Kenmerkend Symptoom van Sociopatie: Muggenzifterij - Kinderen Beschermen Tegen Sociopaten - "De Maan Bestaat Niet" - {HRI 20101114-II-NL-V1.1}

Koos Nolst Trenite

Kenmerkend Symptoom van Sociopatie: Muggenzifterij
- Kinderen Beschermen Tegen Sociopaten - "De Maan Bestaat Niet"

{HRI 20101114-II-NL-V1.1}

(Versie 1.1
op 19 nov 2010)

'

(Abstract: Significant symptom of sociopathy is pettiness;
protecting children from sociopaths.)

'

Een typisch symptoom van sociopatie

- een van de typische symptomen, die de aandoening van
sociopatie (Sociopathy) bij iemand sterk vermoeden laat -

is ongepaste 'ZuggenMifterij' *(a) [spelling]

- dat wordt in het algemeen door een sociopaat als gedrag
gekozen, wanneer een grotere destructieve 'aanval,' duidelijk
geen kans van slagen heeft of te zeer in het oog loopt,

en ook wanneer het intellect van de sociopaat - in ieder geval
op korte termijn - geen grotere aanval toelaat.

'

Hun doel daarbij is dan ook altijd, om het werkelijk waardevolle,
goede en liefdevolle in iemand of iets, volledig te negeren

- en uiteraard in het bijzonder ervoor te zorgen, dat ANDEREN
(in ieder geval tijdelijk) het waardevolle, goede en liefde-
volle in iemand of in iets, negeren, of tijdelijk in het
geheel niet waarnemen,

om een kwalijke atmosfeer te scheppen,

"hopelijk" lang genoeg om iemand snel schade te kunnen
berokkenen.

Onbenulligheden - in het bijzonder wanneer ze op een sociaal
taboe stuiten, in een samenleving die daaraan rijk is - worden
als 'zeer belangrijk,' of zelfs als 'on-overkoombare' barrières
voorgesteld.

Het verschijnsel is ook niet onbekend in het onderwijs,
bij toetsen, examens, tentamens, etc.,

wanneer het waardevolle, goede and liefdevolle in iemand
NIET gewaardeerd, NIET getoetst wordt, op geen enkel
examen voorkomt,

terwijl juist DAT in een persoon, het belangrijkste
voor de maatschappij, is!

Muggenzifterij is op zichzelf - goed beschouwd - een leugen:

De essentiële waarheid wordt, in feite met opzet, volledig
weggelaten.

'

Dit is een belangrijk symptoom, om de verborgen aanwezigheid van
sociopaten te ontdekken,

James Randi bijvoorbeeld, niet alleen zelf een sociopaat, maar
een publieke voorvechter van sociopaten, die nu echter redelijk
ontmaskerd is

- maar journalisten proberen tot op heden in hun
schrijfsels en andere media, nog steeds het bestaan
van sociopaten te ontkennen,

ZOZEER is de maatschappij gedomineerd door sociopaten.
*(1)(2)

Sociopaten hebben GEEN andere doelstelling, dan om het leven,
en dus ook jouw leven, zo "goed" en kwaad als ze kunnen,

zuur te maken en te belemmeren, *(3)

en leugens over jou te verzinnen EN DIE NAAR ANDEREN TE
PROJECTEREN. *(4)

'

'

Het is dus van ENORM belang, zulke mensen - geestelijk gezien
zijn het geen mensen, maar monsters - te herkennen, en om je
kinderen te leren, zulke mensen waar te nemen en te kunnen
beoordelen. *(R1)

Dat is van ONSCHATBARE WAARDE, meer dan welk diploma dan ook.

