw, o której my możemy pomarzyć.
Co do głosów - Dość dużo na ten temat ma do powiedzenia współczesna
psychologia. Psychologowie, którzy rozmawiają przy piwie a nie przed
kamerami, śmiało mówią o opętaniach, ale nie w takim sensie jak to piszą
"brukowce", tylko jako czymś, co można przyrównać do stworzenia sobie
czegoś w rodzaju alternatywnej osobowości. W takim ujęciu można to uznać
za obcą formę inteligencji, która "podpowiada" coś. Poniekąd podobne
zdanie mają na ten temat ci, którzy zajmują się ezoteryką - tworzenie
bytów astralnych, które dla opętanego stają się realne. Niestety tu za
dużo jest wymysłów a za mało rzetelnych danych, od osób, które mają
jakieś doświadczenie.

> [...]
> wykonuja to co owe glosy im nakazuja. Natomiast gdy Madonna zostanie
> odbudowana, te same glosy zaczna nakazywac cos innego zupelnie

Mnie się wydaje że jest to zafascynowanie obcą kulturą. Ludziom się w
głowach przewraca i szukają swoich tradycji tam gdzie ich nie ma. Za
kilka lat jeden z drugim sobie przypomni że jego pra-pra... był
krzyżackim baronem, więc jemu też się tytuł należy. Ładnie to brzmi i
prostaczkowie będą się płaszczyć, albo może uważają że Krzyżacy "to było
coś wielkiego", a nasi przodkowie to zwykli prostacy ganiający z
włóczniami po lasach. Dlatego wspomniałem Jacka Kaczmarskiego, który
takie postawy obserwował i wyśmiewał.
Oczywiście możliwy jest też inny niezwykle popularny wariant - chodzi o
zebranie funduszy i na tym sprawa odrestaurowania się zakończy.

> Mam nadzieje ze niniejsze wpisy czytaja mieszkancy Malborka.

Wątpię. To dość specyficzna a przez to hermetyczna grupa dyskusyjna.

> jesli zas na przekor tego chce sie miec jakis posag
> we wnece kosciola zamkowego, wowczas raczej nalezy zaprojektowac i
> wystawic nasza wlasna, polska Matke Boska!

Nie jestem gorliwym zwolennikiem Kościoła katolickiego (w niektórych
poglądach się zgadzam w innych nie co dyskwalifikuje mnie jako
katolika), ale z tego co wiem to jest jedna Matka Boska. To prawda że
mamy nasze narodowe miejsca kultu i tym z tego tytułu że narodowe
powinno należeć się pierwszeństwo. Wielu Polaków, naszych przodków
zginęło za to żeby Krzyżaków wypędzić z ziem polskich i to im a nie
Krzyżakom należy się upamiętnienie - takie jest przynajmniej moje
zdanie. Patrzę na tą sprawę to tylko pod tym kątem.

sam

Zakr napisał(a):

> Czasem jest to dobra wymówka dla sądu, żeby uniknąć kary śmierci.

Nie uważam tego za dobry argument.

Cytat z grup:

