De "Evolutie" van de Scheppende Kracht: 'Sub-lexia,' 'Autismopatie' en andere beklemmende Oogkleppen bij "Wetenschappers" - {HRI note 20101114-I-NL}

1 view

Koos Nolst Trenite

De "Evolutie" van de Scheppende Kracht: 'Sub-lexia,' 'Autismopatie,'
en andere beklemmende Oogkleppen bij "Wetenschappers"

{HRI note 20101114-I-NL}

'

Des te ONWETENDER, des te ARROGANTER, deze "wetenschappers,"
vooral, als ze een paar Nobel prijzen 'op hebben.' *(n)

'

De "Evolutie Leer" is in alle opzichten ONHOUDBAAR, *(a)

TENZIJ je 'Wetenschap' "definieert" als "gedwongen
DOM ZIJN," *(n)

zoals op school etc., (waar je ook 'niets MEER mag weten,'
dan de meester), *(n) en

tenzij je Wetenschap "afbakent" - afscheidt van het verstand en
van waarneming - dus:

Precies die AFBAKENING, die sociopaten zo graag
iedereen, ieders verstand, opdringen:

Je mag niets begrijpen of waarnemen, dat de sociopaten
niet goedkeuren. *(nn)

'

Echter:

Niets is MAKKELIJKER, dan de scheppende kracht te definiëren
en deze te bewijzen, *(n)

uiteraard voorop gesteld, dat je niet tegen een stel "ge-evolueerde"
orang oetangs (mens-apen) aan staat te praten,

die het GELOOF aanhangen, dat het hun HERSENEN zijn, die denken,

(net zoals the walvissen, en de mieren, en de kippen zonder
kop die nog even lekker rond lopen, en de kwallen die het
zelfs geheel zonder doen

...toch?).

'

Wat een stelletje fikse en onafneembare OOGKLEPPEN hebben die fatale
(dodelijke, maatschappij- en mensheid- en wetenschap-vernietigende)
"wetenschappers" toch! Ik sta versteld!

-

Dit geeft ook aan, dat het merendeel van de "schrijvers" hier,
weliswaar kunnen SCHRIJVEN, maar de vaardigheid van het LEZEN
nooit onder de knie hebben kunnen krijgen,

hoewel ze de lagere school toch verlaten hebben; en dus
is wel aan te nemen, dat zij zich die vaardigheid niet
eigen hebben KUNNEN maken door hun aandoeningen:

door een speciale vorm van 'Sub-lexia,' of eerder nog, door de
heftigere vorm, namelijk van 'Autismopatie,'

waaraan deze "wetenschappers" - wel zeer blijkbaar - lijden...

overigens zeer ten ongoede van de maatschappij.

'

Het is dan ook niet onpassend, om de Definitie van Intelligentie nog
even uit de mottenballen van hun ziel omhoog te halen:

(de Definitie van Domheid, is dan het tegenovergestelde)

Intelligentie is de vaardigheid, om verbinding te krijgen met
relevante gegevens, en om irrelevante gegevens los te kunnen
laten.
{definitie}

'

Koos Nolst Trenite 'Cause Trinity'
mensenrechtsfilosoof en dichter

En uit alle volken kwamen er,
om de wijsheid van Salomo te horen,
van al de koningen der aarde,
die van zijn wijsheid gehoord hadden.

1 Koningen 4:34

_________
Tekstnoot:

*(a) In feite bestaat er niet eens een Evolutie wetenschap - het is
slechts een geloof, een mening: de "Leer van de Evolutie."

_________
Voetnoten:

(n) (zie voorlopig onder Referentie-materiaal)

(nn) 'NOT to know about Mind Control inflicted, DOES greatly affect
Health and Sanity and Science, on Earth'
{HRI 20101106-V2.1.1} {FPP 20101106-V2.1.1}
(6 November 2010 - Version 2.1.1 on 10 Nov 2010)
http://groups.google.com/group/alt.philosophy/msg/4470fbe59bb5232f
'

____________________
Referentie-materiaal:

'Learning, Teaching and Schools' (LTS)
(Taken from 'Koos Nolst Trenite Anecdotes
- Zero Tolerance for Evil Impulses - etc.')
{HRI 20060815-V4.1.1}
(15 August 2006 - Version 4.1.1 on 29 Jun 2008)
http://groups.google.com/group/rec.arts.tv/msg/d09bc579d1897628

(en verder nog toe te voegen)
'

_________________
Over deze uitgave:

De tekst werd, op kleine veranderingen na, door mij op deze
datum gepubliceerd onder mijn pseudonym 'Leonardo Been.'
'

___________
Verificatie:

http://www.angelfire.com/space/platoworld

Copyright 2010 by Koos Nolst Trenité, human rights philosopher and poet

Dit is 'learnware' (educatie-materiaal) - het mag niet veranderd
worden, en er is vrij over te beschikken door iedereen die ervan
leren kan EN die het dan (ook als hij er zelf niet van kan leren)
zonder verandering doorgeeft - met inbegrip van deze copyright
verklaring - aan anderen die ervan zouden kunnen leren (maar niet
specifiek aan sociopaten, omdat deze elke werkelijke kennis over
leven en over henzelf, heftig bestrijden).
Niets van mijn geschriften mag ooit gebruikt worden om een zogenaamde
politieke, religieuze, wetenschappelijke of kunstzinnige "agenda" aan
anderen op te dringen, maar alleen om te onderwijzen, en om mensen
aan te moedigen om - zonder overheersing (van hun denken en voelen
en streven), maar als henzelf - over organisaties en over personen te
oordelen.
Stuur e-mails - vrij van nijd of haat, maar mooi - naar:
PlatoWorld at Lycos.com

Tom

On 16-11-10 22:24, Koos Nolst Trenite wrote:

> [...]
>
> Dit is 'learnware' (educatie-materiaal) - het mag niet veranderd
> worden, en er is vrij over te beschikken door iedereen die ervan

Troost je: niemand kan ook maar iets van je gebrabbel van leren. Dus
maak je maar niet druk om je copyrights.

Tom.

evert

Koos Nolst Trenite wrote:

<knip autistische trollenrommel>

TROLL ALERT!!!

De ene keer heet 'ie Leonardo Been, en vandaag is Leonardo ineens Koos
geworden...

TROLL ALERT!!!

--
<><><><><><><><><><>
<> groet, Evert <>

Leonardo Been (Plato)

Sociopaten hebben overigens geen toestemming om met mij te praten,
tenzij zij daar uitdrukkkelijk toe opgevorderd werden, en ook dan,
alleen wat betreft de aan hen gestelde vraag.

Dat volgt uit de natuur der sociopaten, zoals elders beschreven.

KNT hrp&p

Copyright 2010 by KNT hrp&p - conditions as usual

Tom

On 16-11-10 23:14, evert wrote:

> De ene keer heet 'ie Leonardo Been, en vandaag is Leonardo ineens Koos
> geworden...

Nee hoor, niet alleen vandaag. Dat doet dat dwaallicht wel vaker.
Typisch geval van meervoudige (gestoorde) persoonlijkheid.

> TROLL ALERT!!!

Zit wat in.

Tom.

Tom

On 17-11-10 08:04, Leonardo Been (Plato) wrote:

> Sociopaten hebben overigens geen toestemming om met mij te praten,

Je zit anders aardig tegen jezelf te kakelen. Ben je nu ook een
sociopaat of heb je jezelf toestemming gegeven?

> tenzij zij daar uitdrukkkelijk toe opgevorderd werden, en ook dan,
> alleen wat betreft de aan hen gestelde vraag.

Dat maken ze zelf wel uit.

Tom.