Kinderen zijn overigens in het algemeen ontzettend veel
slimmer en beter in waarneming en begrip, dan sociopaten
het ons willen opdringen - en met succes opgedrongen
hebben. *(R2)

In werkelijkheid kunnen kinderen vaak nog veel waarnemen,
met een vaardigheid,

die er bij volwassenen al volledig uitgeslagen is
door wel of niet niet-herkende, in de maatschappij
vaak "goed geïntegreerde" sociopaten,

met hun doelgerichte, verblindende en uiterst
kwaadaardige uitbarstingen van Schadelijke
Levensenergie. *(1)(4)(R2)

'

Daarom ook, kunnen kinderen, naarmate ze jonger zijn, vaak
veel sneller, en ontzettend veel makkelijker iets leren.

Dit fenomeen druist in tegen de sociopaten, die bij hoog
en bij laag beweren, dat "niet het kind zelf, maar dat
'zijn hersenen' denken en herinneren." *(R2)

Zo barbaars is de huidige medische "wetenschap,"
die immers volledig door sociopaten overheerst is,
en wel "peer-reviewed" zoals ze zelf graag zeggen,
"wanneer drie sociopaten het met elkaar eens zijn"

- doktoren durven hun mond niet meer open te doen,
uit vrees voor kritiek van sociopaten, en het
verlies van hun baan -

en de medische wetenschap is er door de eeuwen heen
altijd al op gericht geweest, om de uitwerking en de
invloed van sociopaten op de gezondheid

- een oorzaak en invloed die bijzonder groot,
ja, wezenlijk is -

VOLLEDIG te negeren.

Het schaamtegevoel voor die absoluut horrènde en
dodelijke fout, bestaat niet eens:

Zo afgestompt zijn doktoren reeds door de
sociopaten, die hun "wetenschap" overheersen.
*(R2)

'

'

Als je een kind kapot wilt maken - en dat is immers het
doel van sociopaten, en zo ook van sociopaten die in de
maatschappij "goed geïntegreerd" zijn -

als je een kind kapot wilt maken dan moet je het DAT
vertellen,

wat de sociopaten - ook in ziekenhuizen, met de
daaruit volgende, soms dodelijke behandeling en
afloop - bij hoog en bij laag beweren, *(c)

inderdaad op schandalige wijze, *(c)

namelijk, dat "niet het kind zelf (niet hijzelf,
de ziel), maar dat 'zijn hersenen' denken en
herinneren." *(c)

Daar maak je iemand werkelijk gek mee - en
dat is dan ook het doel van sociopaten:

Des te gekker mensen "normaal" zijn,
des te makkelijker zijn zij te domineren
en te manipuleren.

'

En omdat kinderen je graag een plezier doen, en ook bang
zijn, je ondersteuning te verliezen

- waar ze immers in de huidige maatschappij meestal
grotendeels van afhangen -

zo zullen ze er ZELFS in meegaan, als je van hen eist te
geloven - met dit voorbeeld, in beeldspraak - "dat de maan
niet bestaat:"

'OK, om hier te overleven, en om goede maatjes te
zijn, moet ik net doen, alsof ik de maan niet zie,
en alsof ik me niets van een maan herinner.'

'

Koos Nolst Trenite 'Cause Trinity'
mensenrechtsfilosoof en dichter

En uit alle volken kwamen er,
om de wijsheid van Salomo te horen,
van al de koningen der aarde,
die van zijn wijsheid gehoord hadden.

1 Koningen 4:34

'
__________
Tekstnoten:

(a) Bewust en volledig, de eigenlijke inhoud van de tekst negerend,
zal de sociopaat, bijvoorbeeld ALLEEN op de verkeerde spelling
van 'ZuggenMifterij' wijzen.

(b) Sociopaten hebben overigens geen toestemming om met mij te
praten, tenzij zij daar uitdrukkelijk toe opgevorderd zijn,
en dan alleen wat betreft de aan hen gestelde vraag.

Dat volgt uit de natuur der sociopaten, zoals elders beschreven.

Het kan op de volgende manier tegenover een vermeende sociopaat
uitgedrukt worden:

'Sorry, ik geloof (of ik heb de indruk, het lijkt mij zo),
dat je een sociopaat bent, en daarom sta ik je helaas niet
te woord, en ik heb nu geen specifieke vragen aan jou.'