"Szanowni Panstwo,
W niniejszym emailu chcialbym dodac dalszego materialu dowodowego
do naszej dotychczasowej wiedzy na
temat bezposredniego, choc ukrytego, udzialu UFOli w praktycznie kazdej
zbrodni jaka popelniana jest na Ziemi.
O wielu takich zbrodniach kierowanych przez UFOli wspominalem juz w swoich
poprzednich emailach, a takze
pisalem w swoich monografiach. Przykladowo, wspominalem juz, ze UFOle
pokazywaly sie Hitlerowi i wydawaly my
nakazy praktycznie odnosnie kazdej zbrodniczej akcji jaka Hitler
podejmowal (to wlasnie od jasnych wlosow
Nordyckiej rasy owych UFOli jakie pokazywaly sie Hitlerowi, zapewne bierze
sie owa hitlerowska idea
"jasnowlosej super-rasy"). Podobnie, w traktacie [7/2] wyjasnialem, ze
UFOle spowodowaly i nadzorowaly
przybicie Jezusa do krzyza co utrwalone jest nawet na starych rysunkach
religijnych.
Jak wiemy, ostatnio
UFOle odparowaly tez WTC wraz z 6000 ludzi w srodku. Takie przyklady mozna
mnozyc w nieskonczonosc. Jak wiec
sie okazuje, brudne paluchy UFOli daj!
e sie znalezc praktycznie w przypadku kazdej innej zbrodni popelnianej na
Ziemi. UFOle zawsze inspiruja i
nadzoruja ta zbrodnie. Tyle tylko, ze dotychczas ludzie nie zwracali uwagi
ze sa zameczani wlasnie przez
kosmitow. Dopiero badania naszego RO zaczynaja pomalu demaskowac ten
morderczy aspekt okupacji Ziemi przez UFO.
W poniedzialek, dnia 29 pazdziernika 2001 roku, o 20:30, na kanale
4 TVNZ, pokazywany byl jeden z
odcinkow seryjnego programu amerykanskiego o tytule "America's most
wanted". Niezwykloscia tamtego odcinka
bylo, ze zawieral on kilka wywiadow z tzw. "serial killers" tj. ludzmi
ktorzy w wielu kolejnych napadach
morderczego nakazu zamordowali nie jednego, a caly szereg swoich bliznich.
Jeden z owych seryjnych mordercow
bioracych udzial w owym programie oskarzony zostal o zabicie ponad 30
ludzi, przy czym szacowane bylo, ze
prawdopodobnie zabil okolo 100 osob, tyle ze zabicia owych dalszych ludzi
nie potrafiono mu udowodnic.
Szokujaca zbieznosc jaka wyszla na jaw podczas wszystkich owych
wywiadow z seryjnymi mordercami, to ze
absolutnie kazdy z nich posiadal, jak go nazywali, 'opiekuna duchowego'
jaki mu sie pokazywal, jaki go
nieustannie instruowal telepatycznie (tj. za posrednictwem "glosu
pojawiajacego sie w glowie" mordercy) jak ma
zabijac "grzesznikow", jak ukrywac cialo zabitego i jak potem uciekac
przed sprawiedliwoscia, a takze jaki
wskazywal mu ofiary - wyraznie polecajac kogo dany morderca ma zabic.
Niektorzy z tych mordercow byli
przekonani, ze ow naklaniajacy ich do morderstw "opiekun duchowy" to
"aniol" wyslany przez samego Boga, aby
oczyscic nasz swiat z 'grzesznikow' (tak widac owi nadzorczy UFOle
przedstawiali sie owym mordercom - zreszta
czesto tak wlasnie UFOle przedstawiaja sie naiwnym uprowadzonym na poklad
UFO). Oczywiscie, ani reporterzy
telewizyjni ktorzy prowadzili te wywiady, ani tez naukowcy i psycholodzy
ktorzy wypowiadali sie w programie na
temat owych mordercow, nie!
wierzyli w faktyczne istnienie "aniolow" czy "opiekunow duchowych" jacy
naklaniali do dokonywania morderstw i
wskazywali ofiary. Wszakze w opowiadaniach mordercow, owe istoty zawsze
wygladaly na to co ludzie uwazaja za
produkty wyobrazni (zreszta nawet dzisiaj i nawet na tej liscie takze
UFOli wiekszosc sprzedawczykow
manipulowanych przez kosmitow uwaza jedynie za wytwory wyobrazni ). A
wiec istoty te zawsze sie maskowaly i
zawsze pokazywaly sie manipulowanym przez siebie mordercom w sposob jaki u
naukowcow i u tzw. racjonalnych
ludzi budzi wiele zastrzezen. Przykladowo istoty te wychodzily z murow,
podczas rozmowy wisialy sobie w
powietrzu nad glowami mordercow i emitowaly swiatlo, po zakonczeniu
rozmowy zwyczajnie znikaly, wizytowaly
mordercow takze i w zamknietych celach wieziennych, itp. Jak sie jednak
okazuje, wszystkie cechy owych
opiekunow duchowych naklaniajacych modercow do popelniania owych zbrodni
calkowicie pokrywaja sie z cechami
UFOli czyli dokladnie !
tak jak obecnie znamy cechy UFOli. Na dodatek do tego, takze i chore,
powypaczane umysly oraz niemoralnosc
owych istot namawiajacych do morderstw dokladnie pokrywa sie z chorymi
umyslami okupujacych Ziemie UFOli.
Najbardziej zaszokowal mnie wywiad z owym morderca, ktorego
oskarzono o zabicie ponad 30 osob. Byl to
malenki, chudy, niedozywiony, maszkarnie brzydki czlowieczek faktycznie
to bardzo podobny w wygladzie do
jednego z sabotazystow UFOli jakiego wytropilem w Christchurch i opisalem
w monografdii [1/3] (zapewne wiec
takze podobny do niektorych UFOli uczestniczacych w naszej liscie
dyskusyjnej). Tymczasem wiele z jego ofiar
okazywalo sie byc roslymi, muskularnymi, silnymi chlopami znacznie
przewyzszajacych go wzrostem i sila. Owych
znacznie gorojacych nad nim chlopow jak deby, ow malenki chudzina
masakrowal (zazwyczaj uderzeniami zwyklego
mlotka) tak mocno, ze ich ciala stawaly sie potem nie do rozpoznania.
Reporterzy zapytywali jak to mozliwe ze
owe ogromne osoby sie nie bronily przed owym malenkim chudzina i daly sie
tak zmasakrowac. Niestety, nie
znalezli odpowiedzi. Odpowiedz ta byla jednak zawarta w opowiadanich
samego mordercy. Morderca bowiem
twierdzil, ze za kazdym !
razem kiedy jego aniol mu nakazal kogos zabic, w chwili kiedy (wraz z
aniolem ) zblizali sie do ofiary,
nagle stawala sie cisza az swidrujaca w uszach, swiatlo zmienialo sie tak
jakby zaczelo przenikac przez
niebieskawa mgle, zas ofiara tracila zdolnosc do poruszania sie w sposob
normalny i poruszala sie w bardzo
zwolnionym tempie. Morderca ten twierdzil, ze czasami zanim ofiara zdolala
sie chocby czesciowo odwrocic ku
niemu poruszajc sie w owym zwolnionym tempie, on juz zdolal wielokrotnie
uderzyc ja mlotkiem i w ten sposob
niemal kompletnie zmasakrowac. Owe opowiadania serialnego mordercy
przyjmowane byly "ze sceptycyzmem" przez
reporterow i psychiatrow. Niestety dla mnie byly one rodzajem otwarcia
oczu . Z badania UFO doskonale nam
wszakze wiadomo, o tzw. "stanie zawieszonego filmu" jaki wehikuly czasu
uzywane przez UFOli sa w stanie
zaindukowac (stan ten opisuje w rozdziale M monografii [1/3] oraz w
rozdziale J monografii [8]). W owym stanie
wlasnie panuje absolutna!
cisza bowiem dzwieki ani swiatlo nie moga sie w nim rozchodzic normalnie
o ciszy owej pisze Pan Domala w
swoim traktacie [3B]. Czyli, o zgrozo, ow slabiutki, szkaradny morderca
nie tylko byl namawiany do popelniania
zbrodni przez jakiegos UFOla o zwyrodnialym umysle i psychopatycznych
sklonnosciach, ale na dodatek ow UFOl
dopomagal mu zabic silniejsze od niego ofiary poprzez zwalnianie uplywu
czasu - tak ze ofiary nie byly w stanie
sie bronic przed uderzeniami mlotka mordercy. Jakze doglebnie zwyrodniali
sa ci UFOle. Yaaak zbiera mi sie na
mdlosci! Jakze tez slepi i naiwni sa ludzie, ze dotychczas nie wykapowali
tej zwodniczej gry uprawianej na
ludziach przez moralnie zwyrodnialych UFOli.
Jak wiadomo UFOle wyroily sie na nasza liste. Do chwili obecnej
oceniam ze tylko nasza liste blokuje
co najmniej pieciu UFOli, plus liscie szkodzi kilku dalszych ludzkich
sprzedawczykow jakimi UFOle manipuluja "

Zakr

sam pisze:

> Nie uważam tego za dobry argument.

Wykręcić się od kary śmierci udawaniem wariata?!? Chyba żartujesz. Ludzi
udają wariatów żeby wykręcić się do wojska a tu chodzi o życie.

> W niniejszym emailu chcialbym dodac dalszego materialu dowodowego

<CUT ALL>

Problem, Twój problem polega na tym że ja nie przyjmuję argumentów tylko
dlatego że ktoś je napisał. To co napisałeś poniżej nie zostało w żaden
sposób dowiedzione, a argumenty typu "bo to oczywiste" do mnie nie trafiają.
Odnośnie maniakalnych morderców - czy ktoś normalny może mordować dla
przyjemności?!? Mnie się to np. nie mieści w głowie żebym mógł wyjść na
ulicę i celowo zabić dowolną osobę. To po prostu chore, więc nie dziw
się że sprawcy takich morderstw to chorzy psychicznie. Weź jednak pod
uwagę że są i tacy, którzy mordują za pieniądze, dla osiągnięcia jakichś
swoich celów.... Dużo gorsi, bo z pełną świadomością, na zimno kalkulują
zabójstwo.

> UFOle spowodowaly i nadzorowaly
> przybicie Jezusa do krzyza co utrwalone jest nawet na starych rysunkach
> religijnych.

No widzisz. Mnie na lekcjach religii uczono że Jezus umarł "za ludzi" i
"dla ludzi". Że po to właśnie przyszedł na Ziemię. Jeśli tak, to ci,
którzy go ukrzyżowali raczej wypełniali "wolę bożą" i powinni być
czczeni jako ci, którzy mieli współudział w "odkupieniu". Judasz jest
więc bohaterem a nie zdrajcą. Piłat i inni również.

> Jak wiadomo UFOle wyroily sie na nasza liste. Do chwili obecnej
> oceniam ze tylko nasza liste blokuje
> co najmniej pieciu UFOli, plus liscie szkodzi kilku dalszych ludzkich
> sprzedawczykow jakimi UFOle manipuluja "

Dowody! Potrafisz to udowodnić albo przyjemniej od początku do końca,
bez twierdzeń typu "bo tak jest" albo "bo wszyscy to wiedzą"
przeprowadzić krok po kroku proces dochodzenia do takich wniosków?

janp...@gmail.com

On Jan 18, 8:51 pm, Zakr <ad...@e-mail.w.stopce> wrote:
ale z tego co wiem to jest jedna Matka Boska. To prawda że
> mamy nasze narodowe miejsca kultu i tym z tego tytułu że narodowe
> powinno należeć się pierwszeństwo.

Niescisle sie wyrazilem. Przez polska Matke Boska rozumiem ta sama
Matke Boska tyle ze powstala z serc i umyslow Polakow, oraz utrwalona
w pozie i symbolice wlasciwej dla Polski i Polakow.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Proponuje tez rzucic okiem na:
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/browse_thread/thread/bcd3e29fdae9fa40#8c65ab4b454335c2

Zakr

janp...@gmail.com pisze:

> Niescisle sie wyrazilem. Przez polska Matke Boska rozumiem ta sama
> Matke Boska tyle ze powstala z serc i umyslow Polakow, oraz utrwalona
> w pozie i symbolice wlasciwej dla Polski i Polakow.

Domyśliłem się. Natomiast podtrzymuję moje zdanie. Nie podoba mi sie
jedynie to, że próbujemy (albo raczej owi osobnicy) przyswajać obce
tradycje, obce pomniki kultu a nie pragniemy poznać własnych. Efekt w
sumie ten sam, tyle że podejście inne. :)

Domyślam sie że to w kontekście mojej niewiary?
Był czas, gdy na temat totalizmu czytałem wszystko. Interesowała mnie
koncepcja magnokraftu i tego czy faktycznie pole magnetyczne wytworzone
przez wyładowania elektryczne pozwoli wytworzyć strumień pola
magnetycznego na tyle silny żeby oderwać sam pędnik od ziemi. Siłą
rzeczy czytałem również o pozostałych aspektach poruszonych w tomach
monografii. To czego mi brakuje to przede wszystkim są tam twierdzenia
nie poparte logicznym wnioskowaniem. Problem polega na tym że ja
czytając opis obserwacji mogę dojść (i przeważnie tak się dzieje - każdy
z nas jest inny) do innych wniosków. Tam (w monografii) - mocno
upraszczając pół tomu to opis tego co będzie napisane, a drugie pół to
gotowe stwierdzenia. Na pozostałe opisy - prawdę mówiąc szkoda mi było
czasu. Czasem coś przeczytam fragmentarycznie z ciekawości, albo dlatego
że akurat jest dyskusja na ten temat.

P.S. Wyciąłem crosspost. Nie dobrze przyjętym zwyczajem crosspostowanie
na wiele grup tego samego wątku.

sam

Zakr napisał(a):

> Wykręcić się od kary śmierci udawaniem wariata?!? Chyba żartujesz. Ludzi
> udają wariatów żeby wykręcić się do wojska a tu chodzi o życie.

Co za manipulant -- dwa posty wyżej pisał tak:

Zakr

sam pisze:

> Co za manipulant -- dwa posty wyżej pisał tak:

Sam, jeśli już tniesz cytaty, to nie wycinaj ich z kontekstu i nie
podstawiaj własnego, bo to właśnie jest manipulacją. No chyba że nie
rozumiesz tego co zrobiłeś, ale to inna bajka.

Prawidłowo, z kontekstem wygląda to tak:
Zakr: Czasem jest to dobra wymówka dla sądu, żeby uniknąć kary śmierci.

Sam: Nie uważam tego za dobry argument.

Zakr: Wykręcić się od kary śmierci udawaniem wariata?!? Chyba

żartujesz. Ludzi udają wariatów żeby wykręcić się do
wojska a tu chodzi o życie.

Rozumiesz co przeczytałeś, czy czytasz bez zrozumienia?
Dla ułatwienia zrozumienia - tekst do którego się odnosi cytuje się gdy
chce się odnieść do sensu wypowiedzi poprzednika. Jeśli nadal nie
zrozumiałeś sensu napisz, to wytłumaczę łopatologicznie.

Levis

Nie trafia do ciebie debilu, ze nie crosspostuje sie na grupach?
Juz ci tu ludzie pisali zebys tego nie robil wiec kurwa z laski swojej nie
udawaj bardziej pierdolnietego niz jestes i stosuj sie do netykiety.

Levis

is stable or transitory; if it pass away, it is
a river of Babylon.

460. The lust of the flesh, the lust of the eyes, pride, etc.--There are
three orders of things: the flesh, the spirit, and the will. The carnal are
the rich and kings; they have the body as their object. Inquirers and
scientists; they have the mind as their object. The wise; they have
righteousness as their object.

God must reign over all, and all men must be brought back to Him. In things
of the flesh lust reigns specially; in intellectual matters, inquiry
specially; in wisdom, pride specially. Not that a man cannot boast of wealth
or knowledge, but it is not the place for pride; for in granting to a man
that he is learned, it is easy to convince him that he is wrong to be proud.
The proper place for pride is in wisdom, for it cannot be granted to a man
that he has made himself wise, and that he is wrong to be proud; for that is
right. Now God alone gives wisdom, and that is why Qui gloriatur, in Domino
glorietur.74

461. The three lusts have made three sects; and the philosophers have done
no other thing than follow one of the three lusts.

462. Search for the true good.--Ordinary men place the good

janp...@gmail.com

On Jan 22, 5:55 am, Zakr <ad...@e-mail.w.stopce> wrote:

> Rozumiesz co przeczytałeś, czy czytasz bez zrozumienia?

Proponuje takze zagladnac pod adres
http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_thread/thread/d1ac37e80593bff1#26a992496fc1ac4b
gdzie dyskutowane sa dalsze informacje na niniejszy temat.

Zakr

janp...@gmail.com pisze:

> Proponuje takze zagladnac pod adres
> http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_thread/thread/d1ac37e80593bff1#26a992496fc1ac4b
> gdzie dyskutowane sa dalsze informacje na niniejszy temat.

Mnie pod powyższym linkiem otwiera temat "Kamienie ktore swoimi
nadprzyrodzonymi wedrowkami dowodza blednosci dzisiejszej fizyki".

Grzesiek

"Zakr" <ad...@e-mail.w.stopce> wrote in message ...
mi�dzy innymi:

> "Czasem jest to dobra wym�wka dla s�du, �eby unikn�� kary smierci.

Nigdy nie zechcieli zamieni� narz�dzia m�ki, krzy�a, na cokolwiek innego.

rs

On Mon, 7 Jul 2008 17:47:15 +0200, "Grzesiek" <m...@e.eu> wrote:

>"Zakr" <ad...@e-mail.w.stopce> wrote in message ...