(c) Dit werd wederom duidelijk, in het, op 18 november 2010 op de
Nederlandse televisie getoonde geval, waarin ouders krom van het
verdriet en onbegrip lagen, omdat hun prachtige, zes-jarige
dochtertje, op school door een kwaadaardige spirit (een
overleden sociopaat) aangevallen werd, OMDAT zij zo mooi en
levenslustig was. De sociopatische spirit bleef haar hersenen
voortdurend bestoken met Schadelijke Levensenergie Deeltjes *(4)
- die door de medische "wetenschap" als 'epileptische aanvallen'
benoemd worden - en de aanvallende sociopaat bleef daarmee ook
de Levensenergie van het meisje zelf en van haar lichaam, weg-
trekken.

IN PLAATS VAN haar uit te leggen wat er gaande was, en wie of
wat haar en haar lichaam trachtte om te brengen, en haar Levens-
energie over te nemen, en,

IN PLAATS VAN het meisje zelf (haar eigen GEEST) onmiddellijk te
versterken, en met kennis te wapenen, en met veel Liefdesenergie
te VERDEDIGEN, *(4)

voerden de "hoog-opgeleide dames en heren medici van het
hospitaal," de ziekenhuis-doktoren, tot twee keer toe "een
're-set' van de hersenen" uit, door met hun drugs, het meisje
nu VOLLEDIG bewusteloos te slaan, *(5)

met dodelijk gevolg. *(5) (RTL 4 - 'Derek Ogilvie' bezoekt de
ouders van het bijzonder mooie en levenslustige, op zes-jarige
leeftijd overleden meisje.)'

_________
Voetnoten:

(1) 'NOT to know about Mind Control inflicted, DOES greatly affect
Health and Sanity and Science, on Earth'
{HRI 20101106-V2.1.1} {FPP 20101106-V2.1.1}
(6 November 2010 - Version 2.1.1 on 10 Nov 2010)
http://groups.google.com/group/alt.philosophy/msg/4470fbe59bb5232f

'

(2) 'How Journalists MAKE (not you, of course, but others) Annoyed
and Nauseatingly Irrational: by Violating the Definition of
Truth' (JVDT)
{HRI 20081026-V2.9.5}
(26 October 2008 - Version 2.9.5 on 2 Nov 2008)
http://groups.google.com/group/soc.men/msg/855ff0eded959788

'(Associated Press) Journalists must not assume United Nations
staff privileges' (encl. 'Definition of Peace' V3.3)
{iJC note 20090201-V1.1}
(1 February 2009 - Version 1.1 on 2 Feb 2009)
http://groups.google.com/group/hun.politika/msg/2bdace92103f5372

'

(3) 'Independent, Objective Definition of Evil' (ODE)
{HRI 20090810-V1.1.2}
(10 August 2009 - Version 1.1.2 on 11 Aug 2009)
http://groups.google.com/group/alt.philosophy/msg/23393a4e6cd078c9

'

(4) 'Definition of Perception and Feeling Increase' (DPFI)
{HRI 20091203-V4.2.1} {FPP 20091203-V4.2.1}
(3 December 2009 - Version 4.2.1 on 28 Sept 2010)
http://groups.google.com/group/koos-nolst-trenite/msg/70faf59dc362bc9e
http://groups.google.com/group/fine-particle-physics/msg/2b9e05097903253a
(Version 4.2)
http://groups.google.com/group/sci.math/msg/4cc025ad85178324

'

(5) 'How to read the License of Medical Doctors, Part II -
Medical Doctors Can Seriously Damage Your Health'
{HRI 20021209-V3.1-q2} (Quote from HRI 20021209-V3.1)
(quoted on 8 February 2006) (LMD-2)
http://groups.google.com/group/sci.physics/msg/215e9ffe0e3733ef
'

____________________
Referentie-materiaal:

(R1) 'Learning, Teaching and Schools' (LTS)
(Taken from 'Koos Nolst Trenite Anecdotes
- Zero Tolerance for Evil Impulses - etc.')
{HRI 20060815-V4.1.1}
(15 August 2006 - Version 4.1.1 on 29 Jun 2008)
http://groups.google.com/group/rec.arts.tv/msg/d09bc579d1897628