>między innymi:

>Nigdy nie zechcieli zamienić narzędzia męki, krzyża, na cokolwiek innego.

no! nameczyli tych krzyzy od metra. moze by dali im wreszcie odpoczac.
<rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

janp...@gmail.com

On Jul 8, 9:38 am, rs <no.addr...@no.spam.com> wrote:

> "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Istnieje tylko jeden Bog (chociaz odmienni ludzie maja zupelnie rozne
wyobrazenia na jego temat) - wiecej na temat tego jedynego Boga
zawarte jest na watku http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_thread/thread/23b46a156e7ef6a8#
. Najlepiej jednak ow jedyny Bog zostal opisany na totaliztycznej
stronie "god_proof_pl", ktora powinna byc dostepna pod adresem
http://ufonauci.w.interia.pl/god_proof_pl.htm .

Jax

> zgadza sie: "Nieprawidlowy adres strony".
Powiniene� wiedzie�, �e to najnowszy sabotarz ufolski! Aby sobie z nim
poradzi� powiniene� u�y� google! I tak mo�esz ci�gle zajrze� na stron�:
http://totalizm.nazwa.pl/god_pl.htm.

> jeszcze boga. oj doigrasz sie, pajak.doigrasz. <rs>
Odrobinďż˝ szacunku dla profesora!

z totaliztycznym salutem
Jax

rs

On Wed, 9 Jul 2008 18:06:42 +0200, Jax <77j...@wp.pl> wrote:

>Powinieneś wiedzieć, że to najnowszy sabotarz ufolski!

dlaczego ufolski? przeciez, zgodnie z tym co pajak mowi, to ufole maja
tego samego boga ktory nam panuje, wiec dlaczego mieliby by sabotowac
jedyna prawdziwa o nim strone?

>Aby sobie z nim
>poradzić powinieneś użyć google! I tak możesz ciągle zajrzeć na stronę:
>http://totalizm.nazwa.pl/god_pl.htm.

wiesz, az tak proza doktora mnei nie interesuje, zebym google
przeszukiwal, a caly site totalizmu mam na wlasnym dysku. ot tak,
jakby chcial kiedys kota ogonem odwrocic.

>Odrobinę szacunku dla profesora!

na szacunek trzeba sobie zasluzyc.

>z totaliztycznym salutem
>Jax

heil. <rs>

rs

On Tue, 8 Jul 2008 16:29:44 -0700 (PDT), janp...@gmail.com wrote:

>Istnieje tylko jeden Bog (chociaz odmienni ludzie maja zupelnie rozne
>wyobrazenia na jego temat) - wiecej na temat tego jedynego Boga
> [...]

wiecej to nie znaczy z sensem, co myslalem dano ci do zrozumeinia.

>. Najlepiej jednak ow jedyny Bog zostal opisany na totaliztycznej
>stronie "god_proof_pl", ktora powinna byc dostepna pod adresem
>http://ufonauci.w.interia.pl/god_proof_pl.htm .

zgadza sie: "Nieprawidlowy adres strony".
widzisz pan, nawet tego jedynego boga zes zdenerwowal, bo kazal ja
zamknac. ufoli wkurzasz, teraz jeszcze boga. oj doigrasz sie,
doigrasz. <rs>

rs

>Istnieje tylko jeden Bog (chociaz odmienni ludzie maja zupelnie rozne
>wyobrazenia na jego temat) - wiecej na temat tego jedynego Boga
> [...]

wiecej to nie znaczy madrze, co myslalem dano ci do zrozumeinia.

> [...]

zgadza sie: "Nieprawidlowy adres strony".

widzisz pan, nawet tego jedynego boga zes zdenerwowal, bo kazal ja

zamknac. ufoli wkurzasz, serpentow, diablow i szatanow, a teraz
jeszcze boga. oj doigrasz sie, pajak.doigrasz. <rs>

Aleks

"MarkPol" <mar...@wp.pl> wrote in message [...]
A co na to powiesz:

Krzyż jest więc znakiem hańbiącej śmierci.
Chrześcijanie wyznają, że Jezus Chrystus poniósł hańbiącą śmierć.
Z powodu niezmierzonej Miłości i niezgłębionego Miłosierdzia
Bóg złożył największą ofiarę, jaką w ogólne złożyć można.

Aleks

"rs" <no.ad...@no.spam.pl> wrote in message [...]
skoro to wy uwalniacie szatana, to wy odpowiadacie za to, że:

rs

chyba wszyscy tak wyznaja, choc akurat chrzescianie owijaja to w
bawelne czy inny calun. <rs>

janp...@gmail.com

On Jul 10, 3:50 am, rs <no.addr...@no.spam.com> wrote:

> zgadza sie: "Nieprawidlowy adres strony".
> widzisz pan, nawet tego jedynego boga zes zdenerwowal, bo kazal ja
> zamknac. ufoli wkurzasz, serpentow, diablow i szatanow, a teraz
> jeszcze boga. oj doigrasz sie, pajak.doigrasz.
To wcale NIE jest "nieprawidlowy adres strony", a po prostu jeden z
niezliczonych sabotazy moich stron internetowych dokonywanych
nieustannie przez zajadlych wrogow wiary w Boga, czyli przez UFOnautow
jacy sprawuja kontrole praktycznie nad wszystkim na Ziemi, wlaczajac w
to serwery oraz Google.

Jesli zas chodzi o wkurzanie, to zgadza sie, zapewne wkurzylem wielu
bowiem bez litosci mnie tepia UFOle, serpenci, diabli i szatani - czy
jak ich tam nazwiemy. Wszakze to oni zorganizowali juz niemal 30
zamachow na moje zycie - na szczescie dotychczas wszystkie okazaly sie
nieudane. Nic jednak NIE wskazuje na to ze szerzac prawde na temat
Boga, Jego tez wkurzam. Wszakze ktos mnie nieustannie broni przed
owymi zamachami UFOli - poza zas samym Bogiem nie istnieje zaden inny
kandydat na takiego obronce. Wyglada wiec na to, ze Bog po swojemu,
czyli ogromnie dyskretnie, dopomaga mi szerzeniu prawdy na Swoj temat,
oraz dopomaga we walce jaka prowadze z silami zla panoszacymi sie na
Ziemi. Zgadza sie to zreszta z zapewnieniami opieki nad tymi ktorzy
dzialaja w Jego imieniu, ktore to zapewnienie Bog zawarl w
autoryzowanej przez siebie Biblii (po szczegoly patrz totaliztyczna
strona "biblia.htm" - ktora tez powinna dac sie otworzyc pod
wskazanymi poprzednio adresami, jesli NIE zostana one szybko
zasabotazowane przez owych UFOnautow).

Jax

Może nie tyle chańbiącą co po prostu głupią (w świetle znanych źródeł). Bo
kto dobrowolnie idzie na rzeź, skoro można było czmychnąć?

z totaliztycznym salutem
Jax

rs

On Wed, 9 Jul 2008 21:19:36 -0700 (PDT), janp...@gmail.com wrote:

> [...]
>Jesli zas chodzi o wkurzanie, to zgadza sie, zapewne wkurzylem wielu
>bowiem bez litosci mnie tepia UFOle, serpenci, diabli i szatani

to teraz do tej listy mozesz dopisac boga i juz masz pelne spektrum,
kto czycha na ciebie.

> [...]
>strona "biblia.htm" - ktora tez powinna dac sie otworzyc pod
>wskazanymi poprzednio adresami, jesli NIE zostana one szybko

ja to jednak czasami lubie sobie poczytac co pan wypisujesz. ale tylko
czasami. juz mi sie humor poprawil. <rs>

rs

a tak z innej beczki jak to swiadczy o tym bogu jako rodzicielu. a
potem wbijaja dzieciom do glowek, jaki to ten bog jest milosierny,
sprawiedliwy, dobry itp. <rs>

notto

"Zakr" <ad...@e-mail.w.stopce> wrote
[...]
> Masowa germanizacja raczej nam nie grozi.
tym bardziej, że:

Na pal można jedynie nadziać, jak to się stało Azji Tuhajbejowiczowi.

janp...@gmail.com

On Jul 11, 6:28 am, rs <no.addr...@no.spam.com> wrote:

> to teraz do tej listy mozesz dopisac boga i juz masz pelne spektrum,
> kto czycha na ciebie.
Typowo, jesli ktos wypowiada jakas opinie, wowczas zapewne bazuje ja
na znanych mu faktach. Czy Wasc moze nam, tutaj zdradzic na jakich to
faktach bazuje ta swoja powyzsza opinie "o dopisywaniu do listy ..."?
Znaczy, czy jest to jedynie opinia "bo tak mi sie wydaje" albo "mam
zal do Boga bowiem stworzyl mnie z pryszczatym nosem i krzywymi
nogami", czy tez Wasc ma naukowe podstawy do takowego stwierdzenia?

rs

On Thu, 10 Jul 2008 18:53:50 -0700 (PDT), janp...@gmail.com wrote:

>Typowo, jesli ktos wypowiada jakas opinie, wowczas zapewne bazuje ja
>na znanych mu faktach. Czy Wasc moze nam, tutaj zdradzic na jakich to
>faktach bazuje ta swoja powyzsza opinie "o dopisywaniu do listy ..."?

ale prosze bardzo. moja opina bazuje na liscie, ktora sam splodziles
pare linijek wyzej.

"Jesli zas chodzi o wkurzanie, to zgadza sie, zapewne wkurzylem wielu
bowiem bez litosci mnie tepia UFOle, serpenci, diabli i szatani

czy  jak ich tam nazwiemy."

oh pajak. pajak. ty chyba juz w pietke gonisz.

>Znaczy, czy jest to jedynie opinia "bo tak mi sie wydaje" albo "mam
>zal do Boga bowiem stworzyl mnie z pryszczatym nosem i krzywymi
>nogami", czy tez Wasc ma naukowe podstawy do takowego stwierdzenia?

dokladnie tak naukowe jak naukowe podstawy ma totalizm. <rs>

Zakr

rs pisze:

> ale prosze bardzo. moja opina bazuje na liscie, ktora sam splodziles
> pare linijek wyzej.

> oh pajak. pajak. ty chyba juz w pietke gonisz.

> dokladnie tak naukowe jak naukowe podstawy ma totalizm. <rs>

RS, Myślę że przesadzasz wytykając J. Pająkowi jego to,w co wierzy.
Wiara (w cokolwiek) to prawo każdego człowieka.
Jako ciekawostkę (choć wcale nieparanaukową) powiem Ci że jeśli ktoś
bardzo mocno wierzy w coś, w duchy, bogów, ufo, itd. to te byty stają
się dla jego psychiki całkowicie realne. I tak np. ludzi mogą
doświadczać niezwykłych stanów emocjonalnych, nawet "cudownych
wyzdrowień" wpatrując się w zaciek na szybie. Nawet jeśli ktoś udowodni
że to tylko niedokładna praca myjącego okno. Tak więc dla J.P. jego
ufole, jego totalizm i jego Bóg (cokolwiek rozumie pod tym pojęciem) są
całkowicie realne. Jeśli wierzy w to że jego totaliztyczny Bóg go
ochrania, to pewnie znalazłbyś wiele przypadków uchronienia się od
nieszczęścia (obojętnie jakiego), których nie potrafiłbyś wytłumaczyć
inaczej niż "cudownym zbiegiem okoliczności". Tak działa nasza psychika.

Zakr

Jax pisze:

> Może nie tyle chańbiącą co po prostu głupią (w świetle znanych źródeł). Bo
> kto dobrowolnie idzie na rzeź, skoro można było czmychnąć?

Jax, Radzę Ci porozmawiaj z kimś, kto ma przygotowanie teologiczne
(niekoniecznie, albo może nawet lepiej żeby nie było katolickie). Ja co
prawda nie nie mam, ale znam sporo osób z takim przygotowaniem (innym
niż katolickie i katolickie również), które niemalże zgodnie twierdzą
jedno. Śmierć na krzyżu, to tylko element czegoś większego, co właściwie
ciężko zrozumieć "normalnemu" człowiekowi. Wydaje mi się więc że mówisz
o rzeczach, o których nie masz pojęcia, albo co gorsze wydaje Ci się że
masz pojęcie.

ab.666

Użytkownik "rs" <no.ad...@no.spam.pl> napisał w wiadomości

> "mnie tepia UFOle, serpenci, diabli i szatani"

Przeciw nim zaś z klawiatury brzdąka,
Jak głaz bodzący morze, reduta Pająka.

ab.

rs

On Fri, 11 Jul 2008 08:46:46 +0200, Zakr <ad...@e-mail.w.stopce>
wrote:

>RS, Myślę że przesadzasz wytykając J. Pająkowi jego to,w co wierzy.
>Wiara (w cokolwiek) to prawo każdego człowieka.

gdzie ja wytykam pajakowi wiare? przynajmniej gdzie w tym watku?
ale jesli o niej juz mowa. wiara jest cwanym narzedziem i dziala
sprawnie, jesli jest uzywana wylacznie na potrzeby prywatne. poprawia
samopoczucie, pozwala zyc latwiej. jednak kiedy wiara stara sie
argumentowac wszedzie tam gdzie argumenty powinny wynikac z naukowego
procesu badawczego, to juz nie jest koszernie i przynajmniej mnie sie
noz w kieszeni otwiera. jesli uzywa sie wiary osobniczej w miejscach
publicznych, tlumaczac zjawiska zachodzace w swiecie rzeczywistym,
wtedy sie juz o krok np. do manipulacji.

>Jako ciekawostkę (choć wcale nieparanaukową) powiem Ci że jeśli ktoś
>bardzo mocno wierzy w coś, w duchy, bogów, ufo, itd. to te byty stają
>się dla jego psychiki całkowicie realne.

moga sie stac, ale nie musza. tylko, ze wtedy taki koles ląduje u
psychaitry albo innego egzorcysty, jesli juz sam sobie z nimi nie
potrafi poradzic lub z obcowania z nimi nie ma juz przyjemnosci.