(R2) 'De "Evolutie" van de Scheppende Kracht: 'Sub-lexia,'
'Autismopatie' en andere beklemmende Oogkleppen bij
"Wetenschappers" '
(Scientific Blindness leads to doctrine of "Evolution")
{HRI note 20101114-I-NL}
(14 November 2010)
http://groups.google.com/group/nl.politiek/msg/f15b7cc7c6896785

(en verder, nog toe te voegen)
'

_________________
Over deze uitgave:

Een klein deel van de tekst werd door mij op 14 en 15 november
2010 gepubliceerd, onder mijn pseudonym 'Leonardo Been.'
'

___________
Verificatie:

http://www.angelfire.com/space/platoworld

Copyright 2010 by Koos Nolst Trenité, human rights philosopher and poet

Dit is 'learnware' (educatie-materiaal) - het mag niet veranderd
worden, en er is vrij over te beschikken door iedereen die ervan
leren kan EN die het dan (ook als hij er zelf niet van kan leren)
zonder verandering doorgeeft - met inbegrip van deze copyright
verklaring - aan anderen die ervan zouden kunnen leren (maar niet
specifiek aan sociopaten, omdat deze elke werkelijke kennis over
leven en over henzelf, heftig bestrijden).
Niets van mijn geschriften mag ooit gebruikt worden om een zogenaamde
politieke, religieuze, wetenschappelijke of kunstzinnige "agenda" aan
anderen op te dringen, maar alleen om te onderwijzen, en om mensen
aan te moedigen om - zonder overheersing (van hun denken en voelen
en streven), maar als henzelf - over organisaties en over personen te
oordelen.
Stuur e-mails - vrij van nijd of haat, maar mooi - naar:
PlatoWorld at Lycos.com

Luc Van Braekel

On Nov 19, 8:58 am, Koos Nolst Trenite
<AmbassadorForMank...@hotmail.com> wrote:

>       James Randi bijvoorbeeld, niet alleen zelf een sociopaat, maar
>       een publieke voorvechter van sociopaten, die nu echter redelijk
>       ontmaskerd is

Hoezo, zelf ontmaskerd? Voor zover ik weet is James Randi is een
integer en nuchter scepticus die nog steeds charlatans ontmaskert.

Luc

Leonardo Been (Plato)

...aan anderen die ervan zouden kunnen leren (maar niet

specifiek aan sociopaten, omdat deze elke werkelijke kennis over
leven en over henzelf, heftig bestrijden).

'

Sociopaten komen overigens voor elkaar op:

On Fri, 19 Nov 2010 00:15:40 -0800, Luc Van Braekel wrote:

> On Nov 19, 8:58 am, Koos Nolst Trenite

> <Ambassador...@hotmail.com> wrote:

(...)

> [...]

(...)

Tom

On 19-11-10 08:58, Koos Nolst Trenite wrote:
> Kenmerkend Symptoom van Sociopatie: Muggenzifterij

Kenmerkend symptoom van sociopathie: ellenlange, kromme lappen tekst
rondsturen en inhoudsloos krijsen op je zeepkist.

Tom.

Leonardo Been (Plato)

Betreffende eventueel "antwoordende" sociopaten, citeer ik:

Tom

On 19-11-10 13:02, Leonardo Been (Plato) wrote:
> Betreffende eventueel "antwoordende" sociopaten, citeer ik:

Dan doen ze het toch lekker zonder toestemming? Wat wou je daaraan doen
op een openbaar forum? Een antwoord op die vraag blijf je maar schuldig,
maar dat is niet zo vreemd gezien de oppervlakkigheid van je overige
pseudo-filosofische gebrabbel.

Tom.

Rudolpho

Op 19-11-2010 12:02, Tom schreef:

Dat is prima van toepassing op Bert en Elijahoehoe (en zijn minstens
drie morphen)
--

Groetjes,
Rudolpho