> [...]
>że to tylko niedokładna praca myjącego okno. Tak więc dla J.P. jego
>ufole, jego totalizm i jego Bóg (cokolwiek rozumie pod tym pojęciem) są

pewnie jest tak jak mowisz, i dlatego wracam do tego co napisalem
wczesniej. niech trzyma to dla siebie i stara sie wytlumaczyc swoja
chora wyobraznia, tego w jaki sposob funkcjonuje swiat rzeczywisty, bo
od kiedy w swoje wywody zaczal wkrecac boga, to totalizm zaczal miec
juz zupelnie inny wydzwiek.

> [...]
>nieszczęścia (obojętnie jakiego), których nie potrafiłbyś wytłumaczyć
>inaczej niż "cudownym zbiegiem okoliczności". Tak działa nasza psychika.

to jest wlasnie to co sie nazywa argumentation from ignorance, co jest
juz zjawiskiem wrecz niebezpiecznym, a jakie moze przybrac rozmiary
mozna przekonac sie obserwujac jak rozwija sie nurt inteligent design.

janp...@gmail.com

On Jul 12, 3:20 am, rs <no.addr...@no.spam.com> wrote:
> [...]
Co w powyzszej "ciekawostce" Wasc zapomniales dodac, to ze powodem dla
stawania sie owych wierzen calkiem realnymi dla kogos kto w nie wierzy
i zwraca na nie uwage, moze byc fakt ze owe ignorowane obecnie istoty
faktycznie istnieja, tyle ze jak "kameleony" zmianiaja one skore i sie
ukrywaja przed ludzmi. Zamiast wiec nadal nazywac sie "duchami",
"diablami", czy "serpentami, obecnie nazywaja sie one bardziej
nowoczesnie "UFOnautami".

rs

mniej wiecej wlasnie dlatego, panie doktor nauk ufolskich, uwazam, ze
wywazasz, juz od paru tysiecy lat otwarte drzwi. podchwyciles jedynie
nosny termin zaczerpniety z amerykanskiej literatury sci-fi i na tym
chcesz pojechac. <rs>

elaand

"Zakr" <ad...@e-mail.w.stopce> wrote
[...]
> Wykręcić się od kary smierci udawaniem wariata?
raczej według następującego biblijnego wzorca:

Gdy lud walczył z Amalekitami, a syn Nawego o przydomku Jezus dowodził
bitwą, sam Mojżesz modlił się do Boga, mając ręce z obu stron rozciągnięte.

janp...@gmail.com

On Jul 12, 6:56 pm, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:

> [...]
> wywazasz, juz od paru tysiecy lat otwarte drzwi. podchwyciles jedynie
> nosny  termin zaczerpniety z amerykanskiej literatury sci-fi i na tym

Wasc piszesz "pojechac", jednak myslisz "wystawiac sie na zniewagi,
obstrzal, oraz zamachy UFOnautow". Wszakze NIKT nie jest wskazac
przyklad chocby jednego naukowca na Ziemi, ktory by "gdzies zajechal"
badajac UFO. Wrecz przeciwnie, mozna wskazac dziesiatki przykladow
naukowcow ktorych owi UFOnauci (tak, wlasnie owi UFOnauci ktorzy
jakoby "nie istnieja") usmiercili za osmielenie sie dokonywania badan
UFO. Z zagranicznych takich naukowcow mozna tutaj wskazac przyklad
Profesora John'a Mack. Natomiast z "rodzimych" dobrym przykladem jest
Dr Blania.

Nie bajeruj nas wiec nas tutaj Wasc, a po prostu przyznaj sie do tego
co z daleka jest widoczne z Wascinych wpisow, mianowicie ze celem
Wascinych wypocin na tym watku (oraz generalnie w internecie) jest
szykanowanie wszystkiego co ujawnia istnienie UFOnautow oraz demaskuje
ich sekretne dzialania okupacyjne na Ziemi.

rs

On Sat, 12 Jul 2008 17:33:54 -0700 (PDT), janp...@gmail.com wrote:

>Wasc piszesz "pojechac", jednak myslisz "wystawiac sie na zniewagi,
>obstrzal, oraz zamachy UFOnautow".

w poprzednej odpowiedzi na moj post domagales sie dowodow ktore
zreszta przedstawilem, . to teraz ja o nie poprosze ciebie pan dokto o
takowe. co ci pozwala na takie stwierdzenia? wiem. bedzie jedynie
belkot.

> Wszakze NIKT nie jest wskazac
>przyklad chocby jednego naukowca na Ziemi, ktory by "gdzies zajechal"
>badajac UFO.

znam przynajmniej jednego, ktory zajechal do texasu. drugi zajechal do
newady. wiec znowu wychodzi na to, ze jestes niedoinformowany.

> [...]
>UFO. Z zagranicznych takich naukowcow mozna tutaj wskazac przyklad
>Profesora John'a Mack. Natomiast z "rodzimych" dobrym przykladem jest

no i nie zapomnij wspomniec o swoim kocie, ktorego tez ufocy
usmiercili oraz wszystkich innych ktorzy umarli na raka, bialaczke,
czy tez zostali potraceni przez samochod, bo wlezli na czerwonym
swietle na ulice.

> [...]
>szykanowanie wszystkiego co ujawnia istnienie UFOnautow oraz demaskuje
>ich sekretne dzialania okupacyjne na Ziemi.

wlasnie znowu pudlo. interesuje mnie jedynie osmieszanie kretaczy,
ktory maloswiadomym ludkom, chca w imie swoich pokretnych celow zrobic
wode z muzgu posuwajac sie, jak to na twoim przykladzie najlepiej
widac, do prywatnych uczuc jakimi jest wiara.

akinimod

"Zakr" <ad...@e-mail.w.stopce> wrote
[...]

Rzecz w tym, że ostateczny sens obu tych postaw jest dokładnie
przeciwstawny.

rs

On Sat, 12 Jul 2008 11:15:27 +0200, "akinimod" <gli...@gmail.com.es>
wrote:

cytuj text, na ktory ktory odpowiadasz. <rs>

Antymonopolista

> cytuj text, na ktory ktory odpowiadasz. <rs>

ale odpowiadasz doktorowi Pająkowi czy spamerowi "znawca_człowieka" który
teraz dla odmiany wysyła posty z tytułami doktora wklejając do nich
bezsensowną treść?

rs

chyba wyraznie jest zaznaczone w mojej odpowiedzi, na czyj post
odpowiadam, a czy jego autor jest spamerem to nie wiem. na razie to
zupelnie obcy dla mnie nick.
btw. chyba doktor nie uzurpuje sobie prawa do zastrzegania tytulow
swoich postow. <rs>

Zakr

rs pisze:

> gdzie ja wytykam pajakowi wiare? przynajmniej gdzie w tym watku?
> ale jesli o niej juz mowa.

Właściwie nie tyle wytykasz wiarę, co wyśmiewasz ją, pisząc że jego Bóg
jest jego wrogiem.

> wiara jest cwanym narzedziem i dziala
> sprawnie, jesli jest uzywana wylacznie na potrzeby prywatne.

To w co J. Pająk wierzy to jego prywatna sprawa i ani Ty, ani ja nie
mamy nic do tego. Dokąd nie próbuje psychomanipulacji i werbunku nowych
wyznawców, to tylko jego sprawa.

> moga sie stac, ale nie musza. tylko, ze wtedy taki koles ląduje u
> psychaitry albo innego egzorcysty, jesli juz sam sobie z nimi nie
> potrafi poradzic lub z obcowania z nimi nie ma juz przyjemnosci.

Ależ nie. Codziennie każdy z nas podlega bardziej lub mniej świadomym
manipulacjom. Choćby to że w sklepie zimne napoje, cukierki czy inne
takie stoją obok kas. Jak będziesz wystarczająco długo patrzył w gorący
dzień na zimne napoje, to na pewno zachce Ci się pić. :)

> [...]
> chora wyobraznia, tego w jaki sposob funkcjonuje swiat rzeczywisty, bo
> od kiedy w swoje wywody zaczal wkrecac boga, to totalizm zaczal miec

Wytłumacz racjonalnie wiarę w Boga chrześcijańskiego, albo w Mahometa,
albo w Jowisza czy Zeusa albo innego RA? A jednak w tamtych czasach
bogowie czynili cuda. Do dziś czynią i nie są to rojenia chorych
umysłów. Jak poszukasz, to znajdziesz opisy przypadków np. cudownego
przywrócenia zdrowia. Jeśli Bóg totaliztyczny czyni cuda dla Pająka, to
dyskusja o dowodzeniu czegokolwiek jest bezprzedmiotowa. Równie dobrze
możesz dowodzić o tym że masz "lepszy gust".

> to jest wlasnie to co sie nazywa argumentation from ignorance, co jest
> juz zjawiskiem wrecz niebezpiecznym, a jakie moze przybrac rozmiary
> mozna przekonac sie obserwujac jak rozwija sie nurt inteligent design.

To się nazywa psychologią. :)

Zakr

janp...@gmail.com pisze:

> [...]
> ukrywaja przed ludzmi. Zamiast wiec nadal nazywac sie "duchami",
> "diablami", czy "serpentami, obecnie nazywaja sie one bardziej

To był mój tekst, do którego RS się odnosił, więc ja odpowiem.
Chodzi tu o coś innego. Za to zrugałem Sza-mana. Jeśli ktoś uwierzy w
istnienie np. żyrandolowca, to przechodząc pod żyrandolem, albo siedząc
pod nim będzie czuł sie źle. Działa to dokładnie tak samo jak w tym
doświadczeniu z hipnozą - zahipnotyzowanemu człowiekowi eksperymentator
mówi że dotknie go zapalonym papierosem dotyka ołówkiem i na skórze
pojawia się reakcje po oparzeniu, potem postępuje dokładnie odwrotnie
(czyli mówi o ołówku i dotyka papierosem) i śladu nie ma. To sztandarowy
przykład opisujący mechanizm, ale takich zjawisk jest dużo więcej.
Dokładnie na tej samej zasadzie jeśli jesteś przekonany że co noc
porywają Cię ufole i pozbawiają energii, czy czegoś innego (nieważne
czego), to rano będziesz się budził z takimi objawami, jakie towarzyszą
tym praktykom. Co więcej potwierdzi to aparatura medyczna jeśli z niej
skorzystasz. Mimo tego Twoje ufole dla mnie nie istnieją - ja w żaden
sposób nie doświadczam ich istnienia. Teraz, jeśli przekonasz samego
siebie (co może być sporym wyzwaniem) że żaden ufol nie ma do Ciebie
dostępu i nabierzesz pewności że tak jest w istocie, to wszystkie objawy
znikną - "ufole" faktycznie nie będą miały do Ciebie dostępu.
Hipnoza była tu tylko narzędziem, podobnie jak używasz młotka żeby wbić
gwóźdź, aby zawiesić obraz, gdy chcesz podziwiać jego piękno - celem są
doznania estetyczne, a młotek pośrednio umożliwia ich odbiór. Takim
młotkiem w tym przykładzie była hipnoza.

rs

On Mon, 14 Jul 2008 21:02:15 +0200, Zakr <ad...@e-mail.w.stopce>
wrote:

>Właściwie nie tyle wytykasz wiarę, co wyśmiewasz ją, pisząc że jego Bóg
>jest jego wrogiem.

jest dokladnie takim samym jego wrogiem jak i jego ufole.

>To w co J. Pająk wierzy to jego prywatna sprawa i ani Ty, ani ja nie
>mamy nic do tego. Dokąd nie próbuje psychomanipulacji i werbunku nowych
>wyznawców, to tylko jego sprawa.

ale przeciez ja wlasnie dokladnie o tym mowie. nie zauwazyles?
tak dlugo jak pajak nie bedzie wpieprzal boga (takiego czy smakiego) w
tematy paranaukowe to mnie jest zupelnie obojetne w jakiego boga on
wierzy. nie zauwazyles jak sprytnie przeszedl, na przestrzeni chyba
dwoch czy trzech lat od ufoli, poprzez diabelki, szatanki, a teraz
wprost zasuwa o bogu. jak dal mnei koles ziwtrzyl koniunkture i teraz
bedzie staral sie znalezc nasladowcow wsrod spolecznosci wierzacej.

> [...]
>takie stoją obok kas. Jak będziesz wystarczająco długo patrzył w gorący
>dzień na zimne napoje, to na pewno zachce Ci się pić. :)

to akurat jeden wezmie za manipulacje, drugi za wyjscie do klienta.
jakbys podal innym przyklad, to moze by sie dalo lepiej go rozebrac.
faktem, jest ze jestesmy manipulowani. kazdy o tym wie i kazdy rowniez
powinien krytycznie myslec przed przyswojeniem jakiejs informacji.
mowi, ze powszechnie, ze zyjemy obecnie w epoce informacji. z tego co
ja widze, to zyjemy raczej w epoce desinformacji.

>Wytłumacz racjonalnie wiarę w Boga chrześcijańskiego, albo w Mahometa,
>albo w Jowisza czy Zeusa albo innego RA?

ja nie musze i nikt tego nie musi. malo tego nie powinien. dlatego
powtarzam, ze wiara jest to sprawa indywidualna, z ktora kazdy
wierzacy musi sie sam uporac uzywajac wlasnej racjonalnosci i narzedzi
mentalnych z nia zwiazanych. ja nie potrafie wytlumaczyc sobie
racjonalnie istnienia boga judeo-chrzescianskiego ani wielu innych,
ale staram sie nie klarowac, ze takiego nie ma, tak dlugo jak jakis
pajak czy inny nie stara mi sie wmowic, ze takowy istnieje, uzywajac
racjonalnych narzedzi. tyle razy pytalem tutaj, kazdego kto z textami
o bogu tutaj wpadal. co to jest ten bog w jego wlasnym odczuciu. zero
jakiejkolwiek sensownej odpowiedzi. powiedz mi o czym to moze
swiadczyc?

> [...]
>dyskusja o dowodzeniu czegokolwiek jest bezprzedmiotowa. Równie dobrze
>możesz dowodzić o tym że masz "lepszy gust".

ale ja nie neguje wystepowania "cudownych" uzdrowien, tylko jak
poczytac na ten temat, to okaze sie, ze jest to nic innego jak efekt
placebo, na bardzo misternie przeprowadzona sytuacje. jesli kogos
takie rzeczy potrafia uzdrowic, to ja jestem jak najbardziej za, bo
sadze, ze nie ma potezniejszych procedur leczenia, jak te wygenerowane
bezposrenio przez mozg czlowieka, po odpowiedniej stymulacji.

>To się nazywa psychologią. :)

zalezy jak na to patrzysz. rownie dobrze mozna to nazwac polityka.

Zakr

rs pisze:

> jest dokladnie takim samym jego wrogiem jak i jego ufole.

Poczytaj mitologię, czy choćby Biblię. Tam czasem również ciężko
odróżnić Boga od kogoś, kto działa przeciwko swoim wyznawcom.

> [...]
> tak dlugo jak pajak nie bedzie wpieprzal boga (takiego czy smakiego) w
> tematy paranaukowe to mnie jest zupelnie obojetne w jakiego boga on

Może dla niego jedno łączy się z drugim?

> jak dal mnei koles ziwtrzyl koniunkture i teraz
> bedzie staral sie znalezc nasladowcow wsrod spolecznosci wierzacej.

To juz "sekciarstwo", które kilka razy zarzuciłem Totaliztom przy okazji
prób propagowania "wiary". Dokąd jednak opisuje a nie nakłania, to ma do
tego prawo.

> z tego co
> ja widze, to zyjemy raczej w epoce desinformacji.

Kontrola informacji to władza. :)

> [...]
> powtarzam, ze wiara jest to sprawa indywidualna, z ktora kazdy
> wierzacy musi sie sam uporac uzywajac wlasnej racjonalnosci i narzedzi

Otóż to. Pająka również to dotyczy.

> ale ja nie neguje wystepowania "cudownych" uzdrowien, tylko jak
> poczytac na ten temat, to okaze sie, ze jest to nic innego jak efekt
> placebo,

To coś więcej niż "czyste" placebo. Czasem mówi się o wpływie psychiki
na zdolności regeneracyjne organizmu. Medycyna zna przypadki gdy ktoś,
komu właściwie nic poważnego nie dolegało umierał, bo stracił wolę
życia, albo powracał do zdrowia bo bardzo chciał wyzdrowieć.

> zalezy jak na to patrzysz. rownie dobrze mozna to nazwac polityka.

Nie. Psychologia, tyle że polityka coraz częściej ją wykorzystuje. :)

rs

On Tue, 15 Jul 2008 07:58:33 +0200, Zakr <ad...@e-mail.w.stopce>
wrote:

>Poczytaj mitologię, czy choćby Biblię. Tam czasem również ciężko
>odróżnić Boga od kogoś, kto działa przeciwko swoim wyznawcom.

wiec o co chodzi? to. ze nie potrafi odroznic, to przeciez jego
problem, nie moj. btw.a skad wyciagnoles wniosek, ze nie czytalem i
nie czytam?
poza tym. nie odsylaj mnie do mitologii bo wystarczy poczytac stary
testament, zeby sie skuteczie zgubic, w tym czy ten semicki bog to
dobroduszny ojczulek, czy psychopata dreczacy swoj lud wybrany i
pojedynczych jego przedstawicieli.

>Może dla niego jedno łączy się z drugim?

dla niego przez lata kazde nieszczescie wiazalo sie z dzialaniem
ufokow, a takie fobie psychologia zna juz od dawna. dla niego moze sie
laczyc, co nie znaczy, ze jest poprawne i nei znaczy, ze nie nalezy
wymagac jasnych wyjasnien. na razie to co mamy, to tylo totaliztyczny
belkot.

>To juz "sekciarstwo", które kilka razy zarzuciłem Totaliztom przy okazji
>prób propagowania "wiary". Dokąd jednak opisuje a nie nakłania, to ma do
>tego prawo.

owszem prawo ma. tak ja mam prawo sie z nim nie zgadzac i im
durniejsze jest jego tlumaczenie, tym mam wieksze prawo stanowczego
prezentowania swojego stanowiska.
BTW jesli nie zauwazyles, jego posty nie maja charakteru dyskusji. on
nie argumentuje, kontrargumentuje, nie zgadza sie z toba, nie wykazuje
w tym co piszesz bledow. jego posty maja w wiekszosci forme kazan.

>Kontrola informacji to władza. :)

kontrola informacji, a propagacja falszywej informacji, w ktorej ta
wlasciwa ginie, to troche rozne zwierzaki. pomimo, ze desinformacja
moze byc narzedziem "systemu". to jednak co obserwujemy obecnie, to
zdecydowana wiekszosc informacyjnego szumu jest generowana przez
userow, bez pojecia o czym mowia i bez zadnej agendy, ktora by
popierali lub w imieniu ktorej by wystepowali. kto w tym wypadku
kontroluje informacje?

> [...]
>komu właściwie nic poważnego nie dolegało umierał, bo stracił wolę
>życia, albo powracał do zdrowia bo bardzo chciał wyzdrowieć.

owszem, ale jak na razie jedyne co wiemy o cudownych uzdrowieniach to
tyle, ze dzialaja dokladnie na zasadzie placebo. juz dawno wysnuto
hipoteze, ze czlonek np. malej wspolnoty plemiennej nie poczuje sie
lepiej po odbyciu ilus tam sesji z naszym lekarzem, natomiast jego
znajomy szaman moze mu pomoc w pare godzin. ten sam mechanizm mozna
zaobserwowac w systuacji kiedy wierzacy w "naszego" boga, moze doznac
dokladnie takich samych korzysci jesli sie uda na pielgrzymke gdzies
do "cudownego" miejsca z "cudowna" oprawa, jak ten (wierzacy w
medycyne), ktory pojdzie do lekarza i zostanie rownie powaznie
potraktowany, tyle ze lekarz przepisze mu placebo. nasz organizm to
jest bardzo spojny system, ktoremu wspolczesna medycyna, neurologia i
pochodne, powinny sie powazniej przyjrzec w sposob holistyczny, co
zreszta coraz czesciej czynia. niemniej nie powinno uciekac sie w
extrema ani w jedna ani w druga strone. <rs>

Ksawery

Ksawery

Niewiadomski

"rs" <no.ad...@no.spam.pl> wrote
między innymi:

> "Czasem jest to dobra wymówka dla s±du, żeby unikn±ć kary smierci.

Nigdy nie zechcieli zamienić narzędzia męki, krzyża, na cokolwiek innego.

PS1
Istnieje tylko jeden Bog

Niewiadomski

Kelarednas